Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 13:50:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1877835 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2007.08.01 szerda, 22:04:43 »

Sztpuhi,

Miert is akarod cserezni a szivosort ?
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 13:54:01 »

Sziaszok.Kb3 hete irtam hogy az adagol  felujitják.Tökéletes lett az autom.Nagyon jo lett a mondim.  Smiley

Hol csinálták, milyen autó?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 14:11:39 »

Sziaszok.Kb3 hete irtam hogy az adagol  felujitják.Tökéletes lett az autom.Nagyon jo lett a mondim.  Smiley

Hol csinálták, milyen autó?
Sopronba csinálták a For-top kft_be.95-ös 1.8td mondeo.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 17:14:39 »

Sztpuhi,

Miert is akarod cserezni a szivosort ?

Tulajdonképpen nem tervezem, de nem szeretnék úgy járni, hogy esetleg motort kellene cserélnem mint azt már itt a fórumban is olvashattuk:valami tengely kikopik, amit beszívhat a motor. Ezt szeretném megelőzni. Mivel még csak keresgélem az autot ezért előre szeretnék tudakozódni. Azt is kérdeztem lejjebb, hogy hogyan lehet egy auto előéletét megtudni:net vagy márkaszervíz?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 20:21:40 »


Márkaszerviz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gez
Vendég
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 23:01:35 »

Mennyire megbízható a fed. komp. fogyi szempontjából? Bejáratós vagyok (2.0 tdci, 130 Le) és csak átlagot mutat, pillanatnyit nem. Szóval finoman vezetve városban némi országúttal 6.4-et mutat, két hetesen, 1.400 km-nél. Olyan 1.000 km-nél volt olyan, hogy 6.7-et mutatott, teli tankoltam, 100 km után vissza tankoltam és 8.2 jött ki. nemtudom Hogy van ez?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2007.08.02 csütörtök, 23:04:06 »

Valakinek pontos van akinek nem. általában 1-2 decin belül van de van olyan tag akinek majd 1 litert is csal (lefele) Nincs általános szabály nagy a szórás.
Naplózva
gez
Vendég
« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2007.08.03 péntek, 08:34:53 »

A 2.0 tdci, 130 Le mociban van padlógáznál túltöltési funkció? Azt tudom, hogy a fókás 136 Le-ben minden sebesség fokozatban van, és ez + 20 nm, ha jól tudom. Ebben? Huh?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2007.08.03 péntek, 08:36:50 »

Mennyire megbízható a fed. komp. fogyi szempontjából? Bejáratós vagyok (2.0 tdci, 130 Le) és csak átlagot mutat, pillanatnyit nem. Szóval finoman vezetve városban némi országúttal 6.4-et mutat, két hetesen, 1.400 km-nél. Olyan 1.000 km-nél volt olyan, hogy 6.7-et mutatott, teli tankoltam, 100 km után vissza tankoltam és 8.2 jött ki. nemtudom Hogy van ez?
Az én tapasztalatom az, hogy 10%-ot hozzá kell adni.
Nézegettem a www.spritmonitor.de -n a fogyasztási adatokat. Nem mondom, hogy mindent végigbogarásztam, de párat megnéztem aki beírta a fedkomp által kijelzett fogyasztás értéket, és mindenkinél jelentősen alacsonyabb volt, mint a valós fogyi.
Pillanatnyi fogyimérést pedig kis szerencsével be lehet kapcsoltatni. Nálam legalábbis működik.Ha PM-ben megkeresel, adok elérhetőséget, vagy Vik-et is keresheted. Hozzáteszem, hogy szerintem tök fölösleges funkció.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2007.08.03 péntek, 08:44:44 »

A 2.0 tdci-ben debütált a túltöltés, és ha igaz, +30 Nm. Viszont csak 4. és 5. sebességben.

Sakos. A fedcompmérő csalásáról annyit, hogy amíg bejáratós, többet fal kb 1-2 literrel, de ezt a fedcomp nem tudja, de később, amint visszaesik (kb 3500 km), aztán kevesebbet csal. Nekem van, amikor pontos, de általában kb 3-4 decivel mutat kevesebbet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2007.08.03 péntek, 10:21:17 »

Mennyire megbízható a fed. komp. fogyi szempontjából? Bejáratós vagyok (2.0 tdci, 130 Le) és csak átlagot mutat, pillanatnyit nem. Szóval finoman vezetve városban némi országúttal 6.4-et mutat, két hetesen, 1.400 km-nél. Olyan 1.000 km-nél volt olyan, hogy 6.7-et mutatott, teli tankoltam, 100 km után vissza tankoltam és 8.2 jött ki. nemtudom Hogy van ez?

A fedcomp nekem pl. 6-8 decit csal felfele. Ez a kellemesebb, mert tankoláskor mindig kevesebb fogyasztást számolok, mint amit a műszer mutat. Nagyon furcsa, hogy a XXI. században egy ilyen semmiséget nem lehet rendesen bekalibrálni, dehát ez van.
Naplózva
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2007.08.03 péntek, 11:13:46 »

Nekem 6-7 decit csal lefelé. Nekem midig kevesebbet mutat, mint ami a tényleges fogyasztás.
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2007.08.03 péntek, 22:25:41 »

Nekem 6-7 decit csal lefelé. Nekem midig kevesebbet mutat, mint ami a tényleges fogyasztás.
Nekem már lassan nem is mutatja laugh Grin
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2007.08.04 szombat, 16:13:12 »

Nekem 6-7 decit csal lefelé. Nekem midig kevesebbet mutat, mint ami a tényleges fogyasztás.
Nekem már lassan nem is mutatja laugh Grin

Nálam  7-8 decivel mutat kevesebbet a fed comp, mint a velós fogyasztás.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
mondejo
Vendég
« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2007.08.04 szombat, 18:10:47 »

sziasztok milehet a baj? 2004-es évjáratu mondeo tdci nagyon füstöl. de már volt 4db porlaszto cserélve.szerintem nem nagyon értenek hozzá itt nállunk.valaki tudna valami jo szerelőt ajánlani
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2007.08.04 szombat, 19:33:46 »

sziasztok milehet a baj? 2004-es évjáratu mondeo tdci nagyon füstöl. de már volt 4db porlaszto cserélve.szerintem nem nagyon értenek hozzá itt nállunk.valaki tudna valami jo szerelőt ajánlani

Sopronban a For-top kft szervizében az Orbán Attila nagyon jó szerelő.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2007.08.04 szombat, 19:48:47 »

Hi All!

Végre, így kéthetes mondeo tulajként eljutottam odáig, hogy bemutassam nektek a "szerzeményem". Többen már látták, még hírdetetett autóként.
íme:



Nem hibátlan, de nem is vártam el egy 4 éves autótol.
A pozitívumai:
* 4 ajtós 2.0 TDCI 130LE 6 seb. manuális váltóval, 108eKm-rel (garantált)
* Ghia felszereltség + EPS, xenon, elektromosan állítható első ülés, fűthető első ülések, octane blue, ebony black linea kárpit.
* idén márciusban cserélt 4db porlasztócsúcs (számla van róla)
* Magyarországi, szervízkönyves, leinformált, végig a Ford Autóház Keszthely által szervizelt, normális környezetből, normális tulajdonosoktól (de nem szakértő) származik
* jó gumik (nyári + téli felnin)

Az állapotfelmérés és kéthetes ismerkedés alapján a jelenlegi problémalista:
* Ford Petrányi szerint 20-30ekm múlva lendkerék miatt szét kell szedni (+ kinyomócsapágy-cserét is javasolnak akkor). Rögtön kaptam is rá ajánlatot  Smiley. A megállapítás az alapjáraton hallható minimális "csörömpölés" alapján a mesterek füle nyomán született;
* októberben lejáró műszaki;
* a kormány egyenesfutás mellett kb 10fokkal óramutatóval ellentétes irányban áll a középhez képest, de az autó út- és iránytartásával nincs gond sem egyenletes tempó, sem gyorsítás, sem fékezés során. Nem tudom, ennek mi lehet az oka. 5let?
* 1800 1/min fordulatnál rezonancia-hang (morgó hang) a motorból -> ahogy olvastam, ez turbócső rezonancia rögzítési probléma miatt.
* kézifék bowden  a bal oldalon elszabadult, miáltal zörög (ütődik a felfüggesztéshez)
* a klíma teljesítményével egyelőre elégedetlen vagyok. Ezt nem tudom még objektíven megítélni, mert idáig manuális klímás autót vezettem, ahol ha hidegre állítottam, jött a hideg, az automata klímánál ha jól tudom, fokozatosan éri el a beállított hőmérsékletet. Hibakód kiolvasás folyamatban. Az viszont biztos, hogy a középkonzol vezető felüli kiömlőjéből melegebb levegő jön, mint az utasoldaliból.
* a vezető oldali lábtérvilágítás nem volt a helyén, a kárpit mögött volt az izzó és a foglalat. Ezt visszatettem, de közben találtam egy biztosítékot(?) mely a lábtér kárpit mögött szabadon "vándorol". Ezek valószínű a kihangosító kiszerelési művelet eredményei.

A vezetési élmény lenyűgöző (1200km-t mentem vele), az autó nagyon kényelmes, azt gondolom, jó választás volt. Vigyáznom kell, mert a legrosszabbat hozza ki belőlem  eplus2
Az egyetlen szívás az, hogy a finaszírozó egyelőre köti magát egy adott cég casco-jához, ami azon túl, hogy kimeríti a gazdasági erőfölénnyel való visszaélés fogalmát (+ előre nem szóltak = vevőtájékoztatás hiánya), 6eFt-tal több kiadást jelent egyelőre havonta (a választott konstrukció - 10% 100eFt, teljeskörű - 16eFt/hó lett volna, ez most 27eFt/hó lett volna, így sajna 20% 300eFt paraméterrel köröttem =22eFt/hó  Sad  Sad  Sad )

Hát dióhéjban ennyi.

Ti mit használtok mechanikai lopásvédelem címén?

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2007.08.04 szombat, 22:10:32 »

Ha van ESP, és a kormány nem áll középen, akkor a kipörgésgátlónak villágítania kell 100 felett.
Tippjeim: nincs benne esp.
Van benne ESP, a kormányrúd középen áll, csak magát a kormányt rosszul rakták vissza, mert cserélték.
Mindenképpen kideríteni, van-e esp, és mindenképpen futóműállítás. Egyébként ott középre tudják állítani, de ha van esp, akkor csak ford szervízben, mert ott elektromosan is középre kell állítani. Vagyis: kormány középen, beállítani, hogy most menjen egyenesen, és hogy ő is egyenesnek lássa.
Ha a lendkerék már cserére szorul, én gyanakodnék a futásteljesítményben (ha a fenn ecsetelt kormánycsere volt, akkor is).
A műszakit nem egy nagy ügy megcsinálni.
A beremegés lehet a feszítőgörgő (drága), vagy amit írtál.
A kézifékbowden egy kábelszorítóval kell leszorítani (típushiba).
A klímát meg mérd meg, ha LO-ra állítod, hány fokot csinál (hőmérőt tegyél a légbefúvó elé).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 00:02:01 »

Ha a lendkerék már cserére szorul, én gyanakodnék a futásteljesítményben (ha a fenn ecsetelt kormánycsere volt, akkor is).

Ha rossz a lendkerék, annak van más jele is, a benyomott kuplung nélküli leállításkori csattanásnál, vagy csak ez?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 09:37:22 »

Ha van ESP, és a kormány nem áll középen, akkor a kipörgésgátlónak villágítania kell 100 felett.
Tippjeim: nincs benne esp.
Van benne ESP, a kormányrúd középen áll, csak magát a kormányt rosszul rakták vissza, mert cserélték.
Mindenképpen kideríteni, van-e esp, és mindenképpen futóműállítás. Egyébként ott középre tudják állítani, de ha van esp, akkor csak ford szervízben, mert ott elektromosan is középre kell állítani. Vagyis: kormány középen, beállítani, hogy most menjen egyenesen, és hogy ő is egyenesnek lássa.
Ha a lendkerék már cserére szorul, én gyanakodnék a futásteljesítményben (ha a fenn ecsetelt kormánycsere volt, akkor is).
A műszakit nem egy nagy ügy megcsinálni.
A beremegés lehet a feszítőgörgő (drága), vagy amit írtál.
A kézifékbowden egy kábelszorítóval kell leszorítani (típushiba).
A klímát meg mérd meg, ha LO-ra állítod, hány fokot csinál (hőmérőt tegyél a légbefúvó elé).

@Angel:
Lennie kell benne ESP-nek, mert:
*van kikapcsológombja a csomagtér fedél nyitás gombja mellett,
*gyujtás ráadásánál világít a műszerfalon az ESP visszajelzés, majd elalszik, ahogy kell.
*egy dinamikusabb balfordulónál felvillant a műszerfalon az ESP visszajelző lámpája, érezhető volt hogy fogja az autó elejét. (tesztelni kellett az autót Smiley )

a kormánykerék valószínű nem volt levé, vagy ha le is szedték, jól tették vissza, mert kormányzár állapotban a kerék középen áll -> valszeg a rúd is középen áll ilyenkor, tehát marad a futóműállítás fordéknál. Egyébként a kormány kopottsága szvsz megfelel a futott teljesítménynek.

100kmh felett nem villog az esp lámpája.
Néztem angol forumon, de ott nem találtam nyomát ESP problémának.

Lendkerék ügyben azt mondta a ford petrányi, hogy az alapjárat során hallható hangból tippelnek arra, hogy 20-30eKm múlva kell cserélni, tehát nem most azonnal. Pontosat csak megbontással tudnának mondani állítólag. Leállításkor nem csattog.

Angel, a tiéd szintén octane blue ?

@scratch: az, hogy van más jele is, kérdés vagy állítás volt?


Üdv,
Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 10:20:00 »

A 2.0 tdci-ben debütált a túltöltés, és ha igaz, +30 Nm. Viszont csak 4. és 5. sebességben.

Sakos. A fedcompmérő csalásáról annyit, hogy amíg bejáratós, többet fal kb 1-2 literrel, de ezt a fedcomp nem tudja, de később, amint visszaesik (kb 3500 km), aztán kevesebbet csal. Nekem van, amikor pontos, de általában kb 3-4 decivel mutat kevesebbet.

Szia Angel!

  Én úgy tudom, hogy pillanatnyi túltöltés (overboost) a 2.0 TDDI motorban debütált.
lásd: http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=108
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
Mongyő_2.0 TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 10:23:30 »

Mennyire megbízható a fed. komp. fogyi szempontjából? Bejáratós vagyok (2.0 tdci, 130 Le) és csak átlagot mutat, pillanatnyit nem. Szóval finoman vezetve városban némi országúttal 6.4-et mutat, két hetesen, 1.400 km-nél. Olyan 1.000 km-nél volt olyan, hogy 6.7-et mutatott, teli tankoltam, 100 km után vissza tankoltam és 8.2 jött ki. nemtudom Hogy van ez?

Sziasztok!

Végre betolták a s@ggem alá a céges, 4 éves 223 ezret futott 130LE-s 4 ajtós TDCI-t. A hétvégén csapattam vele 500km-t: nagyon tetszik a motor karakterisztikája. Alul harmat, felül orkán erejű Grin
Autópályán visszafogot 120-szal, kevés várossal 6,27-es átlagom jött ki. Nem kompjúter alapján, hanem indulásnál és a mérés előtt nyakig töltve (nemcsak első kattig).
A kérdésem az, hogy a fogyasztásmérőt hogyan lehet lenullázni.
Illetve egyáltalán az eddig megtett 223 ezer kilométerre számolja az átlagfogyit, vagy pl. az utolsó 1000 kilométerre?

Ekkora futásteljesítménynél mely alakatrészek cseréje várható?
A jövő héten megszerzem a szervíztől az eddigi cserék listáját. Előre is köszönöm a válaszokat.

Dízel imádó lettem!!!!!!!!  Smiley laugh Grin Grin Grin
Naplózva
Mongyő_2.0 TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 10:28:51 »

A németeknél nem nézted?
Én onnan vásároltam.

Zsoel!

A céges autó mellé idővel szeretnék egy kombi 2,2 TDCI-t.
Érdekelne, hogy Te hogyan is, milyen csatornán vásároltál a németektől.
Mennyi volt a géped, km, állapot?

Előre is köszi,

Mongyő
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 10:31:53 »

A kérdésem az, hogy a fogyasztásmérőt hogyan lehet lenullázni.
Illetve egyáltalán az eddig megtett 223 ezer kilométerre számolja az átlagfogyit, vagy pl. az utolsó 1000 kilométerre?

A fogyasztásmérőt a műszerfal bal oldalán lévő fekete nyomóbomb kb. 5 mp-es benyomásával lehet resetelni. Állítsd az átlagfogyasztásra, és addig tartsd benyomva, amíg meg nem jelenik a 99.9 érték. A látható átlagot az utolsó reset utáni időszakra számolja.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 12:05:10 »

@scratch: az, hogy van más jele is, kérdés vagy állítás volt?

Kérdés.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 12:11:31 »

@scratch: az, hogy van más jele is, kérdés vagy állítás volt?

Kérdés.

Nem tapasztalom. Alalpjáraton van minimális zörgése, de menetközben semmi. Megy rendesen, szerintem jól fogyaszt.


Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 12:16:32 »

@Angel:
nézem a mondeo.hu képeit az autódról, és az tűnt fel, hogy neked 3500-nál 220kmh-t megy. Nekem 6. fokozatban 3500-nál 190-et mutat az óra.  Huh?
Mekkora kerekek vannak a tiéden? nekem a gyári 16"-os alufelnis kerekek vannak rajta. Lehet, hogy el van állítva a fedcomp-ban a gumiméretem?

 miaz

Relhist

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 12:16:51 »

Sziasztok!

Végre betolták a s@ggem alá a céges, 4 éves 223 ezret futott 130LE-s 4 ajtós TDCI-t. A hétvégén csapattam vele 500km-t: nagyon tetszik a motor karakterisztikája. Alul harmat, felül orkán erejű Grin
Autópályán visszafogot 120-szal, kevés várossal 6,27-es átlagom jött ki. Nem kompjúter alapján, hanem indulásnál és a mérés előtt nyakig töltve (nemcsak első kattig).
A kérdésem az, hogy a fogyasztásmérőt hogyan lehet lenullázni.
Illetve egyáltalán az eddig megtett 223 ezer kilométerre számolja az átlagfogyit, vagy pl. az utolsó 1000 kilométerre?

Ekkora futásteljesítménynél mely alakatrészek cseréje várható?
A jövő héten megszerzem a szervíztől az eddigi cserék listáját. Előre is köszönöm a válaszokat.

Dízel imádó lettem!!!!!!!!  Smiley laugh Grin Grin Grin

A fogyi mérőn lévő kis gombot kell hosszan nyomni, akkor nulláz.
Nem akarlak elszomorítani, de ekkora futásteljesítménynél a legjobban akkor jársz, ha lecseréled az autót. Én ugyan ezt játszottam mint Te 220-230e km-el kerültek hozzám az autók, mindig volt mit javítani, adagoló, lendkerék, fék, ékszíjtárcsa, koránymű, stb... És egyik se az a kimondottan olcsó dolog. Ugye nem az az a baj, hogy ezt vagy azt ki kell cserélni, hanem innen már sorozatba jön egyik a másik után, és így nem olyan jó móka.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 12:18:13 »

Nem tapasztalom. Alalpjáraton van minimális zörgése, de menetközben semmi. Megy rendesen, szerintem jól fogyaszt.

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 12:19:00 »

Sziasztok,

Mint új Mondeos ide is leírom a kérdésem:

Új vagyok a Fórumon, most hoztuk haza az autót. 
2,5 V6 Kombi automatával. Ellenőriztem a váltóolajat és kissé világosbarnának láttam, a szint megfelelő.

Kérdésem, hogy cserélni kell-e rögtön, vagy még elmehet egy darabig.

Köszönöm!

Nem játék az automata olaj, inkább cseréld le!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 13:08:52 »

Az egyetlen szívás az, hogy a finaszírozó egyelőre köti magát egy adott cég casco-jához, ami azon túl, hogy kimeríti a gazdasági erőfölénnyel való visszaélés fogalmát (+ előre nem szóltak = vevőtájékoztatás hiánya), 6eFt-tal több kiadást jelent egyelőre havonta (a választott konstrukció - 10% 100eFt, teljeskörű - 16eFt/hó lett volna, ez most 27eFt/hó lett volna, így sajna 20% 300eFt paraméterrel köröttem =22eFt/hó  Sad  Sad  Sad )

Hát dióhéjban ennyi.

Ti mit használtok mechanikai lopásvédelem címén?

Relhist

Szia Relhist
Gratula az autohoz. Sok balesetmentes kilómétert vele.
De a CASCO-t sűrgősen modosítsd mert jól érzed iszonyatosan lenyúl a finaszírozó cég. Nekem nincs 10eFt a CASCO 10% 100eFt önrésszel. Pedig minden extra külön biztosítva van. (Nekem az Allianz bankon keresztül van).
Mechanikus lopásvédelem? Olyan nincs, ha akarják felhúzzák egy trélere és kész. A legjobban úgy jársz ha berakatsz Jánosmesterrel egy Magicart ami két irányú kommunikációt végez és kb 1500-1800 méterig jó. Igy van esélyed esetleg olyan majmot is elkapni aki pont meghuzza egy parkolóba a kocsidat és rendes bunkó szokás szerint el akar osonni a helyszinről.
Naplózva
gez
Vendég
« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 16:08:23 »

Korábban írtam,hogy hallom bejáratós járgányomon azt a bizonyos rezonáns hangot váltáskor, ill. az után közvetlenül. Kicsit letisztult a kép, mert leginkább álló helyzetben, alapjáraton ha kinyomom a kuplungot, akkor lehet szépen hallani. Undecided Mintegy "orrhangja" lesz a motornak. 2-3 nap múlva ajánlott szervíz egyébként, megnézetem, de azért Ti szerintetek mi ez?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 16:09:43 »


Szia Relhist
Gratula az autohoz. Sok balesetmentes kilómétert vele.
De a CASCO-t sűrgősen modosítsd mert jól érzed iszonyatosan lenyúl a finaszírozó cég. Nekem nincs 10eFt a CASCO 10% 100eFt önrésszel. Pedig minden extra külön biztosítva van. (Nekem az Allianz bankon keresztül van).
Mechanikus lopásvédelem? Olyan nincs, ha akarják felhúzzák egy trélere és kész. A legjobban úgy jársz ha berakatsz Jánosmesterrel egy Magicart ami két irányú kommunikációt végez és kb 1500-1800 méterig jó. Igy van esélyed esetleg olyan majmot is elkapni aki pont meghuzza egy parkolóba a kocsidat és rendes bunkó szokás szerint el akar osonni a helyszinről.

Hi Stealt,

kösz az infót, magicar-nak utánanézek.

A casco elég szívás, de rajta vagyok a dolgon. Nem lesz egyszerű, de el fogom intézni. Hogy segítsem az "utánam jövőket": a finanszírozó a Merkantil, a finanszírozás "közvetlen autóhitel" (thm=7,4%) termékkel megy, mert közvetlenül tulajtól vettem, nem kereskedőn keresztül. A hibát ott követtem el, hogy nem casco mentes konstrukciót kértem, az 2eFt-tal lett volna több havonta, így most a cascom több 6eFt-tal. Azért merkantil, mert ott tudtam gyorsan elintézni a hitelt. Átvizsgálás, eredetiségvizsgálat, kérelembeadás, elbírálás 4 óra alatt megvolt, és akkor ez komoly szempont volt a távol lakó eladók miatt.

Jó neked, hogy 10eFt alatt van a havi cascod, BP-i irányítószámmal 50%-os felárral számolnak a biztosítók általában. Nekem az Allianz adta a második legdrágább ajánlatot.

Én már a 16eFt-nak is örülnék Smiley

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
frenk66
Vendég
« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 16:32:03 »

Helló!
Bárki aki tudna segíteni nekem, kérem tegye meg.
A problémám a következő: 2004-es 132le mondeómban porlasztócsúcs csere történt és amint a kompúterébe be lettek programozva az új csúcsok nem indul be. mi lehet a probléma? Embarrassed
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 16:54:57 »

Helló!
Bárki aki tudna segíteni nekem, kérem tegye meg.
A problémám a következő: 2004-es 132le mondeómban porlasztócsúcs csere történt és amint a kompúterébe be lettek programozva az új csúcsok nem indul be. mi lehet a probléma? Embarrassed

Fordszervízbe csinálták?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
frenk66
Vendég
« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 17:07:06 »

Helló!
Bárki aki tudna segíteni nekem, kérem tegye meg.
A problémám a következő: 2004-es 132le mondeómban porlasztócsúcs csere történt és amint a kompúterébe be lettek programozva az új csúcsok nem indul be. mi lehet a probléma? Embarrassed

Fordszervízbe csinálták?

Nem, de a program meg van hozzá, azzal csinálták, és az önindító forgatja a motort csak nem indul be.Még nem volt összehangolva a computer a porlasztócsúcsokkal addig beindult, utána nem.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 17:20:18 »


Fordszervízbe csinálták?

Nem, de a program meg van hozzá, azzal csinálták, és az önindító forgatja a motort csak nem indul be.Még nem volt összehangolva a computer a porlasztócsúcsokkal addig beindult, utána nem.

Én nem bíznék más programban, az elektronika része nem játék, ha valami nem jó progit töltöttek fel, az még a motorodat is tönkrevághatja.Ha nemsikerül életrekelteni, akkor ugyis bemész egy fordszervízbe, ott már látják, ha valami szoftveres hiba van, vagy más a gond. Pesti vagy?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
frenk66
Vendég
« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 17:26:50 »


Fordszervízbe csinálták?

Nem, de a program meg van hozzá, azzal csinálták, és az önindító forgatja a motort csak nem indul be.Még nem volt összehangolva a computer a porlasztócsúcsokkal addig beindult, utána nem.

Én nem bíznék más programban, az elektronika része nem játék, ha valami nem jó progit töltöttek fel, az még a motorodat is tönkrevághatja.Ha nemsikerül életrekelteni, akkor ugyis bemész egy fordszervízbe, ott már látják, ha valami szoftveres hiba van, vagy más a gond. Pesti vagy?

Köszi, gondoltam hogy ford szervíz lesz a vége, különben ceglédi vagyok, valószinű elviszem a szolnoki szervízbe.

Különben arra gondoltam, hogy az immobilizer vagy vmi kis szelep zárt le az adagolónál.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 18:00:00 »


Nézz szét az oldalon a partnereink között, van egész jó Casco ajánlat is!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 18:02:07 »

Különben arra gondoltam, hogy az immobilizer vagy vmi kis szelep zárt le az adagolónál.

2004-es Mondeóba nincs adagoló.
Az is lehet, hogy nem bele való csúcsokat vettél, így ameddig nem volt programozva ment, mikor megtudta az autó mi van benne, észlelte, hogy nem hozzá való, és letiltott.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
frenk66
Vendég
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2007.08.05 vasárnap, 18:05:51 »

Különben arra gondoltam, hogy az immobilizer vagy vmi kis szelep zárt le az adagolónál.

2004-es Mondeóba nincs adagoló.
Az is lehet, hogy nem bele való csúcsokat vettél, így ameddig nem volt programozva ment, mikor megtudta az autó mi van benne, észlelte, hogy nem hozzá való, és letiltott.

Akkor elviszem szolnokra.
Köszi a segítséget
Naplózva
Mongyő_2.0 TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 07:59:47 »


A fogyi mérőn lévő kis gombot kell hosszan nyomni, akkor nulláz.
Nem akarlak elszomorítani, de ekkora futásteljesítménynél a legjobban akkor jársz, ha lecseréled az autót. Én ugyan ezt játszottam mint Te 220-230e km-el kerültek hozzám az autók, mindig volt mit javítani, adagoló, lendkerék, fék, ékszíjtárcsa, koránymű, stb... És egyik se az a kimondottan olcsó dolog. Ugye nem az az a baj, hogy ezt vagy azt ki kell cserélni, hanem innen már sorozatba jön egyik a másik után, és így nem olyan jó móka.

Mindenkinek köszi a resetelés módjának ismertetését Kiss

Scratch!

Ha saját pénzen vettem volna meg az említett Vasat, akkor bizony a hozzászólásod után nem hiszem, hogy sok minden visszatartott volna a késberohanástól  SadGrin

Az a jó ebben a verdában, hogy céges, azaz egy fityingembe sem került.
Ha magánútra használom, akkor a dízelt kell nekem állnom és slussz-passz.
Így már más a leányzó fekvése Tongue
A héten kikérem a szervíztől az eddig cserélt alkatrészek listáját, akkor okosabbak leszünk, hogy jelen pillanatban mennyire megbízható hosszútávon a tajiga.

Egy kérdés merült fel bennem:

Ha az autó a mai napig mindig szakszervízben szabadult meg az aktuálisan előjött betegségeitől, akkor érvényesítetthető az adott szervízzel a(z át)rozsdásodási garanciaHuh?
Az ajtók alsó íve szép barnamackószínű már.
Persze annak sem örülnék, ha a szervíz eme, szépérzékemet bántó hibát nemes egyszerűséggel ráfestéssel orvosolná...

Szerinted?

M
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 08:04:20 »

Egy kérdés merült fel bennem:

Ha az autó a mai napig mindig szakszervízben szabadult meg az aktuálisan előjött betegségeitől, akkor érvényesítetthető az adott szervízzel a(z át)rozsdásodási garanciaHuh?
Az ajtók alsó íve szép barnamackószínű már.
Persze annak sem örülnék, ha a szervíz eme, szépérzékemet bántó hibát nemes egyszerűséggel ráfestéssel orvosolná...

Szerinted?

M


Ha végig vezetett szervízkönyve van, akkor 12 év az átrozsdásodási gari. Én is érvényesítettem már  Grin
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2007.08.06 hétfő, 12:31:40 »

Mindenkinek köszi a resetelés módjának ismertetését Kiss

Scratch!

Ha saját pénzen vettem volna meg az említett Vasat, akkor bizony a hozzászólásod után nem hiszem, hogy sok minden visszatartott volna a késberohanástól  SadGrin

Az a jó ebben a verdában, hogy céges, azaz egy fityingembe sem került.
Ha magánútra használom, akkor a dízelt kell nekem állnom és slussz-passz.
Így már más a leányzó fekvése Tongue
A héten kikérem a szervíztől az eddig cserélt alkatrészek listáját, akkor okosabbak leszünk, hogy jelen pillanatban mennyire megbízható hosszútávon a tajiga.

Egy kérdés merült fel bennem:

Ha az autó a mai napig mindig szakszervízben szabadult meg az aktuálisan előjött betegségeitől, akkor érvényesítetthető az adott szervízzel a(z át)rozsdásodási garanciaHuh?
Az ajtók alsó íve szép barnamackószínű már.
Persze annak sem örülnék, ha a szervíz eme, szépérzékemet bántó hibát nemes egyszerűséggel ráfestéssel orvosolná...

Szerinted?

M


Igen, így már teljesen más a helyzet! Smiley Így Te is jól jársz, a szerviz is, a céged nem annyira, de ez mellékes. Smiley
Ha végig van pecsételve a szervizkönyved, és nem volt törött az autó, akkor 12 éves koráig garis rozsda ellen. Ha törött volt csak akkor, ha Ford javította, különben nem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2007.08.07 kedd, 12:46:29 »

A klímát meg mérd meg, ha LO-ra állítod, hány fokot csinál (hőmérőt tegyél a légbefúvó elé).

Egyelőre kézrátéttel mértem, de nem túl hideg. Nem voltak fagyásnyomok a kezemen.  Smiley
Meg fogom nézetni a töltöttségét, mert nem igazán tetszik a dolog. A középkonzol kiömlői közötti hőmérsékletkülönbség sem tetszik.
Teszteltem a klímát, (OFF+Footwell majd Center) de nincs hibakódja. Öntetszt, használat után sincs.
Ehh.

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
frenk66
Vendég
« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2007.08.07 kedd, 13:36:00 »


Fordszervízbe csinálták?

Nem, de a program meg van hozzá, azzal csinálták, és az önindító forgatja a motort csak nem indul be.Még nem volt összehangolva a computer a porlasztócsúcsokkal addig beindult, utána nem.

Én nem bíznék más programban, az elektronika része nem játék, ha valami nem jó progit töltöttek fel, az még a motorodat is tönkrevághatja.Ha nemsikerül életrekelteni, akkor ugyis bemész egy fordszervízbe, ott már látják, ha valami szoftveres hiba van, vagy más a gond. Pesti vagy?

Köszi, gondoltam hogy ford szervíz lesz a vége, különben ceglédi vagyok, valószinű elviszem a szolnoki szervízbe.

Különben arra gondoltam, hogy az immobilizer vagy vmi kis szelep zárt le az adagolónál.


Köszi! Rendben van a gépem, beindult, de nem árulták el mi volt vele, szerintem elbalfaszkodtak valami bagatel dolgot csak szégyenlik beismerni.
Tökéletes lett a motorja. frenk66
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2007.08.07 kedd, 13:59:50 »

A klímát meg mérd meg, ha LO-ra állítod, hány fokot csinál (hőmérőt tegyél a légbefúvó elé).

Egyelőre kézrátéttel mértem, de nem túl hideg. Nem voltak fagyásnyomok a kezemen.  Smiley
Meg fogom nézetni a töltöttségét, mert nem igazán tetszik a dolog. A középkonzol kiömlői közötti hőmérsékletkülönbség sem tetszik.
Teszteltem a klímát, (OFF+Footwell majd Center) de nincs hibakódja. Öntetszt, használat után sincs.
Ehh.

Relhist


Előbb mérd meg. Csak van hőmérőd...  ha kevés a gáz, leszippantani a régit, és úgy feltölteni. Nem ám csak simán rátölteni, mert az nem jó. Fontos, hogy annyi legyen benne, amennyi kell (talán 910 gramm? nem biztos).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2007.08.07 kedd, 23:28:25 »



Előbb mérd meg. Csak van hőmérőd...  ha kevés a gáz, leszippantani a régit, és úgy feltölteni. Nem ám csak simán rátölteni, mert az nem jó. Fontos, hogy annyi legyen benne, amennyi kell (talán 910 gramm? nem biztos).

Témát visszahelyeztem ide Smiley
Kösz a választ, Angel.
Ki fogom próbálni.

Mennyinek kell lennie? 2fok?
A motortérben mintha 850g-ot láttam volna felírva.

HA nincs benne elég gáz, akkor kérdés, hogy hol ereszt. Erre jó az UV-festés vagy mi, nem?

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2007.08.08 szerda, 06:58:55 »



Előbb mérd meg. Csak van hőmérőd...  ha kevés a gáz, leszippantani a régit, és úgy feltölteni. Nem ám csak simán rátölteni, mert az nem jó. Fontos, hogy annyi legyen benne, amennyi kell (talán 910 gramm? nem biztos).

Témát visszahelyeztem ide Smiley
Kösz a választ, Angel.
Ki fogom próbálni.

Mennyinek kell lennie? 2fok?
A motortérben mintha 850g-ot láttam volna felírva.

HA nincs benne elég gáz, akkor kérdés, hogy hol ereszt. Erre jó az UV-festés vagy mi, nem?

Relhist

Én 4 fokról tudok, de szerintem ez nem szentírás. Nekem 11 fok, ami már durva, de még nem tudtam elmenni klímáshoz emiatt.
Az UV festést pedig jól tudod, mert erre alkalmazzák.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2007.08.08 szerda, 09:20:27 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mi kell a klubtagsághoz?

Eversman
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.