Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 14:54:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146557 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2014.11.25 kedd, 22:20:11 »

Sokkal többre menne finom váltásokkal.
Naplózva
Reppa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2014.11.25 kedd, 23:12:37 »

Sziasztok
Érdekelne hogy valaki rakott e már 6 sebességes tdci váltót tddi mondeóra? Elsősorban az érdekelne hogy viselkedik vele az autó,dinamika,fogyasztás?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2014.11.25 kedd, 23:23:18 »

Sziasztok
Érdekelne hogy valaki rakott e már 6 sebességes tdci váltót tddi mondeóra? Elsősorban az érdekelne hogy viselkedik vele az autó,dinamika,fogyasztás?
A váltó ugyan olyan jó mindegyikre.Valakinek jó és megy vele nagyon valaki vissza tette az 5-t mert nem húzott.Bunyek fórumtársnak is TDDI-n van fent igaz neki még CHIP is van rajta és jó.Nekem is van fent 5-s helyett 6-os váltó az enyém alapból TDCI,és nagyon jó.Már nagyon bánom nem előbb tettem fel rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2014.11.25 kedd, 23:31:41 »

Szerintem ne spórolj rajta. Én most cseréltettem kuplung&kinyomó&lendkerék&főtengely-szimeringeket egyben, így érdemes. Ajánlom a xenixautó-t, LUK szettet jó árban adják.

Sziasztok,
Szeretnem segitsegeteket kerni.
Megszolalt az mk3 mondeom kinyomo csapagya.
Megnezettem egy fordos szerelo ismerosommel, aki ezt megerositette.
Azt mondta, hogy kuplung kemeny, azt is kell cserelni.
A kettostomegu az valszeg jo, de majd a bontas utan lehet biztosat mondani.
Egy masik szerelo ismerosom javasolta a kettostomegu felujitasat, ezzel lehetne 100 k-t sporolni.

Mit gondoltok, szabad kettostomegut felujitani? A neten lattam ajanlatokat.
Illetve mit erdemes meg csereltetni, ha kiveszik a valtot?
Elore is koszi.
 Levin
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2014.11.26 szerda, 07:09:56 »

Szerintem ne spórolj rajta. Én most cseréltettem kuplung&kinyomó&lendkerék&főtengely-szimeringeket egyben, így érdemes. Ajánlom a xenixautó-t, LUK szettet jó árban adják.


Tényleg elég jók az áraik. buypartsbuy-t néztem, és onnan sem jönne meg olcsóbban (postaköltséggel együtt legalábbis).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2014.11.26 szerda, 08:41:58 »

Sziasztok
Érdekelne hogy valaki rakott e már 6 sebességes tdci váltót tddi mondeóra? Elsősorban az érdekelne hogy viselkedik vele az autó,dinamika,fogyasztás?

Azt tartsd szem előtt, hogy ha van tempomatod, akkor 6.-ban nem lesz.
A hűtő csövezését át kell alakítani, illetve meg kell oldani a sebesség jeladót.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2014.11.26 szerda, 11:48:40 »

Úgyis kértem tőlük árat ismét, rákérdezek nincs-e kedvük mondeo klubos kedvezmény osztogatáshoz.

Tényleg elég jók az áraik. buypartsbuy-t néztem, és onnan sem jönne meg olcsóbban (postaköltséggel együtt legalábbis).

AndyA
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2014.11.26 szerda, 11:53:28 »

A tempomatot nem lehet átprogramozni valahogy ilyen váltó cserénél? Mert nekem 6 sebességes és tempomatos gyárilag.

Azt tartsd szem előtt, hogy ha van tempomatod, akkor 6.-ban nem lesz.
A hűtő csövezését át kell alakítani, illetve meg kell oldani a sebesség jeladót.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2014.11.26 szerda, 11:54:17 »

A tempomatot nem lehet átprogramozni valahogy ilyen váltó cserénél? Mert nekem 6 sebességes és tempomatos gyárilag.



Nem lehet.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2014.11.26 szerda, 15:07:22 »

A tempomatot nem lehet átprogramozni valahogy ilyen váltó cserénél? Mert nekem 6 sebességes és tempomatos gyárilag.


Tied TDCI, abból létezett gyárilag 6 sebességes váltóval szerelt változat, ezért a szoftver kezeli a 6. sebességet tempomattal.
TDDI-ből csak 5 sebességes van gyárilag, ezért nincs rá olyan szoftver, ami ismeri a 6. sebességet.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2014.11.26 szerda, 16:31:20 »

Indítás, leállítás mindig kinyomott kuplunggal. Indítás azért, hogy a váltó tömegével is kevesebbet kelljen az indítómotornak átforgatni, leállítás meg ugyanezért, csak a kettős tömegű kímélése végett.

AndyA
eljen eljen eljen
Tökéletesen egyetértek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2014.11.26 szerda, 16:41:45 »

A váltó ugyan olyan jó mindegyikre.Valakinek jó és megy vele nagyon valaki vissza tette az 5-t mert nem húzott.Bunyek fórumtársnak is TDDI-n van fent igaz neki még CHIP is van rajta és jó.Nekem is van fent 5-s helyett 6-os váltó az enyém alapból TDCI,és nagyon jó.Már nagyon bánom nem előbb tettem fel rá.

Az enyém pont most sz@rt be...pont azon agyalok mi legyen...vissza 5-ös(ami felé hajlok leginkább) vagy vegyek egy másik 6-ost.
Naplózva
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2014.11.26 szerda, 17:29:13 »

Ebben a témában nem vagyok valami spiler... Egyest sokunknak veszi be nehezen, erről a Faq-ban val leírás. Ha a kettest nehezen veszi, szerintem sokmindentől lehet, rossz beállítás, kulissza, nem emel ki rendesen a kinyomó, kopott szinkron...
Remélem az állítási lehetőségeket valami hozzáértő hamar megírja neked. Én is kiváncsi vagyok, bár most a kocsin ilyen gondok nincsennek, de az ismeret még jól jöhet egyszer.
Az előző héten váltókulisszát cseréltem és nekem is bejött az a hiba ,hogy nehezen vette az egyest.A váltókaron a szoknyát felhúzva lehetett látni,hogy az a gond hogy nem lehetett eléggé balra elhúzni a kart.Úgy próbáltam ki ,hogy a felhúzógyürüt kicsit felhúzva könnyedén be tudtam tenni egyesbe.A beállítás a következő volt:kiszereltem a légszűröházat,így könnyen hozzáfértem a bowden állítható végéhez.A bowdent a dióról könnyen le lehet akasztani/a gombot kell a végén benyomni és már lent is van/Ezután az állítórészből a rögzítőfulet ÓVATOSAN nyomd ki de nem kell teljesen.Ezután egy vagy kettő menettel rövidebre kell venni a bowden hosszát.Ezután mindent visszaszerelsz .
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:39:00 »

Az enyém pont most sz@rt be...pont azon agyalok mi legyen...vissza 5-ös(ami felé hajlok leginkább) vagy vegyek egy másik 6-ost.

mi történt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2014.11.26 szerda, 19:46:32 »

mi történt?

40-től terhelésen elég durva hangja van...gondolom valamelyik csapágy....ettől tartottam mikor feltettük,hát beis jött...gondolom fix lendkerék is odab@szott neki plusszba...de hát 1,5 év alatt? aszem megy vissza 5-ös az legalább birja konstrukció.... eplus2
De sok agytröszt ugyis megtudná magyarázni mitől ment szét,meg mi lehetett... eplus2
Van másik 6-os is de nincs kedvem kettőből összrakni egyet, vagy csapágyakat cserélgetni....tököm az....csere azt jóvan....de szétfogom kapni mi ment szét az biztos...azt kuka.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2014.11.26 szerda, 19:50:09 »

40-től terhelésen elég durva hangja van...gondolom valamelyik csapágy....ettől tartottam mikor feltettük,hát beis jött...gondolom fix lendkerék is odab@szott neki plusszba...de hát 1,5 év alatt? aszem megy vissza 5-ös az legalább birja konstrukció.... eplus2
De sok agytröszt ugyis megtudná magyarázni mitől ment szét,meg mi lehetett... eplus2
Van másik 6-os is de nincs kedvem kettőből összrakni egyet, vagy csapágyakat cserélgetni....tököm az....csere azt jóvan....de szétfogom kapni mi ment szét az biztos...azt kuka.
Tegyél fel 5-ös váltót kettős tömegűvel, oszt jó lesz.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2014.11.26 szerda, 19:52:35 »

Tegyél fel 5-ös váltót kettős tömegűvel, oszt jó lesz.  Wink

Kell a kutyának a kéttömegű..
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2014.11.26 szerda, 19:55:46 »

Tegyél fel 5-ös váltót kettős tömegűvel, oszt jó lesz.  Wink

Még ha kell egy váltót venni, akkor is olcsóbb, mint egy kéttömegű Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2014.11.26 szerda, 20:00:48 »

Még ha kell egy váltót venni, akkor is olcsóbb, mint egy kéttömegű Cheesy
csak ha egy használtat hasonlítasz össze egy újjal Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2014.11.26 szerda, 20:03:03 »

csak ha egy használtat hasonlítasz össze egy újjal Smiley


Of course.
(Btw, egy tizenéves autóra nem túl valószínű, hogy bárki is új váltót fog venni, kb az autó értékének áráért.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2014.11.26 szerda, 20:05:13 »

Of course.
(Btw, egy tizenéves autóra nem túl valószínű, hogy bárki is új váltót fog venni, kb az autó értékének áráért.)
így van.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Levin
Vendég
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2014.11.26 szerda, 22:21:22 »

Szerintem ne spórolj rajta. Én most cseréltettem kuplung&kinyomó&lendkerék&főtengely-szimeringeket egyben, így érdemes. Ajánlom a xenixautó-t, LUK szettet jó árban adják.


Koszonom a valaszt.
A fotengelyszimeingen kivul nincs mas ajanlott csere/javitas?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2014.11.26 szerda, 22:35:09 »

Koszonom a valaszt.
A fotengelyszimeingen kivul nincs mas ajanlott csere/javitas?


A féltengely kihajtás szimeringeket is érdemes cserélni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Levin
Vendég
« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2014.11.26 szerda, 22:50:40 »

Tényleg elég jók az áraik. buypartsbuy-t néztem, és onnan sem jönne meg olcsóbban (postaköltséggel együtt legalábbis).

AndyA

Nekem ez az elso hasznalt autom es ezert olvasom csodalkozva,hogy ti itt meg ott megveszitek az alkatreszt.
Es akkor odaviszitek egy szerelohoz, hogy na akkor mennyiert szereled?
Es vigyazzatok, hogy tenyleg azt teszi-e be?
Ha sokat vesztek,visszaviszitek a boltba?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2014.11.26 szerda, 22:56:55 »

Nekem ez az elso hasznalt autom es ezert olvasom csodalkozva,hogy ti itt meg ott megveszitek az alkatreszt.
Es akkor odaviszitek egy szerelohoz, hogy na akkor mennyiert szereled?
Es vigyazzatok, hogy tenyleg azt teszi-e be?
Ha sokat vesztek,visszaviszitek a boltba?

Mi azzal a gond, ha a megfelelő alkatrészt megveszed és odaviszed, hogy ezt szerelje be?
Naplózva
Reppa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 00:21:43 »

40-től terhelésen elég durva hangja van...gondolom valamelyik csapágy....ettől tartottam mikor feltettük,hát beis jött...gondolom fix lendkerék is odab@szott neki plusszba...de hát 1,5 év alatt? aszem megy vissza 5-ös az legalább birja konstrukció.... eplus2
De sok agytröszt ugyis megtudná magyarázni mitől ment szét,meg mi lehetett... eplus2
Van másik 6-os is de nincs kedvem kettőből összrakni egyet, vagy csapágyakat cserélgetni....tököm az....csere azt jóvan....de szétfogom kapni mi ment szét az biztos...azt kuka.

Miért van fix lendkereked? Szedtem már le sok hibás 6os váltót a rossz lendkerékkel megtett 10-15000 kilóméter után,az 5ös jobban viseli a rossz lendkereket. Focusnál is látszik a különbség,tddi re eladok 10 váltót mig tdci re 2őt,ezt mindig elmagyarázom azoknak akik fix lendkereket akarnak ráapplikálni. Bár az új lendkerék árából kijön 3 használt váltó
Naplózva
Levin
Vendég
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 00:33:59 »

Mi azzal a gond, ha a megfelelő alkatrészt megveszed és odaviszed, hogy ezt szerelje be?

Nem azt mondanam, hogy gond, csak csodalkozom.
A szerelok mit szolnak hozza, imadjak?
Ez a modszer nagyon elterjedt?
Ez olyan, elmegyek a vendeglobe, es viszem az alapanyagot, tessek ezt fozzetek meg taps taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 06:52:34 »

Miért van fix lendkereked? Szedtem már le sok hibás 6os váltót a rossz lendkerékkel megtett 10-15000 kilóméter után,az 5ös jobban viseli a rossz lendkereket. Focusnál is látszik a különbség,tddi re eladok 10 váltót mig tdci re 2őt,ezt mindig elmagyarázom azoknak akik fix lendkereket akarnak ráapplikálni. Bár az új lendkerék árából kijön 3 használt váltó
a puding próbája az evés.senki nem hiszi el,amíg a saját bőrén nem tapasztalja,hogy kell oda az a kéttömegű. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 07:18:49 »

Nem azt mondanam, hogy gond, csak csodalkozom.
A szerelok mit szolnak hozza, imadjak?
Ez a modszer nagyon elterjedt?
Ez olyan, elmegyek a vendeglobe, es viszem az alapanyagot, tessek ezt fozzetek meg taps taps
Azért nem pont olyan, mert ezesetben mindenévben új téli gumit kéne venned pl.
A szerviz egy szolgáltatás, megcsinálják amit te nem tudsz vagy nem akarsz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 07:26:17 »

Nekem ez az elso hasznalt autom es ezert olvasom csodalkozva,hogy ti itt meg ott megveszitek az alkatreszt.
Es akkor odaviszitek egy szerelohoz, hogy na akkor mennyiert szereled?
Es vigyazzatok, hogy tenyleg azt teszi-e be?
Ha sokat vesztek,visszaviszitek a boltba?

Elég gyakran elég sokkal olcsóbb, ha magunk vesszük, nem fizetjük ki a szerelő árrését is az alkatrészen. Nem minden szerelő vállalja így el, de azért lehet olyat találni, aki igen.

Ha valami mégsem kell vagy nem passzos, a nem használt (értsd: kifogástalan állapotú, simán újra eladható) alkatrészt vissza szokta venni vagy becseréli az alkatrészbolt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 07:27:03 »

Azért nem pont olyan, mert ezesetben mindenévben új téli gumit kéne venned pl.
A szerviz egy szolgáltatás, megcsinálják amit te nem tudsz vagy nem akarsz.


A kajás dolog is szolgáltatás. Ugyanúgy megcsinálják amit nem tudsz, nem akarsz. De valóban oda nem viheted az alapanyagot.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 07:35:41 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 07:57:33 »

Miért van fix lendkereked? Szedtem már le sok hibás 6os váltót a rossz lendkerékkel megtett 10-15000 kilóméter után,az 5ös jobban viseli a rossz lendkereket. Focusnál is látszik a különbség,tddi re eladok 10 váltót mig tdci re 2őt,ezt mindig elmagyarázom azoknak akik fix lendkereket akarnak ráapplikálni. Bár az új lendkerék árából kijön 3 használt váltó

Mert jobb...5-ös váltómmal 5 évig gyönyörűen ment, és most másik kocsiban megy szerintem vigan tovább az a váltó.
kb 10 év alatt 5-ös váltóból kb 1-et láttam, 6-ost meg egy raklappal....és mind kéttömegű lendkerékkel...tehát nem a fix miatt ment tönkre, de legyen rátett egy lapáttal elfogadom, de igazából nemis...6-os gyengébb konstrukció többek szerint is.
passatokon is megdöglik szinte mindegyik 6-os amelyiket egytömegűsitik, 5-ösel meg kimegy a világból...ez van.
Érdekes akit énismerek és egytömegűsitettek, álltalam közvetve vagy közvetlen, egyiknek sincs semmi baja....és becumiztam, ez van..valszeg valami volt a váltóval mert akitől vettem azis levette és lecseréltette annó,meg nem kevés km volt már benne mikor megvettem....ez van nem kell ezt túlragozni.



Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:25:49 »

Mert jobb...5-ös váltómmal 5 évig gyönyörűen ment, és most másik kocsiban megy szerintem vigan tovább az a váltó.
kb 10 év alatt 5-ös váltóból kb 1-et láttam, 6-ost meg egy raklappal....és mind kéttömegű lendkerékkel...tehát nem a fix miatt ment tönkre, de legyen rátett egy lapáttal elfogadom, de igazából nemis...6-os gyengébb konstrukció többek szerint is.
passatokon is megdöglik szinte mindegyik 6-os amelyiket egytömegűsitik, 5-ösel meg kimegy a világból...ez van.
Érdekes akit énismerek és egytömegűsitettek, álltalam közvetve vagy közvetlen, egyiknek sincs semmi baja....és becumiztam, ez van..valszeg valami volt a váltóval mert akitől vettem azis levette és lecseréltette annó,meg nem kevés km volt már benne mikor megvettem....ez van nem kell ezt túlragozni.




végül is gyártasz hozzá egy ideológiát.
A 6ost tddi-n kettős tömegűvel volt már aki próbálta?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:39:28 »

végül is gyártasz hozzá egy ideológiát.
A 6ost tddi-n kettős tömegűvel volt már aki próbálta?

Ellenben veled és itt a legtöbb ember az aki ideológiákat gyárt,és google király.....nekem van fix lendkerekem és gyakorlati tapasztalatom valamennyi és nem egy autóra, én úgy gondolom...te hány váltót szedtél le és kuplungoztál mondjuk mondeóra?
Én úgytudom Ervinnek 6-os van kéttömegűvel...meg van más is....mi a jelentősége?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:42:23 »

Ellenben veled és itt a legtöbb ember az aki ideológiákat gyárt,és google király.....nekem van fix lendkerekem és gyakorlati tapasztalatom valamennyi és nem egy autóra, én úgy gondolom...te hány váltót szedtél le és kuplungoztál mondjuk mondeóra?
Én úgytudom Ervinnek 6-os van kéttömegűvel...meg van más is....mi a jelentősége?

Ervinnek Passatja van DSG-vel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 08:42:41 »

Én úgytudom Ervinnek 6-os van kéttömegűvel...meg van más is....mi a jelentősége?
Talán érdekes lehet a tapasztalat. Mert ha neki jó, akkor nem biztos, hogy jó a mindegy hogy milyen lendkerék kerül bele elmélet.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 09:53:54 »

Ellenben veled és itt a legtöbb ember az aki ideológiákat gyárt,és google király.....nekem van fix lendkerekem és gyakorlati tapasztalatom valamennyi és nem egy autóra, én úgy gondolom...te hány váltót szedtél le és kuplungoztál mondjuk mondeóra?
Én úgytudom Ervinnek 6-os van kéttömegűvel...meg van más is....mi a jelentősége?
én nem gyártok ideológiát,hiszen egyetlen váltómat sem szereltem át egytömegűre! Wink

A te tapasztalatod viszont engem igazol.Nem jó a hatos váltóhoz az egytömegű lendkerék.És ez nem ideológia. nyes

Ezek alapján kár bárkinek is azt javasolni,hogy a 6-os váltóra egytömegűt szereljen.Legyen bármi is az oka,hogy tönkrement. wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 09:55:36 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 09:57:49 »

én nem gyártok ideológiát,hiszen egyetlen váltómat sem szereltem át egytömegűre! Wink

A te tapasztalatod viszont engem igazol.Nem jó a hatos váltóhoz az egytömegű lendkerék.És ez nem ideológia. nyes

Ezek alapján kár bárkinek is azt javasolni,hogy a 6-os váltóra egytömegűt szereljen.Legyen bármi is az oka,hogy tönkrement. wave

Ervin - lehet mondani, hozzáértő - véleménye szerint a 2.0 TDCi-hez meg kell venni a 2.2-es kettős tömegűjét, és azzal örök élet, meg egy nap, lévén jóval nagyobb igénybevételre tervezték.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 11:37:20 »

én nem gyártok ideológiát,hiszen egyetlen váltómat sem szereltem át egytömegűre! Wink

A te tapasztalatod viszont engem igazol.Nem jó a hatos váltóhoz az egytömegű lendkerék.És ez nem ideológia. nyes

Ezek alapján kár bárkinek is azt javasolni,hogy a 6-os váltóra egytömegűt szereljen.Legyen bármi is az oka,hogy tönkrement. wave


Értem....és akkor amelyik 6-os váltó kéttömegűvel tönkremegy mivel jó?  
Én eddig sem ajánlottam vagy javasoltam senkinek hogy tegyen fel, max elmondtam a véleményem...
Akinek meg nemvolt ilyen meg nem tudja ,mi hogy van..ne ajánljon semmit....az ebből gyártott vélemény és okfejtés meg az ideológia.
Tetszik a 6-os váltó nagyon, de az 5-ös stabilabb szerintem...megy vissza..ennyi...és fix lendkerékkel lessz továbbra is. eljen

« Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 11:39:31 írta Bunyek » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 11:44:10 »

Ervin - lehet mondani, hozzáértő - véleménye szerint a 2.0 TDCi-hez meg kell venni a 2.2-es kettős tömegűjét, és azzal örök élet, meg egy nap, lévén jóval nagyobb igénybevételre tervezték.

AndyA
de az ára  is duplája
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 11:45:17 »


Értem....és akkor amelyik 6-os váltó kéttömegűvel tönkremegy mivel jó?  
Én eddig sem ajánlottam vagy javasoltam senkinek hogy tegyen fel, max elmondtam a véleményem...
Akinek meg nemvolt ilyen meg nem tudja ,mi hogy van..ne ajánljon semmit....az ebből gyártott vélemény és okfejtés meg az ideológia.
Tetszik a 6-os váltó nagyon, de az 5-ös stabilabb szerintem...megy vissza..ennyi...és fix lendkerékkel lessz továbbra is. eljen
Vegyél egy gyárilag hatos váltós TDCI-t!  wave Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 11:52:51 »

de az ára  is duplája

Ha nem is a duplája, de tény, hogy drágább. Viszont soha többé nem kell cserélni. Az is nagy szó. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 11:52:58 »


Értem....és akkor amelyik 6-os váltó kéttömegűvel tönkremegy mivel jó?  
Én eddig sem ajánlottam vagy javasoltam senkinek hogy tegyen fel, max elmondtam a véleményem...
Akinek meg nemvolt ilyen meg nem tudja ,mi hogy van..ne ajánljon semmit....az ebből gyártott vélemény és okfejtés meg az ideológia.
Tetszik a 6-os váltó nagyon, de az 5-ös stabilabb szerintem...megy vissza..ennyi...és fix lendkerékkel lessz továbbra is. eljen


A gyártó által használ 6os váltó kéttömegűvel nem hiszem,hogy ideológia.Nyilván nem én ajánlom,hanem ezzel szerelik. nyes
A te verziód alig bírt 2évet.A gyári verzió simán 12-13évesen is műkszik.Ennyi. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 12:01:35 »

Ha nem is a duplája, de tény, hogy drágább. Viszont soha többé nem kell cserélni. Az is nagy szó. Smiley

AndyA
mi az hogy soha ?  Ebben azért nem hinnék.  Nekem per pill jo a lendkerekem. Ha cserélni kell veszek bele belevalot 75-ért.  Valószínű mire beokadik nem lesz már meg a kocsi.  Lehet hogy a másik jobban bírja de hogy az sosem megy tönkre azt kétlem.  Erre sajna nem lesz bizonyíték se pro se kontra mivel soha nem lesz olyan hogy soha
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 12:07:31 »

mi az hogy soha ?  Ebben azért nem hinnék.  Nekem per pill jo a lendkerekem. Ha cserélni kell veszek bele belevalot 75-ért.  Valószínű mire beokadik nem lesz már meg a kocsi.  Lehet hogy a másik jobban bírja de hogy az sosem megy tönkre azt kétlem.  Erre sajna nem lesz bizonyíték se pro se kontra mivel soha nem lesz olyan hogy soha

Ezek elméleti kérdések. Anno gyárilag kellett volna csak a 2.2-es lendkerékkel szerelni az összes dízlit, oszt' szép lenne a világ.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 13:39:08 »

én nem gyártok ideológiát,hiszen egyetlen váltómat sem szereltem át egytömegűre! Wink

A te tapasztalatod viszont engem igazol.Nem jó a hatos váltóhoz az egytömegű lendkerék.És ez nem ideológia. nyes

Ezek alapján kár bárkinek is azt javasolni,hogy a 6-os váltóra egytömegűt szereljen.Legyen bármi is az oka,hogy tönkrement. wave

Mi bizonyítja, hogy ha kettős tömegű van, akkor nem megy tönkre ugyanúgy ugyanez a váltó?

Válasz
A te verziód alig bírt 2évet.A gyári verzió simán 12-13évesen is műkszik.Ennyi.

2 évet... meg előtte kitudja hány évet, hány százezer km-t ment az a váltó már. A kérdés mint az előbb: honnan tudná bárki is, hogy ha kettős tömegű lett volna Bunyek autóján, akkor nem-e döglött volna-e ugyanúgy meg a váltó?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 13:42:43 »

Mi bizonyítja, hogy ha kettős tömegű van, akkor nem megy tönkre ugyanúgy ugyanez a váltó?

2 évet... meg előtte kitudja hány évet, hány százezer km-t ment az a váltó már. A kérdés mint az előbb: honnan tudná bárki is, hogy ha kettős tömegű lett volna Bunyek autóján, akkor nem-e döglött volna-e ugyanúgy meg a váltó?

ez a kettős tömegű  vs fix olyan mint a 2t vagy sem. Soha senki nem tudja bizonyítani az igazát egyik irányban sem. Grin
sőt ide tartozhat még a benzin vs dízel fékhatás
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 13:44:36 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 14:19:35 »

Vegyél egy gyárilag hatos váltós TDCI-t!  wave Cheesy

odáig süllyedjek le?  eplus2
Lehet az lessz a vége...porlasztó pályám ugyis van mindig.....jobban járnék vele lehet. szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 14:24:46 »

A gyártó által használ 6os váltó kéttömegűvel nem hiszem,hogy ideológia.Nyilván nem én ajánlom,hanem ezzel szerelik. nyes
A te verziód alig bírt 2évet.A gyári verzió simán 12-13évesen is műkszik.Ennyi. wave

Dehogy működik....rengeteg szétmegy...csak ti nem látjátok...én meg megyek kb 4-5 megyében és látom miket szerelnek,mik hullanak szét.
Ez valóban ennyit birt, ki tudja milyen előélettel mint irtam és leis cserélték valamiért....ez az egy széthullott alapján ,messzemenő következtetéseket nemigen vonnék le....mert nincs értelme....másik ilyenről meg nem tudok sehol...én legalább megpróbáltam és felraktam, más mit csinált?
Ezt becumiztam, ennyi..másikat nem rakok fel, vissza eredeti és kész... eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 15:45:52 »

Dehogy működik....rengeteg szétmegy...csak ti nem látjátok...én meg megyek kb 4-5 megyében és látom miket szerelnek,mik hullanak szét.
Ez valóban ennyit birt, ki tudja milyen előélettel mint irtam és leis cserélték valamiért....ez az egy széthullott alapján ,messzemenő következtetéseket nemigen vonnék le....mert nincs értelme....másik ilyenről meg nem tudok sehol...én legalább megpróbáltam és felraktam, más mit csinált?
Ezt becumiztam, ennyi..másikat nem rakok fel, vissza eredeti és kész... eljen
a munkásságod mindenképp elismerésre méltó.sosem kérdőjeleztem meg.... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.