Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 05:44:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1466
1467
1468
1469
1470
1471
1472
[
1473
]
1474
1475
1476
1477
1478
1479
1480
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19911650 alkalommal)
francoe
és 38 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73600 Dátum:
2017.12.05 kedd, 17:14:20 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.05 kedd, 11:39:53
Köszi, végül én is innen rendeltem egy ilyet: Exide Premium 61Ah 600A
köszi mindenkinek.
Hol jelölik ezen a készítés dátumát? Ha esetleg régi lenne, át se veszem.
Beszerelés előtt érdemes feltölteni?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem akarlak elkeseríteni de a gyártási dátum az akkumulátorok esetében nem publikus. Azaz nincs kiírva dátum formájában. Helyette egy kódszám áll, ami az egyszerű halandónak nem mond semmit. Én 4 évvel ezelőtt vettem egy nem olcsó akkut és én is kerestem a gyártás időpontját. A gyártót felhívva a problémát előadva elhajtottak, mint anno a magzatot. Csak egy belső céges ember tud neked érdemi információt adni a kódszám ismeretében. Ez azért nem kis húzás a gyártó részéről mert így a polcon tárolt akár 5 éves akkut is piacra dobhatják. A céges szivar azt mondta minden kiszállított akkumulátor feszültségét ellenőrizni kéne és adott szint alatt vissza kéne szállítani a céghez formáló töltésre. Na pont ez a része marad el a mai profit éhes világunkban, az akkumulátor üzemére vonatkozóan.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73601 Dátum:
2017.12.05 kedd, 17:25:24 »
Idézetet írta: László - 2017.12.05 kedd, 17:14:20
Tisztelt Fórumtárs!
Nem akarlak elkeseríteni de a gyártási dátum az akkumulátorok esetében nem publikus. Azaz nincs kiírva dátum formájában. Helyette egy kódszám áll, ami az egyszerű halandónak nem mond semmit. Én 4 évvel ezelőtt vettem egy nem olcsó akkut és én is kerestem a gyártás időpontját. A gyártót felhívva a problémát előadva elhajtottak, mint anno a magzatot. Csak egy belső céges ember tud neked érdemi információt adni a kódszám ismeretében. Ez azért nem kis húzás a gyártó részéről mert így a polcon tárolt akár 5 éves akkut is piacra dobhatják. A céges szivar azt mondta minden kiszállított akkumulátor feszültségét ellenőrizni kéne és adott szint alatt vissza kéne szállítani a céghez formáló töltésre. Na pont ez a része marad el a mai profit éhes világunkban, az akkumulátor üzemére vonatkozóan.
Tisztelettel László!
Igen, közben keresgéltem a neten és találtam is ilyen "dekódoló" táblázatot, amivel elvileg meg tudom majd nézni a gyártási időt. A másik meg, hogy a feszültségét biztos meg fogom mérni. 12.6-12.7 körül kellene lenni, ugye? Ha sokkal kevesebb (12.2-12.4) arra enged következtetni hogy túltárolt?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.05 kedd, 18:02:13 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73602 Dátum:
2017.12.05 kedd, 18:14:11 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.12.05 kedd, 17:25:24
Igen, közben keresgéltem a neten és találtam is ilyen "dekódoló" táblázatot, amivel elvileg meg tudom majd nézni a gyártási időt. A másik meg, hogy a feszültségét biztos meg fogom mérni. 12.6-12.7 körül kellene lenni, ugye? Ha sokkal kevesebb (12.2-12.4) arra enged következtetni hogy túltárolt?
Also hangon, kb., ja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73603 Dátum:
2017.12.06 szerda, 20:21:23 »
Elfelejtettem ezert erdeklodok! Hatso ules sor kombiban es 5ajtosban sem cserelheto?
Aztan pedig ha a kozepkonzolt faceliftesse akarom tenni ahhoz mire van szuksegem? A hozzavalokon kivul? Eleg atrakni a vezerlot es a futomotort?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73604 Dátum:
2017.12.06 szerda, 20:54:33 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.12.06 szerda, 20:21:23
Elfelejtettem ezert erdeklodok! Hatso ules sor kombiban es 5ajtosban sem cserelheto?
Aztan pedig ha a kozepkonzolt faceliftesse akarom tenni ahhoz mire van szuksegem? A hozzavalokon kivul? Eleg atrakni a vezerlot es a futomotort?
Annál kicsit cirkalmasabb. A légkondinak teljesen más a lábkiosztása, mindkét csatlakozóban (fehér és fekete). Konkrétan át kell rakosgatni pineket innen oda, és vissza, illetve vannak amiket nem használ, és bejönnek olyanok, amiket a korábbi nem használt.
Elég macerás móka. A talkfordon van erről írás, mit hová, mi kell hozzá.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73605 Dátum:
2017.12.06 szerda, 21:03:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.12.06 szerda, 20:21:23
Elfelejtettem ezert erdeklodok! Hatso ules sor kombiban es 5ajtosban sem cserelheto?
Aztan pedig ha a kozepkonzolt faceliftesse akarom tenni ahhoz mire van szuksegem? A hozzavalokon kivul? Eleg atrakni a vezerlot es a futomotort?
A háttámla más, az ülőlap mindhárom kivitelben szinte egyforma.
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 237
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73606 Dátum:
2017.12.06 szerda, 21:12:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.05 kedd, 18:14:11
Also hangon, kb., ja.
AndyA
Gyorsan megnéztem a Ford akkut, amit 5 hónapja cseréltem, és azóta a garázsban áll... 12.53V -t tud még... Akkor lehet, hogy az még használható?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73607 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 07:48:26 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.12.06 szerda, 21:12:45
Gyorsan megnéztem a Ford akkut, amit 5 hónapja cseréltem, és azóta a garázsban áll... 12.53V -t tud még... Akkor lehet, hogy az még használható?
Tisztelt Fórumtárs!
Az üresjárati kapocsfeszültség az akkumulátorok esetében sokszor félrevezető lehet. Érdemes egy terhelővillás mérést végezni, ami azonnali valós képet ad az akkumulátor állapotáról. Ha ilyen mérést nem tudsz elvégeztetni, akkor egy kézi műszerrel érdemes egy indítási próba alatt mérni a kapocsfeszültséget. Ha a feszültség nem csökken 10.5 V alá akkor az akkumulátor még használható.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73608 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 07:54:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.12.06 szerda, 20:21:23
Elfelejtettem ezert erdeklodok! Hatso ules sor kombiban es 5ajtosban sem cserelheto?
Aztan pedig ha a kozepkonzolt faceliftesse akarom tenni ahhoz mire van szuksegem? A hozzavalokon kivul? Eleg atrakni a vezerlot es a futomotort?
Ha ügyesen bánsz a flexszel és az ívhegesztővel, bármelyik áttehető bármelyik másikba. Amúgy nem.
Az FL-es középkonzol esetén a klímavezérlőt kell masszívan átvezetékelni.
Figyulim! Felszólít! A pre-FL drótokat rádugva az FL-es vezérlőre azonnali halála lészen!
Sajnos fizikailag össze lehet dugni...
A FordWikin találsz (angol) leírást róla, hogy mit mivel kell összeforrasztani. Vagy 20-30 vezeték megy máshová, mint a pre-FL-ben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73609 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 08:47:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.07 csütörtök, 07:54:50
Ha ügyesen bánsz a flexszel és az ívhegesztővel, bármelyik áttehető bármelyik másikba. Amúgy nem.
Az FL-es középkonzol esetén a klímavezérlőt kell masszívan átvezetékelni.
Figyulim! Felszólít! A pre-FL drótokat rádugva az FL-es vezérlőre azonnali halála lészen!
Sajnos fizikailag össze lehet dugni...
A FordWikin találsz (angol) leírást róla, hogy mit mivel kell összeforrasztani. Vagy 20-30 vezeték megy máshová, mint a pre-FL-ben.
AndyA
Fura ez az ules dolog mert lemertem mindent es a tavolsagok es minden passzol az 5ajtos es a kombi kozt. De mindegy ti jobban tudjatok akkor nem erolkodok
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73610 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 08:57:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.12.07 csütörtök, 08:47:07
Fura ez az ules dolog mert lemertem mindent es a tavolsagok es minden passzol az 5ajtos es a kombi kozt. De mindegy ti jobban tudjatok akkor nem erolkodok
Az ülőlap az megegyezik. A méretek pedig nyilván, mert a padlólemez is ugyanaz. Ha meg tudod mérni, akkor ki is tudod próbálni, a háttámla kb 1 csavar és kijön, az övet fogja még talán 2 csavar. De sokan sokszor variálták már az üléseket a mondokban és nem merült fel ez a verzió (én pl a mk3 kombi üléseket tettem mk2 kombiba, az is működött)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.07 csütörtök, 08:58:43 írta VZoli
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73611 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 08:59:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.12.07 csütörtök, 08:47:07
Fura ez az ules dolog mert lemertem mindent es a tavolsagok es minden passzol az 5ajtos es a kombi kozt. De mindegy ti jobban tudjatok akkor nem erolkodok
Szerintem a háttámla rögzítése van máshol, de csak saccra, sosem próbáltam.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73612 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 09:00:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.07 csütörtök, 08:59:10
Szerintem a háttámla rögzítése van máshol, de csak saccra, sosem próbáltam.
AndyA
Szerintem mivel a hátsó futómű is más, emiatt a háttámla kiképzése és rögzítése is más kell legyen, akár ránézésre is.
Naplózva
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73613 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 15:31:20 »
Idézetet írta: Bitmester - 2017.12.05 kedd, 10:14:07
Sziasztok,
Ismét én és ismét segítséget szeretnék kérni.
Valami nem oda illő hang jön a motortérből. Két három napja mintha "lenne valami fura hang" de most egyértelműen van!
Fordulatszám változással nem tudnám összekötni. Magasabb fordulatszám esetében nem mindig jön elő.
A vezérlés oldaláról hangos.
Kuplunk kinyomással a hang nem változik.
Dugóban araszolgatva hullámzó a hang erőssége, halkulása.
Olajcsere 11ekm-rel ezelőtt volt. (15-nél terveztem)
Holnap reggel megyek szerelőhöz "audiológiára".
(Üa: OMV premium gázolaj.)
A távgyógyításban és fórumon keresztüli hibaelhárításban én sem hiszek.
Amiben a segítségeteket szeretném kérni az a tapasztalatotok.
Ismerős esetleg vlakinek ez a jelenség?
Üdv,
BM
Voltam vele szerelőnél meghallgatáson.
Mire odaértem alig volt hallható és a szerelő nem is hallotta.
Abban maradtunk, hogy használjam és ha úja előjön jelentkezzek.
Kíváncsi leszek mire jutunk!
BM
Remélem nem fogom megszívni!
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73614 Dátum:
2017.12.07 csütörtök, 17:16:38 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.12.07 csütörtök, 08:57:02
Az ülőlap az megegyezik. A méretek pedig nyilván, mert a padlólemez is ugyanaz. Ha meg tudod mérni, akkor ki is tudod próbálni, a háttámla kb 1 csavar és kijön, az övet fogja még talán 2 csavar. De sokan sokszor variálták már az üléseket a mondokban és nem merült fel ez a verzió (én pl a mk3 kombi üléseket tettem mk2 kombiba, az is működött)
Persze csak egyszerubb megkerdezni mint nekiugrani
Koszi a segitseget:)
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Titán
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73615 Dátum:
2017.12.08 péntek, 16:13:28 »
Sziasztok! Vállal valaki tolatókamerás multimédia beszerelést 2004-es kombiba? Minden megvan csak a szaktudás hiányzik. Aki vállal ilyet Budapesten vagy a közelben kérem jelentkezzen.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.09 szombat, 11:54:09 írta AndyA
»
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73616 Dátum:
2017.12.09 szombat, 11:04:36 »
Sziasztok!
Termosztát kérdés. Lassan melegszik, és ha be is áll középre s mutató, akkor is hajlamos visszahülni. Ma kijöttünk Érdre, a pályán középre állt, lejőve lebillent. Ház előtt megnéztem a csöveket. A főköri termóból a hűtő felé közép meleg, a termóból a tűzfal felé meleg, de bőven fogható, a hűtőbőlkijövő (alsó cső az autó jobb oldalán) langyos.
Néztem hőfokokat. 78 tól 82ig pendlizik a mutató városi szuttyogásban.
Az a kérdés, főköri vagy olajköri huncutkodhat szerintetek?
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73617 Dátum:
2017.12.09 szombat, 12:06:22 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.12.09 szombat, 11:04:36
Sziasztok!
Termosztát kérdés. Lassan melegszik, és ha be is áll középre s mutató, akkor is hajlamos visszahülni. Ma kijöttünk Érdre, a pályán középre állt, lejőve lebillent. Ház előtt megnéztem a csöveket. A főköri termóból a hűtő felé közép meleg, a termóból a tűzfal felé meleg, de bőven fogható, a hűtőbőlkijövő (alsó cső az autó jobb oldalán) langyos.
Néztem hőfokokat. 78 tól 82ig pendlizik a mutató városi szuttyogásban.
Az a kérdés, főköri vagy olajköri huncutkodhat szerintetek?
Üdv, Ferqó
ha az olajköri előremenő csövet nem tapogattad meg,akkor nehéz kideríteni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73618 Dátum:
2017.12.09 szombat, 12:29:44 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.09 szombat, 12:06:22
ha az olajköri előremenő csövet nem tapogattad meg,akkor nehéz kideríteni...
Ok. Megnézem. Mit kell ott tapasztalnom?
Az jó ha hideg v ha meleg?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73619 Dátum:
2017.12.09 szombat, 12:54:50 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.12.09 szombat, 12:29:44
Ok. Megnézem. Mit kell ott tapasztalnom?
Az jó ha hideg v ha meleg?
ha a termo utáni csőszakasz teljes keresztmetszetben meleg úgy, hogy a vized csak 50-60fok körüli,akkor az a termo nem zár.Az a rossz.
A főkörinél a hűtőre megy, az olajkörinél asszem az olajhűtőre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73620 Dátum:
2017.12.09 szombat, 14:41:10 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.09 szombat, 12:54:50
ha a termo utáni csőszakasz teljes keresztmetszetben meleg úgy, hogy a vized csak 50-60fok körüli,akkor az a termo nem zár.Az a rossz.
A főkörinél a hűtőre megy, az olajkörinél asszem az olajhűtőre.
Az olakörire csatlakozik egy cső, hogy ezen jön vagy megy nem tom, de megfogdosva kb olyan hőmérsékletű mint a főköri utáni csőszakasz. A hűtőröl elmenő konkrétan hűvös langyos. Ez nekem fura, ennyire kevés hőt termelne a di technika?
A vízhőfok 78-82 körül mozog Forscan szerint, ez már látszik a mutatón.
Régen ha elérte a közepet a mutató, akkor onnan nem mozdult.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73621 Dátum:
2017.12.09 szombat, 18:08:00 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.12.09 szombat, 14:41:10
Az olakörire csatlakozik egy cső, hogy ezen jön vagy megy nem tom, de megfogdosva kb olyan hőmérsékletű mint a főköri utáni csőszakasz. A hűtőröl elmenő konkrétan hűvös langyos. Ez nekem fura, ennyire kevés hőt termelne a di technika?
A vízhőfok 78-82 körül mozog Forscan szerint, ez már látszik a mutatón.
Régen ha elérte a közepet a mutató, akkor onnan nem mozdult.
Az nem a víz, hanem a hengerfej. Másik hőmérő nincs, ez meg a tapasztalataim szerint ennyit mutat, ha üzemmeleg a motor, akkor is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73622 Dátum:
2017.12.09 szombat, 20:48:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.09 szombat, 18:08:00
Az nem a víz, hanem a hengerfej. Másik hőmérő nincs, ez meg a tapasztalataim szerint ennyit mutat, ha üzemmeleg a motor, akkor is.
AndyA
Tudom, hogy hf. Bár onnantól, hogy a hf jeléből a pcm csinál "mutató jelet" vmi algortimus alapján, akár ráfoghatjuk hogy motor(víz) hőfok.
Eddig nem jött ment a mutató. Ha beállt, ott maradt középen. Most meg be be billen.
Az MkII 2,0 benzin, meg az azt megelőző MkII Fiesta 1,3 cvh is így működött, fixen középen állt a mutató, sőt apám 89-es Sierrájában is.
Ma kicseréltem mindkét termót, a főkörit egy korábban fölöslegesen cseréltre (azaz jóra), az olajkörit egy újra, bár a bentlévőnek sem volt baja, zárt rendesen.
A próbakör nem volt releváns, mert nem full hideg motorral indultam, és nem ugyanazon a körön, de így is lebillent, igaz ez egy forszírozott motorfékes lejtmenet volt, amivel kapcsolatban már korábban is írták többen, hogy ott azért szokott ilyen előfordulni.
Jövőhéten kiderül. Ha nagyon nem változik semmi, akkor jön a puruttya megoldás a kartonpapírral.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73623 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 08:32:46 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.12.09 szombat, 20:48:45
Tudom, hogy hf. Bár onnantól, hogy a hf jeléből a pcm csinál "mutató jelet" vmi algortimus alapján, akár ráfoghatjuk hogy motor(víz) hőfok.
Eddig nem jött ment a mutató. Ha beállt, ott maradt középen. Most meg be be billen.
Az MkII 2,0 benzin, meg az azt megelőző MkII Fiesta 1,3 cvh is így működött, fixen középen állt a mutató, sőt apám 89-es Sierrájában is.
Ma kicseréltem mindkét termót, a főkörit egy korábban fölöslegesen cseréltre (azaz jóra), az olajkörit egy újra, bár a bentlévőnek sem volt baja, zárt rendesen.
A próbakör nem volt releváns, mert nem full hideg motorral indultam, és nem ugyanazon a körön, de így is lebillent, igaz ez egy forszírozott motorfékes lejtmenet volt, amivel kapcsolatban már korábban is írták többen, hogy ott azért szokott ilyen előfordulni.
Jövőhéten kiderül. Ha nagyon nem változik semmi, akkor jön a puruttya megoldás a kartonpapírral.
Nem foghatjuk rá. A hűtőfolyadék nyomásos rendszer, akár 100 fok fölé is felmehet pár fokkal a hőmérséklete. Ennyit neked soha nem fog mutatni az a mutató.
Az viszont igaz, hogy beáll fixen a mutató középre és ott is marad, ha minden rendben van. Dízelnél, nagyon hidegben, indulás után pár km-rel még előfordulhat, hogy felmegy középig a mutató, majd pl. pirosnál állás, alapjárat esetén a fűtés miatt lekonyul egy kicsit, de ez a legtöbb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73624 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 15:15:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.10 vasárnap, 08:32:46
Nem foghatjuk rá. A hűtőfolyadék nyomásos rendszer, akár 100 fok fölé is felmehet pár fokkal a hőmérséklete. Ennyit neked soha nem fog mutatni az a mutató.
Az viszont igaz, hogy beáll fixen a mutató középre és ott is marad, ha minden rendben van. Dízelnél, nagyon hidegben, indulás után pár km-rel még előfordulhat, hogy felmegy középig a mutató, majd pl. pirosnál állás, alapjárat esetén a fűtés miatt lekonyul egy kicsit, de ez a legtöbb.
AndyA
105fokos (műszerteszt szerint) vízzel pályáztam totál eltakart hűtővel tavaly egész télen! bírja ez, ezt tudom mindenkinek ajánlani! Ilyenkor nincs ingadozás, örül az autó a kis hidegnek!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73625 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 19:19:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.12.10 vasárnap, 15:15:52
105fokos (műszerteszt szerint) vízzel pályáztam totál eltakart hűtővel tavaly egész télen! bírja ez, ezt tudom mindenkinek ajánlani! Ilyenkor nincs ingadozás, örül az autó a kis hidegnek!
Én is letakarom a hűtőt, télen ilyen 0 fok körüli időben csak a felét de keményebb mínuszokban telibe az egészet. Soha semmi problémát nem okozott.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 990
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73626 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 20:10:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.12.10 vasárnap, 08:32:46
Nem foghatjuk rá. A hűtőfolyadék nyomásos rendszer, akár 100 fok fölé is felmehet pár fokkal a hőmérséklete. Ennyit neked soha nem fog mutatni az a mutató.
Az viszont igaz, hogy beáll fixen a mutató középre és ott is marad, ha minden rendben van. Dízelnél, nagyon hidegben, indulás után pár km-rel még előfordulhat, hogy felmegy középig a mutató, majd pl. pirosnál állás, alapjárat esetén a fűtés miatt lekonyul egy kicsit, de ez a legtöbb.
AndyA
Én is kicseréltem az olajkörit meg a főkörit is, de most -3 fokban ha beáll középre akkor alapjáraton visszahűl 70fok körülire (mutatónál a középső sáv alja), de ha megyek vele többet és gondolom teljesen átmelegszik a rendszer akkor utána nem mozdul lefelé olyan könnyen. Mindezt úgy mondom hogy nyomatom a fűtést rendesen, gondolom ez sokat számít.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73627 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 20:47:42 »
És mivel érdemes takarni?
Gondolom a sima hullámkarton idővel elázik, tönkremegy
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73628 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 20:54:47 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.12.10 vasárnap, 20:47:42
És mivel érdemes takarni?
Gondolom a sima hullámkarton idővel elázik, tönkremegy
műbőr lappal,a klíma hűtő és a vízhűtő közé kell beengedni,felül egy rúrdra rögzítve nem esik be..nem látszik,és nem kell a teljes felületet lefednie.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73629 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 21:05:44 »
van összesen vagy 10+év mk3 mondeozás mögöttünk (10+3+1+családban is van másfél éve) soha nem kellett semmit takargatni, mindig normális volt a hőfok. 2 jó termosztát és nem kell itt bohóckodni semmi ilyennel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73630 Dátum:
2017.12.10 vasárnap, 23:32:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.10 vasárnap, 21:05:44
van összesen vagy 10+év mk3 mondeozás mögöttünk (10+3+1+családban is van másfél éve) soha nem kellett semmit takargatni, mindig normális volt a hőfok. 2 jó termosztát és nem kell itt bohóckodni semmi ilyennel
Az hogy letakarjuk a hűtőt miért bohóckodás? Létezik autó amiben van hűtő takaró zsalu gyárilag, igaz nem mai példány. Termosztát is van benne vízhűtéses.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73631 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 08:42:44 »
Tisztelt Fórumtársak!
A TDDI és TDCI dízel gépek víz-hőmérsékletét a motor terhelése, veszteséghője, és a termosztátok állapota határozza meg döntően. A termosztátok közül az olajköri termosztát az az elem ami brutálisan rontja a rendszer működését és az üzemi hőfok kialakulását, a zárási problémák esetén. Tehát alap feltétel a hibátlan termosztát, illetve termosztátok megléte.
Továbbá, jelentősen javítható a konform érzet az utastérben a főköri 88°C nyitó hőmérsékletű termosztát 92°C-ra történő cseréjével. A cserét már régebben elvégeztem így a tapasztalatok is a rendelkezésemre állnak. A témáról írtam cikket melyet hamarosan olvashattok a FAQ topikban.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 08:44:47 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73632 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 08:51:37 »
ettől függetlenül, ha beérsz a városba és csak araszolsz a dugóban vagy csak gurulsz éppen gázon, azért el fog indulni lefelé a mutató(vagy ha az nem is, a hőfok biztosan).
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73633 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 09:35:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.12.11 hétfő, 08:51:37
ettől függetlenül, ha beérsz a városba és csak araszolsz a dugóban vagy csak gurulsz éppen gázon, azért el fog indulni lefelé a mutató(vagy ha az nem is, a hőfok biztosan).
de eddig ezt nem tapasztaltam, innen indult az egész hőfok/termo mizéria
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73634 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 09:50:38 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.12.10 vasárnap, 23:32:02
Az hogy letakarjuk a hűtőt miért bohóckodás? Létezik autó amiben van hűtő takaró zsalu gyárilag, igaz nem mai példány. Termosztát is van benne vízhűtéses.
van elektronikusan szabályzott, és amikor megy fel a hőfok, olyankor kinyit. gondolom te is olyankor menetközben kinyúlsz, kihúzod a takarást és hasítasz tovább
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73635 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 09:51:31 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.12.11 hétfő, 08:51:37
ettől függetlenül, ha beérsz a városba és csak araszolsz a dugóban vagy csak gurulsz éppen gázon, azért el fog indulni lefelé a mutató(vagy ha az nem is, a hőfok biztosan).
amíg át nem melegedett a motortér és a motortömb addig előfordul minimálisan. de utána nálam sosem mozdult meg, jó termosztátokkal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 990
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73636 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 10:29:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.11 hétfő, 09:51:31
amíg át nem melegedett a motortér és a motortömb addig előfordul minimálisan. de utána nálam sosem mozdult meg, jó termosztátokkal
Igen én is így veszem észre, ha jéghideg motorral elindulok a városban akkor szép lassan felmegy a hőfok, majd ha megállok lámpánál akkor visszamegy picit. De ha kimegyek a városból és megyek 30km-ert és megállok akkor nem esik vissza alapjáraton sem.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73637 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 18:37:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.11 hétfő, 09:50:38
van elektronikusan szabályzott, és amikor megy fel a hőfok, olyankor kinyit. gondolom te is olyankor menetközben kinyúlsz, kihúzod a takarást és hasítasz tovább
Nem teljesen, amiről én írtam az apám első autója, 1978 ban nem újonnan vásárolt, Wartburg névre hallgat. Ha esetleg ez a márka mond neked valamit.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73638 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 20:13:53 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.12.11 hétfő, 18:37:57
Nem teljesen, amiről én írtam az apám első autója, 1978 ban nem újonnan vásárolt, Wartburg névre hallgat. Ha esetleg ez a márka mond neked valamit.
annak annyira mindegy volt, hogy nyitod e vagy zárod
Ha jól emlékszem csak a hátul hűtősnél volt ilyen spaletta, de sokkal jobb lett amikor leszereltem a mechanikus ventit és egy elektromos lett feltéve hőgombával.
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 237
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73639 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 21:25:51 »
Sziasztok,
hasonló problémám van nekem is, mint az alábbi cikkben található mondi, lóg a hátsó lökhárítóm:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Dropping_Rear_Bumper_Fix
Tartok tőle, hogy a sárvédő alját kikoptatja, és rohadni fog majd... Minél hamarabb megszeretném csinálni.
Gyárilag itt nincsen szivacs ami tartaná, vagy mitől kezd el lógni?
Ebayen 27-30E körül vannak ilyen szivacsok, ahogy nézem.
Van ötletetek, tapasztalatotok ezzel a hibával kapcsolatban?
Köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 21:27:57 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73640 Dátum:
2017.12.11 hétfő, 21:28:26 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.12.11 hétfő, 21:25:51
Sziasztok,
hasonló problémám van nekem is, mint az alábbi cikkben található mondi, lóg a hátsó lökhárítóm:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Dropping_Rear_Bumper_Fix
Tartok tőle, hogy a sárvédő alját kikoptatja, és rohadni fog majd... Minél hamarabb megszeretném csinálni.
Gyárilag itt nincsen szivacs ami tartaná, vagy mitől kezd el lógni?
Ebayen 27-30E körül vannak ilyen szivacsok, ahogy nézem.
Van ötletetek, tapasztalatotok ezzel a hibával kapcsolatban?
Köszönöm
van 1 pár ilyen gyári szivacsom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73641 Dátum:
2017.12.12 kedd, 12:15:08 »
Idézetet írta: László - 2017.12.11 hétfő, 08:42:44
Tisztelt Fórumtársak!
A TDDI és TDCI dízel gépek víz-hőmérsékletét a motor terhelése, veszteséghője, és a termosztátok állapota határozza meg döntően. A termosztátok közül az olajköri termosztát az az elem ami brutálisan rontja a rendszer működését és az üzemi hőfok kialakulását, a zárási problémák esetén. Tehát alap feltétel a hibátlan termosztát, illetve termosztátok megléte.
Továbbá, jelentősen javítható a konform érzet az utastérben a főköri 88°C nyitó hőmérsékletű termosztát 92°C-ra történő cseréjével. A cserét már régebben elvégeztem így a tapasztalatok is a rendelkezésemre állnak. A témáról írtam cikket melyet hamarosan olvashattok a FAQ topikban.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Én is termosztát gonddal küzdök. Kipróbálnám a 92°-os termosztátot. Megírnád a típusát ill. a cikkszámát?
Köszönöm!
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73642 Dátum:
2017.12.12 kedd, 14:29:41 »
Idézetet írta: egyuri - 2017.12.12 kedd, 12:15:08
Tisztelt László!
Én is termosztát gonddal küzdök. Kipróbálnám a 92°-os termosztátot. Megírnád a típusát ill. a cikkszámát?
Köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
A cikk rövidesen fent lesz a FAQ topikban. Addig is, a termosztát az 1999 Ford KA 36KW 49LE JJDL motorkódú gépjárműhöz való eredetileg és a nyitóhőmérséklet 92°C. A termosztát tányérját 54 mm-ről le kell köszörülni 52 mm átmérőre. Egyébként minden más méret megfelelő. Megjegyzem az általam leírtakhoz szükséges az olajköri termosztát megfelelő működése. Sok sikert a próbához.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 237
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73643 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:30:09 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.12.11 hétfő, 08:51:37
ettől függetlenül, ha beérsz a városba és csak araszolsz a dugóban vagy csak gurulsz éppen gázon, azért el fog indulni lefelé a mutató(vagy ha az nem is, a hőfok biztosan).
Szia,
akkor az normális, hogy 0-5 fokban 1500-2000 fordulaton 40-60 km/h között, kell kb. 12 km, hogy beálljon a vízhőfok mutató középre, valamint hogy ugyanilyen hőmérsékletben hosszabb lejtmenet után lejjebb megy a mutató?
Nyáron cseréltem mindkét termosztátot gyárira.
Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.12 kedd, 19:55:43 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73644 Dátum:
2017.12.12 kedd, 19:31:46 »
Idézetet írta: László - 2017.12.12 kedd, 14:29:41
Tisztelt Fórumtárs!
A cikk rövidesen fent lesz a FAQ topikban. Addig is, a termosztát az 1999 Ford KA 36KW 49LE JJDL motorkódú gépjárműhöz való eredetileg és a nyitóhőmérséklet 92°C. A termosztát tányérját 54 mm-ről le kell köszörülni 52 mm átmérőre. Egyébként minden más méret megfelelő. Megjegyzem az általam leírtakhoz szükséges az olajköri termosztát megfelelő működése. Sok sikert a próbához.
Tisztelettel László!
Most vettem gyári kék-fehér dobozos termosztátot, 93fokos volt
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73645 Dátum:
2017.12.12 kedd, 20:36:59 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.12.12 kedd, 19:31:46
Most vettem gyári kék-fehér dobozos termosztátot, 93fokos volt
Egy Finis kódot tudsz róla nézni?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73646 Dátum:
2017.12.12 kedd, 20:52:58 »
Sziasztok!
A sedan hátsó lámpái megegyeznek az 5 ajtóséval?
Köszi előre is a választ.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.12 kedd, 20:55:53 írta Zombie
»
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73647 Dátum:
2017.12.12 kedd, 21:01:00 »
Idézetet írta: Zombie - 2017.12.12 kedd, 20:52:58
Sziasztok!
A sedan hátsó lámpái megegyeznek az 5 ajtóséval?
Köszi előre is a választ.
igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73648 Dátum:
2017.12.12 kedd, 22:13:35 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.12.12 kedd, 19:30:09
Szia,
akkor az normális, hogy 0-5 fokban 1500-2000 fordulaton 40-60 km/h között, kell kb. 12 km, hogy beálljon a vízhőfok mutató középre, valamint hogy ugyanilyen hőmérsékletben hosszabb lejtmenet után lejjebb megy a mutató?
Nyáron cseréltem mindkét termosztátot gyárira.
Köszi!
Az dieselem is ilyen 2000-es fordulat körül már szépen melegszik alatta háááááát az inkább hagyjuk, városban meg nem pörög annyit a motor. Az isuzu td opel még gyengébben melegedett, diesel kadett szintén zenész. Nincs terhelés nagyobb hőelvonás lassabban melegszik.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #73649 Dátum:
2017.12.12 kedd, 22:34:23 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.12.12 kedd, 20:36:59
Egy Finis kódot tudsz róla nézni?
Persze, holnap megkeresem a dobozt.
Naplózva
Oldalak:
1
...
1466
1467
1468
1469
1470
1471
1472
[
1473
]
1474
1475
1476
1477
1478
1479
1480
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ