Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 10:52:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1877719 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2750 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:35:00 »

dejó!
Márcsak egy kis progi kell ( vagy robotkar), ami másodpercenként nulláz ( no és ne 99 l/100 Km-ről induljon a számítás)....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2751 Dátum: 2006.05.23 kedd, 14:37:00 »

sacs,
 
ha mondjuk 130al haladsz, akkor nullazaskor mar nem is latod a 99et, mert egy pillanat alatt beall a pillanatnyi fogyasztasra. Ez nyilvan az elejen meg pillanatnyi, aztan ez kicsit kesobb mar atlag lesz.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2752 Dátum: 2006.05.23 kedd, 15:36:00 »

Én nem akarok pillanatnyi fogyasztás-mérőt . Hülyét is kapnék Smiley))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2753 Dátum: 2006.05.23 kedd, 15:48:00 »

Én nem akarok pillanatnyi fogyasztás-mérőt . Hülyét is kapnék Smiley))))
pill. fogy.: 120liter/100 km...egy kövér gáznál, felesleges
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2754 Dátum: 2006.05.23 kedd, 15:50:00 »

pill. fogy.: 120liter/100 km...egy kövér gáznál, felesleges
A pillanatnyi fogyasztás szerintem teljesen felesleges. Persze csak szerintem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2755 Dátum: 2006.05.23 kedd, 16:01:00 »

A pillanatnyi fogyasztás szerintem teljesen felesleges. Persze csak szerintem...
szerintem sem mérvadó a pillanatnyi foghyi mérés. Az offSeatomban a napi átlagot (is) mérte
pillanatnyit egyáltalán nem mért.  Szerintem ezzel az adattal többre megy az ember.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2756 Dátum: 2006.05.23 kedd, 16:12:00 »

Sziasztok, bagatell a kérdés, de nem véletlen: hogyan "bizonyítom" egy kereskedőnél (v. akárhol) hogy mindeo klubtag vagyok? Kösz előre is.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2757 Dátum: 2006.05.23 kedd, 16:23:00 »

Sziasztok, bagatell a kérdés, de nem véletlen: hogyan "bizonyítom" egy kereskedőnél (v. akárhol) hogy mindeo klubtag vagyok? Kösz előre is.
Simán odamondod neki és kész, vagy már van Club kártyád.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2758 Dátum: 2006.05.23 kedd, 16:46:00 »

Sziasztok,lenne egy kérdésem.Van egy Ford mondeo kombim,2.0 TDCI 2004-es model.Szeretném beállítani rajta,hogy mutassa a fogyasztást,és ilyen dolgokat.De ebben nem az index-en kell állítani.Nagy érintőképernyős navi van benne,és azon belűl van a klíma meg minden egyéb.Bevittük tegnap a fordba,és azt mondta a fönök,ő még ilyen fajtávalnem találkozott.Ezért kérnék valami segítséget ha lehet.Köszönöm előre is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2759 Dátum: 2006.05.23 kedd, 16:57:00 »

Én nem akarok pillanatnyi fogyasztás-mérőt . Hülyét is kapnék Smiley))))
Igen az lelombozó lenne
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2760 Dátum: 2006.05.23 kedd, 23:04:00 »

Sziasztok, bagatell a kérdés, de nem véletlen: hogyan "bizonyítom" egy kereskedőnél (v. akárhol) hogy mindeo klubtag vagyok? Kösz előre is.
kevin,
 
Klubkártyával.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2761 Dátum: 2006.05.23 kedd, 23:05:00 »

Sziasztok,lenne egy kérdésem.Van egy Ford mondeo kombim,2.0 TDCI 2004-es model.Szeretném beállítani rajta,hogy mutassa a fogyasztást,és ilyen dolgokat.De ebben nem az index-en kell állítani.Nagy érintőképernyős navi van benne,és azon belűl van a klíma meg minden egyéb.Bevittük tegnap a fordba,és azt mondta a fönök,ő még ilyen fajtávalnem találkozott.Ezért kérnék valami segítséget ha lehet.Köszönöm előre is.
viki13,
 
hirek alatt van hozzá letölthető használati.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2762 Dátum: 2006.05.24 szerda, 08:38:00 »

Vszínű,h 2003ban ilyen apróságok módosítottak, pl így lehetett már kapni kicsivela  facelift előtt a durashift 5sebességes aut. váltót is,pedig hivatalosan a facliftben jelent meg.Szal az reteké az utsó darabok egyike lehet ami facelift előtt jött ki még.
Az enyém is 5-ös automata, de még nem láttam a műszerfalon ablakmosókifogyásvisszajelzőt. Lehet hogy óraműszert cseréltek benne. És épp facelift-est sikerült szerezni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2763 Dátum: 2006.05.24 szerda, 12:49:00 »

Scratch, és azt hogyan lehet igényelni? köszi: Kevin
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2764 Dátum: 2006.05.24 szerda, 12:56:00 »

Scratch, és azt hogyan lehet igényelni? köszi: Kevin
Írj neki privátot ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2765 Dátum: 2006.05.24 szerda, 16:06:00 »

Scratch, és azt hogyan lehet igényelni? köszi: Kevin
kevin,
 
mit?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2766 Dátum: 2006.05.24 szerda, 18:14:00 »

Az enyém is 5-ös automata, de még nem láttam a műszerfalon ablakmosókifogyásvisszajelzőt. Lehet hogy óraműszert cseréltek benne. És épp facelift-est sikerült szerezni.
Retek69-é újabb,2003 3.havi..egyébként lehet..csak akkor nemtom, hogy(ill hogy hova) kötötték be kontorllámpát,meg az érzékelőt.Már ha tényleg nem gyári..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2767 Dátum: 2006.05.26 péntek, 20:20:00 »

Retek69-é újabb,2003 3.havi..egyébként lehet..csak akkor nemtom, hogy(ill hogy hova) kötötték be kontorllámpát,meg az érzékelőt.Már ha tényleg nem gyári..
Gyárinak tűnik az enyém a hópehely felett van, majd holnap lefotózom nektek.Le is check-olja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2768 Dátum: 2006.05.26 péntek, 20:22:00 »

Olyan kérdésem lenne, hogy hol van a 3-as mondeón az olajszűrő? És hol találom az automata sebváltó nívóját?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2769 Dátum: 2006.05.26 péntek, 22:33:00 »

Olyan kérdésem lenne, hogy hol van a 3-as mondeón az olajszűrő? És hol találom az automata sebváltó nívóját?
Az olajszűrő az anyós felén van, alulról meglátod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2770 Dátum: 2006.05.27 szombat, 07:37:00 »

és a gázolaj szűrő az hol lehet?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2771 Dátum: 2006.05.27 szombat, 07:40:00 »

és a gázolaj szűrő az hol lehet?
Ha szemben állsz a gépsárkánnyal, akkor bal hátul helyezkedik el. Akkora mint egy sörösdoboz, és 3 csö csatlakozik rá.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2772 Dátum: 2006.05.27 szombat, 08:33:00 »

Ha szemben állsz a gépsárkánnyal, akkor bal hátul helyezkedik el. Akkora mint egy sörösdoboz, és 3 csö csatlakozik rá.
Köszi a felvilágositást!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2773 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 10:31:00 »

Sziasztok, én péntek óta vagyok tulajdonosa egy régi álmomnak: Mondeo Ghia 2.0, 2002. Marha jó az autó, nekem nagy élmény vezetni, a külső-belső kialakítást 6 éve csodálom. Egy apró gond történt vele tegnap. Egy lejtős úton parkoltunk orral felfelé, a tankban már csak kevéske benzinnel (talán 8-10 liter). Pár óra állás után indulni akartunk volna, ám nem sikerült. Minden remekül működött (ellenőriztem), motor idításgátló kikapcsolt, aksi remek állapotban, pörög az indítómotor, de még túszívatott indítással sem indult a motor. Végül a sógórom Suzukijával felhúzott egy vízszintes részig (nagy kínlódva), és ott már pöcire elindult. Az lenne a kérdésem a tapasztaltabb kollégákhoz, hogy ez a kis malőr általános eset, tehát 10 liter benzin úgy eltűnik a tankban, hogy ferde állásnál már nem jut el a hengerekig, vagy valami zűr van? Azóta tankoltam bele és nem jelentkezett semmi proléma... Köszönöm előre is a válaszokat, üdv:
Joci
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2774 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 11:36:00 »

Szalai Jozsef,
 
Eloszoris gratulalok a verdahoz ! Jo valasztas volt
 
Probald ki azt, hogy ilyen keves benya mellett viszonylag sik terepen inditozol. Nalam volt hasonlo problema, de nekem a te elmondasoddal ellentetben sok terpeen is csinalta. 2 lehetseges ok lehet. Ez a 3 pedig a kovetkezo :
1. trutyi a tankban, es az alacsony uzemanyag szint mellett a pumpa sok trutyit, iletve nehezen sziv. ez szivas.
2. Lfaradt a uzemanyag pumpad. Mennyi km van a verdaban ?
3. A 2 dolog kevereke. Trutyi a tankban+Lfaradt a pumpa.
 
Nalam is tipikusan akkor jott elo a problema, mikor mar csak kb. 6-10littyo benyam volt. Csereltettem benya pumpat, de aztan kesobb kiderult, hogy tele volt szmotyivel a tank. Bar az uj pumpa jobban mukodott, de a trutyi vegulis legyozte, igy kenytelen voltam egy tank tisztitast eszkozolni. Szerencsere az uj pumpat nem nyirta ki a trutyi, szal most tokeletesen uzemel a gepsarkany. Azert arra figyelj oda, hogy tul keves benya ne maradjon. A user manual is azt irja, hogy ha 80km/h ala csokken a meg megteheto ut hossza, haladektalanul taknyoljunk 1et. Egyebkent elofordulhat, hogy ha egy meredek lejton allsz meg ilyen keves benyaval, akkor esetenkent nehezen indul a verda. En ilyenkor ratoltottem kb. 5 littyo benyat es pocc-roff indult. Tehat elso korben azt kell figyelned, hogy viszonylag sik terepen keves benyaval si csinalja ezta mokat. Ha nem, akkor valceg a meredek lejto miatt nem indult. Ha sik terepen is csinalja, akkor valceg pumpat kell majd cserelned. Egyebkent nincs nagy baj, mert igyis elmegy a verda, csak arra kell figyelni, hogy ne  apadjon le annyira a benya szint. Legalabbis nekem ezt mondtak a szervizben, de azert en kicsereltettem. Az eredeti benya pumpa ara szervizben kb. 42e. egyeb mas forrasbol kb. 20ert a tied lehet
Ha arra kerulne sor, hogy pumpat cserelsz, akkro mindenkeppen kerj egy tank pucolast is. Jah, es jobb ha ott vagy az autod mellett, mikor cserelik a cuccost. Allitolag pumpa cserekeor automatice tisztitjak a tankot is, de eere azert ne vegyel merget
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2775 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 12:55:00 »

Szalai Jozsef,
 
Eloszoris gratulalok a verdahoz ! Jo valasztas volt
 
Probald ki azt, hogy ilyen keves benya mellett viszonylag sik terepen inditozol. Nalam volt hasonlo problema, de nekem a te elmondasoddal ellentetben sok terpeen is csinalta. 2 lehetseges ok lehet. Ez a 3 pedig a kovetkezo :
1. trutyi a tankban, es az alacsony uzemanyag szint mellett a pumpa sok trutyit, iletve nehezen sziv. ez szivas.
2. Lfaradt a uzemanyag pumpad. Mennyi km van a verdaban ?
3. A 2 dolog kevereke. Trutyi a tankban+Lfaradt a pumpa.
 
Nalam is tipikusan akkor jott elo a problema, mikor mar csak kb. 6-10littyo benyam volt. Csereltettem benya pumpat, de aztan kesobb kiderult, hogy tele volt szmotyivel a tank. Bar az uj pumpa jobban mukodott, de a trutyi vegulis legyozte, igy kenytelen voltam egy tank tisztitast eszkozolni. Szerencsere az uj pumpat nem nyirta ki a trutyi, szal most tokeletesen uzemel a gepsarkany. Azert arra figyelj oda, hogy tul keves benya ne maradjon. A user manual is azt irja, hogy ha 80km/h ala csokken a meg megteheto ut hossza, haladektalanul taknyoljunk 1et. Egyebkent elofordulhat, hogy ha egy meredek lejton allsz meg ilyen keves benyaval, akkor esetenkent nehezen indul a verda. En ilyenkor ratoltottem kb. 5 littyo benyat es pocc-roff indult. Tehat elso korben azt kell figyelned, hogy viszonylag sik terepen keves benyaval si csinalja ezta mokat. Ha nem, akkor valceg a meredek lejto miatt nem indult. Ha sik terepen is csinalja, akkor valceg pumpat kell majd cserelned. Egyebkent nincs nagy baj, mert igyis elmegy a verda, csak arra kell figyelni, hogy ne  apadjon le annyira a benya szint. Legalabbis nekem ezt mondtak a szervizben, de azert en kicsereltettem. Az eredeti benya pumpa ara szervizben kb. 42e. egyeb mas forrasbol kb. 20ert a tied lehet
Ha arra kerulne sor, hogy pumpat cserelsz, akkro mindenkeppen kerj egy tank pucolast is. Jah, es jobb ha ott vagy az autod mellett, mikor cserelik a cuccost. Allitolag pumpa cserekeor automatice tisztitjak a tankot is, de eere azert ne vegyel merget
4 rossz az üzemanyagszint-mutató, és már üres a tank, pedig úgy látja, hogy még nem is.
5 Egyéb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2776 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 13:04:00 »

Angel,
 
nah igen...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2777 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 13:07:00 »

Szalai Jozsef,
 
Eztaz uzemanyag szint jelado problemat ugy tudod leprobalni, hogy mikor jelentkezik eza nem indulounk c. tortenet, akkor nyomsz egy teli tankot es kiszamolod, hogy a tankolt mennyiseg es a tank befogadokepessege kozt mennyi a kulonbseg. Nalam most picit csal felfele, mert mikor mar csak 16km megteheto utam volt hatra, akkor az 58.5littyos tankba csak 52ot tudtam tolni. 6 littyoval meg simasan elgurulok meg vagy 70km-t.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2778 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 13:09:00 »

Angel,
 
Lehet, hogy a fogyi szamolasnal a compu figyelembe veszi szint meroket is ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2779 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 13:18:00 »

Angel,
 
Lehet, hogy a fogyi szamolasnal a compu figyelembe veszi szint meroket is ?
Valamilyen szintem biztos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2780 Dátum: 2006.05.29 hétfő, 16:18:00 »

Sziasztok, én péntek óta vagyok tulajdonosa egy régi álmomnak: Mondeo Ghia 2.0, 2002. Marha jó az autó, nekem nagy élmény vezetni, a külső-belső kialakítást 6 éve csodálom. Egy apró gond történt vele tegnap. Egy lejtős úton parkoltunk orral felfelé, a tankban már csak kevéske benzinnel (talán 8-10 liter). Pár óra állás után indulni akartunk volna, ám nem sikerült. Minden remekül működött (ellenőriztem), motor idításgátló kikapcsolt, aksi remek állapotban, pörög az indítómotor, de még túszívatott indítással sem indult a motor. Végül a sógórom Suzukijával felhúzott egy vízszintes részig (nagy kínlódva), és ott már pöcire elindult. Az lenne a kérdésem a tapasztaltabb kollégákhoz, hogy ez a kis malőr általános eset, tehát 10 liter benzin úgy eltűnik a tankban, hogy ferde állásnál már nem jut el a hengerekig, vagy valami zűr van? Azóta tankoltam bele és nem jelentkezett semmi proléma... Köszönöm előre is a válaszokat, üdv:
Joci
Szalai József,
 
ez normális. Nekem is volt, hogy nem indult, mikor úgy parkoltam a kertbe, hogy a felfelé volt a motor. Én megkérdeztem a Ford szervízt, azt mondják, hogy úgy parkoljak, hogy a motor legyen lefelé a lejtőn, mert vissza különben visszafolyik az olaj, üzemanyag, stb... Most így parkolok, és semmi gond nincs vele.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2781 Dátum: 2006.05.30 kedd, 05:59:00 »

Sziasztok, én péntek óta vagyok tulajdonosa egy régi álmomnak: Mondeo Ghia 2.0, 2002. Marha jó az autó, nekem nagy élmény vezetni, a külső-belső kialakítást 6 éve csodálom. Egy apró gond történt vele tegnap. Egy lejtős úton parkoltunk orral felfelé, a tankban már csak kevéske benzinnel (talán 8-10 liter). Pár óra állás után indulni akartunk volna, ám nem sikerült. Minden remekül működött (ellenőriztem), motor idításgátló kikapcsolt, aksi remek állapotban, pörög az indítómotor, de még túszívatott indítással sem indult a motor. Végül a sógórom Suzukijával felhúzott egy vízszintes részig (nagy kínlódva), és ott már pöcire elindult. Az lenne a kérdésem a tapasztaltabb kollégákhoz, hogy ez a kis malőr általános eset, tehát 10 liter benzin úgy eltűnik a tankban, hogy ferde állásnál már nem jut el a hengerekig, vagy valami zűr van? Azóta tankoltam bele és nem jelentkezett semmi proléma... Köszönöm előre is a válaszokat, üdv:
Joci
Szia!
Először is gratula a Mondihoz!
Üdv. itt nálunk, sok-sok elégedett Km-eket, és vigyázzatok egymásra!
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2782 Dátum: 2006.05.30 kedd, 07:02:00 »

Sziasztok!
Van egy gyönyörű 1.8 TD II.-es kombi Mondikám. Szeretném megkérdezni, hogy tudja e valaki, hogy belüről lehet-e nyitni a csomagtartó ajtót, vagy csak kivülről kulccsal lehet? Ha lehet hogyan? Köszönöm a segítségeteket.  Szerintem a Mondeó a világ legszebb autója.  Bocsi, de ezt meg kellett írnom. Sziasztok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2783 Dátum: 2006.05.30 kedd, 08:16:00 »

Nem lehet belülről nyitni sajna.Kulcsal,vagy megnyomva a gombot vagy távcsocsóval.Kinek milyen a felszereltsége.Nem rángat amikor váltassz fokozatot?Mikori?Ft?Km?Kép?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2784 Dátum: 2006.05.30 kedd, 09:35:00 »

Sziasztok!
Van egy gyönyörű 1.8 TD II.-es kombi Mondikám. Szeretném megkérdezni, hogy tudja e valaki, hogy belüről lehet-e nyitni a csomagtartó ajtót, vagy csak kivülről kulccsal lehet? Ha lehet hogyan? Köszönöm a segítségeteket.  Szerintem a Mondeó a világ legszebb autója.  Bocsi, de ezt meg kellett írnom. Sziasztok
Az én MKI-ben lehetett nyitni, azzal a karral, amivel a benzintankajtót, csak nem nyomni, hanem húzni kellett
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2785 Dátum: 2006.05.30 kedd, 10:30:00 »

Köszi a válaszokat, kicsit megnyugodtam. Lenne még három kérdésem.
1. Most aktuális a téli gumik lecserélése a gyári alufelnikre (február óta nem nagyon volt használva a verda). Kell-e erről a műveletről valami spécit tudni, pl. miért különbözik az egyik rögzítő anya az öt közül?
2. Tegnap a légkondi 21 fokon az első két három percben igen meleg levegőt küldött, és csak utána jött a finom hűvös (korábban nem volt probléma). Normális ez, vagy valami nincs rendben?
3. Az autóban vadi új motor blokk van (márciusban lett kicserélve), hogy kell ezzel bánni, van-e ilyenkor valami extra kívánalom.
Köszi a válaszokat, az autó egyébként fantasztikus, én a hifi rendszerrel is meg vagyok elégedve (6006), bár a CD tokok nem férnek a könyöktartó alá, de mindegy. A motor jó halk, ha meg megszólal, annak egyéb hátbizsergető vonzata is van, úgyhogy én először tapasztalom, mi is az, hogy vezetési élmény.
Joci
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2786 Dátum: 2006.05.30 kedd, 10:40:00 »

Köszi a válaszokat, kicsit megnyugodtam. Lenne még három kérdésem.
1. Most aktuális a téli gumik lecserélése a gyári alufelnikre (február óta nem nagyon volt használva a verda). Kell-e erről a műveletről valami spécit tudni, pl. miért különbözik az egyik rögzítő anya az öt közül?
2. Tegnap a légkondi 21 fokon az első két három percben igen meleg levegőt küldött, és csak utána jött a finom hűvös (korábban nem volt probléma). Normális ez, vagy valami nincs rendben?
3. Az autóban vadi új motor blokk van (márciusban lett kicserélve), hogy kell ezzel bánni, van-e ilyenkor valami extra kívánalom.
Köszi a válaszokat, az autó egyébként fantasztikus, én a hifi rendszerrel is meg vagyok elégedve (6006), bár a CD tokok nem férnek a könyöktartó alá, de mindegy. A motor jó halk, ha meg megszólal, annak egyéb hátbizsergető vonzata is van, úgyhogy én először tapasztalom, mi is az, hogy vezetési élmény.
Joci
Üdv a klubban
1. valószínüleg kerékőr (Űsőt biztos) Nincs egy más fejű kulcs a kerékkulcs között? Ha nincs, menj vissza az eladóhoz, verd ki belőle vagy szerezz egyet a fordtól/bontóból mert különben elég bajos lesz leszedni a kerekeket.
2. szerintem igen
3. ne gyilkold a motort, különben minden mehet a régiben. Ne menj vele leszabályozásig:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2787 Dátum: 2006.05.30 kedd, 11:33:00 »

Szalai József,
 
ez normális. Nekem is volt, hogy nem indult, mikor úgy parkoltam a kertbe, hogy a felfelé volt a motor. Én megkérdeztem a Ford szervízt, azt mondják, hogy úgy parkoljak, hogy a motor legyen lefelé a lejtőn, mert vissza különben visszafolyik az olaj, üzemanyag, stb... Most így parkolok, és semmi gond nincs vele.
Lehet, hogy a tankban (kevés naftánál, ferdén állva) a szint nem éri el a csonkot, amin kijutna a nyál
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2788 Dátum: 2006.05.30 kedd, 11:34:00 »

Az én MKI-ben lehetett nyitni, azzal a karral, amivel a benzintankajtót, csak nem nyomni, hanem húzni kellett
Hát, ja, kétlem, hogy visszafejlesztették volna
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2789 Dátum: 2006.05.30 kedd, 11:35:00 »

Köszi a válaszokat, kicsit megnyugodtam. Lenne még három kérdésem.
1. Most aktuális a téli gumik lecserélése a gyári alufelnikre (február óta nem nagyon volt használva a verda). Kell-e erről a műveletről valami spécit tudni, pl. miért különbözik az egyik rögzítő anya az öt közül?
2. Tegnap a légkondi 21 fokon az első két három percben igen meleg levegőt küldött, és csak utána jött a finom hűvös (korábban nem volt probléma). Normális ez, vagy valami nincs rendben?
3. Az autóban vadi új motor blokk van (márciusban lett kicserélve), hogy kell ezzel bánni, van-e ilyenkor valami extra kívánalom.
Köszi a válaszokat, az autó egyébként fantasztikus, én a hifi rendszerrel is meg vagyok elégedve (6006), bár a CD tokok nem férnek a könyöktartó alá, de mindegy. A motor jó halk, ha meg megszólal, annak egyéb hátbizsergető vonzata is van, úgyhogy én először tapasztalom, mi is az, hogy vezetési élmény.
Joci
Ez a motorcsere nem gyanús
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2790 Dátum: 2006.05.30 kedd, 11:37:00 »

Az én MKI-ben lehetett nyitni, azzal a karral, amivel a benzintankajtót, csak nem nyomni, hanem húzni kellett
MKII-ben már nem lehet nyitni belülről a csomagtartót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2791 Dátum: 2006.05.30 kedd, 11:39:00 »

Üdv a klubban
1. valószínüleg kerékőr (Űsőt biztos) Nincs egy más fejű kulcs a kerékkulcs között? Ha nincs, menj vissza az eladóhoz, verd ki belőle vagy szerezz egyet a fordtól/bontóból mert különben elég bajos lesz leszedni a kerekeket.
2. szerintem igen
3. ne gyilkold a motort, különben minden mehet a régiben. Ne menj vele leszabályozásig:)))
Nekem a klíma egyből hüsit nyom, igaz ez mkI, aminél ügye belülről is nyitható a csomi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2792 Dátum: 2006.05.30 kedd, 11:40:00 »

Nekem a klíma egyből hüsit nyom, igaz ez mkI, aminél ügye belülről is nyitható a csomi
akkor az nem alap
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2793 Dátum: 2006.05.30 kedd, 11:44:00 »

Ez a motorcsere nem gyanús
Az előző tulaj ráfutott valami púpra, és a motor alatt, a jobb oldali részen megsérült valami (láttam alulról, nem takart motornál tényleg elég védtelen műanyag csonk, nem tudom pontosan, hogy mi) ami a motorolaj elfolyását, és az ezt nem észrevevő sofőr további gázadását követően a motorblokk beégését okozta...
Mielőtt megvettem, megvizsgálta egy ismerős szerelő, azt mondta, hogy nem törött, tényleg csak a motorblokk lett kicserélve, ráadásul, mivel céges autó volt, van számla, casco-s papír, meg minden, úgyhogy én még örülök is, hogy egy új motor került a verdába.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2794 Dátum: 2006.05.30 kedd, 12:15:00 »

akkor az nem alap
Nem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2795 Dátum: 2006.05.30 kedd, 12:15:00 »

Az előző tulaj ráfutott valami púpra, és a motor alatt, a jobb oldali részen megsérült valami (láttam alulról, nem takart motornál tényleg elég védtelen műanyag csonk, nem tudom pontosan, hogy mi) ami a motorolaj elfolyását, és az ezt nem észrevevő sofőr további gázadását követően a motorblokk beégését okozta...
Mielőtt megvettem, megvizsgálta egy ismerős szerelő, azt mondta, hogy nem törött, tényleg csak a motorblokk lett kicserélve, ráadásul, mivel céges autó volt, van számla, casco-s papír, meg minden, úgyhogy én még örülök is, hogy egy új motor került a verdába.
Ha biztos forrásból van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2796 Dátum: 2006.05.30 kedd, 13:23:00 »

MKII-ben már nem lehet nyitni belülről a csomagtartót.
Javaslok beépíteni egy escortból százmazó csominyitó gombocskát mondjuk a lámpáspanelon van neki hely bőven Cheesy Az igazi megoldás persze csak akkor működjön ha a VSS szenzorból nem jön jel vagy nincs a kulcs a gyújtáskapcsolóban. Magyarul menet közbe véletlen nyitástól legyen védve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2797 Dátum: 2006.05.30 kedd, 14:03:00 »

Javaslok beépíteni egy escortból százmazó csominyitó gombocskát mondjuk a lámpáspanelon van neki hely bőven Cheesy Az igazi megoldás persze csak akkor működjön ha a VSS szenzorból nem jön jel vagy nincs a kulcs a gyújtáskapcsolóban. Magyarul menet közbe véletlen nyitástól legyen védve.
Na, azt rád hagyom. Ha megcsinálod, megköszönöm.Smiley)) De én inkább az ülésre tenném a kapcsolót a magasságállító mellé.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2798 Dátum: 2006.05.30 kedd, 14:10:00 »

MKII-ben már nem lehet nyitni belülről a csomagtartót.
mk1-ben (kombi) meg kikapcsolható a belülről való bowdenes nyitás, igaz minek
 
ami zavar, hogy a tanksapkaajtónyitó beszálláskor véletlenül megtaposható
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2799 Dátum: 2006.05.30 kedd, 14:29:00 »

mk1-ben (kombi) meg kikapcsolható a belülről való bowdenes nyitás, igaz minek
 
ami zavar, hogy a tanksapkaajtónyitó beszálláskor véletlenül megtaposható
Te hogy szállsz be az autóba aranyom?Smiley))))
Naplózva
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.