Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 01:57:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2147093 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 17:50:47 »

..nem en veszek alkatrészeket,hanem ebbe a 220£ ban,,a-tol z-ig,mindent o....

Ez biztos? Szerintem ez csak a munkadíj...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 18:57:35 »

Ez biztos? Szerintem ez csak a munkadíj...

Azt nem mondta a szerelő, hogy nem bontott alkatrészeket szerel be neki, bár még úgyis karcsú.  Szerelésnek sok, alkatrészeknek kevés. Valóban jó lenne a szerelés előtt tisztázni, hogy ebbe az árba mi is van benne!
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 19:07:08 »

Azt nem mondta a szerelő, hogy nem bontott alkatrészeket szerel be neki, bár még úgyis karcsú.  Szerelésnek sok, alkatrészeknek kevés. Valóban jó lenne a szerelés előtt tisztázni, hogy ebbe az árba mi is van benne!

Koszi a tippeket.
Termeszetesen ez  szerelessel egyutt,alkatreszekkel ertendo ar.ha a lendketewz nem csereljuk,akkor a kuplungszett 130 font. A szereles 120. Azert az nem ilyan karcsu am.jo,hat ne a magyar rabloarakat nezzetek.itt a saab kabrioma is 300 volt a kuplung cakk pakk,de csak ahert viszonylag nehezen lehetett szerezni hozza..

Na,nem fejeztem be,de a telefon szerint igen Smiley
Tehat ez ugy fog tortenni,hogy odafaradok a megadott idopontra,o szepen kicsereli amiben megallapodtunk,en odaadom neki a 250-et,es elkoszonunk.a lendkerek cserere direkt rakerdeztem,hogy ez mennyivel emeli a jorpat...azt mondta semmivel,mivel 6 csavarral tobbet kell leszedni es felrakni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.03 hétfő, 19:09:51 írta Lacilondon » Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 19:11:00 »

Szia,

azért a lendkereket nem feltétlen kell cserélni a benzinesen. Csak azért írom, mert én is így jártam. Kuplungot kellett cserélnem, namondomakkor egyszerre lendkerék, szerkezet, kinyomó, szimering, ezért megvettem mindent. Mint kiderült a lendkerék teljesen jó állapotban volt, nem lett volna muszáj cserélni(egyébként az is a javaslat, hogy megvizsgálni és csak szükséges esetben) Ja, és csere óta hangoskodik hidegen, kinyomott kuplungnál , előtte semmi ilyen jellegű hang nem volt.

A lendkerek csere miatt hangoskodik???
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 19:19:06 »

A lendkerek csere miatt hangoskodik???
Nekem a kettőstömegű leállításkor, inditáskor adott hangot, a többit nem hallottam.
A kuplungszettbem a kinyomó is benne van? Akkor tényleg nagyon jó ár.... Meglepődtem...
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 20:45:35 »

Nekem a kettőstömegű leállításkor, inditáskor adott hangot, a többit nem hallottam.
A kuplungszettbem a kinyomó is benne van? Akkor tényleg nagyon jó ár.... Meglepődtem...


Aha...igy veszem ahogy a képen van...vagyis o veszi.

http://www.kephost.com/images/2014/11/03/image04422.jpg

Ez jo nem? Luk   vigyor3
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 20:54:25 »


Aha...igy veszem ahogy a képen van...vagyis o veszi.

http://www.kephost.com/images/2014/11/03/image04422.jpg

Ez jo nem? Luk   vigyor3


A képen van kinyomó is! Igen jónak tűnik.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 21:42:38 »

A képen van kinyomó is! Igen jónak tűnik.

Koszi,akkor ez lesz.ezt most akkor ki tudom szoritani a koltsegvetesbol Smiley. Azok a szimeringek raernek januar vegeig? Nemtudom az milyen bajt okozhat,de semmi rendellenes dolgot nem erzek a kocsin.a kuplungon kivu
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2014.11.04 kedd, 00:36:15 »

Sziasztok,

A benzines 1.8 -as 5 sebességes manuális váltójának is 1.9 liter a feltöltési mennyisége?

Illetve egy ideje tapasztalom,hogy a 2-es és 4-es fokozatokat elég karcosan veszi, a kettest meg elég határozottan is kell behúzni, hogy ne dobja ki néha. Lehet állítani a váltó huzalokon? Van erről valamiféle leírás esetleg?
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2014.11.04 kedd, 05:50:16 »

Koszi,akkor ez lesz.ezt most akkor ki tudom szoritani a koltsegvetesbol Smiley. Azok a szimeringek raernek januar vegeig? Nemtudom az milyen bajt okozhat,de semmi rendellenes dolgot nem erzek a kocsin.a kuplungon kivu

Ha szimeringek elhasználódtak, akkor olajcsöpögés lenne. Csak azért szoktuk egyben cserélni, mert nem olyan nagy tétel, de ha cserélni kell, akkor le kell szedni ismét a váltót, az viszont költséges.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2014.11.04 kedd, 05:55:14 »

Sziasztok,

A benzines 1.8 -as 5 sebességes manuális váltójának is 1.9 liter a feltöltési mennyisége?


Illetve egy ideje tapasztalom,hogy a 2-es és 4-es fokozatokat elég karcosan veszi, a kettest meg elég határozottan is kell behúzni, hogy ne dobja ki néha. Lehet állítani a váltó huzalokon? Van erről valamiféle leírás esetleg?

Wikiben segédanyagok néven vannak az olajmennyiségek, de annyi kell bele amennyit írtál.
Kidobálja kettesből a sebességet???
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2014.11.04 kedd, 06:23:37 »

Ha szimeringek elhasználódtak, akkor olajcsöpögés lenne. Csak azért szoktuk egyben cserélni, mert nem olyan nagy tétel, de ha cserélni kell, akkor le kell szedni ismét a váltót, az viszont költséges.

Koszi.hala istennek nem csopog sehol semmi.megkerdezem majd azert,hogy az mennyibe kerul,es ha nem tetel akkor csere,de sok penzem nemigen akad elfekvoben..
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2014.11.04 kedd, 10:05:57 »

Wikiben segédanyagok néven vannak az olajmennyiségek, de annyi kell bele amennyit írtál.
Kidobálja kettesből a sebességet???

Hát olyan karcosan veszi be...meg néha az eggyest is. Szerintem a bowdenen kéne kicsit húzni.
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2014.11.04 kedd, 11:13:54 »

Hát olyan karcosan veszi be...meg néha az eggyest is. Szerintem a bowdenen kéne kicsit húzni.
Ebben a témában nem vagyok valami spiler... Egyest sokunknak veszi be nehezen, erről a Faq-ban val leírás. Ha a kettest nehezen veszi, szerintem sokmindentől lehet, rossz beállítás, kulissza, nem emel ki rendesen a kinyomó, kopott szinkron...
Remélem az állítási lehetőségeket valami hozzáértő hamar megírja neked. Én is kiváncsi vagyok, bár most a kocsin ilyen gondok nincsennek, de az ismeret még jól jöhet egyszer.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2014.11.04 kedd, 12:48:45 »

Hát olyan karcosan veszi be...meg néha az eggyest is. Szerintem a bowdenen kéne kicsit húzni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2014.11.04 kedd, 13:00:41 »

Ebben a témában nem vagyok valami spiler... Egyest sokunknak veszi be nehezen, erről a Faq-ban val leírás. Ha a kettest nehezen veszi, szerintem sokmindentől lehet, rossz beállítás, kulissza, nem emel ki rendesen a kinyomó, kopott szinkron...
Remélem az állítási lehetőségeket valami hozzáértő hamar megírja neked. Én is kiváncsi vagyok, bár most a kocsin ilyen gondok nincsennek, de az ismeret még jól jöhet egyszer.

Nekem mind a két autón olyan a kettes, hogy 1-ből simán átmegy, csak 3-ból visszaváltásnál akad egy kicsit. De ott meg az a megoldás, hogy amikor 3-ból kivéve balra húzom a kart, akkor 2-be tovább húzva nem kell továbbra is oldalt húzni, elég csak hátrafelé, és akkor sima ügy. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2014.11.04 kedd, 22:33:36 »

Egyest sokunknak veszi be nehezen
Ezen én is mérgelődtem sokat, eddig az lett a legjobb megoldás hogy kevésbé húzom balra magam felé a sebváltó kart, és már tolom is előre. Így hogy kevesebbet húzom balra sokkal könyebben veszi az 1-est. Próbáljátok ki, hátha segít nektek is.
Naplózva
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2014.11.05 szerda, 05:48:19 »


Köszi. Ez hasznos volt. Viszont így látatlanba.... ahhoz a felső csapágyhoz hogy férek hozzá? Alulról vagy fentről?

Illetve fent, a váltó körüli burkolatot, hogy lehet felpattintani? Elég szép az enyém, nem feszegetném ott ahol nem kell. (Ha befér ide, akkor a középkonzol kiszerelését is szívesen olvasnám) - meglett
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.05 szerda, 05:57:58 írta vstryker » Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2014.11.05 szerda, 06:26:49 »

Köszi. Ez hasznos volt. Viszont így látatlanba.... ahhoz a felső csapágyhoz hogy férek hozzá? Alulról vagy fentről?

Illetve fent, a váltó körüli burkolatot, hogy lehet felpattintani? Elég szép az enyém, nem feszegetném ott ahol nem kell. (Ha befér ide, akkor a középkonzol kiszerelését is szívesen olvasnám) - meglett
eljen vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2014.11.05 szerda, 07:26:10 »

Hali segítsetek . ;-) ma reggel benyomtam a kuplungot és úgymaradt .. kézzel visszatudtam húzni de a következő benyomásnál ismét bennmaradt .. mit tudok ijenkor csinálni Huh??  Köszi előre is 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2014.11.05 szerda, 07:28:46 »

Hali segítsetek . ;-) ma reggel benyomtam a kuplungot és úgymaradt .. kézzel visszatudtam húzni de a következő benyomásnál ismét bennmaradt .. mit tudok ijenkor csinálni Huh??  Köszi előre is 


Ilyenkor  (AndyA)  egy kuplung légtelenítési eljárás az első. Ott kiderül, hogy lehet-e egyáltalán.
Fékfolyadék tartály folyadékszint ellenőrzés, ráfolyik-e a kuplung főhengerre.
Olajfolt keresése a pedáloknál, kocsi alatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2014.11.05 szerda, 09:23:07 »

Ilyenkor  (AndyA)  egy kuplung légtelenítési eljárás az első. Ott kiderül, hogy lehet-e egyáltalán.
Fékfolyadék tartály folyadékszint ellenőrzés, ráfolyik-e a kuplung főhengerre.
Olajfolt keresése a pedáloknál, kocsi alatt.


Köszönöm és hogyan légtelenítsem . Van valami ötlet hogy hogyan áljak neki .
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2014.11.05 szerda, 09:36:34 »


Köszönöm és hogyan légtelenítsem . Van valami ötlet hogy hogyan áljak neki .

A váltó tetején, ahol a kinyomó van, a menetirány szerinti elülső oldalon találod a légtelenítőcsavart. A folyamat ugyanúgy zajlik, mint a féknél: egy segítő nyomogatja a pedált, te meg ütemre nyitod-zárod a légtelenítőcsavart.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2014.11.05 szerda, 11:04:28 »

A váltó tetején, ahol a kinyomó van, a menetirány szerinti elülső oldalon találod a légtelenítőcsavart. A folyamat ugyanúgy zajlik, mint a féknél: egy segítő nyomogatja a pedált, te meg ütemre nyitod-zárod a légtelenítőcsavart.

AndyA
közben táncolhat is. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lafy17
Vendég
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2014.11.05 szerda, 11:17:15 »

A váltó tetején, ahol a kinyomó van, a menetirány szerinti elülső oldalon találod a légtelenítőcsavart. A folyamat ugyanúgy zajlik, mint a féknél: egy segítő nyomogatja a pedált, te meg ütemre nyitod-zárod a légtelenítőcsavart.

AndyA

Köszönöm . Próbálkozom vele
Naplózva
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2014.11.05 szerda, 13:20:20 »

Na, megcsináltam az olajcserét. AZ elején azért rámjött a para, mikor a spar-os vödör 1/3-ig telt meg olajjal, hogy ez tuti 1,9 liter körül van-e. Cheesy Aztán lemértem és tényleg. Viszont én azt hittem,hogy mikor csövön keresztül, fentről töltöm az olajat, akkor ha elég neki, akkor el kezd kifolyni...de nem folyt. Viszont 1,9 liternél többet nem mertem beletölteni. Jól van ez így?

A váltókarnál leszedtem a bovdent, anélkül tök faszán mozog. Ezután a váltónál jól bezsíroztam azt a forgós akármit, ami a bowden másik végén van. Jobb lett. Határozottan jobb lett. Smiley
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 20:20:01 »

Sziasztok!

Bajvan szerintem, du.-n kiálltam a garázsból hátramenetbe, ez még ok. Aztán garázs bezár, 1- be kéne rakni semmi, 2 semmi ......R semmi?Huh?
Mikor a fokozatokat próbálgattam, olyan mintha mozdulna a kocsi??? Aztán leállítottam és újraindít, erre megjavult aztán még1x az egyest nem vette, de félek,hogy gáz lesz! rinya
Kuplung lehet vagy mi még? help worship
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 23:49:34 »

Sziasztok!

Bajvan szerintem, du.-n kiálltam a garázsból hátramenetbe, ez még ok. Aztán garázs bezár, 1- be kéne rakni semmi, 2 semmi ......R semmi?Huh?
Mikor a fokozatokat próbálgattam, olyan mintha mozdulna a kocsi??? Aztán leállítottam és újraindít, erre megjavult aztán még1x az egyest nem vette, de félek,hogy gáz lesz! rinya
Kuplung lehet vagy mi még? help worship

Nézesd meg lehet-e állítani a bowdenen,aztzán ha nem akkor sajna minden csere,kuplung-kinyomó csapágy-lendkerék,esetleg ha már levan bontva főtengely szimering.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2014.11.11 kedd, 09:34:34 »

Sziasztok!

Bajvan szerintem, du.-n kiálltam a garázsból hátramenetbe, ez még ok. Aztán garázs bezár, 1- be kéne rakni semmi, 2 semmi ......R semmi?Huh?
Mikor a fokozatokat próbálgattam, olyan mintha mozdulna a kocsi??? Aztán leállítottam és újraindít, erre megjavult aztán még1x az egyest nem vette, de félek,hogy gáz lesz! rinya
Kuplung lehet vagy mi még? help worship



Nézd meg a fékfolyadék tartályban a szintet.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2014.11.11 kedd, 17:28:07 »



Nézd meg a fékfolyadék tartályban a szintet.

Köszi megnézem.
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2014.11.14 péntek, 21:04:45 »

Sziasztok!Segitségeteket szeretném kérni,mert szeretném átalakítani az autómban a váltókarkulisszát.2.0-ás tdci-ről van szó 6 sebességes váltóval ,"oldalra tolos" maga a kar.Ezt a mozgató kulisszát cserélném ki felhúzógyürüsre.Remélem érthetően írtam le amit szeretnék.Aki alakított már át ilyet annak a segítségét megköszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2014.11.14 péntek, 21:10:00 »

Sziasztok!Segitségeteket szeretném kérni,mert szeretném átalakítani az autómban a váltókarkulisszát.2.0-ás tdci-ről van szó 6 sebességes váltóval ,"oldalra tolos" maga a kar.Ezt a mozgató kulisszát cserélném ki felhúzógyürüsre.Remélem érthetően írtam le amit szeretnék.Aki alakított már át ilyet annak a segítségét megköszönöm.
semmi extra, csak ki kell cserélni a kulisszát és kész is vagy vele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2014.11.14 péntek, 21:19:43 »

semmi extra, csak ki kell cserélni a kulisszát és kész is vagy vele
Köszi ez gyors volt.Gondolom kell hozzá egy váltókarkulissza,és másik váltókar meg egyéb dolgok kellenek-e még? Aki bontással foglalkozik az fogja tudni mi kell hozzá?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2014.11.14 péntek, 21:44:30 »

Köszi ez gyors volt.Gondolom kell hozzá egy váltókarkulissza,és másik váltókar meg egyéb dolgok kellenek-e még? Aki bontással foglalkozik az fogja tudni mi kell hozzá?
komplett kulissza meg egy váltógomb. motorcraftot keresd meg ő tudni fogja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2014.11.14 péntek, 22:04:49 »

komplett kulissza meg egy váltógomb. motorcraftot keresd meg ő tudni fogja
Szuper  worship worship Őt hogy érem el?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2014.11.14 péntek, 22:28:28 »

Szuper  worship worship Őt hogy érem el?
kikeresed itt a tagok/bontósok között
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2014.11.18 kedd, 15:54:02 »

Üdv.Mindenkinek!Kicseréltem a váltókulisszát az autóban/oldalazos "R"-ről felhúzógyűrűsre/.Meglepően egyszerű dolog.Viszont az 1-es ill. a 2-es nehezen megy a helyére,én úgy látom a vízszintes pozició nem jó.Ha jól sejtem lehet rajta állítani."Rámijesztettek" Hogy szervízbe kellene beállítatni,de én úgy látom hogy nem vészes.Ha valaki már csinált ilyet és megmondaná mire kell ügyelni akkor megköszönném.Üdv.Döme help help
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2014.11.18 kedd, 18:56:11 »

Üdv.Mindenkinek!Kicseréltem a váltókulisszát az autóban/oldalazos "R"-ről felhúzógyűrűsre/.Meglepően egyszerű dolog.Viszont az 1-es ill. a 2-es nehezen megy a helyére,én úgy látom a vízszintes pozició nem jó.Ha jól sejtem lehet rajta állítani."Rámijesztettek" Hogy szervízbe kellene beállítatni,de én úgy látom hogy nem vészes.Ha valaki már csinált ilyet és megmondaná mire kell ügyelni akkor megköszönném.Üdv.Döme help help
Szia! megkérdezhetem,hogy mennyibe fájt ez a kulissza műtét,mert én sem szeretem a tologatós lükit.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2014.11.18 kedd, 19:13:11 »

Szia! megkérdezhetem,hogy mennyibe fájt ez a kulissza műtét,mert én sem szeretem a tologatós lükit.

Rüki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2014.11.18 kedd, 19:19:45 »

Szia! megkérdezhetem,hogy mennyibe fájt ez a kulissza műtét,mert én sem szeretem a tologatós lükit.
6000 Ft és kb. 30 perc
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2014.11.18 kedd, 19:27:37 »

6000 Ft és kb. 30 perc
Köszönöm! Ha tudtam volna,hogy csak ennyi,már rég kicserélem.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2014.11.21 péntek, 05:04:28 »

Üdv.Mindenkinek!Kicseréltem a váltókulisszát az autóban/oldalazos "R"-ről felhúzógyűrűsre/.Meglepően egyszerű dolog.Viszont az 1-es ill. a 2-es nehezen megy a helyére,én úgy látom a vízszintes pozició nem jó.Ha jól sejtem lehet rajta állítani."Rámijesztettek" Hogy szervízbe kellene beállítatni,de én úgy látom hogy nem vészes.Ha valaki már csinált ilyet és megmondaná mire kell ügyelni akkor megköszönném.Üdv.Döme help help
Megoldottam.Nagyon egyszerű,adja magát,ha valakinek kell segítség szívesen segítek.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 13:53:59 »

A váltóval továbbra is szenvedek. Sokszor alig tudom 1-esbe rakni. Általában dugóban szoktam hazajárni így sokszor kell kapcsolnom, elég zavaró. Azt próbáltam, hogy befújom wd40-el a váltóbowden mechanika váltó felöli részét, de semmit nem javult. A hét elején összefutottam a szerelőmmel és kérdezte, hogy álló motor esetén is nehezen kapcsólható-e a váltó. Mert ha nem, akkor lehet, hogy a kuplunggal van a baj. Azóta minden nap próbálom, és azt tapasztaltam, hogy álló motor melett nagyon könnyen működik a váltó. Lehet, hogy tényleg a kuplung a hibás? Nem érzek semmi problémát vele. Szerintetek? Nincs elkopva. Lehet, hogy nem nyit valamiért?

Ráadássul, most a hidegben előjött egy csapágyhang. Ha beindítom az autót, kinyomott kuplunk mellett, akkor csend van. Ha a  kuplungot felengedem, akkor előjön egy csapágyhang. Váltó behajtó tengelye csapágyas? 2-3 perc után a hang eltűnik. 
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Levin
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2014.11.25 kedd, 16:40:05 »

Sziasztok,
Szeretnem segitsegeteket kerni.
Megszolalt az mk3 mondeom kinyomo csapagya.
Megnezettem egy fordos szerelo ismerosommel, aki ezt megerositette.
Azt mondta, hogy kuplung kemeny, azt is kell cserelni.
A kettostomegu az valszeg jo, de majd a bontas utan lehet biztosat mondani.
Egy masik szerelo ismerosom javasolta a kettostomegu felujitasat, ezzel lehetne 100 k-t sporolni.

Mit gondoltok, szabad kettostomegut felujitani? A neten lattam ajanlatokat.
Illetve mit erdemes meg csereltetni, ha kiveszik a valtot?
Elore is koszi.
 Levin
Naplózva
Levin
Vendég
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2014.11.25 kedd, 16:46:00 »

A váltóval továbbra is szenvedek. Sokszor alig tudom 1-esbe rakni. Általában dugóban szoktam hazajárni így sokszor kell kapcsolnom, elég zavaró. Azt próbáltam, hogy befújom wd40-el a váltóbowden mechanika váltó felöli részét, de semmit nem javult. A hét elején összefutottam a szerelőmmel és kérdezte, hogy álló motor esetén is nehezen kapcsólható-e a váltó. Mert ha nem, akkor lehet, hogy a kuplunggal van a baj. Azóta minden nap próbálom, és azt tapasztaltam, hogy álló motor melett nagyon könnyen működik a váltó. Lehet, hogy tényleg a kuplung a hibás? Nem érzek semmi problémát vele. Szerintetek? Nincs elkopva. Lehet, hogy nem nyit valamiért?

Ráadássul, most a hidegben előjött egy csapágyhang. Ha beindítom az autót, kinyomott kuplunk mellett, akkor csend van. Ha a  kuplungot felengedem, akkor előjön egy csapágyhang. Váltó behajtó tengelye csapágyas? 2-3 perc után a hang eltűnik. 
hat, valszeg kinyomo csapagy. Nekem is ilyen problemam van.
Akkor hallod a csapagyhangot, amikor elkezded kinyomni a kuplungot?
Levin
Naplózva
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2014.11.25 kedd, 18:18:24 »

hat, valszeg kinyomo csapagy. Nekem is ilyen problemam van.
Akkor hallod a csapagyhangot, amikor elkezded kinyomni a kuplungot?
Levin

Nekem akkor van csapágyhang amikor a kuplungot nem nyomom. Indításkor benyomom a kuplungot, akkor nincs hang, és amikor felengedem a pedált akkor 1,5 percig jól hallható csapágyhang jön elő. Utána lehallkul.
Ma cseréltetem váltó olajat, és reggel meglátom. De nem várok sokat tőle. A váltó nyeles tengelyének csapágya lehet a ludas. Nem tünik olcsónak a csere.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2014.11.25 kedd, 21:32:55 »

Srácok, lenne egy olyan kérdésem h, diesel motort hogyan "kíméletesebb" leállítani?   Huh?

-Üresben felengedett kuplunggal,  vagy

-Sebességben kinyomott kuplunggal

A kettős tömegűnek mi a rosszabb?    Roll Eyes
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2014.11.25 kedd, 21:40:15 »

Srácok, lenne egy olyan kérdésem h, diesel motort hogyan "kíméletesebb" leállítani?   Huh?

-Üresben felengedett kuplunggal,  vagy

-Sebességben kinyomott kuplunggal

A kettős tömegűnek mi a rosszabb?    Roll Eyes
K. Mindegy, előbb utóbb ígyis úgyis betojik.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2014.11.25 kedd, 21:44:34 »

Srácok, lenne egy olyan kérdésem h, diesel motort hogyan "kíméletesebb" leállítani?   Huh?

-Üresben felengedett kuplunggal,  vagy

-Sebességben kinyomott kuplunggal

A kettős tömegűnek mi a rosszabb?    Roll Eyes

Indítás, leállítás mindig kinyomott kuplunggal. Indítás azért, hogy a váltó tömegével is kevesebbet kelljen az indítómotornak átforgatni, leállítás meg ugyanezért, csak a kettős tömegű kímélése végett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2014.11.25 kedd, 22:18:14 »

Srácok, lenne egy olyan kérdésem h, diesel motort hogyan "kíméletesebb" leállítani?   Huh?

-Üresben felengedett kuplunggal,  vagy

-Sebességben kinyomott kuplunggal

A kettős tömegűnek mi a rosszabb?    Roll Eyes
Üresben kinyomott kuplunggal!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.