Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 07:17:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146142 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 13:38:35 »

Már mondták mások korábban: csináltasd meg olyannal, aki ért is hozzá.

Nem csak állítólag: a 2 literből pont maradni kell még egy kicsinek.

AndyA

Az a nagy baj hogy két centi hely  van a leeresztő csavar és a dob között,és nem férünk hozzá. Nagyrabecsült fórumtársunkkal, Lászlóval,nem tudtuk orvosolni és ő  javasolta a szervizt.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 14:25:20 »

Az a nagy baj hogy két centi hely  van a leeresztő csavar és a dob között,és nem férünk hozzá. Nagyrabecsült fórumtársunkkal, Lászlóval,nem tudtuk orvosolni és ő  javasolta a szervizt.

Ervinnek anno sikerült kicsavarni az enyémet egy leflexelt végű imbuszkulccsal.

A hivatalos megoldás valóban a segédkeret leengedése az egyik oldalon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 14:32:46 »

Ervinnek anno sikerült kicsavarni az enyémet egy leflexelt végű imbuszkulccsal.
2funny
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 14:36:19 »

2funny

Ja, akkor nem kellett orvoshoz mennie.... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 14:45:23 »

Ja, akkor nem kellett orvoshoz mennie.... laugh

Dobunk egy kis kockacukrot az ügyeletes trolloknak, hadd élvezkedjenek. Grin

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 14:46:25 »

Dobunk egy kis kockacukrot az ügyeletes trolloknak, hadd élvezkedjenek. Grin

AndyA
Úgyvan! Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 14:51:44 »

Dobunk egy kis kockacukrot az ügyeletes trolloknak, hadd élvezkedjenek. Grin

AndyA

Este ne küldjél emailt, mert elovasom és elfelejtek rá válaszolni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 14:55:41 »

Este ne küldjél emailt, mert elovasom és elfelejtek rá válaszolni!
Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 14:56:51 »

Ervinnek anno sikerült kicsavarni az enyémet egy leflexelt végű imbuszkulccsal.

A hivatalos megoldás valóban a segédkeret leengedése az egyik oldalon.

AndyA

Ugye hogy nem beszélek  hülyét? Ich bin nicht Tepate.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 14:59:00 »

Ugye hogy nem beszélek  hülyét? Ich bin nicht Tepate.

WTF Tepate?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 15:11:41 »

Na megvan az eredmény,van rajta leeresztő csavar és 6800 a munka.Két littyó olajam van hozzá,állitólag 1.75 kell,de a szaki azt mondta 2fél.
Kb 15 perc (feltöltéssel, alsó burkolat visszaszereléssel együtt) és pontosan 1,75 kell bele nem 2,5...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 15:15:29 »

Kb 15 perc (feltöltéssel, alsó burkolat visszaszereléssel együtt) és pontosan 1,75 kell bele nem 2,5...

Ezt megmondom majd,biztos népszerű leszek.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 15:19:32 »

WTF Tepate?

AndyA

Steirische Dialekt (a.m. hülye) De inkább felhivlak mindjárt. Jahh B.T. ne kombinálj.nem a lakásra hehe
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 15:19:53 »

Ezt megmondom majd,biztos népszerű leszek.
Nemérdekes, a lényeg az,hogy ne nézzenek hülyének akit le lehet húzni.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 15:28:25 »

Kb 15 perc (feltöltéssel, alsó burkolat visszaszereléssel együtt) és pontosan 1,75 kell bele nem 2,5...

Mindegy. Ford szervizben a hivatalos vállalási időkkel csinálnak mindent, akkor is, ha fél óra alatt megvan a 2 órás művelet, meg akkor is, ha fél nap a 0,4 órás mutatvány.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 15:29:15 »

Steirische Dialekt (a.m. hülye) De inkább felhivlak mindjárt. Jahh B.T. ne kombinálj.nem a lakásra hehe

Ja, szóval Depat!

Rendben, úgy már megvan. Smiley De az állítással vitatkoznék... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 15:32:24 »

Ja, szóval Depat!

Rendben, úgy már megvan. Smiley De az állítással vitatkoznék... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Mi van? felhivatod magad egy állításra?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 15:49:08 »

 Shocked
Mi van? felhivatod magad egy állításra?  hehe
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2014.09.23 kedd, 12:36:19 »

Sziasztok!
Akadt egy olyan problémám, hogy az ötfokozatú váltóból egyik pillanatról a másikra eltűnt az összes sebességi fokozat, a váltókar jár körbe, mint a habverő, nincs meg a fokozatok helye.
Recsegés, ropogás nem volt.
Szerelő elkezdte szétszedni, és a váltókulisszánál meg is találta a hiba okát. A kapcsolóvilláknál van egy 6-os stift, ami eltört. Állítása szerint nem lehet rendelni a Fordnál, csak komplett kulisszát ~100E forintért.
Azt mondták neki, hogy esztergáltasson egyet, vagy oldja meg fúrószárból. Na most én az ilyen megoldásokat kevésbé szeretem, így hozzátok fordulnék a kérdéssel, hogy lehet-e ilyen stiftet venni külön valahol, vagy esetleg a házibarkács megoldás is vállalható?

Előre is köszönöm!
Lecsó
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2014.09.23 kedd, 12:45:11 »

Sziasztok!
Akadt egy olyan problémám, hogy az ötfokozatú váltóból egyik pillanatról a másikra eltűnt az összes sebességi fokozat, a váltókar jár körbe, mint a habverő, nincs meg a fokozatok helye.
Recsegés, ropogás nem volt.
Szerelő elkezdte szétszedni, és a váltókulisszánál meg is találta a hiba okát. A kapcsolóvilláknál van egy 6-os stift, ami eltört. Állítása szerint nem lehet rendelni a Fordnál, csak komplett kulisszát ~100E forintért.
Azt mondták neki, hogy esztergáltasson egyet, vagy oldja meg fúrószárból. Na most én az ilyen megoldásokat kevésbé szeretem, így hozzátok fordulnék a kérdéssel, hogy lehet-e ilyen stiftet venni külön valahol, vagy esetleg a házibarkács megoldás is vállalható?

Előre is köszönöm!
Lecsó

nem mindig rossz a barkács, ha vállalja a felelősséget a munkájáért.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2014.09.23 kedd, 12:47:58 »

lehet-e ilyen stiftet venni külön valahol, vagy esetleg a házibarkács megoldás is vállalható?
Bontóban kérdezz rá.
Naplózva
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2014.09.23 kedd, 13:06:52 »

Köszönöm a gyors reagálást.
A bontók ilyen szintig nem szedik szét a váltót, van bontott váltó kompletten 40E forintért. Csak az még mindig elég sok egy 500 forintos alkatrészért...
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2014.09.23 kedd, 13:14:11 »

Köszönöm a gyors reagálást.
A bontók ilyen szintig nem szedik szét a váltót, van bontott váltó kompletten 40E forintért. Csak az még mindig elég sok egy 500 forintos alkatrészért...

A kapcsolóvilláknál van egy 6-os stift, ami eltört....   Még egy tipp, nem lehet hegeszteni ? Szines fém hegesztők sok mindent helyre tudnak hozni.
Naplózva
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2014.09.23 kedd, 14:23:51 »

Köszönöm a gyors reagálást.
A bontók ilyen szintig nem szedik szét a váltót, van bontott váltó kompletten 40E forintért. Csak az még mindig elég sok egy 500 forintos alkatrészért...

Lali 87 a Te embered,kapsz ott olcsóbban is váltót.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2014.09.23 kedd, 15:16:01 »

Sziasztok!
Akadt egy olyan problémám, hogy az ötfokozatú váltóból egyik pillanatról a másikra eltűnt az összes sebességi fokozat, a váltókar jár körbe, mint a habverő, nincs meg a fokozatok helye.
Recsegés, ropogás nem volt.
Szerelő elkezdte szétszedni, és a váltókulisszánál meg is találta a hiba okát. A kapcsolóvilláknál van egy 6-os stift, ami eltört. Állítása szerint nem lehet rendelni a Fordnál, csak komplett kulisszát ~100E forintért.
Azt mondták neki, hogy esztergáltasson egyet, vagy oldja meg fúrószárból. Na most én az ilyen megoldásokat kevésbé szeretem, így hozzátok fordulnék a kérdéssel, hogy lehet-e ilyen stiftet venni külön valahol, vagy esetleg a házibarkács megoldás is vállalható?

Előre is köszönöm!
Lecsó

Ha megvannak a fő részei az eltört darabnak, akkor egy esztergályos pont ugyanolyan jót tud csinálni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2014.09.23 kedd, 17:56:34 »

Ha megvannak a fő részei az eltört darabnak, akkor egy esztergályos pont ugyanolyan jót tud csinálni.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem is ez a legolcsóbb, és egyben a legbiztonságosabb megoldás.
Egy méretpontos, megfelelő anyagból készített stift, nem lehet rosszabb a gyárinál sőt.... eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:26:26 »

Sziasztok!
Akadt egy olyan problémám, hogy az ötfokozatú váltóból egyik pillanatról a másikra eltűnt az összes sebességi fokozat, a váltókar jár körbe, mint a habverő, nincs meg a fokozatok helye.
Recsegés, ropogás nem volt.
Szerelő elkezdte szétszedni, és a váltókulisszánál meg is találta a hiba okát. A kapcsolóvilláknál van egy 6-os stift, ami eltört. Állítása szerint nem lehet rendelni a Fordnál, csak komplett kulisszát ~100E forintért.
Azt mondták neki, hogy esztergáltasson egyet, vagy oldja meg fúrószárból. Na most én az ilyen megoldásokat kevésbé szeretem, így hozzátok fordulnék a kérdéssel, hogy lehet-e ilyen stiftet venni külön valahol, vagy esetleg a házibarkács megoldás is vállalható?

Előre is köszönöm!
Lecsó
Hatos brezont 50mm hosszban kb 300ft-ért lehet venni.Ugyan abból készül  gyári is.csak a hossza számít,azt meg elkell vágni oszt kezi csókolom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2014.09.24 szerda, 08:20:54 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Így utólag: a hegesztés kicsit verébre ágyúval kategória lett volna.
Egy lemezből felcsavart stift volt a bűnös, nekem gyanús, hogy ez is már cserealkatrész volt.
Most egy targoncaboltból lett beszerezve egy feszítő stift, kíváncsi leszek ez meddig bírja.
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2014.09.24 szerda, 10:25:32 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Így utólag: a hegesztés kicsit verébre ágyúval kategória lett volna.
Egy lemezből felcsavart stift volt a bűnös, nekem gyanús, hogy ez is már cserealkatrész volt.
Most egy targoncaboltból lett beszerezve egy feszítő stift, kíváncsi leszek ez meddig bírja.
eljen ennyi,oszt lecsó..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2014.09.24 szerda, 11:28:26 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Így utólag: a hegesztés kicsit verébre ágyúval kategória lett volna.
Egy lemezből felcsavart stift volt a bűnös, nekem gyanús, hogy ez is már cserealkatrész volt.
Most egy targoncaboltból lett beszerezve egy feszítő stift, kíváncsi leszek ez meddig bírja.

örök élet +1 nap. érdemes lett volna 100ér komplett kulisszát venni  eplus2
Naplózva
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2014.10.03 péntek, 12:12:07 »

Sziasztok!

Olyan gondom van, hogy sípolt a kinyomócsapágyam, így kicseréltettem (gyári alkatrészre). A szerkezet is cserélve lett. Az új csapágy is ciripelni kezdett pár száz km után, így most ismét kicseréltettem. A legújabb csapágy azonnal ciripel, már a szerelőtől útban hazafelé. Biztos, hogy ki lett cserélve, mert a kezemben van az előző vadi új csapágy, amit én vittem. A csapágy Ford alkatrész üzletből van gyári dobozban. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?

Köszi,

Robo
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2014.10.03 péntek, 12:17:08 »

Sziasztok!

Olyan gondom van, hogy sípolt a kinyomócsapágyam, így kicseréltettem (gyári alkatrészre). A szerkezet is cserélve lett. Az új csapágy is ciripelni kezdett pár száz km után, így most ismét kicseréltettem. A legújabb csapágy azonnal ciripel, már a szerelőtől útban hazafelé. Biztos, hogy ki lett cserélve, mert a kezemben van az előző vadi új csapágy, amit én vittem. A csapágy Ford alkatrész üzletből van gyári dobozban. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond?

Köszi,

Robo

Talán az, hogy nem a csapágy ciripel...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2014.10.03 péntek, 14:16:50 »

Talán az, hogy nem a csapágy ciripel...? Smiley

AndyA

Csak akkor van a hang, ha kinyomom a kuplungot. Mi más lehet?

Robo
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2014.10.03 péntek, 15:30:57 »

Csak akkor van a hang, ha kinyomom a kuplungot. Mi más lehet?

Robo

Pedig ennyi darab egymás után folyamatosan aligha lehet mind rossz...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2014.10.11 szombat, 07:29:16 »

Sziasztok

Tegnap a kis megszokott 500km után következő indításnál nem volt hajlandó bevenni a fokozatokat az auto. Aztán csak brutál nehezen.
A kuplungszett cserélve volt, de a lendkerék nem. ( mondta az ex tulaj)
Okozhat ilyet a lendkerék?
Furcsálom.....
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:04:33 »

Sziasztok

Tegnap a kis megszokott 500km után következő indításnál nem volt hajlandó bevenni a fokozatokat az auto. Aztán csak brutál nehezen.
A kuplungszett cserélve volt, de a lendkerék nem. ( mondta az ex tulaj)
Okozhat ilyet a lendkerék?
Furcsálom.....
A lendkeréknek nem sok köze van a "nehéz váltáshoz",az max. csattog.Probáld ki,hogy jó-e a nyomolap(Járdának orral nekiállsz és 4-be kuplung lassan felenged,ha hamar lefullad akkor jó a nyomolap nem kopott.Marad a szerkezet vagy a kinyomó csapágy..Probáld légteleníteni a kinyomót,hátha.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:18:25 »

A lendkeréknek nem sok köze van a "nehéz váltáshoz",az max. csattog.Probáld ki,hogy jó-e a nyomolap(Járdának orral nekiállsz és 4-be kuplung lassan felenged,ha hamar lefullad akkor jó a nyomolap nem kopott.Marad a szerkezet vagy a kinyomó csapágy..Probáld légteleníteni a kinyomót,hátha.

Köszönöm kipróbálom. Viszont ha kinyomó rossz akkor leállitva a kocsit tudom pakolni a fokozatokat? Mert úgy működik.....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 06:29:18 »

A lendkeréknek nem sok köze van a "nehéz váltáshoz",az max. csattog.Probáld ki,hogy jó-e a nyomolap(Járdának orral nekiállsz és 4-be kuplung lassan felenged,ha hamar lefullad akkor jó a nyomolap nem kopott.Marad a szerkezet vagy a kinyomó csapágy..Probáld légteleníteni a kinyomót,hátha.
Ez a kettő mintha ugyanaz lenne.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 06:33:15 »

Köszönöm kipróbálom. Viszont ha kinyomó rossz akkor leállitva a kocsit tudom pakolni a fokozatokat? Mert úgy működik.....

Álló motornál mindig tudod kapcsolni a fokozatokat, ha jó a váltód. Ilyenkor a kuplungnak nem sok szerepe van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 10:00:15 »

Ez a kettő mintha ugyanaz lenne.
  Wink Igaz! Amikor a nyomolap-ot írtam a súrlódólapra gondoltam ami a szerkezet és a lendítő kerék között található.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 10:38:18 »

  Wink Igaz! Amikor a nyomolap-ot írtam a súrlódólapra gondoltam ami a szerkezet és a lendítő kerék között található.

Az meg kuplung tárcsa.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kislaci
Vendég
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2014.10.14 kedd, 07:17:07 »

Sziasztok! Tanácsot és ötleteket szeretnék kérni. Tegnap reggel, a motor indítását megelőzően benyomtam a kuplungpedált és ennek következtében a pedál beragadt, kb. a háromnegyed pedálúton. Próbáltam többször nyomogatni, de nem jött ki alaphelyzetbe. Többszöri kísérletezés után kézzel visszahúztam a pedált, egy erős kattanás kíséretében visszaállt alaphelyzetbe. Ezt követően egész nap nem csinált ilyet, hibátlanul működött. Tapasztaltatok-e már ilyet és mitől lehet? Ahogy megnéztem, a kuplungpedál egy munkahengert működtet. Köszönöm előre is. (Ford Mondeo 2.0 TDCi, 2006.09)
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2014.10.15 szerda, 14:07:29 »

Az meg kuplung tárcsa.  Wink
Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy az alábbi cikkszámos Luk kuplung+kettőstömegű jó-e a kocsimhoz? FMBA motorkód.
624 3136 34
415 0168 10
Váltóolajat is kell cserélni? Ha ezeket cserélik?
Köszönöm
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2014.10.15 szerda, 14:12:41 »

Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy az alábbi cikkszámos Luk kuplung+kettőstömegű jó-e a kocsimhoz? FMBA motorkód.
624 3136 34
415 0168 10
Váltóolajat is kell cserélni? Ha ezeket cserélik?
Köszönöm

FAQ fórum, megkeresed az MK3 kuplungokról szóló cikket, és megnézed, mi való az autódba. Ránézésre, amennyire emlékszem, ezek a cikkszámok, de ezt ne vedd készpénznek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2014.10.15 szerda, 14:27:59 »

FAQ fórum, megkeresed az MK3 kuplungokról szóló cikket, és megnézed, mi való az autódba. Ránézésre, amennyire emlékszem, ezek a cikkszámok, de ezt ne vedd készpénznek.

AndyA
Ok! Köszönöm.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2014.10.15 szerda, 15:01:30 »

Ok! Köszönöm.

Ja:

Csak a kuplungozás miatt nem kell cserélni a váltóolajat. Ford szerint egyáltalán soha nem kell, szerintünk meg azért úgy 5-6 évente vagy 150-200 ezer km-enként illik. 2 liter kell hozzá, amiből fog maradni egy pici. Ha a váltót kiveszik, akkor elég könnyen megy, a helyén kicsit macerás, mert alig lehet a csavarjához férni a segédkerettől, de azért ügyesen megoldható.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2014.10.15 szerda, 15:04:01 »

Sziasztok!
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy az alábbi cikkszámos Luk kuplung+kettőstömegű jó-e a kocsimhoz? FMBA motorkód.
624 3136 34
415 0168 10
Váltóolajat is kell cserélni? Ha ezeket cserélik?
Köszönöm

Én cseréltettem kuplung cserekor olajat is. Finomabban járt utána a váltó. Szerintem cseréltess, ha már úgyis szét van borítva az autó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2014.10.15 szerda, 15:30:02 »

Én cseréltettem kuplung cserekor olajat is. Finomabban járt utána a váltó. Szerintem cseréltess, ha már úgyis szét van borítva az autó.
Rendben. Valóban nem azon a pár ezer ft-on múlik, ha eddig ilyen jól bírta, akkor megérdemli.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2014.10.15 szerda, 15:44:03 »

Én cseréltettem kuplung cserekor olajat is. Finomabban járt utána a váltó. Szerintem cseréltess, ha már úgyis szét van borítva az autó.

A kuplung miatt. Én most is befújtam (az amúgy száraz volt) kapcsoló kulissza váltón lévő részeit szóró zsírral.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2014.10.15 szerda, 16:13:35 »

A kuplung miatt. Én most is befújtam (az amúgy száraz volt) kapcsoló kulissza váltón lévő részeit szóró zsírral.  Wink

 worship worship worship Dánke Smiley

Azért az olajcsere is jót tett neki szerintem. Arra emlékszem, hogy a csere előtt volt, hogy a harmadikat nem vette túl szépen. Ahogy toltam be háromba, "félúton megakadt" egy kicsit. A csere után ez megszűnt és azóta sem jelentkezett. Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.