Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 23:15:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1878123 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:13:00 »

Na látod a csúcs az egy érdekes talán kivétel is amivel mehetsz a só hivatalba.... Ezt nem fogja benyelni egy üzemanyag forgalmazó sem. Ezt sajna a gyártónak kellene megoldania
nekem egyszer bexart a motorom, egy Shell-kúttól ráadásul, nem tettek bele 2T olajat
 
mindig úgy tankoltam, hogy majdnem teletankoltam a mocit, aztán otthon a garázsban (200m) elláttam 2T olajjal, 1:25 arányban, egyszer lusta voltam és keveréket vettem, a hajtókarcsapágyazás égett be
 
az öreg szerelőm, aki szintén sajátmagának szokta volt kevergetni az olajat, szintén csak egyszer és ugyanakkor, mint én, lusta volt, és neki bexart a mocija
 
öröm volt nézni, ahogy a mester kapta szét a blokkot, nem egészen öt perc alatt szét volt szedve, kiszereléssel együtt (simson)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:14:00 »

nekem egyszer bexart a motorom, egy Shell-kúttól ráadásul, nem tettek bele 2T olajat
 
mindig úgy tankoltam, hogy majdnem teletankoltam a mocit, aztán otthon a garázsban (200m) elláttam 2T olajjal, 1:25 arányban, egyszer lusta voltam és keveréket vettem, a hajtókarcsapágyazás égett be
 
az öreg szerelőm, aki szintén sajátmagának szokta volt kevergetni az olajat, szintén csak egyszer és ugyanakkor, mint én, lusta volt, és neki bexart a mocija
 
öröm volt nézni, ahogy a mester kapta szét a blokkot, nem egészen öt perc alatt szét volt szedve, kiszereléssel együtt (simson)
ja, hogy miért írtam ezt?
merthogy eszembe sem jutott, hogy pereskedjek
minek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:09:00 »

1.) Én 60-70ekm-et megyek, bizonyos okobol én ragaszkodom hozzá hogy az utolső csepp üzemanyagrol is legyen számlám. Ha más tud "sporolt olajhoz" biztos forrásbol hozzájutni akkor részemről nincs aggály (mi vagyok én a VPOP.  
2.) Azért csak azt mondom akinek még hátra van a garancia java az azért gondolja meg.
3.) "Az üzemanyag számláddal amint már írtam semmit sem érsz mert tuti hogy nem rögtön fog tönkremenni." Egy meglepő dolgot mondok amikor anno évekkel ezelőtt a benzin a balhé volt FIZETTE(ün)K  mint a katonatiszt. Egy a trükkje, legyenek meg a számlák úgy, hogy legalább hihetően egy helyről tankoltál. Ha  a nagy többség ugyse jut "spor" olajhoz akkor legalább örizze meg a számlákat, végül is enni nem kér.
Apropo ha már írtad hogy szalonban dolgozol ami nagyon derék mert Te biztos tudod hogy MKIII facelift2-be Bluetooth "C" kihangosítóhoz (aminek a tartója bele van nyomva a középső pohátartó helyére, ami mint kiderült csak egy tartó alap és kell hozzá egy plussz toldalék) Nos  van-e már Nokia N80-hoz ilyen toldalék?  Asszem most megfogtalak...Na erre válaszolj ha tudsz igennel.
A kihangosítóval tényleg megfogtál, de szerintem egy nokiás boltban erre hamarabb kapsz választ. Nálunk általában utólag beszerelhető bluetooth szettet szoktak berakni mert az bármilyen bluetooth-os telefonhoz jó és az ára is csak 30 rugó+beszerelés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:18:00 »

3.) Ha mégis bexarik acsúcs akkor a "forrásod" tudod perelni? Mert ezzel ellentétben ha van legális üzemanyag számlád, lehetőleg EGY társaságtól akkor nyerő helyzetben vagy mert tudsz kártérítést KAPNI az adott társaságtol.
 
Ezt azért nem nevezném Magyarországon bevált gyakorlatnak. Sajnos.
Dodi a számláiddal együtt úgy elküldenek melegebb égtájra hogy csak úgy füstölsz. Tudod mikor fog neked bármelyik kút is fizetni???ha még esetleg rossz is lessz a mintád hogy bizonyítod be majd napok múltán hogy Te azt tutira ott tankoltad? Egy nap alatt simán ki tudsz furikázni egy tankkal(Ők legelábbis ezt fogják mondani). De mint írtam úgysem rögtön pusztul el a rendszer, annyira azért nem *** a gázolaj. Ha valakinek fizetett ilyen esetben bármelyik olajtársaság is írja le ide!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:27:00 »

A kihangosítóval tényleg megfogtál, de szerintem egy nokiás boltban erre hamarabb kapsz választ. Nálunk általában utólag beszerelhető bluetooth szettet szoktak berakni mert az bármilyen bluetooth-os telefonhoz jó és az ára is csak 30 rugó+beszerelés.
Az lehet de akkor nem lenne hozzá hangvezérlés. Mostmár már teljesen megbarátkoztam vele. Teljesen király, nem kell matatni a gombokkal. Duma vezérlés van tisztára mint otthon......  
Mivel ez gyári Ford kihangosító azért a Nokia nem sokat tud beleszolni. Mellesleg vettem Nokia univerzális tartót is, de csak barkács megoldás lenne.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:33:00 »

Az lehet de akkor nem lenne hozzá hangvezérlés. Mostmár már teljesen megbarátkoztam vele. Teljesen király, nem kell matatni a gombokkal. Duma vezérlés van tisztára mint otthon......  
Mivel ez gyári Ford kihangosító azért a Nokia nem sokat tud beleszolni. Mellesleg vettem Nokia univerzális tartót is, de csak barkács megoldás lenne.
Csak ott Téged vezérelnek?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:45:00 »

Csak ott Téged vezérelnek?
Szerintem két fajta férj van:
1.) A bölcs:  aki már tudja hogy nem ő dumál...
2.) A még tudatlan naiv: aki azt hiszi hogy ő parancsol....
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2007.01.26 péntek, 15:54:00 »

Szerintem két fajta férj van:
1.) A bölcs:  aki már tudja hogy nem ő dumál...
2.) A még tudatlan naiv: aki azt hiszi hogy ő parancsol....
3.)Aki az első kettőt el is hiszi!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2007.01.27 szombat, 09:14:00 »

Az lehet de akkor nem lenne hozzá hangvezérlés. Mostmár már teljesen megbarátkoztam vele. Teljesen király, nem kell matatni a gombokkal. Duma vezérlés van tisztára mint otthon......  
Mivel ez gyári Ford kihangosító azért a Nokia nem sokat tud beleszolni. Mellesleg vettem Nokia univerzális tartót is, de csak barkács megoldás lenne.
Stealt!
 
Küldtem neked mailt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2007.01.27 szombat, 11:43:00 »

Stealt!
 
Küldtem neked mailt.
Zsoel
Felébredtem. Váasz ment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2007.01.27 szombat, 11:53:00 »

Zsoel
Felébredtem. Váasz ment.
Bocs mégsem ébredtem fel teljesen mert most láttam más topicban hogy Szolnok.... Bocs akkor marad a telefon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2007.01.27 szombat, 13:06:00 »

Sziasztok! Információt kérek egy most vásárolt 5,6 éves mondeo TDDI-vel kapcsolatban. A motor nehezen éri el az üzemi hőfokot- ha egyáltalán eléri.Városban 15 km után már sikerült. Vidékre mentem -3 C fokban de csak 1/4-ig ment fel az a mutató. Már kicseréltettem a thermosztátot, de a helyzet nem igazán javult. A szerelő szerint lehet, hogy a hőfok-jeladó a rossz. Igen ám, de akkor +8 C  foknál miért éri el "könnyen" az üzemi hőfokot. Akinek van ötlete kérem írjon. Köszi.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2007.01.27 szombat, 13:14:00 »

Sziasztok! Információt kérek egy most vásárolt 5,6 éves mondeo TDDI-vel kapcsolatban. A motor nehezen éri el az üzemi hőfokot- ha egyáltalán eléri.Városban 15 km után már sikerült. Vidékre mentem -3 C fokban de csak 1/4-ig ment fel az a mutató. Már kicseréltettem a thermosztátot, de a helyzet nem igazán javult. A szerelő szerint lehet, hogy a hőfok-jeladó a rossz. Igen ám, de akkor +8 C  foknál miért éri el "könnyen" az üzemi hőfokot. Akinek van ötlete kérem írjon. Köszi.
Nem vagy egyedül ezzel a helyzettel. A TDCi-k is így viselkednek (elég sok). A Faceliftesek már felmelegszenek rendesen.
Nekem anno Ford szerelő azt mondta, hogy ez így ok, ugyanis az az egész tartomány amit látsz a visszajelzőn az nem több 30 foknál. Hogy ebből mi igaz? Passz.
Nem termelnek elég hőt ezek a gépek ez a problem. Illetve az végül is jó. Na ebből hámozz ki valami értelmeset.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2007.01.27 szombat, 13:25:00 »

Sziasztok! Információt kérek egy most vásárolt 5,6 éves mondeo TDDI-vel kapcsolatban. A motor nehezen éri el az üzemi hőfokot- ha egyáltalán eléri.Városban 15 km után már sikerült. Vidékre mentem -3 C fokban de csak 1/4-ig ment fel az a mutató. Már kicseréltettem a thermosztátot, de a helyzet nem igazán javult. A szerelő szerint lehet, hogy a hőfok-jeladó a rossz. Igen ám, de akkor +8 C  foknál miért éri el "könnyen" az üzemi hőfokot. Akinek van ötlete kérem írjon. Köszi.
Erik!
Nekem kb. -4-5 fokig simán bemelegszik, viszonylag hamar. Ha országútra megyek akkor is kb 5-10 km után üzemmeleg és nem mozdul a mutató. Városban kell egy 15-20 perc neki.
 
De ha igazán hideg van akkor 20 km országút után még nem is mozdul meg a műszer. (ez -16 fokban volt)
 
Szerintem ott nincs valami rendben. Ha a termosztát új akkor lehet, hogy ki kéne próbálni azt a jeladó dolgot.
üdv,
(reméljük nem vízpumpa parád van)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2007.01.27 szombat, 14:48:00 »

Zsoel
Felébredtem. Váasz ment.
Korán keltél!-:)
Én is válaszoltam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2007.01.27 szombat, 15:12:00 »

Sziasztok! Információt kérek egy most vásárolt 5,6 éves mondeo TDDI-vel kapcsolatban. A motor nehezen éri el az üzemi hőfokot- ha egyáltalán eléri.Városban 15 km után már sikerült. Vidékre mentem -3 C fokban de csak 1/4-ig ment fel az a mutató. Már kicseréltettem a thermosztátot, de a helyzet nem igazán javult. A szerelő szerint lehet, hogy a hőfok-jeladó a rossz. Igen ám, de akkor +8 C  foknál miért éri el "könnyen" az üzemi hőfokot. Akinek van ötlete kérem írjon. Köszi.
Szerintem az is lehet, hogy most sem jó a termosztát... vagy vízpunpával is lehet gond, de:
 
Hideg motor. Indítsd be, majd járasd üzemmelegig. Közben tapogasd meg néha a hűtőt (praclira vigyázni). Amíg el nem éri a középső állást a mutató, addig hidegnek kell maradnia a hűtőnek. Nézd meg, mikor indul meg a meleg víz. Ha előbb, mint a közép, akkor baj van. Gyári termosztátot raktál be, vagy utángyártottat?
Van olyan, hogy az új term. is rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2007.01.27 szombat, 15:13:00 »

Nem vagy egyedül ezzel a helyzettel. A TDCi-k is így viselkednek (elég sok). A Faceliftesek már felmelegszenek rendesen.
Nekem anno Ford szerelő azt mondta, hogy ez így ok, ugyanis az az egész tartomány amit látsz a visszajelzőn az nem több 30 foknál. Hogy ebből mi igaz? Passz.
Nem termelnek elég hőt ezek a gépek ez a problem. Illetve az végül is jó. Na ebből hámozz ki valami értelmeset.
Szerintem a faceliftes ugyanolyan gyorsan (lassan) melegszik, mint a sima, csak a faceliftes (nem mindre igaz) egy kicsivel korábban fűt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2007.01.27 szombat, 15:48:00 »

Szerintem a faceliftes ugyanolyan gyorsan (lassan) melegszik, mint a sima, csak a faceliftes (nem mindre igaz) egy kicsivel korábban fűt.
Ezt megcáfolnám. A faceliftes -5-ben 5-8km múlva már ok, a sima csak 25km múlva. Fűteni fűt a régi is hamar.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2007.01.27 szombat, 16:54:00 »

Szerintem az is lehet, hogy most sem jó a termosztát... vagy vízpunpával is lehet gond, de:
 
Hideg motor. Indítsd be, majd járasd üzemmelegig. Közben tapogasd meg néha a hűtőt (praclira vigyázni). Amíg el nem éri a középső állást a mutató, addig hidegnek kell maradnia a hűtőnek. Nézd meg, mikor indul meg a meleg víz. Ha előbb, mint a közép, akkor baj van. Gyári termosztátot raktál be, vagy utángyártottat?
Van olyan, hogy az új term. is rossz.
Nem gyári az új thermosztát, hanem valami francia. Egyébként néztem alapjáraton melegítve a Thermosztát és hűtő közti csövet - még üzemmeleg állapot előtt szép lassan kezd átengedni- langyosodni. A szerelő véleménye szerint"az még távol áll a melegtől" szerinte jó. Egyébként a lecserélt régi is ugyanígy csinált. Fűtésem viszont már szinte indítástól van, csak az a fránya kijelző nem akar "normálisan" üzemmeleget mutatni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2007.01.27 szombat, 17:13:00 »

Erik!
Nekem kb. -4-5 fokig simán bemelegszik, viszonylag hamar. Ha országútra megyek akkor is kb 5-10 km után üzemmeleg és nem mozdul a mutató. Városban kell egy 15-20 perc neki.
 
De ha igazán hideg van akkor 20 km országút után még nem is mozdul meg a műszer. (ez -16 fokban volt)
 
Szerintem ott nincs valami rendben. Ha a termosztát új akkor lehet, hogy ki kéne próbálni azt a jeladó dolgot.
üdv,
(reméljük nem vízpumpa parád van)
Szia, ezelőtt diesel thaliám volt, az nem produkált ilyen dolgot, igaz fele ennyire sem volt ilyen "komoly" a gép- mármint műszerezett, felszerelt, azért is lepődtem meg, hogy ezt műveli. Előző tulaj szerint - ráadásul rokon - nem észlelt ilyen jelenséget. Bár az is igaz, hogy nagyon rövid 3-4 km-es távon használta 95%-ban. Amíg + 8 fok felett volt a hőmérséklet én sem tapasztaltam semmi meglepőt. Viszont utaztam 150 km-t -1,-2 C fokon és a műszer csak 1/4 állásig ment fel. Aztán a faterral ügyesen leburkoltuk a hűtőmaszkot- szerencsére kivehető így benn a házban is meg tudtuk oldani- és így már majdnem elérte az üzemi hőfokot -5 C mellett. A csere óta viszont még nem mentem vele komolyabb távot hidegben így nem tudom mit mutat majd a műszer- majd talán most ha jön a hideg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2007.01.27 szombat, 17:22:00 »

Szia, ezelőtt diesel thaliám volt, az nem produkált ilyen dolgot, igaz fele ennyire sem volt ilyen "komoly" a gép- mármint műszerezett, felszerelt, azért is lepődtem meg, hogy ezt műveli. Előző tulaj szerint - ráadásul rokon - nem észlelt ilyen jelenséget. Bár az is igaz, hogy nagyon rövid 3-4 km-es távon használta 95%-ban. Amíg + 8 fok felett volt a hőmérséklet én sem tapasztaltam semmi meglepőt. Viszont utaztam 150 km-t -1,-2 C fokon és a műszer csak 1/4 állásig ment fel. Aztán a faterral ügyesen leburkoltuk a hűtőmaszkot- szerencsére kivehető így benn a házban is meg tudtuk oldani- és így már majdnem elérte az üzemi hőfokot -5 C mellett. A csere óta viszont még nem mentem vele komolyabb távot hidegben így nem tudom mit mutat majd a műszer- majd talán most ha jön a hideg
Még az is lehet, hogy az új termosztát hőértéke nem megfelelő. A gyári 92 fokos, ennél a hőfoknál áll a mutató középen. Szerintem begyél egy gyárit (kb. 6000 körül van) és azt tetesd bele.
 
Bár amit írtál, hogy a hűtő elkezd melegedni a középállás elérése előtt, az azt jelenti, hogy a termosztát korán kinyit. Szerintem cseréld gyárira.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 20:11:00 »

Nekem egy A6-osom volt ezelőtt, -10fokban kb 5km után lehetett érezni hogy langyosodik a bejövő levegő, pedig a termosztát jó volt, városban pedig menni kelett rendesen hogy elkezdjen fűteni. Ehhez képest a mondeo álom, már az utca sarkon érzem hogy langyosodik a levegő, de ennek ellenére sokkal később éri el az üzemi hőfokot mint egy régebbi diesel motor. A mondeóban tudomásom szerint 2 helyen van termosztát, legalábbis ezt mondják a szerelők. Mutatták is a multkor hogy hol, de nem emlékszem pontosan hogy hol és hülyeséget nem akarok írni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 21:08:00 »

Még az is lehet, hogy az új termosztát hőértéke nem megfelelő. A gyári 92 fokos, ennél a hőfoknál áll a mutató középen. Szerintem begyél egy gyárit (kb. 6000 körül van) és azt tetesd bele.
 
Bár amit írtál, hogy a hűtő elkezd melegedni a középállás elérése előtt, az azt jelenti, hogy a termosztát korán kinyit. Szerintem cseréld gyárira.
A 92 fokos nem az 1.8td-be való? Nekem 88-as volt benn gyárilag és minden katalógus 88-ast ír a TDDI-re.
5W-30-as olajhoz nyáron 92 fokos termosztát....hú!!..szegény motor
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 21:26:00 »

A 92 fokos nem az 1.8td-be való? Nekem 88-as volt benn gyárilag és minden katalógus 88-ast ír a TDDI-re.
5W-30-as olajhoz nyáron 92 fokos termosztát....hú!!..szegény motor
Én azt használom (meg még többen), nekem úgy áll középen a mutató télen-nyáron, mint a cövek.
Lehet, hogy rosszul teszem? Szerintem a 88-asnál nem áll be középre, hanem kicsit lejjebb. Hátha valakinek van ezzel más tapasztatala.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 21:28:00 »

Én azt használom (meg még többen), nekem úgy áll középen a mutató télen-nyáron, mint a cövek.
Lehet, hogy rosszul teszem? Szerintem a 88-asnál nem áll be középre, hanem kicsit lejjebb. Hátha valakinek van ezzel más tapasztatala.
Ja, és egy mikromilliliter olajat se eszik a gépem. Márpedig ha nagyon elfolyósodna a magasabb hőmérséklettől, akkor csak fogyna az olaj, nem? De semmit nem kell utántölteni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 21:43:00 »

Ja, és egy mikromilliliter olajat se eszik a gépem. Márpedig ha nagyon elfolyósodna a magasabb hőmérséklettől, akkor csak fogyna az olaj, nem? De semmit nem kell utántölteni.
Szerintem is csak fokozott igénybevételnél számít(tartósan terhelve a motor) szerintem te nem így használod ezért nem eszi az olajat. De ki tudja mikor kerül az ember olyan helyzetbe, hogy hosszan ki kell használni a motort, akkor már biztos nem mindegy!
Az autó meg már fűt 40 fokos vízzel is, úgyhogy ha jó a termosztátod a fűtés szempontjából olyan mindegy, hogy 88 v. 92, de a motor szempontjából messze sem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 21:56:00 »

Szerintem is csak fokozott igénybevételnél számít(tartósan terhelve a motor) szerintem te nem így használod ezért nem eszi az olajat. De ki tudja mikor kerül az ember olyan helyzetbe, hogy hosszan ki kell használni a motort, akkor már biztos nem mindegy!
Az autó meg már fűt 40 fokos vízzel is, úgyhogy ha jó a termosztátod a fűtés szempontjából olyan mindegy, hogy 88 v. 92, de a motor szempontjából messze sem
Még egy adalék: a Nagyautónál vettem (gyárit) és ott alvázszámra ezt adták. Én nem értem, ők biztosan jobban értenek hozzá, nálam legalábbis. Nekem jó így. De tényleg kíváncsi vagyok, másnál hogy is van ezt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 22:02:00 »

Még egy adalék: a Nagyautónál vettem (gyárit) és ott alvázszámra ezt adták. Én nem értem, ők biztosan jobban értenek hozzá, nálam legalábbis. Nekem jó így. De tényleg kíváncsi vagyok, másnál hogy is van ezt.
Nálam ugyan ez a szitu, csak én a fordnál vettem alváz és motorszám szerint 88-ast hozott ki a gép. Ki érti ezt?? Meg amint írtam, én cseréltem és az is volt benn gyárilag.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 22:06:00 »

Nálam ugyan ez a szitu, csak én a fordnál vettem alváz és motorszám szerint 88-ast hozott ki a gép. Ki érti ezt?? Meg amint írtam, én cseréltem és az is volt benn gyárilag.
Ez már az X-akták...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 23:46:00 »

Nem gyári az új thermosztát, hanem valami francia. Egyébként néztem alapjáraton melegítve a Thermosztát és hűtő közti csövet - még üzemmeleg állapot előtt szép lassan kezd átengedni- langyosodni. A szerelő véleménye szerint"az még távol áll a melegtől" szerinte jó. Egyébként a lecserélt régi is ugyanígy csinált. Fűtésem viszont már szinte indítástól van, csak az a fránya kijelző nem akar "normálisan" üzemmeleget mutatni.
Ha a termosztát jó, csak a közepe környékén kezd el melegedni a cső. Ha előbb melegszik, akkor rossz.
 
A tiéd szinte biztos, hogy rossz, a leírtak alapján. Ha nem hiszel nekem, próbálj ki egy másik tddi-t, vagy valaki nézze meg így, ahogy én mondtam.
Ha a meleg víz kijut a hűtőbe még üzemmeleg előtt, akkor eleve hűti a motort.
Szerintem meg vegyél egy gyárit, és azt rakd be. A gyári 6e forint. Az utángyártott mennyi volt? 5?
Amikor megvettük a fiestát, az is pont ezt csinálta: nem nagyon melegedett be, de városban, ha lassan mentél, akkor felment a közepéig, majd ha gyorsan mentél, lehűlt az n betűhöz. Kipróbáltam, melegedett a cső, ahogy az n betűhöz ért a mutató (normal n-je). Mondom a szerelőnek, cseréljük ki. Kérdi, miért. Mondom, nem melegszik be rendesen... szerinte marhaság, jó ez így. A kezébe adtam az új termosztátot (gyári) hogy usgyi, csere. Azért kicserélte. Ezután a mutató kb a közepén áll, mint a cövek. Ja, a fogyi majd 1 literrel csökkent. Asszem 4 ezer volt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 23:49:00 »

Nálam ugyan ez a szitu, csak én a fordnál vettem alváz és motorszám szerint 88-ast hozott ki a gép. Ki érti ezt?? Meg amint írtam, én cseréltem és az is volt benn gyárilag.
Rém egyszerű: a szervízek egy ausztrál feltört progit szoktak használni, ebben benne vannak a cikkszámok, meg minden. Na ebben esetenként rosszul ismeri fel az autót. A mi fiestánkat dízel couriernek ismerte fel, pedig nem puttonyos, és benzines... ha a rendes progiban néztük, akkor ok. Ennyit az alvázszámról.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 00:16:00 »

Ha a termosztát jó, csak a közepe környékén kezd el melegedni a cső. Ha előbb melegszik, akkor rossz.
 
A tiéd szinte biztos, hogy rossz, a leírtak alapján. Ha nem hiszel nekem, próbálj ki egy másik tddi-t, vagy valaki nézze meg így, ahogy én mondtam.
Ha a meleg víz kijut a hűtőbe még üzemmeleg előtt, akkor eleve hűti a motort.
Szerintem meg vegyél egy gyárit, és azt rakd be. A gyári 6e forint. Az utángyártott mennyi volt? 5?
Amikor megvettük a fiestát, az is pont ezt csinálta: nem nagyon melegedett be, de városban, ha lassan mentél, akkor felment a közepéig, majd ha gyorsan mentél, lehűlt az n betűhöz. Kipróbáltam, melegedett a cső, ahogy az n betűhöz ért a mutató (normal n-je). Mondom a szerelőnek, cseréljük ki. Kérdi, miért. Mondom, nem melegszik be rendesen... szerinte marhaság, jó ez így. A kezébe adtam az új termosztátot (gyári) hogy usgyi, csere. Azért kicserélte. Ezután a mutató kb a közepén áll, mint a cövek. Ja, a fogyi majd 1 literrel csökkent. Asszem 4 ezer volt...
Nekem kb. 10-12km után kezd melegedni 1/4-ig, és onnan már viszonylag gyoran középre beáll.
Viszont ha hegynek fel megyek, kb. 4-5km után már 1/4-nél van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 05:12:00 »

Nekem egy A6-osom volt ezelőtt, -10fokban kb 5km után lehetett érezni hogy langyosodik a bejövő levegő, pedig a termosztát jó volt, városban pedig menni kelett rendesen hogy elkezdjen fűteni. Ehhez képest a mondeo álom, már az utca sarkon érzem hogy langyosodik a levegő, de ennek ellenére sokkal később éri el az üzemi hőfokot mint egy régebbi diesel motor. A mondeóban tudomásom szerint 2 helyen van termosztát, legalábbis ezt mondják a szerelők. Mutatták is a multkor hogy hol, de nem emlékszem pontosan hogy hol és hülyeséget nem akarok írni.
Bokszos43
Két helyen van benne termosztát???Háát, én csak egyet találtam,sztem csak 1 db van benne.Ha vki tudja biztosan,hogy hány darab termosztát van a gépben az mondja már meg légyszi.(2.0 Tdci)Köszi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 08:41:00 »

Nekem kb. 10-12km után kezd melegedni 1/4-ig, és onnan már viszonylag gyoran középre beáll.
Viszont ha hegynek fel megyek, kb. 4-5km után már 1/4-nél van.
Hegynek felfelé nyilván többet fogyaszt, gyorsabban melegszik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 10:36:00 »

Rém egyszerű: a szervízek egy ausztrál feltört progit szoktak használni, ebben benne vannak a cikkszámok, meg minden. Na ebben esetenként rosszul ismeri fel az autót. A mi fiestánkat dízel couriernek ismerte fel, pedig nem puttonyos, és benzines... ha a rendes progiban néztük, akkor ok. Ennyit az alvázszámról.
Lehet a gyárban is rossz progit használtak azért tettek bele ott is 88-ast?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 10:39:00 »

Lehet a gyárban is rossz progit használtak azért tettek bele ott is 88-ast?
Na azt nem hinném...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 17:06:00 »

Hegynek felfelé nyilván többet fogyaszt, gyorsabban melegszik.
Lefelé meg semmit, ott alig akar bemelegedni. Smiley Sött, én vissza is tudom hűteni, ha 30-40 percet gurulok alapjáraton hidegbe. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 17:54:00 »

Sziasztok,akkor nem tudja senki,hogy hány db termosztát van az MKIII TDCI-ben?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2007.01.30 kedd, 10:06:00 »

Sziasztok,akkor nem tudja senki,hogy hány db termosztát van az MKIII TDCI-ben?
Nem kettő? Egy a normál helyén, és még egy vhol a motor oldalán!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2007.01.30 kedd, 11:14:00 »

Nem kettő? Egy a normál helyén, és még egy vhol a motor oldalán!:)
A vízpumpa környékén.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2007.01.30 kedd, 12:58:00 »

Új Mondeós lévén érdeklődnék hogy hol találok megbízható partnert aki foglalkozik motortuningolással/chip/ Garanciával!?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2007.01.30 kedd, 13:00:00 »

Új Mondeós lévén érdeklődnék hogy hol találok megbízható partnert aki foglalkozik motortuningolással/chip/ Garanciával!?
Milyen motor?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2007.01.30 kedd, 13:04:00 »

Új Mondeós lévén érdeklődnék hogy hol találok megbízható partnert aki foglalkozik motortuningolással/chip/ Garanciával!?
Megbízhatót ezen a bolygón nem találsz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2007.01.30 kedd, 13:08:00 »

Nem kettő? Egy a normál helyén, és még egy vhol a motor oldalán!:)
Joe,
köszönöm a segítséget,akkor kettő van benne?!Azt hittem csak 1.Na,jó tudni. Még egyszer köszönöm a segítsége úgy látszik más nem akart segíteni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2007.01.30 kedd, 13:48:00 »

Új Mondeós lévén érdeklődnék hogy hol találok megbízható partnert aki foglalkozik motortuningolással/chip/ Garanciával!?
Mondo 2l TDCI manuális 6 v.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2007.01.30 kedd, 14:33:00 »

Joe,
köszönöm a segítséget,akkor kettő van benne?!Azt hittem csak 1.Na,jó tudni. Még egyszer köszönöm a segítsége úgy látszik más nem akart segíteni...
Dehogyisnem! Csak Angellel összehoztunk mindent! Egyébként volt már egy két ember, akinek megoldódott a gondja a második termosztát cseréjével!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2007.01.30 kedd, 14:58:00 »

Joe,
köszönöm a segítséget,akkor kettő van benne?!Azt hittem csak 1.Na,jó tudni. Még egyszer köszönöm a segítsége úgy látszik más nem akart segíteni...
Hé, és a #4127? Váze
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2007.01.30 kedd, 18:47:00 »

Mondo 2l TDCI manuális 6 v.
http://www.szeleczky.hu/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2007.01.30 kedd, 19:18:00 »

A Szeleczky honlapon hol találok a Mondeó tuningolásával kapcsolatosan valami érdemi infót?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2007.01.30 kedd, 19:27:00 »

A Szeleczky honlapon hol találok a Mondeó tuningolásával kapcsolatosan valami érdemi infót?
Tuning
Naplózva
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.