Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 14:54:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1877874 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 15:53:00 »

Ford Mondeo 1.8 TDI, combi gyártási év:1997, a csomagtartót a kulcson kívűl lehet e másképp is kinyitni? a szervízkönyvben nem találtam semmit, de elektromos vezetékek vannak a zárhoz bekötve.
Üdv a csapatban:)) Még egy lány:))
Csak TD. Az elektromos vezetékek valszeg a központi zár vezetékei. Kulccsal nyitható, illetve ha benyomod a gombot. De Bodicsek erről a gombos dologról tudna mesélni Neked!:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 16:04:00 »

Üdv a csapatban:)) Még egy lány:))
Csak TD. Az elektromos vezetékek valszeg a központi zár vezetékei. Kulccsal nyitható, illetve ha benyomod a gombot. De Bodicsek erről a gombos dologról tudna mesélni Neked!:))
hello, bocsaz i-ért, nem figyeltem csak írtam, a csomagtartó zárja folyamatos bosszúságot okoz, már külön kulcs is készült hozzá, de minden hiába, gondol egyet és soha többet nem hajlandó működni, felkeresem Bodicseket, köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 16:07:00 »

hello, bocsaz i-ért, nem figyeltem csak írtam, a csomagtartó zárja folyamatos bosszúságot okoz, már külön kulcs is készült hozzá, de minden hiába, gondol egyet és soha többet nem hajlandó működni, felkeresem Bodicseket, köszi
Bodicsek is folyamatosan ezzel küzd.Sad De azt hiszem hétvégén már "feltörték" az autóját:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 16:16:00 »

Bodicsek is folyamatosan ezzel küzd.Sad De azt hiszem hétvégén már "feltörték" az autóját:))
az remek!a kocsifeltörővel kéne beszélgetnünk, biztos tudja a tutit!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 16:20:00 »

az remek!a kocsifeltörővel kéne beszélgetnünk, biztos tudja a tutit!
Akkor Álmost keresd:)))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 16:30:00 »

Angel,
 
naja, csak kerdes van-e ertelme, ha mondjuk nem igen volt szervizbe hordva. Mert akkor hiaba van szervizkonyv, a garancia nem el
Ez egy hihetetlen nagy kotsogseg
Szerintem meg nem. A gyár igenis elvárhatja a rendeltetésszerű kezelést/karbantartást
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 21:16:00 »

Angel,
 
Ebben igazad lehet, de ! Es a kov. peldaval asszem nem vagyok egyedul. Tehat adott a verdam vasarlaskor 140e km-rel, vegig full vezetett szervizkonyvvel. Ugye a user azert viszi markaszervizbe a verdat, mert ott ugymond "ertenek" hozza, atnezik stb. Namost hiaba volt kb. 6-7x szervizben nagyviziten a verda, megis xartak a rohadasra es nem csinaltak meg ! Tehat ennyit a szervizekrol. Az ilyen jellegu hibat szo nelkul meg kellett volna csinalni es suru bocsanatkeres kozepette utolag beszamolni rola, hogy "uram ! Az on autoja gyari hibatol szenvedett, de orvosoltuk a problemat, mivel eza a szakszerviz kotelessege. Tehat rohadtak az ajtok, de mi megjavitottuk. Elnezest kerunk ! Tessek itt a kulcs, itt tessek alairni, tovabbi jo napot ! blabla"
Namost ez valahogy kimaradt a mondeom eletebol, es ugy tunik sok mondi eletebol is. A szagszevizeknek egyetlen cel lebeg a szeme elott, hogy lehuzza a kedves felhasznalot, es kukacoskodjon, ha aza bizonyos felhasznalo eszreveszi a rohadast, amit baxtak megcsinalni automatice. Ez engem felhaborit. Jah, es ha pl. veletlenul kimarad a 120e-resszerviz, de az ajto mar 50e-nel elkezdett rohadni, akkor a szerviz jol kirohog, hogy balek vagy es ugrott a gari, de jo dragaert megcsinaljuk. Szal nekem valahogy mas elkepzeleseim vannak egy szakszervizzel kapcsolatban.
pelda: 160e-res szervizen a szerelo srac onkent es mar majdnem dalolva berakott egy valszeg regen kipottyant csavart a jobb oldali kerek iv muanyag elemebe. Nem kertem, nem is vettem eszre, hogy onnan hianyzik egy csavar. O rendesen atnezte a verdat, latta, hogy hianyzik 1 ecceru vacak csavar es szepen potolta a hianyossagot. Szerintem eza korrekt Ljaras.
Perszelehet, hogy azert volt ennyire korultekinto, mert ott voltam mellette, de ez mar ugye soha nem fog kiderulni Cool) Azertmindenesetre pozitiv elmeny vot, attol fuggetlenul, hogy csak egy nayvajas muanyag tarto csavarrol volt szo. Az ilyen szerelore asszem nyugodt szivvel biznam a verdamat.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2006.04.03 hétfő, 21:26:00 »

Angel,
 
Ebben igazad lehet, de ! Es a kov. peldaval asszem nem vagyok egyedul. Tehat adott a verdam vasarlaskor 140e km-rel, vegig full vezetett szervizkonyvvel. Ugye a user azert viszi markaszervizbe a verdat, mert ott ugymond "ertenek" hozza, atnezik stb. Namost hiaba volt kb. 6-7x szervizben nagyviziten a verda, megis xartak a rohadasra es nem csinaltak meg ! Tehat ennyit a szervizekrol. Az ilyen jellegu hibat szo nelkul meg kellett volna csinalni es suru bocsanatkeres kozepette utolag beszamolni rola, hogy "uram ! Az on autoja gyari hibatol szenvedett, de orvosoltuk a problemat, mivel eza a szakszerviz kotelessege. Tehat rohadtak az ajtok, de mi megjavitottuk. Elnezest kerunk ! Tessek itt a kulcs, itt tessek alairni, tovabbi jo napot ! blabla"
Namost ez valahogy kimaradt a mondeom eletebol, es ugy tunik sok mondi eletebol is. A szagszevizeknek egyetlen cel lebeg a szeme elott, hogy lehuzza a kedves felhasznalot, es kukacoskodjon, ha aza bizonyos felhasznalo eszreveszi a rohadast, amit baxtak megcsinalni automatice. Ez engem felhaborit. Jah, es ha pl. veletlenul kimarad a 120e-resszerviz, de az ajto mar 50e-nel elkezdett rohadni, akkor a szerviz jol kirohog, hogy balek vagy es ugrott a gari, de jo dragaert megcsinaljuk. Szal nekem valahogy mas elkepzeleseim vannak egy szakszervizzel kapcsolatban.
pelda: 160e-res szervizen a szerelo srac onkent es mar majdnem dalolva berakott egy valszeg regen kipottyant csavart a jobb oldali kerek iv muanyag elemebe. Nem kertem, nem is vettem eszre, hogy onnan hianyzik egy csavar. O rendesen atnezte a verdat, latta, hogy hianyzik 1 ecceru vacak csavar es szepen potolta a hianyossagot. Szerintem eza korrekt Ljaras.
Perszelehet, hogy azert volt ennyire korultekinto, mert ott voltam mellette, de ez mar ugye soha nem fog kiderulni Cool) Azertmindenesetre pozitiv elmeny vot, attol fuggetlenul, hogy csak egy nayvajas muanyag tarto csavarrol volt szo. Az ilyen szerelore asszem nyugodt szivvel biznam a verdamat.
Háát... nem egyszerű a világ. A cégnek sok mindent meg kellene tenni - nem teszik, de a világ már csak ilyen, te kicsi vagy, ők meg nagyok... Elvárja, hogy behord szervízre, pedig lehet, hogy a mezítlábas szerelő jobban ért hozzá - ez van. Nuhh...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2006.04.04 kedd, 12:37:00 »

enef,
 
mondtam irj mail a zacci@amiga.hu-ra, mert ma is kb. 1 oraig gondolkodtam, hogy vajon mellik forumtemaban lattalak
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2006.04.04 kedd, 12:40:00 »

enef,
 
azert ide elkezdem irni az otleteimet...
Tehat, nezd meg, hogy a vezeto oldali toronycsapagy mogott van e neked egy szeles csatlakozo, ami latszolag nem megy sehova es le van "dugozva". Ha van ilyen csatid, akkor orulhecc, amert akkor viszonylag konnyu a moka. Ha nincs, akkor be kell vezetekelni a verdat, ami kicsit macerasabb, de mindenkeppen kivitelezheto. Tovabba szukseged van 2db pedal kapcsolora, 1db madzagra a pedal kapcsolokhoz 1db kormany kapcsolora es 1 db tempomat motorra. Kb. ennyi a lenyeg. Nekem gyarilag benne volt a verdaban a vezetekeles, csak ossze kellett raknom a cuccot. Mukodik.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2006.04.04 kedd, 12:45:00 »

Angel,
 
jaja. De akkor ne jojjenek mar ilyen suket dumaval, hogy igazolnom kell, hogy a verda rendszeresen volt szervizbe hordva, mert ugye ez total mind1, hisz akkor sem csinaltak meg, mikor rendszeresen vezetett a szerviz konyv. Gondolom arra szamitanak, hogy 10-bol 5 verdanal elobb utobb ugyis elveszik a szervizkonyv, vagy kimarad egy szervizeles, es akkor mar csak 5 verdat kell gariban csinalni, a masik 5ot meg mar lehuzosan. Es hiaba vagyok kisebb, ok nagyobb mocskok Cool
Arrol nemis beszelve, hogy belolunk, kis emberekbol elnek.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2006.04.04 kedd, 12:50:00 »

Angel,
 
jaja. De akkor ne jojjenek mar ilyen suket dumaval, hogy igazolnom kell, hogy a verda rendszeresen volt szervizbe hordva, mert ugye ez total mind1, hisz akkor sem csinaltak meg, mikor rendszeresen vezetett a szerviz konyv. Gondolom arra szamitanak, hogy 10-bol 5 verdanal elobb utobb ugyis elveszik a szervizkonyv, vagy kimarad egy szervizeles, es akkor mar csak 5 verdat kell gariban csinalni, a masik 5ot meg mar lehuzosan. Es hiaba vagyok kisebb, ok nagyobb mocskok Cool
Arrol nemis beszelve, hogy belolunk, kis emberekbol elnek.
Persze, hogy süket duma. Nem csak az autó eladása a biznisz, hanem a szervizelés, kellékanyagok is. Hát ez van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2006.04.04 kedd, 12:55:00 »

Persze, hogy süket duma. Nem csak az autó eladása a biznisz, hanem a szervizelés, kellékanyagok is. Hát ez van...
az autóscégek a pótalkatrészekből és a kötelező szervízekből élnek, az eladáson minimális v. nulla haszon van
csak hát az EU-csatlakozás óta nem kötelező összekötni a kereskedést a márkaszervízzel, kevesebb a lenyúlási lehetőség, ezért egy-egy pácienst mégjobban átbaxnak
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2006.04.04 kedd, 13:01:00 »

rob,
 
jah, ezert nem gyartanak ma mar tartos autokat. Es ebben a franciak nagyon jeleskednek. Hol van mar azaz ido, mikor egy off merci on elgurult 1milla km-ert es meg mindig gurult es nem kellett a mocihoz nyulni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2006.04.04 kedd, 13:03:00 »

rob,
 
jah, ezert nem gyartanak ma mar tartos autokat. Es ebben a franciak nagyon jeleskednek. Hol van mar azaz ido, mikor egy off merci on elgurult 1milla km-ert es meg mindig gurult es nem kellett a mocihoz nyulni.
MkI-en sok-sok dolog francia, pölö hátsólámpa ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2006.04.04 kedd, 18:42:00 »

MkI-en sok-sok dolog francia, pölö hátsólámpa ...
MK3-on meg a Xenon lámpa elektronikája. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:05:00 »

rob,
 
jah, ezert nem gyartanak ma mar tartos autokat. Es ebben a franciak nagyon jeleskednek. Hol van mar azaz ido, mikor egy off merci on elgurult 1milla km-ert es meg mindig gurult es nem kellett a mocihoz nyulni.
Pedig a Franciák tudtak nagyon jó tartós autót építeni pl.: Peugeot 504. De ahogy mondod már a Mercedes se a régi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:05:00 »

Hál' istennek a lámpa nem túl meghatározó üzembiztonság szempontjából...bezzeg a Volvo milyen rosszul járt, hogy a rönóék eszkábálják össze az elektronikát....pont azt amihez a "leginkább" értenek...le is romlott a megbízhatóságuk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:07:00 »

Hál' istennek a lámpa nem túl meghatározó üzembiztonság szempontjából...bezzeg a Volvo milyen rosszul járt, hogy a rönóék eszkábálják össze az elektronikát....pont azt amihez a "leginkább" értenek...le is romlott a megbízhatóságuk.
Volvo már 1 ideje a Fordhoz tartozik. A 90-es években volt ez jellemző a Volvókra. Mostanában más hibáik vannak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:08:00 »

Volvo már 1 ideje a Fordhoz tartozik. A 90-es években volt ez jellemző a Volvókra. Mostanában más hibáik vannak.
Végül is mindegy.....én eléggé Franciaautóellenes vagyok...hiába...azok az előítéletek. A Laguna-val is úgy vagyok, mint a Zsiráffal...szép szép, de otthonra nem kéne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:13:00 »

Végül is mindegy.....én eléggé Franciaautóellenes vagyok...hiába...azok az előítéletek. A Laguna-val is úgy vagyok, mint a Zsiráffal...szép szép, de otthonra nem kéne.
Valamelyik Jaguárban is a mondeo 2.2 tdci motorja van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:23:00 »

Valamelyik Jaguárban is a mondeo 2.2 tdci motorja van.
1 rakás kapcsoló is passzol. Mondjuk ez nem illő 1 luxus autónál. 2,2 TDCI valszeg az XTypeban van az S-TYpeban csak benzines van asszem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:24:00 »

Végül is mindegy.....én eléggé Franciaautóellenes vagyok...hiába...azok az előítéletek. A Laguna-val is úgy vagyok, mint a Zsiráffal...szép szép, de otthonra nem kéne.
A régi francia autókat szeretem, a maikaktól én is kivagyok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:49:00 »

És igen és igen és igen! Jelentem mai napon átvettem az MKIII autómat.
 

 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:50:00 »

na szóval a képeken látható járgány érkezett a családba, mindenki tök happy, egyszerűen szuper a járgány. Nagy Mondeo talira is akarunk menni, ott személyesen is szeretnék megismerkedni a topictársakkal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2006.04.04 kedd, 20:58:00 »

És igen és igen és igen! Jelentem mai napon átvettem az MKIII autómat.
 

 

Gratula hozzá! Balesetmentest!
Rendszámod miatt meg fognak büntetni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2006.04.04 kedd, 21:03:00 »

És igen és igen és igen! Jelentem mai napon átvettem az MKIII autómat.
 

 


Gyönyörű, gratula! Várunk Kunmadarason....
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2006.04.04 kedd, 21:44:00 »

És igen és igen és igen! Jelentem mai napon átvettem az MKIII autómat.
 

 

enef,
 
gratulálok!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2006.04.04 kedd, 21:52:00 »

1 rakás kapcsoló is passzol. Mondjuk ez nem illő 1 luxus autónál. 2,2 TDCI valszeg az XTypeban van az S-TYpeban csak benzines van asszem.
A X-type-ban eleinte a 32.0 TDCi motorja volt (5 sebességes váltóval), majd amikor megjelent a 2.2, leváltotta azt. Az x-type egy felcicomázott mondeo.
 
Az S-type dízele a 2,7d (hdi).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2006.04.04 kedd, 21:57:00 »

A X-type-ban eleinte a 32.0 TDCi motorja volt (5 sebességes váltóval), majd amikor megjelent a 2.2, leváltotta azt. Az x-type egy felcicomázott mondeo.
 
Az S-type dízele a 2,7d (hdi).
Igen az X_Type tényleg Mondeo. De szerintem ez nem jó. Bár így olcsóbb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2006.04.04 kedd, 22:21:00 »

És igen és igen és igen! Jelentem mai napon átvettem az MKIII autómat.
 

 

Gratula, sok szerencsét hozzá!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2006.04.04 kedd, 22:23:00 »

1 rakás kapcsoló is passzol. Mondjuk ez nem illő 1 luxus autónál. 2,2 TDCI valszeg az XTypeban van az S-TYpeban csak benzines van asszem.
Igen, tényleg, most hogy így mondod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2006.04.04 kedd, 22:27:00 »

A X-type-ban eleinte a 32.0 TDCi motorja volt (5 sebességes váltóval), majd amikor megjelent a 2.2, leváltotta azt. Az x-type egy felcicomázott mondeo.
 
Az S-type dízele a 2,7d (hdi).
32000 köbcentis motort is csinált a Ford? Nem is tudtam...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2006.04.04 kedd, 23:14:00 »

32000 köbcentis motort is csinált a Ford? Nem is tudtam...
Elnézést. 2,0.
 
Egyébként valószínű, hogy csinált 32 literesnél nagyobbat is. Nem tudom, mekkora egy amerikai nyergesvontató motorjának űrtartalma. Vagy hajómotor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2006.04.05 szerda, 00:17:00 »

Sziasztok!
 
Régi Fordomat akarom lecserélni egy 2001-2002 körüli Mondeo kombira. Ez ügyben kérnék tanácsokat. Benzinest vagy Dizelt? Mire kell odafigyelni. Esetleg van-e valakinek éppen ilyen eladó verdája? És főként kb. mi az a reális ár amit megér egy ilyen évjáratú kombi? A neten megnéztem már, de majdhogynem milliós a szórás. Szóval, ha tudnátok egy picit segíteni megköszönném Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2006.04.05 szerda, 08:50:00 »

32000 köbcentis motort is csinált a Ford? Nem is tudtam...
a katonaságnál volt egy árokásógép, tank-alépítményen, az 30 literes motorú volt
amikor beindították, Trabant-hangja volt, gondolom, ez nem nagyon vészes, aztán kiderült, hogy a Trabant-motor csak az indítómotor volt
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2006.04.05 szerda, 09:06:00 »

mleslie,
 
Benzin avagy diesel ? Hat ez jo kerdes. Nekem benyas van es tok jau. Az 1.8as moci szerintem kicsit gyengus egy kombinak. 1.8-2L kozott fogyasztasban minimalis a kulonbseg, de a 2L-es azert erosebb. Dieselbol szerintem relative olcsoert kifoghacc egy jo alapotu TDDI-t. A TDCI dieselek modernebbek, de e miatt dragabbak is. Nagyon oda kell figyelni arra, hogy a verda honnan szarmazik! Nagyon sok autot kintrol hoznak es azok kilometer oajat 99%, hogy visszatekerik min. 100e-rel. E miatt nem erdemes bedolni az olcsonak tuno, keves kilometert futott dizeleknek. Csak gondolj bele. Ki az, aki 70e km-rel eladna egy nagyon jo TDCI verdat ? Senki. Dieselt azert vesznek, mert sokat kell gurulni, es ott mar szamit a fogyasztas. Kb. 200e km-rel szoktak ezeket a verdakat kint eladni. kb. ennyit tolnak bele 3-4 ev alatt. Mire be er hazankba mar csak 80e km van benne.
Tehat lehetoleg csak olyan verdat vegyel szamitasba, amihez van lenyomozhato rendszeresen vezetett szervizkonyv, nem tortek stb.
Ha ezeknek a felteteleknek megfelel a verda, akkor irany gey allapotfelmeres. En a solymari szervizt ajanlom. Korrektek. Semmi keppen ne oda vidd alapotfelmeresre, amit a kereskedo ajanl/eroltet. A tenylegesen kevesett futott diesel gepek ara magasabb. Ha latszolag kevesett futottak (visszatekert) ara alacsonyabb.
Erdemes megfigyelni a pedalok, kormany, kezifek kar gombjanak kopasat, mert azok arulkodo jelek lehetnek. Ha nagyon fenyes a kormany, illetve le van kopva a kezifek kar krom gombja, akkor abban a gepben min. 150e km van ! Szoktak olyat is csinalni, hogy TDCI-kent aruljak a TDDI motoros verdat. Itt a forumon van 1-2 user, aki alvazszam alapjan utana tud nezni a verda eloeletenek. A szervizkonyv nagyon fontos tenyezo ! Erdmes meg megnezni az ajto also peremet, mert sajnos az biza hajlamos a rohadasra, de ha van vezetett szervizkonyv, akkor garanciaban megcsinaljak Solymaron. Lehetoleg Trend, vagy Ghia felszereltsegu autot valassz, mert arban nincs nagy kulonbseg, de felszereltsegeben igen.
Mas egyebet nem tudok mondani, kerem kaccsoja ki !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2006.04.05 szerda, 09:32:00 »

mleslie,
 
Benzin avagy diesel ? Hat ez jo kerdes. Nekem benyas van es tok jau. Az 1.8as moci szerintem kicsit gyengus egy kombinak. 1.8-2L kozott fogyasztasban minimalis a kulonbseg, de a 2L-es azert erosebb. Dieselbol szerintem relative olcsoert kifoghacc egy jo alapotu TDDI-t. A TDCI dieselek modernebbek, de e miatt dragabbak is. Nagyon oda kell figyelni arra, hogy a verda honnan szarmazik! Nagyon sok autot kintrol hoznak es azok kilometer oajat 99%, hogy visszatekerik min. 100e-rel. E miatt nem erdemes bedolni az olcsonak tuno, keves kilometert futott dizeleknek. Csak gondolj bele. Ki az, aki 70e km-rel eladna egy nagyon jo TDCI verdat ? Senki. Dieselt azert vesznek, mert sokat kell gurulni, es ott mar szamit a fogyasztas. Kb. 200e km-rel szoktak ezeket a verdakat kint eladni. kb. ennyit tolnak bele 3-4 ev alatt. Mire be er hazankba mar csak 80e km van benne.
Tehat lehetoleg csak olyan verdat vegyel szamitasba, amihez van lenyomozhato rendszeresen vezetett szervizkonyv, nem tortek stb.
Ha ezeknek a felteteleknek megfelel a verda, akkor irany gey allapotfelmeres. En a solymari szervizt ajanlom. Korrektek. Semmi keppen ne oda vidd alapotfelmeresre, amit a kereskedo ajanl/eroltet. A tenylegesen kevesett futott diesel gepek ara magasabb. Ha latszolag kevesett futottak (visszatekert) ara alacsonyabb.
Erdemes megfigyelni a pedalok, kormany, kezifek kar gombjanak kopasat, mert azok arulkodo jelek lehetnek. Ha nagyon fenyes a kormany, illetve le van kopva a kezifek kar krom gombja, akkor abban a gepben min. 150e km van ! Szoktak olyat is csinalni, hogy TDCI-kent aruljak a TDDI motoros verdat. Itt a forumon van 1-2 user, aki alvazszam alapjan utana tud nezni a verda eloeletenek. A szervizkonyv nagyon fontos tenyezo ! Erdmes meg megnezni az ajto also peremet, mert sajnos az biza hajlamos a rohadasra, de ha van vezetett szervizkonyv, akkor garanciaban megcsinaljak Solymaron. Lehetoleg Trend, vagy Ghia felszereltsegu autot valassz, mert arban nincs nagy kulonbseg, de felszereltsegeben igen.
Mas egyebet nem tudok mondani, kerem kaccsoja ki !
Ez már a (majdani) GYIK-be való, remélem Scratch is figyel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2006.04.05 szerda, 09:50:00 »

Köszönöm a gyors és kielégítő választ! Sajnos az anyagi lehetőségek eléggé behatároltak, mert fél éve vettünk lakást, jön a gyerek stb, ezért mindenképpen 2,5 millió alatt szeretnék beülni egy Mondeo kombiba. A neten szétnézve, bár elég sok autóból lehet választani, a nagy részük széthajtott külföldről behozott darabnak tünik. Pl. láttam 2 millió alatti áron is!Persze ezek az olcsóbbak 1.8-as benzinesek és a legtöbb Ambiente. Jó állapotú dízelest nem hiszem hogy találok 2,5MFt alatt Sad A megbízhatósága és a szervizek, javítások költsége? Milyen tipushibák vannak? Ha nem gond kérdezgetek még majd! Smiley)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2006.04.05 szerda, 09:59:00 »

napu,
 
bizzunk benne Cool Meg egyszer nem szivesen irnam le, mert elkopik az ujjam Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2006.04.05 szerda, 09:59:00 »

mleslie,
 
Tipus hiba az ajtok also peremenek rohadasa, de ezt gariban megcsinaljak, felteve, ha van szervizkonyv. TDCI motoroknal sajna elofordul a porlaszto csucsok korai halala. Ez nem keves piiz. TDDI motoroknal ez nem jellemzo. Szervizben kb. 100e/db es 4db van a mociban. De itt vannak ugyes emberek, akik a gyari csucsot megszamoljak neked kb. 40/db-ert. Elektromos hibak nem jellemzoek. Mas komoly tipushibarol nem tudok. Ami van az meg olyan, hogy 1ut lehet vele elni. Pl. nehany modellnel valami rejtesen modon a hatso ajtoknal az elvartnal nagyobb szelzaj jelentkezhet nagy sebessegnel. De annyi baj legyen... Cool Alapvetoen jo es megbizhato auto a Mondejo. Termeszetesen mint mas autok, ez sem tokeletes es neha ki kell cserelni 1-2 kopo alkatreszt. gorgok stb. de ez ugye altalanos jelenseg barmelyik auto markat vesszuk figyelembe.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2006.04.05 szerda, 10:02:00 »

Köszönöm a gyors és kielégítő választ! Sajnos az anyagi lehetőségek eléggé behatároltak, mert fél éve vettünk lakást, jön a gyerek stb, ezért mindenképpen 2,5 millió alatt szeretnék beülni egy Mondeo kombiba. A neten szétnézve, bár elég sok autóból lehet választani, a nagy részük széthajtott külföldről behozott darabnak tünik. Pl. láttam 2 millió alatti áron is!Persze ezek az olcsóbbak 1.8-as benzinesek és a legtöbb Ambiente. Jó állapotú dízelest nem hiszem hogy találok 2,5MFt alatt Sad A megbízhatósága és a szervizek, javítások költsége? Milyen tipushibák vannak? Ha nem gond kérdezgetek még majd! Smiley)
Szia Mleslie!
Sajnos ez valószínű, hogy nem találsz jó dízelt 2,5 alatt. Az én 2001 es TDDI-m volt 2.8M és jó állapotban is van tökéletesen elégedett vagyok vele. A benzinesek egyes Ford szerelők szerint tutira hosszúéletűek motor szempontból egyszóval megbízhatóbbak. Ez nem azt jelenti, hogy dízelből nem lehet kifogni nagyon jót csak oda kell figyelni.  
Alkatrész és szervíz árakról annyit, hogy a két kategóriával a Mondi alatti Set Cordoba dízelemhez, ('98-as évjárat) drágább volt az alkatrész mint a Mondeohoz. Ha klubtag vagy akkor kapsz itt-ott kedvezményeket. (gyári Motorcraft olaj 5w-30 longlife, nem egész 1200Ft/l, légszűrő 1100Ft....stb) Olvasgasd a fórumot és nagyon sok tippet, ötletet kaphatsz.
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2006.04.05 szerda, 10:38:00 »

Már olvasgatom folymatosan a cikkeket/teszteket, csak valami iszonyatos mennyiségű hozzászólás/tudásanyag van itt. Nem 1-2 nap, de nem is 1-2 hét lesz mire a nagyján átrágom magam...
 
Egyébként szerintem 1,8-as benzines lesz a vége, egyrészt az ára miatt, másrészt én főként csak hétvégenként használom, szóval nem sok km-ert fogok beleteni. Ebből adódóan nem igen használnám ki a drágább motor, de kisebb fogyasztást. A mostani kombimba is 3 év alatt csak 25 ezer km-t raktam. Pedig megjártam vele (ami nagy bátorságra vall Cheesy ) pl. Horvátországot is.
 
Jól tudom, hogy a Trend felszereltségnél már erősebb 1,8-as motor van, mint az Ambiente-nél?
A fogyasztás egyébként kb. hogyan alakul ennél a  motornál? Azért elég nagy a kasztni és ha még meg is pakolja az ember...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2006.04.05 szerda, 10:41:00 »

Már olvasgatom folymatosan a cikkeket/teszteket, csak valami iszonyatos mennyiségű hozzászólás/tudásanyag van itt. Nem 1-2 nap, de nem is 1-2 hét lesz mire a nagyján átrágom magam...
 
Egyébként szerintem 1,8-as benzines lesz a vége, egyrészt az ára miatt, másrészt én főként csak hétvégenként használom, szóval nem sok km-ert fogok beleteni. Ebből adódóan nem igen használnám ki a drágább motor, de kisebb fogyasztást. A mostani kombimba is 3 év alatt csak 25 ezer km-t raktam. Pedig megjártam vele (ami nagy bátorságra vall Cheesy ) pl. Horvátországot is.
 
Jól tudom, hogy a Trend felszereltségnél már erősebb 1,8-as motor van, mint az Ambiente-nél?
A fogyasztás egyébként kb. hogyan alakul ennél a  motornál? Azért elég nagy a kasztni és ha még meg is pakolja az ember...
Igen, a trend-ben van 125 lovas. Meg 110 is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2006.04.05 szerda, 10:42:00 »

Szia Mleslie!
Sajnos ez valószínű, hogy nem találsz jó dízelt 2,5 alatt. Az én 2001 es TDDI-m volt 2.8M és jó állapotban is van tökéletesen elégedett vagyok vele. A benzinesek egyes Ford szerelők szerint tutira hosszúéletűek motor szempontból egyszóval megbízhatóbbak. Ez nem azt jelenti, hogy dízelből nem lehet kifogni nagyon jót csak oda kell figyelni.  
Alkatrész és szervíz árakról annyit, hogy a két kategóriával a Mondi alatti Set Cordoba dízelemhez, ('98-as évjárat) drágább volt az alkatrész mint a Mondeohoz. Ha klubtag vagy akkor kapsz itt-ott kedvezményeket. (gyári Motorcraft olaj 5w-30 longlife, nem egész 1200Ft/l, légszűrő 1100Ft....stb) Olvasgasd a fórumot és nagyon sok tippet, ötletet kaphatsz.
Üdv,
Szendre! Azt, hogy a benzines megbízhatóbb, kétségbe vonnám. Egész egyszerűen arról van szó, hogy jellemzően sokkal kevesebbet mennek a benzinessel, és a dízelnél vissza szokták tekerni az órát. Ennyi...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2006.04.05 szerda, 10:51:00 »

Még 1 kérdés, ha ennyire megbizható az autó és a javítás/fenntartás is alacsony, miért esett ekkorát az ára a 4-5 éves Mondeóknak? Néztem hasonló korú Focusokat, és bizony nem sokkal olcsóbbak! Többek között ezért is akarok Mondeot venni. Hiszen néhány százezerrel drágább, de sokkal nagyobb méretre és a kategóriája meg a felszereltsége is nagyobb. Ez azért az újaknál nem így van, hiszen  legalább 1,5 Focust adnak egy Mondeó áráért, nem?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2006.04.05 szerda, 10:55:00 »

napu,
 
bizzunk benne Cool Meg egyszer nem szivesen irnam le, mert elkopik az ujjam Cool
Kis cikk formájába ki lehetne bővíteni, és akkor felmehet az oldalra!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2006.04.05 szerda, 11:17:00 »

Még 1 kérdés, ha ennyire megbizható az autó és a javítás/fenntartás is alacsony, miért esett ekkorát az ára a 4-5 éves Mondeóknak? Néztem hasonló korú Focusokat, és bizony nem sokkal olcsóbbak! Többek között ezért is akarok Mondeot venni. Hiszen néhány százezerrel drágább, de sokkal nagyobb méretre és a kategóriája meg a felszereltsége is nagyobb. Ez azért az újaknál nem így van, hiszen  legalább 1,5 Focust adnak egy Mondeó áráért, nem?
mleslie! Én 3 hónapja vettem meg a mondeo-mat, előtte hónapokig kerestem. Nem volt sürgős. Én azért megnéztem a német autókereső oldalt, (mobile.de) pont a km, illetve az árak miatt. Én úgy láttam, hogy az átlag km 100.000-150.000 között van, de én kifejezetten a dieseleket néztem. De én is azt mondom, nagyon nagy kockázat behozott autót venni olyantól, akit nem ismersz, visszatekerik, stb. Én kifogtam egy mo.-i 2002-es TDCI sedant 2,8ért, ami teljesen jó állapotban van. Szóval ha van időd érdemes nagyon körbenézni. De szerintem találsz dieselt is 2,5 körül, főleg kombiban! Én egy nagyon korrekt cégtől vettem, és ott van most is egy TDCI ekörül. Miután úgy láttam majd mindent leírtak a többiek, csak még annyi, hogy ne felejts el ALKUDNI!!! Az árban eleve enne van valószínűleg, én többre is alkudtam anno, és 100.000et gyakorlatilag mindenhol lealkudtam Smiley. Vagy én vagyok nagyon ügyes...  Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2006.04.05 szerda, 11:27:00 »

Még 1 kérdés, ha ennyire megbizható az autó és a javítás/fenntartás is alacsony, miért esett ekkorát az ára a 4-5 éves Mondeóknak? Néztem hasonló korú Focusokat, és bizony nem sokkal olcsóbbak! Többek között ezért is akarok Mondeot venni. Hiszen néhány százezerrel drágább, de sokkal nagyobb méretre és a kategóriája meg a felszereltsége is nagyobb. Ez azért az újaknál nem így van, hiszen  legalább 1,5 Focust adnak egy Mondeó áráért, nem?
Általában a "nagy" autók ára mindíg jobban esik, mint a közép, pláne a kis kocsik ára.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2006.04.05 szerda, 11:31:00 »

Még 1 kérdés, ha ennyire megbizható az autó és a javítás/fenntartás is alacsony, miért esett ekkorát az ára a 4-5 éves Mondeóknak? Néztem hasonló korú Focusokat, és bizony nem sokkal olcsóbbak! Többek között ezért is akarok Mondeot venni. Hiszen néhány százezerrel drágább, de sokkal nagyobb méretre és a kategóriája meg a felszereltsége is nagyobb. Ez azért az újaknál nem így van, hiszen  legalább 1,5 Focust adnak egy Mondeó áráért, nem?
Ha tudsz alkudni 300K-t és sokat mész vegyél dieselt 130lovast - annyit lehetséges, hogy rá kell költened - féktárcsák körbe, betétek, még a porlasztócsúcsos cserebere is belefér, amit jó szerencsével megsporolsz. Ha keveset mész legjobban felszerelt benzines 2.0L -est vedd meg abból elég ha 100K-t alkudsz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.