Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 18:54:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
113
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1606328 alkalommal)
Ferqo
és 14 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
MK5 Általános kérdések
«
Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 10:10:56 »
MK5 Általános kérdések
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 18:11:07 »
Hat megmondom őszintén nézegettem ezeket a fusionos youtube videokat.
Nekem nem hozott a külső semmi újdonságot, kívűlről nekem egy nagyon erős facelift az mkiv után.
Az orr túl nagy a fényszórókhoz képest (aránytalan), a hatulja sem hozott semmi újat.
Belülről szintén. Bár a belső átalakítás nagyon találó és modern.
Ha élőbe látok egyet biztos csorogni fog a nyálam, de az eddigi legjobban eltalált mondeo az mkiv-es.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 18:52:32 »
Ez a topic még nem korai???
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 18:56:20 »
Idézetet írta: mbdeb - 2012.12.06 csütörtök, 18:11:07
Hat megmondom őszintén nézegettem ezeket a fusionos youtube videokat.
Nekem nem hozott a külső semmi újdonságot, kívűlről nekem egy nagyon erős facelift az mkiv után.
Az orr túl nagy a fényszórókhoz képest (aránytalan), a hatulja sem hozott semmi újat.
Belülről szintén. Bár a belső átalakítás nagyon találó és modern.
Ha élőbe látok egyet biztos csorogni fog a nyálam, de az eddigi legjobban eltalált mondeo az mkiv-es.
Hát nem tudom, én nem értek Veled egyet, de a Tiéd is egy álláspont és végülis meg is indokoltad, h miért...
De sztem gyönyörű és egyszerűen tökéletes minden porcikája. Az mkIV-es mondeo után pedig csak azt az érzést erősíti bennem az V-ös, hogy én továbbra is Fordos akarok maradni - az belül is mondeos - és nagyon remélem, h az anyagiak is lehetővé teszik majd ezt!
Én már alig várom, beülhessek az új mondiba!!! Engem nagyon megnyert ez a külső, főleg az orr és hátsó rész!!! A belső pedig.... leírhatatlan!!
Remélem minél előbb legalább egy teszt vezetésre elvihetem majd!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 19:18:37 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.12.06 csütörtök, 18:56:20
Hát nem tudom, én nem értek Veled egyet, de a Tiéd is egy álláspont és végülis meg is indokoltad, h miért...
De sztem gyönyörű és egyszerűen tökéletes minden porcikája. Az mkIV-es mondeo után pedig csak azt az érzést erősíti bennem az V-ös, hogy én továbbra is Fordos akarok maradni - az belül is mondeos - és nagyon remélem, h az anyagiak is lehetővé teszik majd ezt!
Én már alig várom, beülhessek az új mondiba!!! Engem nagyon megnyert ez a külső, főleg az orr és hátsó rész!!! A belső pedig.... leírhatatlan!!
Remélem minél előbb legalább egy teszt vezetésre elvihetem majd!!!
Egyetértek!!! Mérföldekkel szebb lesz mint a mostaniak!!!
Mondjuk sajnos ehhez nem kellett túl nagyot alakítani..
de ez jó lesz legalább.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 19:27:32 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.12.06 csütörtök, 18:56:20
Hát nem tudom, én nem értek Veled egyet, de a Tiéd is egy álláspont és végülis meg is indokoltad, h miért...
De sztem gyönyörű és egyszerűen tökéletes minden porcikája. Az mkIV-es mondeo után pedig csak azt az érzést erősíti bennem az V-ös, hogy én továbbra is Fordos akarok maradni - az belül is mondeos - és nagyon remélem, h az anyagiak is lehetővé teszik majd ezt!
Én már alig várom, beülhessek az új mondiba!!! Engem nagyon megnyert ez a külső, főleg az orr és hátsó rész!!! A belső pedig.... leírhatatlan!!
Remélem minél előbb legalább egy teszt vezetésre elvihetem majd!!!
Ez valóban szépre sikeredett! Kicsit (nagyon) hajaz a Maserati Quattroportera, de ez nem baj! Majdnem olyan szép, mint a Passat CC!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 19:35:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.06 csütörtök, 19:18:37
Egyetértek!!! Mérföldekkel szebb lesz mint a mostaniak!!!
Mondjuk sajnos ehhez nem kellett túl nagyot alakítani..
de ez jó lesz legalább.
Na ezért lehet minden kocsit eladni, mert mindenkinek más teccik.
Szerintem nagyon ronda lett, nem kéne sose. De pl nekem az új transit nagyon teccik.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.06 csütörtök, 19:40:04 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 20:08:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.06 csütörtök, 19:35:41
Na ezért lehet minden kocsit eladni, mert mindenkinek más teccik.
Szerintem nagyon ronda lett, nem kéne sose. De pl nekem az új transit nagyon teccik.
Hát igen!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 20:13:25 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.06 csütörtök, 20:08:00
Hát igen!
Milyen igaz!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 20:14:08 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.06 csütörtök, 20:08:00
Hát igen!
nem is jut eszembe ettől csúnyább
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 20:15:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.06 csütörtök, 19:35:41
Na ezért lehet minden kocsit eladni, mert mindenkinek más teccik.
Szerintem nagyon ronda lett, nem kéne sose. De pl nekem az új transit nagyon teccik.
Jah az új transit sem lett rossz. Igaz a régi kockánál csak jobb lehet. A cégünknek van még egy régi modell.... nasze... komolyan mondom egy élmény vezetni!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 20:18:03 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.12.06 csütörtök, 18:56:20
Hát nem tudom, én nem értek Veled egyet, de a Tiéd is egy álláspont és végülis meg is indokoltad, h miért...
De sztem gyönyörű és egyszerűen tökéletes minden porcikája. Az mkIV-es mondeo után pedig csak azt az érzést erősíti bennem az V-ös, hogy én továbbra is Fordos akarok maradni - az belül is mondeos - és nagyon remélem, h az anyagiak is lehetővé teszik majd ezt!
Én már alig várom, beülhessek az új mondiba!!! Engem nagyon megnyert ez a külső, főleg az orr és hátsó rész!!! A belső pedig.... leírhatatlan!!
Remélem minél előbb legalább egy teszt vezetésre elvihetem majd!!!
te vehetnél micsubicsit is.az is igy néz ki. az eddigi mondeoknak nem volt kereszt neve a mondeó az legyen mondeo
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 21:07:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.06 csütörtök, 20:14:08
nem is jut eszembe ettől csúnyább
Seat Ronda...keress rá, nagyon illik a név hozzá..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 21:13:42 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.06 csütörtök, 20:18:03
te vehetnél micsubicsit is.az is igy néz ki. az eddigi mondeoknak nem volt kereszt neve a mondeó az legyen mondeo
Nekem Ford kell nem Micu!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2012.12.07 péntek, 08:28:10 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.06 csütörtök, 20:08:00
Hát igen!
Pedig ha tudnátok, h nekem annak idején hogy tetszett a Multipla!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2012.12.07 péntek, 08:29:06 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.12.06 csütörtök, 18:56:20
Hát nem tudom, én nem értek Veled egyet, de a Tiéd is egy álláspont és végülis meg is indokoltad, h miért...
De sztem gyönyörű és egyszerűen tökéletes minden porcikája. Az mkIV-es mondeo után pedig csak azt az érzést erősíti bennem az V-ös, hogy én továbbra is Fordos akarok maradni - az belül is mondeos - és nagyon remélem, h az anyagiak is lehetővé teszik majd ezt!
Én már alig várom, beülhessek az új mondiba!!! Engem nagyon megnyert ez a külső, főleg az orr és hátsó rész!!! A belső pedig.... leírhatatlan!!
Remélem minél előbb legalább egy teszt vezetésre elvihetem majd!!!
Már alig várod!?
Hiszen nem olyan régóta van a popód alatt a 4es!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2012.12.07 péntek, 09:04:22 »
Idézetet írta: mbdeb - 2012.12.06 csütörtök, 18:11:07
Hat megmondom őszintén nézegettem ezeket a fusionos youtube videokat.
Nekem nem hozott a külső semmi újdonságot, kívűlről nekem egy nagyon erős facelift az mkiv után.
Az orr túl nagy a fényszórókhoz képest (aránytalan), a hatulja sem hozott semmi újat.
Belülről szintén. Bár a belső átalakítás nagyon találó és modern.
Ha élőbe látok egyet biztos csorogni fog a nyálam, de az eddigi legjobban eltalált mondeo az mkiv-es.
Hát én egy kicsit pont az ellenkezőjét érzem. Mk1-2 után az mk3 egy nagy ugrás volt, a forma még ma is simán megállja a helyét, viszont az mk4 elég "szürkére" sikeredett. A forma gyorsan elavult, a belsőről nem is beszélve. A műszaki tartalom jól sikerült, sikerült visszanyerni a bizalomból, ami az mk3-nál ugrott rendesen. Viszont ez az mk5 úgy néz ki, megint egy szép autó lesz. Nagyon jó a forma, olaszos design, és reméljük műszakilag nem lesz rosszabb, mint az mk4. Így meglesz a kettő együtt, szép autó és megbízható, ez eddig nem nagyon volt meg.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2012.12.07 péntek, 09:40:23 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.12.07 péntek, 08:28:10
Pedig ha tudnátok, h nekem annak idején hogy tetszett a Multipla!
Beteg állat!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2012.12.07 péntek, 10:37:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.12.07 péntek, 09:04:22
Hát én egy kicsit pont az ellenkezőjét érzem. Mk1-2 után az mk3 egy nagy ugrás volt, a forma még ma is simán megállja a helyét, viszont az mk4 elég "szürkére" sikeredett. A forma gyorsan elavult, a belsőről nem is beszélve. A műszaki tartalom jól sikerült, sikerült visszanyerni a bizalomból, ami az mk3-nál ugrott rendesen. Viszont ez az mk5 úgy néz ki, megint egy szép autó lesz. Nagyon jó a forma, olaszos design, és reméljük műszakilag nem lesz rosszabb, mint az mk4. Így meglesz a kettő együtt, szép autó és megbízható, ez eddig nem nagyon volt meg.
Az igazi összevetés akkor lesz ha MKIV + MKV egymás mellett áll. Így utólag a Ford USa oldalán ahol lehet a színeket is cserélgetni és meg lehet forgatni 3D-be, a fekete nekem is ütős ( meg talán a bordó). Továbbra is tartom, hogy a hátulja nem változott annyit mint amennyit sztem kellet volna. Elöl a ködlámpa majd ua. mint a 4-es ben. Azt nem tudom, hogy a nappali menetfény hogy van benne, de az USA-i verzióban (fusion) lehet nem is kell. Az EU-s verziót meg kell várni.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
kovacs.l
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2012.12.07 péntek, 17:39:18 »
Nem az lett a mondás, hogy még legalább egy évig nem gyártják? így akkor gondolom 2014 környékén lesz ténylegesen elérhető... Vagy én tudom rosszul?
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2012.12.07 péntek, 17:49:33 »
Idézetet írta: mbdeb - 2012.12.07 péntek, 10:37:10
. Azt nem tudom, hogy a nappali menetfény hogy van benne, de az USA-i verzióban (fusion) lehet nem is kell. Az EU-s verziót meg kell várni.
az irányjelzö elött nyilhegy alakban
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2012.12.08 szombat, 07:08:26 »
Most akkor a fusion leváltja a Mondeot? Bocsi de le vagyok maradva.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2012.12.08 szombat, 07:44:14 »
Idézetet írta: T0aD - 2012.12.08 szombat, 07:08:26
Most akkor a fusion leváltja a Mondeot? Bocsi de le vagyok maradva.
mondhatjuk ezt is.
hivatalosan az amcsi modelleket fogják igy hivni.itthon meg csak ugy hivja majd a köztudat,hogy a nagy fusion.mert ugye itthon van a kicsi is.
a mondeo név pedig ezzel feledésbe merül.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2012.12.08 szombat, 10:04:16 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.08 szombat, 07:44:14
mondhatjuk ezt is.
hivatalosan az amcsi modelleket fogják igy hivni.itthon meg csak ugy hivja majd a köztudat,hogy a nagy fusion.mert ugye itthon van a kicsi is.
a mondeo név pedig ezzel feledésbe merül.
Én úgy tudom Mondeo marad! Csak az USA-ba Fusion. Úgy mint az MK2-nél volt, ott az USA modell Contour néven futott, itthon Mondeóként.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2012.12.08 szombat, 10:13:16 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.12.08 szombat, 10:04:16
Én úgy tudom Mondeo marad! Csak az USA-ba Fusion. Úgy mint az MK2-nél volt, ott az USA modell Contour néven futott, itthon Mondeóként.
ez természetes,hogy mondeo marad itthon.de ide haza már fusion néven vezetik be a köztudatba ellenben a contour-rol azt sem tudták(ják),hogy létezik.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2012.12.08 szombat, 10:39:20 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.12.07 péntek, 08:29:06
Már alig várod!?
Hiszen nem olyan régóta van a popód alatt a 4es!
Tudom-tudom!!!
De úgysem tudom majd még megvenni jó pár évig, amikor már kapható lesz a szalonokban... de álmodozni jó lesz róla!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 15:30:53 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.07 péntek, 09:40:23
Beteg állat!
Sosem állítottam az ellenkezőjét!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 15:33:58 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.12.08 szombat, 10:39:20
Tudom-tudom!!!
De úgysem tudom majd még megvenni jó pár évig, amikor már kapható lesz a szalonokban... de álmodozni jó lesz róla!!!
Hát, ha olyan 'értéktartó' lesz, mind a 3as és 4es sorozat
, csak 3-4 évet kell várnod...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 15:46:27 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.12.09 vasárnap, 15:33:58
Hát, ha olyan 'értéktartó' lesz, mind a 3as és 4es sorozat
, csak 3-4 évet kell várnod...
lehet még annyit se. nem hiszem, h sokan vesznek olyat tóják le majd az árát. meg amúgy sem tartja 1 kocsi se az árát
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 15:51:22 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.09 vasárnap, 15:46:27
lehet még annyit se. nem hiszem, h sokan vesznek olyat tóják le majd az árát. meg amúgy sem tartja 1 kocsi se az árát
Tudom, h egy új autó sem tartja az árát, de a Mondik a szalonárról szépet zuhantak pár éves korukra.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 16:11:50 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.12.09 vasárnap, 15:51:22
Tudom, h egy új autó sem tartja az árát, de a Mondik a szalonárról szépet zuhantak pár éves korukra.
tudja akár a felét is érni bármelyik az új árának 2-3 éves korára. a behozós kategória meg főleg
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:49:02 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.09 vasárnap, 16:11:50
tudja akár a felét is érni bármelyik az új árának 2-3 éves korára. a behozós kategória meg főleg
Pl egy honda accord dízel sokkal kevesebbet veszít, csak azt nem tudom miért?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:53:40 »
Idézetet írta: mbdeb - 2012.12.07 péntek, 10:37:10
Az igazi összevetés akkor lesz ha MKIV + MKV egymás mellett áll. Így utólag a Ford USa oldalán ahol lehet a színeket is cserélgetni és meg lehet forgatni 3D-be, a fekete nekem is ütős ( meg talán a bordó). Továbbra is tartom, hogy a hátulja nem változott annyit mint amennyit sztem kellet volna. Elöl a ködlámpa majd ua. mint a 4-es ben. Azt nem tudom, hogy a nappali menetfény hogy van benne, de az USA-i verzióban (fusion) lehet nem is kell. Az EU-s verziót meg kell várni.
Az egész nappali menetfény mizéria amcsiktól jön...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:54:34 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.08 szombat, 07:44:14
mondhatjuk ezt is.
hivatalosan az amcsi modelleket fogják igy hivni.itthon meg csak ugy hivja majd a köztudat,hogy a nagy fusion.mert ugye itthon van a kicsi is.
a mondeo név pedig ezzel feledésbe merül.
Már nincs fusion, csak b-max.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 22:20:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.09 vasárnap, 16:11:50
tudja akár a felét is érni bármelyik az új árának 2-3 éves korára. a behozós kategória meg főleg
Azt tudod, hogy mennyiért lehet megvenni a szalonból? Pl amennyiért én vettem, kb annyiért árultak fél évest, kicsit kevesebb extrával.
Jó tudni, hogy a fordokat pár éve elég húzós kedvezménnyel adták. Ha ezt figyelembe vesszük, közel nem akkora az értékvesztés, sőt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 22:49:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.09 vasárnap, 22:20:11
Azt tudod, hogy mennyiért lehet megvenni a szalonból? Pl amennyiért én vettem, kb annyiért árultak fél évest, kicsit kevesebb extrával.
Jó tudni, hogy a fordokat pár éve elég húzós kedvezménnyel adták. Ha ezt figyelembe vesszük, közel nem akkora az értékvesztés, sőt.
Te még a Merkur-tól vetted az autót?
Kár ezt ezépíteni.
A Fordoknak, a mondeóknak különösen, kvára, kiaszott nagyot esik az ára.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 22:52:23 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.12.06 csütörtök, 20:15:13
Jah az új transit sem lett rossz. Igaz a régi kockánál csak jobb lehet. A cégünknek van még egy régi modell.... nasze... komolyan mondom egy élmény vezetni!
Én szerettem-szeretem a régi kocka tranzitot, úgy lehetett vele csapatni, h csak na
épp szombaton 15cm-es hóban nyári sima gumikkal élmény volt vele menni
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 02:17:19 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.12.09 vasárnap, 22:52:23
Én szerettem-szeretem a régi kocka tranzitot, úgy lehetett vele csapatni, h csak na
épp szombaton 15cm-es hóban nyári sima gumikkal élmény volt vele menni
Ne is mond ! A hátsókerekes, szívódízel Transittal olyanokat lehet autózni, hogy csak nah !
Izomszervó, méteres sebességfokozat, de egy élmény és utána látod, hogy csak 50-nel mész.
(ismerősöméké, céges autó, mellette kb. 5-10 "új" Transitot használtak el, de a régi még mindig jó és megy...)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 07:13:05 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.12.10 hétfő, 02:17:19
Ne is mond ! A hátsókerekes, szívódízel Transittal olyanokat lehet autózni, hogy csak nah !
Izomszervó, méteres sebességfokozat, de egy élmény és utána látod, hogy csak 50-nel mész.
(ismerősöméké, céges autó, mellette kb. 5-10 "új" Transitot használtak el, de a régi még mindig jó és megy...)
erről van szó
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 08:51:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.12.09 vasárnap, 22:49:22
Te még a Merkur-tól vetted az autót?
Kár ezt ezépíteni.
A Fordoknak, a mondeóknak különösen, kvára, kiaszott nagyot esik az ára.
De ez nem igaz... ha azt az árat nézed, amennyiért valóban megvették, akkor teljesen más a kép.
Máshol nem engednek ennyit az árból.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 20:14:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.10 hétfő, 08:51:02
De ez nem igaz... ha azt az árat nézed, amennyiért valóban megvették, akkor teljesen más a kép.
Máshol nem engednek ennyit az árból.
jól mondja a Tomi.
valóban megvenni is sok akármennyit engednek belőle. mindenhol engednek csak vegyenek valamit. De akárhogy nézed felét éri pár évesen. mind1 hogy hívják. a mondeo eleve népautónak van csinálva. hiába nézik itt páran nemtom milyen komoly autónak, véletlen sem az.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 21:18:42 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.10 hétfő, 20:14:14
jól mondja a Tomi.
valóban megvenni is sok akármennyit engednek belőle. mindenhol engednek csak vegyenek valamit. De akárhogy nézed felét éri pár évesen. mind1 hogy hívják. a mondeo eleve népautónak van csinálva. hiába nézik itt páran nemtom milyen komoly autónak, véletlen sem az.
Népautó. Ez igaz. De az a hatalmas áresés nem. Anno, jó pár évig követtem az árát. Kb annyit veszített, mint a többi.
És nem engednek ennyit. A másik, hogy sok a flottaautó. Azoknál még nagyobb a kedvezmény. És hát a nem flotta azokkal versenyez.
Az autó mindig bukta, ha ekkor veszed, ha akkor. Nézz meg egy saabot, mercit, bmw-t.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2012.12.11 kedd, 23:08:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.12.09 vasárnap, 22:49:22
Te még a Merkur-tól vetted az autót?
Kár ezt ezépíteni.
A Fordoknak, a mondeóknak különösen, kvára, kiaszott nagyot esik az ára.
Angelnek igaza van, brutálisat lehet alkudni az árából ha valaki elég rámenős. Azt szokták mondani egy új autó azonnal veszít az árából 10-15 % ha kigurulsz vele a szalonbol. Persze, a listaárhoz képest, de mi van ha ennél sokkal jobb árat alkudtál ki? Nálam is mind a III-s és a IV-es mondeot is fél éves korában is még többé lehetett volna eladni mint amiért elhoztam a szalonból őket. Ilyen teljesítményű és komfortú autót ennyi pénzért nem kapni. Ez egy igazi flotta tehát tömeg autó. Nem lógok ki sehol vele a sorból. Ez jó. Pont ezért lesz majd V-ös is (de szigorúan csak a facelift majd abból is)
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2012.12.14 péntek, 21:36:38 »
Hé, kombi mikor lesz???
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tomeed
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2012.12.22 szombat, 21:45:24 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.10 hétfő, 20:14:14
mind1 hogy hívják. a mondeo eleve népautónak van csinálva. hiába nézik itt páran nemtom milyen komoly autónak, véletlen sem az.
Az tény ,hogy népautó, de mondj egy autót ami már nem az.
Mindegyikből van csillió az utakon.
A 2 millástól a 30 millásig.
Azt azért nem mondanám,hogy komolytalan autó, mivel van tapasztalatom a széria megjelnésétől a mondihoz,azt kell mondjam, hogy az mk4 a legkomolyabb az összes közül, a többi ehhez képest vicc kategória és tény,hogy népautók.
Én ezen, hogy egy autó mennyire komoly mindig olyanoktól hallom vissza akik vagy busszal járnak vagy 1 literes 3 hengeres swiftben bosszankodnak az úton, ez van ,ez egy ilyen világ.
Tény,hogy nem olyan komoly, mint egy 20 millás audi, de az az autó itt a fórumon a tagok 99%-nak csak álom kategória.
Az is tény,hogy farokméregetésre nem való az autó.
De egy jól kinéző, iszonyat tágas családi autó, és azért még most is sokan megfordulnak utána, vagy azért mert jól néz ki, vagy azért mert vágynak rá.
Pl.: a 3s kombi után mindenki csak egyszer fordul meg, mert abból a látványból 1 is elég, bocsi
Ahhoz képest a 4es kombija a design mekkája.
Én személy szerint ezért vettem 4es kombit, mert nem tudtam volna kibékülni magammal,hogy kiadtam egy olyan kombira pénzt ami egyszerűen nem tetszik, belül szűk, raktere nagy az tény, (1etlen pozitívum), a hátulja nem szép, elkapkodott, lámpákat oldalra feldobálós, csináljunk belőle hamar sok pénzt biznisz volt.
De erre hamar rájöttek hála istennek!
És végszóként, amíg több Focus rohangál az úton, mint mondeo, addig az azt jelenti,hogy de sokan is szeretnének ilyen komolytalan autót a seggük alá tenni, csak egy a bibi, nincs rá pénz mag! Na bumm
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 21:56:47 írta tomeed
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2012.12.22 szombat, 21:58:25 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.12.22 szombat, 21:45:24
Az tény ,hogy népautó, de mondj egy autót ami már nem az.
Mindegyikből van csillió az utakon.
A 2 millástól a 30 millásig.
Azt azért nem mondanám,hogy komolytalan autó, mivel van tapasztalatom a széria megjelnésétől a mondihoz,azt kell mondjam, hogy az mk4 a legkomolyabb az összes közül, a többi ehhez képest vicc kategória és tény,hogy népautók.
Én ezen, hogy egy autó mennyire komoly mindig olyanoktól hallom vissza akik vagy busszal járnak vagy 1 literes 3 hengeres swiftben bosszankodnak az úton, ez van ,ez egy ilyen világ.
Tény,hogy nem olyan komoly, mint egy 20 millás audi, de az az autó itt a fórumon a tagok 99%-nak csak álom kategória.
Az is tény,hogy farokméregetésre nem való az autó.
De egy jól kinéző, iszonyat tágas családi autó, és azért még most is sokan megfordulnak utána, vagy azért mert jól néz ki, vagy azért mert vágynak rá.
Pl.: a 3s kombi után mindenki csak egyszer fordul meg, mert abból a látványból 1 is elég, bocsi
Ahhoz képest a 4es kombija a design mekkája.
Én személy szerint ezért vettem 4es kombit, mert nem tudtam volna kibékülni magammal,hogy kiadtam egy olyan kombira pénzt ami egyszerűen nem tetszik, belül szűk, raktere nagy az tény, (1etlen pozitívum), a hátulja nem szép, elkapkodott, lámpákat oldalra feldobálós, csináljunk belőle hamar sok pénzt biznisz volt.
De erre hamar rájöttek hála istennek!
arra gondolok, h vannak akik azt hiszik a mondeo az csúcskategória, és nincs is attól jobb, meg tekintélyt parancsol stb. Ezt meg azok mondják, akik nem ültek még autóba. Jó a 4-es, szó se róla, és szép is! De pár év múlva azután is eccer fordulnak
A 3-as fölött eljárt az idő az biztos. de vannak abból is szép darabok. Engem nem érdekel megfordulnak e a kocsim után(ezután nyílván nem), magamnak veszem nem másnak, vagy mer a szomszéd is vett, nekem nehogymár ne olyan egyen. sokan járnak drága kocsival, a törzskönyvet meg sose látták.... meg ha valaki öregbe ül, nembiztos h nincs pénze drágábbra.
A normális focus sem olcsó!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 22:19:26 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 16:55:44 »
Nem csúcskategória, de ha a kategóriájában megveresenyezteted nem hiszem,hogy rossz helyen végez majd. Amikor a Mondeot csúcskategóriával hasonlítgatják össze az olyan Winkler féle kamu cikk, alaptalan és felesleges.
A tözskönyvről igazad van, én hála istennek már nem tartozok a hiteltáborba
Számomra nincs tekintélyt parancsoló autó, de csak azért nem,mert motroztam rengeteget, na ott aztán jöhet bármilyen csúcsszuper aut féle fajta, amikor ő elváltja az utolsót nekem még mindig maradt 2 felfelé
Sok sztorim volt, sok arcra fagyott mosolyt is láttam, de hát ez van.
Akkor jókat röhögtem a lúzereken, azóta megkomolyodtam, már nem csinálnám ezt, elég volt.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 17:01:04 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.12.23 vasárnap, 16:55:44
Nem csúcskategória, de ha a kategóriájában megveresenyezteted nem hiszem,hogy rossz helyen végez majd. Amikor a Mondeot csúcskategóriával hasonlítgatják össze az olyan Winkler féle kamu cikk, alaptalan és felesleges.
A tözskönyvről igazad van, én hála istennek már nem tartozok a hiteltáborba
Számomra nincs tekintélyt parancsoló autó, de csak azért nem,mert motroztam rengeteget, na ott aztán jöhet bármilyen csúcsszuper aut féle fajta, amikor ő elváltja az utolsót nekem még mindig maradt 2 felfelé
Sok sztorim volt, sok arcra fagyott mosolyt is láttam, de hát ez van.
Akkor jókat röhögtem a lúzereken, azóta megkomolyodtam, már nem csinálnám ezt, elég volt.
Na most egyetértünk
Motor nagyon jó, de versenypályára való. közúton nembiztos, h hazaér a ember.... Sokan nem tudják ám mennyivel jön. 1 1000 RR-el vittek, csak a repülőhöz lehet hasonlítani, nagyon durva. Viszont jogsit csak 25 felett+komoly vizsga után adnék a 100 ló felettiekre!
jó lenne a 5-ös mondeoról beszélni, de mit mondjak róla, nem is láttam meg nem is teccik
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 vasárnap, 17:06:28 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 17:03:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.23 vasárnap, 17:01:04
Na most egyetértünk
Jól elvagyunk, karácsonyi menü meg várat magára,
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 17:07:16 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.12.23 vasárnap, 17:03:20
Jól elvagyunk, karácsonyi menü meg várat magára,
halászlét már ettünk, meg mákos gubát is
írtam még
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
113
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ