Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 01:10:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 648 649 650 651 652 653 654 [655] 656 657 658 659 660 661 662 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10160340 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32700 Dátum: 2017.06.06 kedd, 20:19:45 »

na akkor még egy értelmetlen kérdést feltehetek??

Ha az olajhiány miatt tegyük fel,valamelyik vezérműtengely megszorul...
a végén lévő lánckerék,esetleg el tud tekerední? és igy elállítódni a másik mondjuk a kipufogó szelepek tengelyéhez képest??
Na,valami ilyenre lennék kíváncsi...
köszönöm,ha valaki tud erre válaszolni..
és nem a szkóppal jön,megint..

 falbav falbav

Ha olaj nélkül megszorul a vezérműtengely, akkor az nem fog megindulni.
Homlokszorításos a vezérműlánc kerék a vezérműtengelyen, nem láttam még olyat, hogy az -csak egy kicsit- elfordult volna.

A szkóppal azért jön az ember, mert gyors vizsgálat, megbontás nélkül! Nem az ördög műve ez....  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.06 kedd, 20:23:14 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32701 Dátum: 2017.06.06 kedd, 20:29:02 »

ha áll az autó, és nem tudsz ráinditani? akkor hogyan tudod másképp?
járó motoros diagnosztikát se tudunk...

 falbav

Ha nem forog át a motor (önindító, akku rendben), akkor eleve nem jó az egész hibakeresés.
Mechanikus hiba, motor megbontás....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #32702 Dátum: 2017.06.06 kedd, 20:36:24 »

Ha nem forog át a motor (önindító, akku rendben), akkor eleve nem jó az egész hibakeresés.
Mechanikus hiba, motor megbontás....

de forog..
csak nem indul
olyan mint ha könnyedén kiköhögné a levegőt..
tul könnyen és halkabban
 angel
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #32703 Dátum: 2017.06.06 kedd, 20:40:20 »

de forog..
csak nem indul
olyan mint ha könnyedén kiköhögné a levegőt..
tul könnyen és halkabban
 angel

Mérj kompressziót, ha az a gyanús.

AdyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32704 Dátum: 2017.06.06 kedd, 20:43:46 »

Mérj kompressziót, ha az a gyanús.

AdyA
amíg nem biztos,hogy a vezérlés a helyén van,addig felesleges.utána meg lehet, hogy nem is kell.

ha a vezérlés a helyén van azért,ha nem,akkor meg azért. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32705 Dátum: 2017.06.06 kedd, 20:44:40 »

de forog..
csak nem indul
olyan mint ha könnyedén kiköhögné a levegőt..
tul könnyen és halkabban
 angel
akkor a jeladókat le is lehet ellenőrizni .....szkóppal... Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #32706 Dátum: 2017.06.06 kedd, 21:00:46 »

akkor a jeladókat le is lehet ellenőrizni .....szkóppal... Smiley

egy hengerben egyszerre nyitva van
a kipufogó szelep..
és vele szemben a szívóso szelep is..
akkor ez igy nem jó.. (ezért szelel ilyen könnyedén az indítózásra)
szerintem.
de a lánc a helyén van..
akkor mi mozdult el?
 integet2
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32707 Dátum: 2017.06.06 kedd, 21:03:42 »

egy hengerben egyszerre nyitva van
a kipufogó szelep..
és vele szemben a szívóso szelep is..
akkor ez igy nem jó.. (ezért szelel ilyen könnyedén az indítózásra)
szerintem.
de a lánc a helyén van..
akkor mi mozdult el?
 integet2
leszakadt az egyik szelep.....? akár. a hengerfejet (is) megkell bontani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32708 Dátum: 2017.06.06 kedd, 21:09:34 »

egy hengerben egyszerre nyitva van
a kipufogó szelep..
és vele szemben a szívóso szelep is..
akkor ez igy nem jó.. (ezért szelel ilyen könnyedén az indítózásra)
szerintem.
de a lánc a helyén van..
akkor mi mozdult el?
 integet2

Mindegyik hengernél van ilyen. Ezt nevezik szelep összenyitásnak.
A kipufogó ütem végén még nyitva van a kipufogó szelep, de már nyit a szívó.

Indítózáskor elmozdul minden....ha hajt a lánc.

Honnan tudod, hogy a lánc a helyén van?
Szétszedted és ellenőrizted a vezérlési jeleket?
Szkóppal meg lett vizsgálva a szinkron?

Korábban már írtam, hogy haladni kell a sokszor már leírt módon.  Ha tovább rostáljuk a fingot nem lesz javulás.
Nincs varázsige, amitől megjavul minden!


ui:
Már egy ideje helyben járás van. Én kiszálltam.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.07 szerda, 06:46:45 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #32709 Dátum: 2017.06.07 szerda, 09:12:21 »

Mindegyik hengernél van ilyen. Ezt nevezik szelep összenyitásnak.
A kipufogó ütem végén még nyitva van a kipufogó szelep, de már nyit a szívó.

Indítózáskor elmozdul minden....ha hajt a lánc.

Honnan tudod, hogy a lánc a helyén van?
Szétszedted és ellenőrizted a vezérlési jeleket?
Szkóppal meg lett vizsgálva a szinkron?

Korábban már írtam, hogy haladni kell a sokszor már leírt módon.  Ha tovább rostáljuk a fingot nem lesz javulás.
Nincs varázsige, amitől megjavul minden!


szétszedtem, és látom.
a szívósor vezérlő tengely,majdnem egyszerre nyit a kipufogósorral.. (minden hengernél,ha forgatom a főtengelyt alul)
És ahogy mondod,valahogy ugy kéne,hogy egymást követik,amikor épp zár a kipuffszelep,akkor nyit a szivó..
Na ezért kérdeztem,hogy ha megszorul a tengely,el tudja-e tekerni a lánckereket a végén..vagy átugrik a lánc?
mert valami ilyen történhetett.. szerintem.
A főtengelyt tudom rögzíteni a megfelelő pozícióban? ezt hol találom? tudsz róla képet küldeni?
mert ugy érzem szét kell szedni az egészet..
A vezérműtengelyek végén megtaláltam azt a vizszintes bevágást,ahol tudom rögziteni..
köszönöm


ui:
Már egy ideje helyben járás van. Én kiszálltam.  wave
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #32710 Dátum: 2017.06.07 szerda, 10:22:00 »



Hát én nem tudom, hogy itt most le fogja e valaki írni lépésről lépésre, hogy kell a vezérlést összerakni. Le kell mindent bontani és megkeresni mi történt. Lehet akár, hogy az egyik gyémánt alátét csúszott meg. Kb 100 dolog lehet. Javaslom elvinni az autót szerelőhöz. Megjegyzés: A főtengelyt 3 helyen lehet/kell rögzíteni, attól függően mit akarsz csinálni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Farkas23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #32711 Dátum: 2017.06.07 szerda, 11:41:05 »

Sziasztok

Azzal a hibával szembesültem hogy a klíma bekapcsolására nem indul el a hűtő ventillátor ezáltal nem működik a klíma.Találkozott már valaki hasonló hibával?Merre érdemes a hibát keresni?
A kocsi nemrég volt hibakód olvasáson ott nem jelzett semmit.
Köszi
Naplózva

MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #32712 Dátum: 2017.06.07 szerda, 11:57:51 »

Sziasztok

Azzal a hibával szembesültem hogy a klíma bekapcsolására nem indul el a hűtő ventillátor ezáltal nem működik a klíma.Találkozott már valaki hasonló hibával?Merre érdemes a hibát keresni?
A kocsi nemrég volt hibakód olvasáson ott nem jelzett semmit.
Köszi

Biztosíték? Szétégett csatlakozó? Elég nagy áramok folynak arrafelé, a hűtőventilátor kér rendesen villanyt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #32713 Dátum: 2017.06.07 szerda, 11:59:20 »

Sziasztok

Azzal a hibával szembesültem hogy a klíma bekapcsolására nem indul el a hűtő ventillátor ezáltal nem működik a klíma.Találkozott már valaki hasonló hibával?Merre érdemes a hibát keresni?
A kocsi nemrég volt hibakód olvasáson ott nem jelzett semmit.
Köszi

Gáz rendben van?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32714 Dátum: 2017.06.07 szerda, 12:13:14 »

Sziasztok

Azzal a hibával szembesültem hogy a klíma bekapcsolására nem indul el a hűtő ventillátor ezáltal nem működik a klíma.Találkozott már valaki hasonló hibával?Merre érdemes a hibát keresni?
A kocsi nemrég volt hibakód olvasáson ott nem jelzett semmit.
Köszi

Nem azért nem indul a klíma, mert nem indul a ventilátor.
Nem, még sosem fordult elő ilyen probléma. Persze, hogy találkozott már valaki ilyennel. Én több százzal...
Első körben a hűtőközeg mennyiségét kell rendbe rakni a rendszerben. A továbbiak ezután jönnek, ha ez nem lesz megoldás. (Ha teljesen üres, akkor a szivárgás helyét kell meghatározni. Nyomáspróba, UV festés....stb.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32715 Dátum: 2017.06.07 szerda, 12:15:07 »

Biztosíték? Szétégett csatlakozó? Elég nagy áramok folynak arrafelé, a hűtőventilátor kér rendesen villanyt.

AndyA

Akkor is elindulna a klíma és amikor annyira megnő a nyomás a kompresszió miatt, hogy a kondenzátoron vissza kellene hűteni és nem sikerül....akkor kikapcsol a klíma.
(Ez az a tipikus jelenség, amikor "pályán van klíma, de a városban nincs".) Biztonsági okokból, megelőzve a további nyomásnövekedést.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Farkas23
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #32716 Dátum: 2017.06.07 szerda, 13:02:51 »

Akkor is elindulna a klíma és amikor annyira megnő a nyomás a kompresszió miatt, hogy a kondenzátoron vissza kellene hűteni és nem sikerül....akkor kikapcsol a klíma.
(Ez az a tipikus jelenség, amikor "pályán van klíma, de a városban nincs".) Biztonsági okokból, megelőzve a további nyomásnövekedést.


Köszi a hozzászolásokat a hütőközeg kb 2 hete lett benne cserélve le lett vákumolva,megfestve olaj meg ami kell.Igaz helyesbítek csak állóhelyzetben vagy lassú tempónál nem megy pályán működik.
Naplózva

MK3 2006 2.0 TDCI Ghia kombi 130 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32717 Dátum: 2017.06.07 szerda, 13:04:39 »

Köszi a hozzászolásokat a hütőközeg kb 2 hete lett benne cserélve le lett vákumolva,megfestve olaj meg ami kell.Igaz helyesbítek csak állóhelyzetben vagy lassú tempónál nem megy pályán működik.

Akkor nincs visszahűtés.
Lehet ventilátor hiba, de lehet túl sok hűtőközeg is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
e_david
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #32718 Dátum: 2017.06.09 péntek, 11:38:07 »

Sziasztok!

Átlagfogyasztást szeretnék varázsolni a műszeregységemre, ami elvben meg tudja jeleníteni:



Vettem egy infogombos indexkart, beszereltem, az info gomb nyomkodásakor csak csipog, mást nem csinál.
Gondolom programozni kell a működéshez.

Ki, mikor, hol és mennyiért tudná nekem ezt megcsinálni?
Naplózva

MK3 Futura 2.0i (2003) pre-FL -- 5 doors --  Moondust Silver -- 146 LE
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #32719 Dátum: 2017.06.09 péntek, 14:50:10 »

Sziasztok!

Átlagfogyasztást szeretnék varázsolni a műszeregységemre, ami elvben meg tudja jeleníteni:



Vettem egy infogombos indexkart, beszereltem, az info gomb nyomkodásakor csak csipog, mást nem csinál.
Gondolom programozni kell a működéshez.

Ki, mikor, hol és mennyiért tudná nekem ezt megcsinálni?

Szia!

Ahhoz, hogy az infogombos indexkarral bármit is tudj nézni/állítani egy fedcompos műszeregység kell!
Fedcompos műszeregységet ritkán találni, ha van  10 - 15 ezer forint körül mozog.
Figyelem!
Az angolban (mérföld) a napi számlálót és az össz számlálót nem lehet átállítani a európaira (kilométer)!
Az össz kilométert csak a műszeregység tartalmazza, ha cseréled a hozott kilométer lesz benne!

Az info gombot nyomkodva a következő lehetőségek vannak:

1. variáció (2004 elötti):
átlag fogyasztás (Nullázó gombot megnyomva felmegy 99,9-re. Eleinte követi a gázpedál mozdulatokat és úgy néz ki, mintha a pillanatnyi fogyasztást mutatná, de később beáll az átlag fogyasztásra.)
átlag sebesség
hőmérséklet
még megtehető kilométer

2. variácó (2004 utáni) :
pillanatnyi fogyasztás (Álló helyzetben -,- értéket mutat.)
átlag fogyasztás (Nullázó gombot megnyomva felmegy 99,9-re. Eleinte követi a gázpedál mozdulatokat és úgy néz ki, mintha a pillanatnyi fogyasztást mutatná, de később beáll az átlag fogyasztásra.)
átlag sebesség
hőmérséklet
még megtehető kilométer

Valaki itt írta, hogy lehet programozni, de ahhoz teljesen szét kell szedni és a chipet külön kell programozni (szerintem nem ér annyit).

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #32720 Dátum: 2017.06.09 péntek, 15:02:49 »

Szia!

Ahhoz, hogy az infogombos indexkarral bármit is tudj nézni/állítani egy fedcompos műszeregység kell!
Fedcompos műszeregységet ritkán találni, ha van  10 - 15 ezer forint körül mozog.
Figyelem!
Az angolban (mérföld) a napi számlálót és az össz számlálót nem lehet átállítani a európaira (kilométer)!
Az össz kilométert csak a műszeregység tartalmazza, ha cseréled a hozott kilométer lesz benne!

Az info gombot nyomkodva a következő lehetőségek vannak:

1. variáció (2004 elötti):
átlag fogyasztás (Nullázó gombot megnyomva felmegy 99,9-re. Eleinte követi a gázpedál mozdulatokat és úgy néz ki, mintha a pillanatnyi fogyasztást mutatná, de később beáll az átlag fogyasztásra.)
átlag sebesség
hőmérséklet
még megtehető kilométer

2. variácó (2004 utáni) :
pillanatnyi fogyasztás (Álló helyzetben -,- értéket mutat.)
átlag fogyasztás (Nullázó gombot megnyomva felmegy 99,9-re. Eleinte követi a gázpedál mozdulatokat és úgy néz ki, mintha a pillanatnyi fogyasztást mutatná, de később beáll az átlag fogyasztásra.)
átlag sebesség
hőmérséklet
még megtehető kilométer

Valaki itt írta, hogy lehet programozni, de ahhoz teljesen szét kell szedni és a chipet külön kell programozni (szerintem nem ér annyit).

Ottó

Igen , en irtam, es lehet programozni. Amugy hogy megeri vagy sem azt mindenki dontse el Grin...nekem megerte. Persze egyszerub megvenni a mar keszen aktivalt muszeregyseget, de sajnos azt nem minden utszelen dobaljak az ember utan, foleg a benzinest, meg jopenzert sem.
Ja es a 2004-et a szoftververziora kel erteni, nem az auto evjaratara...
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.09 péntek, 15:06:16 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #32721 Dátum: 2017.06.09 péntek, 16:21:13 »

Szia!

Ahhoz, hogy az infogombos indexkarral bármit is tudj nézni/állítani egy fedcompos műszeregység kell!
Fedcompos műszeregységet ritkán találni, ha van  10 - 15 ezer forint körül mozog.
Figyelem!
Az angolban (mérföld) a napi számlálót és az össz számlálót nem lehet átállítani a európaira (kilométer)!
Az össz kilométert csak a műszeregység tartalmazza, ha cseréled a hozott kilométer lesz benne!

Az info gombot nyomkodva a következő lehetőségek vannak:

1. variáció (2004 elötti):
átlag fogyasztás (Nullázó gombot megnyomva felmegy 99,9-re. Eleinte követi a gázpedál mozdulatokat és úgy néz ki, mintha a pillanatnyi fogyasztást mutatná, de később beáll az átlag fogyasztásra.)
átlag sebesség
hőmérséklet
még megtehető kilométer

2. variácó (2004 utáni) :
pillanatnyi fogyasztás (Álló helyzetben -,- értéket mutat.)
átlag fogyasztás (Nullázó gombot megnyomva felmegy 99,9-re. Eleinte követi a gázpedál mozdulatokat és úgy néz ki, mintha a pillanatnyi fogyasztást mutatná, de később beáll az átlag fogyasztásra.)
átlag sebesség
hőmérséklet
még megtehető kilométer

Valaki itt írta, hogy lehet programozni, de ahhoz teljesen szét kell szedni és a chipet külön kell programozni (szerintem nem ér annyit).

Ottó


Azért ez is Ford módra össze-vissza megy. A 2006.10-es gyártású autóban Viknek a gyári diaggal sem sikerült belőni sem a pillanatnyi fogyasztást, sem azt, amit a 2001-es pre-FL autómban meg tudott csinálni, hogy ne csak a motorindítás utáni első, hanem minden állásból indulás után zárja az ajtókat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #32722 Dátum: 2017.06.09 péntek, 16:27:09 »

Válasz
Azért ez is Ford módra össze-vissza megy. A 2006.10-es gyártású autóban Viknek a gyári diaggal sem sikerült belőni sem a pillanatnyi fogyasztást, sem azt, amit a 2001-es pre-FL autómban meg tudott csinálni, hogy ne csak a motorindítás utáni első, hanem minden állásból indulás után zárja az ajtókat.

AndyA


"hanem minden állásból indulás után zárja az ajtókat" - Ezt vajon Forscannel meg lehet csinálni?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32723 Dátum: 2017.06.09 péntek, 16:36:41 »

"hanem minden állásból indulás után zárja az ajtókat" - Ezt vajon Forscannel meg lehet csinálni?

Extended license-szel igen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32724 Dátum: 2017.06.09 péntek, 17:16:15 »

"hanem minden állásból indulás után zárja az ajtókat" - Ezt vajon Forscannel meg lehet csinálni?
5km/h sebesség elérésekor zárnak az ajtók.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #32725 Dátum: 2017.06.09 péntek, 17:35:29 »

Extended license-szel igen.

Gondolom az csak a windows verzióhoz lehet venni, az Androidoshoz nincs. Sad
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #32726 Dátum: 2017.06.09 péntek, 17:38:18 »

5km/h sebesség elérésekor zárnak az ajtók.

Úgy van most beállítva, de csak minden első motorindításnál megy. Tehát ha megállok, kinyitom az ajtót, nem állítom le a motort, hanem tovább megyek, akkor már nem zár magától.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #32727 Dátum: 2017.06.09 péntek, 17:39:05 »

5km/h sebesség elérésekor zárnak az ajtók.

Egyszer, motorindítás után. Ha járó motornál nyitod, nem csukja újra vissza.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32728 Dátum: 2017.06.09 péntek, 18:31:20 »

Egyszer, motorindítás után. Ha járó motornál nyitod, nem csukja újra vissza.

AndyA
mk3.... vigyor3
mk4 már sebességfüggő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #32729 Dátum: 2017.06.09 péntek, 20:08:07 »

Azért ez is Ford módra össze-vissza megy. A 2006.10-es gyártású autóban Viknek a gyári diaggal sem sikerült belőni sem a pillanatnyi fogyasztást, sem azt, amit a 2001-es pre-FL autómban meg tudott csinálni, hogy ne csak a motorindítás utáni első, hanem minden állásból indulás után zárja az ajtókat.

AndyA

Gyari diaggal (IDS) nem lehet beallitani(aktivalni) a fedcompot...mindegy milyen evjarat.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.09 péntek, 20:11:48 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #32730 Dátum: 2017.06.09 péntek, 20:44:41 »

Gyari diaggal (IDS) nem lehet beallitani(aktivalni) a fedcompot...mindegy milyen evjarat.

A 2005. augusztusi autót sikerült. Smiley Utána vittem el a másikat is Vikhez, de azt nem sikerült.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32731 Dátum: 2017.06.09 péntek, 22:49:03 »

Egyszer, motorindítás után. Ha járó motornál nyitod, nem csukja újra vissza.

AndyA
mk3at is be lehet állítani, hogy zárjon utána is vissza, ha ki lett nyitva az ajtó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32732 Dátum: 2017.06.09 péntek, 22:49:33 »

Gyari diaggal (IDS) nem lehet beallitani(aktivalni) a fedcompot...mindegy milyen evjarat.
azt valóban nem, de nem is arról volt szó. pill fogyasztást már alapból fedcomposon lehet aktiválni vele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #32733 Dátum: 2017.06.10 szombat, 11:10:33 »

mk3at is be lehet állítani, hogy zárjon utána is vissza, ha ki lett nyitva az ajtó

Hogyan?

A pre-FL tudta, a két FL2-es nem tudja, Viknek sem sikerült. Ugyanazt a menüpontot állította be az IDS-ben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32734 Dátum: 2017.06.10 szombat, 12:21:12 »

Hogyan?

A pre-FL tudta, a két FL2-es nem tudja, Viknek sem sikerült. Ugyanazt a menüpontot állította be az IDS-ben.

AndyA

Érdekes. Megpróbálom fl1-en, csak megújítom az Extended license-em  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32735 Dátum: 2017.06.10 szombat, 16:14:53 »

Hogyan?

A pre-FL tudta, a két FL2-es nem tudja, Viknek sem sikerült. Ugyanazt a menüpontot állította be az IDS-ben.

AndyA
a családban lévő  2001-es tddi mk3on megy, pedig fl-es gem van benne a komfortindex és az esőszenzoros szélvédő miatt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #32736 Dátum: 2017.06.10 szombat, 19:08:18 »

a családban lévő  2001-es tddi mk3on megy, pedig fl-es gem van benne a komfortindex és az esőszenzoros szélvédő miatt vigyor3

Írd már le, mit és hol kattintasz, holnap kipróbálom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32737 Dátum: 2017.06.10 szombat, 19:09:50 »

Írd már le, mit és hol kattintasz, holnap kipróbálom.

AndyA
te fordítottad a programot és nem tudod mit kell? vigyor3

gem->prog->és megkeresel mindent ami zárással kapcsolatos és bepipálod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #32738 Dátum: 2017.06.10 szombat, 19:38:24 »

te fordítottad a programot és nem tudod mit kell? vigyor3

gem->prog->és megkeresel mindent ami zárással kapcsolatos és bepipálod

Kaptam egy olyan file-t, amiben olyan sorok voltak, hogy valami szám (azonosító), kettőspont, szöveg utána.

Szerinted ebből honnan kellene tudjam, hová kell kattintani...? Smiley

AdyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32739 Dátum: 2017.06.10 szombat, 23:00:59 »

Kaptam egy olyan file-t, amiben olyan sorok voltak, hogy valami szám (azonosító), kettőspont, szöveg utána.

Szerinted ebből honnan kellene tudjam, hová kell kattintani...? Smiley

AdyA


Szerk:(... Hülye vagyok)

Azért a funkció neve eléggé magáért beszél.
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.10 szombat, 23:10:16 írta tpmportal » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32740 Dátum: 2017.06.11 vasárnap, 02:21:43 »

Kaptam egy olyan file-t, amiben olyan sorok voltak, hogy valami szám (azonosító), kettőspont, szöveg utána.

Szerinted ebből honnan kellene tudjam, hová kell kattintani...? Smiley

AdyA

csak szivatlak vigyor3 ha nem felejtem el és lesz rá idő, akkor gépre dugom és megnézem pontosan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #32741 Dátum: 2017.06.14 szerda, 11:25:28 »

Sziasztok!

Tegnap kicseréltem az izzót a műszerfalban, de nem világít sehogy sem, mi lehet a baj? Megtudom itthon állapítani a hiba okát?
Mi tud ezen meghibásodni? Csak a foglalat?
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32742 Dátum: 2017.06.14 szerda, 12:23:15 »

Sziasztok!

Tegnap kicseréltem az izzót a műszerfalban, de nem világít sehogy sem, mi lehet a baj? Megtudom itthon állapítani a hiba okát?
Mi tud ezen meghibásodni? Csak a foglalat?

Kicserélted, egyik rossz izzót a másikra?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #32743 Dátum: 2017.06.14 szerda, 12:46:01 »

Cheesy nem az izzó az jó, másik foglalatban világít Cheesy

Kicserélted, egyik rossz izzót a másikra?  Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
szeky71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #32744 Dátum: 2017.06.14 szerda, 18:00:38 »

Üdv mindenkinek.

Olyan problémán van, hogy amikor bekapcsolom a klímát minden ok egy darabig, majd eltérő időközönként van hogy 20 percig megy de olyan is volt hogy 5 percig , majd gondol egyet és kikapcsol, majd nem kapcsol vissza automatikusan. Ha én kikapcsolom és várok amíg visszamelegszik az utastér akkor ha bekapcsolom megint hűt, de ha kikapcsol nem kapcsol megint vissza. Talán egy alkalommal észleltem, hogy automatikusan visszakapcsolt. Elméletileg kapcsolgatnia kellene, hogy tartsa a beállított hőfokot.
A levegő amit fúj hideg  amikor működik, szerintetek mi lehet a gond, miért nem szabályoz?
Naplózva
szeky71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #32745 Dátum: 2017.06.14 szerda, 20:40:10 »

Lefutattam az öndiagnosztikát és nem hozott hibakódot. Tanácstalan vagyok esetlege lehet, hogy kevés a gáz? Amikor megy a klíma a legalacsonyabb hőmérsékleten elég hideg, de aztán gyengül majd elfogy és nem szabályoz.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32746 Dátum: 2017.06.14 szerda, 20:47:03 »

Üdv mindenkinek.

Olyan problémán van, hogy amikor bekapcsolom a klímát minden ok egy darabig, majd eltérő időközönként van hogy 20 percig megy de olyan is volt hogy 5 percig , majd gondol egyet és kikapcsol, majd nem kapcsol vissza automatikusan. Ha én kikapcsolom és várok amíg visszamelegszik az utastér akkor ha bekapcsolom megint hűt, de ha kikapcsol nem kapcsol megint vissza. Talán egy alkalommal észleltem, hogy automatikusan visszakapcsolt. Elméletileg kapcsolgatnia kellene, hogy tartsa a beállított hőfokot.
A levegő amit fúj hideg  amikor működik, szerintetek mi lehet a gond, miért nem szabályoz?

Nekem is ilyet csinált. A megoldás a klíma kuplung beállítása volt. GSR megcsinálta, azóta is jó  eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #32747 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 10:22:55 »

Sziasztok!
Következő a problémám:
Az autó múlt pénteken kb 1 óra menet után lassú araszolás közben berángatott, kigyúladt az ESP és az ABS lámpa a műszerfalon, motor leállt. Próbáltam újraindítani, de csak az indító relé kattogott, a motor nem forgott át. mivel sz@r helyen állt meg, próbáltam még párszor indítani, ezzel le is merült az aksi. Bebikáztuk, pöccre indult, mentem vele 5 km-t, megint megállt ugyanúgy. Trélerrel hazahoztam, aksi töltőre, nem igazán vette a töltést, meg merült is szóval gyanús volt. Vettem egy másik aksit, az eladó rámért egy teszterrel a generátorra is, az töltött rendesen.
Aztán tegnap megint előadta a következőt: két lámpa kigyúladt, de az autó nem állt le. Tovább mentem vele, lámpák elaludtak, majd 10 perc múlva megálltam egy helyen, direkt nem állítottam le, minden fogyasztót lekapcsoltam, csak a motor ment alapjáraton. Kb 5 perc után kicsit megemelte a fordulatot, majd leállt. Újraindítottam, megint csak relé kattogás. Vártam 10-15 percet, megint indítottam, és pöccre indult, egy fél órás úton simán hazajött. Rámértem az aksira, 12,5V volt benne.

Szóval van valakinek valami tippje, hogy mi lehet ez? Tudom tudom, vigyem el szerelőhöz, csak épp most egy sem ér rá Gyömrőn és környékén. Nekem gyanús, hogy bemelegszik, és akkor csinál valami szart, esetleg valami kompjúter vagy valami test hiba lehet?
Előre is kösz.
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32748 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 10:45:28 »

Sziasztok!
Következő a problémám:
Az autó múlt pénteken kb 1 óra menet után lassú araszolás közben berángatott, kigyúladt az ESP és az ABS lámpa a műszerfalon, motor leállt. Próbáltam újraindítani, de csak az indító relé kattogott, a motor nem forgott át. mivel sz@r helyen állt meg, próbáltam még párszor indítani, ezzel le is merült az aksi. Bebikáztuk, pöccre indult, mentem vele 5 km-t, megint megállt ugyanúgy. Trélerrel hazahoztam, aksi töltőre, nem igazán vette a töltést, meg merült is szóval gyanús volt. Vettem egy másik aksit, az eladó rámért egy teszterrel a generátorra is, az töltött rendesen.
Aztán tegnap megint előadta a következőt: két lámpa kigyúladt, de az autó nem állt le. Tovább mentem vele, lámpák elaludtak, majd 10 perc múlva megálltam egy helyen, direkt nem állítottam le, minden fogyasztót lekapcsoltam, csak a motor ment alapjáraton. Kb 5 perc után kicsit megemelte a fordulatot, majd leállt. Újraindítottam, megint csak relé kattogás. Vártam 10-15 percet, megint indítottam, és pöccre indult, egy fél órás úton simán hazajött. Rámértem az aksira, 12,5V volt benne.

Szóval van valakinek valami tippje, hogy mi lehet ez? Tudom tudom, vigyem el szerelőhöz, csak épp most egy sem ér rá Gyömrőn és környékén. Nekem gyanús, hogy bemelegszik, és akkor csinál valami szart, esetleg valami kompjúter vagy valami test hiba lehet?
Előre is kösz.


Zárlatos generátor csinált nekem ilyet.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #32749 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 10:56:51 »

Sziasztok!
Következő a problémám:
Az autó múlt pénteken kb 1 óra menet után lassú araszolás közben berángatott, kigyúladt az ESP és az ABS lámpa a műszerfalon, motor leállt. Próbáltam újraindítani, de csak az indító relé kattogott, a motor nem forgott át. mivel sz@r helyen állt meg, próbáltam még párszor indítani, ezzel le is merült az aksi. Bebikáztuk, pöccre indult, mentem vele 5 km-t, megint megállt ugyanúgy. Trélerrel hazahoztam, aksi töltőre, nem igazán vette a töltést, meg merült is szóval gyanús volt. Vettem egy másik aksit, az eladó rámért egy teszterrel a generátorra is, az töltött rendesen.
Aztán tegnap megint előadta a következőt: két lámpa kigyúladt, de az autó nem állt le. Tovább mentem vele, lámpák elaludtak, majd 10 perc múlva megálltam egy helyen, direkt nem állítottam le, minden fogyasztót lekapcsoltam, csak a motor ment alapjáraton. Kb 5 perc után kicsit megemelte a fordulatot, majd leállt. Újraindítottam, megint csak relé kattogás. Vártam 10-15 percet, megint indítottam, és pöccre indult, egy fél órás úton simán hazajött. Rámértem az aksira, 12,5V volt benne.

Szóval van valakinek valami tippje, hogy mi lehet ez? Tudom tudom, vigyem el szerelőhöz, csak épp most egy sem ér rá Gyömrőn és környékén. Nekem gyanús, hogy bemelegszik, és akkor csinál valami szart, esetleg valami kompjúter vagy valami test hiba lehet?

Előre is kösz.


Az ABS lámpa, ha nem tényleges ABS hibát jelez, az alacsony feszültég egyik legmegbízhatóbb kijelzése az autón.

Nézd meg a testkábelt az akksi alatt, az szokott korrodálni. Akksi kivesz (rádió kód legyen kéznél, ablak felhúzásokat újra kell programozni), tartó kivesz, és alatta van a kábelcsatlakozás a kasztnihoz.

Ha meg tudod oldani valahogy, tegyél be fixen egy feszmérőt az autóba (szivargyújtó csatlakozón elég mérni), hogy lásd, mi történik, amikor éppen nem szeret működni. A névleges töltőfesz benzinesnél emlékeim szerint 13,7-13,8V körül van, ami a hőmérséklet függvényében lemehet 1-2 tizedet 25-30 fok körül, amikor kezd nagyon meleg lenni. Ha nincs nagyfogyasztó bekapcsolva (pl. szélvédőfűtés vagy hasonló), akkor ezt már alapjáraton is tudnia kell, de 1000-1200-as fordulat fölött már nagyobb terhelés esetén is.

Ha mindent bekapcsolsz, amit csak lehet, szélvédőfűtés, ülésfűtés, hátsó ablak, tompított + távolsági fény, ködlámpa elöl-hátul és rálépsz még a fékre is, kicsit felpörgeted olyan 1500-2000 körülre, akkor is meg kellene legyen 13,5-13,6V töltőfesz.

A másik lehetőség, hogy döglik az akksid. Lerakódás van az alján, és ahogyan lötyög a sav, hol cellazárlatot csinál, és olyankor megáll az autód, hol ellöttyen onnan a szutyok, és akkor látszólag minden rendben van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 648 649 650 651 652 653 654 [655] 656 657 658 659 660 661 662 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.