Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 05:49:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 439897 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #500 Dátum: 2016.01.23 szombat, 23:11:50 »

Sziasztok

Köszönöm az info-t mindenkitől. Hááát, a végén lehet mégiscsak dízelt nézek?  wow1
Azért nem gondolkodom egyébként abban, mivel évente kb 12-13 ezer km-t megyek, 80%-ban 20-30 km-es vidéki távokban. Éves szinten ez jó esetben 80-100 ezer Ft üzemanyag különbség. A dízel javítási ktg-eihez képest ez nem tudom mennyire jelentős összeg. Illetve - ha jól gondolom - azért rövidebb távokban előbb telítődik a részecskeszűrő, többször regenerálódik, illetve korábban megy tönkre. De mondjátok ha nem így van; dízel autóm még nem volt, csak az olvasottakból próbálom összerakni a képet.

Egyébként jelenleg 1.4 Focus 2-m van; 1260 kg az autó, 80 LE; hát nem egy erőgép  vigyor3 A benzines Mondeo-k 1400 kg körül vannak. Gondolom a 125 LE csak jobban viszi arányaiban, mint az 1260 kg-t a 80 LE? De tény, hogy a 140 LE még jobban vinné  hehe

Egyelőre keresgélek még, és meglátjuk mit találok; nem sürgős a vétel.


Üdv.

Zsolti
Nem 1400, inkább 1600 kg lesz az. Az, hogy mi van a forgalmiban, nem számít, az én dízel kombim 1670kg üresen. Ha egy benzines 1 mázsával könnyebb is (kétlem), akkor is szűk 1,6 tonna.

A kg/LE arányt számold ki magadnak, ne tőlünk várd. Wink
Naplózva
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 12:50:07 »


Sziasztok!

Új vagyok még ezen az oldalon. Olyan kérdésel fordulnék hozzátok, hogy a mostani 2004 1.6 Focus I-es kombit esedékes lenne lecserélni. Kezdi a család kinőni. Nagyon szemezgetek a IV Mondeoval, de abból is a kombival, vagy az S-Maxal. Viszont jószerével csak dizelt találni amit nagyon nem szeretnék, meg ki sem használnánk mert évi kb 10 000 km megyünk. Benzinesből mennyire válalható Mondeoból az 1.6-os? Nem vagyok egy száguldozó fajta, autópályát sem szoktuk nagyon használni, de azért a volánbuszt sem szeretném 70 kísérni mert nem merem megelőzni :hehe:Vagy esetleg érdemes külföldön nézegetni? A benzineseknek van valami típushibája?

A válaszokat előre is köszönöm .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #502 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 13:19:46 »

Sziasztok!

Új vagyok még ezen az oldalon. Olyan kérdésel fordulnék hozzátok, hogy a mostani 2004 1.6 Focus I-es kombit esedékes lenne lecserélni. Kezdi a család kinőni. Nagyon szemezgetek a IV Mondeoval, de abból is a kombival, vagy az S-Maxal. Viszont jószerével csak dizelt találni amit nagyon nem szeretnék, meg ki sem használnánk mert évi kb 10 000 km megyünk. Benzinesből mennyire válalható Mondeoból az 1.6-os? Nem vagyok egy száguldozó fajta, autópályát sem szoktuk nagyon használni, de azért a volánbuszt sem szeretném 70 kísérni mert nem merem megelőzni :hehe:Vagy esetleg érdemes külföldön nézegetni? A benzineseknek van valami típushibája?

A válaszokat előre is köszönöm .
és muszáj ekkora autó?
Érted,nagy autó kis motor.Szerinted jó a párosítás?Bár van ezres motorral is..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 14:38:34 »

és muszáj ekkora autó?
Érted,nagy autó kis motor.Szerinted jó a párosítás?Bár van ezres motorral is..... vigyor3

Azért kérdezek itt. Mivel a mostani 1.6 is lehet azt mondani pont elég a Focushoz. Viszont a Mondeonál több a lóerő. De én inkább 2.0-t vennék csak az a baj hogy olyan meg nincs. De még külföldi oldalakon sem nagyon látni. S-maxból azért jobb a felhozatal. Azért 2 gyerek mellett nem lenne baj ha egy kicsit nagyobb lenne a tér, és szeretnénk még egy 3 gyerköcöt  is. Viszont a mostani gyereküllések mellett egy 3-nak tutira nem jutna már hely a Focuszban, bár lehet egy Mondeoba sem férne be a 3 ezt nem próbáltam még ki.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.28 csütörtök, 14:43:03 írta Mike81 » Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #504 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 15:11:07 »

Azért kérdezek itt. Mivel a mostani 1.6 is lehet azt mondani pont elég a Focushoz. Viszont a Mondeonál több a lóerő. De én inkább 2.0-t vennék csak az a baj hogy olyan meg nincs. De még külföldi oldalakon sem nagyon látni. S-maxból azért jobb a felhozatal. Azért 2 gyerek mellett nem lenne baj ha egy kicsit nagyobb lenne a tér, és szeretnénk még egy 3 gyerköcöt  is. Viszont a mostani gyereküllések mellett egy 3-nak tutira nem jutna már hely a Focuszban, bár lehet egy Mondeoba sem férne be a 3 ezt nem próbáltam még ki.

Ha két isofixest raksz be, szinte biztos hogy nem. De nem hogy gyerekülés nem fér be 3 hátra, ha két nagyobbat raksz be, nem nagyon ül be közéjük senki.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 15:30:41 »

Hát ez pompás. Akkor kb ugyan az a helyzet mint most a Focusal. Azt hittem hogy azért ha 3 gyerekullés nem is fér be, de legalább a 2 mellé valaki befér.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #506 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 15:50:12 »

Hát ez pompás. Akkor kb ugyan az a helyzet mint most a Focusal. Azt hittem hogy azért ha 3 gyerekullés nem is fér be, de legalább a 2 mellé valaki befér.

Lehet nem vagyok teljesen mérvadó, Az egyik a Maxi-Cosi Cabriofix isofix talppal, a másik Cybex x2 fix solution. Ezek elég méretes cuccok.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #507 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 16:39:39 »

Azért kérdezek itt. Mivel a mostani 1.6 is lehet azt mondani pont elég a Focushoz. Viszont a Mondeonál több a lóerő. De én inkább 2.0-t vennék csak az a baj hogy olyan meg nincs. De még külföldi oldalakon sem nagyon látni. S-maxból azért jobb a felhozatal. Azért 2 gyerek mellett nem lenne baj ha egy kicsit nagyobb lenne a tér, és szeretnénk még egy 3 gyerköcöt  is. Viszont a mostani gyereküllések mellett egy 3-nak tutira nem jutna már hely a Focuszban, bár lehet egy Mondeoba sem férne be a 3 ezt nem próbáltam még ki.
akkor smax,és minimum 2.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 17:16:48 »

akkor smax,és minimum 2.0

Köszi Neked is worship
Naplózva
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 18:44:31 »

Mélyen Tisztelt Publikum!
Ezennel örömmel tájékoztatom a Tisztelt Olvasó közönséget, hogy a kis tűzről pattant 1,6 SCTI Mondeom újból Nálam szolgál, és már megtettünk az újbóli összerakás után cca:600 Km-t. A paripa indul, megy, dudál, kanyarodik és majdnem minden ugyanolyan profi és imádni való, mint a crach előtt.
Tanulságok: vezérlés cserénél gyári célszerszámok nélkülözhetetlenek, és az achilles pontja a főtengely szíjtárcsa és a jeladó. Nálam (állítólag) az okozta a problémát, hogy a szíjtárcsán lévő jeladó -szemmel nagyon nehezen észrevehetően-, de megsérült.  Új szíjtárcsa és jelfogó felszerelése után a gép előírás szerint indul és megy. (Csak azt nem értem, hogy az elektromos szakembernek miért kellett még egy fél napot bíbelődni az autóval?)
Megtett 220 KM-t, amikor is a műszerfalon a sárga motorkontroll lámpa bejelez. Lehetséges az üzemanyag minőségének a romlása(utolsó tankolás 2015.08.)
Szervizben a lámpa kioltása után irány OMW prémium benzin 53 liter. Újabb 230 Km megtétele után útközben, bemelegedett katalizátorral, egyenletes 100Km/h tempónál motorkontroll lámpa újból világít. Nem lehet észre venni semmilyen változást(menetteljesítmény, furcsa hangok, stb).
Érik egy katalizátor csere? (Ha ebben esetleg Valaki tud segíteni szívesen venném!)
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
siki
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:27:10 »

Sziasztok!

Új vagyok még ezen az oldalon. Olyan kérdésel fordulnék hozzátok, hogy a mostani 2004 1.6 Focus I-es kombit esedékes lenne lecserélni. Kezdi a család kinőni. Nagyon szemezgetek a IV Mondeoval, de abból is a kombival, vagy az S-Maxal. Viszont jószerével csak dizelt találni amit nagyon nem szeretnék, meg ki sem használnánk mert évi kb 10 000 km megyünk. Benzinesből mennyire válalható Mondeoból az 1.6-os? Nem vagyok egy száguldozó fajta, autópályát sem szoktuk nagyon használni, de azért a volánbuszt sem szeretném 70 kísérni mert nem merem megelőzni :hehe:Vagy esetleg érdemes külföldön nézegetni? A benzineseknek van valami típushibája?

A válaszokat előre is köszönöm .


Üdv!!!
tipushibáról nem nagyon hallottam ill. olvastam,itt is, ha visszaolvasol ,nem nagyon foksz olvasni rosszat róla

szvsz 2.0 keress, ami nagyon nehéz lesz,szinte vadászni kell
elöbbi hozzászolásaimban megtalálod,hogy én is sokat kerestem,mert keveset megyek vele,vagyis már annál is kevesebbet,mivel cégest is tettek alám,igy a sajátom nagyon ritkán van használva ami a garázsban áll , csak hétvégén megy kb50-100km-t,azt is csak azért,hogy el ne "lustuljon"

kb 124e km vettem, most van benne kb 135e km,majdnem 2 éve van nálam

NEM ELADÓ!!!!!
Naplózva
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 20:32:56 »


Üdv!!!
tipushibáról nem nagyon hallottam ill. olvastam,itt is, ha visszaolvasol ,nem nagyon foksz olvasni rosszat róla

szvsz 2.0 keress, ami nagyon nehéz lesz,szinte vadászni kell
elöbbi hozzászolásaimban megtalálod,hogy én is sokat kerestem,mert keveset megyek vele,vagyis már annál is kevesebbet,mivel cégest is tettek alám,igy a sajátom nagyon ritkán van használva ami a garázsban áll , csak hétvégén megy kb50-100km-t,azt is csak azért,hogy el ne "lustuljon"

kb 124e km vettem, most van benne kb 135e km,majdnem 2 éve van nálam

NEM ELADÓ!!!!!
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Mike81
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2016.01.28 csütörtök, 21:02:53 »

Köszi neked is a választ.

Sajnos tisztában vagyok azzal hogy 2.0 nehéz lesz találni. Legalább is MO-n biztos. Úgy hogy lehet akármennyire is odszkodok a diseltől de keresni kell egy jobb állapotut. Ha végül a mondeo és nem az smax mellett dötünk
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 12:10:33 »

Üdv!!!

felmerül időnként,hogy mennyit eszik a 2.0 benzines, nem nagyon szoktam ezzel foglalkozni,én 8-10l közé saccoltam,de péntek szombat megtettem nem kevés km-t autópályán

a kijelző szerint, tartósan tempómattal 130km/h 7,8l,na jó időnként meg kellett lépni olasz-romántól 150-160km/h-val
100km/h korlátozásnál 7l is mutatott a kijelző,amiben volt erős hegymenet ill.lejtő autópályán
városi tötymörgésbe még soha nem mutatott 10l/100km-t

mikor vettem, az elöző tulaj mutatta a 6,5l/100km,de ezt nem tudom hogy érte el,de nem is érdekel
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 12:22:39 »

Üdv!!!

felmerül időnként,hogy mennyit eszik a 2.0 benzines, nem nagyon szoktam ezzel foglalkozni,én 8-10l közé saccoltam,de péntek szombat megtettem nem kevés km-t autópályán

a kijelző szerint, tartósan tempómattal 130km/h 7,8l,na jó időnként meg kellett lépni olasz-romántól 150-160km/h-val
100km/h korlátozásnál 7l is mutatott a kijelző,amiben volt erős hegymenet ill.lejtő autópályán
városi tötymörgésbe még soha nem mutatott 10l/100km-t

mikor vettem, az elöző tulaj mutatta a 6,5l/100km,de ezt nem tudom hogy érte el,de nem is érdekel
Teljesen normális,az élmény a fontos.(nincs füst)  eplus2
Lehet akár 6.2 L/100 km. 110km/h seb. no klima,4 személy.(magaslabda)
Tiédhez hasonló helyzetben nekem(mk3)7.2L.megjegyzem:tankolásból kiszámítva.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.31 vasárnap, 12:26:57 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #515 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 23:22:00 »

Üdv!!!

felmerül időnként,hogy mennyit eszik a 2.0 benzines, nem nagyon szoktam ezzel foglalkozni,én 8-10l közé saccoltam,de péntek szombat megtettem nem kevés km-t autópályán

a kijelző szerint, tartósan tempómattal 130km/h 7,8l,na jó időnként meg kellett lépni olasz-romántól 150-160km/h-val
100km/h korlátozásnál 7l is mutatott a kijelző,amiben volt erős hegymenet ill.lejtő autópályán
városi tötymörgésbe még soha nem mutatott 10l/100km-t

mikor vettem, az elöző tulaj mutatta a 6,5l/100km,de ezt nem tudom hogy érte el,de nem is érdekel
Nekem 5-6 deciket hazudik lefelé, érdemes utánaszámolni, nem hinni a BC-nek.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 19:42:32 »

Sziasztok!
Pontosan nem tudom, hova tegyem fel a kérdésem, nem kifejezettem MK4, inkább általános benzinmotoros kérdés.

Ha jól tudom mind az MK3 (sima és FL) mind az MK4 a Mazdával közösen fejlesztett láncos motorokat használja.
Tudtok arról esetleg, hogy milyen nagyobb változások történtek a modellváltás vagy a facelift során?

(Próbáltam utánajárni Mazda irányból is, ott a 2002-től gyártott mazda 6-hoz képest más a motorburkolat 2006-tól (facelift), és a második generációs modellek (2008/2009 környékén) szintén ezt az új burkolatot kapták, viszont szemmel láthatóan nem minden ugyanaz a motortérben, mint az első generációson.)

Többször hallottam, hogy elég megbízható konstrukciók ezek a motorok, de ha nem tartották rendesen karban, akkor szeretik enni az olajat.
Hogyan lehet kiszűrni az ilyen motorokat, vagy ha már problémás, hogyan javítható? Gondolom full generál... de utána hogyan előzhető meg, hogy pár ezer km múlva ne kezdje el csipegetni újra a kenőanyagot?

Köszi! wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
siki
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2016.03.15 kedd, 12:06:43 »

Sziasztok!
Pontosan nem tudom, hova tegyem fel a kérdésem, nem kifejezettem MK4, inkább általános benzinmotoros kérdés.

Ha jól tudom mind az MK3 (sima és FL) mind az MK4 a Mazdával közösen fejlesztett láncos motorokat használja.
Tudtok arról esetleg, hogy milyen nagyobb változások történtek a modellváltás vagy a facelift során?

(Próbáltam utánajárni Mazda irányból is, ott a 2002-től gyártott mazda 6-hoz képest más a motorburkolat 2006-tól (facelift), és a második generációs modellek (2008/2009 környékén) szintén ezt az új burkolatot kapták, viszont szemmel láthatóan nem minden ugyanaz a motortérben, mint az első generációson.)

Többször hallottam, hogy elég megbízható konstrukciók ezek a motorok, de ha nem tartották rendesen karban, akkor szeretik enni az olajat.
Hogyan lehet kiszűrni az ilyen motorokat, vagy ha már problémás, hogyan javítható? Gondolom full generál... de utána hogyan előzhető meg, hogy pár ezer km múlva ne kezdje el csipegetni újra a kenőanyagot?

Köszi! wave

mennyire csipegeti az olajat az a motor???az a kérdés,mert egy "full generál"nem olcsó mulatság,abból mennyi liter olajat veszel és töltögeted utána

egyszer valahol olvastam,ha tolásra kéken füstöl vagyis eszi az olajat, akkor szelepszár szimering bajság,ha gázelvételnél füstől gyürű csere(hirtelen vissza egy fokozat és nem adsz gázt),de nagyon sok autómotornál optimális az olajfogyasztás,nekem 10e km 3dl ment rá ez nem sok,de van opel motor aminek a gyár szerint akár 1l is lehetséges a rátöltés

nem vagyok autószerelő csak okoskodom és butaságokat írok,és majd jönnek kijavítínak,vagy azt mondják netto hülyeség amit írtam  wave  wave  wave















Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2016.03.15 kedd, 17:23:51 »

mennyire csipegeti az olajat az a motor???az a kérdés,mert egy "full generál"nem olcsó mulatság,abból mennyi liter olajat veszel és töltögeted utána

egyszer valahol olvastam,ha tolásra kéken füstöl vagyis eszi az olajat, akkor szelepszár szimering bajság,ha gázelvételnél füstől gyürű csere(hirtelen vissza egy fokozat és nem adsz gázt),de nagyon sok autómotornál optimális az olajfogyasztás,nekem 10e km 3dl ment rá ez nem sok,de van opel motor aminek a gyár szerint akár 1l is lehetséges a rátöltés

nem vagyok autószerelő csak okoskodom és butaságokat írok,és majd jönnek kijavítínak,vagy azt mondják netto hülyeség amit írtam  wave  wave  wave


Még csak szemezgetek egy újabb mondeoval. Egy barátom benzinesénél (asszem 2009) fordult elő, hogy majdnem egy litert megevett 1000 km-en. Az most esett át egy fullos motorgenerálon.
Mazda fórumon írtak még valami szelepről.. amit környezetvédelmi okokból építettek bele (nem az EGR). Ha az meghibásodik/beragad, akkor megemelkedhet az olajfogyasztás. Persze nem közvetlen módon, de közvetetten befolyásolja.
Elő fogom keresni, hogy pontosan miről ment a diskurzus.. Smiley

Szerk: asszem a PCV szelep volt az.

Szerk2: ahogy nézem mk3 topikban másnak van/volt már hasonló gondja. Olvasgatok még ott egy kicsit.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.29 vasárnap, 19:54:00 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
gorazs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #519 Dátum: 2016.04.19 kedd, 13:49:26 »

Hali!

Végigolvastam ezt a topicot, nem találtam sok infót a 2.3 ról, majd későbbiekben megosztom a tapasztalataimat, mert most még a közeli ismerkedésnél tartunk.
Naplózva
Banshee
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2016.05.25 szerda, 12:10:24 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy valaki meg tudná mondani, a képen látható alkatrészt pontosan hogyan hívják?

Olvastam már hogy ez valami szelepvezérlő (talán olajnyomás szabályzó), de sehol nem találtam meg ezeken a neveken alkatrész üzletekben, a cromax-on sem!
Azt láttam, hogy kettő ilyen van elöl és hátul is egy...
Meg tudnátok mondani a pontos nevét vagy, ha még a cikkszámot is tudja valaki az meg aztán....  worship

Előre is köszönöm!

Az autó Ford Mondeo 1.6 2009-es, 125LE

 
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.25 szerda, 16:47:54 írta Banshee » Naplózva
Banshee
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 20:42:57 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy valaki meg tudná mondani, a képen látható alkatrészt pontosan hogyan hívják?

Olvastam már hogy ez valami szelepvezérlő (talán olajnyomás szabályzó), de sehol nem találtam meg ezeken a neveken alkatrész üzletekben, a cromax-on sem!
Azt láttam, hogy kettő ilyen van elöl és hátul is egy...
Meg tudnátok mondani a pontos nevét vagy, ha még a cikkszámot is tudja valaki az meg aztán....  worship

Előre is köszönöm!

Az autó Ford Mondeo 1.6 2009-es, 125LE

Sikerült megtudnom az alkatrész nevét, ez a szolenoid szelep (VCT mágnesszelep)!
Csak azért írom le hátha valaki még keresné Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2016.05.27 péntek, 18:09:59 »

Sikerült megtudnom az alkatrész nevét, ez a szolenoid szelep (VCT mágnesszelep)!
Csak azért írom le hátha valaki még keresné Smiley

ha nem homályosítod körbe, hogy lehessen látni az egészet talán itt is jött volna válasz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2016.07.10 vasárnap, 10:11:22 »

Sziasztok!

Van egy 2009-es 1,6 benzines mondeom. 2010E km, nagyjából hiba mentes. Viszont egy ideje, a klíma kompresszor elidul, akkor egyet "nyikkanást" hallok a hosszbordás szíj felől.
A szíjat kicseréltem, a mágneskuplung szerintem jó nem csúszik. Lehetséges, hogy a főtengely szíjtárcsám adta meg magát? Nem tudom, hogy ez gumibetétes e.
Csatolom az "oktató" videót, jelenleg erre gyanakszom: https://www.youtube.com/watch?v=u82Z5raT4xg

Írjatok!

Köszönöm, G
Naplózva

2009 mondeo kombi 1,6 benzin, LPG
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2016.07.12 kedd, 08:07:36 »

Sziasztok!

Van egy 2009-es 1,6 benzines mondeom. 2010E km, nagyjából hiba mentes. Viszont egy ideje, a klíma kompresszor elidul, akkor egyet "nyikkanást" hallok a hosszbordás szíj felől.
A szíjat kicseréltem, a mágneskuplung szerintem jó nem csúszik. Lehetséges, hogy a főtengely szíjtárcsám adta meg magát? Nem tudom, hogy ez gumibetétes e.
Csatolom az "oktató" videót, jelenleg erre gyanakszom: https://www.youtube.com/watch?v=u82Z5raT4xg

Írjatok!

Köszönöm, G
rávaló méretű szíj került fel?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 18:55:36 »

Sziasztok!

Tavaly novemberben vettem egy MK4 2.0 Titanium Mondeot, 2007-es, magyarországi, 135.000 km-el! Mielőtt megvettem az összes szervizzel beszéltem, ahol járt az autó.
Mostanra kiderült, hogy lehet, hogy kár volt.
Mindenkitől azt hallottam, hogy nagyon nem foghatok mellé egy benzinessel, meg miután egy MK3 diesel Mondeom volt és 245000 km-nél az elektromos adagoló kicsit elkezdett kihagyni, illetve a több százezer amit előtte beletömtem, nagyon a benzines felé terelt.
Na mostnara kiderült, hogy mit is vettem, mert ugye erről szó nem volt eladásnál.
A lényeg, hogy a kis kedves eszi az olajat. Első körben, Eneos márkájú 5w30 ment bele, azt finom elcsipegette, kb 7000 km. alatt 8dc-t.
Váltottunk nagyobb viszkozitású (10w40), de ugyanúgy Eneos márkájú olajra.
Hát szereti ezt is. Most már látszik is a kipufogón a korom, persze ez az autókereskedésben nem látszott. (Ügyeltek rá!!)

Röviden és tömören, mit csináljak? Nagyjából semmitől nem riadok vissza, de motorgenerált nem csinálnék, ha nem nagyon muszáj.

Ellenben szívesen visszaadnám az eladónak, mert más bajacskája is van, amiről úgyfent hallgatott.

Köszönöm a válaszokat és tanácsokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #526 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:55:21 »

Sziasztok!

Tavaly novemberben vettem egy MK4 2.0 Titanium Mondeot, 2007-es, magyarországi, 135.000 km-el! Mielőtt megvettem az összes szervizzel beszéltem, ahol járt az autó.
Mostanra kiderült, hogy lehet, hogy kár volt.
Mindenkitől azt hallottam, hogy nagyon nem foghatok mellé egy benzinessel, meg miután egy MK3 diesel Mondeom volt és 245000 km-nél az elektromos adagoló kicsit elkezdett kihagyni, illetve a több százezer amit előtte beletömtem, nagyon a benzines felé terelt.
Na mostnara kiderült, hogy mit is vettem, mert ugye erről szó nem volt eladásnál.
A lényeg, hogy a kis kedves eszi az olajat. Első körben, Eneos márkájú 5w30 ment bele, azt finom elcsipegette, kb 7000 km. alatt 8dc-t.
Váltottunk nagyobb viszkozitású (10w40), de ugyanúgy Eneos márkájú olajra.
Hát szereti ezt is. Most már látszik is a kipufogón a korom, persze ez az autókereskedésben nem látszott. (Ügyeltek rá!!)

Röviden és tömören, mit csináljak? Nagyjából semmitől nem riadok vissza, de motorgenerált nem csinálnék, ha nem nagyon muszáj.

Ellenben szívesen visszaadnám az eladónak, mert más bajacskája is van, amiről úgyfent hallgatott.

Köszönöm a válaszokat és tanácsokat!

vidd vissza.szabadulj meg tőle,mert nem úszod meg a beruházást.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:07:11 »

vidd vissza.szabadulj meg tőle,mert nem úszod meg a beruházást.

Köszi a választ!

..és mi ennek a hivatalos vagy nem hivatalos folyamata?
Melyik szervehez vagy szakszervizbe kell mennem, illetve hogyan történik egyáltalán ez az eljárás, mert szerencsére még sosem kellett ilyenben részt vennem!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #528 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:12:18 »

Köszi a választ!

..és mi ennek a hivatalos vagy nem hivatalos folyamata?
Melyik szervehez vagy szakszervizbe kell mennem, illetve hogyan történik egyáltalán ez az eljárás, mert szerencsére még sosem kellett ilyenben részt vennem!
hát ja-most figyelem.tavaly novemberben vetted.....szerintem ezt már viheted ahova akarod reklamációba.

talán,miután mk4-ről van szó,esetleg érdemes lenne a szelepszárszimeringeket kicseréltetni,illetve a kartelgáz visszavezetést megnézni mennyire füstöl.ha a motorhoz is nyúlni kell,akkor nincs jótanács.vagy javíttatod,vagy majd más fogja....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:21:34 »

hát ja-most figyelem.tavaly novemberben vetted.....szerintem ezt már viheted ahova akarod reklamációba.

talán,miután mk4-ről van szó,esetleg érdemes lenne a szelepszárszimeringeket kicseréltetni,illetve a kartelgáz visszavezetést megnézni mennyire füstöl.ha a motorhoz is nyúlni kell,akkor nincs jótanács.vagy javíttatod,vagy majd más fogja....

persze, de egy időnek el kell telnie, hogy kiderüljenek a bajok, azóta kb 10.000 km ment bele

nem füstöl, csak kormos a kipufogó vége, és sehol nem látszik olajfolyás sem a blokkon és egyéb helyen sem.

a szerelő benyúlt ujjal a kipufogóba, azt mondta száraz, akkora baj nincs Sad
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #530 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:22:06 »

Sziasztok!

Tavaly novemberben vettem egy MK4 2.0 Titanium Mondeot, 2007-es, magyarországi, 135.000 km-el! Mielőtt megvettem az összes szervizzel beszéltem, ahol járt az autó.
Mostanra kiderült, hogy lehet, hogy kár volt.
Mindenkitől azt hallottam, hogy nagyon nem foghatok mellé egy benzinessel, meg miután egy MK3 diesel Mondeom volt és 245000 km-nél az elektromos adagoló kicsit elkezdett kihagyni, illetve a több százezer amit előtte beletömtem, nagyon a benzines felé terelt.
Na mostnara kiderült, hogy mit is vettem, mert ugye erről szó nem volt eladásnál.
A lényeg, hogy a kis kedves eszi az olajat. Első körben, Eneos márkájú 5w30 ment bele, azt finom elcsipegette, kb 7000 km. alatt 8dc-t.
Váltottunk nagyobb viszkozitású (10w40), de ugyanúgy Eneos márkájú olajra.
Hát szereti ezt is. Most már látszik is a kipufogón a korom, persze ez az autókereskedésben nem látszott. (Ügyeltek rá!!)

Röviden és tömören, mit csináljak? Nagyjából semmitől nem riadok vissza, de motorgenerált nem csinálnék, ha nem nagyon muszáj.

Ellenben szívesen visszaadnám az eladónak, mert más bajacskája is van, amiről úgyfent hallgatott.

Köszönöm a válaszokat és tanácsokat!


Ebben az esetben szerintem egy év a szavatosság. Igaz, a vevőé a bizonyítási teher.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #531 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:30:29 »

persze, de egy időnek el kell telnie, hogy kiderüljenek a bajok, azóta kb 10.000 km ment bele

nem füstöl, csak kormos a kipufogó vége, és sehol nem látszik olajfolyás sem a blokkon és egyéb helyen sem.

a szerelő benyúlt ujjal a kipufogóba, azt mondta száraz, akkora baj nincs Sad
akkor bizony "Ő" Gyurcsók kolléga közeli leszármazottja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #532 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:32:35 »

Sziasztok!

Tavaly novemberben vettem egy MK4 2.0 Titanium Mondeot, 2007-es, magyarországi, 135.000 km-el! Mielőtt megvettem az összes szervizzel beszéltem, ahol járt az autó.
Mostanra kiderült, hogy lehet, hogy kár volt.
Mindenkitől azt hallottam, hogy nagyon nem foghatok mellé egy benzinessel, meg miután egy MK3 diesel Mondeom volt és 245000 km-nél az elektromos adagoló kicsit elkezdett kihagyni, illetve a több százezer amit előtte beletömtem, nagyon a benzines felé terelt.
Na mostnara kiderült, hogy mit is vettem, mert ugye erről szó nem volt eladásnál.
A lényeg, hogy a kis kedves eszi az olajat. Első körben, Eneos márkájú 5w30 ment bele, azt finom elcsipegette, kb 7000 km. alatt 8dc-t.
Váltottunk nagyobb viszkozitású (10w40), de ugyanúgy Eneos márkájú olajra.
Hát szereti ezt is. Most már látszik is a kipufogón a korom, persze ez az autókereskedésben nem látszott. (Ügyeltek rá!!)

Röviden és tömören, mit csináljak? Nagyjából semmitől nem riadok vissza, de motorgenerált nem csinálnék, ha nem nagyon muszáj.

Ellenben szívesen visszaadnám az eladónak, mert más bajacskája is van, amiről úgyfent hallgatott.

Köszönöm a válaszokat és tanácsokat!

Sohasem túl megnyugtató ha egy motor eszi az olajat, de a 7000km alatt 8deciliter az még bőven elviselhető, ilyenkor rátöltesz egy kis flakonnal aztan 15ezernel csereled is, vagy kövi csere utan 5ezernel egy felliter olajat es 10ezer utan csereled.
A 10W40 olajat en azonnal lecserelnem, hosszabb tavon több kart okozol vele, 5W30ra lett tervezve a motor azon belül is meg van hogy milyen szabvanyokat kell teljesitenie, most beleteszel egy vastagabb olajat aminek hidegen is kisebb a kenése mint az 5W30-nak megjobban elkezd majd kopni töle.

A szelepszarszimering cseréje is lutri, volt olyan akinek mégtöbbet evett utana a verda, volt akinek javult.
Naplózva

gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:34:14 »

Ebben az esetben szerintem egy év a szavatosság. Igaz, a vevőé a bizonyítási teher.

Köszi.
Igen, megnéztem Google-ban és ezt írja!

Hát érdekes lesz az biztos! Kíváncsi vagyok mi sülhet ki ebből!
De nem szeretném annyiba hagyni, ha tudom ezekete a dolgokat a vásárlásnál, nyílván nem veszem meg az autót, vagy pl. annyival olcsóbban, de ez már most lényegtelen.
Naplózva
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:41:41 »

Sohasem túl megnyugtató ha egy motor eszi az olajat, de a 7000km alatt 8deciliter az még bőven elviselhető, ilyenkor rátöltesz egy kis flakonnal aztan 15ezernel csereled is, vagy kövi csere utan 5ezernel egy felliter olajat es 10ezer utan csereled.
A 10W40 olajat en azonnal lecserelnem, hosszabb tavon több kart okozol vele, 5W30ra lett tervezve a motor azon belül is meg van hogy milyen szabvanyokat kell teljesitenie, most beleteszel egy vastagabb olajat aminek hidegen is kisebb a kenése mint az 5W30-nak megjobban elkezd majd kopni töle.

A szelepszarszimering cseréje is lutri, volt olyan akinek mégtöbbet evett utana a verda, volt akinek javult.

Akkor szerinted próbáljam a gyári Ford motorolajat?
Én is gondoltam arra, hogy a nagyobb viszkozitású olajjal gyakorlatilag az autó "küzd", hiszen nem azokra az olajparaméterekre van tervezve.

Ja és valami orosz csodaszert ajánlott (mármint az autószerelő), két kis flakon, az egyikben nem tudni, de valami nagyobb szemcséket tartalmazó folyadék van, amit beleöntök, megyek két kört a városban, aztán beleöntöm a másikat, amiben kisebb szemcséket tartalmazó folyadék van, és ez állítólag hat.

De én pont ezt szeretném elkerülni. Olajpróbálgatások, adalékanyagok, stb, aztán a végén gyújthatom fel a Mondeot, mert eladni sem tudom és lehet csak kicsivel került volna többe a generál.

Az MKIII dieselem is jobb az eredeti Ford olajjal, az a motor 14 évesen sem evett egy gyűszűnyit sem.
Naplózva
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:42:34 »

akkor bizony "Ő" Gyurcsók kolléga közeli leszármazottja.

vagy egy praxisból kiesett nőgyógyász. Ki tudja. Smiley
Naplózva
gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:46:23 »

Sohasem túl megnyugtató ha egy motor eszi az olajat, de a 7000km alatt 8deciliter az még bőven elviselhető, ilyenkor rátöltesz egy kis flakonnal aztan 15ezernel csereled is, vagy kövi csere utan 5ezernel egy felliter olajat es 10ezer utan csereled.
A 10W40 olajat en azonnal lecserelnem, hosszabb tavon több kart okozol vele, 5W30ra lett tervezve a motor azon belül is meg van hogy milyen szabvanyokat kell teljesitenie, most beleteszel egy vastagabb olajat aminek hidegen is kisebb a kenése mint az 5W30-nak megjobban elkezd majd kopni töle.

A szelepszarszimering cseréje is lutri, volt olyan akinek mégtöbbet evett utana a verda, volt akinek javult.

Azt hiszem beszélek egy másik szerelővel is. Kértem, hogy mérjen kompressziót is, de nem csinálta meg, pedig kíváncsi lettem volna az értékekre. (és még vagyok is)

A nívópálcán lévő maximum és minimum között, mekkora a literben kifelyezett különbség? Mert annyit evett meg, kábé!
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #537 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:57:59 »

Akkor szerinted próbáljam a gyári Ford motorolajat?
Én is gondoltam arra, hogy a nagyobb viszkozitású olajjal gyakorlatilag az autó "küzd", hiszen nem azokra az olajparaméterekre van tervezve.

Ja és valami orosz csodaszert ajánlott (mármint az autószerelő), két kis flakon, az egyikben nem tudni, de valami nagyobb szemcséket tartalmazó folyadék van, amit beleöntök, megyek két kört a városban, aztán beleöntöm a másikat, amiben kisebb szemcséket tartalmazó folyadék van, és ez állítólag hat.

De én pont ezt szeretném elkerülni. Olajpróbálgatások, adalékanyagok, stb, aztán a végén gyújthatom fel a Mondeot, mert eladni sem tudom és lehet csak kicsivel került volna többe a generál.

Az MKIII dieselem is jobb az eredeti Ford olajjal, az a motor 14 évesen sem evett egy gyűszűnyit sem.
Nem muszaj Ford, de legyen megfelelő, a Fordé nyilván az és olcso is amugy, de valszeg a korabban hasznalt Eneos 5w30 is jo.

Dizelt kar hasonlitani egy benzinessel ilyen szempontbol, elevel a gázolajnak van némi kenőképessége ellenben a benzinnel.
Egy dizel motor kisebb fordulatszámon üzemel mint egy benzines -> kevesebb dugattyúmozgás, kisebb kopás
Naplózva

gfalusi
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 21:06:47 »

Nem muszaj Ford, de legyen megfelelő, a Fordé nyilván az és olcso is amugy, de valszeg a korabban hasznalt Eneos 5w30 is jo.

Dizelt kar hasonlitani egy benzinessel ilyen szempontbol, elevel a gázolajnak van némi kenőképessége ellenben a benzinnel.
Egy dizel motor kisebb fordulatszámon üzemel mint egy benzines -> kevesebb dugattyúmozgás, kisebb kopás


végül is megette azt is (5w30), meg megeszi ezt is (10w40)

és, hogy hozzátegyem, azért észrevehető a különbség, és azt nem csak én mondom, hanem a feleségem is, hogy ezzel az olajjal mintha nehezebben járna az autó... na, aztán mindenki gondoljon jókat Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 22:16:00 »

Sziasztok!

Tavaly novemberben vettem egy MK4 2.0 Titanium Mondeot, 2007-es, magyarországi, 135.000 km-el! Mielőtt megvettem az összes szervizzel beszéltem, ahol járt az autó.
Mostanra kiderült, hogy lehet, hogy kár volt.
Mindenkitől azt hallottam, hogy nagyon nem foghatok mellé egy benzinessel, meg miután egy MK3 diesel Mondeom volt és 245000 km-nél az elektromos adagoló kicsit elkezdett kihagyni, illetve a több százezer amit előtte beletömtem, nagyon a benzines felé terelt.
Na mostnara kiderült, hogy mit is vettem, mert ugye erről szó nem volt eladásnál.
A lényeg, hogy a kis kedves eszi az olajat. Első körben, Eneos márkájú 5w30 ment bele, azt finom elcsipegette, kb 7000 km. alatt 8dc-t.
Váltottunk nagyobb viszkozitású (10w40), de ugyanúgy Eneos márkájú olajra.
Hát szereti ezt is. Most már látszik is a kipufogón a korom, persze ez az autókereskedésben nem látszott. (Ügyeltek rá!!)

Röviden és tömören, mit csináljak? Nagyjából semmitől nem riadok vissza, de motorgenerált nem csinálnék, ha nem nagyon muszáj.

Ellenben szívesen visszaadnám az eladónak, mert más bajacskája is van, amiről úgyfent hallgatott.

Köszönöm a válaszokat és tanácsokat!


Ez az olajfogyasztás nem öröm, de nem is vészes. Akár ezer km-enként is fogyaszthatna ennyit, még az is belül lenne a határértéken. A kormos kipufogóvégnek pedig ehhez semmi köze. A kipufogó kormos, milyen más lenne.
Inkább a kipufogó füst színét nézd.

Egyáltalán eszi az olajat a motor? Akár el is folyhat valahol. Motorblokk nem olajos alul?

Ahogy más is javasolta, mindenképpen maradj a gyári ajánlásnál: 5w30. A Ford olaj jó és olcsó. Azt tedd bele. Figyeld az olajfogyasztást, ha nem nő, akkor nem kell rajta rágódni. Ilyen és kész.

A szavatosság így közel egy év után igen nehéz ügy lenne. Egyrészt neked kéne bizonyítanod, hogy a hiba a vásárláskor is fennállt. Ezt nem lesz könnyű lévén, hogy ez az olajfogyasztás nem is feltétlenül hiba.
Amúgy meg végtelen jogi hercehurca. Szerintem ezt az utat felejtsd el.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #540 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 22:40:21 »

Ez az olajfogyasztás nem öröm, de nem is vészes. Akár ezer km-enként is fogyaszthatna ennyit, még az is belül lenne a határértéken. A kormos kipufogóvégnek pedig ehhez semmi köze. A kipufogó kormos, milyen más lenne.
Inkább a kipufogó füst színét nézd.

Egyáltalán eszi az olajat a motor? Akár el is folyhat valahol. Motorblokk nem olajos alul?

Ahogy más is javasolta, mindenképpen maradj a gyári ajánlásnál: 5w30. A Ford olaj jó és olcsó. Azt tedd bele. Figyeld az olajfogyasztást, ha nem nő, akkor nem kell rajta rágódni. Ilyen és kész.

A szavatosság így közel egy év után igen nehéz ügy lenne. Egyrészt neked kéne bizonyítanod, hogy a hiba a vásárláskor is fennállt. Ezt nem lesz könnyű lévén, hogy ez az olajfogyasztás nem is feltétlenül hiba.
Amúgy meg végtelen jogi hercehurca. Szerintem ezt az utat felejtsd el.
Osztom, off-os kocsim 1500km alatt evett ennyit , persze fokozatosan emelkedett erre a szintre az olajfogyija, hat valahol 1L / 1000kmnél már lehet nézegettem volna helyet ahol meggeneráloztatom, de inkább lecseréltem egy ujabbra. 8évet volt nálam.
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 00:05:32 »

Köszi.
Igen, megnéztem Google-ban és ezt írja!

Hát érdekes lesz az biztos! Kíváncsi vagyok mi sülhet ki ebből!
De nem szeretném annyiba hagyni, ha tudom ezekete a dolgokat a vásárlásnál, nyílván nem veszem meg az autót, vagy pl. annyival olcsóbban, de ez már most lényegtelen.

mennyiért vetted ha nem titok?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 22:34:54 »

Ennyire riasztó a 300ezer km?
Azért 3 éves autó, legalább is hirdeti már fél éve... 3.5ről indulva... Vagy a 2.0 Ecoboost a félő pont?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_powershift_uj_valtoval-10223346

2.5T Mondeot ennél 6-7 évvel idősebbeket árulnak 2.5ért.  Huh?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
gabor.sallay
Vendég
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2016.09.20 kedd, 22:40:37 »

Sziasztok.
1,5 hónapja vettem egy 2008-as 2.0 benzines mondeót, és random módon nem indul elsőre (kb. 10-ből 1x ), ilyenkor ujra indítózom és akkor minden ok.  De Van hogy alacsony fordulattal indul és ott ketyeg (ora szerint 400-500 rpm) gázt adok neki onnantól jo. A 2. Indítózás után benzin szag érezhető. Kérdeztem Fordos szerelőt azt mondta hogy sajnos ez ilyen nem kell vele foglalkozni. Valaki találkozott ilyen problémával ?
Naplózva
gabor.sallay
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2016.09.20 kedd, 22:49:08 »

Ennyire riasztó a 300ezer km?
Azért 3 éves autó, legalább is hirdeti már fél éve... 3.5ről indulva... Vagy a 2.0 Ecoboost a félő pont?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_powershift_uj_valtoval-10223346

2.5T Mondeot ennél 6-7 évvel idősebbeket árulnak 2.5ért.  Huh?
Én a 300tól nem riadnék vissza ( na jo egy picit) , inkább az a furcsa számomra hogy sok a kilométer és kuplung cserés. Ennyi km-el azt gondolnám pályás autó volt, az meg miert kuplung cserés? Amugy szép az autó , ezzel szemeztem én is de ez miatt nem is gondolkoztam tovább.  Inkább egy 2008-ast vettem 238ezerrel. Szerintem ecoboost lesz itt a gyenge láncszem sok km-el. Jobban bíznék a 2007-2010 sima benziben ennyi km-el.
Naplózva
20-agh
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2016.09.27 kedd, 23:09:39 »

Nem tudom mit hoz a jövő, de eddig nekem beválni látszik a 2.0L-es ecoboost. Azt valóban nem tudom mitől eco, eddig pályán 12-13, város szintén,
igaz nem is tötymörgök, de 2010-es w204-es merciből ami 170LE átülve sem tűnik szarnak ez a 200LE, najó azzal eljártam 8-al, de itt meg nincs részecskeszűrő pl.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.27 kedd, 23:11:51 írta 20-agh » Naplózva
gabor.sallay
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2016.09.30 péntek, 22:43:33 »

Nem tudom mit hoz a jövő, de eddig nekem beválni látszik a 2.0L-es ecoboost. Azt valóban nem tudom mitől eco, eddig pályán 12-13, város szintén,
igaz nem is tötymörgök, de 2010-es w204-es merciből ami 170LE átülve sem tűnik szarnak ez a 200LE, najó azzal eljártam 8-al, de itt meg nincs részecskeszűrő pl.

Azert elég szépen csipeget, azt hittem azert barátságosabb a fogyasztása. Remélhetőleg később ,nagyon költsége sem lesz.
Naplózva
20-agh
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2016.10.04 kedd, 23:39:09 »

Azert elég szépen csipeget, azt hittem azert barátságosabb a fogyasztása. Remélhetőleg később ,nagyon költsége sem lesz.

Ma pl. a belvárost is kihoztam 9,9-el, annyi hogy nem tudtam nyomni mert eléggé be volt dugulva.
Az az igazság, hogy nekem ha van egy tipus, amire mondanak X litert, mindig több legalább 2-vel. Igaz nem is
gurulgatok be a lámpához, meg nem tartom fel a sort amíg komótosan felvált(ok)...csak azért hogy mutogassam milyen keveset evett.
Nézem az órát, harmadig mutat, tele tankolom, és használom...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #548 Dátum: 2016.10.05 szerda, 08:24:39 »


Az az igazság, hogy nekem ha van egy tipus, amire mondanak X litert, mindig több legalább 2-vel.....meg nem tartom fel a sort amíg komótosan felvált(ok)
eljen ez elárul ám sokmindent,és én ezt nagyra értékelem. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TT66
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2016.10.21 péntek, 18:06:48 »

Üdv!
Van nekem egy 2011-es 1.6 SCTi motoros autóm, aminek az a szokása, hogy tankolás után - de csak tankolás után! - nem akar indulni. Pontosabban elindul, aztán abban a pillanatban le is áll, 3. -4. nekifutásra aztán elindul kicsit traktorhangon. Ha ekkor leállítom, utána rögtön szépen elindul, és szó nélkül megy egészen a következő tankolásig. Szerelőnél már járt, aki elmondása szerint nem talált hibát, és nem is csinált vele semmit, de érdekes módon utána hónapokig nem jelentkezett a hiba. Most megint kezdi  falbav
Hibakódolvasás ezt találta: B11BC; U422; U416
Találkozott már valaki ilyennel?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.