Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 23:44:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 590619 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2016.01.16 szombat, 18:54:52 »

Váltó:     6-sebességes automata AWF21

ezt írja vin szerint. ha jól sejtem ez a sima automata?

volt 163le-s ilyen váltós automata?


ha 143LE-s verzióban van, akkor van 163le-s verzióban is, mert a teljesítmény ecu sw-ben állítható.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2016.01.16 szombat, 21:28:44 »

ha 143LE-s verzióban van, akkor van 163le-s verzióban is, mert a teljesítmény ecu sw-ben állítható.
qxbb motorkód. elvileg az a 143le-s, nem?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 21:59:58 »

Akkor gyorsan keress másik szervizt!

Az inspekcióval kapcsolatban vigyázz, ne keverd a kaszni átnézésének a bepecsételésével, a számla a döntő.

A szervizfüzetben külön oldal van a kaszni atnezesere, az a baj, hogy Bajor tartomänyböl van az auto en pedig Hannovertöl nem messze lakom. Az inspekcion elvileg el kellene vegeznie a szakszerviznek ami elö van irva de a szamlän nincs reszletezve!

Ma lecsereltek a välto olajat, fekete volt mint a szutyok, remelem nem lesz gaz a kb plusz 40 ezer kilometer!!!!
A szerviz egyebkent külön oldalon egyeb" elvegzet munka cimszo alatt bepecsetelte!!
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 22:50:42 »

A szervizfüzetben külön oldal van a kaszni atnezesere, az a baj, hogy Bajor tartomänyböl van az auto en pedig Hannovertöl nem messze lakom. Az inspekcion elvileg el kellene vegeznie a szakszerviznek ami elö van irva de a szamlän nincs reszletezve!

Ahány ház, annyi szokás. Nekem olyan számlát küldtek, amin az összes anyagot részletezték.

Naplózva
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 23:06:43 »

Ahány ház, annyi szokás. Nekem olyan számlát küldtek, amin az összes anyagot részletezték.



Ez valoban igy van! a multheten a motorolaj cserenel feltöltöttek az ablakmoso tartälyt, 4,35€ volt reszletezve a szämlän!
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2016.01.19 kedd, 07:55:10 »

Váltó:     6-sebességes automata AWF21

ezt írja vin szerint. ha jól sejtem ez a sima automata?

volt 163le-s ilyen váltós automata?



Nem, azt csak pókersnittel párosították...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2016.01.19 kedd, 09:42:27 »

Nem, azt csak pókersnittel párosították...
nem gond. vigyor3 kiváncsi vagyok milyen lesz vele a tapasztalat vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 10:04:41 »

nem gond. vigyor3 kiváncsi vagyok milyen lesz vele a tapasztalat vigyor3
2.2 es 200 lovas+automatát vegyél.  Teljesen jó. 1 laza csipp még és 240 le.  nagyon jól megy  Wink      A 2.2 es motorral teljesen másképp vált a váltó is. mármint az AWF 21
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.24 vasárnap, 10:08:08 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 10:06:53 »

Nem forrt, van vízhűtése, meg nem is volt kuplung szag...fék volt az.
Száraz lamellásnál érezhetsz kuplung szagot, olajosnál nem. Powershiftben meg nincs száraz.
úgy tudom az újabbak szárazak. a 7 sebességes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #609 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 10:26:24 »

úgy tudom az újabbak szárazak. a 7 sebességes
Csak 6-os powershift van, kevered a dsg-vel azoknál van 7-es és az valóban száraz kuplungos.(kis motoroknál 1,2-1,4 TSI, 1,6tdi) meg az új 2.0 TDI 240le 500NM   wow1 az 7-es de olajos kuplunggal.
Powershift mind olajos.
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 10:34:28 »

Csak 6-os powershift van, kevered a dsg-vel azoknál van 7-es és az valóban száraz kuplungos.(kis motoroknál 1,2-1,4 TSI, 1,6tdi) meg az új 2.0 TDI 240le 500NM   wow1 az 7-es de olajos kuplunggal.
Powershift mind olajos.
 wave
valóban  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2016.01.30 szombat, 14:36:36 »

A szervizfüzetben külön oldal van a kaszni atnezesere, az a baj, hogy Bajor tartomänyböl van az auto en pedig Hannovertöl nem messze lakom. Az inspekcion elvileg el kellene vegeznie a szakszerviznek ami elö van irva de a szamlän nincs reszletezve!

Ma lecsereltek a välto olajat, fekete volt mint a szutyok, remelem nem lesz gaz a kb plusz 40 ezer kilometer!!!!
A szerviz egyebkent külön oldalon egyeb" elvegzet munka cimszo alatt bepecsetelte!!
Ha fekete volt akkor abban nem +40000 volt
Naplózva
X777
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2016.03.09 szerda, 11:36:34 »

Sziasztok!
Nekem 163 lóerős dieselem van automata váltóval. 80-100 km/óra közötti sebességnél, sík úton tempomatot használva kicsit mászkál a fordulatszám mutató. Az lenne a kérdésem, hogy valaki találkozott-e már ilyen jelenséggel?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2016.03.09 szerda, 11:54:46 »

Sziasztok!
Nekem 163 lóerős dieselem van automata váltóval. 80-100 km/óra közötti sebességnél, sík úton tempomatot használva kicsit mászkál a fordulatszám mutató. Az lenne a kérdésem, hogy valaki találkozott-e már ilyen jelenséggel?
A válaszokat előre is köszönöm!

- A 80 és 100 nem tartható ugyanazon a fordulatszámon  eplus2 eplus2
- tréfát félretéve, nem váltogat 5 és 6. között?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
X777
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2016.03.09 szerda, 13:14:48 »

- A 80 és 100 nem tartható ugyanazon a fordulatszámon  eplus2 eplus2
- tréfát félretéve, nem váltogat 5 és 6. között?

Nem, marad hatodikban. Még ami furcsa, hogy kettesből hármasba váltásnál megugrik a fordulat, mintha belekuplungolna.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2016.03.09 szerda, 13:39:20 »

Nem, marad hatodikban. Még ami furcsa, hogy kettesből hármasba váltásnál megugrik a fordulat, mintha belekuplungolna.

...akkorpassz! Szerelő!!

(De úgyis mindjárt kapsz 47tippet, hogy az E63AMG mercinél meg az M5-ös béenvénél, hogy is van ilyenkor!)

Szerintem mindenképpen nézesd meg pókersnitt szagértővel, mert a jelenség nem természetes!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
X777
Vendég
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2016.03.09 szerda, 13:41:04 »

...akkorpassz! Szerelő!!

(De úgyis mindjárt kapsz 47tippet, hogy az E63AMG mercinél meg az M5-ös béenvénél, hogy is van ilyenkor!)

Szerintem mindenképpen nézesd meg pókersnitt szagértővel, mert a jelenség nem természetes!  wave wave

Tudsz is ajánlani jó váltó szakit?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2016.03.09 szerda, 13:44:52 »

Nem, marad hatodikban. Még ami furcsa, hogy kettesből hármasba váltásnál megugrik a fordulat, mintha belekuplungolna.

a váltás közben? Amúgy bekuplungol, mert powershifted van, ha jól írtad. Minden fokozat közben lesz kuplungolás
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2016.03.09 szerda, 13:49:25 »

a váltás közben? Amúgy bekuplungol, mert powershifted van, ha jól írtad. Minden fokozat közben lesz kuplungolás

Azt tudom! Csak szerintem nem természetes, ha felugrik a fordulat váltás közben, mintha manuális váltónál előbb nyomnád a gázt, mint ahogy felengeded a kuplungot.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2016.03.09 szerda, 13:58:15 »

Azt tudom! Csak szerintem nem természetes, ha felugrik a fordulat váltás közben, mintha manuális váltónál előbb nyomnád a gázt, mint ahogy felengeded a kuplungot.

sajna ezzel a váltóval nincs tapasztalatom, esetleg SzJani kollegát érdemes kérdezni, mert neki is powershiftje van, aztán meg érdemes lenne egy szakit keresni, de olyan leginkább győrben van. Bp-en van egy pár ami felejtős.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26661


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #620 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:03:34 »

Tudsz is ajánlani jó váltó szakit?
Én jól tudok váltani...  vigyor3

Egyébként powerstfitben is van kuplung, gondolom az is tönkre tud menni, azaz akár meg is csúszhat az, nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:06:00 »

Egyébként powerstfitben is van kuplung, gondolom az is tönkre tud menni, azaz akár meg is csúszhat az, nem?

így van az is el tud kopni és néha cserélni kell
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:10:58 »

így van az is el tud kopni és néha cserélni kell

134 ezer kilométer van az autóban, nem hiszem hogy kopás lenne az oka...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26661


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #623 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:21:34 »

134 ezer kilométer van az autóban, nem hiszem hogy kopás lenne az oka...

Garantált a kilométer?

Egyébként nekem pont ez a bajom a ps-el, hogy nagyon csúsztatja a váltásokat, olyan, mint egy hagyományos automata... Ráadásul lassú is.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.09 szerda, 14:46:00 írta Imot Hgolab » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
X777
Vendég
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:26:35 »

Garantált a kilométer?

Egyébként nem pont ez a bajom a ps-el, hogy nagyon csúsztatja a váltásokat, olyan, mint egy hagyományos automata... Ráadásul lassú is.

Németországban vettem szervizkönyvvel. Tudom, hogy nem garancia, de nem egy a határon megfiatalodott jármű!
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:27:15 »

Tudsz is ajánlani jó váltó szakit?

Sajnos nem, PS szerelni komoly szaktudást igényel! Na abból kevés van általában...

Ha találsz valakit kérlek oszd meg itt tanulságul!

 worship
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:39:58 »

Garantált a kilométer?

Egyébként nem pont ez a bajom a ps-el, hogy nagyon csúsztatja a váltásokat, olyan, mint egy hagyományos automata... Ráadásul lassú is.

hát pedig a ps gyorsabb mint a hagyományos automata, ráadásul a váltások közti kuplungolás nagyon rövid.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:40:48 »

134 ezer kilométer van az autóban, nem hiszem hogy kopás lenne az oka...

SzJani javíttatta a dömper váltóját egy nagyon hozzáértő csapattal. Érdemes azokat megkérdezni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26661


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #628 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:45:45 »

Németországban vettem szervizkönyvvel. Tudom, hogy nem garancia, de nem egy a határon megfiatalodott jármű!

Az autókereskedő ottan is autókereskedő, ráadásul török, meg lengyel, esetleg szír, vagy iraki.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
X777
Vendég
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:48:03 »

SzJani javíttatta a dömper váltóját egy nagyon hozzáértő csapattal. Érdemes azokat megkérdezni.


Köszönöm, akkor majd megkeresem...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26661


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #630 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:48:51 »

SzJani javíttatta a dömper váltóját egy nagyon hozzáértő csapattal. Érdemes azokat megkérdezni.


azok szerintem nem értenek hozzá, főleg nem a ps-hez...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #631 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:49:09 »

Azt tudom! Csak szerintem nem természetes, ha felugrik a fordulat váltás közben, mintha manuális váltónál előbb nyomnád a gázt, mint ahogy felengeded a kuplungot.
Az enyém is ilyen. Amig nem dob hibát nem érdekel.
Kapott olajcserét meg  szűrőt. Semmit nem változott. Én elkönyveltem hogy ez ilyen.
Jólenne kipróbálni egy újat hogy az hogy működik.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26661


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #632 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:49:36 »

hát pedig a ps gyorsabb mint a hagyományos automata, ráadásul a váltások közti kuplungolás nagyon rövid.

Ez relatív. Én már máshoz viszonyítom, és nekem olyan kell(ene)...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26661


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #633 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:50:14 »

Az enyém is ilyen. Amig nem dob hibát nem érdekel.
Kapott olajcserét meg  szűrőt. Semmit nem változott. Én elkönyveltem hogy ez ilyen.
Jólenne kipróbálni egy újat hogy az hogy működik.
sw frissítést próbáltatok már?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
X777
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:53:02 »

Az enyém is ilyen. Amig nem dob hibát nem érdekel.
Kapott olajcserét meg  szűrőt. Semmit nem változott. Én elkönyveltem hogy ez ilyen.
Jólenne kipróbálni egy újat hogy az hogy működik.

Örülök, hogy ezt mondod!  smile Nekem ez az első automatám és furcsának találtam, hogy így vált. Aztán lehet hogy ez így működik....
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #635 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:56:34 »

sw frissítést próbáltatok már?
Igen volt az is.
Utána viszont az ids ajánlott valami kapcsoló villa kalibrálást amit nem tudtak megcsinálni.
Mivel csak ajánlott eljárás volt így utamra engedtek.
 De előtte is ilyen volt...
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2016.03.09 szerda, 14:58:45 »

Igen volt az is.
Utána viszont az ids ajánlott valami kapcsoló villa kalibrálást amit nem tudtak megcsinálni.
Mivel csak ajánlott eljárás volt így utamra engedtek.
 De előtte is ilyen volt...


háát, pedig az nagyon gyanús.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2016.03.09 szerda, 15:02:00 »

Igen volt az is.
Utána viszont az ids ajánlott valami kapcsoló villa kalibrálást amit nem tudtak megcsinálni.
De mivel csak ajánlott eljárás volt így utamra engedtek.
De mondom előtte is ilyen volt.

Beszéltem én is egy autószerelő barátommal és épp a léptetővilla kalibrálás, amit 1000-ből 2 ember tud elvégezni, emiatt nem merik vállalni. Minden kalibrálás után fel kell programozni az elektronikát is... Bonyolult eljárás, félnek tőle, mint a tűztől.

Ha találtok jó szakit, várjuk itt a fórumon! (Ha tróger, azt is beírhatjátok, a "kit NE keressünk" ezügyben topiklba!)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #638 Dátum: 2016.03.09 szerda, 15:04:21 »

háát, pedig az nagyon gyanús.
Ezért lenne jó kipróbálni egy újat. Így nincs mihez viszonyítani.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2016.03.09 szerda, 19:03:01 »

Az enyém is ilyen. Amig nem dob hibát nem érdekel.
Kapott olajcserét meg  szűrőt. Semmit nem változott. Én elkönyveltem hogy ez ilyen.
Jólenne kipróbálni egy újat hogy az hogy működik.
nem szabadna hogy a fordulet felugorjon az vélhetően kuplung késés, okát nem tudom lehet SW frisités segít
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2016.03.09 szerda, 19:10:05 »

Azt tudom! Csak szerintem nem természetes, ha felugrik a fordulat váltás közben, mintha manuális váltónál előbb nyomnád a gázt, mint ahogy felengeded a kuplungot.
[/quoted
nem természetes ilyet nem szabad csinálni próbáld meg kis gáznál is csinálja akkor vezérlés hiba lehet ha csak nagy gáznál akkor csuszuk a kuplung de azt 1 be is éreznéf
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.09 szerda, 19:11:36 írta potyo57 » Naplózva
X777
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2016.03.09 szerda, 19:19:11 »

Azt tudom! Csak szerintem nem természetes, ha felugrik a fordulat váltás közben, mintha manuális váltónál előbb nyomnád a gázt, mint ahogy felengeded a kuplungot.
[/quoted
nem természetes ilyet nem szabad csinálni próbáld meg kis gáznál is csinálja akkor vezérlés hiba lehet ha csak nagy gáznál akkor csuszuk a kuplung de azt 1 be is éreznéf

Akkor majd felkeresek egy márkaszervizet. Vagy inkább egy automata váltókkal foglalkozó céghez kellene mennem?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2016.03.09 szerda, 22:29:58 »

Akkor majd felkeresek egy márkaszervizet. Vagy inkább egy automata váltókkal foglalkozó céghez kellene mennem?

inkább automatásat, de az automatás-t azt felejtsd
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2016.03.09 szerda, 22:35:19 »

inkább automatásat, de az automatás-t azt felejtsd

Nézegettem a neten, Budapesten azért van jó pár és lenne Gödöllőn is ami nekem még jó lenne. Esetleg valakit tudsz ajánlani? És melyikre gondolsz, amit el ellene felejtenem?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2016.03.09 szerda, 23:09:43 »

Nézegettem a neten, Budapesten azért van jó pár és lenne Gödöllőn is ami nekem még jó lenne. Esetleg valakit tudsz ajánlani? És melyikre gondolsz, amit el ellene felejtenem?

a gödöllői jó, de ha jól emlékszem nem vállal ps-t, de érdemes megkérdezni. Egyszer már összeírtam itt azokat akikről tudok, hogy jók.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 12:43:51 »

a gödöllői jó, de ha jól emlékszem nem vállal ps-t, de érdemes megkérdezni. Egyszer már összeírtam itt azokat akikről tudok, hogy jók.

Akkor majd megkérdezem. Hogy tudnám azt a listát megtalálni?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 12:57:24 »

Akkor majd megkérdezem. Hogy tudnám azt a listát megtalálni?

csak ebben a topicban a 10. oldalig kellett volna visszamenni:
"mondom, hogy ne csak az István véleményében bizzál. Nem István javítja a váltókat, Ő az eddigi tapasztalatai alapján mond valamit.

http://www.autvalt.hu/index.php?id=kapcsolat

Én a Bártfaiékról hallottam jókat
http://www.automatavalto.hu/

Meg a váltódokiról is jókat hallottam és vele beszéltem is annó (eléggé sokat tudott a váltókról és Ő foglalkozik vele, nem az egyik embere)
http://www.valtodoktor.hu/

Én mondjuk előbb vinném a váltódokihoz mint máshova."

A lényeg, hogy az "aváltós"-t nem javaslom. A váltódoki meg nem foglalkozik duplakuplungossal.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 14:33:23 »

csak ebben a topicban a 10. oldalig kellett volna visszamenni:
"mondom, hogy ne csak az István véleményében bizzál. Nem István javítja a váltókat, Ő az eddigi tapasztalatai alapján mond valamit.

http://www.autvalt.hu/index.php?id=kapcsolat

Én a Bártfaiékról hallottam jókat
http://www.automatavalto.hu/

Meg a váltódokiról is jókat hallottam és vele beszéltem is annó (eléggé sokat tudott a váltókról és Ő foglalkozik vele, nem az egyik embere)
http://www.valtodoktor.hu/

Én mondjuk előbb vinném a váltódokihoz mint máshova."

A lényeg, hogy az "aváltós"-t nem javaslom. A váltódoki meg nem foglalkozik duplakuplungossal.


Köszönöm szépen!  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48451



« Új hozzászólás #648 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 18:09:51 »

Megkérem a Trollokat,menjenek máshová.
A xarságot megtaláljátok a csetben.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.10 csütörtök, 18:14:52 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #649 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 22:30:23 »

Garantált a kilométer?

Egyébként nekem pont ez a bajom a ps-el, hogy nagyon csúsztatja a váltásokat, olyan, mint egy hagyományos automata... Ráadásul lassú is.

Tomi,
kb 0,1 mp alatt vált normál üzemben. Ettől eltérő esetekben (emelkedőn indulásnál, nyomod neki, stb) picit tovább tart. A váltás pillanatában opciósan visszavesz a motorerőből is, hogy ne csesszük szét a váltót idő előtt (torque management). Nem tudom ez a PS-nél mikor van, van-e.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.