Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 00:30:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146982 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2014.08.20 szerda, 11:50:39 »

2,5 v6?
2.0 CRTDI
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2014.08.20 szerda, 11:58:56 »

2.0 CRTDI

Ennyi betűt nem lehet megjegyezni, biztos copy&paste volt. eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2014.08.20 szerda, 12:08:43 »

Ennyi betűt nem lehet megjegyezni, biztos copy&paste volt. eplus2

AndyA
Igen, a hátulján rajt a TDI felirat erre emlékeztem, a többit a forgalmiból lestem.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Kgabor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2014.08.20 szerda, 17:36:04 »

én bevállalnám,hiszen az összes felújított(ezért kell leadni a rosszat mindig a vásárláskor)
Amúgy mennyibe kerül ?

Megkérdeztem a felújítás árát: 78e kinyomó nélkül.
Naplózva

2004-TDCI-130le-4a.-MMT6-Black,EGR-off,Katalizátor iktatva
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2014.08.22 péntek, 08:44:33 »


Én nem vagyok egy nagy szaki itt...én is segítséget kértem, utánaolvastam!

De ha csattog, akkor esélyes, hogy kettős tömegű lendkerék halálozott el...

És igen, azt kompletten cserélig...kuplung-kinyomó csapágy-lendkerék.

Ha ez a rossz, készülj fel anyagilag  Undecided Undecided

Ennek összege 200 legalább van...

Nem a legfontosabb, de km mennyi van az autóba? azt mondják, hogy kb 200-250 ezer körül kell cserélni...

Kösz a gyors választ, bocs, hogy ilyen későn írok. Lehet, hogy az lesz a vége, egyelőre azt mondta a szerelő, hogy lehet vele menni.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2014.08.22 péntek, 20:22:13 »

Na fa**a! Levettük a váltót az autóról és minden valószínűség szerint a 2tömegűnek kampó. Az egész kuplung alagút tele van a 2tömegűből származó zsíros anyaggal. A szerkezet gatya a tárcsa meg elkopva.  rinya
Megy fel rá az egytömegű, én nem akarok játszani tovább ilyesmivel.
Mennyi az ára egy jobb egytömegűnek szerkezettel tárcsával? Annyi  árat és kínálatot láttam, hogy nem tudom. Luk vagy ilyesmi ami elfogadható vagy?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:56:24 »

Na fa**a! Levettük a váltót az autóról és minden valószínűség szerint a 2tömegűnek kampó. Az egész kuplung alagút tele van a 2tömegűből származó zsíros anyaggal. A szerkezet gatya a tárcsa meg elkopva.  rinya
Megy fel rá az egytömegű, én nem akarok játszani tovább ilyesmivel.
Mennyi az ára egy jobb egytömegűnek szerkezettel tárcsával? Annyi  árat és kínálatot láttam, hogy nem tudom. Luk vagy ilyesmi ami elfogadható vagy?

most ez di, vagy ci? utóbbira én nem tennék fixet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2014.08.23 szombat, 01:13:27 »

most ez di, vagy ci? utóbbira én nem tennék fixet

Hát, ha az, amit az aláírásába beírt, akkor Ci.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2014.08.23 szombat, 10:33:33 »

Sziasztok! Lehet veszek egy újabb mondeot ha már a mostanit összetörték. 2005-ös tdci ghia a kiszemelt áldozat. 260ezer km már igaz benne van...
Az eladót felhívtam elég korrektnek tűnt. Az autó 380 km-re van tőlem. Kérdeztem, hogy a kettős tömegű lendkerékkel mi a helyzet?! Mondta, hogy még nem volt cserélve, és bizony hangot is ad. Az árába még bele is férne nekem, hogy pattintok alá egy újat. Viszont mondta, hogy a motornak is elváltozik néha a járása...
Ez utóbbi lehet a lendkerék miatt?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2014.08.23 szombat, 10:53:39 »

Sziasztok! Lehet veszek egy újabb mondeot ha már a mostanit összetörték. 2005-ös tdci ghia a kiszemelt áldozat. 260ezer km már igaz benne van...
Az eladót felhívtam elég korrektnek tűnt. Az autó 380 km-re van tőlem. Kérdeztem, hogy a kettős tömegű lendkerékkel mi a helyzet?! Mondta, hogy még nem volt cserélve, és bizony hangot is ad. Az árába még bele is férne nekem, hogy pattintok alá egy újat. Viszont mondta, hogy a motornak is elváltozik néha a járása...
Ez utóbbi lehet a lendkerék miatt?

Meg kellene hallgatni. Ha nem ért hozzá, akkor lehet, hogy a szíj berregésére is azt hiszi a tulaj, hogy a motor alapjárata változik meg. Szerintem írd be, hogy hol van az autó, hátha valamelyik fórumtárs a közelben lakik és megnézni neked.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2014.08.23 szombat, 11:18:07 »

Meg kellene hallgatni. Ha nem ért hozzá, akkor lehet, hogy a szíj berregésére is azt hiszi a tulaj, hogy a motor alapjárata változik meg. Szerintem írd be, hogy hol van az autó, hátha valamelyik fórumtárs a közelben lakik és megnézni neked.
Akkor a kettős tömegű miatt nem változhat a motorhang ha jól gondolom?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 11:19:53 »

Hát, ha az, amit az aláírásába beírt, akkor Ci.

Ci az autó. Már fent is van a fix lendkerék, és semmi olyat nem tapasztalok ami miatt ne ajánlanám másnak is a cserét. Tökéletes rázkódás és/vagy zajmentes. Most mentem vele 300km-ert közben a legkisebb problémám sem volt. Fel került a 6-os váltó is egy szereléssel. Nem kis munka volt. Mindent ami elől volt le kellett bontani, hogy kényelmesen cserélhető legyen. Ha valakit érdekel 20ért csinálta egy szerelő az egész lendkerék és váltó cserét.
Nekem egyelőre szokatlan a kuplung kiemelésének pozíciója(magas), így az azért érdekelne, hogy ez állítható vagy nem. Én a saját pozíciómhoz igazítanám. 2-3cm a holtjáték a pedálon most de én olyan 6cm körülire pozicionálnám.  worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 11:28:30 »

Hát, ha az, amit az aláírásába beírt, akkor Ci.
meg az is, hogy duratorq di
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 11:34:59 »

meg az is, hogy duratorq di

Egyébként ezt írja a Ford, én csak kimásoltam és átillesztettem ide. Alvázszám alapján kilistázva. Már elfelejtettem melyik oldal, de ami kiadja, hogy megvételkor miket tartalmazott az autó, hol készült és mikor, stb.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 13:43:46 »

Egyébként ezt írja a Ford, én csak kimásoltam és átillesztettem ide. Alvázszám alapján kilistázva. Már elfelejtettem melyik oldal, de ami kiadja, hogy megvételkor miket tartalmazott az autó, hol készült és mikor, stb.

Az etis-re gondoltál?
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 17:03:18 »

Ci az autó. Már fent is van a fix lendkerék, és semmi olyat nem tapasztalok ami miatt ne ajánlanám másnak is a cserét. Tökéletes rázkódás és/vagy zajmentes. Most mentem vele 300km-ert közben a legkisebb problémám sem volt. Fel került a 6-os váltó is egy szereléssel. Nem kis munka volt. Mindent ami elől volt le kellett bontani, hogy kényelmesen cserélhető legyen. Ha valakit érdekel 20ért csinálta egy szerelő az egész lendkerék és váltó cserét.
Nekem egyelőre szokatlan a kuplung kiemelésének pozíciója(magas), így az azért érdekelne, hogy ez állítható vagy nem. Én a saját pozíciómhoz igazítanám. 2-3cm a holtjáték a pedálon most de én olyan 6cm körülire pozicionálnám.  worship

Győr körül csinálták?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 17:36:38 »

Győr körül csinálták?

Igen, egész pontosan Zircen.
Naplózva
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 19:19:05 »

Az etis-re gondoltál?

Igen Smiley

Itt is van amit ír:

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      03.09.2003
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      kombi
Változat:      20-as sorozat
Motor:      Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:      5 fok kézi MTX75   
Tengely áttétel:      3.41
Emisszió:      2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:      kézi vezérlésű légkondicionáló ber.
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Deep Navy
Belső szín:      Ebony Belső
Belső anyag:      Majestic

és még egy csomó minden!
A HPCR jelenti ebben az esetben azt, hogy közös nyomócsöves a gép.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 09:36:50 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, hátha tud nekem valaki segíteni benne.
Az Mk3-ban levő MTX75 típusú váltó az megegyezik az Mk1-ben találhatóval?
Azaz, ha szerzek egy Mk3-ból való váltót, azt az én '96-os, hidrokuplungos Mk1-embe bele tudom tenni gond nélkül? Vagy felejtős, mert máshol vannak a váltóházon a felfogatási pontok, más a féltengelyek fogszáma, stb.

Bocsi, ha volt már róla szó, ezt a topikot még nem olvastam végig.

Köszi minden infót, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 09:41:07 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, hátha tud nekem valaki segíteni benne.
Az Mk3-ban levő MTX75 típusú váltó az megegyezik az Mk1-ben találhatóval?
Azaz, ha szerzek egy Mk3-ból való váltót, azt az én '96-os, hidrokuplungos Mk1-embe bele tudom tenni gond nélkül? Vagy felejtős, mert máshol vannak a váltóházon a felfogatási pontok, más a féltengelyek fogszáma, stb.

Bocsi, ha volt már róla szó, ezt a topikot még nem olvastam végig.

Köszi minden infót, Üdv, HegeGabi.
máshol van rajta minden. De ha raszansz egy napot a tengelyeket at tudod rakni es meg is van a hosszú atteteled
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 09:45:05 »

máshol van rajta minden. De ha raszansz egy napot a tengelyeket at tudod rakni es meg is van a hosszú atteteled
Affene, pedig azt hittem, hogy jó lehet.
Nem nagyon van helyem a panel parkolóban a váltó kibontására és mókolására.
Igazából azt hittem, hogy ha egy Mk3-ból szerzek egy váltót, az kicsit kevesebbet futott, és jobb állapotú lesz, mint a régebbiek. De akkor kell vadásznom Mk2-ből valót, ha jól gondolom.
Amúgy feltételezésem szerint a difimmel lehet a baj, mert minden váltás után klattyan egyet, mikor ráengedem a terhelést. És ugyanezt csinálja, mikor játszok a gázpedállal is - lenyom/felenged, mindig klattyan. Szerinted is jó irányba tapogatódzom a difi elgondolással?
Köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:03:10 »

Affene, pedig azt hittem, hogy jó lehet.
Nem nagyon van helyem a panel parkolóban a váltó kibontására és mókolására.
Igazából azt hittem, hogy ha egy Mk3-ból szerzek egy váltót, az kicsit kevesebbet futott, és jobb állapotú lesz, mint a régebbiek. De akkor kell vadásznom Mk2-ből valót, ha jól gondolom.
Amúgy feltételezésem szerint a difimmel lehet a baj, mert minden váltás után klattyan egyet, mikor ráengedem a terhelést. És ugyanezt csinálja, mikor játszok a gázpedállal is - lenyom/felenged, mindig klattyan. Szerinted is jó irányba tapogatódzom a difi elgondolással?
Köszi.

MK2-ben van kettős tömegű?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:27:47 »

MK2-ben van kettős tömegű?

AndyA
Van.
1992-2005-ig ugyan olyan kell az 1.8 benzineshez (cromax szerint).
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 10:30:43 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:36:56 »

Van.
1992-2005-ig ugyan olyan kell az 1.8 benzineshez (cromax szerint).

Akkor előbb gondolnám azt csattanni, mint a difit...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:54:45 »

Akkor előbb gondolnám azt csattanni, mint a difit...

AndyA

De HegeGabi-nak Mk1 van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 11:12:36 »

De HegeGabi-nak Mk1 van.

És abban nincs DMF?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 11:31:23 »

Meg még a kettesben sincs.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 11:32:13 »

És abban nincs DMF?

AndyA

Szerintem nincs.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 11:35:24 »

Affene, pedig azt hittem, hogy jó lehet.
Nem nagyon van helyem a panel parkolóban a váltó kibontására és mókolására.
Igazából azt hittem, hogy ha egy Mk3-ból szerzek egy váltót, az kicsit kevesebbet futott, és jobb állapotú lesz, mint a régebbiek. De akkor kell vadásznom Mk2-ből valót, ha jól gondolom.
Amúgy feltételezésem szerint a difimmel lehet a baj, mert minden váltás után klattyan egyet, mikor ráengedem a terhelést. És ugyanezt csinálja, mikor játszok a gázpedállal is - lenyom/felenged, mindig klattyan. Szerinted is jó irányba tapogatódzom a difi elgondolással?
Köszi.
a kuplungtarcsad lesz gatya
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:29:04 »

Meg még a kettesben sincs.

A Cromax mégis árul hozzá, és az ex MKII-mbe is csak véletlenül volt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:37:42 »

A Cromax mégis árul hozzá, és az ex MKII-mbe is csak véletlenül volt.
én nem látok náluk ilyet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 15:04:35 »

én nem látok náluk ilyet
https://cromax.hu/110000000-motor/110740000-lendkerek-es-alkatreszei/110740309-lendkerek/10656-lendkerek-ford-focus-1998-2005-benzines-1_8?flypage=0&kereso_marka=Ford&kereso_modell=7
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 15:23:16 »

ez normál.  Itt szo sincs kettostomegu lendkerekrol
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 15:34:13 »

ez normál.  Itt szo sincs kettostomegu lendkerekrol
Pedig a termék leírásnál azt írja.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 15:39:01 »

Pedig a termék leírásnál azt írja.
ja hát az semmi csak reklámszöveg. Minden lendkereknel ugyanaz a szoveg van. Még az escort-nál is
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 15:43:34 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 15:54:51 »

ja hát az semmi csak reklámszöveg. Minden lendkereknel ugyanaz a szoveg van. Még az escort-nál is
Akkor ez vezetett félre. Akkor nincsen benne csak egytömegű.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2014.09.02 kedd, 12:56:41 »

Pár hete vettem észre az alábbit, szerintetek mi lehet a hiba oka (kmóra szerint 150e, valszeg olyan 200e lehet az autóban jelenleg):

1. Ha benyomom a kuplungot, akár egy picit is, felerősödő kattogó hangot hallok (üresjáratban is)
2. Váltáskor az alsó fokozatoknál (1-3) ha a kuplung felengedésével egyidőben gázt is adok, akkor szintén hallok néha nem odaillő zörejeket
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2014.09.02 kedd, 13:05:46 »

Pár hete vettem észre az alábbit, szerintetek mi lehet a hiba oka (kmóra szerint 150e, valszeg olyan 200e lehet az autóban jelenleg):

1. Ha benyomom a kuplungot, akár egy picit is, felerősödő kattogó hangot hallok (üresjáratban is)
2. Váltáskor az alsó fokozatoknál (1-3) ha a kuplung felengedésével egyidőben gázt is adok, akkor szintén hallok néha nem odaillő zörejeket

Én a kinyomócsapágyat mondanám. Leállításkor nincs egy élesen csattanó hang? Ha valóban ez a baja, (mivel akár a kinyomócsapágy, akár a kuplung bármely részének cseréje nem kis munkával és költséggel jár,) én javasolnám a kuplungtárcsa+szerkezet+lendkerék cserét.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2014.09.02 kedd, 14:10:39 »

Pár hete vettem észre az alábbit, szerintetek mi lehet a hiba oka (kmóra szerint 150e, valszeg olyan 200e lehet az autóban jelenleg):

1. Ha benyomom a kuplungot, akár egy picit is, felerősödő kattogó hangot hallok (üresjáratban is)
2. Váltáskor az alsó fokozatoknál (1-3) ha a kuplung felengedésével egyidőben gázt is adok, akkor szintén hallok néha nem odaillő zörejeket

1. Alighanem kezdődik a kinyomócsapágyad.
2. Én mindig így szoktam váltani, hogy a kuplung felengedésével együtt gázt adok... Vagy mire gondolsz pontosan? Smiley De kinyomó ez is lehet, meg kezdődő kettős tömegű gond is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2014.09.02 kedd, 16:54:27 »

1. Alighanem kezdődik a kinyomócsapágyad.
2. Én mindig így szoktam váltani, hogy a kuplung felengedésével együtt gázt adok... Vagy mire gondolsz pontosan? Smiley De kinyomó ez is lehet, meg kezdődő kettős tömegű gond is.

AndyA

2. Én is mindig így váltok, de ha előbb felengedem a kuplungot és csak aztán adok gázt (ami macerás, hisz nem ehhez vagyok szokva Smiley ), akkor nincs zaj.

Mindegy, már fel vagyok készülve, hogy komplett csere lesz itten...
Naplózva
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:16:11 »

Üdv!
2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:59:35 »

Üdv!
2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship

Egy kérdést egy helyre. Ha lesz válasz, akkor lesz válasz így is.

Türelem, nem mindenki olvassa 7/24-ben a fórumot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2014.09.09 kedd, 20:39:51 »

Üdv!
2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship
Sötét az olaj, vagy világos? Ha sötét főtengely szimering, ha világos akkor nyelestengely szimmering...a főtengely szimering szokott folyatni majdnem minden fl utánin mert kispóroltak abból is egy réteg tömítést...megérte  eljen az ezer éves milliót futott di-k általában por szárazak.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 16:52:07 »

Üdv Mindenknek!
Egy gyors kérdést szeretnék feldobni, 2.0 tddi-hez ebay-en 70 ezer alatti áron (postaköltséggel) kettöstömegű lendkerék átalakító komplett szett 4 év, vagy 40000 mérföld garival, jó ár?
Sajnos nem vagyok tisztában az árakkal, de nekem jónak tűnik.
Tanyo
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 17:02:54 »

Üdv Mindenknek!
Egy gyors kérdést szeretnék feldobni, 2.0 tddi-hez ebay-en 70 ezer alatti áron (postaköltséggel) kettöstömegű lendkerék átalakító komplett szett 4 év, vagy 40000 mérföld garival, jó ár?
Sajnos nem vagyok tisztában az árakkal, de nekem jónak tűnik.
Tanyo
elég sokaknak nem vált be ez a szett :/ milyen évjáratúba kéne?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 20:33:35 »

Szia!
Az autó 2002.10. havi 2.0 TDDI, kb 308.000 km futással. Az autó leállításkor a lendkerék még nem csattan és a kasznit sem rázza, de a fémreszeléket már szórogatja az önindítóra, meg a főtengely holtponti jeladóra. Gondoltam beszerzek egy ilyen egytömegű szettet, hogy ha végképp megadja magát legyen a garázsban egy, ne kelljen szaladgálnom és rohadt drágán kényszerből megvenni egy kettős tömegű szettet.
Egyébként erről van szó:
http://www.ebay.co.uk/itm/251150636146?redirect=mobile
Nem látok rajta semmilyen jelzést, hogy ki a gyártó, de ezt le tudom levelezni.
Azt is megköszönném, ha valaki írna valamiféle tapasztalatot az egytömegű szettről, mert ilyesmit nem nagyon találta. Hogyan változnak a menettulajdonságok, ráz e az autó, bírja a sebváltó, a motortartó bakok bírják a megnövekedő rezonanciát, stb.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:48:40 »

Szia!
Az autó 2002.10. havi 2.0 TDDI, kb 308.000 km futással. Az autó leállításkor a lendkerék még nem csattan és a kasznit sem rázza, de a fémreszeléket már szórogatja az önindítóra, meg a főtengely holtponti jeladóra. Gondoltam beszerzek egy ilyen egytömegű szettet, hogy ha végképp megadja magát legyen a garázsban egy, ne kelljen szaladgálnom és rohadt drágán kényszerből megvenni egy kettős tömegű szettet.
Egyébként erről van szó:
http://www.ebay.co.uk/itm/251150636146?redirect=mobile
Nem látok rajta semmilyen jelzést, hogy ki a gyártó, de ezt le tudom levelezni.
Azt is megköszönném, ha valaki írna valamiféle tapasztalatot az egytömegű szettről, mert ilyesmit nem nagyon találta. Hogyan változnak a menettulajdonságok, ráz e az autó, bírja a sebváltó, a motortartó bakok bírják a megnövekedő rezonanciát, stb.

Nem jó ötlet:

https://www.google.at/search?q=techniclutch+scam&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=hPwRVN-GOcGH8QeXqICQCw

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:49:25 »

Válaszolok gyorsan magamnak, visszaolvastam a topikban és úgy látom már többen is vásároltak ugyanilyen egytömegű szettet ugyanettől a Mókustól, úgyhogy holnap meg is rendelem a motyót.
A hozzászólásokból az derül ki számomra, hogy aki beszerelte az egytömegű szettet, szinte senki sem bánta meg. Egy hozzászólónál volt valami hibajelenség, ott valami szerelési hiba lehetett, vagy letört egy darab az önindító fogaskerekéből és az szétdarálta a kuplungtárcsa felületét.
Én a hozzászólások alapján meggyőztem magam.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:50:30 »


Saját tapasztalat:

Nekem kétszer küldtek el 2.0-ba való DMF-et, miután egyeztettünk és ők küldték meg a helyes 2.2-es DMF cikkszámot! Fizikailag tényleg beleépíthető, passzos, de nagyon hamar széjjel hull, mert nem a 2.2 erejéhez méretezték, hanem a 2.0-hoz.

És kétszer küldtem nekik vissza, és kértem vissza a Paypalen az árát. Annyit nem mondtak utána, hogy "fapapucs".

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118



E-mail
« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 22:10:44 »

Köszi a cikkgyűjteményt, lelomboztál.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.