Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 12:17:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1877743 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2007.06.30 szombat, 18:09:00 »

kereskedés/89.000 km=?Huh??
 
Lehet, hogy annyi, lehet, hogy nem.
A forumon általános a vélemény, hogy dizel autóknál évi 30-50.ezer kilóméterrel számolhatsz.
Nézz szét német oldalakon, érdekes óraállásokat találsz.
És aztán bejön hozzánk a kocsi, és csoda töténik. Fiatalítani nem tudják, 1 módszer marad, de ezt gondolom te is tudod.
Az autó jól felszerelt, szép, de lehet, hogy a duplája van benne. Szakemberek is nehezen tudják megmondani, mondjuk a forumozók között van 1-2 "szaki"!
 
Egyszóval. A kilómétert ne nézd, vigyél el magaddal olyat, aki ért hozzá.
 
1 jótanács. Az ajtók éle rozsdásodásra hajlamos./alul/
Ha ott találsz rozsdát, akkor már .
vagy van egy jó alku alapod! Smiley
Itt nézz szét például:
 
http://www.mobile.de/
 
http://www.autoscout24.de/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2007.06.30 szombat, 18:10:00 »

Itt nézz szét például:
 
http://www.mobile.de/
 
http://www.autoscout24.de/
Igy könnyebb:
 
http://www.mobile.de/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2007.07.01 vasárnap, 15:46:00 »

Sziasztok!
A felniket megjavították, új gumik (4 egyforma, azonos nyomással), centrírozott kerekek, a kocsi menet közben mégis enyhén jobbra húz. Mi lehet az oka? Szakszervízbe vagy futóműveshez vigyem?
A fordmondeo.org-on hasonló kérdésre ezt találtam:
"Fords have always suffered from suspension problems, more specifically crap bushes, so the first place to be suspect would be the front wishbone. This is the most common area to go at the front end on all Mondeo's and its a safe bet that this is the problem. The only other thing that can cause grief is the front subframe, but this is less common and usually only affects cars that have been lowered. One other thing to check for, has the car got matching tyres at the front? If it hasn't then this can also cause the car to pull either way due to each tyres different rolling resistance."...
"Don't rule out that it could just be the tracking, but then again if its out its either because its been bumped up a kerb too hard, or because somethings become a bit worn."
 
Kösz:
f.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2007.07.01 vasárnap, 17:24:00 »

Sziasztok!
A felniket megjavították, új gumik (4 egyforma, azonos nyomással), centrírozott kerekek, a kocsi menet közben mégis enyhén jobbra húz. Mi lehet az oka? Szakszervízbe vagy futóműveshez vigyem?
A fordmondeo.org-on hasonló kérdésre ezt találtam:
"Fords have always suffered from suspension problems, more specifically crap bushes, so the first place to be suspect would be the front wishbone. This is the most common area to go at the front end on all Mondeo's and its a safe bet that this is the problem. The only other thing that can cause grief is the front subframe, but this is less common and usually only affects cars that have been lowered. One other thing to check for, has the car got matching tyres at the front? If it hasn't then this can also cause the car to pull either way due to each tyres different rolling resistance."...
"Don't rule out that it could just be the tracking, but then again if its out its either because its been bumped up a kerb too hard, or because somethings become a bit worn."
 
Kösz:
f.
Először futóműveshez. És mielőbb... még azelőtt, hogy félrekoptak a szép új gumik...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2007.07.01 vasárnap, 19:05:00 »

kereskedés/89.000 km=?Huh??
 
Lehet, hogy annyi, lehet, hogy nem.
A forumon általános a vélemény, hogy dizel autóknál évi 30-50.ezer kilóméterrel számolhatsz.
Nézz szét német oldalakon, érdekes óraállásokat találsz.
És aztán bejön hozzánk a kocsi, és csoda töténik. Fiatalítani nem tudják, 1 módszer marad, de ezt gondolom te is tudod.
Az autó jól felszerelt, szép, de lehet, hogy a duplája van benne. Szakemberek is nehezen tudják megmondani, mondjuk a forumozók között van 1-2 "szaki"!
 
Egyszóval. A kilómétert ne nézd, vigyél el magaddal olyat, aki ért hozzá.
 
1 jótanács. Az ajtók éle rozsdásodásra hajlamos./alul/
Ha ott találsz rozsdát, akkor már .
vagy van egy jó alku alapod! Smiley
Köszi Zsoel!
Ami a kilométert illeti én már abban nem is nagyon reménykedem, h valós.
Az ajtók rozsdásodásáról már hallottam, de nem igazán tom, h mit kezdenek vele. Lefestik aztán annyi?
(amugy a képen ki van ragasztva a szélvédőre, h 1 év gari, de a leírásban nincs benne)
Nem rég hallottam egy ismerőstől, h a Mo-i mondik nagy része többnyire totálkáros volt és csak ki vanak pofozva.Ennek lehet vmi valóságalapja? (mondjuk erre ott a festékvastagság mérő)
Egyébként ezzel a kereskedéssel nincs senkinek vmilyen tapasztalata?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2007.07.01 vasárnap, 19:47:00 »

s.o.s.  Pénteken hoztam el a szervizből a kocsit.Ez egy 1.8td mondi.Hideg motoral jól indul megyek vele megállok kb. 15perc mulva elakarok indulni és nem indul az auto.Csak ugy áll be az alajárata hogy fel kell pörgetnem a motort.Aztán menet közben tökéletes amig meg nem állok vele.aztán kezdödik előről.Tud valaki segíteni?Meleg motoral nagyon nehezzen lehet be inditani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2007.07.01 vasárnap, 19:58:00 »

Először is üdv mindenkinek!
Új tag vagyok itt a fórumon (és remélem hamarosan nem csak a fórumon).
Rögtön egy kéréssel/kérdéssel FORDulok hozzátok:
Szeretném, ha elmondanátok a vélemnyeiteket a köv. autóról:
mondi
meg az esetleges tapasztalatokra is kíváncsi lennék ezzel az Új csóri úti kereskedéssel kapcs.ban.
előre is naggyon kösszönöm
Nagyon szép az autó, akár még a felszereltség is valós lehet, DE a kilométerhez biztos hozzá kell még számolni vagy 200ezret.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 08:46:00 »

Először futóműveshez. És mielőbb... még azelőtt, hogy félrekoptak a szép új gumik...
Kösz Angel! Van tipped, hogy hová? Budapesten, Miskolcon, esetleg Debrecenben lenne jó egy bevált mester.
Kösz:
f.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 08:57:00 »

Kösz Angel! Van tipped, hogy hová? Budapesten, Miskolcon, esetleg Debrecenben lenne jó egy bevált mester.
Kösz:
f.
Szerintem mind1. Én pesten a fehérvári útra mentem párszor. Szépen beállították. De gondolom, máshol is ue a helyzet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 09:40:00 »

s.o.s.  Pénteken hoztam el a szervizből a kocsit.Ez egy 1.8td mondi.Hideg motoral jól indul megyek vele megállok kb. 15perc mulva elakarok indulni és nem indul az auto.Csak ugy áll be az alajárata hogy fel kell pörgetnem a motort.Aztán menet közben tökéletes amig meg nem állok vele.aztán kezdödik előről.Tud valaki segíteni?Meleg motoral nagyon nehezzen lehet be inditani.
Szervízben mit csináltak vele?
 
Fogj egy kanna hidegvizet, és amikor tudod, nem fog beindulni, öntsd rá szép lassan a nyomócsövek környékére, és ha jobban indul, akkor baj van.
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 11:34:00 »

kereskedés/89.000 km=?Huh??
 
Lehet, hogy annyi, lehet, hogy nem.
A forumon általános a vélemény, hogy dizel autóknál évi 30-50.ezer kilóméterrel számolhatsz.
Nézz szét német oldalakon, érdekes óraállásokat találsz.
És aztán bejön hozzánk a kocsi, és csoda töténik. Fiatalítani nem tudják, 1 módszer marad, de ezt gondolom te is tudod.
Az autó jól felszerelt, szép, de lehet, hogy a duplája van benne. Szakemberek is nehezen tudják megmondani, mondjuk a forumozók között van 1-2 "szaki"!
 
Egyszóval. A kilómétert ne nézd, vigyél el magaddal olyat, aki ért hozzá.
 
1 jótanács. Az ajtók éle rozsdásodásra hajlamos./alul/
Ha ott találsz rozsdát, akkor már .
vagy van egy jó alku alapod! Smiley
zsoel
tedd hozzá hogy fehérvár csóri út. kizárt hogy 89legyen benne. Visszapörgeti 70-90 közé mert a sok vevő 100e alatt akarja megvenni.
 
Az alvázszám alapján a márkaszervízben megmondják volt-e garanciális javításon és mikor mennyi km-nél. Ha ilyen nem volt, akkor felejtsd el. Kézifékbowdent vagy porlasztócsúcsot tuti cseréltek már
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 11:50:00 »

Köszi Zsoel!
Ami a kilométert illeti én már abban nem is nagyon reménykedem, h valós.
Az ajtók rozsdásodásáról már hallottam, de nem igazán tom, h mit kezdenek vele. Lefestik aztán annyi?
(amugy a képen ki van ragasztva a szélvédőre, h 1 év gari, de a leírásban nincs benne)
Nem rég hallottam egy ismerőstől, h a Mo-i mondik nagy része többnyire totálkáros volt és csak ki vanak pofozva.Ennek lehet vmi valóságalapja? (mondjuk erre ott a festékvastagság mérő)
Egyébként ezzel a kereskedéssel nincs senkinek vmilyen tapasztalata?
Ez olyan gyári állapotú, hogy még a csavarhúzót is benne hagyták a vezetőoldalon a szőnyegen. Még szerencse, hogy nem kellett hozzányúlniuk a gyári állapot miatt.  
Én is láttam olyan mondit (fekete kombit), aminek nem volt eleje egy pár hétig, utána elment, de erre valóban ott a rétegvastagság-mérő. Pl az enyém is gyári fényezésű volt mindenütt.A km valóban inkább 160-200 között lehet, de írd le az alvázszámot (szélvédő elött van a vezető oldalán), és keresd meg lkiss2 mestert, hátha tud valós km-adatban segíteni. (Azon meditálok, hogy annyi mindenkinek ajánlottam, hogy úgyis segít, hogy egyszer megkeres és agyonüt...)
Porlasztócsúcsokat kéne nézni rajta, hogy gyáriak-e (pár napja írtam le valakinek, hogy hogyan kell), mert ha nem, akkor szinte biztos, hogy 150ekm felett van a gép. ha igen, akkor viszont lehet, nemsokára cserélni kell, ami 200-300 pénz. Emiatt is alkudhatsz.
Az ajtórozsdásodással meg azt tudod csinálni, hogy ha kapsz vezetett szervízkönyvet, akkor 12 év gari van rá, és ingyen megcsinálják Fordék.
Még egy tanács, mielőtt megveszed, próbálj ki minden funkciót (ABS, ülésfűtés, klíma, cd-tár stb), hogy működik-e, nehogy utólag érjen kellemetlen meglepetés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 14:49:00 »

Ez olyan gyári állapotú, hogy még a csavarhúzót is benne hagyták a vezetőoldalon a szőnyegen. Még szerencse, hogy nem kellett hozzányúlniuk a gyári állapot miatt.  
Én is láttam olyan mondit (fekete kombit), aminek nem volt eleje egy pár hétig, utána elment, de erre valóban ott a rétegvastagság-mérő. Pl az enyém is gyári fényezésű volt mindenütt.A km valóban inkább 160-200 között lehet, de írd le az alvázszámot (szélvédő elött van a vezető oldalán), és keresd meg lkiss2 mestert, hátha tud valós km-adatban segíteni. (Azon meditálok, hogy annyi mindenkinek ajánlottam, hogy úgyis segít, hogy egyszer megkeres és agyonüt...)
Porlasztócsúcsokat kéne nézni rajta, hogy gyáriak-e (pár napja írtam le valakinek, hogy hogyan kell), mert ha nem, akkor szinte biztos, hogy 150ekm felett van a gép. ha igen, akkor viszont lehet, nemsokára cserélni kell, ami 200-300 pénz. Emiatt is alkudhatsz.
Az ajtórozsdásodással meg azt tudod csinálni, hogy ha kapsz vezetett szervízkönyvet, akkor 12 év gari van rá, és ingyen megcsinálják Fordék.
Még egy tanács, mielőtt megveszed, próbálj ki minden funkciót (ABS, ülésfűtés, klíma, cd-tár stb), hogy működik-e, nehogy utólag érjen kellemetlen meglepetés.
Kössz SSanya
A p.csúcs-os dolgot olvastam. A tanácsokat nagyon köszönöm!!!
remélem hamarosan sikerül eljutni a géphez!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:38:00 »

Üdv Mindenkinek,  
Én is mondeos-jelölt vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz dolog egy jó mondeot venni. :-(
Több autót is megnéztem, idáig mindegyikkel volt valami gond, vagy műszakilag, vagy adminisztratíve.  
A hétvégén megnéztem a fehér úti kínálatot, ami messzemenőleg igazolta a fórumon leírtakat.  
A kérdésem az, hogy mitől tud kirohadni a 70-80eKm-rel hírdetett (tudom, nem annyi) német mondeok motortér szigetelése?  
 
Amit végül is találtam, az egy rendezetlen tulajdonosi hátterű, javított 2004-es szervízkönyves (nyoma nincs a javításnak a szervízkönyvben, valszeg. számla sincs róla) darab, illetve ez: 2002/6-os Ghia (elvileg van szervízkönyve, keresik). Ez utóbbit kipróbáltam, jól megy, stabil alapjárat, nem zörög, jók a fékek rajta.  
Ér ez 2,9mFt-ot (szerintem nem).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:42:00 »

Bocs, nem a szervízkönyv javított a 2004-es esetben, hanem az autó (törött volt az eleje).  
 
A 2,9mFt természetesen kérdés volt...
Üdv,
Relhist
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:48:00 »

Üdv Mindenkinek,  
Én is mondeos-jelölt vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz dolog egy jó mondeot venni. :-(
Több autót is megnéztem, idáig mindegyikkel volt valami gond, vagy műszakilag, vagy adminisztratíve.  
A hétvégén megnéztem a fehér úti kínálatot, ami messzemenőleg igazolta a fórumon leírtakat.  
A kérdésem az, hogy mitől tud kirohadni a 70-80eKm-rel hírdetett (tudom, nem annyi) német mondeok motortér szigetelése?  
 
Amit végül is találtam, az egy rendezetlen tulajdonosi hátterű, javított 2004-es szervízkönyves (nyoma nincs a javításnak a szervízkönyvben, valszeg. számla sincs róla) darab, illetve ez: 2002/6-os Ghia (elvileg van szervízkönyve, keresik). Ez utóbbit kipróbáltam, jól megy, stabil alapjárat, nem zörög, jók a fékek rajta.  
Ér ez 2,9mFt-ot (szerintem nem).
Ez pont az a kategória, ahol nagy a valószínüsége a csúcs cserének....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:49:00 »

Üdv Mindenkinek,  
Én is mondeos-jelölt vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz dolog egy jó mondeot venni. :-(
Több autót is megnéztem, idáig mindegyikkel volt valami gond, vagy műszakilag, vagy adminisztratíve.  
A hétvégén megnéztem a fehér úti kínálatot, ami messzemenőleg igazolta a fórumon leírtakat.  
A kérdésem az, hogy mitől tud kirohadni a 70-80eKm-rel hírdetett (tudom, nem annyi) német mondeok motortér szigetelése?  
 
Amit végül is találtam, az egy rendezetlen tulajdonosi hátterű, javított 2004-es szervízkönyves (nyoma nincs a javításnak a szervízkönyvben, valszeg. számla sincs róla) darab, illetve ez: 2002/6-os Ghia (elvileg van szervízkönyve, keresik). Ez utóbbit kipróbáltam, jól megy, stabil alapjárat, nem zörög, jók a fékek rajta.  
Ér ez 2,9mFt-ot (szerintem nem).
Szerintem nem ér ennyit. Alkudni kell bőven!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 21:59:00 »

Bocs, nem a szervízkönyv javított a 2004-es esetben, hanem az autó (törött volt az eleje).  
 
A 2,9mFt természetesen kérdés volt...
Üdv,
Relhist
Zsír új pedálgumik fent vannak Wink 800Ft / db az növeli az értékét
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 22:12:00 »

Nekem nem tűntek újnak. Jól körbe fújták az autót szilikonnal.  
@Wyctor: a csúcs szere 150eKM VAGY 5 év?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 22:34:00 »

Üdv Mindenkinek,  
Én is mondeos-jelölt vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz dolog egy jó mondeot venni. :-(
Több autót is megnéztem, idáig mindegyikkel volt valami gond, vagy műszakilag, vagy adminisztratíve.  
A hétvégén megnéztem a fehér úti kínálatot, ami messzemenőleg igazolta a fórumon leírtakat.  
A kérdésem az, hogy mitől tud kirohadni a 70-80eKm-rel hírdetett (tudom, nem annyi) német mondeok motortér szigetelése?  
 
Amit végül is találtam, az egy rendezetlen tulajdonosi hátterű, javított 2004-es szervízkönyves (nyoma nincs a javításnak a szervízkönyvben, valszeg. számla sincs róla) darab, illetve ez: 2002/6-os Ghia (elvileg van szervízkönyve, keresik). Ez utóbbit kipróbáltam, jól megy, stabil alapjárat, nem zörög, jók a fékek rajta.  
Ér ez 2,9mFt-ot (szerintem nem).
Keresik a szervízkönyvet=nincs szervízkönyv. De alvázszám alapján meg lehet nézni a fordban, a kormány alapján 200e-re tippelek. Hiányzik a szőnyeg (ha jól látom), ami jó buta dolog, mert én inkább vennék... na mind1. A kereskedők nagy zsiványok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2007.07.03 kedd, 19:55:00 »

Most azt nem tudjuk, mert nem működik az oldal, ahol van. Pár napot várnod kell, hogy megoldjuk a hibát.
Működik már az oldal, ahonnan letölthetem a szervízkönyvet? Koniman sajnos nem küldte át. Cseh nyelvűt már találtam, de abból még annyit sem értek, mint az eredeti németből.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2007.07.03 kedd, 20:40:00 »

nem tudjatok veletlenul, hogy egy 2004. decemberi Ghia Mondeoban levo Sony hifi lejatszik-e mp3-at?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2007.07.03 kedd, 21:13:00 »

Működik már az oldal, ahonnan letölthetem a szervízkönyvet? Koniman sajnos nem küldte át. Cseh nyelvűt már találtam, de abból még annyit sem értek, mint az eredeti németből.
http://www.mondeo.hu/ftp/kezelesi_utmutatok/Mondeo_3_kezelesi_utmutato.pdf
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2007.07.03 kedd, 21:14:00 »

nem tudjatok veletlenul, hogy egy 2004. decemberi Ghia Mondeoban levo Sony hifi lejatszik-e mp3-at?
Ha 1 lemezes, és az MP3 logo rajta van akkor igen. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2007.07.03 kedd, 21:21:00 »

@Angel:
Meglátjuk, előkerül-e. :-)
A szőnyegeket láttam a csomagtartóban. kék szegélyük volt.
 
BTW, az első ajtók könyöklői lehet, hogy megerősítik a nagyobb futásteljesítményt, ugyanis mintha "vedlenének", erősen kopottak.  
Ezek egyébiránt cserélhetőek könnyen?
 
Relhist.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2007.07.03 kedd, 21:25:00 »

Köszi! Ez a kezelési útmutató. Ez megvan. Nekem a szervízintervallumok kellenek. Mikor mit kell cserélni, ellenőrizni. Az véletlenül nincs beszkennelve?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2007.07.03 kedd, 21:26:00 »

Felhívtam ma több, mint 10db hírdetőt, 2-3mFt között. Elég silány az eredmény.  
A kínálatot látva lassan hajlok arra, hogy ha már itthon vásárolt az autó és tudható, hogy hol szervizelték (leinformálható), akkor megvegyem.  
 
Érdemes ebbe az irányba menni???
 
Értem, hogy a szervízkönyv semmire sem garancia, de legalább támpontként szolgál a tájékozódáshoz, illetve biztosítja az átrozsdásodás elleni garit (kivéve, ha nem szakszerű karosszériajavítás volt az autón)
relhist
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2007.07.03 kedd, 22:47:00 »

Felhívtam ma több, mint 10db hírdetőt, 2-3mFt között. Elég silány az eredmény.  
A kínálatot látva lassan hajlok arra, hogy ha már itthon vásárolt az autó és tudható, hogy hol szervizelték (leinformálható), akkor megvegyem.  
 
Érdemes ebbe az irányba menni???
 
Értem, hogy a szervízkönyv semmire sem garancia, de legalább támpontként szolgál a tájékozódáshoz, illetve biztosítja az átrozsdásodás elleni garit (kivéve, ha nem szakszerű karosszériajavítás volt az autón)
relhist
Nekem németből behozott az autó, és már kétszeri is csinálták gariba az ajtó, ill. köszöb rozsdásodást. A kinti vezetett szervízköny is legalább olyan jó, mint az itthoni. Szerintem kintről érdemesebb behozni, abban biztos annyi a km, és még szakszervízt is látott. Ha gondolod van ember, aki ezzel foglalkozik, és nem nagy nepper, szóval nincsen óratekergetés stb.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2007.07.03 kedd, 23:02:00 »

Az én elméletem - csak elmélet, nem óhajtom megvitatni - két jó megoldás van a használtautó vásárlójának:
1 magyar forgalombaállítású autót keres, persze szigorúan szervízkönyvvel, és le is ellenőrizni.
2 Ha külföldi, akkor lehetőleg német, a legjobb, ha az ember saját maga hozza, be, de mindenképpen szervízkönyvvel, és persze le is informálni.
 
Jó az is, ha az ember megsaccolja a futásteljesítményt, és összeveti, meg szétnéz erre-arra, hátha talál olajcserére utaló jelet. Majd félretesz egy kis dellát, mert javítanivaló bármikor lehet, az ember jellemzően eladás előtt már nem költ rá rettentő összegeket, ezt megtartja az új tulajnak... és nem kell túl drága autót venni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2007.07.04 szerda, 08:26:00 »

@Angel:
Meglátjuk, előkerül-e. :-)
A szőnyegeket láttam a csomagtartóban. kék szegélyük volt.
 
BTW, az első ajtók könyöklői lehet, hogy megerősítik a nagyobb futásteljesítményt, ugyanis mintha "vedlenének", erősen kopottak.  
Ezek egyébiránt cserélhetőek könnyen?
 
Relhist.
A könyöklő vedlik, idejekorán kvázi típushiba ...
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2007.07.04 szerda, 08:57:00 »

Működik már az oldal, ahonnan letölthetem a szervízkönyvet? Koniman sajnos nem küldte át. Cseh nyelvűt már találtam, de abból még annyit sem értek, mint az eredeti németből.
ŐŐŐ izé.... Én pedig átküldtem és nem is kaptam hibára utaló visszajelzést az outukomra.
 
Ezer bocsi, de mondjuk megkérdezhettem volna, hogy megkaptad-e.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2007.07.04 szerda, 08:58:00 »

Köszi! Ez a kezelési útmutató. Ez megvan. Nekem a szervízintervallumok kellenek. Mikor mit kell cserélni, ellenőrizni. Az véletlenül nincs beszkennelve?
Ez kell neked?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2007.07.04 szerda, 15:15:00 »

Köszi! Ez a kezelési útmutató. Ez megvan. Nekem a szervízintervallumok kellenek. Mikor mit kell cserélni, ellenőrizni. Az véletlenül nincs beszkennelve?
Sajnos az nincs.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2007.07.04 szerda, 15:27:00 »

Üdv Mindenkinek,  
Én is mondeos-jelölt vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz dolog egy jó mondeot venni. :-(
Több autót is megnéztem, idáig mindegyikkel volt valami gond, vagy műszakilag, vagy adminisztratíve.  
A hétvégén megnéztem a fehér úti kínálatot, ami messzemenőleg igazolta a fórumon leírtakat.  
A kérdésem az, hogy mitől tud kirohadni a 70-80eKm-rel hírdetett (tudom, nem annyi) német mondeok motortér szigetelése?  
 
Amit végül is találtam, az egy rendezetlen tulajdonosi hátterű, javított 2004-es szervízkönyves (nyoma nincs a javításnak a szervízkönyvben, valszeg. számla sincs róla) darab, illetve ez: 2002/6-os Ghia (elvileg van szervízkönyve, keresik). Ez utóbbit kipróbáltam, jól megy, stabil alapjárat, nem zörög, jók a fékek rajta.  
Ér ez 2,9mFt-ot (szerintem nem).
Dieselt vagy benzinest keresel?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2007.07.04 szerda, 19:19:00 »

ŐŐŐ izé.... Én pedig átküldtem és nem is kaptam hibára utaló visszajelzést az outukomra.
 
Ezer bocsi, de mondjuk megkérdezhettem volna, hogy megkaptad-e.
Nem kaptam meg, de semmi gáz! Köszi, hogy elküldted
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2007.07.04 szerda, 19:19:00 »

ŐŐŐ izé.... Én pedig átküldtem és nem is kaptam hibára utaló visszajelzést az outukomra.
 
Ezer bocsi, de mondjuk megkérdezhettem volna, hogy megkaptad-e.
Nem kaptam meg, de semmi gáz! Köszi, hogy elküldted
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2007.07.04 szerda, 19:26:00 »

Valami hasonlóra gondoltam! Ha jól értelmezem, 20 ezer km-ként/évente olajcsere, szűrők (olaj-, lég-, pollen-), megnézni, hogy minden csavar a helyén van-e, oszt' jónapot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2007.07.05 csütörtök, 16:22:00 »

Szerintem mind1. Én pesten a fehérvári útra mentem párszor. Szépen beállították. De gondolom, máshol is ue a helyzet.
Kicserélték:a patront,a turbocsövet,az üzemanyagcsövet,és a mágneskapcsolot.Garanciális szerelésre vissza vittem.Tegnap hoztam el a szervizből.Kb 1000-re állitották az alapjáratot.Azota melegen is indul.De meg kéne csinálni hogy normál alapjáraton is jó legyen.Mi lehet a baja?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2007.07.08 vasárnap, 17:39:00 »

Az én elméletem - csak elmélet, nem óhajtom megvitatni - két jó megoldás van a használtautó vásárlójának:
1 magyar forgalombaállítású autót keres, persze szigorúan szervízkönyvvel, és le is ellenőrizni.
2 Ha külföldi, akkor lehetőleg német, a legjobb, ha az ember saját maga hozza, be, de mindenképpen szervízkönyvvel, és persze le is informálni.
 
Jó az is, ha az ember megsaccolja a futásteljesítményt, és összeveti, meg szétnéz erre-arra, hátha talál olajcserére utaló jelet. Majd félretesz egy kis dellát, mert javítanivaló bármikor lehet, az ember jellemzően eladás előtt már nem költ rá rettentő összegeket, ezt megtartja az új tulajnak... és nem kell túl drága autót venni...
Egyetértek Angel-lel. És a Mo-i forgalomba helyezés, szervízkönyv esetében is a hangsúly az ellenőrzésen (leinformáláson) van szvsz. majdnem beleválasztottam egy gazdasági totálkárból visszahozottba, de szerencsére végig tudtam menni az életútján, így derült ki, hogy a sérülésmentesnek látszó, nagyon jó állapú, mo-i, vezetett szervízkönyves (egy ideig) autó nem fianszírozható és nem cascozható gazdasági totálkáros múlt miatt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2007.07.08 vasárnap, 17:43:00 »

@Wyctor: A németből behozatal nekem valszeg nem pálya, mert úgy nehezebben tudom finanszírozni a kocsit, illetve nem biztos, hogy akarok "vesződni" a mo-i forgalomba helyezéssel. Habár elnézve a normális hazai kínálatot, lehet, hogy kénytelen leszek a német magánimportot választani...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2007.07.08 vasárnap, 19:52:00 »

Szia!Benzinest-vagy dieselt keresel?
Kb,milyen évjáratban keresel?Olvastad a tuning topikot?
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2007.07.08 vasárnap, 21:29:00 »

Szia!Benzinest-vagy dieselt keresel?
Kb,milyen évjáratban keresel?Olvastad a tuning topikot?
üdv
A cél egy dízeles, 2.0TCDI-t, sötét színben, lehetőleg 2003 utáni évjárat, Magyarországon vásárolt, szervízkönyves, leinformálható.  
Látom a tuning topicban a "hitvitát", igazán nem tudok vele mit kezdeni, szvsz nem lehet benne igazságot tenni.  
Az egyetlen kérdés, hogy hosszú távra tervezve (~5év), megéri-e beszállni ~3mFt-tal egy ilyen autóba (pl. ez a GHIA felsz. nem szempont) , normál használat mellett.
(munkába járás+hétvégi jövés-menés, utazás).  
Én a fenti paraméterű gjmű mellett igyekszem letenni a voksomat.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2007.07.08 vasárnap, 22:05:00 »

A cél egy dízeles, 2.0TCDI-t, sötét színben, lehetőleg 2003 utáni évjárat, Magyarországon vásárolt, szervízkönyves, leinformálható.  
Látom a tuning topicban a "hitvitát", igazán nem tudok vele mit kezdeni, szvsz nem lehet benne igazságot tenni.  
Az egyetlen kérdés, hogy hosszú távra tervezve (~5év), megéri-e beszállni ~3mFt-tal egy ilyen autóba (pl. ez a GHIA felsz. nem szempont) , normál használat mellett.
(munkába járás+hétvégi jövés-menés, utazás).  
Én a fenti paraméterű gjmű mellett igyekszem letenni a voksomat.
TDCi
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2007.07.08 vasárnap, 22:15:00 »

Bocs, tenyleg. :-) elb*sztam.
szóval TDCI.  
Kösz a javítást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 08:50:00 »

A cél egy dízeles, 2.0TCDI-t, sötét színben, lehetőleg 2003 utáni évjárat, Magyarországon vásárolt, szervízkönyves, leinformálható.  
Látom a tuning topicban a "hitvitát", igazán nem tudok vele mit kezdeni, szvsz nem lehet benne igazságot tenni.  
Az egyetlen kérdés, hogy hosszú távra tervezve (~5év), megéri-e beszállni ~3mFt-tal egy ilyen autóba (pl. ez a GHIA felsz. nem szempont) , normál használat mellett.
(munkába járás+hétvégi jövés-menés, utazás).  
Én a fenti paraméterű gjmű mellett igyekszem letenni a voksomat.
Mit értesz "megéri" alatt?
Ha munkára használod, akkor nagyjából ki lehet számolni.  
Ha magáncélra, akkor el kell keserítselek: nem "éri meg". Költséges luxuscikk. 5 év alatt legalább a felére fog esni az értéke + kamatveszteség + üzemanyag, szerviz, sarcok, stb. Ha egy centit sem mész vele, akkor is havi tízezrekben mérhető a bukta.
Ha már most az eladáson gondolkodsz, mindenképpen jól felszerelt példányt válassz, attól talán könnyebb lesz majd megszabadulni.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 09:03:00 »

A cél egy dízeles, 2.0TCDI-t, sötét színben, lehetőleg 2003 utáni évjárat, Magyarországon vásárolt, szervízkönyves, leinformálható.  
Látom a tuning topicban a "hitvitát", igazán nem tudok vele mit kezdeni, szvsz nem lehet benne igazságot tenni.  
Az egyetlen kérdés, hogy hosszú távra tervezve (~5év), megéri-e beszállni ~3mFt-tal egy ilyen autóba (pl. ez a GHIA felsz. nem szempont) , normál használat mellett.
(munkába járás+hétvégi jövés-menés, utazás).  
Én a fenti paraméterű gjmű mellett igyekszem letenni a voksomat.
Nem illene ilyet irnom, de 3  milla körül vegyél inkább egy 1-2 éves kocsit (lehet dizel is), ne mondeot, vmi kisebb kategóriát, még csak ford sem kell legyen. Mindenképp fiatalabb, kevesebb km, kevesebb gond, és kevesebb bukta. Egy Focus v Astra esetleg?
(ui: és huzok innen, mert ezért a véleményért mingyá megvernek Smiley))))
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 09:16:00 »

Bocs, tenyleg. :-) elb*sztam.
szóval TDCI.  
Kösz a javítást.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 10:15:00 »

Tisztában vagyok az értékvesztéssel, szervízköltséggel, stb. A "megéri" arra vonatkozik, hogy kell-e számolni mondjuk egy 4éves 100km-es leinformálható dízel mondeó megvételét követően jelentősebb többletköltséggel, mint mondjuk egy 50eKm-es 1,7dízel G astra esetében (pl. ez). Tudom, több a biztosítása, drágább a fenntartása.  
Az astra ugyan úgy veszít értékéből, mint bármi más. A minéket 3,8mkörül vettük újonnan (Njoy, 1,4/90LE), most 3,5 éves, ér kb. 1,5-1,8mFt-ot.  
 
Ezen felül csak "érzelmi" okokat tudok mondani:
* most egy 1,4-es G astrat hajtok, amit nagyon szeretek, de dízelben jobb lenne.
* a H astra, korábbi focus nem tetszik.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 10:24:00 »

relhist,
 
"A "megéri" arra vonatkozik, hogy kell-e számolni mondjuk egy 4éves 100km-es leinformálható dízel mondeó megvételét követően jelentősebb többletköltséggel..."
 
Az, hogy mekkora a G astra fenntartasi koltsege azt nemtom. De ha tenyleg 100e km van a gepben akkor szerintem meg nemigen lehet vele gond. Olyan 150korul elofordulhat, hogy pcsucsot kell cserezni, ami nem keves osszeg. kb. 80e/db, illetve 150-200 korul mar lehet cserelni kell ezt-azt. Lendkerek, kuplung. Nemtom mit jelent nalad a jelentosebb koltseg ?
Naplózva

blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 10:27:00 »

Tisztában vagyok az értékvesztéssel, szervízköltséggel, stb. A "megéri" arra vonatkozik, hogy kell-e számolni mondjuk egy 4éves 100km-es leinformálható dízel mondeó megvételét követően jelentősebb többletköltséggel, mint mondjuk egy 50eKm-es 1,7dízel G astra esetében (pl. ez). Tudom, több a biztosítása, drágább a fenntartása.  
Az astra ugyan úgy veszít értékéből, mint bármi más. A minéket 3,8mkörül vettük újonnan (Njoy, 1,4/90LE), most 3,5 éves, ér kb. 1,5-1,8mFt-ot.  
 
Ezen felül csak "érzelmi" okokat tudok mondani:
* most egy 1,4-es G astrat hajtok, amit nagyon szeretek, de dízelben jobb lenne.
* a H astra, korábbi focus nem tetszik.
Hát a dizlikbe nem vok otthon, ugy tudom a pcsúcsokkal szokott gond lenni sokaknak, ez ügyben kérdezd az MKIII topicot Wink
Amúgy gondolom 100E km-t akartál irni a 4 évesre. Ezidőtájt szokott lenni mindenféle (benzinnél vezérműszíj, gömbcsuklók, f.tárcsák stb) de ez sztem minden autónál kikerülhetetlen. Ha tetszik a Mondeo, várunk sok szeretettel a klubban Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.