Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 12:32:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1877751 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2007.06.09 szombat, 08:49:00 »

A két pöcök kiakasztása ment, de utána alig nyílt tovább az ajtó. A forgáspont valami műanyag horonyban forog, de nem tudtam/mertem kipattintani.
A vezető oldalon a biztosítékokat takaró kis rekeszhez ha hasonlítom, az simán kiemelhető, de ez nem jön.
Nem óhajtom kockáztatni a kesztyűtartómat a GEM modul feliratáért. Sorry.
Köszönöm a válaszokat és a segítséget .Ezt az autót néztem ki magamnak.Ha esetleg tudnátok segiteni illetve észre vesztek valamit azt megköszönöm.Még valami .Ha láncos az autó azt milyen időközönkét kell cserélni ? Link : http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1242991&command=ugras&screenwidth=1024
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2007.06.09 szombat, 09:09:00 »

Köszönöm a válaszokat és a segítséget .Ezt az autót néztem ki magamnak.Ha esetleg tudnátok segiteni illetve észre vesztek valamit azt megköszönöm.Még valami .Ha láncos az autó azt milyen időközönkét kell cserélni ? Link : http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1242991&command=ugras&screenwidth=1024
Ha linket teszel be,akkor használd az [url]http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1242991&command=ugras&screenwidth=1024" target="_blank">http:// gombot,és akkor csak rá kell kattintani arra amit ide "beteszel".  Pld igy:   [url]http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1242991&command=ugras&screenwidth=1024
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2007.06.09 szombat, 09:22:00 »

Köszönöm a válaszokat és a segítséget .Ezt az autót néztem ki magamnak.Ha esetleg tudnátok segiteni illetve észre vesztek valamit azt megköszönöm.Még valami .Ha láncos az autó azt milyen időközönkét kell cserélni ? Link : http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1242991&command=ugras&screenwidth=1024
Az ESP gombját nem látom,illetve rajta a jelet,azt lehet,hogy hiányolnád.
Én nem vennék ülésfűtés nélkül dizelt,de ha nem vagy fázós tipus,akkor ez ne érdekeljen.
1 tulaj kérdéses,a kevés kilóméter méginkább.
A klubban általános vélemény,hogy ha az autót külföldről hozzák be,akkor évente 30-40 ezer kilóméterrel számolhatsz.
A nagy navi szép,tetszetős dolog,de ne dőlj be annak,hogy a kereskedő ezzel "fullositja" az autót.Mint kezelőfelület nagyon jó,de a a navi része Magyarországon egyenlő a nullával.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2007.06.09 szombat, 09:47:00 »

Gyanúsan olcsó. Vagy ennyit estek volna a Mondeo árak egy hónap alatt???
Alvázszámot írd fel és az első Ford szervizben kérdeztesd le. 50-80ekm/év sem ritka nyugati autónál és ugye ezeket tudja olcsón megvenni kint a kereskedő.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2007.06.09 szombat, 09:55:00 »

Pl ezt a Mondeot 60e km-rel sérülésmentesnek árulják.
Megnéztem. Az egy dolog, hogy a bal hátsó ajtó javítva van. A kormány fényesre kopva, pedálgumik zsír újak. A kereskedő "véletlenül" pont az érkezésem előtt ment vele egy kört. A 2004-es autón sz@rrá kopott különböző típusú, de 2005-ös gumik!
Alvázszám alapján 2006-ban volt 98e km-es szervizen. És ez 3,5m. Szóval óvatosan!
 
Nagyon aranyos volt, hogy még egy haverját is beszervezte a kereskedő, aki a komoly érdeklődőt adta. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2007.06.09 szombat, 20:45:00 »

Sziasztok.Lenne még egy kérdésem? A hátsó üléseket hogy lehet lehajtani kombinál ? Nekem volt MK2 abban az ülőlapra kellet ráhajtani a háttámlakat itt is igy működik ? Mármint a TDCI -is 2001 v utánni mondeokban ?Még valami az első szélvédő fűtés kapcsolja is a ball szellőzőnél van illetve honnan lehet tudni , hogy van -e benne.Elnézést a sok kérdésért de szeretnék most venni egy ilyet és nagyon bő a választék és szeretnék jol választani már amenyire lehet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2007.06.09 szombat, 20:55:00 »

Sziasztok.Lenne még egy kérdésem? A hátsó üléseket hogy lehet lehajtani kombinál ? Nekem volt MK2 abban az ülőlapra kellet ráhajtani a háttámlakat itt is igy működik ? Mármint a TDCI -is 2001 v utánni mondeokban ?Még valami az első szélvédő fűtés kapcsolja is a ball szellőzőnél van illetve honnan lehet tudni , hogy van -e benne.Elnézést a sok kérdésért de szeretnék most venni egy ilyet és nagyon bő a választék és szeretnék jol választani már amenyire lehet.
Az első szélvédőbe kell láthod hajszálnál kicsit vastagabb szálakat. Cikk-cakk vonalban akkor fütött. A szélén nincs csak kb 10 cm nél kezdődnek függőlegesen futnak. A kapcsoló szimboluma hasonló mint a hátsó csak trapéz és íves az alső vonal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2007.06.09 szombat, 20:58:00 »

Sziasztok.Lenne még egy kérdésem? A hátsó üléseket hogy lehet lehajtani kombinál ? Nekem volt MK2 abban az ülőlapra kellet ráhajtani a háttámlakat itt is igy működik ? Mármint a TDCI -is 2001 v utánni mondeokban ?Még valami az első szélvédő fűtés kapcsolja is a ball szellőzőnél van illetve honnan lehet tudni , hogy van -e benne.Elnézést a sok kérdésért de szeretnék most venni egy ilyet és nagyon bő a választék és szeretnék jol választani már amenyire lehet.
A háttámla tetején vannak gombok, azt kell benyomni vagy elfordítani ha jól láttam, nekem a csomiból kell egy kart meghúzni
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 09:01:00 »

Sziasztok.Lenne még egy kérdésem? A hátsó üléseket hogy lehet lehajtani kombinál ? Nekem volt MK2 abban az ülőlapra kellet ráhajtani a háttámlakat itt is igy működik ? Mármint a TDCI -is 2001 v utánni mondeokban ?Még valami az első szélvédő fűtés kapcsolja is a ball szellőzőnél van illetve honnan lehet tudni , hogy van -e benne.Elnézést a sok kérdésért de szeretnék most venni egy ilyet és nagyon bő a választék és szeretnék jol választani már amenyire lehet.
A hátsó üléseket úgy tudod lehajtani, hogy a háttálma tetején levő gombot megnyomod és már le is tudod hajtani a háttámlát. Az ülőfelületet, pedig egyszerüen csak benyulsz az egész ülőfelület közepén és ott kotorászva egy picit találnod kell egy szövet anyagból készült fület, ami hozzá van varva az ülöfelülethez. Ezt meghúzod és már kész is. Természetesen a hátlapnak ilyenkor a helyén (nem lehajtva) kell lennie. Egyébként, ha nem találod a fülek akkor is ki tudod hajtani csak akkor az ülölapot fogod meg és finoman felhajtod. A szélvédő, ahogy Fusim modja.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 09:26:00 »

Pl ezt a Mondeot 60e km-rel sérülésmentesnek árulják.
Megnéztem. Az egy dolog, hogy a bal hátsó ajtó javítva van. A kormány fényesre kopva, pedálgumik zsír újak. A kereskedő "véletlenül" pont az érkezésem előtt ment vele egy kört. A 2004-es autón sz@rrá kopott különböző típusú, de 2005-ös gumik!
Alvázszám alapján 2006-ban volt 98e km-es szervizen. És ez 3,5m. Szóval óvatosan!
 
Nagyon aranyos volt, hogy még egy haverját is beszervezte a kereskedő, aki a komoly érdeklődőt adta. Smiley
És ezt a "kedves" kereskedőt nem lehetne vásárlók megtévesztése miatt egy kicsit molesztálni.
Érdekes,hogy ehhez a kocsihoz képest én 15 %-al adnám többért az enyémet,és a 2 autó között az általad leirtak alapján ég és föld a különbség!-:(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 09:43:00 »

Sziasztok,
 
a tanacsotokat szeretnem ekrni, hogy mire kell nagyon figyelne, ha 2003 koruli TDCI 135 LE tipust szeretnek venni (kombi). Sok rosszat hallottam a TDCI-rol, hogy nagyon draga javitani, de ezt nem olyanok mondtak, akiknek hasonlo autojuk lett volna. Nagyon sok auto van kereskedoknel, de felek, hogy ezek korabban vallalati autokent harcoltak, de lefutottak a km-t es most problajak elpasszolni.. Szoval kicsit parazok, nehogy olyan verdat vegyek, amit kesobb megbanok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 10:25:00 »

És ezt a "kedves" kereskedőt nem lehetne vásárlók megtévesztése miatt egy kicsit molesztálni.
Érdekes,hogy ehhez a kocsihoz képest én 15 %-al adnám többért az enyémet,és a 2 autó között az általad leirtak alapján ég és föld a különbség!-:(
Ha tuti tekerős kereskedést szeretnél a külső váciút elején van egy. Haverral bementünk nemrég és megnéztünk pár autót, utána többet, mindbe 70-90ezer között állt az óra! Messzire kerüljétek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 20:37:00 »

Sziasztok,
 
a tanacsotokat szeretnem ekrni, hogy mire kell nagyon figyelne, ha 2003 koruli TDCI 135 LE tipust szeretnek venni (kombi). Sok rosszat hallottam a TDCI-rol, hogy nagyon draga javitani, de ezt nem olyanok mondtak, akiknek hasonlo autojuk lett volna. Nagyon sok auto van kereskedoknel, de felek, hogy ezek korabban vallalati autokent harcoltak, de lefutottak a km-t es most problajak elpasszolni.. Szoval kicsit parazok, nehogy olyan verdat vegyek, amit kesobb megbanok
Nekem 2003-as TDCi kombim van.
Igaz nem 135lovas, hanem c"csak" 130(nincs 135lovas, max tuningolt:))
Szerintem iszonyt olcsó hozzá szinte minden.Elötte egy 1.4 hdi pug-om volt és a csak a gázolajszűrő(utángyártott) 2* annyi volt mind a fordba a gyári.
Ha veszel egy kb 4 éves autót azokban minimum 100, de ha az én menetteljesítményemet vesszük itt kishazánkban akkor is bele tudnék tenni 4év alatt minimum 300-at.
Ezeknél az autóknál az ajtó alján található rozsda és a porlasztócsúcsok hibája lehet.
De hasonló kategóriájú autóknál is felléphetnek ilyen vagy akár nagyobb problémák és azok javítása nem egyenlő egy fordéval!!!
Kényelmes, biztonságos, nagy és ócsó autó!!!
Na meg a szivünk csücske!!!
Bármikor oda álhatsz egy paszujos mellé is nyugodtan.A mazda 6 japán, de ha belemész egy mondi hátuljába akkor az elejét cserélheted, míg a mondit elviszed egy fényezőhöz.
Érdemes a 6gangos autókat keresni!!!
115 és 130 lovasok vannak.Valamivel "igényteleneb" a 115lovas, de az is meghálálja.
Röviden ennyi.
Jaa!!!Székesfehérváron iszonyatosan megnézném, hogy mit veszek meg!
Mikor én vettem az enyémet megnéztem egyett és a kmórában 53000km, míg a motortérben lévő kis matrica szerint túl volt a 120xxx-ik km-es kötelező szervízen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 21:11:00 »

Nekem 2003-as TDCi kombim van.
Igaz nem 135lovas, hanem c"csak" 130(nincs 135lovas, max tuningolt:))
Szerintem iszonyt olcsó hozzá szinte minden.Elötte egy 1.4 hdi pug-om volt és a csak a gázolajszűrő(utángyártott) 2* annyi volt mind a fordba a gyári.
Ha veszel egy kb 4 éves autót azokban minimum 100, de ha az én menetteljesítményemet vesszük itt kishazánkban akkor is bele tudnék tenni 4év alatt minimum 300-at.
Ezeknél az autóknál az ajtó alján található rozsda és a porlasztócsúcsok hibája lehet.
De hasonló kategóriájú autóknál is felléphetnek ilyen vagy akár nagyobb problémák és azok javítása nem egyenlő egy fordéval!!!
Kényelmes, biztonságos, nagy és ócsó autó!!!
Na meg a szivünk csücske!!!
Bármikor oda álhatsz egy paszujos mellé is nyugodtan.A mazda 6 japán, de ha belemész egy mondi hátuljába akkor az elejét cserélheted, míg a mondit elviszed egy fényezőhöz.
Érdemes a 6gangos autókat keresni!!!
115 és 130 lovasok vannak.Valamivel "igényteleneb" a 115lovas, de az is meghálálja.
Röviden ennyi.
Jaa!!!Székesfehérváron iszonyatosan megnézném, hogy mit veszek meg!
Mikor én vettem az enyémet megnéztem egyett és a kmórában 53000km, míg a motortérben lévő kis matrica szerint túl volt a 120xxx-ik km-es kötelező szervízen.
Szerintem tök mindegy, hogy hol veszed a kocsit, mert nagyon nagy valószínűséggel mindegyik kocsi km órája vissza ven tekerve.
Ha azt látod, hogy 80 ezer van benne, akkor ha megszorzod kettővel, talán igaz lesz.
Én is 82.400 km-rel vettem a kocsit, holott a Ford adatbázisa szerint már 1 évvel korábban 86.500 volt benne. Szóval én is úgy vettem meg, hogy hozzágondoltam, hogy ebben kb. 150 ezer van. Úgysem tudok mit tenni.
Ez Magyarország...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 21:13:00 »

Ja, azt nem írtam, hogy amúgy tényleg tuti egy verda, jól meg van csinálva. Szóval a 150 ezer km sem igazán sok neki, még épp csak serdül.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 21:25:00 »

Az autókereskedők...
Ha 50e kilométer van egy autóban, akkor kb 15 ezret számolva a téligummával - még a gyári Michelin vagy continak kellene rajta lenni. Ha más gumi van, szimplán gyanakodjon az ember.
A másik, amin sokan elbuknak: a ghiához jár egy plüss szőnyeg. Na ha az nincs... ott már történt valami.
Az én autómban 70e van, gyerekek, meg minden, és ráadásul a világosszürke, és még mindig jól néz ki. Ha egy másik szőnyeg van benne - mint a hirdetésben - hát ott már lehet sejteni, hogy nem 50e km van a verdában.
 
De most komolyan: aki megvesz egy dízelt, miért adná el 50-80 ezerrel? A vásárlók ilyenek, hogy mindent elhisznek. Van, aki egy év alatt beletol 100-at...
 
Ja, és cserélgetik a kormány, pedálgumikat is, de nem újat, hanem kevesett futott példányból kiszedettet raknak rá. Ember legyen a talpán, aki valóban megállapítja az autók futásteljesítményét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 21:36:00 »

Azert van olyan kereskedo, aki nem kinlodik a tekergetessel. Jo, persze, tudom, mint a feher hollo, de az en verdamban tenyleg 150e km volt mikor megvettem.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 22:01:00 »

És ezt a "kedves" kereskedőt nem lehetne vásárlók megtévesztése miatt egy kicsit molesztálni.
Érdekes,hogy ehhez a kocsihoz képest én 15 %-al adnám többért az enyémet,és a 2 autó között az általad leirtak alapján ég és föld a különbség!-:(
Szerintem mindegyik kereskedő ezt csinálja. És amíg nem büntetik, addig csinálni is fogják.
Egy érdi kereskedésben néztem egy C-Maxot. Az olyan 90-100-ról volt 40-re visszatekerve.
Rákérdeztem, persze már ők is ennyivel vették.
Ja arra is azt írták, hogy garantált, leinformálható km. Arc az van...
 
Magyarországit kell venni, és fel kell hívogatni a szervizkönyvbe pecsételő szervizeket. Le kell kérdeztetni az alvázszámot, és nem árt a kártörténetének is utánanézni. Utána átvizsgáltatni.  
 
Valószínűleg érdemes garanciás használtat venni, kicsit többért. Weltauto, meg van valami új fordos hirdetés is.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 22:19:00 »

Az autókereskedők...
Ha 50e kilométer van egy autóban, akkor kb 15 ezret számolva a téligummával - még a gyári Michelin vagy continak kellene rajta lenni. Ha más gumi van, szimplán gyanakodjon az ember.
A másik, amin sokan elbuknak: a ghiához jár egy plüss szőnyeg. Na ha az nincs... ott már történt valami.
Az én autómban 70e van, gyerekek, meg minden, és ráadásul a világosszürke, és még mindig jól néz ki. Ha egy másik szőnyeg van benne - mint a hirdetésben - hát ott már lehet sejteni, hogy nem 50e km van a verdában.
 
De most komolyan: aki megvesz egy dízelt, miért adná el 50-80 ezerrel? A vásárlók ilyenek, hogy mindent elhisznek. Van, aki egy év alatt beletol 100-at...
 
Ja, és cserélgetik a kormány, pedálgumikat is, de nem újat, hanem kevesett futott példányból kiszedettet raknak rá. Ember legyen a talpán, aki valóban megállapítja az autók futásteljesítményét.
Más abroncsokkal is jönnek is újan.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 22:22:00 »

Más abroncsokkal is jönnek is újan.
Én is láttam már gyárból kijöttet Pirellivel. Mondjuk nekem is Conti-val jött.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 09:42:00 »

És ezt a "kedves" kereskedőt nem lehetne vásárlók megtévesztése miatt egy kicsit molesztálni.
Érdekes,hogy ehhez a kocsihoz képest én 15 %-al adnám többért az enyémet,és a 2 autó között az általad leirtak alapján ég és föld a különbség!-:(
Én mindig mondom, ne Fehérvárról vegyünk Mondeot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 10:19:00 »

Én is láttam már gyárból kijöttet Pirellivel. Mondjuk nekem is Conti-val jött.
az enyémen Continental PremiumContact volt, az jó?  de igaz, hogy tükörradiál mintával...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 12:17:00 »

Én is láttam már gyárból kijöttet Pirellivel. Mondjuk nekem is Conti-val jött.
Pl az enyemen is Pirellik vannak, gyarbol...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 12:23:00 »

Az autókereskedők...
Ha 50e kilométer van egy autóban, akkor kb 15 ezret számolva a téligummával - még a gyári Michelin vagy continak kellene rajta lenni. Ha más gumi van, szimplán gyanakodjon az ember.
A másik, amin sokan elbuknak: a ghiához jár egy plüss szőnyeg. Na ha az nincs... ott már történt valami.
Az én autómban 70e van, gyerekek, meg minden, és ráadásul a világosszürke, és még mindig jól néz ki. Ha egy másik szőnyeg van benne - mint a hirdetésben - hát ott már lehet sejteni, hogy nem 50e km van a verdában.
 
De most komolyan: aki megvesz egy dízelt, miért adná el 50-80 ezerrel? A vásárlók ilyenek, hogy mindent elhisznek. Van, aki egy év alatt beletol 100-at...
 
Ja, és cserélgetik a kormány, pedálgumikat is, de nem újat, hanem kevesett futott példányból kiszedettet raknak rá. Ember legyen a talpán, aki valóban megállapítja az autók futásteljesítményét.
Ez a szonyeg dolog erdekes, mert nekem akarmilyen, lehet szovet, vagy gumi, mindegyik kb 20-30e km-t birnak ki a jobb labam sarkanal.
Meg csak 6000km van ebben a kocsiban, es mar latszik az eredeti pluss szonyegen, hogy nem uj, es hova is szoktam tenni a sarkam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 15:33:00 »

Ez a szonyeg dolog erdekes, mert nekem akarmilyen, lehet szovet, vagy gumi, mindegyik kb 20-30e km-t birnak ki a jobb labam sarkanal.
Meg csak 6000km van ebben a kocsiban, es mar latszik az eredeti pluss szonyegen, hogy nem uj, es hova is szoktam tenni a sarkam...
Hát aki tűsarkúban vezet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 15:58:00 »

Hát aki tűsarkúban vezet...
:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2007.06.12 kedd, 14:33:00 »

Az mitől van, hogy időnként, főleg reggel, amikor hűvösebb van, a kormányon érezni a terhelésváltásokat, pl az egyesben indulást? A szervizben kicsit hülyén néztek rám, amikor ezt próbáltam elmagyarázni.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2007.06.12 kedd, 14:36:00 »

sakos,
 
Terheles valtozas a kormanyon Huh? Ezt meg hogy erted ?
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2007.06.12 kedd, 14:38:00 »

Az mitől van, hogy időnként, főleg reggel, amikor hűvösebb van, a kormányon érezni a terhelésváltásokat, pl az egyesben indulást? A szervizben kicsit hülyén néztek rám, amikor ezt próbáltam elmagyarázni.
Olyan koppanásszerűt érzel? Mint ha lógna valami odalent? Szilenteket kéne átnézni esetleg motortartóbakokat. szerintem...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2007.06.12 kedd, 15:06:00 »

Igen, olyasmi, de csak hidegen. Mostanában volt átnézve az autó, de nem mondták, hogy ilyen baja lenne.
A TIS-ben és valahol itt is olvastam (csak már nem találom), hogy ilyenkor a kormányoszlopon kell valami csúszó dolgot bezsírozni. Nálam ez kívülről csupa zsír, de ettől belülről lehet száraz.
Nincs ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?
(Basszus, harmadszor gépelem be, remélem most megjelenik.)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2007.06.12 kedd, 16:38:00 »

Igen, olyasmi, de csak hidegen. Mostanában volt átnézve az autó, de nem mondták, hogy ilyen baja lenne.
A TIS-ben és valahol itt is olvastam (csak már nem találom), hogy ilyenkor a kormányoszlopon kell valami csúszó dolgot bezsírozni. Nálam ez kívülről csupa zsír, de ettől belülről lehet száraz.
Nincs ezzel kapcsolatban tapasztalatotok?
(Basszus, harmadszor gépelem be, remélem most megjelenik.)
Esetleg motortartó bak?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2007.06.13 szerda, 16:59:00 »

Az autókereskedők...
Ha 50e kilométer van egy autóban, akkor kb 15 ezret számolva a téligummával - még a gyári Michelin vagy continak kellene rajta lenni. Ha más gumi van, szimplán gyanakodjon az ember.
A másik, amin sokan elbuknak: a ghiához jár egy plüss szőnyeg. Na ha az nincs... ott már történt valami.
Az én autómban 70e van, gyerekek, meg minden, és ráadásul a világosszürke, és még mindig jól néz ki. Ha egy másik szőnyeg van benne - mint a hirdetésben - hát ott már lehet sejteni, hogy nem 50e km van a verdában.
 
De most komolyan: aki megvesz egy dízelt, miért adná el 50-80 ezerrel? A vásárlók ilyenek, hogy mindent elhisznek. Van, aki egy év alatt beletol 100-at...
 
Ja, és cserélgetik a kormány, pedálgumikat is, de nem újat, hanem kevesett futott példányból kiszedettet raknak rá. Ember legyen a talpán, aki valóban megállapítja az autók futásteljesítményét.
Az én kocsimon Michelin gumi van, és mint hétvégén megállapítottuk kicsit közelebbről, elég öreg lehet, mert tele van apró repedésekkel.
Leheccséges, hogy ez még az eredeti gumi?
Mennyit bír ki egy gyári Miska gumi kb?
Még van kb. 3 mm profilmélység középen, úgyhogy igen csak kéne cserélni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2007.06.13 szerda, 19:09:00 »

Az én kocsimon Michelin gumi van, és mint hétvégén megállapítottuk kicsit közelebbről, elég öreg lehet, mert tele van apró repedésekkel.
Leheccséges, hogy ez még az eredeti gumi?
Mennyit bír ki egy gyári Miska gumi kb?
Még van kb. 3 mm profilmélység középen, úgyhogy igen csak kéne cserélni.
50-60e km a végük, ha jól emlékszem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:12:00 »

50-60e km a végük, ha jól emlékszem.
Egy korábbi életemben volt egy Skoda Fábiánom, és az Barum gumikkal elment majdnem 70 ezret, amik koptak mint állat. Utána lecseréltük misire, azon a következő 70 ezer szinte meg sem látszott.
Persze a 68 lóernő nem szaggatja szét a szfaltot, de azér aszittem egy jófajta misi többet kibír.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:15:00 »

Egy korábbi életemben volt egy Skoda Fábiánom, és az Barum gumikkal elment majdnem 70 ezret, amik koptak mint állat. Utána lecseréltük misire, azon a következő 70 ezer szinte meg sem látszott.
Persze a 68 lóernő nem szaggatja szét a szfaltot, de azér aszittem egy jófajta misi többet kibír.
Hali,nekem classic volt szintén 1.4 68Le.2002.45ezerrel adtam el gumicserére éretten+kettő pattintós dísztárcsát is elhagytam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:41:00 »

Az én kocsimon Michelin gumi van, és mint hétvégén megállapítottuk kicsit közelebbről, elég öreg lehet, mert tele van apró repedésekkel.
Leheccséges, hogy ez még az eredeti gumi?
Mennyit bír ki egy gyári Miska gumi kb?
Még van kb. 3 mm profilmélység középen, úgyhogy igen csak kéne cserélni.
A gumi oldalán rajta van a gyártás dátuma egy négy jegyü szám formájában. Az első két szám a hetet jelenti, a második kettő pedig az évszám utolsó kettő karaktere. Asszem ezek be vannak keretezve is.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:43:00 »

Egy korábbi életemben volt egy Skoda Fábiánom, és az Barum gumikkal elment majdnem 70 ezret, amik koptak mint állat. Utána lecseréltük misire, azon a következő 70 ezer szinte meg sem látszott.
Persze a 68 lóernő nem szaggatja szét a szfaltot, de azér aszittem egy jófajta misi többet kibír.
Nem jó ha sokat kibír, mert akkor nem cserélné le senki az elöregedett abroncsot.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2007.06.13 szerda, 23:26:00 »

A gumi oldalán rajta van a gyártás dátuma egy négy jegyü szám formájában. Az első két szám a hetet jelenti, a második kettő pedig az évszám utolsó kettő karaktere. Asszem ezek be vannak keretezve is.
És valószínű, hogy az van elé írva, hogy DOT ...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2007.06.15 péntek, 22:01:00 »

Egy korábbi életemben volt egy Skoda Fábiánom, és az Barum gumikkal elment majdnem 70 ezret, amik koptak mint állat. Utána lecseréltük misire, azon a következő 70 ezer szinte meg sem látszott.
Persze a 68 lóernő nem szaggatja szét a szfaltot, de azér aszittem egy jófajta misi többet kibír.
Nekem egy 1.4 hdi pugom volt és 129000-et raktam bele mikor eladtam.
A nyári az a gyári good gt3 vagy valami ilyesmi, míg a téli az barum polaris2.
Egyik garnitúra sem volt cserére érett.
A nyárit a szüleimnek adtam mikor eladtam és aők is beleraktak eddig kb 50000-et.És még mindig kb 3mm-es a gumi.
Én mondgyuk hajtottam a kis gépet,de inkább autópálya(160-170) és országút.
Eddig egyik gumimra sem mondanám, hogy olyan hú, de fogyós.
Vagyis a mostani egy kicsit annak tűnik.(pirelli pzero rosso asm.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2007.06.16 szombat, 11:18:00 »

Nekem egy 1.4 hdi pugom volt és 129000-et raktam bele mikor eladtam.
A nyári az a gyári good gt3 vagy valami ilyesmi, míg a téli az barum polaris2.
Egyik garnitúra sem volt cserére érett.
A nyárit a szüleimnek adtam mikor eladtam és aők is beleraktak eddig kb 50000-et.És még mindig kb 3mm-es a gumi.
Én mondgyuk hajtottam a kis gépet,de inkább autópálya(160-170) és országút.
Eddig egyik gumimra sem mondanám, hogy olyan hú, de fogyós.
Vagyis a mostani egy kicsit annak tűnik.(pirelli pzero rosso asm.)
A gumimon megtaláltam a gyártási időpontot, 2003 39. hét. Mivel a kocsit novemberben állították züzembe, így ezek az eredeti gumik. Lassan 4 évesek lesznek a fiúk. Még mindig van rajtuk kb. 2 mm (korábbat 3-at füllentettem).
Szóval levonva a logikus következtetést, ha ő ugyanannyit nyom, mint egy kacsa, akkor fából van. Következésképpen ... boszorkány!
Vagyis a gumiból sem nagyon lehet megállapítani, hogy mennyit hajtottak bele a járgányba.
Az mitől van, hogy gyorsításnál is, meg fékezésnél is nagyon enyhén szitál? Szinte alig érezni, de azért mégiscsak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 15:33:00 »

A gumimon megtaláltam a gyártási időpontot, 2003 39. hét. Mivel a kocsit novemberben állították züzembe, így ezek az eredeti gumik. Lassan 4 évesek lesznek a fiúk. Még mindig van rajtuk kb. 2 mm (korábbat 3-at füllentettem).
Szóval levonva a logikus következtetést, ha ő ugyanannyit nyom, mint egy kacsa, akkor fából van. Következésképpen ... boszorkány!
Vagyis a gumiból sem nagyon lehet megállapítani, hogy mennyit hajtottak bele a járgányba.
Az mitől van, hogy gyorsításnál is, meg fékezésnél is nagyon enyhén szitál? Szinte alig érezni, de azért mégiscsak.
Rob miota van nalad a kocsi?azthiszem ez az egyetlen dolog ami megmutatja biztosan hogy mennyit futott.kedvezmenyesen szoktak arulni az 1-3 eve raktarban allo gumikat.(altalaban ezek repedeznek ha tul szaraz a raktar).Ha kozepen mas profilmelyseg van mint a szeleken, akkor meg nem megfelelo nyomason futott a kocsi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 18:51:00 »

A fedélzeti computer a megtehető km-t mi alapján állapítja meg? Csak az üzemanyag szintet nézi vagy figyelembe veszi az előző x km átlagfogyasztását is?  
Nekem úgy tűnik, csak az előbbit...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 19:00:00 »

Most május közepén hoztam el a kocsit a kereskedőtől (Bp. Fehér út). Ott is szinte minden kocsiban 70 és 90 ezer km között áll az óra. Hát igen...
A kocsit 2003 novemberében helyezték el az üzemben, méghozzá némethonban, vagyis a gumi dátuma nagyjából stimmel.
Vannak itt nagyon szakértő népek. A Mondeókat (Ghia Executive) Michelin Primacy gumival adták ki?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 19:10:00 »

A fedélzeti computer a megtehető km-t mi alapján állapítja meg? Csak az üzemanyag szintet nézi vagy figyelembe veszi az előző x km átlagfogyasztását is?  
Nekem úgy tűnik, csak az előbbit...
Mindent néz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 19:13:00 »

Most május közepén hoztam el a kocsit a kereskedőtől (Bp. Fehér út). Ott is szinte minden kocsiban 70 és 90 ezer km között áll az óra. Hát igen...
A kocsit 2003 novemberében helyezték el az üzemben, méghozzá némethonban, vagyis a gumi dátuma nagyjából stimmel.
Vannak itt nagyon szakértő népek. A Mondeókat (Ghia Executive) Michelin Primacy gumival adták ki?
Michelinnel (nekem az volt) vagy Conti.
Szerintem a michelin elég sokat kibír (csak ne járj gyorsulásokra). Ha téligumi+nyári, akkor összesen szvsz olyan 130-140e-ig lehet elmenni a két gumival.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 19:19:00 »

Michelinnel (nekem az volt) vagy Conti.
Szerintem a michelin elég sokat kibír (csak ne járj gyorsulásokra). Ha téligumi+nyári, akkor összesen szvsz olyan 130-140e-ig lehet elmenni a két gumival.
Meg talán még a fékek állapota is segíthet? Az első tárcsa cserélve lett, az látszik, de a hátsó nem. Az merő rozsda, köszönhetően a sós levegőnek, ahol lakott a verda.
A hátsó féktárcsát meg elvben 120.000 km-enként kellene cserélni. Szóval a 120-140 ezer km reális, ennyi lehet a kocsiban valszeg. Én is így tippeltem valahogy, mikor megvettem.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 22:47:00 »

Meg talán még a fékek állapota is segíthet? Az első tárcsa cserélve lett, az látszik, de a hátsó nem. Az merő rozsda, köszönhetően a sós levegőnek, ahol lakott a verda.
A hátsó féktárcsát meg elvben 120.000 km-enként kellene cserélni. Szóval a 120-140 ezer km reális, ennyi lehet a kocsiban valszeg. Én is így tippeltem valahogy, mikor megvettem.
A rosda az nem feltétlen amiatt van rajta, mert sós levegőben volt tárolva, hanem szerintem attol is lehet, ha sokat áll egy helyben a gép. Az enyémen is megjelenik ha 1-2 hetet áll az autó.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2007.06.19 kedd, 07:27:00 »

A rosda az nem feltétlen amiatt van rajta, mert sós levegőben volt tárolva, hanem szerintem attol is lehet, ha sokat áll egy helyben a gép. Az enyémen is megjelenik ha 1-2 hetet áll az autó.
Ez így van, de ez a rozsda elég durva, már szinte magától pereg le. A féktárcsa peremén csavarhúzóval centis darabokat lehet leválasztani. Szerintem ez még eredeti.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2007.06.19 kedd, 07:29:00 »

Ez így van, de ez a rozsda elég durva, már szinte magától pereg le. A féktárcsa peremén csavarhúzóval centis darabokat lehet leválasztani. Szerintem ez még eredeti.
Centis darabok csavarhúzóval??
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2007.06.19 kedd, 08:20:00 »

Centis darabok csavarhúzóval??
Gondolom úgy érti, hogy centi hosszú, íves, lapos darabkákat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.