Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 20:55:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146781 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4750 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 14:27:33 »

Ameddig nem kezd el csúszni, én hozzá nem nyúlok.

Nekem csúszott. Nagyon. Vik is megnézte, szerinte is.

Megbeszéltem az időpontot is, az alkatrészeket hoztam haza, poénból kipróbáltam, semmi csúszás nem volt. De azért kicseréltettem, de ki tudja mi lett volna később.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
matezneptun1
Vendég
« Új hozzászólás #4751 Dátum: 2014.12.12 péntek, 11:51:59 »

Na, megcsináltam az olajcserét. AZ elején azért rámjött a para, mikor a spar-os vödör 1/3-ig telt meg olajjal, hogy ez tuti 1,9 liter körül van-e. Cheesy Aztán lemértem és tényleg. Viszont én azt hittem,hogy mikor csövön keresztül, fentről töltöm az olajat, akkor ha elég neki, akkor el kezd kifolyni...de nem folyt. Viszont 1,9 liternél többet nem mertem beletölteni. Jól van ez így?

A váltókarnál leszedtem a bovdent, anélkül tök ***án mozog. Ezután a váltónál jól bezsíroztam azt a forgós akármit, ami a bowden másik végén van. Jobb lett. Határozottan jobb lett. Smiley

Heló!
van képed a zsírzandó részről esteleg? milyen zsírt használtál?
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #4752 Dátum: 2014.12.13 szombat, 22:15:51 »

Üdv
Ma elért a végzet!Kinyomott kuplungnál csattogás és ezt a pedálon is érezni.
Szerintem a kettöstömegü K.O.
Meddig lehet húzni vele?(hideg van a szereléshez)
Fix lendkereket használ valaki?Jobb? rosszabb? Kártékony hatás?
Bontott cuccban lehet gondolkozni?
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 08:41:59 írta zolika81 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4753 Dátum: 2014.12.13 szombat, 22:27:39 »

Nem kell sorköz, anélkül is olvasható.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4754 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:36:47 »

Nem kell sorköz, anélkül is olvasható.  wave
Én nem értem. Lehet, hogy a sorközök miatt?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4755 Dátum: 2014.12.13 szombat, 23:37:54 »

Üdv
Ma elért a végzet!Kinyomott kuplungnál csattogás és ezt a pedálon is érezni.
Szerintem a kettöstömegü K.O.
Meddig lehet húzni vele?(hideg van a szereléshez)
Fix lendkereket használ valaki?Jobb? rosszabb? Kártékony hatás?
Bontott cuccban lehet gondolkozni?
Kuplungszettel együtt szokták cserélni. Bontottat nem raknék bele.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #4756 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 08:44:01 »

Én nem értem. Lehet, hogy a sorközök miatt?  Cheesy

Kiszedtem a sorközöket,mentem egy próbakört de semmi javulás!  rinya
Naplózva
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #4757 Dátum: 2014.12.17 szerda, 18:49:48 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Az mk3-as 2002 1.8 92kw autómba megérik a kuplung csere. Az uncsim azt mondja hogy ebbe nincs 2-őstömegű lendkerék és a bárdiba is azt mondták. A kérdésem az lenne hogy akkor most van-e benne és azt kötelező-e kicserélni? 68.000-be lenne a sachs kuplungkészlet kinyomó csapággyal szal mindennel de nem tartalmazza a kettőstömegű lendkereket. Honnan tudhatom hogy csúszik-e a kuplung?

A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4758 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:09:50 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Az mk3-as 2002 1.8 92kw autómba megérik a kuplung csere. Az uncsim azt mondja hogy ebbe nincs 2-őstömegű lendkerék és a bárdiba is azt mondták. A kérdésem az lenne hogy akkor most van-e benne és azt kötelező-e kicserélni? 68.000-be lenne a sachs kuplungkészlet kinyomó csapággyal szal mindennel de nem tartalmazza a kettőstömegű lendkereket. Honnan tudhatom hogy csúszik-e a kuplung?

A válaszokat előre is köszönöm!

Azt szerintem csak onnan lehet megtudni, hogyha szétszedik és megnézik. Az előző 1.8-as 110 pacisomban sima lendkerék volt. Szerintem nyugodtan berakathatsz sima lendkereket is. A benzinesekben nincsenek olyan nyomatékok (vagy mik), mint egy dízelben. A csúszást úgy szokták megnézni, hogy benyomod a kuplungot, beteszed sebességbe, nyomod a féket, közben engeded ki a kuplungot és nézed mikor kezd lefulladni. Ha nagyon fent, akkor haldoklik a kuplungod.
Naplózva
Krisz81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #4759 Dátum: 2014.12.19 péntek, 18:01:19 »

Sziasztok!
MK3 2.0 TDCi (FMBA 5 seb) mondeomba kezd meghalni a kinyomó. De mivel 240E km-nél tartok így cserélem a szerkezetet és kuplungtárcsát is. LUK 624313609 kuplung szettet és LUK 510000110 kinyomót vettem bele. A kérdésem az hogy előfeszítés nélkül össze lehet-e rakni a szerkezetet? Van aki azt mondja hogy nem, de van aki azt monja felesleges a célszerszám, mert anélkül is összerakható.
Tehát célszerszám nélkül is összerakható és működni fog?
Van ebben valakinak tapasztalata?
Vélemények?

Üdv:
Krisz

Naplózva

2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
somedra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #4760 Dátum: 2014.12.20 szombat, 07:06:32 »

sziasztok

nemrég vettem egy mk3 -as benzines 110 lovas mondeot,és azt tapasztalom hogy a sebességeket nehezen veszi.a jelenség az az,hogy nagyon erőltetni kell a sebességváltót,hogy bevegye a sebességet.aztán ha bemelegszik akkor könnyebb,de még így sem az igazi.egy ismerősöm azt mondta,hogy van két bowden a váltó és a sebességváltó között ami esetleg megnyúlt és ez okozhatja ezt a hibát.megnéztem és láttam rajta állítási lehetőséget,csak azt nem tudom,hogy jó e ezt piszkálnom.a kuplungra nem gyanakszom,mert se nem recseg se nem csúszik váltásnál,de nem vagyok szerelő csak laikus.szóval ha valaki járt már így vagy tud erről többet kérem írjon.
köszönöm

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4761 Dátum: 2014.12.20 szombat, 09:21:30 »

Sziasztok!
MK3 2.0 TDCi (FMBA 5 seb) mondeomba kezd meghalni a kinyomó. De mivel 240E km-nél tartok így cserélem a szerkezetet és kuplungtárcsát is. LUK 624313609 kuplung szettet és LUK 510000110 kinyomót vettem bele. A kérdésem az hogy előfeszítés nélkül össze lehet-e rakni a szerkezetet? Van aki azt mondja hogy nem, de van aki azt monja felesleges a célszerszám, mert anélkül is összerakható.
Tehát célszerszám nélkül is összerakható és működni fog?
Van ebben valakinak tapasztalata?
Vélemények?

Üdv:
Krisz




Nem kell célszerszám a szerkezethez, de a tárcsát központosítani kell.
A kettős tömegűt is érdemes cserélni, mert biztosan elhasználódott már annyira, hogy nem érdemes benthagyni még ha nem is volt hangja. Előbb fog tönkretenni, mint az új kuplung és "viheti magával" a kuplungozott is, mivel arra van rögzítve.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.20 szombat, 10:43:11 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4762 Dátum: 2014.12.20 szombat, 09:24:58 »

sziasztok

nemrég vettem egy mk3 -as benzines 110 lovas mondeot,és azt tapasztalom hogy a sebességeket nehezen veszi.a jelenség az az,hogy nagyon erőltetni kell a sebességváltót,hogy bevegye a sebességet.aztán ha bemelegszik akkor könnyebb,de még így sem az igazi.egy ismerősöm azt mondta,hogy van két bowden a váltó és a sebességváltó között ami esetleg megnyúlt és ez okozhatja ezt a hibát.megnéztem és láttam rajta állítási lehetőséget,csak azt nem tudom,hogy jó e ezt piszkálnom.a kuplungra nem gyanakszom,mert se nem recseg se nem csúszik váltásnál,de nem vagyok szerelő csak laikus.szóval ha valaki járt már így vagy tud erről többet kérem írjon.
köszönöm


http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4763 Dátum: 2014.12.20 szombat, 10:37:38 »

Nem kell célszerszám a szervezethez,..
Milyen szervezethez? ---> Használj Swift key-t és állítsd be rendesen!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #4764 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 17:30:35 »

sziasztok

nemrég vettem egy mk3 -as benzines 110 lovas mondeot,és azt tapasztalom hogy a sebességeket nehezen veszi.a jelenség az az,hogy nagyon erőltetni kell a sebességváltót,hogy bevegye a sebességet.aztán ha bemelegszik akkor könnyebb,de még így sem az igazi.egy ismerősöm azt mondta,hogy van két bowden a váltó és a sebességváltó között ami esetleg megnyúlt és ez okozhatja ezt a hibát.megnéztem és láttam rajta állítási lehetőséget,csak azt nem tudom,hogy jó e ezt piszkálnom.a kuplungra nem gyanakszom,mert se nem recseg se nem csúszik váltásnál,de nem vagyok szerelő csak laikus.szóval ha valaki járt már így vagy tud erről többet kérem írjon.
köszönöm



Szia.
Én is szenvedek a váltással. Én az egyessel küzdök a legjobban. Próbáltam a WD40-el megfújni, de semmit sem segített. Nekem , ha áll a motor nagyon könnyen mozog a váltókar és könnyű berakni sebességbe. De ha beindítom, akkor már megy a küzdelem. A legkevesebb erő az egyeshez akkor kell, ha a váltókart üresből alig mozdítom el balra (közvetlenül a 3 mellett) és úgy tolom előre. Szerelőm szerint a kuplung nem emel ki. Kuplung csere kompletten 200.000-250.000Ft. Mivel a kuplunggal semmi bajom (nem csúszik, nem recseg, nincs hangja a lendkeréknek) így hallogatom, mert nem vagyok benne biztos, hogy az a baja. Például hátramenet után mindig nagyon könnyű betenni egyesbe. De az tény, hogy sok bosszúságot okoz. Nincs valakinek ötlete, hogy lehetne eldönteni, hogy tényleg a kuplung-e a hibás?
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4765 Dátum: 2014.12.21 vasárnap, 20:06:59 »

Szia.
Én is szenvedek a váltással. Én az egyessel küzdök a legjobban. Próbáltam a WD40-el megfújni, de semmit sem segített. Nekem , ha áll a motor nagyon könnyen mozog a váltókar és könnyű berakni sebességbe. De ha beindítom, akkor már megy a küzdelem. A legkevesebb erő az egyeshez akkor kell, ha a váltókart üresből alig mozdítom el balra (közvetlenül a 3 mellett) és úgy tolom előre. Szerelőm szerint a kuplung nem emel ki. Kuplung csere kompletten 200.000-250.000Ft. Mivel a kuplunggal semmi bajom (nem csúszik, nem recseg, nincs hangja a lendkeréknek) így hallogatom, mert nem vagyok benne biztos, hogy az a baja. Például hátramenet után mindig nagyon könnyű betenni egyesbe. De az tény, hogy sok bosszúságot okoz. Nincs valakinek ötlete, hogy lehetne eldönteni, hogy tényleg a kuplung-e a hibás?
nagy az esély rá h nem emel ki a kuplung.  amíg nem derül ki úgy indulj h kuplung be, 3.4. és úgy egyes.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #4766 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:57:18 »

Sziasztok!

***órollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere? Esetleg lendkerék csere is?
Szomorú vagyok.  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4767 Dátum: 2014.12.23 kedd, 17:05:52 »

Sziasztok!

***órollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere? Esetleg lendkerék csere is?
Szomorú vagyok.  szomoru1
én inkább a váltóra tippelnék ebben az esetben.nyelestengelycsapágy minimum....
csak sebességben,és menet közben?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #4768 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:51:36 »

én inkább a váltóra tippelnék ebben az esetben.nyelestengelycsapágy minimum....
csak sebességben,és menet közben?

Csinálja menet közben is. Beszéltem az előző tulajjal és azt mondta régebben volt már ilyen és át kellett zsírozni akkor és utána jó volt.
Kuplunggal ha eltudok indulni gázadás nélkül akkor még nem lehet a szakadék szélén ugye?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4769 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:55:02 »

Csinálja menet közben is. Beszéltem az előző tulajjal és azt mondta régebben volt már ilyen és át kellett zsírozni akkor és utána jó volt.
Kuplunggal ha eltudok indulni gázadás nélkül akkor még nem lehet a szakadék szélén ugye?

Mit kellett átzsírozni?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4770 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:59:01 »

én ma megcsináltam a váltót. eddig nehezen vette az egyest, és a hátramenetet. most már király
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #4771 Dátum: 2014.12.23 kedd, 19:59:08 »

Mit kellett átzsírozni?  fejvakaras

Ezt mondta pontosan: ,,a váltókar és a szerkezet csatlakozásánál nyüsszögött, megkenettem"
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4772 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:36:37 »

Ezt mondta pontosan: ,,a váltókar és a szerkezet csatlakozásánál nyüsszögött, megkenettem"
najó,de menet közben folyamatosan nyüsszög?nemértem én ezt... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4773 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:43:21 »

najó,de menet közben folyamatosan nyüsszög?nemértem én ezt... Roll Eyes
Ezért kérdeztem én is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #4774 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:48:07 »

najó,de menet közben folyamatosan nyüsszög?nemértem én ezt... Roll Eyes

Akkor nyüsszög amikor a valtókart sebességbe rakom. Utana csöndbe van. Ha újra váltok akkor megint egy nyikkanó hang és így tovább. Mintha valami szorulna, surlódna.

Bocsánat ha rosszul magyarázom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4775 Dátum: 2014.12.23 kedd, 20:51:58 »

Akkor nyüsszög amikor a valtókart sebességbe rakom. Utana csöndbe van. Ha újra váltok akkor megint egy nyikkanó hang és így tovább. Mintha valami szorulna, surlódna.

Bocsánat ha rosszul magyarázom.
így már érthető.ennek a kuplunhozg szerintem semmi köze és a lendkerékhez sem.A váltókar alatt lehet zsírozni,meg a bowdenek nyüszöghetnek.A váltón szerintem már nem nyüszöghet semmi.Én nem is lehetne behallani....

http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #4776 Dátum: 2014.12.23 kedd, 21:07:55 »

így már érthető.ennek a kuplunhozg szerintem semmi köze és a lendkerékhez sem.A váltókar alatt lehet zsírozni,meg a bowdenek nyüszöghetnek.A váltón szerintem már nem nyüszöghet semmi.Én nem is lehetne behallani....

http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0

Akkor lehet csak hallani, ha le van húzva az ablak.
Amit linkeltél ott a kép nem látható. Hol kell pontosan zsírozni? Megoldható otthon vagy inkább szerelő?
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #4777 Dátum: 2014.12.23 kedd, 22:40:02 »

Akkor lehet csak hallani, ha le van húzva az ablak.
Amit linkeltél ott a kép nem látható. Hol kell pontosan zsírozni? Megoldható otthon vagy inkább szerelő?
Köszönöm a válaszokat.

Ha felnyitott motorháztetőnél állsz, és valaki közben váltogat, rögtön látod (hallod) hol kell zsírozni. A váltóbovdenek végénél.
Megoldható otthon.
Nekem is volt ilyen. Üdv!

Bár az enyém nem 2.5 v6, de gondolom ott sem más a helyzet.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.23 kedd, 22:42:14 írta kupeti » Naplózva
marcii1989
Vendég
« Új hozzászólás #4778 Dátum: 2014.12.27 szombat, 01:45:27 »

Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy mitol lehet az, hogy hidegen remeg a kuplung a kocsiba, de ha bemelegszik, mar semmi baja? Koszonom elore is a valaszt!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #4779 Dátum: 2014.12.27 szombat, 10:01:29 »

Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy mitol lehet az, hogy hidegen remeg a kuplung a kocsiba, de ha bemelegszik, mar semmi baja? Koszonom elore is a valaszt!
cserélj generátort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4780 Dátum: 2014.12.27 szombat, 10:45:34 »

Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy mitol lehet az, hogy hidegen remeg a kuplung a kocsiba, de ha bemelegszik, mar semmi baja? Koszonom elore is a valaszt!
Az "Elektromos dolgok" topicban valakinek megszólalásig hasonló problémája van. Már kapott tanácsot. Szerintem olvasd el te is, lehet neked is hasznodra válik!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #4781 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:11:59 »

Sziasztok!
Tudom, nem kötelező, de szeretném lecserélmi a váltómban az olajat!
Én már csak ilyen olajcsere fetisiszta vagyok...  vigyor3

Az a kérdésem, hogy a következő olajat érdemes-e megvennem, mert nem teljesen egyezik a specifikációja a wikiben leírtakkal?!

http://www.bardiauto.hu/webshop/meret-szerint/olajok-adalekok/meretoil_valtomuolaj/-CAS%20121-1
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4782 Dátum: 2015.01.02 péntek, 14:13:32 »

Sziasztok!
Tudom, nem kötelező, de szeretném lecserélmi a váltómban az olajat!
Én már csak ilyen olajcsere fetisiszta vagyok...  vigyor3

Az a kérdésem, hogy a következő olajat érdemes-e megvennem, mert nem teljesen egyezik a specifikációja a wikiben leírtakkal?!

http://www.bardiauto.hu/webshop/meret-szerint/olajok-adalekok/meretoil_valtomuolaj/-CAS%20121-1

Olyat tegyél bele, ami tudja a wsd-m2c200-c szabványt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4783 Dátum: 2015.01.02 péntek, 14:16:06 »

Olyat tegyél bele, ami tudja a wsd-m2c200-c szabványt.

Ott írja a linkelt olaj adatainál a specifikációt.
Az kinézett olaj megfelelő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4784 Dátum: 2015.01.02 péntek, 14:18:57 »

Ott írja a linkelt olaj adatainál a specifikációt.
Az kinézett olaj megfelelő.

Akkor ok  eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #4785 Dátum: 2015.01.02 péntek, 14:24:35 »

GSR és Zsolteey! Köszi!

Csak mert a wiki ezt: "Manuális váltó (MTX75, 5 seb) : 75W-90 (Ford ESDM-2C186-A)" írja! De, ha azt mondjátok EZ jó, akkor megrendelem.

Mégegyszer kössz!
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4786 Dátum: 2015.01.02 péntek, 14:33:25 »

GSR és Zsolteey! Köszi!

Csak mert a wiki ezt: "Manuális váltó (MTX75, 5 seb) : 75W-90 (Ford ESDM-2C186-A)" írja! De, ha azt mondjátok EZ jó, akkor megrendelem.

Mégegyszer kössz!

Egy olaj többféle specifikációt is teljesíthet, de nem mindegyiket adják meg vagy írják le mindig.
Tessék, itt mindegyik szerepel.  wave

http://www.fordpartsuk.com/shop/ford_75w90_transmission_oil_1ltr_f_1790199_c_1045.htm
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.02 péntek, 14:38:02 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #4787 Dátum: 2015.01.02 péntek, 21:33:19 »

Egy olaj többféle specifikációt is teljesíthet, de nem mindegyiket adják meg vagy írják le mindig.
Tessék, itt mindegyik szerepel.  wave

http://www.fordpartsuk.com/shop/ford_75w90_transmission_oil_1ltr_f_1790199_c_1045.htm

Na ez végképp meggyőzött! A lényeg, hogy egy kicsit megfin*assam a szerelőmet a váltóolaj cserével!   hehe
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4788 Dátum: 2015.01.03 szombat, 13:12:09 »

Olyat tegyél bele, ami tudja a wsd-m2c200-c szabványt.
Ezek szerint jó bele:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #4789 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 03:01:54 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Ahogy megjöttek a mínuszok a kocsi hideg állapotban nem igazán akarja venni az egyes, valamint rükverc fokozatot. Nem szokásom erőltetni, de úgy vélem talán be sem tudnám tenni az említett sebességi fokozatokba, ha nem járatom meg a kulisszát járó motornál benyomott kuplunggal harmadik negyedik sebességi fokozatba legalább 4-szer 5-ször. Ezután be tudom rakni egyesbe, illetve hátramenetbe is. Viszont ha pl hamar állóra fékeztem az autót és újból 1-es kell akkor általában megint meg kell járatnom 3-4 be jó párszor. Váltó olaj lett benne cserélve, a jelenség ugyan úgy megmarad. Van valami ötletetek?
Mivel mostanában nem jártam itt, had kívánjak mindenkinek Boldog, Balesetmentes Új Évet!  wave
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4790 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 09:49:54 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Ahogy megjöttek a mínuszok a kocsi hideg állapotban nem igazán akarja venni az egyes, valamint rükverc fokozatot. Nem szokásom erőltetni, de úgy vélem talán be sem tudnám tenni az említett sebességi fokozatokba, ha nem járatom meg a kulisszát járó motornál benyomott kuplunggal harmadik negyedik sebességi fokozatba legalább 4-szer 5-ször. Ezután be tudom rakni egyesbe, illetve hátramenetbe is. Viszont ha pl hamar állóra fékeztem az autót és újból 1-es kell akkor általában megint meg kell járatnom 3-4 be jó párszor. Váltó olaj lett benne cserélve, a jelenség ugyan úgy megmarad. Van valami ötletetek?
Mivel mostanában nem jártam itt, had kívánjak mindenkinek Boldog, Balesetmentes Új Évet!  wave

Első körben zsírozd meg a váltókulisszát a váltó tetején.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4791 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:17:45 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok.
Ahogy megjöttek a mínuszok a kocsi hideg állapotban nem igazán akarja venni az egyes, valamint rükverc fokozatot. Nem szokásom erőltetni, de úgy vélem talán be sem tudnám tenni az említett sebességi fokozatokba, ha nem járatom meg a kulisszát járó motornál benyomott kuplunggal harmadik negyedik sebességi fokozatba legalább 4-szer 5-ször. Ezután be tudom rakni egyesbe, illetve hátramenetbe is. Viszont ha pl hamar állóra fékeztem az autót és újból 1-es kell akkor általában megint meg kell járatnom 3-4 be jó párszor. Váltó olaj lett benne cserélve, a jelenség ugyan úgy megmarad. Van valami ötletetek?
Mivel mostanában nem jártam itt, had kívánjak mindenkinek Boldog, Balesetmentes Új Évet!  wave

Vedd ki üresbe, engedd ki a kuplungot, újra nyomd be a kuplungot, és úgy be 1-be v R-be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
extremlajos
Vendég
« Új hozzászólás #4792 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 14:02:41 »

Ford Mondeo MK3 2.0tddi 66kw 16v 2001év...eladó váltó manuális 5 seb,kuplung szett,féltengelyek stb stb A-Z ig
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4793 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 14:22:38 »

Ford Mondeo MK3 2.0tddi 66kw 16v 2001év...eladó váltó manuális 5 seb,kuplung szett,féltengelyek stb stb A-Z ig
Keres-Kínál topicba tedd át.Nehéz eladni,mert én is több helyen hirdetem az 5 sebességes váltómat de nem kell senkinek.Inkább vesznek ha oda jutnak mint én is 6-ost vesznek rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #4794 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 09:08:35 »

Első körben zsírozd meg a váltókulisszát a váltó tetején.
este ranyomtam egy jo csomo wd40-et. Kivancsi leszek a kulonbsegre. Egy nagyon keveset mentem vele mint probakor, lenyeges volt a valtozas.
Koszonom
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4795 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 10:57:15 »

este ranyomtam egy jo csomo wd40-et. Kivancsi leszek a kulonbsegre. Egy nagyon keveset mentem vele mint probakor, lenyeges volt a valtozas.
Koszonom

A WD-40 ide (sem) jó.
Rátapadós, teflonos szórózsír jellegű anyagot érdemes ráfújni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4796 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 10:58:06 »

A WD-40 ide (sem) jó.
Rátapadós, teflonos szórózsír jellegű anyagot érdemes ráfújni.
Javasolj valamit, hogy egyértelmű legyen. Köszi.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4797 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 11:08:15 »

Javasolj valamit, hogy egyértelmű legyen. Köszi.

Javasolt......teflonos zsírspray.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4798 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 11:29:51 »

Javasolj valamit, hogy egyértelmű legyen. Köszi.

http://www.olajdokk.hu/webshop/details/92/8/%C3%A1pol%C3%A1si-term%C3%A9kek/?vmcchk=1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4799 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 11:32:38 »

Javasolj valamit, hogy egyértelmű legyen. Köszi.

Egyértelmű, amit írtam.
Ha írok márka nevet, akkor az hihető, hogy csak az a jó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.