Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 07:06:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1877566 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 10:29:00 »

relhist,
 
jaja, murmucka jol beszel. Erdemes a kiszemelt aldozatot atvizsgaltatni, mert szerencsetlenebb esetben pont cseres a fektarcsa stb., de ha szerencsed van, akkor eppen nemreg csereltettek.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 11:00:00 »

A cél egy dízeles, 2.0TCDI-t, sötét színben, lehetőleg 2003 utáni évjárat, Magyarországon vásárolt, szervízkönyves, leinformálható.  
Látom a tuning topicban a "hitvitát", igazán nem tudok vele mit kezdeni, szvsz nem lehet benne igazságot tenni.  
Az egyetlen kérdés, hogy hosszú távra tervezve (~5év), megéri-e beszállni ~3mFt-tal egy ilyen autóba (pl. ez a GHIA felsz. nem szempont) , normál használat mellett.
(munkába járás+hétvégi jövés-menés, utazás).  
Én a fenti paraméterű gjmű mellett igyekszem letenni a voksomat.
Szia relhist!
Szép az autó és nagyon jól felszerelt, de volna itt valami. Most nem kötekedés szintjén, megnéztem, Nyíregyháza a hírdetés helye. Ha ott használták az autót, nagy a gyanú, hogy nem tudtak ellenállni az olcsó Ukrán gázoil csábításának...Nagyon jó a TDCi ( rövid az Í ) motor, akik újonnan vették csak dícsérik. Nagy nyomaték, kicsi fogyasztás, rugalmas vezetési stílus érzését adja a vezetőjének.
Viszont ez a motor nagyon kényes az üzemanyag-minőségre. Ha volt valami nem jó cucc huzamosabb ideig, utólag sokat lehet rá áldozni. Kérj rá legalább 1 év garanciát!  

Kereskedők szoktak nem korrekten viselkedni, ha gond van az autóval.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 11:02:00 »

@zacci:  
ezért keresek szervízkönyves, Mo-i, leinformálható, tulajdonostól megvehető autót. Csak ilyenből kevés van és drága.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 11:04:00 »

@mondESU:
Kösz, ez nem jutott eszembe. Egyébként az a gyanúm, hogy a nyiregyházi hamarosan Tatabányán lesz. :-)
üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 11:11:00 »

Szia relhist!
Szép az autó és nagyon jól felszerelt, de volna itt valami. Most nem kötekedés szintjén, megnéztem, Nyíregyháza a hírdetés helye. Ha ott használták az autót, nagy a gyanú, hogy nem tudtak ellenállni az olcsó Ukrán gázoil csábításának...Nagyon jó a TDCi ( rövid az Í ) motor, akik újonnan vették csak dícsérik. Nagy nyomaték, kicsi fogyasztás, rugalmas vezetési stílus érzését adja a vezetőjének.
Viszont ez a motor nagyon kényes az üzemanyag-minőségre. Ha volt valami nem jó cucc huzamosabb ideig, utólag sokat lehet rá áldozni. Kérj rá legalább 1 év garanciát!  

Kereskedők szoktak nem korrekten viselkedni, ha gond van az autóval.
Üdv:)
És még valami...Én is csatlakozom az előttem javasoltakhoz, Márkaszervízes átvizsgálás/állapot felmérés!!! ( ott sok minden kiderül az adatbázisukból, a szervízkönyv csak másodlagos! )
Ha már ennyit áldozol egy autóért, ne érezd úgy utólag, hogy átvertek.
És üdv itt nálunk!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 11:17:00 »

Kösz. Idáig 1 autóval már majdnem eljutottam a márkaszervízes felmérésig, de annak visszafejtettem az előéletét, csúnya dolgok deültek ki róla (ld. lent).  
Ma megyek megnézni egy dunántúli "jelentkezőt", remélem jó lesz. A gond a vidékiekkel az, hogy legalább 3x kell utazni miatta (ma nem fog menni az átvizsgálás, sajna).
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 11:56:00 »

Kösz. Idáig 1 autóval már majdnem eljutottam a márkaszervízes felmérésig, de annak visszafejtettem az előéletét, csúnya dolgok deültek ki róla (ld. lent).  
Ma megyek megnézni egy dunántúli "jelentkezőt", remélem jó lesz. A gond a vidékiekkel az, hogy legalább 3x kell utazni miatta (ma nem fog menni az átvizsgálás, sajna).
És tegyél félre 150-200 ezret, vásárlás után nem árt ha van tartalék, már csak a rutin-szervízek miatt is, vagy esetleges meglepit elkerülendő. Akármilyen tip-top az autó, úgyis lesz amit javítani/cserélni kell, sajna a használt ótó ilyen. Sok szerencsét hozzá!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 16:27:00 »

Kösz. Idáig 1 autóval már majdnem eljutottam a márkaszervízes felmérésig, de annak visszafejtettem az előéletét, csúnya dolgok deültek ki róla (ld. lent).  
Ma megyek megnézni egy dunántúli "jelentkezőt", remélem jó lesz. A gond a vidékiekkel az, hogy legalább 3x kell utazni miatta (ma nem fog menni az átvizsgálás, sajna).
Nekem deja vu érzésem van ilyenkor. 2 éve én is megtaláltam a nagy álmaim autóját, már le is előlegeztem, amikor teljesen véletlenül a Fordéknál ki nem derült, hogy fél évvel azelőtt total-káros volt.
Úgyhogy ezek után lett ami most van, nagyon elégedett vagyok vele!
Üdv:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 16:28:00 »

Szia relhist!
Szép az autó és nagyon jól felszerelt, de volna itt valami. Most nem kötekedés szintjén, megnéztem, Nyíregyháza a hírdetés helye. Ha ott használták az autót, nagy a gyanú, hogy nem tudtak ellenállni az olcsó Ukrán gázoil csábításának...Nagyon jó a TDCi ( rövid az Í ) motor, akik újonnan vették csak dícsérik. Nagy nyomaték, kicsi fogyasztás, rugalmas vezetési stílus érzését adja a vezetőjének.
Viszont ez a motor nagyon kényes az üzemanyag-minőségre. Ha volt valami nem jó cucc huzamosabb ideig, utólag sokat lehet rá áldozni. Kérj rá legalább 1 év garanciát!  

Kereskedők szoktak nem korrekten viselkedni, ha gond van az autóval.
Üdv:)
Az Ukrán gázolaj szerintem nem gond, kint is vannak nagy dízel Mercik, BMW-ék, Lexus-ok, és azokkal is azt az olajat etetik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 16:35:00 »

Az Ukrán gázolaj szerintem nem gond, kint is vannak nagy dízel Mercik, BMW-ék, Lexus-ok, és azokkal is azt az olajat etetik.
Legyen igazad!
Közben folyamatosan kapom a márkaszervízes barátomtól az info-t, hogy két naponként "esnek" be a szervízbe dízel Mondeók, arról a vidékről. Tipikus eset, porlasztócsúcs, súlyosabb esetben üa. szivattyú. Ma Szerencs-Miskolc közt állt le egy motor, tréleren hozták be.
Most jöttünk a Cobrából, ott futottam össze a szervízvezetővel, összegezte az elmúlt időszak eseményeit.
Persze lehetnek csupa véletlenek, elfogadom. De a javítások megtörténte tény.
Üdv:)
Pizzériás minitali? 21.-én esedékes. Nem jártok épp keletre?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 16:51:00 »

Scratch,
 
Itt nem az uzemanyag minosegevel van gond, hanem a csucsokkal. Szerintem. Tul soxor fogtak mar az uzemanyagra a hibat. Ez mar tobb mint gyanus. Erdekes, hogy BMWkben, Lexusokban miert birjak a csucsok...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 16:55:00 »

Scratch,
 
Itt nem az uzemanyag minosegevel van gond, hanem a csucsokkal. Szerintem. Tul soxor fogtak mar az uzemanyagra a hibat. Ez mar tobb mint gyanus. Erdekes, hogy BMWkben, Lexusokban miert birjak a csucsok...
Csúcsok offéknál...Más - strapabíróbb - anyagból készülnek. Nézdd meg az F-szériát, ott miért nincs gond ezekkel?
Üdv: Cool
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 18:29:00 »

Csúcsok, más helyen strapabíróbb... azt azért tudni kell, hogy sem a ford, sema psa sem a bmw nem gyárt csúcsokat. Van a delphi, meg asszem a siemens vagy a bosch, meg még egy japppán, most nem ugrik be, de nem is az a lényeg: mindössze néhány gyár van.
Tehát valószínű, hogy ford, pözsó, meg mondjuk az opel ugyanazt a csúcsot használja. Na most egy picit bonyolítja a helyzetet, hogy a psa motor megfordul vagy 5 autóban (ford, bmw, mazda, volvo, jagcsi, cit, pug), de ettől függetlenül.
Szóval itt igazából más dologról van szó. A cr motorok jó része első generációs, pl az 1,4 tdci, van valamicske 2. generációs (mondoé ilyen), ami mechanikus, elektromágnes rángatású szelep (az I is az), hosszú tűvel. Szóval az I és II generációs ugyanolyan, csak a II. generációs sokkal többet nyit-zár. Ezért megy sűrűbben tönkre. Aztán jön a III. generációs, ami piezoelektromos. Na ez kevésbé kopik, sokkal tovább bírja. Ja, még az I és II közötti különbég még az üa nyomás: az I 1200, a II 1600 bar körül ketyeg.
A IV-es mondiban, ha igaz, már a piezós pcsúcs van.
 
Aztán azt is tudni kell, hogy a toyota 2.2-es übertuti dízele is letérdel, kérdezd csak meg a toyotaclubot.
 
Hogy az üa milyen - hát ilyen. Erre tervezzenek motort... vagy csapják agyon az összes kutast.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 18:34:00 »

Scratch,
 
Itt nem az uzemanyag minosegevel van gond, hanem a csucsokkal. Szerintem. Tul soxor fogtak mar az uzemanyagra a hibat. Ez mar tobb mint gyanus. Erdekes, hogy BMWkben, Lexusokban miert birjak a csucsok...
Apám, mivel autószerelő, jár sok továbbképzésre, előadásokra, stb.  
Egyszer volt cr, és gázolajos előadás. Volt egy vegyész, vagy kémikus, vagy micsoda ember, és a magyar MOL gázolajat elemezte. Annyit mondott, hogy annyi köze van a magyar gázolajnak a rendes, igazihoz, hogy mind a kettő folyékony. Állítólag megmondták neki vmi emberek, hogy nekogy merje publikálni a tanulmányát.  
(Ezt csak úgy mellékesen.)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 18:36:00 »

Ja, meg mennyi lekszász van mo-on?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 19:08:00 »

Legyen igazad!
Közben folyamatosan kapom a márkaszervízes barátomtól az info-t, hogy két naponként "esnek" be a szervízbe dízel Mondeók, arról a vidékről. Tipikus eset, porlasztócsúcs, súlyosabb esetben üa. szivattyú. Ma Szerencs-Miskolc közt állt le egy motor, tréleren hozták be.
Most jöttünk a Cobrából, ott futottam össze a szervízvezetővel, összegezte az elmúlt időszak eseményeit.
Persze lehetnek csupa véletlenek, elfogadom. De a javítások megtörténte tény.
Üdv:)
Pizzériás minitali? 21.-én esedékes. Nem jártok épp keletre?
21-én USA autó tali van Egerbe, azon vagyunk. De majd legközelebb mindenképpen!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 19:10:00 »

Scratch,
 
Itt nem az uzemanyag minosegevel van gond, hanem a csucsokkal. Szerintem. Tul soxor fogtak mar az uzemanyagra a hibat. Ez mar tobb mint gyanus. Erdekes, hogy BMWkben, Lexusokban miert birjak a csucsok...
Tudja a fene, Fater autója lement 227e km-t a gyári csúcsokkal.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2007.07.09 hétfő, 19:51:00 »

Apám, mivel autószerelő, jár sok továbbképzésre, előadásokra, stb.  
Egyszer volt cr, és gázolajos előadás. Volt egy vegyész, vagy kémikus, vagy micsoda ember, és a magyar MOL gázolajat elemezte. Annyit mondott, hogy annyi köze van a magyar gázolajnak a rendes, igazihoz, hogy mind a kettő folyékony. Állítólag megmondták neki vmi emberek, hogy nekogy merje publikálni a tanulmányát.  
(Ezt csak úgy mellékesen.)
Van egy pár tag a MOL-nál is. Asszem egyikük fizikailag is közel van az üzemanyagokhoz, és Neki nincs tanulmánya, csak a tényekre alapoz. Sztem lesz még itt helyreigazítés:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2007.07.10 kedd, 11:31:00 »

Tegnap felhívtam a nyiregyházi eladóját, aki szerint normális ember ukrán gázolajat nem tankol ilyen autóba, márpedig az autó korábbi gazdája normális. :-) Ettől függetlenül nem negyek nyíregyre. Más megoldás körvonalazódik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2007.07.10 kedd, 11:37:00 »

btw, mennyire normális, hogy hideg motornál (2.0TDCi 130LE) kis gázadást követően a motor "alulról" áll be alapjáratra, azaz a gázelvételt követően kicsivel a korábbi alapjárat alá esik egy pillanatra a fordulatszám, majd onnét beáll alapjáratra (az alapjárat egyébként teljesen stabil, nem ingadozik, kicsivel 1000 1/sec alatt).  
A jelenség meleg motornál már nincs.  
üdv.
(ui: bocs a rendkívül pontos megfogalmazásokért, nem írtam föl a pontos fordulatszám-értékeket )
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2007.07.10 kedd, 11:49:00 »

relhist,
 
Lehet csak az alapjarati moci szorakozik hidegben. De szerintem mig nem okoz kulonosebb gondot, addig ne foglalkozz vele.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2007.07.10 kedd, 11:54:00 »

relhist,
 
Lehet csak az alapjarati moci szorakozik hidegben. De szerintem mig nem okoz kulonosebb gondot, addig ne foglalkozz vele.
Csak azért nem tartom valószínűleg, mert a dízelben nincs olyan. De attól még lehet, ha pl az alapjárati motor beszorul a segged alá, megszurkál, és ijedtedben megnyomkodod a gázt. na akkor talán.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2007.07.10 kedd, 11:58:00 »

Üdv Mindenkinek,  
Én is mondeos-jelölt vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz dolog egy jó mondeot venni. :-(
Több autót is megnéztem, idáig mindegyikkel volt valami gond, vagy műszakilag, vagy adminisztratíve.  
A hétvégén megnéztem a fehér úti kínálatot, ami messzemenőleg igazolta a fórumon leírtakat.  
A kérdésem az, hogy mitől tud kirohadni a 70-80eKm-rel hírdetett (tudom, nem annyi) német mondeok motortér szigetelése?  
 
Amit végül is találtam, az egy rendezetlen tulajdonosi hátterű, javított 2004-es szervízkönyves (nyoma nincs a javításnak a szervízkönyvben, valszeg. számla sincs róla) darab, illetve ez: 2002/6-os Ghia (elvileg van szervízkönyve, keresik). Ez utóbbit kipróbáltam, jól megy, stabil alapjárat, nem zörög, jók a fékek rajta.  
Ér ez 2,9mFt-ot (szerintem nem).
"Én is mondeos-jelölt vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz dolog egy jó mondeot venni. :-( "
 
Na ezzel teljes mértékben egyetértek :-).
Én lassan 3 hónapja keresek Mondeo-t, de ezen kívül eddig nem találtam olyat, ami megfelet volna az elképzeléseimnek.
Ennek az autónak nincs szervízkönyve, de írtam lkiss2-nek, most várom a válaszát.
 
Ja és ez az autó a Fehér úton van.
"A hétvégén megnéztem a fehér úti kínálatot, ami messzemenőleg igazolta a fórumon leírtakat. "
Nem igazán találtam, miről is van szó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2007.07.10 kedd, 12:00:00 »

Székesfehérváron van jó igaz nem olcsó viszont jó!!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2007.07.10 kedd, 12:03:00 »

Angel,
 
Ha nincs alapjarati, akkor honnan kap luftot alapjaraton ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2007.07.10 kedd, 12:13:00 »

@ultio: Hát csak arról van szó, hogy mo-i, szervízkönyves, leinformálható, jó állapotú autót keresek, dízelt. Úgy tűnik, találtam 1et.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2007.07.10 kedd, 12:16:00 »

@zacci: nem okoz gondot, jól megy az autó, egy fél éve túl van a porlasztócsúcs cserén.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2007.07.10 kedd, 12:17:00 »

Angel,
 
Ha nincs alapjarati, akkor honnan kap luftot alapjaraton ?
A tdci-nél nem egy motor fogat egy tárcsát, ami mondjuk kinyit egy szelepet, mint a tddi és benzines, hanem közvetlenül szabályozza, mikor menjen be az üzemanyag, vagyis nem egy másik folyamat eredményezi a fordulatot, hanem ő közvetlenül megmondja. Többé-kevésbé ezért nem kell aktuátor a tempomathoz.
Az alapjárat meg úgy áll be, hogy a szgép úgy fecskendez be, hogy ne menjen 750,0 alá a fordulat. Vagyis akár pontosan 751-re is be tud állni, ő mondja meg, pontosan mikor mi történjen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2007.07.10 kedd, 12:26:00 »

Angel,
 
"A tdci-nél nem egy motor fogat egy tárcsát, ami mondjuk kinyit egy szelepet, mint a tddi és benzines, hanem közvetlenül szabályozza,"
 
A benzinesnel sem egy moci forgat egy tarcsat, hanem kozvetlenul szabalyozza, mikor mennyi levegot kapjon alapjaraton, mert ugye arrol volt szo, hogy ingadozik az alapjarat, mikor elengedi a gazt.
"Az alapjárat meg úgy áll be, hogy a szgép úgy fecskendez be, hogy ne menjen 750,0 alá a fordulat. Vagyis akár pontosan 751-re is be tud állni, ő mondja meg, pontosan mikor mi történjen."
 
Bamulatos, hol tart mar a tudomany
Mintha nem igy mukodne minden mai mocivezerlo Cool
Meg johogy az szg mondja meg mi tortenjen egy szamitogepvezerelt rendszernel. Azert van ugye
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2007.07.10 kedd, 12:44:00 »

A benzinesnel sem egy moci forgat egy tarcsat...
 
Rosszul írtam. Szóval a gázpedállal nem egy tárcsát tekersz, hanem kapsz egy gázpedál-szöget.
 
A benzinest NEM tudja beállítani 751-re. Mindezt azért, mert nem tudja olyan pontosan szabályozni. Nem tud akármikor szikrát adni, annyi levegő van benn, amennyit be tud szívni, sokkal szűkebb a szabályzási tartomány: ugyi adott benzin-levegő arány alatt és felett nem robban be az üzemanyag.
 
Majd egyszer gondolj végig pár dolgot. Mi történik a benzinesnél, ha gázt adsz. Jó, elkezd jobban menni, de pontosan miért, és hogyan. Meg egyet írjál már le nekem: mennyi levegőt szív be egy 2 literes motor percenként 1000-es fordulaton, és ehhez mennyi benzin kell. Ha ez megvan, folytathatjuk a diszkurzust. Nekem az az érzésem... hogy izé...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2007.07.10 kedd, 12:55:00 »

@ultio: Hát csak arról van szó, hogy mo-i, szervízkönyves, leinformálható, jó állapotú autót keresek, dízelt. Úgy tűnik, találtam 1et.
Szép autó.
Nekem sajnos sokkal korlátozotabbak az anyagi lehetőségeim :-(.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2007.07.10 kedd, 14:40:00 »

Nekem sem végtelenek. :-(
Sajnos 2mFt körül nem találtam olyat, amit nyugodatan megvettem volna. A szokásos: németből hozott, szervízkönyv nélküli, nem leinformálható, 100eKm körüli órával
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2007.07.10 kedd, 15:24:00 »

Angel,
 
"Rosszul írtam. Szóval a gázpedállal nem egy tárcsát tekersz, hanem kapsz egy gázpedál-szöget."
 
Ezt lehet megint rosszul irtad, mert alapjaratrol volt szo, nem arrol, hogy nyomom a gazpedalt. A gazpedal szog meg arra kell, hogy az ECU tudja, mennyire van nyitva a pimpampo szelep meg meg 1-2dolgot kovetkeztet belole, de ez lenyegtelen mert az alapjaratrol volt szo.
 
"A benzinest NEM tudja beállítani 751-re." Mindezt azért, mert nem tudja olyan pontosan szabályozni. "
 
Hat pedig csak sikerul neki valahogy.
 
"Nem tud akármikor szikrát adni, annyi levegő van benn, amennyit be tud szívni, sokkal szűkebb a szabályzási tartomány:"
 
Mivan ? Miert kene neki akarmikor szikrat adnia ? szep is lenne, ha eppen kipufogasnal nyomna a szikrat, vagy meg surites elott Cool De feltetelezem, hogy a dizli sem tud akarmikor gazolajat sprickolni, meg a berobbanas sem lehet akarmikor. Szep is lenne. Es most ettol miert szukebb a szabalyozasi tartomany ? Ezt tenyleg nem ertem. Az ECU pontosan tudja, mennyit porog a moci, mikor kell sprickolni es szikrazni. ezekbol az adatokbol meg szepen be tudja allitani az alapjaratot mint a covek. Mar amennyire be lehet covekelni egy 4hengeres mocinal az alapjaratot. De nyilvan egy teljes fotengely forgast figyelembe veve pontos lehet az alapjarati ford.
 
"ugyi adott benzin-levegő arány alatt és felett nem robban be az üzemanyag. "
 
Meg szerencse Cool
 
"Majd egyszer gondolj végig pár dolgot. Mi történik a benzinesnél, ha gázt adsz. Jó, elkezd jobban menni, de pontosan miért, és hogyan."
 
Aze, mer nyomom a gazt. Hogyan ? Hat jol Cool)
 
" Meg egyet írjál már le nekem: mennyi levegőt szív be egy 2 literes motor percenként 1000-es fordulaton, és ehhez mennyi benzin kell."
 
Nah, ennek mar tenyleg nemtom mi koze van az alapjarathoz, meg ugy egyebkent ahhoz, hogy gazelvetelkor beleng az alapjarat Relhist altal emlegetett TDCI-nel ?
 
Ne terelj, te Cool
 
 "Ha ez megvan, folytathatjuk a diszkurzust. Nekem az az érzésem... hogy izé..."
 
Nekem meg azaz erzesem, hogy 1. kotekecc 2. minnya 16h es huzok haza Cool
En csak annyit kerdeztem, hogy a TDCI mikent szabalyozza az alapjarathoz szukseges levegot, de Te meg mar ott tartasz, hogy szamoljam ki, hogy a 2.0i mondi mennyi levegot zabal 1000-es fordulaton. Oooo mivan ? Mi koze van a 2.0i mocinak a TDCIhez ? Es miert kene nekem barmit is szamolgatnom ? Ha annyira kivancsi vagy a vegeredmenyre, hat szamold ki, mert engem nemigazan erdekel, hogy alapjaraton mennyit lelegzik a 2.0i moci Cool
 
Egyebkent meg mindig nem vagom, hogy miert olyan fontos szamodra, hogy a dizli halal pontosan be tud allni 751-es fordulatra, mikor arrol volt szo, hogy annak a bizonyos dizlinek picit ingadozik az alapjarat. Aruld mar el nekem, hogy ebben a tortenetben hol lenyeges momentum az, hogy 751 a fordulatszam es ez halal pontos ? Cool Komolyan nem ertem
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2007.07.10 kedd, 15:25:00 »

relhist,
 
Evente mennyi km-t mennel a geppel ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2007.07.10 kedd, 15:32:00 »

Nekem sem végtelenek. :-(
Sajnos 2mFt körül nem találtam olyat, amit nyugodatan megvettem volna. A szokásos: németből hozott, szervízkönyv nélküli, nem leinformálható, 100eKm körüli órával
Én is 2 milla körül keresgélek.
Ha nem lesz ennyiért nekem megfelelő, akkor marad az Escortom, ami most van.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2007.07.10 kedd, 15:41:00 »

Ultio,
 
Ha 2 milla van ra es mondit akarsz, akkor szerintem benyasat nezzel. Arra is kolteni kell majd, de szerintem ezen az arszinten talan kevesebbet futott benyast talalsz, mint dizlit. Amire szamitanod kell egy benyas gepnel: Szivosor csere (ha meg nem tortent meg gariban), esetleg kuplung, kinyomo, lendkerek, ha mar a tenyleges futasteljesitmeny 150e korul mocorog. Utobbi nyilvan fugg attolis, hogy hol hasznaltak a gepet. Varos vagy inkabb palya. A szivosor is inkabb akkor kopik jobban, ha valtozekony a fordulatszam. (950-3000-ig)
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2007.07.10 kedd, 15:45:00 »

Ultio,
 
Ha 2 milla van ra es mondit akarsz, akkor szerintem benyasat nezzel. Arra is kolteni kell majd, de szerintem ezen az arszinten talan kevesebbet futott benyast talalsz, mint dizlit. Amire szamitanod kell egy benyas gepnel: Szivosor csere (ha meg nem tortent meg gariban), esetleg kuplung, kinyomo, lendkerek, ha mar a tenyleges futasteljesitmeny 150e korul mocorog. Utobbi nyilvan fugg attolis, hogy hol hasznaltak a gepet. Varos vagy inkabb palya. A szivosor is inkabb akkor kopik jobban, ha valtozekony a fordulatszam. (950-3000-ig)
Igen, mindenképpen benzinest szeretnék.
És vásárlás előtt átnézetni szervízben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2007.07.10 kedd, 16:28:00 »

@zacci: eddigi tapasztalataim alapján kb 20eKm/év. Tudom, ez nem sok, de elképzelhető, hogy változik a helyzet. Mondjuk kiköltözünk az BP-ről, aztán ingázhatok day-by-day :-))
A kiszemelt darab idáig évi cca 30eKm-t ment (106eKm van benne most, 2003/10 a forg.ba helyezése).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2007.07.10 kedd, 16:34:00 »

@zacci: eddigi tapasztalataim alapján kb 20eKm/év. Tudom, ez nem sok, de elképzelhető, hogy változik a helyzet. Mondjuk kiköltözünk az BP-ről, aztán ingázhatok day-by-day :-))
A kiszemelt darab idáig évi cca 30eKm-t ment (106eKm van benne most, 2003/10 a forg.ba helyezése).
Ennyinél dízelt kell venni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2007.07.10 kedd, 18:13:00 »

relhist,
 
Hat hogy oszinte legyek, szerintem evi 20e km-nel nem erdemes hasznalt dizlit venni. Evente kb. 80-100e HUF-ot takaritanal meg 20e km alatt, de a hasznalt dizlinek valceg hamarosan kimennenek a csucsai, es annak darabja csak kb. 80e huf. kb. 4ev alatt jonne be az ara. Ha valos 150e km-el venned a gepet, akkor mire megterul a csucsok ara lenne benne 230e, ott aztan ki tuggya mi varna meg. Lehet 250e-nel turbo csere ami siman bejatszhat es akkor megint 4evre elorre elkerne a sporolt uzemanyag penzt a gep. Persze ha tobb mint 20e-ret mesz az mas. Ez persze az en maganvelemenyem, amivel nem kell 1et erteni. Benyasnal csak annyival jobb a helyzet, hogy valceg szivosort kell cserelni meg a kotelezo dolgokat, amik minde autoban kopo alkatresz, ugy mint kuplung, fekek stb.
Tehat fogyti szempontjabol nem biztos hogy a vegen jobban jarsz. Itt max. annyi lehet a kulonbseg dizli es benya kozt, hogy esetleg tobszor lenne problema a dizlivel, mint a benyassal, mert az elobbi bonyolultabb szerkezet. Nameg mig a benyas szep lassan, kimeletesen nyulja le a penzed, addig a dizli hirtelen sokat ker. Neked kell eldonteni, mellik megoldast tudod majd finnanszirozni.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2007.07.10 kedd, 18:32:00 »

Mielott Angel belem kotne szamoljunk durvan, es legyen mondjuk 20e km-re 120e uzemanyag megtakaritas a benyashoz kepest. 2millabol jo esetben 15`e km-t futott dizlit kapsz. Mondjuk tegyunk bele 40e-ret, igy lesz benne 190e es akkor csereljunk csucsokat. kb. 2.6ev alatt keresed meg a csucsok arat. Tehat amit megsporoltal az uzemanyagon, elkeri a verda.  
Aztan mondjuk ujabb 2.6evig nincs semmi gond, majd turbo csere mondjuk 250-ert mondjuk 240e km-nel ? Megint elkerte a megsporolt piiizt. Szal vegulis ennyi km-nel halal mind1 mit veszel Cool Igyis-ugyis kolteni fox ra. Remelem azert nem hangoltalak le nagyon Cool
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2007.07.10 kedd, 19:07:00 »

Mielott Angel belem kotne szamoljunk durvan, es legyen mondjuk 20e km-re 120e uzemanyag megtakaritas a benyashoz kepest. 2millabol jo esetben 15`e km-t futott dizlit kapsz. Mondjuk tegyunk bele 40e-ret, igy lesz benne 190e es akkor csereljunk csucsokat. kb. 2.6ev alatt keresed meg a csucsok arat. Tehat amit megsporoltal az uzemanyagon, elkeri a verda.  
Aztan mondjuk ujabb 2.6evig nincs semmi gond, majd turbo csere mondjuk 250-ert mondjuk 240e km-nel ? Megint elkerte a megsporolt piiizt. Szal vegulis ennyi km-nel halal mind1 mit veszel Cool Igyis-ugyis kolteni fox ra. Remelem azert nem hangoltalak le nagyon Cool
Eddig a itt 1 turbó cseréről tudok MK3-nál az is TDDi volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2007.07.10 kedd, 20:00:00 »

A tdci-nél nem egy motor fogat egy tárcsát, ami mondjuk kinyit egy szelepet, mint a tddi és benzines, hanem közvetlenül szabályozza, mikor menjen be az üzemanyag, vagyis nem egy másik folyamat eredményezi a fordulatot, hanem ő közvetlenül megmondja. Többé-kevésbé ezért nem kell aktuátor a tempomathoz.
Az alapjárat meg úgy áll be, hogy a szgép úgy fecskendez be, hogy ne menjen 750,0 alá a fordulat. Vagyis akár pontosan 751-re is be tud állni, ő mondja meg, pontosan mikor mi történjen.
A TDCi is forgatja azt a tárcsát gazdagon, csak ott magasnyomású szivattyúnak hívják. Különben dolgozhatna az a motorvezérlő.........
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2007.07.10 kedd, 21:36:00 »

A TDCi is forgatja azt a tárcsát gazdagon, csak ott magasnyomású szivattyúnak hívják. Különben dolgozhatna az a motorvezérlő.........
Ott nincs tárcsa. Én arra gondoltam, hogy a bowdennel forgatsz egy izét, ami a gázt adja. A dízelnél ez az adagolót hergeli, a benzinesnél meg a pillangószelepet-injektort. Na ilyenje nincs a tdci-nek.
Ha érdekel bővebben az elméletem, majd egyszer személyesen kifejtem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2007.07.10 kedd, 21:44:00 »

Mielott Angel belem kotne szamoljunk durvan, es legyen mondjuk 20e km-re 120e uzemanyag megtakaritas a benyashoz kepest. 2millabol jo esetben 15`e km-t futott dizlit kapsz. Mondjuk tegyunk bele 40e-ret, igy lesz benne 190e es akkor csereljunk csucsokat. kb. 2.6ev alatt keresed meg a csucsok arat. Tehat amit megsporoltal az uzemanyagon, elkeri a verda.  
Aztan mondjuk ujabb 2.6evig nincs semmi gond, majd turbo csere mondjuk 250-ert mondjuk 240e km-nel ? Megint elkerte a megsporolt piiizt. Szal vegulis ennyi km-nel halal mind1 mit veszel Cool Igyis-ugyis kolteni fox ra. Remelem azert nem hangoltalak le nagyon Cool
Számoljuk inkább pontosan.
A 20e kilométer alatt szerintem kb 200e ft-t takarítasz meg. De legyen csak 150. Na ennyiért ki is tudod cserélni mind a 4 csúcsot.
A csúcsokat kb 40e-ért megkapod.
Aztán azt is mondjuk el, volt már olyan tulajdonos is, aki nem cserélte ki rögtön a csúcsokat (a többség ilyen). Aztán egy újraprogival esetenként el is megy akár 20e km-t is. Tehát, ha peches vagy, amit az első évben megspóroltál, el is költötted, és ugyanott vagy, mint egy benzines, csak ez rendesen megy.
 
A zacci fura és pontatlan számításából meg elfeledte, hogy ha beszippantja a benzines motor a tengelyt, akkor komplett motort kell cserélni, na akkor bukott a teljes elmélete. A kb 5 darab (legyen 10) 2.0-ás motorból 2-nél ez bekövetkezett: azt nem lehetne állítani, hogy ritka madár.
A zaccinak eddig csak benzines autói voltak, összehasonlítási alapja nincs
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2007.07.10 kedd, 22:07:00 »

OK, Értem a pro-kontra érveket.
A kiszemelt autón idén márciusban 100eKm-nél kicserélték a csúcsokat (ezt a szervíz visszaigazolta a leinformálás során), mert az egyik elszállt, és a szakszervíz javaslatára mind a 4-et kicseréltette a tulaj (mert egy alapos ember,aki szereti az autóját).
A dízel-benzin vita mindkét oldai érvei elfogadhatóak, a döntést ezen a vonalon nem lehet meghozni szvsz. A legnagyobb megtakarítás akkor van, ha az embernek nincs autója (vagy céges, magánhasználatú van), ehhez képest minden ráfizetés. Az igazán racionális döntés valami kis hengerűrtartalmú, kis méretű, japán, 10év fölötti benzines kütyü lenne, mert az keveset fogyaszt, kevés a közteher rajta, olcsón megvehető, valszeg olcsó is a fenntartása, mert pl. bontott alkatrészből remekül javítható.  
Minden döntés mögött ott van a bukás:
- ha újat veszek, rögtön bukok 20%ot a szalonból kifelé, és még kb 20%-ot az első 2 évben
- ha használt dízelt veszek, és nem nézem meg eléggé, nagy bukó lehet.
- ha használt benzinest veszek, valamivel kisebb a bukás kockázata, de ott is van számtalan hibaforrás.
 
Én idáig benzinest vezettem rendszeresen. most dízelt fogok venni, és nagyon valószínű, hogy nem lesz olcsó mulatság, de igyekszem a kockázatok minimalizálásval választani. Ezzel csak az a baj, hogy így a vételár lesz magas.
 
üdv,
relhist
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2007.07.10 kedd, 22:34:00 »

Az első mondeo, amit néztem, 2,0mFt-ért elvihető lett volna. Az egy 2,0TDDI volt, 2002/1-es évjárat, kombi, trend felszereltségű, 104eKm-rel. Esztétikai szempontból sem volt túl jó (sok karc, kopott belső könyöklők, fényes kormány, dohányzó), de pl. a jobb hátuljából valami futóműhiba-szerű hang hallatszott, az eredeti nyári gumik voltak rajta kb. 2mm-es profillal, 2500 1/sec alatt nem ment rendesen (nem tudom, hogy ez TDDI tulajdonság, vagy más oka volt).
Továbbá nem volt szervízkönyve, nem szakszervízben javították, nem volt leigazolható az előélete, 2005-ben érkezett németországból, állítólag 60eKm-rel.
 
2mFt körül lehetne 5-6éves jó állapotú benzines mondeot venni (pl. ez, vagy ez).  
Relhist
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2007.07.10 kedd, 22:46:00 »

Az első mondeo, amit néztem, 2,0mFt-ért elvihető lett volna. Az egy 2,0TDDI volt, 2002/1-es évjárat, kombi, trend felszereltségű, 104eKm-rel. Esztétikai szempontból sem volt túl jó (sok karc, kopott belső könyöklők, fényes kormány, dohányzó), de pl. a jobb hátuljából valami futóműhiba-szerű hang hallatszott, az eredeti nyári gumik voltak rajta kb. 2mm-es profillal, 2500 1/sec alatt nem ment rendesen (nem tudom, hogy ez TDDI tulajdonság, vagy más oka volt).
Továbbá nem volt szervízkönyve, nem szakszervízben javították, nem volt leigazolható az előélete, 2005-ben érkezett németországból, állítólag 60eKm-rel.
 
2mFt körül lehetne 5-6éves jó állapotú benzines mondeot venni (pl. ez, vagy ez).  
Relhist
TDDI 2e. körül kezd menni igazán (turbó
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2007.07.10 kedd, 22:47:00 »

Az első mondeo, amit néztem, 2,0mFt-ért elvihető lett volna. Az egy 2,0TDDI volt, 2002/1-es évjárat, kombi, trend felszereltségű, 104eKm-rel. Esztétikai szempontból sem volt túl jó (sok karc, kopott belső könyöklők, fényes kormány, dohányzó), de pl. a jobb hátuljából valami futóműhiba-szerű hang hallatszott, az eredeti nyári gumik voltak rajta kb. 2mm-es profillal, 2500 1/sec alatt nem ment rendesen (nem tudom, hogy ez TDDI tulajdonság, vagy más oka volt).
Továbbá nem volt szervízkönyve, nem szakszervízben javították, nem volt leigazolható az előélete, 2005-ben érkezett németországból, állítólag 60eKm-rel.
 
2mFt körül lehetne 5-6éves jó állapotú benzines mondeot venni (pl. ez, vagy ez).  
Relhist
Ezekbe, hogy nem ennyi km van az szinte biztos!
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2007.07.10 kedd, 23:35:00 »

Az első mondeo, amit néztem, 2,0mFt-ért elvihető lett volna. Az egy 2,0TDDI volt, 2002/1-es évjárat, kombi, trend felszereltségű, 104eKm-rel. Esztétikai szempontból sem volt túl jó (sok karc, kopott belső könyöklők, fényes kormány, dohányzó), de pl. a jobb hátuljából valami futóműhiba-szerű hang hallatszott, az eredeti nyári gumik voltak rajta kb. 2mm-es profillal, 2500 1/sec alatt nem ment rendesen (nem tudom, hogy ez TDDI tulajdonság, vagy más oka volt).
Továbbá nem volt szervízkönyve, nem szakszervízben javították, nem volt leigazolható az előélete, 2005-ben érkezett németországból, állítólag 60eKm-rel.
 
2mFt körül lehetne 5-6éves jó állapotú benzines mondeot venni (pl. ez, vagy ez).  
Relhist
A benzines 1,8-as, 115 lovassal vigyázz, azt előszeretettel vették flottaautónak. De a 125-ös is lehet az. A 2,0 szvsz ritkábban volt céges. Vagy ha igen, az komolyabb emberek vezették (pl Zacci:-)).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.