Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 10:24:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1877710 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3000 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 16:45:00 »

Az első tuningom egyébként több mint 20 éve követtem el. Egy önindítő védő kapcsolás volt ami kikapcsolta az önindítót ha elaludt a töltéslámpa. Fájt hallgatni ahogy a nejem indítozott már rég járt a motor az indító meg tekert tovább. Nem sikerült megtanítani, maradt a védelmi rendszer kifejlesztése Cheesy
Vagy még az asszonyt lehetett volna lecserélni bár ennek a védelemnek a beépítése egyszerűbb .
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3001 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 18:20:00 »

Ha váltózár, akkor tytan dypol. A többiek 1-2 kategóriával alatta vannak, biztonság szempontjából. De. Az elsőkerekeseknél bowdennel (rúddal) viszik előre a vezérlést. Kb 1 perc alatt szétkapják a vezérlést, berakják 2-be, osz usgyi. És vigyorog rajtad, hogy mennyit költöttél rá - rossz esetben pont nála.
Szvsz egy titkos kapcsoló, egy jó riasztó ér annyit, mint a váltózár. A mondit amúgy sem lopják. És nekem is volt váltózáram, de a mostaniba már nem raktam, beláttam, teljesen felesleges.
Én azt mondom, most ami jó az a UV jelölés, így alkatrésznek se éri meg elvinni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3002 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 13:28:00 »

Sziasztok!
Vettem egy gyönyörűséges, használt Mondeot és nagyon szeretem, a bibi, hogy nem jó kerékkulcsot adtak hozzá.  Mit tegyek, ha kereket kell cserélnem a viág háta mögött?
Eszto,
nekem meg Opel-kereket adtak, 2-3 mm csak a lyukkiosztás különbsége, még mellé is próbáltam a pótkereket egy külföldi út előtt...
 
egy Coca-Colás teherautóba felkapaszkodva az ölemben vittem a kereket a gumishoz, és vissza is hozott
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3003 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 15:29:00 »

Sziasztok!
 
Most érkeztünk haza a vadi új ( nekem legalább is ) Mondival ( 2004.06. 2.0 TDCi, 130LE Ghia, 85000? Km )több mint 2000 km megtétele után.
Az autó egy álom, nagyon jó vezetni, kiváló a fogyasztása ( autópálya 130-140, vidéki út 80-100, Grossglockner 30-50 stb. és 5,5 l/100 km).  
Van egy két gondom is. Sikerült többször lefullasztani, mint az előző autóimat összesen, kicsit gyengének érzem az alapjárat közelében. A másik, hogy az autópályán az úthibák után táncolni kezdett a hátulja. Itthon egy rázatás után kiderült, hogy a bal hátsó lengéscsillapító megadta magát. Irány a Nagyautó, majd csere. A használtautó kereskedő rendes volt, azt mondta, kicserélik, vagy fizeti a költségeket ( ilyen is van!). Most azóta nem csinálja ?!!
 
Képfeltöltés.hu éppen nem megy, de hamarosan felrakom a képét is.  
 
Kérdések: először is köszi azoknak, akik beszkennelték és felrakták a kezelési leírást, audióeszközök leírását, stb. sok segítséget nyújtott. Az MKIII. leírása azonban még nem a facelift-esé, és érdekelne a légkondi ( automata) leírása, mert az nem egyezik meg a régivel, úgy látom. Nem tudom, mit jelent az ECO felirat, hogyan tudom automata állás helyett én beállítani, stb.
És azt vettem észre, mintha nem egyezne a sebességmérő által mutatott érték az út mellett álló mérők értékeivel (ilyen odakint volt bőven!). Valahol már olvastam, hogy lehet a kerékméretet beállítani, de most nem találom.
 
Üdv mindenkinek.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3004 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 15:33:00 »

Sziasztok!
 
Most érkeztünk haza a vadi új ( nekem legalább is ) Mondival ( 2004.06. 2.0 TDCi, 130LE Ghia, 85000? Km )több mint 2000 km megtétele után.
Az autó egy álom, nagyon jó vezetni, kiváló a fogyasztása ( autópálya 130-140, vidéki út 80-100, Grossglockner 30-50 stb. és 5,5 l/100 km).  
Van egy két gondom is. Sikerült többször lefullasztani, mint az előző autóimat összesen, kicsit gyengének érzem az alapjárat közelében. A másik, hogy az autópályán az úthibák után táncolni kezdett a hátulja. Itthon egy rázatás után kiderült, hogy a bal hátsó lengéscsillapító megadta magát. Irány a Nagyautó, majd csere. A használtautó kereskedő rendes volt, azt mondta, kicserélik, vagy fizeti a költségeket ( ilyen is van!). Most azóta nem csinálja ?!!
 
Képfeltöltés.hu éppen nem megy, de hamarosan felrakom a képét is.  
 
Kérdések: először is köszi azoknak, akik beszkennelték és felrakták a kezelési leírást, audióeszközök leírását, stb. sok segítséget nyújtott. Az MKIII. leírása azonban még nem a facelift-esé, és érdekelne a légkondi ( automata) leírása, mert az nem egyezik meg a régivel, úgy látom. Nem tudom, mit jelent az ECO felirat, hogyan tudom automata állás helyett én beállítani, stb.
És azt vettem észre, mintha nem egyezne a sebességmérő által mutatott érték az út mellett álló mérők értékeivel (ilyen odakint volt bőven!). Valahol már olvastam, hogy lehet a kerékméretet beállítani, de most nem találom.
 
Üdv mindenkinek.

 
Az ECo felirat pont azt jelenti, hogy mostantól Te irányítassz mindent. Csak akkor automata, ha megnyomod az AUTO gombot, de amint belenyúlsz elvileg már minden manuálisan műxik.
 
A kerékméretet viszont csak szervízben komputer segítségével lehet manipulálni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3005 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 16:21:00 »

Sziasztok!
 Nekem olyan gondom van  az autóval,hogy sebesség váltáskor kicsit rángat. Azt mondták gyertyahiba lehet. Igaz ez? A másik,hogy néha nem lehet kapcsolni az egyest, és a hátramenetet.Le kell állítani a motort és újraindítva működik, de általában is nehezebben váltja ezt a két sebességet.
 Segítségeteket is előre köszönöm!!!:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3006 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 16:59:00 »


 
Az ECo felirat pont azt jelenti, hogy mostantól Te irányítassz mindent. Csak akkor automata, ha megnyomod az AUTO gombot, de amint belenyúlsz elvileg már minden manuálisan műxik.
 
A kerékméretet viszont csak szervízben komputer segítségével lehet manipulálni...
Az eco gomb azt jelenti, hogy nem tekeri a klímakompresszort, azaz nem növeli meg a fogyit. Vagyis a klíma teljesen ki van kapcsolva.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3007 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 21:48:00 »

Sziasztok!
 Nekem olyan gondom van  az autóval,hogy sebesség váltáskor kicsit rángat. Azt mondták gyertyahiba lehet. Igaz ez? A másik,hogy néha nem lehet kapcsolni az egyest, és a hátramenetet.Le kell állítani a motort és újraindítva működik, de általában is nehezebben váltja ezt a két sebességet.
 Segítségeteket is előre köszönöm!!!:)
Kicsit esetleg bővebben a kocsiról? Váltó?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3008 Dátum: 2006.06.26 hétfő, 22:15:00 »

Sziasztok!
 Nekem olyan gondom van  az autóval,hogy sebesség váltáskor kicsit rángat. Azt mondták gyertyahiba lehet. Igaz ez? A másik,hogy néha nem lehet kapcsolni az egyest, és a hátramenetet.Le kell állítani a motort és újraindítva működik, de általában is nehezebben váltja ezt a két sebességet.
 Segítségeteket is előre köszönöm!!!:)
Ha nem veszi könnyen az egyest, rükit, rakd üresbe, engedd ki a kuplungot, majd be a kuplung, és máris OK.
Parasztosan úgy lehetne mondani, a rüki nincs szinkronban
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3009 Dátum: 2006.06.27 kedd, 08:59:00 »

Sziasztok,
Szeretném megkérdezni hogy van e tapasztalat üléshuzat védelemmel kapcsolatban? Nagyon világos színű a kárpit, hamar koszolódik, pedig a gyereknek megvan tiltva a csokievés a kocsiban :-) Komolyra fordítva: ha tudnátok tippet adni hol és milyen üléshuzat védőt vegyek, azért hálás lennék. Egyelőre eddig a Homasitában gondolkozom, hogy holnap kimegyek és veszek valamit... Köszi előre is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3010 Dátum: 2006.06.27 kedd, 09:14:00 »

Ha váltózár, akkor tytan dypol. A többiek 1-2 kategóriával alatta vannak, biztonság szempontjából. De. Az elsőkerekeseknél bowdennel (rúddal) viszik előre a vezérlést. Kb 1 perc alatt szétkapják a vezérlést, berakják 2-be, osz usgyi. És vigyorog rajtad, hogy mennyit költöttél rá - rossz esetben pont nála.
Szvsz egy titkos kapcsoló, egy jó riasztó ér annyit, mint a váltózár. A mondit amúgy sem lopják. És nekem is volt váltózáram, de a mostaniba már nem raktam, beláttam, teljesen felesleges.
Titánt ha folyékony nitrogénnel fagyasztod és ráütsz, szanaszét törik...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3011 Dátum: 2006.06.27 kedd, 09:57:00 »

Köszi mindenkinek a válaszokat. Megjött a kép is.

 
A következő talin találkozunk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3012 Dátum: 2006.06.27 kedd, 10:04:00 »

Én azt mondom, most ami jó az a UV jelölés, így alkatrésznek se éri meg elvinni.
Bpest és Gyöngyös viszonylatában ( esetleg Veszprém) hol lehet ezt elkövetni, mert eddig ilyet nem találtam az oldalon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3013 Dátum: 2006.06.27 kedd, 10:06:00 »

Gyönyörű szííp, drága tezsvírem! A tetősín saválló? Me gá kilincs is? Oszt a felni meg alaménijum?
Szeretjük a fémet, drága tezsvííírem, hállod-e! Jujj, hát az ajutó is mázsfíl tonná!!!
Hol lax, tesó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3014 Dátum: 2006.06.27 kedd, 10:08:00 »

Bpest és Gyöngyös viszonylatában ( esetleg Veszprém) hol lehet ezt elkövetni, mert eddig ilyet nem találtam az oldalon.
Veszprémben csinálnak vhol, de nemtom hol.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3015 Dátum: 2006.06.27 kedd, 10:13:00 »

Bpest és Gyöngyös viszonylatában ( esetleg Veszprém) hol lehet ezt elkövetni, mert eddig ilyet nem találtam az oldalon.
A főoldalon a partnerek között megtalálod.Szép az autód, gratulálok hozzá
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3016 Dátum: 2006.06.27 kedd, 10:43:00 »

Titánt ha folyékony nitrogénnel fagyasztod és ráütsz, szanaszét törik...
Nem így van. A titán 5 rétegű szendvicsszerkezetű, 5 különböző anyagból, maximum a legkeményebb törik, a többi nem. Én beszélgettem az egyik tesztelővel, aki végignézett mindenféle rongálási kísérletet. Flex: szétrobban a lap. Fűrész: kb 1 napig kell fűrészelni. Zárkiöntés: tönkremegy a zár, és többet nem lehet kinyitni. Ez az egyetlen olyan zár, amit kinyithatatlannak tituláltak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3017 Dátum: 2006.06.27 kedd, 10:47:00 »

zozi,
 
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3018 Dátum: 2006.06.27 kedd, 10:48:00 »

Mondeo kombici,
 
Gratula a verdahoz ! Gyonyoru ! Pont olyan, mint egy Mondejo
A tajkep felaras vot, vagy benne foglaltatik az arban ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3019 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:30:00 »

Az eco gomb azt jelenti, hogy nem tekeri a klímakompresszort, azaz nem növeli meg a fogyit. Vagyis a klíma teljesen ki van kapcsolva.
Há mondom én...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3020 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:51:00 »

az én mondimnak is elkelne egy ilyen háttér...
jut eszembe, amikor még nem ismerkedtünk össze, Svájcban élt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3021 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:51:00 »

Mondeo kombici,
 
Gratula a verdahoz ! Gyonyoru ! Pont olyan, mint egy Mondejo
A tajkep felaras vot, vagy benne foglaltatik az arban ?
az én mondimnak is elkelne egy ilyen háttér...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3022 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:55:00 »

Gyönyörű szííp, drága tezsvírem! A tetősín saválló? Me gá kilincs is? Oszt a felni meg alaménijum?
Szeretjük a fémet, drága tezsvííírem, hállod-e! Jujj, hát az ajutó is mázsfíl tonná!!!
Hol lax, tesó?
Szia Tesó!
A tetősín az csak festett, csak a ST-nek alumínium. Hogy hol lakok, aszt nem mondom meg, mer még gusztusod támad elvinni a MÉH-be.
Köszi a dícséretet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3023 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:57:00 »

A főoldalon a partnerek között megtalálod.Szép az autód, gratulálok hozzá
Köszi a gratulát.  
A főoldalt megnéztem, kinyomtattam, de ezen helyek környékén sehol sem találtam, de lehet, hogy én vagyok figyelmetlen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3024 Dátum: 2006.06.27 kedd, 14:59:00 »

Mondeo kombici,
 
Gratula a verdahoz ! Gyonyoru ! Pont olyan, mint egy Mondejo
A tajkep felaras vot, vagy benne foglaltatik az arban ?
A háttér feláras volt, de megérte. 5 nap Tirol, teljes ellátás, 50e/fő és két gyermek 13 éves korig ingyér.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3025 Dátum: 2006.06.27 kedd, 15:50:00 »

Mondeo kombici,
 
Te kis pedrofil
eccere 2vel, raadasul ingyer...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3026 Dátum: 2006.06.27 kedd, 16:02:00 »

Remélem még nem sültetek meg és olvassa valaki a soraimat!Ma elmentem "eddig" nagy tiszteletben álló szerelőmhöz,hogy hosszú utam előtt cserélje ki a kettő db ékszíjat.Mire ő közölte,hogy ilyen melegben ilyen *** melót nem vállal.Mert a Mondeon büntetés az ékszíj csere.Ez komoly?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3027 Dátum: 2006.06.27 kedd, 16:08:00 »

Remélem még nem sültetek meg és olvassa valaki a soraimat!Ma elmentem "eddig" nagy tiszteletben álló szerelőmhöz,hogy hosszú utam előtt cserélje ki a kettő db ékszíjat.Mire ő közölte,hogy ilyen melegben ilyen *** melót nem vállal.Mert a Mondeon büntetés az ékszíj csere.Ez komoly?
Hát ja motortartót oldani - előtte motort megemelni. Hálás feladat Cheesy
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3028 Dátum: 2006.06.27 kedd, 16:10:00 »

Remélem még nem sültetek meg és olvassa valaki a soraimat!Ma elmentem "eddig" nagy tiszteletben álló szerelőmhöz,hogy hosszú utam előtt cserélje ki a kettő db ékszíjat.Mire ő közölte,hogy ilyen melegben ilyen *** melót nem vállal.Mert a Mondeon büntetés az ékszíj csere.Ez komoly?
Összedobjunk neki egy légkondira? Szerintem 500 Ft. fejenként és már ki is cseréli neked a szíjat. Én nagy ívben kerülném ezek után a drágalátost, mert egész nyáron ilyen meleg lesz (ősszel meg esik, télen meg hideg, aztán tavasszal meg a pollenek...) Őrület!!!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3029 Dátum: 2006.06.27 kedd, 16:19:00 »

Remélem még nem sültetek meg és olvassa valaki a soraimat!Ma elmentem "eddig" nagy tiszteletben álló szerelőmhöz,hogy hosszú utam előtt cserélje ki a kettő db ékszíjat.Mire ő közölte,hogy ilyen melegben ilyen *** melót nem vállal.Mert a Mondeon büntetés az ékszíj csere.Ez komoly?
Pedig lassan nekem is kéne azokat cserélni, menjünk együtt, hátha kapunk kedvezményt
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3030 Dátum: 2006.06.27 kedd, 17:12:00 »

Wictor!
Te majd legyezed a szakit pálmalevéllel én meg hordom neki a hideg sört.Ne szenvedjen a melegtől szegény.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3031 Dátum: 2006.06.27 kedd, 17:51:00 »

Kedves Leendő Márkatársak!
Az általam kinézett 2003. XII-i kombi diesel automat mondeót elvittem szervízbe. Nem hivatalos Ford szervízbe, ezért nem volt nekik ford műszerük. Egy Bosch műszerrel nézték meg a hibalistát, ami a következő hibakódot adta: "P0700 Váltó vezérlőrendszer". Nem tudták megmondani, hogy ez konkrétan mit jelent, sőt szerintük lehet, hogy csak a műszerek közti kommunikációbol ered. Mi a véleményetek?
Péter
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3032 Dátum: 2006.06.27 kedd, 18:55:00 »

Kedves Leendő Márkatársak!
Az általam kinézett 2003. XII-i kombi diesel automat mondeót elvittem szervízbe. Nem hivatalos Ford szervízbe, ezért nem volt nekik ford műszerük. Egy Bosch műszerrel nézték meg a hibalistát, ami a következő hibakódot adta: "P0700 Váltó vezérlőrendszer". Nem tudták megmondani, hogy ez konkrétan mit jelent, sőt szerintük lehet, hogy csak a műszerek közti kommunikációbol ered. Mi a véleményetek?
Péter
Szerintem vidd el hivatalos szervízbe.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3033 Dátum: 2006.06.27 kedd, 20:01:00 »

Kedves Leendő Márkatársak!
Az általam kinézett 2003. XII-i kombi diesel automat mondeót elvittem szervízbe. Nem hivatalos Ford szervízbe, ezért nem volt nekik ford műszerük. Egy Bosch műszerrel nézték meg a hibalistát, ami a következő hibakódot adta: "P0700 Váltó vezérlőrendszer". Nem tudták megmondani, hogy ez konkrétan mit jelent, sőt szerintük lehet, hogy csak a műszerek közti kommunikációbol ered. Mi a véleményetek?
Péter
P0700 Transmission Control System Malfunction - biza valami hiba lesz a váltó vezérlésében. Ez egy klassz hely ilyen kódokhoz  
http://www.obd-codes.com
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3034 Dátum: 2006.06.28 szerda, 11:08:00 »

Sziasztok!
Néhány új kérdés: a vezetőoldali ablak leengedéskor visít, mintha szorulna. Felhúzáskor nem, és eddig leengedéskor sem csinálta. Ötleteket szívesen fogadok.
 
Ki az, aki a fórumon az alvázszám alapján tud infót adni az autóról, mert mégiscsak szeretném visszaállíttatni az órát, és megdolgozni a szrvízkönyvet, hogy egyezzenek egymással, mert úgy látom, az egyik ajtó alja kissé már kezd barnulni. Óra visszaállításra is várok ötletet, hol, kinél.
 
Ha valakinek van gyári kihangosítóhoz felesleges Nokia 6100 tartója, az is érdekelne, megbótolnám vele. A gyári 20e.
 
Köszi mindenkinek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3035 Dátum: 2006.06.28 szerda, 11:12:00 »

Sziasztok!
Néhány új kérdés: a vezetőoldali ablak leengedéskor visít, mintha szorulna. Felhúzáskor nem, és eddig leengedéskor sem csinálta. Ötleteket szívesen fogadok.
 
Ki az, aki a fórumon az alvázszám alapján tud infót adni az autóról, mert mégiscsak szeretném visszaállíttatni az órát, és megdolgozni a szrvízkönyvet, hogy egyezzenek egymással, mert úgy látom, az egyik ajtó alja kissé már kezd barnulni. Óra visszaállításra is várok ötletet, hol, kinél.
 
Ha valakinek van gyári kihangosítóhoz felesleges Nokia 6100 tartója, az is érdekelne, megbótolnám vele. A gyári 20e.
 
Köszi mindenkinek.
Hali!
Nekem van kihang tartóm. Olyan aminek az alján kihúzható a csatlakozó. Asszem az öszes 6-os hoz jó. (kivéve a régieket) Viszont a Media Markt (v. Saturn) ban én 7 ezerért vettem a 9300-hoz tartót. Csak átdugtam és műkszik. És ez is gyári! Még utánanézek.
Az ablak meg szerintem simán a meleg miatt nyikorog. nekem sem mindig hangtalanul jön le. A gumi öregszik is és egy idő után már nem annyira rugalmas.
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3036 Dátum: 2006.06.28 szerda, 11:14:00 »

Remélem még nem sültetek meg és olvassa valaki a soraimat!Ma elmentem "eddig" nagy tiszteletben álló szerelőmhöz,hogy hosszú utam előtt cserélje ki a kettő db ékszíjat.Mire ő közölte,hogy ilyen melegben ilyen *** melót nem vállal.Mert a Mondeon büntetés az ékszíj csere.Ez komoly?
Ez tényleg így volt...elhiszem de...
Egy jót nevettem ezen, mármint nem azon, hogy nem cserélik le neked a szíjakat...
Eltudom képzelni,hogy mondthatta...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3037 Dátum: 2006.06.28 szerda, 11:23:00 »

Remélem még nem sültetek meg és olvassa valaki a soraimat!Ma elmentem "eddig" nagy tiszteletben álló szerelőmhöz,hogy hosszú utam előtt cserélje ki a kettő db ékszíjat.Mire ő közölte,hogy ilyen melegben ilyen *** melót nem vállal.Mert a Mondeon büntetés az ékszíj csere.Ez komoly?
Mekkora üzletember! Az ilyen haljon éhen!
Aki nem dolgozik.......
Ha Pl. Te kapsz egy munkát (akár éjszakait ugye ) akkor Te nem mondod azt, hogy nem vállalod, mert túl bonyolult, meg kényelmetlen meg nincs kedved
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3038 Dátum: 2006.06.28 szerda, 11:37:00 »

Sziasztok!
Néhány új kérdés: a vezetőoldali ablak leengedéskor visít, mintha szorulna. Felhúzáskor nem, és eddig leengedéskor sem csinálta. Ötleteket szívesen fogadok.
 
Ki az, aki a fórumon az alvázszám alapján tud infót adni az autóról, mert mégiscsak szeretném visszaállíttatni az órát, és megdolgozni a szrvízkönyvet, hogy egyezzenek egymással, mert úgy látom, az egyik ajtó alja kissé már kezd barnulni. Óra visszaállításra is várok ötletet, hol, kinél.
 
Ha valakinek van gyári kihangosítóhoz felesleges Nokia 6100 tartója, az is érdekelne, megbótolnám vele. A gyári 20e.
 
Köszi mindenkinek.
Pssst szappanozd meg kicsit a vezetősint - öreg szaki mutatta a technikát ékszíjon.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3039 Dátum: 2006.06.28 szerda, 11:53:00 »

Sziasztok!
Néhány új kérdés: a vezetőoldali ablak leengedéskor visít, mintha szorulna. Felhúzáskor nem, és eddig leengedéskor sem csinálta. Ötleteket szívesen fogadok.
 
Ki az, aki a fórumon az alvázszám alapján tud infót adni az autóról, mert mégiscsak szeretném visszaállíttatni az órát, és megdolgozni a szrvízkönyvet, hogy egyezzenek egymással, mert úgy látom, az egyik ajtó alja kissé már kezd barnulni. Óra visszaállításra is várok ötletet, hol, kinél.
 
Ha valakinek van gyári kihangosítóhoz felesleges Nokia 6100 tartója, az is érdekelne, megbótolnám vele. A gyári 20e.
 
Köszi mindenkinek.
És hogyan gondoltad a szervízkönyv buherálását? Utánna nézel, hogy mikor hol volt szervizelve az autó, és mindenhova bekopogsz a pöcsétért?
 
Én a következőt tudnám javasolni: hagyd így, és intézd ezzel az egészet. Ha akadályokba ütközöl, akkor gyere le hozzánk Esztergomba, és itt csináltasd meg, mert itt még a decemberi javításoknak sem tudnak utánna nézni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3040 Dátum: 2006.06.28 szerda, 12:29:00 »

Pssst szappanozd meg kicsit a vezetősint - öreg szaki mutatta a technikát ékszíjon.
Köszi, kipróbálom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3041 Dátum: 2006.06.28 szerda, 12:29:00 »

Hali!
Nekem van kihang tartóm. Olyan aminek az alján kihúzható a csatlakozó. Asszem az öszes 6-os hoz jó. (kivéve a régieket) Viszont a Media Markt (v. Saturn) ban én 7 ezerért vettem a 9300-hoz tartót. Csak átdugtam és műkszik. És ez is gyári! Még utánanézek.
Az ablak meg szerintem simán a meleg miatt nyikorog. nekem sem mindig hangtalanul jön le. A gumi öregszik is és egy idő után már nem annyira rugalmas.
üdv,
Ez gyári kihangosító, aminek van egy központi egysége, ehhez csatlakozóval kapcsolódik a tartó, amit ha felemelsz, akkor az sem hallja a válaszokat, aki bent ül az autóban.
De egyébként érdekel a dolog, ha hétvégén felérek a Nagyfaluba, átruccanok az MM-be ott van egy köpésre a Westend,és megkukkolom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3042 Dátum: 2006.06.28 szerda, 12:32:00 »

És hogyan gondoltad a szervízkönyv buherálását? Utánna nézel, hogy mikor hol volt szervizelve az autó, és mindenhova bekopogsz a pöcsétért?
 
Én a következőt tudnám javasolni: hagyd így, és intézd ezzel az egészet. Ha akadályokba ütközöl, akkor gyere le hozzánk Esztergomba, és itt csináltasd meg, mert itt még a decemberi javításoknak sem tudnak utánna nézni...
Amióta létezik szkenner, Photoshop és színes nyomtató, valamint a szervízkönyv tűzve van és nem fűzve, a már benne lévő pecséteket lehet szaporítani, akár kissé elfordítva is, csak tudni kéne, hogy mikor és hol valamint mennyi kilóméternél volt a szervíz, mert nem baj, ha megegyeznek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3043 Dátum: 2006.06.28 szerda, 12:33:00 »

Ez gyári kihangosító, aminek van egy központi egysége, ehhez csatlakozóval kapcsolódik a tartó, amit ha felemelsz, akkor az sem hallja a válaszokat, aki bent ül az autóban.
De egyébként érdekel a dolog, ha hétvégén felérek a Nagyfaluba, átruccanok az MM-be ott van egy köpésre a Westend,és megkukkolom
Ja! Ez nem olyan. Ebbe beleteszed és kihangosít. A csatlakozása viszoont ugyan olyan.  
Nekem a 6610 esem műxik vele, csak ugye a másikat használom. Nézd meg, hogy mennyibe kerül. (én a 9300 hoz a Mammutban vettem)
7 rugót megér. Ha nagyon sok lenne akkor szólj és kitalálunk valamit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3044 Dátum: 2006.06.28 szerda, 12:33:00 »

Ez gyári kihangosító, aminek van egy központi egysége, ehhez csatlakozóval kapcsolódik a tartó, amit ha felemelsz, akkor az sem hallja a válaszokat, aki bent ül az autóban.
De egyébként érdekel a dolog, ha hétvégén felérek a Nagyfaluba, átruccanok az MM-be ott van egy köpésre a Westend,és megkukkolom
Érdemes T-mobil-nál is megkérdezni. Én a 6610-hez ~2 éve vettem ott asszem 5k volt és annyi azóta is sztem, vagy www.speedshop.hu" TARGET=_fnew>speedshop elég jó árakon dolgozik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3045 Dátum: 2006.06.28 szerda, 12:34:00 »

Érdemes T-mobil-nál is megkérdezni. Én a 6610-hez ~2 éve vettem ott asszem 5k volt és annyi azóta is sztem, vagy www.speedshop.hu" TARGET=_fnew>speedshop elég jó árakon dolgozik.
na mégegyszer: speedshop
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3046 Dátum: 2006.06.28 szerda, 13:20:00 »

na mégegyszer: speedshop
Akkor én is még egyszer:
Őket még akkorról ismerem, amikor Thököly Gsm volt a lánykori nevük.
Az autóban van gyári Ford kihangosító, ami be van építve. Ez áll egy mikrofonból, antennából, hangszóróból, központi egységből és egy kéziegységből, ami oldhatóan van rögzítve. A különböző telefonoknál csak ez a kéziegység más és más. A gyári ilyen kéziegység 20k, amit soknak tartok. Ha veszek egy olyan telefont, ami belevaló és jó minőségű, az csak 10k.  
Nem új kihangosítót keresek, csak esetleg ilyen kéziegységet. Ha te biztos vagy benne, hogy a fenti kihangosító kéziegységének a csatlakozója teljesen azonos az enyémmel, akkor OK, nekem a képből nem ez jön le
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3047 Dátum: 2006.06.28 szerda, 13:22:00 »

Akkor én is még egyszer:
Őket még akkorról ismerem, amikor Thököly Gsm volt a lánykori nevük.
Az autóban van gyári Ford kihangosító, ami be van építve. Ez áll egy mikrofonból, antennából, hangszóróból, központi egységből és egy kéziegységből, ami oldhatóan van rögzítve. A különböző telefonoknál csak ez a kéziegység más és más. A gyári ilyen kéziegység 20k, amit soknak tartok. Ha veszek egy olyan telefont, ami belevaló és jó minőségű, az csak 10k.  
Nem új kihangosítót keresek, csak esetleg ilyen kéziegységet. Ha te biztos vagy benne, hogy a fenti kihangosító kéziegységének a csatlakozója teljesen azonos az enyémmel, akkor OK, nekem a képből nem ez jön le
Hogy egészen tiszta legyen: nem a telefon és a kéziegység csatlakozója a lényeg, az természetes, különben nem megy bele. A kéziegység egy zsinórral és a végén csatlakozóval kapcsolódik a központhoz, ez a csatlakozó ha azonos, akkor a jó.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3048 Dátum: 2006.06.28 szerda, 17:57:00 »

Akkor én is még egyszer:
Őket még akkorról ismerem, amikor Thököly Gsm volt a lánykori nevük.
Az autóban van gyári Ford kihangosító, ami be van építve. Ez áll egy mikrofonból, antennából, hangszóróból, központi egységből és egy kéziegységből, ami oldhatóan van rögzítve. A különböző telefonoknál csak ez a kéziegység más és más. A gyári ilyen kéziegység 20k, amit soknak tartok. Ha veszek egy olyan telefont, ami belevaló és jó minőségű, az csak 10k.  
Nem új kihangosítót keresek, csak esetleg ilyen kéziegységet. Ha te biztos vagy benne, hogy a fenti kihangosító kéziegységének a csatlakozója teljesen azonos az enyémmel, akkor OK, nekem a képből nem ez jön le
Nekem is gyári kihangosítóm van 6210 szériához, neked milyen van, lehet, hogy érdekelne, mert az enyém rakoncátlankodik.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3049 Dátum: 2006.06.28 szerda, 18:21:00 »

Hellosztok!
 
Nézegetem a neten a mondeokat lehet hogy egy ilyen kocsit vásárolok. A sok funkciója között azt nem értem miaz a fűthető elsőszélvédő? Olyan mint a hátsó vagy hogyan képzeljem el?  Mire figyeljek a vásárlásnál? Az autó 94-es
Naplózva
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.