Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 09:11:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
713
714
715
716
717
718
719
[
720
]
721
722
723
724
725
726
727
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10859165 alkalommal)
Soprano
és 18 vendég van a témában
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35950 Dátum:
2017.11.29 szerda, 06:38:31 »
Így hogy töröltem a hibakódot, a szerelő látni fogja majd a laptopján hogy mi volt korábban a hiba? Lehet szidni fog hogy miért nyúltam bele a törléssel.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.29 szerda, 07:48:26 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35951 Dátum:
2017.11.29 szerda, 16:47:08 »
Idézetet írta: sinci - 2017.11.29 szerda, 06:38:31
Így hogy töröltem a hibakódot, a szerelő látni fogja majd a laptopján hogy mi volt korábban a hiba? Lehet szidni fog hogy miért nyúltam bele a törléssel.
P0489 Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Low
HA esetleg elfelejtenéd.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35952 Dátum:
2017.11.29 szerda, 16:50:25 »
Idézetet írta: sinci - 2017.11.28 kedd, 21:04:07
Nem hagyott nyugodni a dolog, csak rápróbáltam. Levettem a sarut, 3 perc majd vissza. Most könnyebben indult, de pár másodperc járás után leáll. Ezt megcsináltam 3x, és mindig hosszabb ideig járt, a végén már 5-6 másodperc, de akkor is lefulladt. Nem akartam tovább próbálkozni, így ennyivel befejeztem. Nem tudom merjem e indítgatni, meg gázpedállal pörgetgetni kicsit, vagy ne. Hibakód már nincs, és indítás után ki alszik a motor lámpa is, csak éppen lefullad.
Az EGR ledugózása hozhat javulást?
ez a leállás nagyon furcsa.Az egr-hez semmi köze,szinte biztos. Az vagy üzemanyagrendszeri probléma, vagy elektromos jeladó.Mindkettőnek kell legyen hibakódja. Látod, ezért nem szabad Torque-val játszadozni,mert még félre is vezet,azon kívül,hogy nem olvassa a teljes hibatárolót.
Van egy frankó elm327ed, laptop+Forscan kombóval egészen biztosan megfogható,mitől áll le.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35953 Dátum:
2017.11.29 szerda, 18:16:42 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.29 szerda, 16:50:25
ez a leállás nagyon furcsa.Az egr-hez semmi köze,szinte biztos. Az vagy üzemanyagrendszeri probléma, vagy elektromos jeladó.Mindkettőnek kell legyen hibakódja. Látod, ezért nem szabad Torque-val játszadozni,mert még félre is vezet,azon kívül,hogy nem olvassa a teljes hibatárolót.
Van egy frankó elm327ed, laptop+Forscan kombóval egészen biztosan megfogható,mitől áll le.
Beszéltem egy Ford szerelő "guru"-val, és azt mondta dugózzam le az EGR-t, és megoldódik a baj, vagy cseréljem ki, ha több pénzt akarok költeni. Estére meló után nekiállok, és megcsinálom, holnap pedig egy szerelő megnézi az EGR-t, és kitakarítja, ha meg nagyon muszáj, akkor csere. Neki van rendes progi, amivel ki tudja olvasni a teljes hibát.
Sajnos nekem nincs laptopom, ezért nem ruháztam be USB-s OBD-re, így csak a Torque maradt a mobilra.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35954 Dátum:
2017.11.29 szerda, 18:35:24 »
Idézetet írta: sinci - 2017.11.29 szerda, 18:16:42
Beszéltem egy Ford szerelő "guru"-val, és azt mondta dugózzam le az EGR-t, és megoldódik a baj, vagy cseréljem ki, ha több pénzt akarok költeni. Estére meló után nekiállok, és megcsinálom, holnap pedig egy szerelő megnézi az EGR-t, és kitakarítja, ha meg nagyon muszáj, akkor csere. Neki van rendes progi, amivel ki tudja olvasni a teljes hibát.
Sajnos nekem nincs laptopom, ezért nem ruháztam be USB-s OBD-re, így csak a Torque maradt a mobilra.
SZerintem hiába dugózod le,nem sok köze van a leálláshoz.De mind1 csináld,aztán majd megnézi a szerelőd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35955 Dátum:
2017.11.29 szerda, 18:45:10 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.29 szerda, 18:35:24
SZerintem hiába dugózod le,nem sok köze van a leálláshoz.De mind1 csináld,aztán majd megnézi a szerelőd.
Powerford ajánlott egy szerelőt, az Ő ajánlására próbálom ki, majd meglátjuk!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35956 Dátum:
2017.11.29 szerda, 20:11:40 »
Megtörtént az EGR dugózása, és elsőre indult a motor, majd tökéletesen, szépen jár, gázadásra reagál, minden olyan, mint új korában. Viszont feldobta megint a hibaüzenetet a kijelzőre, amit le OK-tam. Motor állj, gyújtás le-fel, majd újraindít, és eltűnt a hibaüzenet is, és tökéletesen jár a moci.
Kiolvastam a Torque-val, ott megint megjelent a P0489 kód, de most nem töröltem, biztonság kedvéért holnap átviszem az autószerelőhöz, és kiolvastatom vele, meg lehet megejtünk egy EGR tisztítást, és kipróbálom dugó nélkül. Ha nem lesz jó, marad a dugó.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.29 szerda, 20:44:44 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35957 Dátum:
2017.11.29 szerda, 20:30:14 »
Idézetet írta: sinci - 2017.11.29 szerda, 20:11:40
Megtörtént az EGR dugózása, és elsőre indult a motor, majd tökéletesen, szépen jár, gázadásra reagál, minden olyan, mint új korában. Viszont feldobta megint a hibaüzenetet a kijelzőre, amit le OK-tam. Motor álj, gyújtás le-fel, majd újraindít, és eltűnt a hibaüzenet is, és tökéletesen jár a moci.
Kiolvastam a Torque-val, ott megint megjelent a P0489 kód, de most nem töröltem, biztonság kedvéért holnap átviszem az autószerelőhöz, és kiolvastatom vele, meg lehet megejtünk egy EGR tisztítást, és kipróbálom dugó nélkül. Ha nem lesz jó, marad a dugó.
érdekes sztory.Pedig amikor leálldogállt,biztos tárolt más hibakódot is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35958 Dátum:
2017.11.29 szerda, 20:44:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.11.29 szerda, 20:30:14
érdekes sztory.Pedig amikor leálldogállt,biztos tárolt más hibakódot is.
Holnap többet tudok, de majd referálok.
Én sem nagyon bíztam benne, de megoldódott. Most újra olvastam a hibakódot, de már nem olvasott ki semmit, üres volt a lista. Frissítettem a Torque-t, ez sokkal több ideig scannelte, és semmi hiba. Kipróbáltam egy másik progival, és az sem talált semmit, de a tuti a laptop lesz holnap!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.29 szerda, 20:46:14 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35959 Dátum:
2017.11.29 szerda, 20:52:23 »
Idézetet írta: sinci - 2017.11.29 szerda, 20:44:12
Holnap többet tudok, de majd referálok.
Én sem nagyon bíztam benne, de megoldódott. Most újra olvastam a hibakódot, de már nem olvasott ki semmit, üres volt a lista. Frissítettem a Torque-t, ez sokkal több ideig scannelte, és semmi hiba. Kipróbáltam egy másik progival, és az sem talált semmit, de a tuti a laptop lesz holnap!
Nyitott állapotban van beragadva az EGR-ed.
Azért fulladt le dugó előtt indulás után.
Azért indul most dugóval a motor.
A Torque is tud felolvasni realtime adatokat, nézd meg az EGR hibára mit ír ki. Pár % lehet csak az eltérés. Ha több, akkor tuti be van ragadva.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35960 Dátum:
2017.11.29 szerda, 21:04:13 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.11.29 szerda, 20:52:23
Nyitott állapotban van beragadva az EGR-ed.
Azért fulladt le dugó előtt indulás után.
Azért indul most dugóval a motor.
A Torque is tud felolvasni realtime adatokat, nézd meg az EGR hibára mit ír ki. Pár % lehet csak az eltérés. Ha több, akkor tuti be van ragadva.
Így ledugózott állapotban nézzem az értékeket? Mi a normális érték?
Így most közlekedhetek vele, ledugózva?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35961 Dátum:
2017.11.29 szerda, 22:14:46 »
Sziasztok,
Nemrég vettem egy 2013-as Mondeot.
Persze utólag derült ki, h nincs benne bluetooth kihangosító modul...
Power_ford-al már egyeztettem dolgokat de úgy vagyok vele, h több ember többet tud :-)
Szóval segítséget szeretnék kérni, h meg tudjam csinálni a bt kihangosítót.
Két csatit találtam a kesztyűtartó mögött de nem vagyok benne biztos, h az annak e a csatija.
Sony 1cd-s mp3-as fejegység van benne.
https://kephost.com/image/Eab5
https://kephost.com/image/EbRO
https://kephost.com/image/EbRh
https://kephost.com/image/EbRj
https://kephost.com/image/EbRo
Ha minden igaz akkor ez a modul kellene: CS7T-14D212-AD, mikrofon: AM2T-19A391-AB és lehet kell egy kábel adapter is: 8G9T-14N000-?? (AB?).
Szerintetek ez stimmel? Esetleg valakinek van eladó?
Köszi
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35962 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 02:09:55 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.11.29 szerda, 20:52:23
Nyitott állapotban van beragadva az EGR-ed.
Azért fulladt le dugó előtt indulás után.
Azért indul most dugóval a motor.
A Torque is tud felolvasni realtime adatokat, nézd meg az EGR hibára mit ír ki. Pár % lehet csak az eltérés. Ha több, akkor tuti be van ragadva.
inditas utan nem epp nyitja ez egr-t a vezerlo?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
juppe008
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35963 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 07:37:06 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2017.11.29 szerda, 22:14:46
Sziasztok,
Nemrég vettem egy 2013-as Mondeot.
Persze utólag derült ki, h nincs benne bluetooth kihangosító modul...
Hasonló kérdésem nekem is lenne. Nekem ugyan már van benne kihangosító de szeretném a zene streemelés végett mást tipusra upgradelni. Végigböngésztem a fórumokat, tudom, hogy köv tipus kell: 8M5T-19C112-AM
Viszont a neten írták, hogy ez is működik (azt hiszem Fiesta v. Fokuszba volt): 8M5T-19C112-AR
Szóval a kérdésem az lenne, hogy lehet e tudni van e még alternatív tipuszám ezen kívül ami tud streamelni, vagy csak ez a kettő valamelyikét kell keresni ?
Naplózva
2013 / MK4 fl / Kombi / Titanium / 2.0 Benzin
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35964 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 07:40:48 »
Idézetet írta: sinci - 2017.11.29 szerda, 21:04:13
Így ledugózott állapotban nézzem az értékeket? Mi a normális érték?
Így most közlekedhetek vele, ledugózva?
Mérheted ledugózva is, mert a motor működését már nem befolyásolja, de maga az EGR még mindig rossz, tehát még mindig beragadt állapotban van.
Az EGR error értéke pár % lehet csak.
Ez az érték azt jelzi, hogy ahhoz képest mennyire nyílt ki, amennyire az ECU (komputer) kivezérelte (kérte, hogy legyen nyitva).
Régebben írtam erről bővebben, olvassatok vissza.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35965 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 07:42:51 »
Idézetet írta: ReFi - 2017.11.30 csütörtök, 02:09:55
inditas utan nem epp nyitja ez egr-t a vezerlo?
Dehogyis.
Csak meghatározott üzemi feltételek mellett van nyitva, nyitott állapotban ugyanis "rontja" a motor teljesítményét (ugye miután a motor nem csak levegőt szív be, hanem "kipufogógázos" levegőt szív be).
Üzemmeleg motornál nyit csak és kis terhelésen. Pl padlógáznál, amikor kell a power, azonnal visszazár. Olvassatok vissza, írtam erről bővebben itt régen.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35966 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 07:52:00 »
TDCi topik.
20. oldalt olvassátok el legalább
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.950
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35967 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 08:15:06 »
Idézetet írta: juppe008 - 2017.11.30 csütörtök, 07:37:06
Hasonló kérdésem nekem is lenne. Nekem ugyan már van benne kihangosító de szeretném a zene streemelés végett mást tipusra upgradelni. Végigböngésztem a fórumokat, tudom, hogy köv tipus kell: 8M5T-19C112-AM
Viszont a neten írták, hogy ez is működik (azt hiszem Fiesta v. Fokuszba volt): 8M5T-19C112-AR
Szóval a kérdésem az lenne, hogy lehet e tudni van e még alternatív tipuszám ezen kívül ami tud streamelni, vagy csak ez a kettő valamelyikét kell keresni ?
Az utolsó előtti betű a modul nyelvét (voicecontrolnál) jelenti. A-angol, B-német, stb. Nagynavi esetén nincs jelentősége, ott választható a nyelv, de egyébként is a VC egy vicc. Nem igazán jó semmire.
Az utolsó betű a verzió jelölése. Neked M vagy azutáni kell. Tehát az AR tökéletes, de pl. egy ES ugyanúgy jó lesz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35968 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 08:16:30 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2017.11.29 szerda, 22:14:46
Sziasztok,
Nemrég vettem egy 2013-as Mondeot.
Persze utólag derült ki, h nincs benne bluetooth kihangosító modul...
Power_ford-al már egyeztettem dolgokat de úgy vagyok vele, h több ember többet tud :-)
Szóval segítséget szeretnék kérni, h meg tudjam csinálni a bt kihangosítót.
Két csatit találtam a kesztyűtartó mögött de nem vagyok benne biztos, h az annak e a csatija.
Sony 1cd-s mp3-as fejegység van benne.
https://kephost.com/image/Eab5
https://kephost.com/image/EbRO
https://kephost.com/image/EbRh
https://kephost.com/image/EbRj
https://kephost.com/image/EbRo
Ha minden igaz akkor ez a modul kellene: CS7T-14D212-AD, mikrofon: AM2T-19A391-AB és lehet kell egy kábel adapter is: 8G9T-14N000-?? (AB?).
Szerintetek ez stimmel? Esetleg valakinek van eladó?
Köszi
Neked olyan széles, lapos csatlakozó kéne, ami szabad. Ez jól láthatóan két csati összedugva. Ez nem a modulé.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35969 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 09:02:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2017.11.30 csütörtök, 07:52:00
TDCi topik.
20. oldalt olvassátok el legalább
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.950
Reggel mentem vele egy próbakört, és nem volt hibajelzés, kb 500 méterig, addig húzott rendesen, majd feldobta a hibát, és visszavette a motor erőt, nem úgy ment mint előtte. Azt mondta egy szerelő, hogy valszeg elektronikusan is behányt a szelep, most próbálom, ha lehúzom a csatlakozót róla, és marad a dugó, akkor is letilt-e a motor. Viszont a hibalámpa világítani fog folyamatosan, a szerelő szerint. Ilyenkor miért az ESP lámpája világít, és miért nem a motorlámpa?
Ha cserélem az EGR-t, milyen fajtát vegyek? Delphi?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.30 csütörtök, 09:09:36 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35970 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 09:22:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.11.30 csütörtök, 08:16:30
Neked olyan széles, lapos csatlakozó kéne, ami szabad. Ez jól láthatóan két csati összedugva. Ez nem a modulé.
A talkford-on találtam azt az infót, h ha nincs modul akkor odatesznek egy jumper cable-t, ami nalam is latszik, ezzel a CC vegződésű cikkszámmal, ahol van modul és aktiválva van a bt ott nem CC hanem Ax a vegződése a cikkszámnak és annak a végén van a csati amit a modulba kell dugni.
Nem tudom ez valós e.
Ami még bonyolítja a dolgot, h ott olyan infót is találtam, h elvileg 20 vagy 22 vezetékesnek kellene lennie a bt csatinak, nálam ha jól számolok csak 6 vezeték megy a csatiba.
Az a jumper kábel jóformán az első pár érintkezőt átkköti az utolsó pár érintkezőre.
Lehet fel kellene adnom ezt a kihangosítást?
Csak nem akarom elhinni, h egy 2013-as Titanium felszereltségű atóval ilyen copás lehet?!?!?
Ford
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35971 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 09:33:16 »
Megvolt a második tesztkör is, lehúzott csatlakozóval az EGR-ről. valamint dugózva. Motorerő visszatért, és nincs hibaüzenet a műszerfalon.
Kiolvasva van hibakód: P0406 Kipufogógáz visszavezetés érzékelő 'A' áramkör magas jelszint
de ez nem csinál motorerő csökkentést. Most megvárom, hogy kihüljön a motor, mert üzemmeleg állapotban nem volt hiba, nem tudom, ha kihül, akkor is marad e ez az állapot. Ha igen, akkor nincs EGR csere, csak marad a dugó, meg a lehúzott csati! Esetleg valami más tipp valakitől?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35972 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 10:52:14 »
Idézetet írta: sinci - 2017.11.30 csütörtök, 09:33:16
Megvolt a második tesztkör is, lehúzott csatlakozóval az EGR-ről. valamint dugózva. Motorerő visszatért, és nincs hibaüzenet a műszerfalon.
Kiolvasva van hibakód: P0406 Kipufogógáz visszavezetés érzékelő 'A' áramkör magas jelszint
de ez nem csinál motorerő csökkentést. Most megvárom, hogy kihüljön a motor, mert üzemmeleg állapotban nem volt hiba, nem tudom, ha kihül, akkor is marad e ez az állapot. Ha igen, akkor nincs EGR csere, csak marad a dugó, meg a lehúzott csati! Esetleg valami más tipp valakitől?
Azért dob kódot, mert nem tud bezárni a szelep. Nekem dugózva volt, tehát nem volt koszos, de úgy is néha bedobta. Kiszedtem és azt tapasztaltam, hogy szépen tud mozogni a szelep, de néha valóban megakadt nyitott állásban. Egy pucolás után jó lett (1 éve kb.), most megint néha bejön a hiba, ha lesz időm leszedem, és átmozgatom megint.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35973 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 13:34:53 »
A fenti hibakódot töröljem, vagy maradhat a memóriájában az autónak? HA törlöm, nem dobja fel újra megint és akkor kezdődik elölről?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35974 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 13:40:47 »
Idézetet írta: sinci - 2017.11.30 csütörtök, 13:34:53
A fenti hibakódot töröljem, vagy maradhat a memóriájában az autónak? HA törlöm, nem dobja fel újra megint és akkor kezdődik elölről?
Most nincs vészüzemben? Ha nincs, akkor addig ne töröld a kódot szerintem, amíg ki nem pucolod. Nehogy megint a vészüzemes kód jöjjön elő.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35975 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 16:54:12 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.11.30 csütörtök, 13:40:47
Most nincs vészüzemben? Ha nincs, akkor addig ne töröld a kódot szerintem, amíg ki nem pucolod. Nehogy megint a vészüzemes kód jöjjön elő.
Szerintem nincs, mert most megy az autó rendesen, viszont délutántól folyamatosan világít az Engine lámpa, de ezt mondták, hogy világítani is fog, amíg ki nem cserélem az EGR-t. Hát, most így használom egy darabig, de előbb utóbb csere lesz, talán majd jövőre. De a dugót bent hagyom akkor is...
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35976 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 18:32:46 »
Sokat városoztok?
Ledugózás ugyanaz a nyomaték érezhető?
Idézetet írta: sinci - 2017.11.30 csütörtök, 13:34:53
A fenti hibakódot töröljem, vagy maradhat a memóriájában az autónak? HA törlöm, nem dobja fel újra megint és akkor kezdődik elölről?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35977 Dátum:
2017.11.30 csütörtök, 18:48:37 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.11.30 csütörtök, 18:32:46
Sokat városoztok?
Ledugózás ugyanaz a nyomaték érezhető?
Hát van helybetopi is, meg hosszabb út is heti 1-2-3 alkalommal.
A nyomatékkal semmi baj a dugózás után, így hogy nem szabályoz vissza az elektronika. Először volt gond, de most jó, hogy kikötöttem az elektromos csatit is.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35978 Dátum:
2017.12.01 péntek, 08:57:26 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.11.30 csütörtök, 18:32:46
Sokat városoztok?
Ledugózás ugyanaz a nyomaték érezhető?
Nekünk Halásztelek - BME vonalon mozog az autó, amikor nem tudok bicóval menni, de olyankor, amikor már nem brutális a forgalom, tehát be lehet csorogni normális tempóban. Ezen kívül ritkán van nagyon rövid táv, de hosszú táv is ritkán van vele.
Viszont én nagyjából szemmel tartom, hogy mikor szokott regenerálni (kb. 600 km-enként), és olyankor úgy szoktam intézni, hogy m0-n, vagy a gerincúton tudjak vele haladni. És én lendületesen szoktam használni, tehát pl egy m0 felhajtón kihuzatom mindig. Mindegy, nagyobb baja ne legyen.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35979 Dátum:
2017.12.01 péntek, 10:00:36 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2017.11.30 csütörtök, 09:22:50
A talkford-on találtam azt az infót, h ha nincs modul akkor odatesznek egy jumper cable-t, ami nalam is latszik, ezzel a CC vegződésű cikkszámmal, ahol van modul és aktiválva van a bt ott nem CC hanem Ax a vegződése a cikkszámnak és annak a végén van a csati amit a modulba kell dugni.
Nem tudom ez valós e.
Ami még bonyolítja a dolgot, h ott olyan infót is találtam, h elvileg 20 vagy 22 vezetékesnek kellene lennie a bt csatinak, nálam ha jól számolok csak 6 vezeték megy a csatiba.
Az a jumper kábel jóformán az első pár érintkezőt átkköti az utolsó pár érintkezőre.
Lehet fel kellene adnom ezt a kihangosítást?
Csak nem akarom elhinni, h egy 2013-as Titanium felszereltségű atóval ilyen copás lehet?!?!?
Ford
Nem jó helyen nézed. A BT modul csatija a kesztyűtartó nyílás felett, közvetlenül a műszerfal héj belső felére van rögzítve, mert ott van a modul helye is.
Kiveszed a kesztyűtartót, a helyén benyúlsz a héj alá, szivacsba csomagolva ott kell lennie.
ezt kell keresned (ez alulról felfelé készült kép, látszik rajta a kesztyűtartó nyílás felső éle).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mixeres
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35980 Dátum:
2017.12.02 szombat, 09:52:34 »
Hali!
Mondeo vásárlásán gondolkodom. Itt már felvetődik a kérdés hogy benzines vagy diesel. Én inkább benzines párti lennék de nem zárkózom el a dieseltől sem. Lehetőleg 160-200Le között gondolkodom s nézegetem a hirdetéseket. S ami lenne még hogy ne kelljen egyből 100 ezreket költeni rá.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_mo-i._1.tul._szervizkonyv-12069139
néztem ezt is és itt kérdezném meg hogy a középkonzolt lehet valahogy cserélni érintőképernyősre? Válaszokat utólag is köszönöm.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35981 Dátum:
2017.12.02 szombat, 13:51:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.12.01 péntek, 10:00:36
Nem jó helyen nézed. A BT modul csatija a kesztyűtartó nyílás felett, közvetlenül a műszerfal héj belső felére van rögzítve, mert ott van a modul helye is.
Kiveszed a kesztyűtartót, a helyén benyúlsz a héj alá, szivacsba csomagolva ott kell lennie.
ezt kell keresned (ez alulról felfelé készült kép, látszik rajta a kesztyűtartó nyílás felső éle).
[img width=800 height=452]http://seriousdesign.co.uk/TalkFord/IMAG5423.jpg
Ok, akkor kiveszem még 1x a kesztyűtartót és megnézem mit találok ott...
Ez a kis csati miacsoda?
https://www.kephost.com/image/E887
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.02 szombat, 16:19:11 írta alf®
»
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Qulligensz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35982 Dátum:
2017.12.03 vasárnap, 11:30:44 »
Idézetet írta: Flyby - 2017.11.15 szerda, 12:32:33
Sajna ez ilyen, legalábbis nekem is csak hideg levegő jut hátra. Télre lezárom, nyárra megnyitom, mert akkor azért úgy tapasztaltam, hogy viszonylag hideg klíma által hűtött levegő is jut oda. Bár lehet hogy télen sem ártana félig megnyitni, a párásodás elkerülése végett.
Mindenesetre nem igazán sikerült jól ez a megoldás nekik, úgy látom. De ha valaki tud rá vmi trükköt, az érdekelne.
Szerintem alapból nem ilyen,gondolom valami oka van hogy nem megy hátra a meleg levegő,csak nem tudom mi lehet az...szétszedni biztos nem fogom,de az is fura hogy mindkét csőből hideg jön max eltömődve lehet valahol...Neked tényleg gáz ha kisgyerek meg az asszony ül hátul nekem egyenlőre nem az csak kicsit zavar így én is elzártam mindkettő befúvót.Remélem valaki majd tud okosat mondani erre a problémára.Üdv.
Naplózva
Mk4 Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35983 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 10:05:17 »
Idézetet írta: mixeres - 2017.12.02 szombat, 09:52:34
Hali!
Mondeo vásárlásán gondolkodom. Itt már felvetődik a kérdés hogy benzines vagy diesel. Én inkább benzines párti lennék de nem zárkózom el a dieseltől sem. Lehetőleg 160-200Le között gondolkodom s nézegetem a hirdetéseket. S ami lenne még hogy ne kelljen egyből 100 ezreket költeni rá.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_mo-i._1.tul._szervizkonyv-12069139
néztem ezt is és itt kérdezném meg hogy a középkonzolt lehet valahogy cserélni érintőképernyősre? Válaszokat utólag is köszönöm.
Lehet, olyan 200 körül számolj. Ha van benne már gyárilag kihangosító, akkor talán olcsóbb kicsivel. Ha cserélsz, érdemes a tolatókamerás verziót választani, hasznos.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35984 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 10:28:17 »
Idézetet írta: mixeres - 2017.12.02 szombat, 09:52:34
Hali!
Mondeo vásárlásán gondolkodom. Itt már felvetődik a kérdés hogy benzines vagy diesel. Én inkább benzines párti lennék de nem zárkózom el a dieseltől sem. Lehetőleg 160-200Le között gondolkodom s nézegetem a hirdetéseket. S ami lenne még hogy
ne kelljen egyből 100 ezreket költeni rá
.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_mo-i._1.tul._szervizkonyv-12069139
néztem ezt is és itt kérdezném meg hogy a középkonzolt lehet valahogy cserélni érintőképernyősre? Válaszokat utólag is köszönöm.
Vásárlás után veszel egy szett normális gumit, cseréled a szűrőket, olajat, vezérlést. Esetleg bejön egy fék csere. Ezek még csak kopó alkatrészek, de már elköltöttél 1-200.000 ft-ot. És ekkor még feltételezzük, hogy minden más tökéletes az autón és nem kell hozzányúlni semmihez, ami azért ritka egy használt autónál.
Szóval ez a hozzáállás szerintem nem jó irány...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Qulligensz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35985 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 12:04:47 »
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy tudja e valaki közületek hogy a gyári vonószem helyett jó e esetleg az MK2-es Focus vonószeme vagy csak a saját gyárija?
Köszi.
Naplózva
Mk4 Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35986 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 17:45:51 »
Hello!
Most lettem mk4 tulaj, s szeretnék belerakni tolatóradart, mert gyárilag nincs most benne.
Mit érdemes, s ha van valakinek pl gyári bontott, az pláne szóljon!
(ezüst, 5 ajtós, ferdehátú)
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35987 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 19:38:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.12.01 péntek, 10:00:36
Nem jó helyen nézed. A BT modul csatija a kesztyűtartó nyílás felett, közvetlenül a műszerfal héj belső felére van rögzítve, mert ott van a modul helye is.
Kiveszed a kesztyűtartót, a helyén benyúlsz a héj alá, szivacsba csomagolva ott kell lennie.
ezt kell keresned (ez alulról felfelé készült kép, látszik rajta a kesztyűtartó nyílás felső éle).
ma kiszedtem a kesztyűtartót és áttúrtam mindent de nincs más csati mint amit már lefotóztam.
vagyis nincs bt kábelezésem
ilyenkor becoptam és felejtsem el a gyári bt-ot?
vagy esetleg egy ilyen segítene rajtam?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.05 kedd, 16:55:11 írta alf®
»
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Flyby
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35988 Dátum:
2017.12.05 kedd, 13:39:26 »
Idézetet írta: Qulligensz - 2017.12.03 vasárnap, 11:30:44
Szerintem alapból nem ilyen,gondolom valami oka van hogy nem megy hátra a meleg levegő,csak nem tudom mi lehet az...szétszedni biztos nem fogom,de az is fura hogy mindkét csőből hideg jön max eltömődve lehet valahol...Neked tényleg gáz ha kisgyerek meg az asszony ül hátul nekem egyenlőre nem az csak kicsit zavar így én is elzártam mindkettő befúvót.Remélem valaki majd tud okosat mondani erre a problémára.Üdv.
Mivel mások is azt írták már, hogy nem túl hatékonyan jut oda a B-oszlophoz a hűtés/fűtés, ezért azt gondolom, ez egy nem jól kialakított megoldás, nevezhetjük konstrukciós hibának is.
Úgy sejtem, hogy a hosszú cső amiben utazik a levegő elég sokat, az nincs rendesen hőszigetelve, ezért télen kihűti, nyáron felmelegíti a környezete (karosszéria?) a csőben a levegőt, és ezért lesz minimális a hatása, akár hűteni akár fűteni szeretnénk vele. Talán nem véletlen, hogy inkább középre teszik a középkonzol hátsó végére ezt a hátső szellőzést, oda könnyebben és rövidebb úton vihető vastagabb és szigeteltebb csőben a levegő.
Naplózva
MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35989 Dátum:
2017.12.06 szerda, 03:19:41 »
Idézetet írta: Flyby - 2017.12.05 kedd, 13:39:26
Mivel mások is azt írták már, hogy nem túl hatékonyan jut oda a B-oszlophoz a hűtés/fűtés, ezért azt gondolom, ez egy nem jól kialakított megoldás, nevezhetjük konstrukciós hibának is.
Úgy sejtem, hogy a hosszú cső amiben utazik a levegő elég sokat, az nincs rendesen hőszigetelve, ezért télen kihűti, nyáron felmelegíti a környezete (karosszéria?) a csőben a levegőt, és ezért lesz minimális a hatása, akár hűteni akár fűteni szeretnénk vele. Talán nem véletlen, hogy inkább középre teszik a középkonzol hátsó végére ezt a hátső szellőzést, oda könnyebben és rövidebb úton vihető vastagabb és szigeteltebb csőben a levegő.
Nekem akkor megy langyosabb levegő hátra a b oszlopi szellőzőbe,ha szembe a középre van állítva a levegp befúvás.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35990 Dátum:
2017.12.06 szerda, 21:41:20 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2017.12.04 hétfő, 19:38:21
ma kiszedtem a kesztyűtartót és áttúrtam mindent de nincs más csati mint amit már lefotóztam.
vagyis nincs bt kábelezésem
ilyenkor becoptam és felejtsem el a gyári bt-ot?
vagy esetleg egy ilyen segítene rajtam?
Nem hiszem, hogy egy ajtó kábelköteg segítene a gondodon....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35991 Dátum:
2017.12.06 szerda, 22:21:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.12.06 szerda, 21:41:20
Nem hiszem, hogy egy ajtó kábelköteg segítene a gondodon....
Akkor ezt benéztem.
Pedig úgy árulják, h bt meg audio...
Van megoldás az én esetemre?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35992 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 00:49:08 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2017.12.06 szerda, 22:21:27
Akkor ezt benéztem.
Pedig úgy árulják, h bt meg audio...
Van megoldás az én esetemre?
Hol? (megnézném a hirdetést, lehet csak a kép rossz).
2 megoldási lehetőséget látok:
1) mégis megtalálod a csatit a műszerfal héj belső részén -> instant öröm (nem gondolnám, hogy faclift-nél kihagyják ezt az opciót...)
2) veszel modult csatlakozóval együtt, és létrehozod ezt:
https://drive.google.com/file/d/0B5KYh_wLhgMyaWFxQi1qV184cHc/view?usp=sharing
Nem annyira bonyolult, mint látszik, csak az konfig csatlakozó teszi azzá, ahová a mikrofon, aux aljzat, rádió line in/mic és a modul audió vezetékei (line, mic in/out) be vannak kötve. Én az aux csatlakozó vezetékeit próbálnám lekövetni az aux aljzattól a fejegység felé. Ez kb el is dönti majd, hogy mekkora szívás lesz a BT beépítése, ill hgoy tényleg nincs csatlakozó a BT modulhoz. Amennyiben az aux aljazt vezetékei közvetlenül a fejegységbe mennek, nem lesz BT modul csati. Viszont ha megvan a konfig csatlakozó, ott már látszik a vezetékek számából, hogy van-e BT csati. Ha van konfig csatlakozó, azt kell majd átkötni úgy, hogy a BT modul az aux aljzat és a fejegység közé kerüljön, ill. a mic a fejegység helyettt a BT modulba menjen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35993 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 12:15:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.12.07 csütörtök, 00:49:08
Hol? (megnézném a hirdetést, lehet csak a kép rossz).
2 megoldási lehetőséget látok:
1) mégis megtalálod a csatit a műszerfal héj belső részén -> instant öröm (nem gondolnám, hogy faclift-nél kihagyják ezt az opciót...)
2) veszel modult csatlakozóval együtt, és létrehozod ezt:
https://drive.google.com/file/d/0B5KYh_wLhgMyaWFxQi1qV184cHc/view?usp=sharing
Nem annyira bonyolult, mint látszik, csak az konfig csatlakozó teszi azzá, ahová a mikrofon, aux aljzat, rádió line in/mic és a modul audió vezetékei (line, mic in/out) be vannak kötve. Én az aux csatlakozó vezetékeit próbálnám lekövetni az aux aljzattól a fejegység felé. Ez kb el is dönti majd, hogy mekkora szívás lesz a BT beépítése, ill hgoy tényleg nincs csatlakozó a BT modulhoz. Amennyiben az aux aljazt vezetékei közvetlenül a fejegységbe mennek, nem lesz BT modul csati. Viszont ha megvan a konfig csatlakozó, ott már látszik a vezetékek számából, hogy van-e BT csati. Ha van konfig csatlakozó, azt kell majd átkötni úgy, hogy a BT modul az aux aljzat és a fejegység közé kerüljön, ill. a mic a fejegység helyettt a BT modulba menjen.
Nem tudom merre kellene mennie az aux kábelnek a könyöklőből de nem szeretném ezért szétszedni a váltó körüli borítást.
Még nem kerestem rá hogyan kellene kiszerelni a fejegységet de gondolom nem lehet annyira bonyesz, és akkor talán látható lesz direktbe megy e az aux vagy nem.
Nekem már ugyebár a fejegység csipogtatja a hangszórókban a tolatóradar jelét, első meg hátső hangszórókban... bár nem tudom ennek van e köze ehhez a konfig csatihoz vagy máshoz.
Ezen a képen talán látni, h nincs bt csati, legalábbis ott a kesztyűtartó feletti részen, csak a világítás kábel
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35994 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 18:26:54 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2017.12.07 csütörtök, 12:15:36
Nem tudom merre kellene mennie az aux kábelnek a könyöklőből de nem szeretném ezért szétszedni a váltó körüli borítást.
Még nem kerestem rá hogyan kellene kiszerelni a fejegységet de gondolom nem lehet annyira bonyesz, és akkor talán látható lesz direktbe megy e az aux vagy nem.
Nekem már ugyebár a fejegység csipogtatja a hangszórókban a tolatóradar jelét, első meg hátső hangszórókban... bár nem tudom ennek van e köze ehhez a konfig csatihoz vagy máshoz.
Ezen a képen talán látni, h nincs bt csati, legalábbis ott a kesztyűtartó feletti részen, csak a világítás kábel
bele lehet rakni, csináltam már párat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35995 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 19:03:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.07 csütörtök, 18:26:54
bele lehet rakni, csináltam már párat
Ez megnyugtató.
Biztos kíváncsi lesz a hogyanra is.
A faceliftnél is ott van a bt modul, mint a facelift előtt? Csak mert az AUX máshol van, így lehet más a kábelezése is a műszerfalnak, emiatt akár máshol is lehet a BT modul.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35996 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 19:08:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.12.07 csütörtök, 19:03:08
Ez megnyugtató.
Biztos kíváncsi lesz a hogyanra is.
A faceliftnél is ott van a bt modul, mint a facelift előtt? Csak mert az AUX máshol van, így lehet más a kábelezése is a műszerfalnak, emiatt akár máshol is lehet a BT modul.
ugyan ott van minden, afs xenon acc modul mint flelőtt. szerintem a műszerfalpárna is kopp ugyan az mint fl előtt, bár azt még sose néztem ennyire részeletesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35997 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 19:25:59 »
Egyre sértőbb, hogy egy modulnak tituláltok folyamatosan.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35998 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 19:38:22 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.12.07 csütörtök, 19:25:59
Egyre sértőbb, hogy egy modulnak tituláltok folyamatosan.
az hagyján.De Zsolt már többször megcsinált és biztos benne, hogy be lehet (neked) rakni: "bele lehet rakni, csináltam már párat".
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35999 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 19:59:54 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.07 csütörtök, 19:38:22
az hagyján.De Zsolt már többször megcsinált és biztos benne, hogy be lehet (neked) rakni: "bele lehet rakni, csináltam már párat".
csinálja meg a "bt"-t aki akarja, én maradok a kihangosítónál inkább. amúgy mostmár mk a becsületes rövidítése
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
713
714
715
716
717
718
719
[
720
]
721
722
723
724
725
726
727
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ