Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 00:19:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1878145 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2005.04.30 szombat, 21:09:00 »

Köszi szépen és valami tipust tudnál mondani?
Köszi
Helló, Lala, Te nem az a Lala vagy aki egy Sartis oldalon is tevékenykedik?
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2005.04.30 szombat, 21:19:00 »

Helló, Lala, Te nem az a Lala vagy aki egy Sartis oldalon is tevékenykedik?
Attila!
 
Én szoktam a Te Sarti-s oldaladon tevékenykedni. Olvasom és néha írok!
És egy kérdés: tényleg nem akar jönni a fő kecskeméti Mondeo-s a Nagy Talira?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2005.05.01 vasárnap, 05:27:00 »

Köszi szépen és valami tipust tudnál mondani?
Köszi
Dehogyisnem :-)
Már lassan egy éve vennék Mondeot. lecseréltem az asszonyt már van miből kocsit venni, de nincs kivel elmenni Sartira. :-) Minden Mondeosnak ajánlom irány Sarti nincs szebb nyaraló hely
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2005.05.01 vasárnap, 08:07:00 »

Józsibarát,
 
Még nem tudni mi lesz , jövő héten derül ki minden. Sad
 
Lala,
 
Akkor üdv itt is, mi idén Július 29-én indulunk 1 hétre ha van kedved írj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2005.05.01 vasárnap, 08:08:00 »

Ja és Józsi a "NÉHA" írok itt a hangsúly. a NÉHA
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2005.05.01 vasárnap, 09:14:00 »

Köszi szépen és valami tipust tudnál mondani?
Köszi
Tipust, nem nagyon, de az üzletben azt mondták ez a jobbik fajta az ut.gyártottak közül
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2005.05.01 vasárnap, 22:04:00 »

Dehogyisnem :-)
Már lassan egy éve vennék Mondeot. lecseréltem az asszonyt már van miből kocsit venni, de nincs kivel elmenni Sartira. :-) Minden Mondeosnak ajánlom irány Sarti nincs szebb nyaraló hely
Sajnos idén nem tudok menni:-(( de a Sarti fórumba benézek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2005.05.01 vasárnap, 22:06:00 »

Köszi és jövő hét pénteken hozza ki a haver hozzám és alá fekszem, hogy megnézzem
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 10:08:00 »

Szia mindenkinek!
 
Nem vagyok vmi öreg róka, úgyhogy csak tanácsot szeretnék kérni!!!
Két férdésem lenne!
1: Az indexrelé akkor is kattog amikor nem indexelek csak finom nyomás hatására halgat el (Az index egyébként működik csak idegesítő)
2: A légkondiból kb 3 havonta lemegy annyi gáz hogy már nem működik rendesen a szerelő azt mondta hogy jó a légkondi csak nekem fel kell  töltögetnem kb 4 havonta es az a 8.000.- Pénz egy kicsit kínos.  Ha van valakinek hasonló tapasztalata , és tuja a megoldást akkor kérem írjon!!! Előre is kössz!!
Egy kissé lenyúlt a klímás!:-(
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 10:10:00 »

Sziasztok!
Lala vagyok és most vennék egy MK1-est, megbízható emberkétől de kis hibával.
A mondeo.hu irásai alapján kivillogtatuk a hibakódot és talált két hibát ami valószinüleg összefügg az egyik a Lambdaszonda "keverék túl szegény" a Másik meg ha jól emlékszem EGR szenzor hiba.
A kocsi tünete: nagyon hideg  motornál alapjárat ingadozik 500-2000 között
pár percig és egy kis korom a kipufogónál. beszéltem szerelő ismerőssel azt mondja ez rossz esetben még a katalizátort is hazavághatja. Megmondani csak köröbelül tudta, hogy 30e egy lambda szonda látatlanul. A haver 50e enged az árból ha nem javítatja meg,  
Megéri így?  
Meg megköszönnék mindenféle tanácsot, hogy ne vegyek valami rosszat.
Igaz Mondeo nem lehet rossz. Üdv Lala
5000HUF utángyártott, ha kell szólj, és közvetítek! Én most tettem bele, és jónak tűnik fogyasztás szinten is!!! Sztem vedd meg kedvezményesen nyugodtan. EGR-t le kell dugózni, és kész(1forint, és fél óra).
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 10:11:00 »

5000HUF utángyártott, ha kell szólj, és közvetítek! Én most tettem bele, és jónak tűnik fogyasztás szinten is!!! Sztem vedd meg kedvezményesen nyugodtan. EGR-t le kell dugózni, és kész(1forint, és fél óra).
 
 
Tisztelettel!
Ja: 5000HUF a lambdaszonda, és az autót vedd meg kedvezményesen!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 10:40:00 »

5000HUF utángyártott, ha kell szólj, és közvetítek! Én most tettem bele, és jónak tűnik fogyasztás szinten is!!! Sztem vedd meg kedvezményesen nyugodtan. EGR-t le kell dugózni, és kész(1forint, és fél óra).
 
 
Tisztelettel!
Szia Joe! Meg szívósor tisztítás alaposan carbcleanerrel, meg gyújtáskábel tisztítás WD-40-nel. Az EGR-dugózás tényleg jó volt, Joe, ahogy mondtad.. Remélem a csemete is szépen fejlődik. Ja,télleg, érdekelne az olcsó lambdaszonda.
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 11:39:00 »

Egy kissé lenyúlt a klímás!:-(
Köszi szépen az infót. Már eldöntöttem megveszem, ha nincs nagy gáz vele.
Olvastam az EGR dugózásról majd megkeresem megint
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 14:52:00 »

Szia Joe! Meg szívósor tisztítás alaposan carbcleanerrel, meg gyújtáskábel tisztítás WD-40-nel. Az EGR-dugózás tényleg jó volt, Joe, ahogy mondtad.. Remélem a csemete is szépen fejlődik. Ja,télleg, érdekelne az olcsó lambdaszonda.
üdv
Szia!
 
Köszönöm kérdésed a Hercegnő nő-nő, és csak nő!:-)))))))
 
Lambdaszonda: írj egy e-mailt a fegyu@freemail.hu-ra Fegyunak, és ő majd bekötéssel együtt utánvéttel elpostázza. Én meg szólok neki majd neki...
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2005.05.02 hétfő, 16:08:00 »

Szia!
 
Köszönöm kérdésed a Hercegnő nő-nő, és csak nő!:-)))))))
 
Lambdaszonda: írj egy e-mailt a fegyu@freemail.hu-ra Fegyunak, és ő majd bekötéssel együtt utánvéttel elpostázza. Én meg szólok neki majd neki...
 
 
Tisztelettel!
köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2005.05.03 kedd, 08:08:00 »

Szia Joe!
mail ment
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2005.05.04 szerda, 12:18:00 »

Helló mindenkinek!
 
Kinéztem egy '98-as benzines Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 24V -t automata sebváltó, gengeteg extra, mit tudtok erről a tipusról mire lehet számítani? Eddig rendszeresen szervizelték, ahogy a Nagy Könyvben meg van írva, és fututt 180 000 Km-t nem sok ez egy kicsit?
Köszi a segítséget
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2005.05.04 szerda, 12:58:00 »

Helló mindenkinek!
 
Kinéztem egy '98-as benzines Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 24V -t automata sebváltó, gengeteg extra, mit tudtok erről a tipusról mire lehet számítani? Eddig rendszeresen szervizelték, ahogy a Nagy Könyvben meg van írva, és fututt 180 000 Km-t nem sok ez egy kicsit?
Köszi a segítséget
Szia boss!
Szerintem jó választás, egy hajszálnyival ugyan költségesebb fentartani mint a soros mocisokat, de van kárpótlás érte. A motornak, és föbb alkatrészeknek nem tétel a 180k km, viszont többek szerint az autom.váltónak már neccesebb, ha még soha nem volt benne "alkatrész frissitve".
Én is automatával járok, és nagyon meg vagyok vele elégedve, de az enyémet csak 115 paci kínozza.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2005.05.04 szerda, 21:40:00 »

Helló mindenkinek!
 
Kinéztem egy '98-as benzines Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 24V -t automata sebváltó, gengeteg extra, mit tudtok erről a tipusról mire lehet számítani? Eddig rendszeresen szervizelték, ahogy a Nagy Könyvben meg van írva, és fututt 180 000 Km-t nem sok ez egy kicsit?
Köszi a segítséget
Hello!
 
Nagyon jó kis autó (nekem is ilyen van, csak '97-es és nem Ghia, csak majdnem). Egyvalamit nagyon nézess át: az automata váltót. Megbízható szaki nézze át alaposan előlről-hátulról-kívülről-belülről, szóval mindenhonnan a váltót. A soha olajcserén át nem esett váltók jellemzően 180-200.000 km körül szoktak porrá hullani. Szervízelésének alaposan utánanézni, mi történt eddig a váltóval (váltóban). Vedd úgy, hogy a váltó az egyetlen gyenge pontja az autónak.
Fogyasztása 11-12 liter városban, országúton 9-10.  - Nem vészes. Kimondottan nem szervízigényes, megbízható autók a Mondeok.
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2005.05.04 szerda, 21:57:00 »

Helló mindenkinek!
 
Kinéztem egy '98-as benzines Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 24V -t automata sebváltó, gengeteg extra, mit tudtok erről a tipusról mire lehet számítani? Eddig rendszeresen szervizelték, ahogy a Nagy Könyvben meg van írva, és fututt 180 000 Km-t nem sok ez egy kicsit?
Köszi a segítséget
Automatáshoz szerintem meg Devlinékhez (ford solymár) vidd. Én voltam az ottani szakinál, még ilyen jó tapasztalatom nem volt szerelővel sose.Nekem is automata van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2005.05.04 szerda, 23:12:00 »

Helló mindenkinek!
 
Kinéztem egy '98-as benzines Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 24V -t automata sebváltó, gengeteg extra, mit tudtok erről a tipusról mire lehet számítani? Eddig rendszeresen szervizelték, ahogy a Nagy Könyvben meg van írva, és fututt 180 000 Km-t nem sok ez egy kicsit?
Köszi a segítséget
Ha sokallod, tekertesd vissza az órát - a kereskedők ezt szokták csinálni. Szerintem egy 98-as autóban az évi 25 ezer km nem sok, sőt, teljesen normális. A V6 meg hát mégiscsak V6, Kell az neked. Én is solymárra vinném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2005.05.06 péntek, 01:25:00 »

Köszi mindenkinek a hozzászólásokat meggyőzőek voltak és segítettek. Most már én is egy  gyönyörű MONDEO büszke tulajdonosa vagyok. Mint kiderült a Váltót  166e km-nél teljesen felújították minden mozgó részt kicseréltek benne a Hungária körúti Fort szervízben 600.000 Ft ért. (láttam a számlát, beszéltem a szervízzel), megnéztem most szép piros az olaj benne. Eddig 10.000 km-enként volt rendszeresen szervizelve és nagyon szép hangja van. Van viszont egy cső, ami megadta magát. Valahonnan szív valamit. A motor jobb felső részén csatlakozik egy műanyag idommal valamihez és a műszerfal közepe felől jön, ahol több hasonló cső is találkozik egy kütyüben. A cső egy átlátszó, de barnán foltokban elkoszolódott gumicső fekete védőcsőben. Nem tudom mi ez, de ha nem volt összeillesztve a két csonk a motor egyenetlenebbűl járt és hangosan sűvített a szívás a motornál lévő csonkból. Amikor összeillesztettem a csövet és a csőcsonkot akkor minden rendben volt. Ezt a hibát természetesen akkor vettem észre amikor már megvettem és hoztam haza. Sad Szerintetek mi ez, mennyire fontos (pl a motorhoz tartozik vagy csak az egyik luxus kütyühöz). Egyébként melyik szervízt tudjátok javasolni Óbudán és környékén folyamatos karbantartáshoz.
Mégegyszer köszi a segítséget!  Sziasztok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2005.05.06 péntek, 07:25:00 »

Köszi mindenkinek a hozzászólásokat meggyőzőek voltak és segítettek. Most már én is egy  gyönyörű MONDEO büszke tulajdonosa vagyok. Mint kiderült a Váltót  166e km-nél teljesen felújították minden mozgó részt kicseréltek benne a Hungária körúti Fort szervízben 600.000 Ft ért. (láttam a számlát, beszéltem a szervízzel), megnéztem most szép piros az olaj benne. Eddig 10.000 km-enként volt rendszeresen szervizelve és nagyon szép hangja van. Van viszont egy cső, ami megadta magát. Valahonnan szív valamit. A motor jobb felső részén csatlakozik egy műanyag idommal valamihez és a műszerfal közepe felől jön, ahol több hasonló cső is találkozik egy kütyüben. A cső egy átlátszó, de barnán foltokban elkoszolódott gumicső fekete védőcsőben. Nem tudom mi ez, de ha nem volt összeillesztve a két csonk a motor egyenetlenebbűl járt és hangosan sűvített a szívás a motornál lévő csonkból. Amikor összeillesztettem a csövet és a csőcsonkot akkor minden rendben volt. Ezt a hibát természetesen akkor vettem észre amikor már megvettem és hoztam haza. Sad Szerintetek mi ez, mennyire fontos (pl a motorhoz tartozik vagy csak az egyik luxus kütyühöz). Egyébként melyik szervízt tudjátok javasolni Óbudán és környékén folyamatos karbantartáshoz.
Mégegyszer köszi a segítséget!  Sziasztok
Hali Boss!
Óbudához Solymár elég közel van és annak a szerviznek jó híre van, ráadásul profik az automata váltóhoz, a márkaszerviz topikban pedig megkeresheted Devlint, mert Ő ott dolgozik, így még ismerős is van ott ami még nagyobb biztonságot is jelenthet.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2005.05.07 szombat, 08:45:00 »

Sziasztok!
1,8 TD kombi MK1 em van, pár hónapja. Imádjuk, de egy pár dolog furcsa. Majdnem kétezres fordulatig nagyon lomha, erőtlennek tűnik. Motorfék szinte nincs rajt, levett gázzal simán gorul sokáig. 243 000 km van benn, elvileg. Normális ez?
Másik kérdésem, hogy nagyon megkínozná -e, ha évente 1-2 alkalommal pár száz km-et 1000-1400 kg ot húzna? (lovat) Egyáltalán bírná-e és hogy kellene használni, hogy ne ártson annyira. Féltem, de fontos volna.
Vélemények?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2005.05.07 szombat, 09:04:00 »

Hali Boss!
Óbudához Solymár elég közel van és annak a szerviznek jó híre van, ráadásul profik az automata váltóhoz, a márkaszerviz topikban pedig megkeresheted Devlint, mert Ő ott dolgozik, így még ismerős is van ott ami még nagyobb biztonságot is jelenthet.
Üdv Shadow
Szia Boss,
 
Irány solymár. Én is ezt ajánlom.
Üdv. Zürich
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2005.05.07 szombat, 09:41:00 »

Sziasztok!
1,8 TD kombi MK1 em van, pár hónapja. Imádjuk, de egy pár dolog furcsa. Majdnem kétezres fordulatig nagyon lomha, erőtlennek tűnik. Motorfék szinte nincs rajt, levett gázzal simán gorul sokáig. 243 000 km van benn, elvileg. Normális ez?
Másik kérdésem, hogy nagyon megkínozná -e, ha évente 1-2 alkalommal pár száz km-et 1000-1400 kg ot húzna? (lovat) Egyáltalán bírná-e és hogy kellene használni, hogy ne ártson annyira. Féltem, de fontos volna.
Vélemények?
Szia Ervin!
A lovat is elhuzza, van benne elég lóerő ;-))) Amit ajánlok ilyen futott teljesízménynél egy kis gargarizálást ;-) Mérd meg a mostani fogyasztásodat. Ha még kapható akkor vegyél egy dermedésgátlót először (700Ft) azt egy tankba, a következőt hagyd üresen, a következőbe az Stp injektor tisztítót (1600Ft), az más helyről szedi le a lerakódást. Ez után már jobbban fogja a terhelést bírni.
A motorfékes leírásodhoz túl sok kérdésem lenne, fordulatszám hogyan esik vissza (kinyomott kuplulg esetén és terheléses esetben, levegő út tiszta-e, dieselnél a MAF nem játszik nagy szerepet, de azt is lehet macerálni, kuplungod nem csuszik-e, üzemanyagszűrőt mikor cseréltél utoljára, nincsen eltömődve? Stb.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2005.05.07 szombat, 09:56:00 »

Sziasztok!
1,8 TD kombi MK1 em van, pár hónapja. Imádjuk, de egy pár dolog furcsa. Majdnem kétezres fordulatig nagyon lomha, erőtlennek tűnik. Motorfék szinte nincs rajt, levett gázzal simán gorul sokáig. 243 000 km van benn, elvileg. Normális ez?
Másik kérdésem, hogy nagyon megkínozná -e, ha évente 1-2 alkalommal pár száz km-et 1000-1400 kg ot húzna? (lovat) Egyáltalán bírná-e és hogy kellene használni, hogy ne ártson annyira. Féltem, de fontos volna.
Vélemények?
Szia!
Nekem 1,8 Td Mk2-m van. nagyon hasonló a két autó egyébként.
 
2000 felett épül fel a turbónyomás és kb 3000-3500-nál van a max (azt hiszem) A Tádé ilyen. Hagyományos, klasszikus turbódízel motorja van. Bizos érzel egy kis rántást 2000-2200 körül. Na akkor jön meg a turbónyomás.
 
Ötösben tényleg sokáig gurul, ám ha visszaváltasz 4.-be azért már ott érezhető a motorfék. Talán ez a dízel magasabb nyomatékával magyarázható. (mondjuk az illesztés is pontosabb és a kompressziója is nagyobb a dízelnek mint a benzinesnek, ez pedig erősebb motorfékhatást indokolna). Majd jön valaki aki okosabb nálam és elmondja....
Én is sokat futózok. Soxor 8-9 mázsás futókkal. Én kb. úgy szoktam számolni hogy a terhelt futóval megtett km-ket 1,5-el szorzom. És ez alapján számolom az olajcserét és az egyéb kötelező cseréket. Ha futóval vagyok általában 3000 fordulat fölé nem nagyon engedem. kimélem az én drágámat.... Én sem sem szeretek cementeszsákkal futni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2005.05.07 szombat, 10:15:00 »

Sziasztok!
1,8 TD kombi MK1 em van, pár hónapja. Imádjuk, de egy pár dolog furcsa. Majdnem kétezres fordulatig nagyon lomha, erőtlennek tűnik. Motorfék szinte nincs rajt, levett gázzal simán gorul sokáig. 243 000 km van benn, elvileg. Normális ez?
Másik kérdésem, hogy nagyon megkínozná -e, ha évente 1-2 alkalommal pár száz km-et 1000-1400 kg ot húzna? (lovat) Egyáltalán bírná-e és hogy kellene használni, hogy ne ártson annyira. Féltem, de fontos volna.
Vélemények?
Szia Ervin,
 
ND oldalán van egy sztem ilyen irányú alkalmazásra pompásan illő tuning. Javaslom nézd meg, csináld meg és utána így fogsz ND-re gondolni:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2005.05.07 szombat, 10:20:00 »

Sziasztok!
1,8 TD kombi MK1 em van, pár hónapja. Imádjuk, de egy pár dolog furcsa. Majdnem kétezres fordulatig nagyon lomha, erőtlennek tűnik. Motorfék szinte nincs rajt, levett gázzal simán gorul sokáig. 243 000 km van benn, elvileg. Normális ez?
Másik kérdésem, hogy nagyon megkínozná -e, ha évente 1-2 alkalommal pár száz km-et 1000-1400 kg ot húzna? (lovat) Egyáltalán bírná-e és hogy kellene használni, hogy ne ártson annyira. Féltem, de fontos volna.
Vélemények?
Az a motorfék hiány kicsit furi nekem. 8 évig volt off dieselem, és nekem a hatalmas motorfék mindig rendelkezésre állt.Amugy meg a dezsők mindent elhuznak csak ésszel kell csinálni, nem szarrá pörgetve de nem is nagyon alul váltva.Nézd meg hol van kb. a legnagyobb nyomatékod és a körül kéne váltogatni felfelé. Inkább a fékezésre figyelj nagyon oda mert tolni fogja keményen ha nem ráfutófékes
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2005.05.07 szombat, 10:34:00 »

Köszi mindenkinek a hozzászólásokat meggyőzőek voltak és segítettek. Most már én is egy  gyönyörű MONDEO büszke tulajdonosa vagyok. Mint kiderült a Váltót  166e km-nél teljesen felújították minden mozgó részt kicseréltek benne a Hungária körúti Fort szervízben 600.000 Ft ért. (láttam a számlát, beszéltem a szervízzel), megnéztem most szép piros az olaj benne. Eddig 10.000 km-enként volt rendszeresen szervizelve és nagyon szép hangja van. Van viszont egy cső, ami megadta magát. Valahonnan szív valamit. A motor jobb felső részén csatlakozik egy műanyag idommal valamihez és a műszerfal közepe felől jön, ahol több hasonló cső is találkozik egy kütyüben. A cső egy átlátszó, de barnán foltokban elkoszolódott gumicső fekete védőcsőben. Nem tudom mi ez, de ha nem volt összeillesztve a két csonk a motor egyenetlenebbűl járt és hangosan sűvített a szívás a motornál lévő csonkból. Amikor összeillesztettem a csövet és a csőcsonkot akkor minden rendben volt. Ezt a hibát természetesen akkor vettem észre amikor már megvettem és hoztam haza. Sad Szerintetek mi ez, mennyire fontos (pl a motorhoz tartozik vagy csak az egyik luxus kütyühöz). Egyébként melyik szervízt tudjátok javasolni Óbudán és környékén folyamatos karbantartáshoz.
Mégegyszer köszi a segítséget!  Sziasztok
Hali!
 
Ford Piramis? Elég jók, Auto-Fort, mint a Hungária körúton.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2005.05.07 szombat, 11:04:00 »

Sziasztok!
1,8 TD kombi MK1 em van, pár hónapja. Imádjuk, de egy pár dolog furcsa. Majdnem kétezres fordulatig nagyon lomha, erőtlennek tűnik. Motorfék szinte nincs rajt, levett gázzal simán gorul sokáig. 243 000 km van benn, elvileg. Normális ez?
Másik kérdésem, hogy nagyon megkínozná -e, ha évente 1-2 alkalommal pár száz km-et 1000-1400 kg ot húzna? (lovat) Egyáltalán bírná-e és hogy kellene használni, hogy ne ártson annyira. Féltem, de fontos volna.
Vélemények?
Szi Ervin!
Egy ilyen 2+1 dobozos gargarizálás, fogyiban is látványosan visszaköszönt, az utolsó tanknál 874,7 km-t mutatott a rész mérő, és ez egy 96-os MKI kombi. Ezt a 720-hoz visszonyítom, meg talán lassabban is megyek, drága volt a hivatalos fotóm ;-(
Üdv N
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2005.05.07 szombat, 11:18:00 »

Az a motorfék hiány kicsit furi nekem. 8 évig volt off dieselem, és nekem a hatalmas motorfék mindig rendelkezésre állt.Amugy meg a dezsők mindent elhuznak csak ésszel kell csinálni, nem szarrá pörgetve de nem is nagyon alul váltva.Nézd meg hol van kb. a legnagyobb nyomatékod és a körül kéne váltogatni felfelé. Inkább a fékezésre figyelj nagyon oda mert tolni fogja keményen ha nem ráfutófékes
Igen, nekem nem ráfutófékes a futóm és megpakolva elég rendesen tol. (Bár a lószállító szerintem ráfutófékes) Ezért mostanában szeretném tárcsára cserélni a dobféket hátul. 5-10% plusz is sokat számít. Amire még nagyon ügyelek, hogy a futó irányjelzője és világítása nagyon rendben legyen. Ritka a jól működő futó, és nincs idegesítőbb ha fékezésnél kigyullad a két index és balkanyarnál a jobb féklámpa villog. Megtörtént eset, előttem ment Albertirsán egy utánfutós varnyú ezzel a felállással.
 
Ha nem saját a futó, vigyázz nehogy zárlatos legyen. Fater off roverján fél tucat biztosíték égett ki. Elvittük autóvillamossági műszerész unokatesómhoz, Ő mondta örüljünk, hogy ennyivel megúsztuk, csinálhatott volna komolyabb bajt is, és ha nem muszáj ne tegyünk rá futót...
Kb. ennyi az én utánfutós tapasztalatom...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2005.05.08 vasárnap, 06:58:00 »

Köszönöm, majd reagálok, ki is próbálom, de most nincs időm. "Hajtom" egy kicsit a gépet, este jövök...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2005.06.09 csütörtök, 13:05:00 »

'94-es mondeom van.Használt ENZO H alufelnit keresek rá 14"-os méretben.Ha valaki tudna tanácsot adni,kérem jelentkezzen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2005.06.10 péntek, 22:25:00 »

Hi,
 
Autokereskedsnel szeretnem lecserelni a kisebb meretu csaladi autonkat egy kb. 1.5 M HUF-os 1.8 benzinesre (Mondeo II - vagy nnekem nyujtott lapmpas) - mindket gyerekem szepen no es a Suzuki htaso ulesen mar nehezen fernek el mogottunk...
 
Ha csak egy par sorban leirnatok, hogy ennel a tipusnal mire kell odafigyelni vasarlaskor... (autoszerelo lesz velem a proban - vele vettem a bogaramat is).
 
Elore is nagyon koszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2005.06.10 péntek, 22:41:00 »

Hi,
 
Autokereskedsnel szeretnem lecserelni a kisebb meretu csaladi autonkat egy kb. 1.5 M HUF-os 1.8 benzinesre (Mondeo II - vagy nnekem nyujtott lapmpas) - mindket gyerekem szepen no es a Suzuki htaso ulesen mar nehezen fernek el mogottunk...
 
Ha csak egy par sorban leirnatok, hogy ennel a tipusnal mire kell odafigyelni vasarlaskor... (autoszerelo lesz velem a proban - vele vettem a bogaramat is).
 
Elore is nagyon koszi!
matchbox: egy tipp, airbag visszajelző a műszerfalon amikor ráadod a gyújtást rövid időre világít, majd a tesztelés végén elalszik. Figyeld meg pár gyújtás ki-be alatt, hogy különálló életet él vagy valamelyik másik visszajelzővel egyszerre működik. Javítás helyett szokták átkötni valami másik visszajelzőre.
Sok sikert, a géphez - farkaslámpásnak is szokták hívni vagy MK2.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2005.06.10 péntek, 22:46:00 »

matchbox: egy tipp, airbag visszajelző a műszerfalon amikor ráadod a gyújtást rövid időre világít, majd a tesztelés végén elalszik. Figyeld meg pár gyújtás ki-be alatt, hogy különálló életet él vagy valamelyik másik visszajelzővel egyszerre működik. Javítás helyett szokták átkötni valami másik visszajelzőre.
Sok sikert, a géphez - farkaslámpásnak is szokták hívni vagy MK2.
Koszi - a bogarhatu.hu forumon meglehetosen szivesen adunk egymasnak tanacsokat - ugy latom, itt is hasonloan lelkes a fogadtatas! :-)
 
Ehhez szervizkonyvet/gepkonyvet/leirast hol talalok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2005.06.10 péntek, 23:45:00 »

Koszi - a bogarhatu.hu forumon meglehetosen szivesen adunk egymasnak tanacsokat - ugy latom, itt is hasonloan lelkes a fogadtatas! :-)
 
Ehhez szervizkonyvet/gepkonyvet/leirast hol talalok?
Kezelési útmutatót találsz a főoldalon, MK1 hez lehet kapni könyvet műszaki könyvesboltba, körbenézel itt a fórumon találsz linkeket meg leírást a fontasobb és apró cseprő javításokhoz. Kérdezel bármit lesznek 5letek bőven itt is Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2005.06.11 szombat, 07:26:00 »

Megegyszer 1000xtenx! (Majd kuldok kepet a jarganyrol!)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2005.06.11 szombat, 18:47:00 »

Ezt mar nemtom ki irta, de hasznos lehet (a vez.szij 120ezres Zetec motorban, ennyi korrekcio):
 
Szóval: nem árt /sõt!/, ha van szervizkönyv, és ha Mo.-i forg.-ba helyezésû az autó. Így hihetõbb az órában lévõ km. Az importautóknál /CH, D/ általában visszatekernek belõle /lásd. 1146 és 1154 hozzászólások/. Esetleg fel lehet hívni azt a szervízt, amelyik elvileg utoljára látta az autót /persze ha van szk./. Azért fontos tudni, hogy pontosan hány km. van benne, mert a vezérmûszíjat szigorúan 80000-enként cserélni kell, és ha egy ilyen ciklus végén van a verda, akkor ez alkualap lehet /szíj+görgõk+munkadíj kb. 50000,- Ft/.
A karosszériánál figyelni kell az illeszési hézagokra, különösen elöl és hátul, mert tapasztalataim szerint /vétel elött kb. 30 autót néztem meg, plusz még egy barátommal mégegyszer ennyit/ képtelenek rendesen megcsinálni, ha egyszer ezeken a helyeken nagyobb ütést kapott. A csomagtartó ilyenkor beázhat /érdemes esõsebb napok után v. frissen mosottan nézni/. Felhajtva a szõnyeget elénk tárul a fenéklemez állapota, az esetleges javításnyomok szinte mindig látszanak. Ha a csom. tetõ és a hátsó lökh. közt túl nagy a rés /mondjuk beférnek az ujjaid/, akkor javítás volt. Erre utal az is, ha a hátsó lökh. kétoldalt, ahol a sárvédõívhez kapcsolódik eláll, lóg. A csom. tartó szõnyegének alján egy cetlin fel van tûntetve a motorszám.
Elöl a lámpák besárgulnak mindig, ha szép sárgák már, akkor rég nem volt törve, vagy egyáltalán nem. A lámpák és az elsõ lökh. közt védõ gumicsíknak kell lennie, ha javítják az elejét, általában elfelejtik visszatenni... Meg kell nézni a hûtõt, hogy nem-e gyanúsan új, vagy nincs-e az eleje megnyomódva. Az elsõ sárvédõk az autó színébõl fokozatosan mattfeketébe mennek át a motortéren belül /gyárilag!/, ha nem - csere volt. A motortérben a sárvédõk csavarjai mellett kell, hogy legyenek gyárilag ovális Ford-logók beleütve a fémbe, elég aprók, de észrevehetõek. Ha nincsenek - utángyártott a sárvédõ, tehát cserélt. A motorháztetõ zármechanizmusának a fekete mûanyag háza egyben kell, hogy legyen. Ha több darabból van összeeszkábálva csavarokkal, szegecskkel, akkor törve volt a kocsi orra. A szervokormány pumpájából az olaj folyik néha, ezt könnyû kiszúrni. Meg kell nézni persze, hogy az összes elektromos dolog mûködik-e, ha ráadod a gyújtást, a légzsákvisszajelzõnek égnie kell 5 mp.-ig /a mûszeregységen jobb-lent, narancssárga/, ha nem teszi, valószínüleg egyszer már kidurrant a légzsákja és vagy nem is raktak bele újat, vagy nem kötötték vissza a cserénél. Ha az olajnyomás-lámpa nem világít, az az olajgomba hibájára utal /pár ezer Ft/. A mûszeregység elött felül függõlegesen van két csavar, mely rögzíti azt. A lyukak gyárilag be vannak dugózva, ha nincs dugó, akkor a mûszerfal mindenképp meg volt bontva, valszeg km. óra visszatekerés miatt. De megbonthatják úgy is, hogy visszateszik...
100000 km. felett a kormány már elég fényes, a sebváltógomb is, de ha a pedálgumik "mintázata" már alig látszik, akkor több mint 200000 van a kocsiban. Általában a szellõzõrostélyok állítókarocskái eltörnek, mert gyengék. Ha mindegyik ép, az akár gyanús is lehet, mert akkor lehet, hogy kicserélték a mûszerfalat. Ha sokat tekernek vissza az órából, akkor meg szokták tenni /merthogy túlzottan lelakott az eredeti/, annyira filléresek a bontott alkatrészek hozzá nyugaton. Ha klímás, fontos, hogy mûködjön, nem szabad aláfeküdni egy olyan dumának, hogy "csak gáz kell bele", mert ha a kompresszor hányt be pl., akkor az zsebbenyúlós mutatvány!
Az összes ablaknak SEKURIT feliratosnak kell lennie gyárilag, az ettõl eltérõ az cserélt. Az ajtóknak finoman, kis erõ kifejtése után is csukódniuk kell. Nem árt megnézni a belsõ oldalukat, mert lehet hogy régen más színüek voltak....
Rohadásfolt csak a szakszerûtlenül javított helyeken fordulhat elõ, sehol máshol.
Ha meg tudod beszélni, mindenképp nézze meg egy olyan szerelõ, aki vágja a típust, mert alulról látszik meg, hogy a futott km. igaz-e...
A típust két féle elsõ lengõkarral gyártották, gyakori, hogy javításkor az újabbat rakják fel /'93-ban a régi volt!/, ha felemás a lengõkar, vagy minkettõ újabb típusú, akkor marha nagy utést kaphatott...
A fétkárcsák, betétek, fékmunkahengerek állapotát is meg kell nézni, mert nem olcsó mind a 4 szett cseréje... Ezenfelül gömbfejek, szilentek /elöl-hátul/, stabilizátorok, agycsapágyak... önmagukban nem vészes az áruk, de együtt már sok...
Ha a kormánymû köpi az olajat - 60-70000 /csak alulról látszik!/ a felújítás, Ha álló helyzetben tökig kitekered a kormányt jobbra v. balra, csak a szervópumpa szuszogását szabad hallani, semmi mást. Ha recsegõ-kopogó hang jön, akkor kozeleg a fentebb említett felújítás. Ha a kipuff rohadásnak indult a dobok mellett és a függesztéseknél akkor lassan várható, hogy elkezd kifújni a teljes rendszer úgy 40-50000 /utányártott!/ Az esetleges egyéb olajfolyások eredetét is ki kell deríteni.
A motor bírja a kiképzést /fontos az egyenletes alapjárat, a könnyû indíthatóság, és a folyamatos, nem akadozó felpörgés/, csak a szíjcsere és az olajcsere fontos, a váltó is jó. Ha automata, akkor mindenképp nézze meg szerelõ, mert ha az ***, akkor többszázezer a javítás.
A motor-alvázszám ugyanaz, csak az alvázszám úgy kezdõdik hogy WFOFXX... stb. A motorszám az alvázszám utsó 2 betûje+számai. Helyek: szélvédõ, plakett a zárhídon, motortér hátfala.
Huhhhh, most hirtelem más nem jut eszembe, de persze rengeteg dolog van még, ami csak a helyszínen ugrik be az embernek. Mindenesetre sok szerencsét! :
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 09:49:00 »

Ezt mar nemtom ki irta, de hasznos lehet (a vez.szij 120ezres Zetec motorban, ennyi korrekcio):
 
Szóval: nem árt /sõt!/, ha van szervizkönyv, és ha Mo.-i forg.-ba helyezésû az autó. Így hihetõbb az órában lévõ km. Az importautóknál /CH, D/ általában visszatekernek belõle /lásd. 1146 és 1154 hozzászólások/. Esetleg fel lehet hívni azt a szervízt, amelyik elvileg utoljára látta az autót /persze ha van szk./. Azért fontos tudni, hogy pontosan hány km. van benne, mert a vezérmûszíjat szigorúan 80000-enként cserélni kell, és ha egy ilyen ciklus végén van a verda, akkor ez alkualap lehet /szíj+görgõk+munkadíj kb. 50000,- Ft/.
A karosszériánál figyelni kell az illeszési hézagokra, különösen elöl és hátul, mert tapasztalataim szerint /vétel elött kb. 30 autót néztem meg, plusz még egy barátommal mégegyszer ennyit/ képtelenek rendesen megcsinálni, ha egyszer ezeken a helyeken nagyobb ütést kapott. A csomagtartó ilyenkor beázhat /érdemes esõsebb napok után v. frissen mosottan nézni/. Felhajtva a szõnyeget elénk tárul a fenéklemez állapota, az esetleges javításnyomok szinte mindig látszanak. Ha a csom. tetõ és a hátsó lökh. közt túl nagy a rés /mondjuk beférnek az ujjaid/, akkor javítás volt. Erre utal az is, ha a hátsó lökh. kétoldalt, ahol a sárvédõívhez kapcsolódik eláll, lóg. A csom. tartó szõnyegének alján egy cetlin fel van tûntetve a motorszám.
Elöl a lámpák besárgulnak mindig, ha szép sárgák már, akkor rég nem volt törve, vagy egyáltalán nem. A lámpák és az elsõ lökh. közt védõ gumicsíknak kell lennie, ha javítják az elejét, általában elfelejtik visszatenni... Meg kell nézni a hûtõt, hogy nem-e gyanúsan új, vagy nincs-e az eleje megnyomódva. Az elsõ sárvédõk az autó színébõl fokozatosan mattfeketébe mennek át a motortéren belül /gyárilag!/, ha nem - csere volt. A motortérben a sárvédõk csavarjai mellett kell, hogy legyenek gyárilag ovális Ford-logók beleütve a fémbe, elég aprók, de észrevehetõek. Ha nincsenek - utángyártott a sárvédõ, tehát cserélt. A motorháztetõ zármechanizmusának a fekete mûanyag háza egyben kell, hogy legyen. Ha több darabból van összeeszkábálva csavarokkal, szegecskkel, akkor törve volt a kocsi orra. A szervokormány pumpájából az olaj folyik néha, ezt könnyû kiszúrni. Meg kell nézni persze, hogy az összes elektromos dolog mûködik-e, ha ráadod a gyújtást, a légzsákvisszajelzõnek égnie kell 5 mp.-ig /a mûszeregységen jobb-lent, narancssárga/, ha nem teszi, valószínüleg egyszer már kidurrant a légzsákja és vagy nem is raktak bele újat, vagy nem kötötték vissza a cserénél. Ha az olajnyomás-lámpa nem világít, az az olajgomba hibájára utal /pár ezer Ft/. A mûszeregység elött felül függõlegesen van két csavar, mely rögzíti azt. A lyukak gyárilag be vannak dugózva, ha nincs dugó, akkor a mûszerfal mindenképp meg volt bontva, valszeg km. óra visszatekerés miatt. De megbonthatják úgy is, hogy visszateszik...
100000 km. felett a kormány már elég fényes, a sebváltógomb is, de ha a pedálgumik "mintázata" már alig látszik, akkor több mint 200000 van a kocsiban. Általában a szellõzõrostélyok állítókarocskái eltörnek, mert gyengék. Ha mindegyik ép, az akár gyanús is lehet, mert akkor lehet, hogy kicserélték a mûszerfalat. Ha sokat tekernek vissza az órából, akkor meg szokták tenni /merthogy túlzottan lelakott az eredeti/, annyira filléresek a bontott alkatrészek hozzá nyugaton. Ha klímás, fontos, hogy mûködjön, nem szabad aláfeküdni egy olyan dumának, hogy "csak gáz kell bele", mert ha a kompresszor hányt be pl., akkor az zsebbenyúlós mutatvány!
Az összes ablaknak SEKURIT feliratosnak kell lennie gyárilag, az ettõl eltérõ az cserélt. Az ajtóknak finoman, kis erõ kifejtése után is csukódniuk kell. Nem árt megnézni a belsõ oldalukat, mert lehet hogy régen más színüek voltak....
Rohadásfolt csak a szakszerûtlenül javított helyeken fordulhat elõ, sehol máshol.
Ha meg tudod beszélni, mindenképp nézze meg egy olyan szerelõ, aki vágja a típust, mert alulról látszik meg, hogy a futott km. igaz-e...
A típust két féle elsõ lengõkarral gyártották, gyakori, hogy javításkor az újabbat rakják fel /'93-ban a régi volt!/, ha felemás a lengõkar, vagy minkettõ újabb típusú, akkor marha nagy utést kaphatott...
A fétkárcsák, betétek, fékmunkahengerek állapotát is meg kell nézni, mert nem olcsó mind a 4 szett cseréje... Ezenfelül gömbfejek, szilentek /elöl-hátul/, stabilizátorok, agycsapágyak... önmagukban nem vészes az áruk, de együtt már sok...
Ha a kormánymû köpi az olajat - 60-70000 /csak alulról látszik!/ a felújítás, Ha álló helyzetben tökig kitekered a kormányt jobbra v. balra, csak a szervópumpa szuszogását szabad hallani, semmi mást. Ha recsegõ-kopogó hang jön, akkor kozeleg a fentebb említett felújítás. Ha a kipuff rohadásnak indult a dobok mellett és a függesztéseknél akkor lassan várható, hogy elkezd kifújni a teljes rendszer úgy 40-50000 /utányártott!/ Az esetleges egyéb olajfolyások eredetét is ki kell deríteni.
A motor bírja a kiképzést /fontos az egyenletes alapjárat, a könnyû indíthatóság, és a folyamatos, nem akadozó felpörgés/, csak a szíjcsere és az olajcsere fontos, a váltó is jó. Ha automata, akkor mindenképp nézze meg szerelõ, mert ha az ***, akkor többszázezer a javítás.
A motor-alvázszám ugyanaz, csak az alvázszám úgy kezdõdik hogy WFOFXX... stb. A motorszám az alvázszám utsó 2 betûje+számai. Helyek: szélvédõ, plakett a zárhídon, motortér hátfala.
Huhhhh, most hirtelem más nem jut eszembe, de persze rengeteg dolog van még, ami csak a helyszínen ugrik be az embernek. Mindenesetre sok szerencsét! :
Apááám...
 
Ebből kéne egy cikket kreálni Scratchnak!!!!!!!!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 10:17:00 »

Apááám...
 
Ebből kéne egy cikket kreálni Scratchnak!!!!!!!!!!
Joe,
 
nem is rossz az ötlet! Smiley
 
lukit,
 
mehet a neved alatt az oldalra?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 13:54:00 »

Joe,
 
nem is rossz az ötlet! Smiley
 
lukit,
 
mehet a neved alatt az oldalra?
Ezt nem en irtam, de delutanra megkeresem, ki lehetett az.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 16:20:00 »

Ezt nem en irtam, de delutanra megkeresem, ki lehetett az.
lukit,
 
ok.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 16:29:00 »

Ezt nem en irtam, de delutanra megkeresem, ki lehetett az.
mikiati írta az indexes fórumban 2002.06.16-án (először)
1166-os hozzászólás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 16:30:00 »

Épp jókor, 2 hétre rá megvettem a Mondimat Smiley)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2005.06.13 hétfő, 23:40:00 »

mikiati írta az indexes fórumban 2002.06.16-án (először)
1166-os hozzászólás.
McAlone,
 
ok, köszi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 17:49:00 »

Urak, a következő jelenséget tapasztalom a Mondeonknál: szabadban parkolok, esik az eső, megázik. Másnap mikor megyek kb 15 km-t valami sípolás kezd el hallatszani a futómű felől. Hogy pontosan honnan, nem tudom megállapítani. Kb 20 km és megszűnik. Mintha súrlódna 2 alkatrész. A fékre gyanakszom, mert ahogy ráteszem a fékre a lábamat, elhallgat. Bele se taposok, csak simogatom a lábammal. Mi okozza ezt? A szerelőm nem talált semmit persze, mikor vittem nem tudtuk előhozni sípolást. A fékek szerinte rendben vannak.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 21:15:00 »

Urak, a következő jelenséget tapasztalom a Mondeonknál: szabadban parkolok, esik az eső, megázik. Másnap mikor megyek kb 15 km-t valami sípolás kezd el hallatszani a futómű felől. Hogy pontosan honnan, nem tudom megállapítani. Kb 20 km és megszűnik. Mintha súrlódna 2 alkatrész. A fékre gyanakszom, mert ahogy ráteszem a fékre a lábamat, elhallgat. Bele se taposok, csak simogatom a lábammal. Mi okozza ezt? A szerelőm nem talált semmit persze, mikor vittem nem tudtuk előhozni sípolást. A fékek szerinte rendben vannak.
lpetri,
 
nekem is volt ugyan ilyen, de nálam nem esőre érzékeny, hanem inkább az ilyen hullámzósabb utakon csinálja, x km után. Ellenörzéskor nálam is mindent rendbe találtak, úgyhogy nagyon nem izgulok. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 22:12:00 »

Segítsetek!Mire kell figyelnem vételkor?
Még nem volt Fordom.
Ford Mondeo Contour GLX -     
Évjárat:   1999
Futott km:   94963 km
Állapot:   Normál
Üzemanyag:   Benzin
Hengerűrtartalom:1998 cm³
Teljesítmény:   97 kW (133 LE)
Kivitel:   sedan
Szállítható szem. száma:5 Fő
Szín:   sötét zöld (metál)
Ajtók száma:   4
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.