Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 07:48:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1877606 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5050 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:09:08 »

Jól elvagytok ezzel a tempomatos témával!  eplus2

Szerintem 3 dolog a lényeg:

- hosszú úton mindenképpen előnyös.
- valószinűsithetően a fogyasztásra is kedvezően hat
- ha a láb "megpihen" - a padlón- akkor vészfékezéskor nagyobb a reakció, mint ha a gázon lett volna  a lábunk.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5051 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:21:14 »

Jól elvagytok ezzel a tempomatos témával!  eplus2

Szerintem 3 dolog a lényeg:

- hosszú úton mindenképpen előnyös.
- valószinűsithetően a fogyasztásra is kedvezően hat
- ha a láb "megpihen" - a padlón- akkor vészfékezéskor nagyobb a reakció, mint ha a gázon lett volna  a lábunk.

Bocs hogy közbeszólok, de a tempomattal nem eszik kevesebbet a kocsi, sőt egy nagyon kicsit nő is. Max teljesen sík nyílegyenes úton tud ugyanannyit enni, mint símán.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5052 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:36:56 »

Jól elvagytok ezzel a tempomatos témával!  eplus2

Szerintem 3 dolog a lényeg:

- hosszú úton mindenképpen előnyös.
- valószinűsithetően a fogyasztásra is kedvezően hat
- ha a láb "megpihen" - a padlón- akkor vészfékezéskor nagyobb a reakció, mint ha a gázon lett volna  a lábunk.
Ezek szerint Te sem használod soha!
Megértem. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5053 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:42:06 »

Egyszer egy öreg Accordal fogtam kb 45 fokban 90-nel egy padkát tempomatos elalvás miatt. Nem kellett centírozni

2 új felni, és minden mehet tovább
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5054 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:44:14 »

Ezek szerint Te sem használod soha!
Megértem. wave
Ezek szerint akkor te se jársz sokat hosszabb távokat autópályán   eplus2 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5055 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:44:56 »

Bocs de ez nem a tempomat, hanem a te hibád volt.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5056 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:47:50 »

Bocs de ez nem a tempomat, hanem a te hibád volt.

Természetesen. Elaludtam, ennyi.
Félreértés ne essék, egy nagyon jó kényelmi dolog, én is használom nap mint nap a teherautóban, csak tudni kell, mikor használjuk, és mikor ne. Pl: valakinek nem lehet megmagyarázni semmi pénzért, hogy havas úton nem szabad használni.
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.25 kedd, 22:52:04 írta Angel » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5057 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:55:09 »

Ezek szerint Te sem használod soha!
Megértem. wave
Ezek szerint akkor te se jársz sokat hosszabb távokat autópályán   eplus2 wave
Szerencsére már nem, de mikor jártam akkor sem használtam, én szeretek vezetni.. vagy szeretek én vezetni. Wink
Egyszerűen nem szerettem, ha meg 2,2 TDCi-m lenne egy percre sem adnám ki az irányítást a lábam alól holmi reklám elektronikának! integet2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
calcium
Vendég
« Új hozzászólás #5058 Dátum: 2007.12.25 kedd, 22:59:11 »

Sziasztok!

2001-es mondeomnak indítás után nem akar elaludni a légzsák visszajelző lámpája.
Hogy tudnám anélkül orvosoni a hibát, hogy a légzsák nem nyílik ki  eplus2?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5059 Dátum: 2007.12.25 kedd, 23:37:57 »

És az sem igaz, minél kisebb a fordulatszám, annál kisebb a fogyi. Persze nem minden esetben a legalacsonyabb a nyomatékmaximumnál, de általában.

ez nagyon nem igaz, azaz egyet kell értenem veled. csak példaképp a pillanatnyi fogyis autómmal tapasztaltakból pár dolog. persze a pill fogyis dolog nem 100% de elég jó viszonyítási alapot tud nyújtani.
szal minden körülmények között a legjobb fordulatszám tartomány a 1600-1800 ford/min és a 2100-2300 ford/min. viszont nagyban függ a kettő közül az éppen optimális fordulatszám tartomány megválasztása az adott sebességi fokozattól, és a sebességtől.
pl ha 110-120 km/h a haladási sebesség akkor gazdaságosabb ezt 5. sebességben 2100-2300 között teljesíteni, mint 6.ban 1600-1800 között ... kb 1 liter van az 5. sebesség javára a 6.al szemben (én 130 környékén váltom el csak a 6.-at). szal érdemesebb forgatni a motort, de ez sem igaz minden esetben mert: 90km/h esetében jobb a magasabb fokozat (5) mint az alacsonyabb (4) ... pedig a fordulatszámok hasonlóan alakulnak mint előző esetben, és a fogyi is, csak itt az alacsonyabb fordulat javára. de 70-80km/h már 4.ben jobb.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5060 Dátum: 2007.12.25 kedd, 23:56:22 »



ez nagyon nem igaz, azaz egyet kell értenem veled. csak példaképp a pillanatnyi fogyis autómmal tapasztaltakból pár dolog. persze a pill fogyis dolog nem 100% de elég jó viszonyítási alapot tud nyújtani.
szal minden körülmények között a legjobb fordulatszám tartomány a 1600-1800 ford/min és a 2100-2300 ford/min. viszont nagyban függ a kettő közül az éppen optimális fordulatszám tartomány megválasztása az adott sebességi fokozattól, és a sebességtől.


Tanulságos amit írsz,régóta csak dizlikkel járok és mindig az volt a tapasztalatom,hogy nem kell huzatni hanem minél hamarabb igyekezzek elváltani. Ez az első cr dizlim és ezek szerint ez máshogy mükszik szereti a magasabb fordulatot.
valószinüleg máshogy van hangolva a motorja.nem véletlenül terjedhetett el ennyire.Már látom ,ha lesz egy kis idő januárban érdemes bekapcsoltatni a pil.fogyi mérőt.tanulságos lehet.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5061 Dátum: 2007.12.26 szerda, 02:02:48 »

.....ha lesz egy kis idő januárban érdemes bekapcsoltatni a pil.fogyi mérőt.tanulságos lehet.
Tanulságos lesz. Amikor én bekapcsolattam, pl. csak lestem utána, hogy esőben akár 1 literrel is nagyobb a fogyasztás Undecided  Amit Tsory írt hasonló vettem észre én is pedig azt hinné az ember, hogy jobb minnél hamarabb felváltani.
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5062 Dátum: 2007.12.26 szerda, 07:31:33 »

Board computert be lehet utólag szerelni? Vagy "egyszerűbb" olyat venni, amiben alapból benne van?
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #5063 Dátum: 2007.12.26 szerda, 07:48:22 »

Board computert be lehet utólag szerelni? Vagy "egyszerűbb" olyat venni, amiben alapból benne van?

szerintem Fusim tud Neked ebben segíteni, ha jól emlékszem ő már tett hasonlót, de olyan mennyiségű meló van vele, meg olyan mennyiségű kábelt kell be/átkötni, hogy többe kerül a hús, mint a leves... Undecided wave police
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #5064 Dátum: 2007.12.26 szerda, 07:51:05 »

Sziasztok!
2001-es mondeomnak indítás után nem akar elaludni a légzsák visszajelző lámpája.
Hogy tudnám anélkül orvosoni a hibát, hogy a légzsák nem nyílik ki  eplus2?

a mondeo.hu oldalon találsz leírást a légzsákos problemekkel kapcsolatosan. mikor villog, mikor nem, de ha nem alszik ki, akkor csak a csatlakozókat kell megvédénegyvenezni. akkumulátor le, vársz 15 percet (volt aki nem várt és nála sem volt semmi baj, de jobb a békéssegg), majd az ülés alatt lévő csatlakozókat széthuzgatod és csatakosra áztatod wd40-nel. törlés majd dugás és ha minden jól megy, elalszik a lámpa.  wave police
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #5065 Dátum: 2007.12.26 szerda, 12:46:01 »

tempomat: amikor a nyáron szinte egyhuzamban sikerült hazajönni Berlinből Debrecenbe (soha többet    felkialtas felkialtas felkialtas), Hegyeshalomnál a kocsi nem akart többet menni 90-nél a pályán, nem, nem romolhat itt el...aztán benyomom a gázt és pillanatok alatt 150

na szóval, az történt, hogy a majdnem-alvás miatt a gázt sem bírtam nyomni, ha lett volna tempomat...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5066 Dátum: 2007.12.26 szerda, 13:23:36 »

Board computert be lehet utólag szerelni? Vagy "egyszerűbb" olyat venni, amiben alapból benne van?
Az a lényegesen egyszerübb ha élből olyat veszel amiben benne van.
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #5067 Dátum: 2007.12.26 szerda, 16:09:48 »

Na ebben a hozzászólásban  van pár olyan dolog amivel 100%-ig egyetértek!
A tempomat nem vált vissza emelkedőnél, mint ahogy említetted a fordulatszám tartomány az fontos!
Mondjuk én azt a fordulat tartományt a mit említettél sokkal lejjebb vinném. 1300-2000 között nagyon jól ellehet vele kocsikázni úgy, hogy az enémy kombi és ezért nehezebb, nagyobb a légelleneállás, .....(mondjuk én könnyebb vagyok Nálad egy kicsivel (93kg) nyes)
Sík úton, nem gyorsulva simán megeszi a 70-75-öt 6-ban, hogy nem erőlködik a motor, de ha innen gyorsulni kéne akkor gyök 2-vel vagy visszaváltok.
Szerintem az 1300 nem a legjobb a motor számára. Másrészt, ha sík úton mész, és jön az emelkedő, miért kellene visszaváltani?
A másik: gyorsításnál biztos, hogy nem az a legelőnyösebb, hogy iszonyú lassan gyorsítasz (bár így az átlagsebességed kisebb), hanem egy 25%-os gáz.
És az sem igaz, minél kisebb a fordulatszám, annál kisebb a fogyi. Persze nem minden esetben a legalacsonyabb a nyomatékmaximumnál, de általában.
70-75-nél, ha nyomsz neki 25%-al több gázt akkor terheled a motort és akkor jobb visszaváltani 5-be.
Itt konkrétan erről a sebbességtartományról beszéltem!

Többen is emlegettétek, hogy ilyen meg olyan sebbességnél ennyi meg ennyi volt az átlagotok.
Na meg fotók a 3.2-ről...
Én is tudok olyan képet felrakni, ahol 2.4-et mutat a comp.
Na de itt ne azt a pillanatot nézzétek, hogy húh, most gurulok üresben és csökken!
Sík út, állandó sebbesség és ott min 1km-en mit mutat az átlag.
Tankolás után én az első 300-500km-ben tudtam olyat produkálni, hogy 3.4-en állt a computer.
De ezek szerint rosszul csináltam a dolgokat, mert túl alacsony fordulaton autózok.(1382km)
A tempomatról amúgy meg úgy kezdtünk el dumcsizni, hogy takarékosabb. (tapasztalataim szerint mikor a fogyi a lényeg, akkor NEM)
Kényelmi szempontból sokkal kényelmesebb.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5068 Dátum: 2007.12.26 szerda, 16:59:55 »

A fogyasztás az aktuális seb fokozatban majdnem mindíg a legnagyobb nyomatéknál a legalacsonyabb. Ez messze van az 1800-as fordulattól. Kb 2200-2300 /perc
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5069 Dátum: 2007.12.26 szerda, 17:34:33 »

Többen is emlegettétek, hogy ilyen meg olyan sebbességnél ennyi meg ennyi volt az átlagotok.
Na meg fotók a 3.2-ről...
Én is tudok olyan képet felrakni, ahol 2.4-et mutat a comp.

Szerintem akik ilyen képet tettek fel, nem a manipulált műszerkijelzést mutatták meg, hanem tényleg  ennyi volt az átlag, direkte erre gyúrtak. Bizony nagy kihívás egy tanknyi gázolajat 70-90-es sebességgel megtenni ezzel a géppel, de próbának jó volt. Zoli79 barátunk tudna erről mesélni, meg szerintem Angel is, valamikor ő tartotta a csúcsot.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5070 Dátum: 2007.12.26 szerda, 17:39:18 »

Tök egyszerű ilyet csinálni. Ha mész 90-el, és elengeded a gázt nem ad neki üzemanyagot, mégis 90-el mész azért megnéznék egy 20 perces videot, ott mit mutat a comp folyamatos 90 mellett
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #5071 Dátum: 2007.12.26 szerda, 17:52:58 »

ha lesz egy kis idő januárban érdemes bekapcsoltatni a pil.fogyi mérőt.tanulságos lehet.

Ezt hogy kell érteni? Valahogy meg lehet hekkelni, hogy mutassa a pill. fogyit is?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5072 Dátum: 2007.12.26 szerda, 17:59:49 »

Ezt hogy kell érteni? Valahogy meg lehet hekkelni, hogy mutassa a pill. fogyit is?
Minden 2003 07 hó utáni mondeoba be lehet állítani. Azaz a MKIII faceliftől.
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #5073 Dátum: 2007.12.26 szerda, 18:08:56 »

Minden 2003 07 hó utáni mondeoba be lehet állítani. Azaz a MKIII faceliftől.

ööö... és hogyan?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5074 Dátum: 2007.12.26 szerda, 18:15:35 »

ööö... és hogyan?
A fedcompon kell aktiválni ezt a funkciót. Nekem Budán a Ford Ivanicsnál csinálták meg. Házilag nem megoldható kell hozzá IDS. Bő félóra az egész, ki be állással együtt.
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #5075 Dátum: 2007.12.26 szerda, 18:26:05 »

A fedcompon kell aktiválni ezt a funkciót. Nekem Budán a Ford Ivanicsnál csinálták meg. Házilag nem megoldható kell hozzá IDS. Bő félóra az egész, ki be állással együtt.

aha. és ez mennyire hivatalos? kell egy ismerős szerelő, vagy csak bemegyek és bemondom, hogy "pillanatnyifogyasztástakarok"?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5076 Dátum: 2007.12.26 szerda, 18:32:24 »

A fedcompon kell aktiválni ezt a funkciót. Nekem Budán a Ford Ivanicsnál csinálták meg. Házilag nem megoldható kell hozzá IDS. Bő félóra az egész, ki be állással együtt.

aha. és ez mennyire hivatalos? kell egy ismerős szerelő, vagy csak bemegyek és bemondom, hogy "pillanatnyifogyasztástakarok"?
Bejelented.
Atomhivatalos számlával 1 órát számolnak el.
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #5077 Dátum: 2007.12.26 szerda, 19:04:03 »

A fogyasztás az aktuális seb fokozatban majdnem mindíg a legnagyobb nyomatéknál a legalacsonyabb. Ez messze van az 1800-as fordulattól. Kb 2200-2300 /perc

Arra azért tényleg kiváncsi lennék, hogy mit mutat az átlag fogyimérő 6-ban 1300-as, 1800-as és 2300-as fordulaton.(nem 5mp-re gondoltam a mérésnél).
Szerintem 1300-on kb 3.6, 1800-on 4,6 és 2300-on 5,2körűl lehet.
Ez most csak tipp volt.
Jó szórakozást vigyor3
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #5078 Dátum: 2007.12.26 szerda, 19:17:41 »

Bejelented.
Atomhivatalos számlával 1 órát számolnak el.

na ezt kipróbálom nálunk is a ford szervizben, köszi az infókat.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5079 Dátum: 2007.12.26 szerda, 19:21:02 »

A fogyasztás az aktuális seb fokozatban majdnem mindíg a legnagyobb nyomatéknál a legalacsonyabb. Ez messze van az 1800-as fordulattól. Kb 2200-2300 /perc

Arra azért tényleg kiváncsi lennék, hogy mit mutat az átlag fogyimérő 6-ban 1300-as, 1800-as és 2300-as fordulaton.(nem 5mp-re gondoltam a mérésnél).
Szerintem 1300-on kb 3.6, 1800-on 4,6 és 2300-on 5,2körűl lehet.
Ez most csak tipp volt.
Jó szórakozást vigyor3

sztem(csak tipp) 1300-nál több g.o. kell fenntartani a sebeséget mint pl 2000-nél, mert olyan alacsony ford.-nál csak döglődik a motor
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5080 Dátum: 2007.12.26 szerda, 20:44:53 »

sztem(csak tipp) 1300-nál több g.o. kell fenntartani a sebeséget mint pl 2000-nél, mert olyan alacsony ford.-nál csak döglődik a motor

rossz tipp, mert a TDCi már 1300 ford/min-nél is elég szép nyomatékot ad le. messze van a döglődéstől jól.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5081 Dátum: 2007.12.26 szerda, 20:52:33 »

sztem(csak tipp) 1300-nál több g.o. kell fenntartani a sebeséget mint pl 2000-nél, mert olyan alacsony ford.-nál csak döglődik a motor

rossz tipp, mert a TDCi már 1300 ford/min-nél is elég szép nyomatékot ad le. messze van a döglődéstől jól.

de mennyire van ez a nyomaték az autó max nyomatékától? azért az nagyon alacsony ford szám
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5082 Dátum: 2007.12.26 szerda, 20:57:49 »

A fogyasztás az aktuális seb fokozatban majdnem mindíg a legnagyobb nyomatéknál a legalacsonyabb. Ez messze van az 1800-as fordulattól. Kb 2200-2300 /perc

A tdci nyomatékmaximuma pont 1800. Vannak görbék is. Meg hivatalos adatok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5083 Dátum: 2007.12.26 szerda, 21:02:46 »

A fogyasztás az aktuális seb fokozatban majdnem mindíg a legnagyobb nyomatéknál a legalacsonyabb. Ez messze van az 1800-as fordulattól. Kb 2200-2300 /perc

A tdci nyomatékmaximuma pont 1800. Vannak görbék is. Meg hivatalos adatok.

sorry, 1300-ra értettem, de az 1800-on is meglepődöm. elég alacsony, de hát ezek a mai autók! Smiley
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5084 Dátum: 2007.12.26 szerda, 21:53:25 »

de mennyire van ez a nyomaték az autó max nyomatékától? azért az nagyon alacsony ford szám

mint Angel is írja, erre vannak hivatalos adatok/diagrammok. lényege viszont leginkább az a dolognak, h 1300on is jól autózható a TDCi, és ha véletlen esett ebbe a tartományba a fordulat, akkor se kell gyorsan hamar visszaváltani.
magam részéről én tartom azt amit lentebb írtam, és stealt is megerősített a fordulatszám/sebesség/sebességfokozatokról.
monnyuk én ki se bírnám ha 1300on forogna a motorom  eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5085 Dátum: 2007.12.26 szerda, 22:55:16 »

na ezt kipróbálom nálunk is a ford szervizben, köszi az infókat.
Azért vigyázz hova viszed, nem mindenütt tudják megcsinálni. Van vele egy kis trükk, gyakorlatilag olyan mintha egy új sorozatszámú műszerfalat kapna az autó (vagy legalább is valami hasonló). Nem véletlenül ajánlottam a Ford Ivanicsot Budán ott nagyon profi villamossági szakemberük van. Nekem Miskolcon a 26-os uti Ford szervizbe  pl. nem állították be. Ahelyett hogy megnézte volna az autovillamosságisuk lusta  kocsog módon ideologiákat gyártott inkább, hogy csak a benzinesekre lehet beállítani de a TDCi-re nem.  Ezután mérgemben vittem Budára az Ivanicshoz. Ott minden gond nélkül aktiválták.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #5086 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 12:12:22 »

na ezt kipróbálom nálunk is a ford szervizben, köszi az infókat.
Azért vigyázz hova viszed, nem mindenütt tudják megcsinálni. Van vele egy kis trükk, gyakorlatilag olyan mintha egy új sorozatszámú műszerfalat kapna az autó (vagy legalább is valami hasonló). Nem véletlenül ajánlottam a Ford Ivanicsot Budán ott nagyon profi villamossági szakemberük van. Nekem Miskolcon a 26-os uti Ford szervizbe  pl. nem állították be. Ahelyett hogy megnézte volna az autovillamosságisuk lusta  kocsog módon ideologiákat gyártott inkább, hogy csak a benzinesekre lehet beállítani de a TDCi-re nem.  Ezután mérgemben vittem Budára az Ivanicshoz. Ott minden gond nélkül aktiválták.

Nekem is az Ivanicséknál csinálták meg. (Ha jól sejtem én voltam ott az első, és ajánlottam a többieknek). Szóval a szerelő szerint nem lehet minden autóban bekapcsolni, sőt ritka amelyiknél sikerül a művelet, de ő sem tudta megmondani, hogy mitől függ.
Ha nagyon hiányát érzed ennek a funkciónak, akkor egy próbát megér.
Szerintem amúgy haszontalan. Látszólag sík úton tempomattal is erősen ingadozik az érték. Az ember mégsem száll ki teodolittal megmérni az út tizedszázalékos emelkedését. Az is hasznos info amikor egyesben alapjáraton gurulva 15-20 litert ír ki. nyes, vagy elindulásnál 50-et.
Max arra jó, hogy stresszeld magad. Én már az átlagfogyiról is elkapcsoltam, nem vagyok hajlandó idegesíteni magam, ha egy jól sikerült gázadás után felugrik egy tizeddel az átlag. Külső hőmérséklet kijelzés rulez.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5087 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 18:18:49 »

Külső hőmérséklet kijelzés rulez.

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #5088 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 19:49:01 »

Ezt hogy kell érteni? Valahogy meg lehet hekkelni, hogy mutassa a pill. fogyit is?
Minden 2003 07 hó utáni mondeoba be lehet állítani. Azaz a MKIII faceliftől.
Az Mk2 fedkomp-e nem tud pill.fogyasztást mérni?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5089 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 19:52:12 »

Külső hőmérséklet kijelzés rulez.
eljen
Éretem én neked tényleg teljesen felesleges  eplus2
Tukajdonképpen nálad simán digitális 
Hegyrefel 35
Lefele 0
eplus2 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5090 Dátum: 2007.12.27 csütörtök, 19:56:47 »

Az Mk2 fedkomp-e nem tud pill.fogyasztást mérni?
Sajnos tartok tőle hogy nem mert az MKIII-nál is mint azt említettem csak a 2003 07 hó utáni mondeoba be lehet állítani. Azaz a MKIII faceliftől. Tehát MKIII f1 f2 akkor már gondolom az MKIV is.
illetve itt jön Fusim vagy Jánosmester mert szerintem nekik nem lehetetlen beépíteni a MKIII faceliftes fedcompot az MKII-be.
Amugy meg igenis jó dolog (ha a külsőhőmérő benne van a visszapillantóba) wave
Naplózva
bigalexander
Vendég
« Új hozzászólás #5091 Dátum: 2007.12.28 péntek, 00:22:26 »



Válasz
Amugy meg igenis jó dolog (ha a külsőhőmérő benne van a visszapillantóba) wave


Aha szoval ott van.
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.28 péntek, 00:24:03 írta bigalexander » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5092 Dátum: 2007.12.28 péntek, 00:36:59 »

Aha szoval ott van.
Alapbol a fedélzeti computeren, de lehet a viszzapillanton is. (ha a visszapillantó olyan)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5093 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 09:54:29 »

Az Mk2 fedkomp-e nem tud pill.fogyasztást mérni?

De, tud.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sch
Vendég
« Új hozzászólás #5094 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 21:30:32 »

Sziasztok! 2 napja én is megmondeosodtam. 2004-es 1.8-as 4 ajtós (125LE)
Szép is jónak is tűnik, de sajnos  termosztátot kell cserélnem rajta.
Eddig a Fort-nál szervizelték, remélem meg is csinálták a szervizeket nem csak bepecsételték.
Vezérmű szíjat mikor kell cserélni?
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5095 Dátum: 2007.12.30 vasárnap, 22:00:27 »

Vezérmű szíjat mikor kell cserélni?

Üdv a mondeósok között! integet2 wave
Az MKIII már láncos, azt nem kel cserélni (kb. 400 000 km az élettartama).
Naplózva
sch
Vendég
« Új hozzászólás #5096 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 10:14:08 »

Vezérmű szíjat mikor kell cserélni?

Üdv a mondeósok között! integet2 wave
Az MKIII már láncos, azt nem kel cserélni (kb. 400 000 km az élettartama).

 worship
végre egy jó hír! köszi!
+1 kérdés: nyári garnitúrával hoztam el a kocsit (205/50R17) de adtak hozzá télit is (205/55R16) otthon a garázsban átcseréltem a kerekeket de fogalmam sincs, hogy melyik csavarok vannak a lemezfelnihez és melyikek a künnyűfémhez. Az egyik zárt végű, a másik nyitott és kúpos alátét van a végén. Lehet, hogy kicsit kuszán fogalmaztam? Sad
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5097 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 10:17:28 »

worship
végre egy jó hír! köszi!
+1 kérdés: nyári garnitúrával hoztam el a kocsit (205/50R17) de adtak hozzá télit is (205/55R16) otthon a garázsban átcseréltem a kerekeket de fogalmam sincs, hogy melyik csavarok vannak a lemezfelnihez és melyikek a künnyűfémhez. Az egyik zárt végű, a másik nyitott és kúpos alátét van a végén. Lehet, hogy kicsit kuszán fogalmaztam? Sad


Amin kúpos alátét van, az való az alufelnihez.

Ez a lemezfelnire való csavar.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5098 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 10:18:09 »

+1 kérdés: nyári garnitúrával hoztam el a kocsit (205/50R17) de adtak hozzá télit is (205/55R16) otthon a garázsban átcseréltem a kerekeket de fogalmam sincs, hogy melyik csavarok vannak a lemezfelnihez és melyikek a künnyűfémhez. Az egyik zárt végű, a másik nyitott és kúpos alátét van a végén. Lehet, hogy kicsit kuszán fogalmaztam? Sad


Valószínűleg a nyitott mert a lemezfelni vékonyabb, és kilóg a csavar az anyából. Nameg a lemezfelninél nem olyan az íve a kúpnak. a másik nem fekszik bele, de ezt észre lehet venni. Elégcsúnyán állna a másik, és látni is rajta hogy nem tart
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #5099 Dátum: 2007.12.31 hétfő, 10:22:08 »

Amin kúpos alátét van, az való az alufelnihez.

Ez a lemezfelnire való csavar.

nekem egyik sem alátétes, csak az alufelni csavarja hegyesebb
Naplózva
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.