Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:25:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3056831 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5850 Dátum: 2014.09.26 péntek, 14:50:32 »

László kolléga, segítsen már nekem egy kicsit!

Ha a hátsó féknyereg felújításán túl a flexi fékcsövet is ki akarom cserélni, akkor pontosan mire is kell felkészüljek szerszámilag (pontosan mekkora fékcsőkulcs is kell hozzá?), ill. mi a helyes eljárás, hogyan kell ideiglenesen eldugózni a merev fékcsövet?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A féknyereg kiszereléséhez jó minőségű 6 lapu dugókulcsok kellenek. Ez változó 13-14-15. A nyereg féklégtelenítő csavarja ha még eredeti, akkor 11 mm kulcs nyílású és ugyanilyen a fém fékcső anyája is. A fékcső kulcs kifejezetten jó minőségű széles pofájú hasított 10-11-es féklégtelenítő kulcs legyen, nehogy meglepetés érje a dolgozót, hogy esetleg használat közben szétnyílik roncsolva a fékcső anyát. A nyereg kiszerelése előtt, ajánlatos a flexicső és a fém fékcső találkozásánál lévő 11 mm anya csavart (körkörösen rajta van a fém fékcsövön) többször jól megáztatni vagy csavarlazítóval vagy VD40-el.  Tudniillik ez az anya szokott keményen berohadni és komoly eröltetés esetén sérülhet a fém fékcső. A fém fékcső ideiglenes lezárásához egy rossz ketté vágott flexi fékcsőre van szükség, amibe belecsavarjuk a fém fékcső anyáját, majd a szabadon maradt gumicsőbe beleszorítunk egy megfelelő átmérőlyü pl csavart vagy szegecset vagy gömb acél anyagot. Egy ilyen beavatkozás után érdemes az egész fékfolyadékot lecserélni új folyadékra. Ha már lúd legyen kövér. Sok sikert a felújításhoz remélem tudtam segíteni. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.27 szombat, 18:41:21 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #5851 Dátum: 2014.09.27 szombat, 13:45:11 »

Sziasztok!
Eljött az idő hogy a hátsó féket kicsit rendbe tegyem, ami tárcsa/fékpofa csere és féknyereg felújítás lenne. Tárcsa meg fékpofa Textar lett. Szeretném felújítani a féknyerget is de a Bárdinál 2 fejújító  szettet kínál eltérő dugattyú mérettel 2001-es még nem volt cserélve. Vagy vegyem máshol, cromax? Most kezdett rosszalkodni /szorulgatni a jobb oldali amit egy bovdenre húzott nyomórugó ideiglenesen tünetmentesített. Hol lehet beszerezni azt az 5szögletű fékkulcsot? Ha mindent összerakok kell-e kézifékkaron állítani? A FAQ-t olvastam jó cikk Köszönet Lászlónak!

ötszög kulcsot itt tudsz venni:
http://condorwerkzeug.hu/pentagon-kulcs-keszlet-condor-4773.html?search=penta
http://www.lincos.hu/hu/fek
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5852 Dátum: 2014.09.27 szombat, 17:50:12 »

worship worship worship
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5853 Dátum: 2014.09.27 szombat, 19:58:08 »

nekem pont ez a kombo van. Jól működik

Eddig azt tapasztaltam vele, hogy erősebb a fékhatás mint az előzővel (a gyárival). Bár az is igaz, hogy most még csak  bejáratós. Ilyenkor jobban harap igaz? Később nyúlósabb lesz, jól gondolom?
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5854 Dátum: 2014.09.27 szombat, 20:00:45 »

Eddig azt tapasztaltam vele, hogy erősebb a fékhatás mint az előzővel (a gyárival). Bár az is igaz, hogy most még csak  bejáratós. Ilyenkor jobban harap igaz? Később nyúlósabb lesz, jól gondolom?
nálam ugyanolyan mindig
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rakasz
Vendég
« Új hozzászólás #5855 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 17:31:54 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Műszerfal tesztnél világít a menetstabilizátor jel, de télen simán elkapar az autó. Lehet, hogy csak a műszerfalban van jel, de nem tudja az autó?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5856 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 17:58:38 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Műszerfal tesztnél világít a menetstabilizátor jel, de télen simán elkapar az autó. Lehet, hogy csak a műszerfalban van jel, de nem tudja az autó?
Elkapar, de utána villog és belenyúl.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5857 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 22:05:35 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Műszerfal tesztnél világít a menetstabilizátor jel, de télen simán elkapar az autó. Lehet, hogy csak a műszerfalban van jel, de nem tudja az autó?


A menetstabilizátor és a kipörgésgátló két külön dolog.
A kipörgés pedig egy pillanatig van csak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5858 Dátum: 2014.09.30 kedd, 13:11:47 »

Olyan létezik valahol külön, hogy kombi hátsó fékhez a kézifékkart visszahúzó rugó?

Annyira elgyengült, hogy éppen nem húzza vissza a kart - simán, két ujjal összecsippentve a helyére lehet húzni a hiányzó 1-1,5 centit, olyan kevés hiányzik csak hozzá.

Ötletek?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5859 Dátum: 2014.09.30 kedd, 13:15:49 »

Olyan létezik valahol külön, hogy kombi hátsó fékhez a kézifékkart visszahúzó rugó?

Annyira elgyengült, hogy éppen nem húzza vissza a kart - simán, két ujjal összecsippentve a helyére lehet húzni a hiányzó 1-1,5 centit, olyan kevés hiányzik csak hozzá.

Ötletek?

AndyA


Külön nem lehet kapni. 
Esetleg itt meg lehetne kérdezni: http://www.rugokeszites.hu/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5860 Dátum: 2014.09.30 kedd, 14:05:33 »



Külön nem lehet kapni.  
Esetleg itt meg lehetne kérdezni: http://www.rugokeszites.hu/

Készen nincs nekik, csinálni 1-2 db-ot nem fognak.

Ha van nekik valami hasonló, olyat tudnak adni pár száz Ft-ért, de ahhoz is kell egy minta.

Valakinek elfekvőben esetleg...? Smiley

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.30 kedd, 15:35:23 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5861 Dátum: 2014.09.30 kedd, 15:18:55 »

Olyan létezik valahol külön, hogy kombi hátsó fékhez a kézifékkart visszahúzó rugó?

Annyira elgyengült, hogy éppen nem húzza vissza a kart - simán, két ujjal összecsippentve a helyére lehet húzni a hiányzó 1-1,5 centit, olyan kevés hiányzik csak hozzá.

Ötletek?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A hátsó dobfékkel rendelkező autókban találsz ilyen rugót. Ezekhez lehet kapni kifejezetten rugó készletet. Cromaxban nézd meg. Ha megírod a méretét (átmérő hossz) a rugónak, megnézem hát ha találok az elfekvő készletemben. Ha találok elküldöm postán. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.30 kedd, 15:20:53 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5862 Dátum: 2014.09.30 kedd, 15:56:04 »

Készen nincs nekik, csinálni 1-2 db-ot nem fognak.

Ha van nekik valami hasonló, olyat tudnak adni pár száz Ft-ért, de ahhoz is kell egy minta.

Valakinek elfekvőben esetleg...? Smiley

AndyA


Nekem van....kölcsön tudom adni, ha kell.  (nem tudom változott -e facelift után a rugó is?)
Mekkora a minimális gyártási mennyiség? Kerestek már többen is ilyet. Pár darabra beneveznék én is tartaléknak.

  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5863 Dátum: 2014.09.30 kedd, 17:17:05 »

Nekem van....kölcsön tudom adni, ha kell.  (nem tudom változott -e facelift után a rugó is?)
Mekkora a minimális gyártási mennyiség? Kerestek már többen is ilyet. Pár darabra beneveznék én is tartaléknak.

Szerintem a legegyszerűbb az, ha elviszed hozzájuk a VIII. kerületbe, ott van a boltjuk, és megmutatod nekik.

Én is el tudom juttatni, de az több hét lesz, mire hozzám kerül, majd tőlem ahhoz, aki odaviszi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5864 Dátum: 2014.09.30 kedd, 18:54:37 »

Szerintem a legegyszerűbb az, ha elviszed hozzájuk a VIII. kerületbe, ott van a boltjuk, és megmutatod nekik.

Én is el tudom juttatni, de az több hét lesz, mire hozzám kerül, majd tőlem ahhoz, aki odaviszi.

AndyA


Ha lesz arra dolgom akkor beviszem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5865 Dátum: 2014.09.30 kedd, 19:05:32 »



Nekem van....kölcsön tudom adni, ha kell.  (nem tudom változott -e facelift után a rugó is?)
Mekkora a minimális gyártási mennyiség? Kerestek már többen is ilyet. Pár darabra beneveznék én is tartaléknak.

  

Az újabb fajta nyeregnél más a rugó,4/5ajtósnál igy van az tuti!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5866 Dátum: 2014.09.30 kedd, 19:14:45 »

Az újabb fajta nyeregnél más a rugó,4/5ajtósnál igy van az tuti!


Cromax képek alapján a kombi is más.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #5867 Dátum: 2014.09.30 kedd, 20:04:42 »

Azt megtudja valaki mondani, hogy a 2004-es ST220-asban hátul milyen fékbetétek vannak?
Nem szeretném szétszerelni ez miatt.
Elvileg 2004. 10. havi a kocsi.
 worship
ez:

vagy ez:
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.30 kedd, 20:08:01 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5868 Dátum: 2014.09.30 kedd, 21:39:56 »

Azt megtudja valaki mondani, hogy a 2004-es ST220-asban hátul milyen fékbetétek vannak?
Nem szeretném szétszerelni ez miatt.
Elvileg 2004. 10. havi a kocsi.
 worship
ez:
[img width=800 height=387]http://ebcbrakes.hu/media/catalog/product/auto/draw_img/1350.jpg[/img
vagy ez:
[img]http://ebcbrakes.hu/media/catalog/product/auto/draw_img/1731.jpg[/img

2004.09/10 -nél van a váltás. Elméletileg az újabbnak kell lennie, amelyik nem íves.
De ha benézel a cíííp ST felni küllők között, talán még láthatod is.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Snoci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #5869 Dátum: 2014.10.01 szerda, 16:53:18 »

Sziasztok!

Most jött haza a Nejem és mondja, hogy alig gurul  kocsi.
Tényleg picit fog a fék, a bal hátsó forrósodik.
Van valami típushiba, vagy egy tipp mi szokott ilyenkor lenni?
Hátrafelé satu, simán vagy kézifékkel nem segített.

Köszönöm ha tudtok segíteni. Reggel kéne a kocsi ( óvoda, munkahely stb...)
Naplózva

1,8  2003-as 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5870 Dátum: 2014.10.01 szerda, 17:00:37 »

Sziasztok!

Most jött haza a Nejem és mondja, hogy alig gurul  kocsi.
Tényleg picit fog a fék, a bal hátsó forrósodik.
Van valami típushiba, vagy egy tipp mi szokott ilyenkor lenni?
Hátrafelé satu, simán vagy kézifékkel nem segített.

Köszönöm ha tudtok segíteni. Reggel kéne a kocsi ( óvoda, munkahely stb...)


Szorul a kézifék.
Alul a féknyergen told vissza alaphelyzetbe a kis kart, amit a bowden mozgat.
Aztán ne használjátok a kéziféket. Ez a gyors segítség és megoldás.
Ki kell cserélni a hátsó féknyergeket és betéteket 2005 utánira.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5871 Dátum: 2014.10.01 szerda, 17:20:27 »

Szorul a kézifék.
Alul a féknyergen told vissza alaphelyzetbe a kis kart, amit a bowden mozgat.
Aztán ne használjátok a kéziféket. Ez a gyors segítség és megoldás.
Ki kell cserélni a hátsó féknyergeket és betéteket 2005 utánira.

"Told vissza" - értsd: fogj egy kalapácsot és pufáld vissza alaphelyzetbe. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5872 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:10:37 »

"Told vissza" - értsd: fogj egy kalapácsot és pufáld vissza alaphelyzetbe. Smiley

AndyA

pufáld? pufáld lapos?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Snoci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #5873 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:18:33 »

Szorul a kézifék.
Alul a féknyergen told vissza alaphelyzetbe a kis kart, amit a bowden mozgat.
Aztán ne használjátok a kéziféket. Ez a gyors segítség és megoldás.
Ki kell cserélni a hátsó féknyergeket és betéteket 2005 utánira.

Köszi!  Tényleg csak vissza kellet nyomni, de megint úgy marad.
Akkor a napokban nem használjuk a kéziféket.
Szét lehet szedni, pucolni , zsírozni stb...
Egy kedves, előzékeny fórumozó ajánlott 2006-os nyergeket 18-ért.
Naplózva

1,8  2003-as 5 ajtós
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #5874 Dátum: 2014.10.01 szerda, 21:06:54 »

Köszi!  Tényleg csak vissza kellet nyomni, de megint úgy marad.
Akkor a napokban nem használjuk a kéziféket.
Szét lehet szedni, pucolni , zsírozni stb...
Egy kedves, előzékeny fórumozó ajánlott 2006-os nyergeket 18-ért.


esetleg ha van hozzá affinitásod és időd, ezt is megcsinálhatod a jelenlegi nyergekkel:
http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0

(+ addig is egy alapos csavarlazítós kezelés a tengelyén megakadályozhatja, hogy teljesen összegyógyuljon)

Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5875 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:33:58 »

A javított hátsó féknyergek hátulján lévő kar (amit a bovden húz) ugyanolyan távolságból húz a bovden házát tartó konzolhoz képest, mint a régieken?
Vagyis ha régi fajtát cserélek újra, akkor kell majd állítani a kézifékkarnál a kötélen, vagy csak kicserélem és kész?
Naplózva
barist
Vendég
« Új hozzászólás #5876 Dátum: 2014.10.07 kedd, 10:24:16 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék. Első fékbetét esetében hallott már valaki a Borg&Beck márkáról? Esetleg tapasztalat? A Cromax prémium alkatrészként írja, elég jó áron.

Köszi: István
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #5877 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 17:39:34 »

Valaki megtudja mondani, hogy mennyi fékfolyadék kell az ST220-asba?
Ajándékba kaptam az EBC-től, mert komplett féket cserélek.
A kezelési könyvben csak az van, hogy a kuplung is ezzel működik. Mennyiségről szó sincs. wave

Köszi!
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5878 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 17:41:33 »

Valaki megtudja mondani, hogy mennyi fékfolyadék kell az ST220-asba?
Ajándékba kaptam az EBC-től, mert komplett féket cserélek.
A kezelési könyvben csak az van, hogy a kuplung is ezzel működik. Mennyiségről szó sincs. wave

Köszi!


1liter bőven elég a cseréhez.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #5879 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 17:46:28 »



1liter bőven elég a cseréhez.

Köszi, akkor megírom nekik.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5880 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:08:57 »

Valaki megtudja mondani, hogy mennyi fékfolyadék kell az ST220-asba?
Ajándékba kaptam az EBC-től, mert komplett féket cserélek.
A kezelési könyvben csak az van, hogy a kuplung is ezzel működik. Mennyiségről szó sincs. wave

Köszi!

1 liter, pici marad belőle.

Elsőnek a kuplungot kell légteleníteni, a kinyomó menetirány szerinti elülső oldalán van a csonk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5881 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 21:18:16 »

Szevasztok,

Megpróbáltak megvezetni műszaki vizsga előtt hogy *** a kézifék, holott frissen javíttattam , és mérettem, tökéletes volt gépen, plusz kitalálták hogy a 12 éves hátsó fékcsövek márpedig repedezettek, amit erős túlzásnak érzek szintén. Persze felajánlották a javítást egy szemérmetlen összegért...persze hogy pipa lettem...

Na de a lényeg, az olcsóbb árfekvésű fékcsövek is elmennek 5-6 évet ugye ? Fékfolyadékból 1 liter DOT4 kell az mk3-ba ugye ?

Előre is köszönet a válaszért...
FD.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5882 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 22:11:04 »

Szevasztok,

Megpróbáltak megvezetni műszaki vizsga előtt hogy *** a kézifék, holott frissen javíttattam , és mérettem, tökéletes volt gépen, plusz kitalálták hogy a 12 éves hátsó fékcsövek márpedig repedezettek, amit erős túlzásnak érzek szintén. Persze felajánlották a javítást egy szemérmetlen összegért...persze hogy pipa lettem...

Na de a lényeg, az olcsóbb árfekvésű fékcsövek is elmennek 5-6 évet ugye ? Fékfolyadékból 1 liter DOT4 kell az mk3-ba ugye ?

Előre is köszönet a válaszért...
FD.


Igen, igen.  Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5883 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 22:19:56 »

Igen, igen.  Smiley
Köszönöm! integet2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5884 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 23:33:28 »

Szevasztok,

Megpróbáltak megvezetni műszaki vizsga előtt ...
Kik és hol?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5885 Dátum: 2014.10.31 péntek, 07:11:57 »

Kik és hol?

A vizsgáztató(k) és a vizsgaállomáson.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5886 Dátum: 2014.11.01 szombat, 20:04:02 »

A javított hátsó féknyergek hátulján lévő kar (amit a bovden húz) ugyanolyan távolságból húz a bovden házát tartó konzolhoz képest, mint a régieken?
Vagyis ha régi fajtát cserélek újra, akkor kell majd állítani a kézifékkarnál a kötélen, vagy csak kicserélem és kész?

Na, akkor válaszolok magamnak, hátha majd valakinek jól jön az információ: Nem kell a kézifékkötélen állítani, ha az ember újabb fajta féknyerget tesz fel, és nem kell meglepődni, ha a kézifék hosszabb úton fog, a nyereg hátulján nagyobb körben húz a kézifékkötél.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5887 Dátum: 2014.11.01 szombat, 21:16:53 »

Na, akkor válaszolok magamnak, hátha majd valakinek jól jön az információ: Nem kell a kézifékkötélen állítani, ha az ember újabb fajta féknyerget tesz fel, és nem kell meglepődni, ha a kézifék hosszabb úton fog, a nyereg hátulján nagyobb körben húz a kézifékkötél.

Na de akkor kell állitani a kéziféken,hogy ugyanúgy/ugyanott fogjon.Nem?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5888 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 06:59:25 »

Na de akkor kell állitani a kéziféken,hogy ugyanúgy/ugyanott fogjon.Nem?

De ha ráhúzol a kötélre a karnál, akkor folyamatosan fogni fog egy kicsit. Amit megnéztem 2006-os mondeo, annak is így fog a kéziféke, szóval ez a normális.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5889 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 10:31:18 »

De ha ráhúzol a kötélre a karnál, akkor folyamatosan fogni fog egy kicsit. Amit megnéztem 2006-os mondeo, annak is így fog a kéziféke, szóval ez a normális.
Nekem a kézifékkötél csere után, a szerelő beállította a kézifékkart úgy, ahogy én szeretem.
Vízszintes terepen 2 kattanás is elég, lejtős helyen 3.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5890 Dátum: 2014.11.04 kedd, 16:45:58 »

Én is vártam hogy majd ránézek a fékpedálra és máris fejelgetem a szélvédőt, de sajnos semmiféle plusz fékerőt nem érzek ezekben a Redstuff betétekben... szomoru1

Talán egyszer volt olyan mintha...mikor szerpentinen kanyarogva gyilkoltam a féket, és rendesen bemelegedett. De lehet azt is csak bebeszéltem magamnak...

Szerintem csak a dízelesek alapból *** fékjét lehet tuningolni vele... szomoru1

Tényleg, benzines autóhoz használ valaki red/greenstuff betéteket? Ha igen, érzett nagy különbséget a sima betétekhez képest?



Erre valaki?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5891 Dátum: 2014.11.04 kedd, 16:57:30 »

Erre valaki?

Bebeszéled, hiszen nem tudod milyen lett volna nélküle.
Benzinesen jó a fék, nem kell színes stuff, meg placebo hatás.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5892 Dátum: 2014.11.04 kedd, 18:16:20 »

Erre valaki?

Ismerősnek van benzinesen Focus St fék + redstuff, ő is azt mondta, hogy amikor rendesen megkínozza, akkor érezhetően javul.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5893 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:19:55 »

A választ sejtem de azért megkérdezem tőletek.Fl1 és fl2 első féknyereg totál azonos?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5894 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:21:48 »

A választ sejtem de azért megkérdezem tőletek.Fl1 és fl2 első féknyereg totál azonos?


Igen.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5895 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:23:31 »



Igen.
köszi
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5896 Dátum: 2014.11.04 kedd, 22:21:47 »

Na, akkor válaszolok magamnak, hátha majd valakinek jól jön az információ: Nem kell a kézifékkötélen állítani, ha az ember újabb fajta féknyerget tesz fel, és nem kell meglepődni, ha a kézifék hosszabb úton fog, a nyereg hátulján nagyobb körben húz a kézifékkötél.

Igen, ezzel tisztában vagyok mindenki ajánlja a fl-es féknyerget. A szerelőm hívott hogy gondolkodott a dolgon, azt mondta tegyünk fel új betéteket, mert a régiek eléggé a végét járják (tárcsa jó 0.2 mm hiányzik belőle), úgy már jól be fogja tudni állítani a kéziféket. Ámen, legyen, csak hadd felejtsem már el ezt a @urva műszaki vizsgát.  Évente 2-3 alkalommal használom a kéziféket, persze tudom ezért is vacak most. De pont ezzel szarozni vizsgán...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5897 Dátum: 2014.11.04 kedd, 22:35:27 »

Igen, ezzel tisztában vagyok mindenki ajánlja a fl-es féknyerget. A szerelőm hívott hogy gondolkodott a dolgon, azt mondta tegyünk fel új betéteket, mert a régiek eléggé a végét járják (tárcsa jó 0.2 mm hiányzik belőle), úgy már jól be fogja tudni állítani a kéziféket. Ámen, legyen, csak hadd felejtsem már el ezt a @urva műszaki vizsgát.  Évente 2-3 alkalommal használom a kéziféket, persze tudom ezért is vacak most. De pont ezzel szarozni vizsgán...

16290 még mindig a vizsga, Soroksáron a Pit-Stop-nál. Oda visszük jövőhéten az anyós és a kolléga autóját is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5898 Dátum: 2014.11.05 szerda, 16:28:39 »

Valakinek még nem sikerült felfedezni hogy miért nincs fék a fl1 kocsikon,a fl2-höz képest.Vákum van elég.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5899 Dátum: 2014.11.05 szerda, 16:54:43 »

Valakinek még nem sikerült felfedezni hogy miért nincs fék a fl1 kocsikon,a fl2-höz képest.Vákum van elég.


Van ott fék...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.