Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 23:17:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1878132 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4950 Dátum: 2007.09.07 péntek, 14:19:54 »

A japán a jó szerintem 13eFt darabja

Próbáltad már az utángyártottat?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #4951 Dátum: 2007.09.08 szombat, 19:02:34 »

Üdv!

Szerintetek merre találom az auto színkódját? Sajnos a szervízfüzetről lefelejtették. A gépkönyv meg semmilyen konkrétumot nem mond.Találtam két mondatot a jobb B oszlopon elhelyezett adattáblárol, de azon csak kg adatok, meg egy "RWY" kód található. Lehet, hogy ez lenne a színkód? Szeretném még a rossz idő beállta előtt? kijavítani az apró karcolás és kőfelverődés nyomokat, de mindenképpen tudni kéne a kódot. Egyébként MKlll és indigókék, metál nélkül. Előre is köszi minden segítséget!
Naplózva
Jánosmester
Vendég
« Új hozzászólás #4952 Dátum: 2007.09.08 szombat, 22:38:36 »

A japán a jó szerintem 13eFt darabja

Próbáltad már az utángyártottat?
Nekem Zsoel hozott MEYLE gyártmányút,a CROMAX-tól.
Erős és jól szuperál.5000Ft alatt volt.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1608



« Új hozzászólás #4953 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 09:53:55 »

...Szerintetek merre találom az auto színkódját? Sajnos a szervízfüzetről lefelejtették...
Regisztráld az alvázszámodat itt  (http://www.etis.ford.com ), s akkor minden fontosabb adatot megkapsz a gépedről. Azt hiszem...
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4954 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 11:42:56 »

Sziasztok!

III-as, 5 ajtós Mondeom csomagtartó ajtaja nem mindig áll meg, sokszor lecsapódik. Ez bosszantó és balesetveszélyes is.
Gondolom a teleszkópokkal lehet gond. Lehet valahogy javítani? Vagy csak a csere segít?

Köszi a választ!

u.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #4955 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 11:59:12 »

Sziasztok!

III-as, 5 ajtós Mondeom csomagtartó ajtaja nem mindig áll meg, sokszor lecsapódik. Ez bosszantó és balesetveszélyes is.
Gondolom a teleszkópokkal lehet gond. Lehet valahogy javítani? Vagy csak a csere segít?

Köszi a választ!

u.

Csere! Bárdinál nem drága és 25% kedvezményünk is van.
Lehet gyárttatni de Egerben, de ahhoz el kell küldni a mintát és nem biztos, hoyg olcsóbban jössz ki a végén.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4956 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 13:30:03 »

Sziasztok!

III-as, 5 ajtós Mondeom csomagtartó ajtaja nem mindig áll meg, sokszor lecsapódik. Ez bosszantó és balesetveszélyes is.
Gondolom a teleszkópokkal lehet gond. Lehet valahogy javítani? Vagy csak a csere segít?

Köszi a választ!

u.

Csere! Bárdinál nem drága és 25% kedvezményünk is van.
Lehet gyárttatni de Egerben, de ahhoz el kell küldni a mintát és nem biztos, hoyg olcsóbban jössz ki a végén.

Vajon bontóban érdemes keresgélni?
Én még nem vagyok tag  Sad.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4957 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 13:33:31 »



Vajon bontóban érdemes keresgélni?
Én még nem vagyok tag  Sad.

Szerinted bontós miből dolgozik - használtból mint ami most van el fog működni egy évig, válaszd az újat!
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #4958 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 16:06:51 »

Sziasztok, a fenyszoro lampatest kivetele es berakasa utan nem szukseges fenyszoro bealltiast csinalni?
Honnan tudom hogy jol vagy rosszul van beallitva a fenyszorom?Es ha rosszul van betudom en allitani valamilyen modon otthon?
Koszi a valaszokat.
udv.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4959 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 18:26:00 »

Sziasztok, a fenyszoro lampatest kivetele es berakasa utan nem szukseges fenyszoro bealltiast csinalni?
Honnan tudom hogy jol vagy rosszul van beallitva a fenyszorom?Es ha rosszul van betudom en allitani valamilyen modon otthon?
Koszi a valaszokat.
udv.


A fényszóró helyzete a lámpatest belsejéen van beállítva, azért a lámpatest kivétele a beálításokat nem befolyásolja. Ha esetleg izzót cserélsz és más karakterisztikájú izzót teszel be pl. Xenon töltésű, többszínű, speciális burkolattal rendelkező stb., akkor érdemes megnézni, hogy a beállítások erre is jók-e.

A fényszóróállításról a neten szerintem olvashatsz, távolságokat és magaságokat kell kimérni egy falon és ott tudod a lámpád vetített képét ellenőrizni. Ezt én nem tudom, sajna, de biztos lesz itt valaki, aki fejből fújja a számokat.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #4960 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 19:23:34 »

Sziasztok, a fenyszoro lampatest kivetele es berakasa utan nem szukseges fenyszoro bealltiast csinalni?
Honnan tudom hogy jol vagy rosszul van beallitva a fenyszorom?Es ha rosszul van betudom en allitani valamilyen modon otthon?
Koszi a valaszokat.
udv.


hogy honnan lehet megtudni? egyszerű, minden második szembejövő villog v. rádhúzza a refit, mint nekem (mk1) a  belső prizma kivétele és metszett fényszóróüvegre való upgrade után, pedig a fotonok nagyrésze kb. 15-20 méterre csapódik az aszfaltba

(soha nem lesz olyan a mondika világítása, mint a PUG205-öm kockalámpája... rinya, hiába, csíklámpával csak vakitani lehet meg tetszetőssé tenni a mondit, de világítani nem)
Naplózva
Shadow
Vendég
« Új hozzászólás #4961 Dátum: 2007.09.26 szerda, 12:29:14 »

Sziasztok, a fenyszoro lampatest kivetele es berakasa utan nem szukseges fenyszoro bealltiast csinalni?
Honnan tudom hogy jol vagy rosszul van beallitva a fenyszorom?Es ha rosszul van betudom en allitani valamilyen modon otthon?
Koszi a valaszokat.
udv.


hogy honnan lehet megtudni? egyszerű, minden második szembejövő villog v. rádhúzza a refit, mint nekem (mk1) a  belső prizma kivétele és metszett fényszóróüvegre való upgrade után, pedig a fotonok nagyrésze kb. 15-20 méterre csapódik az aszfaltba

(soha nem lesz olyan a mondika világítása, mint a PUG205-öm kockalámpája... rinya, hiába, csíklámpával csak vakitani lehet meg tetszetőssé tenni a mondit, de világítani nem)

Azért ezt cáfolnám. Nekem '96-os MKI-em amíg össze nem törtem tökéletesen világított. Akkor lett kicserélve az addigi gyári H7-H7 lámpám H1-H1-re és onnantól rémálom volt a világítása. Hiába cseréltem le az üveget vésettre, hiába állították 3 helyen, nem javult. Szerintem érdemes lenne megnézni, hogy kései MKI-es kollegáknak akiknek tudomásuk szerint nem volt törve az autójuk milyen lámpakombinációjuk van. Nekem az a megérzésem, hogy a H1-H1 a leggyengébb, aztán később lett H7-H1 és az utolsó darabokban H7-H7. És ez a leghasználhatóbb konfig szerintem.

Üdv Shadow
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4962 Dátum: 2007.09.26 szerda, 13:06:09 »


Igen! Ebből simán megveheted az EU importot, vagyis amit a Cromaxnál ajánlanak! És párban cseréld!
Na, berekattam az EU import kutyacsonot meg a szilenteket.  Kicsit mostmár közvetlenebb lett az autó és a fékezésnél is stabil marad. Megjegyzem az első lengőkar szilentekből pont nem olyan méretűt vettem a kettő közül ami az enyémbe való - sebaj buktam 2eFt-ot rajta.

Viszont egyre rosszabb a motor hangja hidegen... ettől egy kicsit tartok. Ha bemelegszik sem sokkal jobb, kicsit olyan dízel hangja van. Egy helyi szerelő aztmnodta ez a hang nem biztos, hogy hidrotőke kopogása, hanem az lehet, hogy dugattyú már kopott és hidegen kicsit lötyög a hengerben. Ez lehetséges szerintetek?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4963 Dátum: 2007.09.26 szerda, 13:11:41 »

Viszont egyre rosszabb a motor hangja hidegen... ettől egy kicsit tartok. Ha bemelegszik sem sokkal jobb, kicsit olyan dízel hangja van. Egy helyi szerelő aztmnodta ez a hang nem biztos, hogy hidrotőke kopogása, hanem az lehet, hogy dugattyú már kopott és hidegen kicsit lötyög a hengerben. Ez lehetséges szerintetek?

5W30 as olaj van benne? javasolt lenne, vékony olaj keni a hidrotőkét hidegen is. A dugattyú lötyögés b@romság, füstölne is rendesen meg nem menne enné olajat ilyesmi
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4964 Dátum: 2007.09.26 szerda, 13:33:22 »

Na, berekattam az EU import kutyacsonot meg a szilenteket.  Kicsit mostmár közvetlenebb lett az autó és a fékezésnél is stabil marad. Megjegyzem az első lengőkar szilentekből pont nem olyan méretűt vettem a kettő közül ami az enyémbe való - sebaj buktam 2eFt-ot rajta.

Viszont egyre rosszabb a motor hangja hidegen... ettől egy kicsit tartok. Ha bemelegszik sem sokkal jobb, kicsit olyan dízel hangja van. Egy helyi szerelő aztmnodta ez a hang nem biztos, hogy hidrotőke kopogása, hanem az lehet, hogy dugattyú már kopott és hidegen kicsit lötyög a hengerben. Ez lehetséges szerintetek?

Ez most lehet, hogy kukacoskodás, de azért pontosítanék. A dugattyú kopása tényleg baromság, ahogy Fusim írta, mert nem a dugattyú kopik, hanem a dugattyúgyűrűk (és/vagy a hengerfal). A dugattyú átégni, elrepedni, illetve a gyűrűhornyai kiverődni tudnak, de kopni azt nem tud.
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.26 szerda, 13:37:28 írta SSanya » Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4965 Dátum: 2007.09.26 szerda, 13:36:55 »


5W30 as olaj van benne? javasolt lenne, vékony olaj keni a hidrotőkét hidegen is.

Fusim,

Nem pont az a baj, hogy a híg olaj az állás alatt kifolyik a kopott hidrotőkéből és csak egy idő múlva töltődik fel újra, azért kopog hidegen?
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #4966 Dátum: 2007.09.26 szerda, 13:46:33 »

Hello,
mi a velemenyetek a polirozasrol? Egy szervizben azt hallottam nemreg hogy akar evi ketszer is illik az autot poliroztatni, egyszer nyar elott amikor is UV vedelmet jelento vedoreteget visznek fel, valamint tel elott amikor a sos latyak artalmaitol vedo reteget tesznek fel.Allitasuk szerint mar szinte jelentektelen az a reteg amit a polirozas leszed az eredeti lakkretegbol, igy nem kell attol tartanom hogy vegen alapozo szinu lesz a kocsi.
Persze nem szandekszom evente ketszer poliroztatni, de jo lenne tudni mennyi igazsagtartalma lehet ezeknek  a mondatoknak.Na mondjuk egyszer azert lehet hogy elvinnem mert igy 5 eves kora utan azert nem csuszkalnak le rola a legyek...meg tavasszal egy barom allatt nem birta kordaban tartani a bevasarlokocsijat es ez azota is eszembe jut ha a hatso ajtomra nezek.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4967 Dátum: 2007.09.26 szerda, 14:08:48 »

Hello,
mi a velemenyetek a polirozasrol? Egy szervizben azt hallottam nemreg hogy akar evi ketszer is illik az autot poliroztatni, egyszer nyar elott amikor is UV vedelmet jelento vedoreteget visznek fel, valamint tel elott amikor a sos latyak artalmaitol vedo reteget tesznek fel.Allitasuk szerint mar szinte jelentektelen az a reteg amit a polirozas leszed az eredeti lakkretegbol, igy nem kell attol tartanom hogy vegen alapozo szinu lesz a kocsi.
Persze nem szandekszom evente ketszer poliroztatni, de jo lenne tudni mennyi igazsagtartalma lehet ezeknek  a mondatoknak.Na mondjuk egyszer azert lehet hogy elvinnem mert igy 5 eves kora utan azert nem csuszkalnak le rola a legyek...meg tavasszal egy barom allatt nem birta kordaban tartani a bevasarlokocsijat es ez azota is eszembe jut ha a hatso ajtomra nezek.

A polírozás valóban levesz rétegből, eltünteti a karcokat és fényesebb lesz a festék ill. lakk. De ez nem jelenti, hogy meg is védi a felületet. Arra vannak speckó szerek is. Most éppen a nonotechnológia őrület a menő. Nem értem mi benne a nanotech, a lényeg, hogy hatékonyan véd. Nekem a szélvédőn és a két első ablakon van egy ilyen réteg. Németországban kenték fel több mint egy éve. Azt nem mondom, hogy golyóálló, de 70-80 km/h után nem kell ablaktörlőznöm. Tudodm, tudom ilyen cucc volt 10 éve is (rainx) de ez nem kopik le a mosástól se. Szóval ilyan anyagot már kennek a kasznira is! Húzós az ára, de elég a motorháztetőre meg az oldalára esetleg a lökösre kenni és egy évig is kitart bár így is 20-50 ezer köröl van. Ez a csúcskategória a másik véglet a polirhoz kevert teflonos cucc amit otthon is fel lehet vinni, de ez csak jó esetben néhány hónapig tart. Érdeklődj az autókozmetikákban!
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.26 szerda, 14:12:08 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4968 Dátum: 2007.09.26 szerda, 14:41:18 »

Viszont egyre rosszabb a motor hangja hidegen... ettől egy kicsit tartok. Ha bemelegszik sem sokkal jobb, kicsit olyan dízel hangja van. Egy helyi szerelő aztmnodta ez a hang nem biztos, hogy hidrotőke kopogása, hanem az lehet, hogy dugattyú már kopott és hidegen kicsit lötyög a hengerben. Ez lehetséges szerintetek?

5W30 as olaj van benne? javasolt lenne, vékony olaj keni a hidrotőkét hidegen is. A dugattyú lötyögés b@romság, füstölne is rendesen meg nem menne enné olajat ilyesmi
Valamiért sejtettem, hogy ez a szerelő baromságot mondott. Nem füstöl, nem eszi az olajat és jól is megy ha tolom neki. Sajna még nem volt rá érkezésem ($$$) hogy kicseréljem az olajat merthogy 15W40-es van benne még mindig hála ennek a "hozzáértő" szerlőnek Angry Fizu után kicserélem, remélem segíteni fog.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4969 Dátum: 2007.09.26 szerda, 16:20:56 »

Viszont egyre rosszabb a motor hangja hidegen... ettől egy kicsit tartok. Ha bemelegszik sem sokkal jobb, kicsit olyan dízel hangja van. Egy helyi szerelő aztmnodta ez a hang nem biztos, hogy hidrotőke kopogása, hanem az lehet, hogy dugattyú már kopott és hidegen kicsit lötyög a hengerben. Ez lehetséges szerintetek?

5W30 as olaj van benne? javasolt lenne, vékony olaj keni a hidrotőkét hidegen is. A dugattyú lötyögés b@romság, füstölne is rendesen meg nem menne enné olajat ilyesmi
Valamiért sejtettem, hogy ez a szerelő baromságot mondott. Nem füstöl, nem eszi az olajat és jól is megy ha tolom neki. Sajna még nem volt rá érkezésem ($$$) hogy kicseréljem az olajat merthogy 15W40-es van benne még mindig hála ennek a "hozzáértő" szerlőnek Angry Fizu után kicserélem, remélem segíteni fog.

Ne járj vele így!!!! kinyírod az egész hengerfejet pár száz km alatt!!!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4970 Dátum: 2007.09.26 szerda, 16:25:20 »


5W30 as olaj van benne? javasolt lenne, vékony olaj keni a hidrotőkét hidegen is.

Fusim,

Nem pont az a baj, hogy a híg olaj az állás alatt kifolyik a kopott hidrotőkéből és csak egy idő múlva töltődik fel újra, azért kopog hidegen?

A finom illesztések közé nem tud befolyni a sűrű olaj - autósboltba rázz meg egy hidrotöke csendesítő foyadékot STP Wins árul ilyet, mint az alkohol olyan híg.
A sima rugos 8 szelepes állítócsavaros szelephez jó ha az anyag sűrű - lada skoda120 ilyesmik. A korszerű precizen illesztett motorokhoz általában a mi éghajlatunkon az 5W30 dukál legyen az a motor fordka 8 szelepes 1.3 vagy 16 szelepes zetec
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4971 Dátum: 2007.09.26 szerda, 17:01:55 »

Vigyázat, több motor nem hidrotőkés. Pl MKIII 2,0...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4972 Dátum: 2007.09.26 szerda, 17:23:44 »

Viszont egyre rosszabb a motor hangja hidegen... ettől egy kicsit tartok. Ha bemelegszik sem sokkal jobb, kicsit olyan dízel hangja van. Egy helyi szerelő aztmnodta ez a hang nem biztos, hogy hidrotőke kopogása, hanem az lehet, hogy dugattyú már kopott és hidegen kicsit lötyög a hengerben. Ez lehetséges szerintetek?

5W30 as olaj van benne? javasolt lenne, vékony olaj keni a hidrotőkét hidegen is. A dugattyú lötyögés b@romság, füstölne is rendesen meg nem menne enné olajat ilyesmi
Valamiért sejtettem, hogy ez a szerelő baromságot mondott. Nem füstöl, nem eszi az olajat és jól is megy ha tolom neki. Sajna még nem volt rá érkezésem ($$$) hogy kicseréljem az olajat merthogy 15W40-es van benne még mindig hála ennek a "hozzáértő" szerlőnek Angry Fizu után kicserélem, remélem segíteni fog.

Ne járj vele így!!!! kinyírod az egész hengerfejet pár száz km alatt!!!
Attól tartok ez a folyamat már elindult...  Angry Mentem már az olajcsere óta 2300km-t
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4973 Dátum: 2007.09.26 szerda, 19:44:32 »

Vigyázat, több motor nem hidrotőkés. Pl MKIII 2,0...

De a zetyek azigen.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4974 Dátum: 2007.09.26 szerda, 21:00:24 »

De a zetyek azigen.

Hát... az MKII-ben már a vége felé a fóka motorját rakták be. Az meg mintha szintén korongos lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ciribiri
Vendég
« Új hozzászólás #4975 Dátum: 2007.09.26 szerda, 23:41:03 »

Szervusztok Mondeosok!!!!!!!!!!!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy honnan tudnék beszerezni 1 es mondeohoz

valami szerelési kézikönyvet?Huh?? leirást?Huh?

köszönettel ciribiri
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4976 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 06:55:19 »

Szervusztok Mondeosok!!!!!!!!!!!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy honnan tudnék beszerezni 1 es mondeohoz

valami szerelési kézikönyvet?Huh?? leirást?Huh?

köszönettel ciribiri

A főoldalon a hírek között találsz.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4977 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 09:20:52 »

De a zetyek azigen.

Hát... az MKII-ben már a vége felé a fóka motorját rakták be. Az meg mintha szintén korongos lenne.

Az mind1, 5W30 as olaj volt a lényeg
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #4978 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 13:12:16 »

Sziasztok, a fenyszoro lampatest kivetele es berakasa utan nem szukseges fenyszoro bealltiast csinalni?
Honnan tudom hogy jol vagy rosszul van beallitva a fenyszorom?Es ha rosszul van betudom en allitani valamilyen modon otthon?
Koszi a valaszokat.
udv.


hogy honnan lehet megtudni? egyszerű, minden második szembejövő villog v. rádhúzza a refit, mint nekem (mk1) a  belső prizma kivétele és metszett fényszóróüvegre való upgrade után, pedig a fotonok nagyrésze kb. 15-20 méterre csapódik az aszfaltba

(soha nem lesz olyan a mondika világítása, mint a PUG205-öm kockalámpája... rinya, hiába, csíklámpával csak vakitani lehet meg tetszetőssé tenni a mondit, de világítani nem)

Azért ezt cáfolnám. Nekem '96-os MKI-em amíg össze nem törtem tökéletesen világított. Akkor lett kicserélve az addigi gyári H7-H7 lámpám H1-H1-re és onnantól rémálom volt a világítása. Hiába cseréltem le az üveget vésettre, hiába állították 3 helyen, nem javult. Szerintem érdemes lenne megnézni, hogy kései MKI-es kollegáknak akiknek tudomásuk szerint nem volt törve az autójuk milyen lámpakombinációjuk van. Nekem az a megérzésem, hogy a H1-H1 a leggyengébb, aztán később lett H7-H1 és az utolsó darabokban H7-H7. És ez a leghasználhatóbb konfig szerintem.

Üdv Shadow

H1-H1 kombináció van (a kocsi eleje törve volt, erre rájöttem már) és tényleg katasztrófa, olyan szórása van, hogy bárhova állítom, mindig vakít, az állítócsavarok meg szerintem megadták magukat
Naplózva
Shadow
Vendég
« Új hozzászólás #4979 Dátum: 2007.09.27 csütörtök, 13:21:56 »

Sziasztok, a fenyszoro lampatest kivetele es berakasa utan nem szukseges fenyszoro bealltiast csinalni?
Honnan tudom hogy jol vagy rosszul van beallitva a fenyszorom?Es ha rosszul van betudom en allitani valamilyen modon otthon?
Koszi a valaszokat.
udv.


hogy honnan lehet megtudni? egyszerű, minden második szembejövő villog v. rádhúzza a refit, mint nekem (mk1) a  belső prizma kivétele és metszett fényszóróüvegre való upgrade után, pedig a fotonok nagyrésze kb. 15-20 méterre csapódik az aszfaltba

(soha nem lesz olyan a mondika világítása, mint a PUG205-öm kockalámpája... rinya, hiába, csíklámpával csak vakitani lehet meg tetszetőssé tenni a mondit, de világítani nem)

Azért ezt cáfolnám. Nekem '96-os MKI-em amíg össze nem törtem tökéletesen világított. Akkor lett kicserélve az addigi gyári H7-H7 lámpám H1-H1-re és onnantól rémálom volt a világítása. Hiába cseréltem le az üveget vésettre, hiába állították 3 helyen, nem javult. Szerintem érdemes lenne megnézni, hogy kései MKI-es kollegáknak akiknek tudomásuk szerint nem volt törve az autójuk milyen lámpakombinációjuk van. Nekem az a megérzésem, hogy a H1-H1 a leggyengébb, aztán később lett H7-H1 és az utolsó darabokban H7-H7. És ez a leghasználhatóbb konfig szerintem.

Üdv Shadow

H1-H1 kombináció van (a kocsi eleje törve volt, erre rájöttem már) és tényleg katasztrófa, olyan szórása van, hogy bárhova állítom, mindig vakít, az állítócsavarok meg szerintem megadták magukat
Na erről beszélek, tehát inkább ott leledzhet a hiba. Azt is megkockáztatom, hogy a foncsor egyezik, csak esetleg máshová esik a két izzó gyújtóbontja, nem tudom, de szerintem ég és föld a különbség H1 és H7 lámpa között.
Üdv
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4980 Dátum: 2007.09.29 szombat, 12:34:25 »

Sikeresen lecseréltem 5W30-as olajra, mostmár nincs annyira szörnyű hangja és a szelephang is csak pár másodpercig hallható még hideg indítás után is. Remélem azért ez a sűrű olaj nem küldte teljesen gajjra a hidrotőkéimet. Amúgy az olajszűrővel rendesen megszenvedtem, még célszerszémmal sem volt egy egyszerű mutatvány leszedni - még jó hogy régen zsigulink volt és csináltunk aknát a garázsba Smiley
Naplózva
kopaszakiraly
Vendég
« Új hozzászólás #4981 Dátum: 2007.09.29 szombat, 13:31:59 »

Kedves Mondeo Guruk!
 
Tudja valaki, hogy hogyan lehet az I-es Mondeo kulcsaban lévő infrás távirányítót újraprogramozni elemcsere után, valamint a szervíz kontroll lámpát kikapcsolni -ha a kesztyűtartóban nem találtam a kézikönyvben említett gombot, amit 4mp-ig kellene nyomni-?
A kulcsprogramozáshoz nem értek DE a szervíz kontroll lámpa kikapcsolója nem a kesztyűtartóban   van hanem a KT oldalfala és a kasztni között találod!!! És a 4 mp kb stimmel.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #4982 Dátum: 2007.09.29 szombat, 19:53:51 »


"Na erről beszélek, tehát inkább ott leledzhet a hiba. Azt is megkockáztatom, hogy a foncsor egyezik, csak esetleg máshová esik a két izzó gyújtóbontja, nem tudom, de szerintem ég és föld a különbség H1 és H7 lámpa között.
Üdv"


ja, a PUG-nak is H7 van...
Naplózva
Sün
Vendég
« Új hozzászólás #4983 Dátum: 2007.09.29 szombat, 21:21:23 »

Tisztelt Mondeo tulajdonosok.

Beleszerettem egy 1997-es 2 literes automata váltós kombi mondiba.
Gyakorlati hogyasztási adat érdekelne.
Segítsetek! Miért vegyem meg, vagy ne.
Köszi! Sün
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #4984 Dátum: 2007.09.29 szombat, 21:25:34 »

Tisztelt Mondeo tulajdonosok.
Beleszerettem egy 1997-es 2 literes automata váltós kombi mondiba.
Gyakorlati hogyasztási adat érdekelne.
Segítsetek! Miért vegyem meg, vagy ne.
Köszi! Sün

szia Sün!
a benzinesekkel nem sok baj lehet, nagyon jó konstrukció. nekem is 2 literes volt, igaz manuális, de 7,5-8 liternél többet sosem sikerült belőle kifolyatnom és ez klímával városban típusú fogyi volt. automatával picit több lehet, de nagyon lábfüggő a dolog. az automata váltót azért érdemes megnézetni, nehogy gubanc legyen vele.
miért vedd meg? mert szép nagy autó! bármi befér az ikeás foteltől a lapraszerelt szekrénysorig. családi autónak is nagyon jó, tuti kényelmesen utazik majd mindenki!  Grin
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #4985 Dátum: 2007.09.29 szombat, 21:28:53 »

Tisztelt Mondeo tulajdonosok.

Beleszerettem egy 1997-es 2 literes automata váltós kombi mondiba.
Gyakorlati hogyasztási adat érdekelne.
Segítsetek! Miért vegyem meg, vagy ne.
Köszi! Sün

Nekem két automatám van, eddig egyikkel sem volt semmi gond.
A benzines kicsit jobban szereti a hasát.
Tehát szerintem nem lehet rossz vétel, de előtte nézesd meg szakival.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4986 Dátum: 2007.09.29 szombat, 21:33:11 »

Küldtem pü-t  nezze integet2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Sün
Vendég
« Új hozzászólás #4987 Dátum: 2007.09.29 szombat, 21:41:37 »

Köszönöm mindenkinek a gyors választ.
Feleségemé lesz. Nagy és megbízható autót kerestem neki. Szerintem ez az.
http://www.delta-popp.hu/reszletes.php?hirkod=1486761
Még alkudni is tudtam belőle.
Szerintem hétfőn megyek érte

sün
Naplózva
steam33
Vendég
« Új hozzászólás #4988 Dátum: 2007.10.02 kedd, 21:52:56 »

Sziasztok!

Régi mondeos vagyok, de most vettem egy facelift-es MKIII-ast.
Az a kérdésem, hogyan tudom meg hogy csak ülésfűtés van a kocsiban vagy üléshűtés is?
Hogy kell bekapcsolni az üléshűtést ha van benne? 5fokozatú kijelzős a kapcsoló...
Hülye kérdés, de ez van, én nem jöttem rá! Smiley
Köszi előre is...

sanyi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4989 Dátum: 2007.10.02 kedd, 21:53:56 »

Sziasztok!

Régi mondeos vagyok, de most vettem egy facelift-es MKIII-ast.
Az a kérdésem, hogyan tudom meg hogy csak ülésfűtés van a kocsiban vagy üléshűtés is?
Hogy kell bekapcsolni az üléshűtést ha van benne? 5fokozatú kijelzős a kapcsoló...
Hülye kérdés, de ez van, én nem jöttem rá! Smiley
Köszi előre is...

sanyi

Ha lefelé nyomod, kék led mutatja a hűtést. Felfelé piros a hűtést.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
steam33
Vendég
« Új hozzászólás #4990 Dátum: 2007.10.02 kedd, 21:57:02 »

Sziasztok!

Régi mondeos vagyok, de most vettem egy facelift-es MKIII-ast.
Az a kérdésem, hogyan tudom meg hogy csak ülésfűtés van a kocsiban vagy üléshűtés is?
Hogy kell bekapcsolni az üléshűtést ha van benne? 5fokozatú kijelzős a kapcsoló...
Hülye kérdés, de ez van, én nem jöttem rá! Smiley
Köszi előre is...

sanyi

Ha lefelé nyomod, kék led mutatja a hűtést. Felfelé piros a hűtést.

És nem kell hozzá mennie a klimának?
Megpróbálom mindjárt...

köszi még1x
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #4991 Dátum: 2007.10.03 szerda, 10:12:24 »

És nem kell hozzá mennie a klimának?
Megpróbálom mindjárt...

köszi még1x

Nem...
Naplózva
speedmaster
Vendég
« Új hozzászólás #4992 Dátum: 2007.10.30 kedd, 18:21:57 »

Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogy ez a Lucas hidegindító patron hol van az adagolón? És hogy néz ki esetleg tudna valaki képet küldeni? vigyor3
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4993 Dátum: 2007.10.30 kedd, 19:07:16 »

Azt szeretném kérdezni, hogy ez a Lucas hidegindító patron hol van az adagolón?
Mk1 vagy mk2?
Mk1 hűtő felöl középen nagy henger madzaggal, mk2 hűtő felöl közepes henger kicsit jobboldalt madzaggal.
Naplózva
speedmaster
Vendég
« Új hozzászólás #4994 Dátum: 2007.10.31 szerda, 21:59:37 »

Válasz
Mk1 vagy mk2?
Mk1 hűtő felöl középen nagy henger madzaggal, mk2 hűtő felöl közepes henger kicsit jobboldalt madzaggal.
Köszi.

Még egy kérdés: Budaörs, Érd, környékén diesel szerelőt ismer-e valaki?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4995 Dátum: 2007.10.31 szerda, 22:07:01 »

Válasz
Mk1 vagy mk2?
Mk1 hűtő felöl középen nagy henger madzaggal, mk2 hűtő felöl közepes henger kicsit jobboldalt madzaggal.
Köszi.

Még egy kérdés: Budaörs, Érd, környékén diesel szerelőt ismer-e valaki?

Azt nem, de jó éttermet igen... bár nem ezt kérdezted... bocsi... pias szomoru1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4996 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 07:27:24 »

Még egy kérdés: Budaörs, Érd, környékén diesel szerelőt ismer-e valaki?
Ha csak a hidegindító patront kell cserélni, szvsz ne költs szerelőre. Gyere le a következeő Martonvásári szerelgetésre és kicserézzük neked...
Naplózva
flaci
Vendég
« Új hozzászólás #4997 Dátum: 2007.11.06 kedd, 08:46:42 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérek tőletek.
2002-es Mondeo III kombim van és a hátsó gumikat 2 hete ette meg, előtte még elől volt semmi probléma nem volt vele mindenhol kb 4-4,5 mm volt, kb. 3000 km mentem vele és a belső fele teljesen elkopott. Tegnap voltam futóművet nézetni hátha elment a hátulja, az ipse azt mondta, hogy ezeket hátul nem nagyon lehet állítgatni, max. a kerékösszetartást,  utánanéztem a fórumon tényleg igaza volt, az a kérdésem hogy mitől lehet a gumikopás?
Az ipse azt is mondta, hogy lehet, hogy a rugókat kellene kicserélni keményebbre ez is megoldás lenne?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv Flaci
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #4998 Dátum: 2007.11.06 kedd, 08:54:29 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérek tőletek.
2002-es Mondeo III kombim van és a hátsó gumikat 2 hete ette meg, előtte még elől volt semmi probléma nem volt vele mindenhol kb 4-4,5 mm volt, kb. 3000 km mentem vele és a belső fele teljesen elkopott. Tegnap voltam futóművet nézetni hátha elment a hátulja, az ipse azt mondta, hogy ezeket hátul nem nagyon lehet állítgatni, max. a kerékösszetartást,  utánanéztem a fórumon tényleg igaza volt, az a kérdésem hogy mitől lehet a gumikopás?
Az ipse azt is mondta, hogy lehet, hogy a rugókat kellene kicserélni keményebbre ez is megoldás lenne?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv Flaci


...És a kerékösszetartással mi volt a helyzet? attól csinálhat ilyet
Naplózva
flaci
Vendég
« Új hozzászólás #4999 Dátum: 2007.11.06 kedd, 09:40:31 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérek tőletek.
2002-es Mondeo III kombim van és a hátsó gumikat 2 hete ette meg, előtte még elől volt semmi probléma nem volt vele mindenhol kb 4-4,5 mm volt, kb. 3000 km mentem vele és a belső fele teljesen elkopott. Tegnap voltam futóművet nézetni hátha elment a hátulja, az ipse azt mondta, hogy ezeket hátul nem nagyon lehet állítgatni, max. a kerékösszetartást,  utánanéztem a fórumon tényleg igaza volt, az a kérdésem hogy mitől lehet a gumikopás?
Az ipse azt is mondta, hogy lehet, hogy a rugókat kellene kicserélni keményebbre ez is megoldás lenne?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv Flaci


...És a kerékösszetartással mi volt a helyzet? attól csinálhat ilyet

Minden a nagykönyvben leírtaknak megfelelő értéken volt kicsit nagy volt a dőlés 2'02-2'10 között volt(majdnem határérték),  az összetartás is a határon belül volt, ezét ajánlotta a rugó cserét a pasi mert nagyon ő sem értette hogy mi ette meg a gumit.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.