Üdv. mindenkinek. Van egy kérdésem, a Facebook-> Ford csoportok 2 oldalán is feltettem egy kérdést AKKUMULÁTOR vásárlással kapcsolatban.
Hogy bővítsem a lehetőségeket, és árnyaljam a képet. 6. éve egy Jász-Plasztik 75 Ah-st használok. Az autó a szabad ég alatt áll, s télen is indul minden gond nélkül. Előtte Banner Powerbull 72 Ah- volt, az 6 évet bírt ki. Azelőtt pedig a Motorcraft 9-et. Nem az akkumulator ára növeli meg az üzemeltetési költségeket, hanem az üzemanyagé (hiszen egy tank üzemanyag árából már tudsz akkut is venni) és az öregedő autóknál a sűrűsödő szervízigény. Vegyél olyan akkut, amit a pénztarcád elbír. A többiek már elmondták, hogy 1 év a garancia mindegyikre. Ennyi időre tervezz, es azon túl minden plusz idő ajándék.
Egy kis változás p1132 ami maradt ,lamda cserélve nincs változás,maf szenzor cserélve nincs változás,falsot nem hiszem, hogy szívna teljesen új tömítésekkel lett visszarakva a szívósor +elfújkáltam egy flakon féktisztítót semmi felpörgés vagy fulladás, csak a liftezés ,ha bemelegedett bár nem tudom herélésnél ,csak a tengelyt meg a lapátokat vettem ki nem dugóztam semmit ez okozhatja e, a másik szívósor is így volt ,csak a tömítésekre, még pluszba pasztát kent a szerelő nem volt kedvem pasztát vakargatni ,ezért zárnám ki a szivárgó vákuumot ,maradt a befecskendezők mi történhetett 4 hét alatt míg állt az autó ,jó kiszedés elég necces volt, mert nem akartak kijönni, hogy tudom őket tesztelni, ha még is sérültek volna.Valakinek ötlete esetleg ,még ,amit megnézhetnék?
Erre senkinek nincs ötlete, bárhol bármit olvasok a p1132 a lamda szondával kapcsolatos okozhatja egyáltalán az alapjárat liftezést ,de csak néha csinálja. Meg miért nem gyújt check lámpát, ha járó motorral végzett teszt során ezt találja .
Elöl biztosan több kell, mert ott a motor. Arra 2,3-at találtam.
Ha pedig nagy a terhelés, sok cucc és utas, akkor a hátsót az alap 2,1 helyett akár 2,6-2,8-ra is fel kellhet fújni, miközben kap 2 tizedet az első kerék is.
Nincs már meg a matrica a tanksapka belső oldalán?
AndyA
de megvan, ott azt írja, hogy 1-3 személyig elöl 2.2 hátulra meg 2.1, de nekem picit kevésnek tűnik így ránézésre (lehet a lemezfelni zavar be)
a szívósort alapjáraton kell tesztelni.Ha lehúzod a vákumcsövet róla, és megváltozik a hangja(feltételezzük,hogy van hangja),akkor az xar.Ha nincs változás, az rendben van. De csöröghet a lánc is.Mennyi km van benne?
Jaj, ne már! Beszippantja valamelyik lapátot? Egyszer már cserélve volt, igaz, jó állapotú használtra. Alapjáraton nem hallható és csak terhelés alatt, vagyis menet közben van ez a jelenség. Hogyan lehetne tetten érni a hibát?
a szívósort alapjáraton kell tesztelni.Ha lehúzod a vákumcsövet róla, és megváltozik a hangja(feltételezzük,hogy van hangja),akkor az xar.Ha nincs változás, az rendben van. De csöröghet a lánc is.Mennyi km van benne?
Jaj, ne már! Beszippantja valamelyik lapátot? Egyszer már cserélve volt, igaz, jó állapotú használtra. Alapjáraton nem hallható és csak terhelés alatt, vagyis menet közben van ez a jelenség. Hogyan lehetne tetten érni a hibát?
Üdv mindenkinek! Az 1.8-as motorom csörög. 2000 és 2500 között, ha lassan gyorsítok, rendesen dízelesen csörgő hangot ad ki magából. Mi lehet az oka. Egyébként szépen húz, 8 alatt a fogyasztás, olajat eszi (főleg, hogy valamelyik szimeringem ereszt), szóval teljesítmény probléma nincs. Motorkódom: CHBB Köszi.
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ