Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 13:43:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1877832 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 15:01:00 »

Ma az tűnt fel, hogy hátramenetbe kapcsolva megemelkedik az alapjárat, úgy 750-ről 900-ra.
Ez bug vagy "fícsör"?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 15:05:00 »

sakos,
 
Egy bugos ficsor
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 15:20:00 »

sakos,
 
Egy bugos ficsor
Smiley
Komolyan, ez valami tolatás könnyítő dolog akarna lenni, vagy csak az én autóm csinálja?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 15:29:00 »

sakos,
 
En meg nem tapasznyaltam ilyet. De ha megis feature, akkor miert pont tolatasnal ? Miert nem elore indulasnal ad ilyen konnyitest ? Ha uresbe teszed ? Vagy ha 1be ? Akkor nem csinalj
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 15:45:00 »

Ma az tűnt fel, hogy hátramenetbe kapcsolva megemelkedik az alapjárat, úgy 750-ről 900-ra.
Ez bug vagy "fícsör"?
Az izzókat nézd meg a tolatólámpában, lehet több mint 21Wos és a generátorra erősít rá a motor - vagy haldoklik az aksid. A bekapcsolt fokozat számát csak az automataváltó közli csak a vezérlővel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 17:46:00 »

Az izzókat nézd meg a tolatólámpában, lehet több mint 21Wos és a generátorra erősít rá a motor - vagy haldoklik az aksid. A bekapcsolt fokozat számát csak az automataváltó közli csak a vezérlővel.
Az kizárt. Elektromos (fényszórók) és mechanikus (klíma) terhelésre sem történik észrevehető fordulatszám változás, de ahogy behúzom rükibe azonnal és stabilan felugrik.
 
A hátramenetnek van jeladója, és ugye ez a tolatólámpán kívül pl. a hátsó ablaktörlésre is hat. Tehát a computer tudhat a hátramenetről.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 20:35:00 »

Hali.Szerintem az olajcsere biztosan jót tesz,minimum nem romlik tovább.Az szerintem hogy nem kell cserélni az elnést de szerintem hülyeség!Nemvagyok nagy szaki az tény,de van az olajnak is szavideje.Kopik a váltó használat közben ügye,ami lekopik az alkatrészekből az mind az olajban fog kikötni szerintem.Ugyanúgy mint a motorban,difiben,szervóban vagy akár a fékrendszerben is.Ritkán de biztosan cserélni kell benne.Állásban is tönkremegy az olaj!De ez csak az Én véleményem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 20:39:00 »

sakos,
 
Akkor lecci csereld vissza a tolato lampakban a 2000wattos refit az eloirt izzora, mert tulterheled a rencert
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 20:55:00 »

Az kizárt. Elektromos (fényszórók) és mechanikus (klíma) terhelésre sem történik észrevehető fordulatszám változás, de ahogy behúzom rükibe azonnal és stabilan felugrik.
 
A hátramenetnek van jeladója, és ugye ez a tolatólámpán kívül pl. a hátsó ablaktörlésre is hat. Tehát a computer tudhat a hátramenetről.
A hátramenetről meg az ablaktörlésről a GEM modul gondoskodik. Azért nekem is tetszik az 5letem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 23:10:00 »

Nekem nagyon jó velük a tapasztalatom. Hozzájuk hordom a 8 éves fiestát is. Az árak normálisak.
Egyébként te is szszm-on laksz? Merre?
Vagyunk itt jópáran, már vagy 10-en a klubból.
Alsó buckalakó vagyok, közel a hídhoz. Közel ahhoz az uccához, ami összeköti a buckafőuccát (Csépi út) a dunaparty úttal.
Egyébként voltam állapotfelmérésen. Aszonták minden rendben, csak mintha a motorháztetőn lenne némi fényezés. Minden más rendben volt. Gumit kell vennem jövőre (205/50 R17 = qrva drága lesz), meg idén téligumi garnitúrát lemezfelnivel. Szóval gatya felkötés lesz.
Lehet valahol ócsóér lemezfelnit kapni Mondeóhoz?
Egy Ford szervizes kolléga (Laci) utánanézett a verdának. 1 évvel ezelőtt már 86.000 km volt benne, én meg megvettem 82.400-zal. Vicces...
Ahogy számoltam az előző tulaj menetteljesítményét, kb. 110.000 km lehetett a verdában. Ha ez így van, akkor nem pörgettek vissza túl sokat, csak 30-at.
A fószer 14-szer volt szervizben másfél év alatt a verdával! Nem ment úgy, ahogy kellene, meg elektromos bajai voltak, meg turbójavítás, stb. Remélem jól megcsinálták, véglegesen!
Ja, és valszeg észeki tengerközeli helyen használhatták, mert tiszta só a blokk, meg az alváz is több helyen elkezdett rozsdásodni kisebb foltokban. El kell vinnem alvázkezelésre.
Kiskunlacházán egy srác 25 rugót mondott. Az jó ár? Valami kaucsukos szarsággal kenné körbe az alját. Rokon ismerőse, biztos tisztességesen megcsinálja majd.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 23:44:00 »

Alsó buckalakó vagyok, közel a hídhoz. Közel ahhoz az uccához, ami összeköti a buckafőuccát (Csépi út) a dunaparty úttal.
Egyébként voltam állapotfelmérésen. Aszonták minden rendben, csak mintha a motorháztetőn lenne némi fényezés. Minden más rendben volt. Gumit kell vennem jövőre (205/50 R17 = qrva drága lesz), meg idén téligumi garnitúrát lemezfelnivel. Szóval gatya felkötés lesz.
Lehet valahol ócsóér lemezfelnit kapni Mondeóhoz?
Egy Ford szervizes kolléga (Laci) utánanézett a verdának. 1 évvel ezelőtt már 86.000 km volt benne, én meg megvettem 82.400-zal. Vicces...
Ahogy számoltam az előző tulaj menetteljesítményét, kb. 110.000 km lehetett a verdában. Ha ez így van, akkor nem pörgettek vissza túl sokat, csak 30-at.
A fószer 14-szer volt szervizben másfél év alatt a verdával! Nem ment úgy, ahogy kellene, meg elektromos bajai voltak, meg turbójavítás, stb. Remélem jól megcsinálták, véglegesen!
Ja, és valszeg észeki tengerközeli helyen használhatták, mert tiszta só a blokk, meg az alváz is több helyen elkezdett rozsdásodni kisebb foltokban. El kell vinnem alvázkezelésre.
Kiskunlacházán egy srác 25 rugót mondott. Az jó ár? Valami kaucsukos szarsággal kenné körbe az alját. Rokon ismerőse, biztos tisztességesen megcsinálja majd.
Én meg a "faluban" lakom (a takarékszövetkezet környékén.
A kaucsukos izé árakat nem tudom.
 
De gyere a talira, nem fogod megbánni! Jövünk vagy 6-8 autóval mikiről. Kár lenne kihagyni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 00:01:00 »

Én meg a "faluban" lakom (a takarékszövetkezet környékén.
A kaucsukos izé árakat nem tudom.
 
De gyere a talira, nem fogod megbánni! Jövünk vagy 6-8 autóval mikiről. Kár lenne kihagyni.
Szívesen elmennék, de most hozom haza kedden a null kilométeres kisfiam, és ilyenkor (meg általában mindig) a család az első.
De egy későbbi talira elmegyek az idősebbik kiscsókámmal, aki nemsokára kemény 2 éves lesz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 00:13:00 »

Szívesen elmennék, de most hozom haza kedden a null kilométeres kisfiam, és ilyenkor (meg általában mindig) a család az első.
De egy későbbi talira elmegyek az idősebbik kiscsókámmal, aki nemsokára kemény 2 éves lesz.
Hát gratula, meg minden.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2007.05.29 kedd, 14:00:00 »

Sziasztok!  
 
Nem új Mondeós vagyok, de remélem, az leszek hamarosan. :-)
 
Már régóta kacérkodok egy jó állapotban lévő, nem széthajtott Mondival. Most úgy tűnik, lenne egy kiszemelt. De, mivel ez lesz életem első használtautó vásárlása, kérlek, segítsetek nekem, mi az, amit nézni kell egy használt autón, hogy ne tudjon nagyon átverni a kereskedő. Sajnos, ezt kell feltételeznem azok alapján, amiket hallok, olvasok (nem itt). 2004-es, 2.0 TDCi, kombi Ghia a kiszemelt. Minden földi jóval (6 seb, xenon, érintőképernyős navi). Tuti, hogy külföldről hozott, no meg az is, hogy a km óra meg van variálva. Csak azt nem tudom, miért teszik ezt, én megvenném akkor is, ha tudnám, hogy 140 ekm van benne, csak az a valóságot tükrözze. Hja, és Z-s rendszámú. Gondolom, ez azt jelenti, hogy nincs még hazai papírja.
 
Szóval, mik azok a tippek, trükkök, amelyeket segítenek abban, hogy ne verjen át a kereskedő? Le lehet informálni a kocsit az alvázszáma alapján valahol?
 
A válaszokat - melyek segítenek majd nekem a hőn áhított Mondi megvételében - előre is köszönöm!
 
Istyu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2007.05.29 kedd, 14:18:00 »

Sziasztok!  
 
Nem új Mondeós vagyok, de remélem, az leszek hamarosan. :-)
 
Már régóta kacérkodok egy jó állapotban lévő, nem széthajtott Mondival. Most úgy tűnik, lenne egy kiszemelt. De, mivel ez lesz életem első használtautó vásárlása, kérlek, segítsetek nekem, mi az, amit nézni kell egy használt autón, hogy ne tudjon nagyon átverni a kereskedő. Sajnos, ezt kell feltételeznem azok alapján, amiket hallok, olvasok (nem itt). 2004-es, 2.0 TDCi, kombi Ghia a kiszemelt. Minden földi jóval (6 seb, xenon, érintőképernyős navi). Tuti, hogy külföldről hozott, no meg az is, hogy a km óra meg van variálva. Csak azt nem tudom, miért teszik ezt, én megvenném akkor is, ha tudnám, hogy 140 ekm van benne, csak az a valóságot tükrözze. Hja, és Z-s rendszámú. Gondolom, ez azt jelenti, hogy nincs még hazai papírja.
 
Szóval, mik azok a tippek, trükkök, amelyeket segítenek abban, hogy ne verjen át a kereskedő? Le lehet informálni a kocsit az alvázszáma alapján valahol?
 
A válaszokat - melyek segítenek majd nekem a hőn áhított Mondi megvételében - előre is köszönöm!
 
Istyu
Nézz meg minden funkciót, hogy működik-e (ABS, klíma, ülésfűtés...) kivéve a légzsákot . Nézd meg az ajtók alját belülről, hogy nem rozsdásak-e és kérj szervízkönyvet, mert csak arra javítanak karosszériát a 12 éves garancia alatt. Az alvázszám alapján történő leinformáláshoz keresd LKiss2 kollégát, aki jó esetben a valós km-állás becsléséhez is támpontot tud adni. Mondanám, hogy nézd meg a porlasztócsúcsokat, hogy voltak-e cserélve, de ha igen, az sem garancia semmire. viszont, ha nem, akkor jó esélyed van hamarosan pár százezret költeni erre a témára. Van még egy csomó apróság, de majd biztos írják a többiek is. Pl. a cd-tárba mind a 6-ba tegyél cd-t és hallgass bele, hogy jó-e a tár, meg ilyesmi. Lehetne hidegindításkor füstölést is nézni, meg az alapjárat egyenletességét... Na jó, abbahagyom. Vitesd el vásárlás előtt egy átvizsgálásra szakszervízbe. 5-6 pénz+ kérj kompjuteres vizsgálatot is még 5-ért, ha tényleg komoly a dolog. Mindent nem tudsz úgysem kiszűrni, de törekedj rá, hogy később ne verd a fejed a falba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2007.05.29 kedd, 14:44:00 »

SSanya! Köszönöm szépen válaszodat, látom, azért van mit meg-, átnézni egy használtautón, a baj csupán az, hogy nem vagyok autószerelő, ezért pl. kapásból meg sem találnám a porlasztócsúcsokat, hogy hol vannak, nem hogy milyen állapotban leledzenek. :-) Azért a többi menni fog, habár a legjobban én is a porlasztócsúcsoktól tartok, ahogy olvasom, ez a legrizikósabb tétel egy 3 éves dízeles Mondinál. Állítólag most volt szervizelve az autó, majd jól kikérdezem, hogy ez mit takar és megírom ide a fórumba, talán Nektek, tapasztalt Mondisoknak többet fog mondani, mint nekem. Még 1x köszi! Várom a többiek élettapasztalatát, biztosan segítene abban, hogy valóban ne verjem a fejem a falba, amit nagyon szeretnék elkerülni, éppen ezért is írtam most Nektek ide.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2007.05.30 szerda, 11:46:00 »

SSanya! Köszönöm szépen válaszodat, látom, azért van mit meg-, átnézni egy használtautón, a baj csupán az, hogy nem vagyok autószerelő, ezért pl. kapásból meg sem találnám a porlasztócsúcsokat, hogy hol vannak, nem hogy milyen állapotban leledzenek. :-) Azért a többi menni fog, habár a legjobban én is a porlasztócsúcsoktól tartok, ahogy olvasom, ez a legrizikósabb tétel egy 3 éves dízeles Mondinál. Állítólag most volt szervizelve az autó, majd jól kikérdezem, hogy ez mit takar és megírom ide a fórumba, talán Nektek, tapasztalt Mondisoknak többet fog mondani, mint nekem. Még 1x köszi! Várom a többiek élettapasztalatát, biztosan segítene abban, hogy valóban ne verjem a fejem a falba, amit nagyon szeretnék elkerülni, éppen ezért is írtam most Nektek ide.
Azért ellenpélda is van, ne izgulj. Tavaly vettem 2004. 06. TDCi kombimat, 84000 km-el, ami végül 134000 lett ténylegesen. Azóta beletettem még 30-at, és egy lengéscsillapító cserén kívül ( mindjárt a vásárlás után, a kereskedő kifizette ) nem volt vele semmi gondom.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2007.05.30 szerda, 12:18:00 »

SSanya! Köszönöm szépen válaszodat, látom, azért van mit meg-, átnézni egy használtautón, a baj csupán az, hogy nem vagyok autószerelő, ezért pl. kapásból meg sem találnám a porlasztócsúcsokat, hogy hol vannak, nem hogy milyen állapotban leledzenek. :-) Azért a többi menni fog, habár a legjobban én is a porlasztócsúcsoktól tartok, ahogy olvasom, ez a legrizikósabb tétel egy 3 éves dízeles Mondinál. Állítólag most volt szervizelve az autó, majd jól kikérdezem, hogy ez mit takar és megírom ide a fórumba, talán Nektek, tapasztalt Mondisoknak többet fog mondani, mint nekem. Még 1x köszi! Várom a többiek élettapasztalatát, biztosan segítene abban, hogy valóban ne verjem a fejem a falba, amit nagyon szeretnék elkerülni, éppen ezért is írtam most Nektek ide.
Nézzük reálisan: kb 40e-ért lehet csúcsot venni. Kb 40-ért ki lehet cserélni (vagy jóval olcsóbban). Az mondjuk 200e. Ami nem kevés, de ennyit le tudsz alkudni, másrészt meg az autó árához képest nem egy brutál dolog. A többi alkatrész annyira olcsó, meg a szervizelés is baráti, ugyanis ezen nem romlós autók, hogy simán behozza.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 10:40:00 »

Na megvolt a szerviz.
Kiderült, hogy hátramenetbe kapcsolva a megemelt alapjárat teljesen normális. A lefulladás ellen véd.  
Egy stabilizátor rudat és a kézifékkötél rögzítőket kicseréltek, és most nem zörög az autó hátulja.
Kicserélték a főtengely ékszíjtárcsát is, de nem tudom, hogy elmúlt-e a rezonancia, mert már reggel sem jelentkezett, és úgy tűnik csak nagy melegben csinálja. Vannak kétségeim.
A tempomatot beprogramoztattam és plusszba még pár dolgot. Pl. lett pillanatnyi fogyasztás mérésem Smiley
Az öv figyelmeztetőt is teljesen kitiltattam, mert a tuning rovatban leírt módszerrel ki tudtam kapcsolni, de pár nap után magától visszajött.
Mindezt az Ivanicséknál, ahol hozott alkatrészt is elfogadnak, és külön kérés nélkül ott lehet lenni az autó mellett.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 11:15:00 »

Pillanatnyi fogyimérés? Írj már erről bővebben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 11:32:00 »

Pillanatnyi fogyimérés? Írj már erről bővebben.
A tempomat engedélyezése a műszeregységen úgy történt, hogy azt hazudtuk a gépnek, hogy új műszeregység került beszerelésre, és ekkor kellett az egyes opciókat ki- bekapcsolni. Volt jópár pl.: ablakmosó folyadék visszajelzés, fagyveszély hangjelzés, tempomat, stb. Az egyik ilyen volt a pillanatnyi fogyasztásmérés.
Próbából ezt is bekapcsoltuk. Ezek után az Info gombot nyomogatva egy újabb kijelzés jelent meg: a pillanatnyi fogyasztás. l/100km-ben írja ki az értéket, kb másodpercenként frissül. Kövér gázra simán felmegy 30 literre is, de a gázt elvéve mutat 0,0-át is.
Sajnos álló helyzetben nem mér -,- át mutat l/h kijelzés helyett.
A szerelő szerint nála ez volt az első Mondeo amiben működött is ez az opció. Máskor is próbálta bekapcsolni, de ott nem jött elő az új funkció.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 11:41:00 »

A tempomat engedélyezése a műszeregységen úgy történt, hogy azt hazudtuk a gépnek, hogy új műszeregység került beszerelésre, és ekkor kellett az egyes opciókat ki- bekapcsolni. Volt jópár pl.: ablakmosó folyadék visszajelzés, fagyveszély hangjelzés, tempomat, stb. Az egyik ilyen volt a pillanatnyi fogyasztásmérés.
Próbából ezt is bekapcsoltuk. Ezek után az Info gombot nyomogatva egy újabb kijelzés jelent meg: a pillanatnyi fogyasztás. l/100km-ben írja ki az értéket, kb másodpercenként frissül. Kövér gázra simán felmegy 30 literre is, de a gázt elvéve mutat 0,0-át is.
Sajnos álló helyzetben nem mér -,- át mutat l/h kijelzés helyett.
A szerelő szerint nála ez volt az első Mondeo amiben működött is ez az opció. Máskor is próbálta bekapcsolni, de ott nem jött elő az új funkció.
Na ez jó hír! Akkor asszem megindul egy kis programozói roham mostanság...:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 11:44:00 »

Na ez jó hír! Akkor asszem megindul egy kis programozói roham mostanság...:-)
Ja, utol akarják érni az MKII-t Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 11:46:00 »

Na ez jó hír! Akkor asszem megindul egy kis programozói roham mostanság...:-)
Van itt a tagok között aki ilyet végez?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 11:53:00 »

Na ez jó hír! Akkor asszem megindul egy kis programozói roham mostanság...:-)
hja, en mar meg is rendeltem az usb-s iterfacet, oszt ha meglesz, lehet, hogy teszek meg egy pda-t is a kocsiba:-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 11:53:00 »

Van itt a tagok között aki ilyet végez?
Tag nincs, csak bevállt ember.
Vik a Könyves Kálmán krt-i Ford-ból...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 11:58:00 »

A tempomat engedélyezése a műszeregységen úgy történt, hogy azt hazudtuk a gépnek, hogy új műszeregység került beszerelésre, és ekkor kellett az egyes opciókat ki- bekapcsolni. Volt jópár pl.: ablakmosó folyadék visszajelzés, fagyveszély hangjelzés, tempomat, stb. Az egyik ilyen volt a pillanatnyi fogyasztásmérés.
Próbából ezt is bekapcsoltuk. Ezek után az Info gombot nyomogatva egy újabb kijelzés jelent meg: a pillanatnyi fogyasztás. l/100km-ben írja ki az értéket, kb másodpercenként frissül. Kövér gázra simán felmegy 30 literre is, de a gázt elvéve mutat 0,0-át is.
Sajnos álló helyzetben nem mér -,- át mutat l/h kijelzés helyett.
A szerelő szerint nála ez volt az első Mondeo amiben működött is ez az opció. Máskor is próbálta bekapcsolni, de ott nem jött elő az új funkció.
Most már csak az a kérdés, hogy ezt házailag, hogy lehet megoldani?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 13:30:00 »

Most már csak az a kérdés, hogy ezt házailag, hogy lehet megoldani?
Inkabb annyi a kerdes, hogy barmilyen obd II-es progival elo lehet az ilyesmit csalogatni, vagy kell valami speci Mondeo-s progi hozza?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 13:50:00 »

Inkabb annyi a kerdes, hogy barmilyen obd II-es progival elo lehet az ilyesmit csalogatni, vagy kell valami speci Mondeo-s progi hozza?
Meg az, hogy van-e valakinek OBDII-es cucca
(Mármint "egyéb" célokra, ezt szvsz. csak speckó Fordos cucc tudhatja - feature-ök elengedése vagy tiltása...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 14:21:00 »

Nekem egy ötösért végigprogramozták az egészet. Ha valakinek nagyon hiányzik ez a funkció, ennyit szerintem megér, de lehet, hogy Vik olcsóbban is megoldja.
 
Az autóm egyébként 2004 júliusi gyártású
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 15:25:00 »

Inkabb annyi a kerdes, hogy barmilyen obd II-es progival elo lehet az ilyesmit csalogatni, vagy kell valami speci Mondeo-s progi hozza?
Bármilyennel nem, azok csak adat kiolvasásra jók! Az a progi kéne ami a gyári wds-ben van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 15:27:00 »

Nekem egy ötösért végigprogramozták az egészet. Ha valakinek nagyon hiányzik ez a funkció, ennyit szerintem megér, de lehet, hogy Vik olcsóbban is megoldja.
 
Az autóm egyébként 2004 júliusi gyártású
Mondjuk ez olcsóbb mint megvenni egy interface-t.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 15:31:00 »

Mondjuk ez olcsóbb mint megvenni egy interface-t.
Jól látod, itt egy elfogyott WDS egész olcsón kelt el
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 16:27:00 »

Bármilyennel nem, azok csak adat kiolvasásra jók! Az a progi kéne ami a gyári wds-ben van.
Na, varjal, mert ha jol tudom, egy mezei kabellel is lehet nem csak olvasni, de modositani adatokat. Pl engine check lampat kioltani, modositani a km allast, valamit remapolni tehat egyfajta tuning.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 17:02:00 »

Na, varjal, mert ha jol tudom, egy mezei kabellel is lehet nem csak olvasni, de modositani adatokat. Pl engine check lampat kioltani, modositani a km allast, valamit remapolni tehat egyfajta tuning.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 17:06:00 »

Sziasztok!
 
Egy gyors kérdés: 2001-es évjáratú 1,8 16V trendbe milyen olajat vegyek? ja, és mennyit?
 
Előre is köszi
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 17:51:00 »

Sziasztok!
 
Egy gyors kérdés: 2001-es évjáratú 1,8 16V trendbe milyen olajat vegyek? ja, és mennyit?
 
Előre is köszi
Gyári Ford 5W-30 -as olajat ajánljuk. 5 litert vegyél. 4,3L körül megy bele szűrővel.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 19:23:00 »

Gyári Ford 5W-30 -as olajat ajánljuk. 5 litert vegyél. 4,3L körül megy bele szűrővel.
Köszönöm Ticu!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 19:34:00 »

Bármilyennel nem, azok csak adat kiolvasásra jók! Az a progi kéne ami a gyári wds-ben van.
Nem tudom mi a különbség, de nálam már IDS-t kellett rádugni, mert a WDS valamiért nem tudta programozni az autót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 19:38:00 »

Amikor először beültem a Mondeoba, meglepett, hogy a gáz és a fékpedál kb. egy síkban van. Megszoktam az eddigi autóimnál, hogy a gáz mélyebben van. Hosszabb úton zavaró is, kényelmetlen hajlítva tartani a jobb lábamat.
A szalonban beültem az új Mondeoba, és abban bizony jóval mélyebben van a gáz (igaz az benzines volt).
Ti hogy vagytok ezzel?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 19:42:00 »

Nem tudom mi a különbség, de nálam már IDS-t kellett rádugni, mert a WDS valamiért nem tudta programozni az autót.
Hát akkor lehet, hogy belefutunk egy generációs hasadékba? Bár, Charlie valamit titkol. Csak azt nem tudom elképzelni, hogy egy obd-II csatin melyik két kivezetéssel kell morzézni?
Pin 2 - J1850 Bus+
Pin 4 - Chassis Ground
Pin 5 - Signal Ground
Pin 6 - CAN High (J-2284)
Pin 7 - ISO 9141-2 K Line
Pin 10 - J1850 Bus
Pin 14 - CAN Low (J-2284)
Pin 15 - ISO 9141-2 L Line
Pin 16 - Battery Power
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 21:30:00 »

Nem tudom mi a különbség, de nálam már IDS-t kellett rádugni, mert a WDS valamiért nem tudta programozni az autót.
Az újabbak már inkább CAN-BUS rendszerrel szeretnek kommunikálni. Probáltam már pár OBD II interfacét és a fordokhoz hozzá se tudnak szagolni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2007.06.01 péntek, 09:16:00 »

Nekem egy ötösért végigprogramozták az egészet. Ha valakinek nagyon hiányzik ez a funkció, ennyit szerintem megér, de lehet, hogy Vik olcsóbban is megoldja.
 
Az autóm egyébként 2004 júliusi gyártású
Elképesztő! Eszembe jut amit Áky írt, hogy havonta mennek a szerelők továbbképzésre stb stb. Na én is elmentem tegnap egy szakszervízbe, hogy programozzák be a pill. fogyimérőt, és azt mondták, hogy az kizárt, mert a TDCi nem is ad ilyen jelet, csak a benzines. Erre mondtam, hogy dízeles az ismerősöm, akinek megcsinálták. Akkor újra el, megbeszélés vki mással, majd azzal vissza, hogy menet közben nullázzam a számlálót és akkor pill fogyit fog mutatni egy darabig.
Na ekkor eljöttem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2007.06.01 péntek, 09:24:00 »

A XI. kerületi Ivanics szerviz útba esik Neked?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2007.06.01 péntek, 09:32:00 »

A XI. kerületi Ivanics szerviz útba esik Neked?
Sajnos nagyon nem. A XVII. ker-ben lakom. Még megpróbálom a Fort-ot a Könyves Kálmánon, csak azután mennék ki oda.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2007.06.01 péntek, 09:40:00 »

Az újabbak már inkább CAN-BUS rendszerrel szeretnek kommunikálni. Probáltam már pár OBD II interfacét és a fordokhoz hozzá se tudnak szagolni.
Elvileg mar uton van a kabel, meg ey par dvd. Ha megjonnek, kiprobalom.
Ez egy elm327 chip-es cucc, ami OBDII ISO CAN BUS -t tudja.
Elvileg sokhelyen azt irjak, hogy csak olvasasra valo, de talaltam egy par helyen, ahol azt is megemlitik, hogy a megfelelo programmal, ra lehet venni kulonbozo csoda dolgokra is.
Ha lesz tapasztalat, irok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2007.06.01 péntek, 09:58:00 »

Elvileg mar uton van a kabel, meg ey par dvd. Ha megjonnek, kiprobalom.
Ez egy elm327 chip-es cucc, ami OBDII ISO CAN BUS -t tudja.
Elvileg sokhelyen azt irjak, hogy csak olvasasra valo, de talaltam egy par helyen, ahol azt is megemlitik, hogy a megfelelo programmal, ra lehet venni kulonbozo csoda dolgokra is.
Ha lesz tapasztalat, irok.
Nekem van olyan interface ami tudja a Fordot is, de eddig csak kiolvasós programokat találtam hozzá. Abból van egy rakás! Még olyan funkciói is vannak , mint gyorsulás és teljesítmény mérés. Most már csak egy olyan "megfelelő" program kéne. Tehát, ha valaki véletlen belefut ilyesmibe, ne tartsa vissza az infót! A szervizek sajnos hozzá se szagolnak az ilyen témákhoz. Ők gyakorlatilag betanított munkások. Meg affinitásuk sincs részletesebben utánanézni az extra dolgoknak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2007.06.01 péntek, 10:04:00 »

Amikor először beültem a Mondeoba, meglepett, hogy a gáz és a fékpedál kb. egy síkban van. Megszoktam az eddigi autóimnál, hogy a gáz mélyebben van. Hosszabb úton zavaró is, kényelmetlen hajlítva tartani a jobb lábamat.
A szalonban beültem az új Mondeoba, és abban bizony jóval mélyebben van a gáz (igaz az benzines volt).
Ti hogy vagytok ezzel?
Ez érdekes, mert éppen a GT vagyis a nagy túrakocsikban van egyvonalban a fékpedál a gázzal, hogy fékezés közben is lehessen gázfröccsel visszváltani. És ezt pont egy benzinestől várná az ember. Hosszútávra ott a tempomat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2007.06.01 péntek, 10:25:00 »

Ez érdekes, mert éppen a GT vagyis a nagy túrakocsikban van egyvonalban a fékpedál a gázzal, hogy fékezés közben is lehessen gázfröccsel visszváltani. És ezt pont egy benzinestől várná az ember. Hosszútávra ott a tempomat.
de ahhoz 3 láb kellene, legalábbis fiúk előnyben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2007.06.01 péntek, 10:55:00 »

Ez érdekes, mert éppen a GT vagyis a nagy túrakocsikban van egyvonalban a fékpedál a gázzal, hogy fékezés közben is lehessen gázfröccsel visszváltani. És ezt pont egy benzinestől várná az ember. Hosszútávra ott a tempomat.
Pontosan ezért is szeretném berakni a tempomatot.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.