Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 12:24:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1491
1492
1493
1494
1495
1496
1497
[
1498
]
1499
1500
1501
1502
1503
1504
1505
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19892371 alkalommal)
Koniman
és 42 vendég van a témában
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74850 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 16:12:46 »
Sziasztok!
Van, akinek működik a ForScan és az elm327 2003 előtti Diesel Mondival? Nekem a 2001es tddi-vel nem akar, de más autót évjárat öt szépen visz.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74851 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 16:20:32 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.08.16 csütörtök, 16:12:46
Sziasztok!
Van, akinek működik a ForScan és az elm327 2003 előtti Diesel Mondival? Nekem a 2001es tddi-vel nem akar, de más autót évjárat öt szépen visz.
más elm327el próbáld, mennie kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74852 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 17:30:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.08.16 csütörtök, 16:20:32
más elm327el próbáld, mennie kell
Próbáltam kettővel, de egyikkel se ment...
milyen árban vannak azok, amik tényleg működnek vele?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.16 csütörtök, 17:36:13 írta gnorbi
»
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74853 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 17:54:39 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.08.16 csütörtök, 17:30:06
Próbáltam kettővel, de egyikkel se ment...
milyen árban vannak azok, amik tényleg működnek vele?
Olyanra keress, hogy Vin-T. Aliexpress, eBay stb. egyformán értékes. 15-20 Eurós kategória, de akár az USB, akár a BT verzió megbízhatóan működik, és kapcsolós, azaz tudja mind a két CAN-bus-t.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74854 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 18:32:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.08.16 csütörtök, 17:54:39
Olyanra keress, hogy Vin-T. Aliexpress, eBay stb. egyformán értékes. 15-20 Eurós kategória, de akár az USB, akár a BT verzió megbízhatóan működik, és kapcsolós, azaz tudja mind a két CAN-bus-t.
AndyA
A második az ilyen 4.000ft környéki volt, de nincs rajta kapcsoló...akkor megvan a hiba.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74855 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 18:49:20 »
Idézetet írta: László - 2018.08.08 szerda, 16:02:15
Tisztelt Fórumtárs!
A hőfokjeladó a motorral szemben állva a szervószivattyú ékszíjtárcsája mögött van elrejtve. A szíjtárcsán van nagyobb átmérőjű szerelő nyílás. A cseréhez speciális, vagy átalakított, felhasított, hosszított, hatlapú, dugókulcs kell.
Tisztelettel László!
Tisztelettel!
Na ma direktbe "érintettem" a venti motorját is az akksiról, így megindult.
Megmozgattam a csatikat, majd ELM és teszt kör. 95-96-nál (I-es állás) nem kapcsolt, viszont ahogy elérte a 105C-t, egyből megindult a ventilátor és ment is 97C-ig, majd lekapcsolt.
Szóval nem győzött meg arról, hogy jó a venti elektronikája.
Így valszeg marad a szerelő, mert a jeladó már macerássab és nem szeretnék, nagyobb kárt okozni.
Vagy esetleg javaslat?
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3359
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74856 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 18:58:13 »
Sziasztok,
kormánymű felújítását kivel érdemes elvégeztetni? Van ajánlott szerelő, szerviz?
üdv,
Zoli
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74857 Dátum:
2018.08.17 péntek, 11:16:52 »
Sziasztok!
Szétmállott a mondeomon (MK3, 2004-es TDCi) az antennatalp és az antennaszár.
Segítenétek, hogyen lehet ez cserélni, leszedni?
És honnan tudnék vmi újjat, vagy müködöt rendelni?
Köszi, üdv:
Laci
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74858 Dátum:
2018.08.17 péntek, 11:44:06 »
Idézetet írta: fablaci - 2018.08.17 péntek, 11:16:52
Sziasztok!
Szétmállott a mondeomon (MK3, 2004-es TDCi) az antennatalp és az antennaszár.
Segítenétek, hogyen lehet ez cserélni, leszedni?
És honnan tudnék vmi újjat, vagy müködöt rendelni?
Köszi, üdv:
Laci
Kiveszed a lámpát a plafonból, és már látni fogod a T20-as csavarhúzóra járó csavar fejét.
Amíg nincs másik, ne szedd ki, különben be fog ázni az autó.
Pót-antennatalpat eBay-Aliexpress vonalon 2-3 Eurós kategóriában találsz, és egy akármilyen hozzá passzoló antennaszár sem az az eszelős tétel. Ha gyári antennát akarsz, a talp még akkor is jó ugyanez, de akkor olyan 15-20 Euróval kell számolj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kjanos19
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74859 Dátum:
2018.08.19 vasárnap, 13:10:05 »
Sziasztok!
Valaki valami tipp miért villog malacfarok már gyújtáskor is?
Hibát törölni nem tudtuk. 1. Henger kopogás vmi ilyen hibát dobott.
Nincs vmi otthoni módszer a törlésre? Így nincs akkora kraft a kocsiban de költeni sem akarok már rá, mert nem éri meg . Nem érdekelné ha többet eszik csak ne legyen tiltásban
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131hp 96kw / 2004.09
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74860 Dátum:
2018.08.19 vasárnap, 16:26:15 »
Idézetet írta: kjanos19 - 2018.08.19 vasárnap, 13:10:05
Sziasztok!
Valaki valami tipp miért villog malacfarok már gyújtáskor is?
Hibát törölni nem tudtuk. 1. Henger kopogás vmi ilyen hibát dobott.
Nincs vmi otthoni módszer a törlésre? Így nincs akkora kraft a kocsiban de költeni sem akarok már rá, mert nem éri meg . Nem érdekelné ha többet eszik csak ne legyen tiltásban
pcsúcs hiba,vészüzem.ezt nem lehet megúszni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kjanos19
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74861 Dátum:
2018.08.19 vasárnap, 16:28:20 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.19 vasárnap, 16:26:15
pcsúcs hiba,vészüzem.ezt nem lehet megúszni...
Átmenetileg sem törölhető? Fizikai elektronika becsapás is érdekel.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131hp 96kw / 2004.09
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74862 Dátum:
2018.08.19 vasárnap, 19:02:03 »
Idézetet írta: kjanos19 - 2018.08.19 vasárnap, 16:28:20
Átmenetileg sem törölhető? Fizikai elektronika becsapás is érdekel.
nem. a rossz csúcsnál mindig jelezni fog a kopogás érzékelő.Add el ár alatt hibásan, vagy javíttasd meg.sok lehetőséged nincs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3359
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74863 Dátum:
2018.08.20 hétfő, 09:14:10 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.08.16 csütörtök, 18:58:13
Sziasztok,
kormánymű felújítását kivel érdemes elvégeztetni? Van ajánlott szerelő, szerviz?
üdv,
Zoli
Sziasztok,
erre valaki?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74864 Dátum:
2018.08.21 kedd, 14:48:49 »
Sziasztok!nem rég ki lett pucolva az egr es a szivosor közötti cső, nem kicsit volt kormos.azota viszont van egy érdekes hang,amit leginkább hideg motornál hallani 1000-2500 fordulat között mégpedig ugy mikor visszaengedem a gázt, vagy motorfekezek.kb 2-3 másodpercig tart ez a a fütyülés, meleg motornál is csinálja de halkabban.tovabbi érdekesség mikor van ez a bizonyos fütyülés és nyomok egy gázt, akkor abbahagyja.esetleg valaki valami tipp?1.8 sci
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74865 Dátum:
2018.08.21 kedd, 15:06:45 »
Idézetet írta: B1987 - 2018.08.21 kedd, 14:48:49
Sziasztok!nem rég ki lett pucolva az egr es a szivosor közötti cső, nem kicsit volt kormos.azota viszont van egy érdekes hang,amit leginkább hideg motornál hallani 1000-2500 fordulat között mégpedig ugy mikor visszaengedem a gázt, vagy motorfekezek.kb 2-3 másodpercig tart ez a a fütyülés, meleg motornál is csinálja de halkabban.tovabbi érdekesség mikor van ez a bizonyos fütyülés és nyomok egy gázt, akkor abbahagyja.esetleg valaki valami tipp?1.8 sci
Lepörög a turbo?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
B1987
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 138
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74866 Dátum:
2018.08.21 kedd, 15:13:53 »
Hát már néha én is azt hiszem, bar a nyomatékon nem veszem észre hogy lenne turbo
Amúgy az elkepzelheto hogy ez a cső adja a hangot mert nem jol zár?tömítésre nem emlékszem hogy lett volna benne.
Naplózva
2006 Mondeo mk3 1.8 sci
A-magyar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74867 Dátum:
2018.08.23 csütörtök, 16:01:28 »
Sziasztok Tud valaki erre mondani valamit.Elinditom van hogy annyira leesik az alapjárat hogy majdnem megáll utána vissza megy 1200 körülire egy kicsit hullámzik és utána minden rendben .Ha megállitom a reggeli hideg motor inditás után akkor minden rendben legfeljebb egy kicsit hullámzik az alapjáratom Elöre is köszönöm
https://www.youtube.com/watch?v=HwVz-7cslbU
Naplózva
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74868 Dátum:
2018.08.24 péntek, 09:57:05 »
Idézetet írta: SPANNER - 2018.08.06 hétfő, 15:48:47
Mivel még senki sem ajánlotta a legkézenfekvőbb hibaszűrést ezért én most megteszem:
első körben menj az autóval úgy is hogy közben leállítod a motort és úgy is meghallgatod hogy mikor mit produkál mert azzal a szervót máris ki tudod zárni és jobban is hallod hogy mi és hogyan súrlódik!
Utána emeld meg kerekenként az autót és forgasd körbe a kereket és 6 meg 12 óránál megfogva mozgasd meg hogy nem-e kotyog ugyanis a kerékcsapágy is adhat ki ilyen hangot! Ha semmit sem találtál egyik keréknél sem akkor vedd le a kerekeket és keress kopásnyomokat hogy mi érhet neki minek! Ha ezeket végigcsináltad akkor vagy megtalálod a hibát vagy majd gondolkodhatunk tovább!
Egy ideje nem tudtam ide írni, de közben ez is megoldódott: a fék volt a hiba, pontosabban a kopott féktárcsa. A bal oldali betétek sem voltak túl jók már, de a jobb oldali még annál is vékonyabb volt. Mivel korábban is egyszerre lettek cserélve, nem értem, miért lehetett ekkora különbség köztük. A kivállasodott féktárcsa ért hozzá a kengyelhez, ez adta a hangot. Ezt csak tanulságként írom másoknak, ha hasonlóval találkoznak. Új tárcsák és fékbetétek, azóta csend mindenhol. Cseréljetek idejében féktárcsákat.
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
hgfordmondeo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74869 Dátum:
2018.08.24 péntek, 11:29:29 »
üdv mindenkinek.Új vagyok itt. van egy 2006 MK3 Mondeom 85 KW TDCI. Minden előzmény nélkül menet közben megállt a motorja.Előtte közvetlenül pár másodpercig (kb 10mp)furcsa hangon ment.Nem tudtam elindítani(tréler) OBD kábeles hibakódot nincs. 2 hetet állt uátna feltöltött aakksival nagy nehezen kb 6osódszori hosszas indítózás után elindult.Gázadásra nem reagált, ment kb 30 másodpercet,utána leállítottam,hogy ne küzdjön. Itt a video amit rögzítettem.
https://www.dropbox.com/s/g97qtx3zsaud0mg/2018-08-12%2019.28.48.mp4?dl=0
Kérdés: mi a baj? 1.Szétesett a motor a hengerfejnél? 2.Elugrott a vezérlés? 3.Nem kap üzemanyagot? Más? Köszönöm szépen ha tudtok segíteni.
Naplózva
ujfiju
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Motor venti nem forog
«
Új hozzászólás #74870 Dátum:
2018.08.24 péntek, 18:49:31 »
Hali
Egy 2005 os 130 lovas faceliftes tdcim van. Most eppen egy dugobol alltunk ki, mert azt vettem eszre hogy a vizhomerseklet 120 fok. Jobban megnezve kiderult hogy hutofokyadek van, de a venti nem forog. Jol tippelem hogy a termosztatom szarodhatott el? Mi a tippetek?
A venti sem 120 sem 90 foknal el sem indul. Most az a terv hogy leghutessel megyunk es max kiallunk a dugobol ha kell.
Udv es koszi,
Ujfiju
Naplózva
2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Motor venti nem forog
«
Új hozzászólás #74871 Dátum:
2018.08.25 szombat, 06:50:30 »
Idézetet írta: ujfiju - 2018.08.24 péntek, 18:49:31
Hali
Egy 2005 os 130 lovas faceliftes tdcim van. Most eppen egy dugobol alltunk ki, mert azt vettem eszre hogy a vizhomerseklet 120 fok. Jobban megnezve kiderult hogy hutofokyadek van, de a venti nem forog. Jol tippelem hogy a termosztatom szarodhatott el? Mi a tippetek?
A venti sem 120 sem 90 foknal el sem indul. Most az a terv hogy leghutessel megyunk es max kiallunk a dugobol ha kell.
Udv es koszi,
Ujfiju
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a ventilátor nem kapcsol be akkor a ventilátor vezérléssel lehet a baj, vagy magával a ventilátorral. A termosztát meghibásodásakor a ventilátornak állandóan kéne forognia, megakadályozva a túlmelegedést. Én legelőszőr direktben kipróbálnám a ventilátort, hogy üzemképes e.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74872 Dátum:
2018.08.25 szombat, 10:20:13 »
Sziasztok!
Elkezdett a motorháztető záram a kulcs balra fordításánál akadni.
Kérdésem, hogy lehet kezdeni vele valamit, vagy gyors csere, míg ki tudom nyitni?
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74873 Dátum:
2018.08.25 szombat, 11:13:35 »
Idézetet írta: bihu - 2018.08.25 szombat, 10:20:13
Sziasztok!
Elkezdett a motorháztető záram a kulcs balra fordításánál akadni.
Kérdésem, hogy lehet kezdeni vele valamit, vagy gyors csere, míg ki tudom nyitni?
Tisztelt Fórumtárs!
A legolcsóbb megoldás egy javító készlet beszerzése és a zárban a kopott elem cseréje. Jól írod. Minél hamarabb, amíg a zár még nyitható, vagy felkészülve a javításra a záron lévő nyíródó csavarokat kicseréled előre, oldhatóra. A készlet nem tartalmaz új nyíródó csavarokat Külön beszerzendő nem kis pénzért. Ha a zár megadja magát akkor a nyitás már elég macerás és sok esetben csak roncsolással nyitható.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74874 Dátum:
2018.08.25 szombat, 11:39:50 »
Idézetet írta: László - 2018.08.25 szombat, 11:13:35
Tisztelt Fórumtárs!
A legolcsóbb megoldás egy javító készlet beszerzése és a zárban a kopott elem cseréje. Jól írod. Minél hamarabb, amíg a zár még nyitható, vagy felkészülve a javításra a záron lévő nyíródó csavarokat kicseréled előre, oldhatóra. A készlet nem tartalmaz új nyíródó csavarokat Külön beszerzendő nem kis pénzért. Ha a zár megadja magát akkor a nyitás már elég macerás és sok esetben csak roncsolással nyitható.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Sajnos nem találtam javító készletet, esetleg meg tudná mondani, hogy hol lehet kapni, vagy hogy keressem?
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3359
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74875 Dátum:
2018.08.25 szombat, 11:48:05 »
Idézetet írta: bihu - 2018.08.25 szombat, 11:39:50
Tisztelt László!
Sajnos nem találtam javító készletet, esetleg meg tudná mondani, hogy hol lehet kapni, vagy hogy keressem?
Szia,
mielőtt ráköltenél egy valag pénzt, egy szétszerelés utáni alapos tisztítás, majd száraz kenőspray használata. Én ezt kb 5éve csináltam meg, azóta is hibátlanul üzemel...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74876 Dátum:
2018.08.25 szombat, 12:17:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.08.25 szombat, 11:48:05
Szia,
mielőtt ráköltenél egy valag pénzt, egy szétszerelés utáni alapos tisztítás, majd száraz kenőspray használata. Én ezt kb 5éve csináltam meg, azóta is hibátlanul üzemel...
Köszönöm
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74877 Dátum:
2018.08.25 szombat, 13:17:33 »
Idézetet írta: bihu - 2018.08.25 szombat, 11:39:50
Tisztelt László!
Sajnos nem találtam javító készletet, esetleg meg tudná mondani, hogy hol lehet kapni, vagy hogy keressem?
Tisztelt Fórumtárs!
A javítókészlet csak Ford márkaszervizben rendelhető meg és sajnos nem olcsó.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74878 Dátum:
2018.08.25 szombat, 13:21:50 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.08.25 szombat, 11:48:05
Szia,
mielőtt ráköltenél egy valag pénzt, egy szétszerelés utáni alapos tisztítás, majd száraz kenőspray használata. Én ezt kb 5éve csináltam meg, azóta is hibátlanul üzemel...
Tisztelt Fórumtárs!
Szerencséd volt.
Sajnos nem ez a jellemző, de abban igazad van, hogy egy próbát megér. A szétszereléssel meg csak óvatosan. Ne, hogy szétrepüljön mert akkor jön az igazi türelemjáték.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ujfiju
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Motor venti nem forog
«
Új hozzászólás #74879 Dátum:
2018.08.26 vasárnap, 17:54:23 »
Hali,
A workaroundom az volt a problemara, hogy megvartam a dugo veget es minimum 40-el mentem, illetve leallitottam a motort, ha varhatoan percekig allni kellett. Es eppen orulok a hidegfrontnak.
Ramertem a bemeno csatlakozora: ott szepen lattam a feszultseget. A vezerleshez nem igazan fertem hozza felulrol, de ha jol lattam ezen a videon, akkor lehet, hogy alulrol kellene probalkoznom.
Mennyire ajanlott venti nelkul menni mondjuk 1000 km-t (a felet Erdelyben, hegyek kozott) ugy, hogy kozben veszettul figyelem vizhomersekletet?
Udv:
Peter
https://www.youtube.com/watch?v=MwR5V6MRcic
Idézetet írta: László - 2018.08.25 szombat, 06:50:30
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a ventilátor nem kapcsol be akkor a ventilátor vezérléssel lehet a baj, vagy magával a ventilátorral. A termosztát meghibásodásakor a ventilátornak állandóan kéne forognia, megakadályozva a túlmelegedést. Én legelőszőr direktben kipróbálnám a ventilátort, hogy üzemképes e.
Tisztelettel László!
Naplózva
2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: Motor venti nem forog
«
Új hozzászólás #74880 Dátum:
2018.08.26 vasárnap, 19:45:25 »
Idézetet írta: ujfiju - 2018.08.26 vasárnap, 17:54:23
Hali,
A workaroundom az volt a problemara, hogy megvartam a dugo veget es minimum 40-el mentem, illetve leallitottam a motort, ha varhatoan percekig allni kellett. Es eppen orulok a hidegfrontnak.
Ramertem a bemeno csatlakozora: ott szepen lattam a feszultseget. A vezerleshez nem igazan fertem hozza felulrol, de ha jol lattam ezen a videon, akkor lehet, hogy alulrol kellene probalkoznom.
Mennyire ajanlott venti nelkul menni mondjuk 1000 km-t (a felet Erdelyben, hegyek kozott) ugy, hogy kozben veszettul figyelem vizhomersekletet?
Udv:
Peter
https://www.youtube.com/watch?v=MwR5V6MRcic
semennyire.tutira akkor főzöd meg mocit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: Motor venti nem forog
«
Új hozzászólás #74881 Dátum:
2018.08.27 hétfő, 07:32:41 »
Idézetet írta: ujfiju - 2018.08.26 vasárnap, 17:54:23
Hali,
A workaroundom az volt a problemara, hogy megvartam a dugo veget es minimum 40-el mentem, illetve leallitottam a motort, ha varhatoan percekig allni kellett. Es eppen orulok a hidegfrontnak.
Ramertem a bemeno csatlakozora: ott szepen lattam a feszultseget. A vezerleshez nem igazan fertem hozza felulrol, de ha jol lattam ezen a videon, akkor lehet, hogy alulrol kellene probalkoznom.
Mennyire ajanlott venti nelkul menni mondjuk 1000 km-t (a felet Erdelyben, hegyek kozott) ugy, hogy kozben veszettul figyelem vizhomersekletet?
Udv:
Peter
https://www.youtube.com/watch?v=MwR5V6MRcic
Alapjárat közeli óvatos gurulgatással a szerelőig OK. De hegyekbe menni, ahol taposni kell neki... Én nem tenném.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74882 Dátum:
2018.08.27 hétfő, 18:22:17 »
Sziasztok! Tanácsotokra lenne szükségem. Autópályán haladtam Német-böl Magyarba sok-sok száz km keresztül, megálltam 1 wc-re 15perc indultam és malac farok kigyulladt a kocsi gyengébb lett,de 120-s tempot tudtam menni felhivtam Biró Gábor mondeos kollégát tud-e hibakodot olvasni 250km vészüzembe tettem meg hozzá P0405 Szekunder levegö rendszer hibát irt ki.SZERINTETEK MI LEHET? Külömben minden második indítás után elmúlik a vészüzem megy mint a táltos paripa.Köszönöm leendö segitö válaszokat!
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74883 Dátum:
2018.08.27 hétfő, 18:40:02 »
Idézetet írta: Dezsi - 2018.08.27 hétfő, 18:22:17
Sziasztok! Tanácsotokra lenne szükségem. Autópályán haladtam Német-böl Magyarba sok-sok száz km keresztül, megálltam 1 wc-re 15perc indultam és malac farok kigyulladt a kocsi gyengébb lett,de 120-s tempot tudtam menni felhivtam Biró Gábor mondeos kollégát tud-e hibakodot olvasni 250km vészüzembe tettem meg hozzá P0405 Szekunder levegö rendszer hibát irt ki.SZERINTETEK MI LEHET? Külömben minden második indítás után elmúlik a vészüzem megy mint a táltos paripa.Köszönöm leendö segitö válaszokat!
Tisztelt Fórumtárs!
Feltehetőleg az EGR szeleppel lesz gond! Ideiglenes megoldás ként akár egy kólás doboz palástját 4 szeresére összehajtva a csö csatlakozáshoz bedugva haza tudsz vánszorogni. NEkem ezen módszerrel már sikerült Bécsből hazajönnöm, hogy nem égett át ezen ideiglenes egr dugó.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74884 Dátum:
2018.08.27 hétfő, 19:07:17 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.08.27 hétfő, 18:40:02
Tisztelt Fórumtárs!
Feltehetőleg az EGR szeleppel lesz gond! Ideiglenes megoldás ként akár egy kólás doboz palástját 4 szeresére összehajtva a csö csatlakozáshoz bedugva haza tudsz vánszorogni. NEkem ezen módszerrel már sikerült Bécsből hazajönnöm, hogy nem égett át ezen ideiglenes egr dugó.
Azotta kint vagyok németbe megint Györböl elindultam mentem minden gond nélkül 250km-t megálltam tankolni elöjött a vészüzem mentem 20km vártam 15 percet és a maradék 650km mindengond nélkül megtettem és reggel munkába menet és du jövett sem jött elö.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Gent
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74885 Dátum:
2018.08.28 kedd, 21:43:04 »
Üdvözlök Mindenkit Szerbusztok!
Most lettem boldog új tulajdonosa, egy 2.2 TDCI Ghia 2004-es MK3-as Mondeonak !?
Erre vágytam na. Előtte egy EFI 2.0 Sierrát hajtottam 16 évig. Az elmúlt négy évben pedig drótszamarat.
Az autó nagyon megy, de a hosszbordás szíjfeszítő nagyon zörög, még jobban, ha a légkondit bekapcsolom. Persze vannak egyéb más bajai is, de azokról majd később. ALF Mester kiváló részletes bemutatója a cseréről sokat segített. (A szervószíj feszítőgörgő csapágyra való cseréje szuper) Sajnos hely és szerszám hiánya miatt muszáj szerelőhöz fordulnom, de Ő borzalmas árakat adott meg az alkatrészekre. Utánanézve közel 20-30e Ft.- a különbözet, a-hoz képest amiket találtam: Cromax; alkatrész24.hu-n, ha jókat néztem.
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_feszito/rugos_fesztito_generatorszijhoz_ford_transit_2000-2006_2_0td_9244
https://www.autoalkatreszonline24.hu/febi-bilstein/1881865
Ezek megfelelő alkatrészek? Évi 8-10. ezer kilométeren fogom használni a táltost.
Természetesen a szíj árában nincs különbség.
A kérdésem, hogy hülye vagyok-e (bár ez régóta nyomozati szakaszban van) szóval: tárcsát, görgőket mindenképpen kell-e cserélni? A generátort és a légkondi szivattyút hajtja csak meg? A kormányszervó szívattyú hajtás hol található?
Minden segítő választ előre is köszönök. Esetleg ha, hozzáértő megbízható autószerelőt tudtok ajánlani Budapesten.
Üdv Gent
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.28 kedd, 22:49:09 írta Gent
»
Naplózva
Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48453
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74886 Dátum:
2018.08.29 szerda, 07:04:16 »
Idézetet írta: Gent - 2018.08.28 kedd, 21:43:04
Üdvözlök Mindenkit Szerbusztok!
Most lettem boldog új tulajdonosa, egy 2.2 TDCI Ghia 2004-es MK3-as Mondeonak !?
Erre vágytam na. Előtte egy EFI 2.0 Sierrát hajtottam 16 évig. Az elmúlt négy évben pedig drótszamarat.
Az autó nagyon megy, de a hosszbordás szíjfeszítő nagyon zörög, még jobban, ha a légkondit bekapcsolom. Persze vannak egyéb más bajai is, de azokról majd később. ALF Mester kiváló részletes bemutatója a cseréről sokat segített. (A szervószíj feszítőgörgő csapágyra való cseréje szuper) Sajnos hely és szerszám hiánya miatt muszáj szerelőhöz fordulnom, de Ő borzalmas árakat adott meg az alkatrészekre. Utánanézve közel 20-30e Ft.- a különbözet, a-hoz képest amiket találtam: Cromax; alkatrész24.hu-n, ha jókat néztem.
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_feszito/rugos_fesztito_generatorszijhoz_ford_transit_2000-2006_2_0td_9244
https://www.autoalkatreszonline24.hu/febi-bilstein/1881865
Ezek megfelelő alkatrészek? Évi 8-10. ezer kilométeren fogom használni a táltost.
Természetesen a szíj árában nincs különbség.
A kérdésem, hogy hülye vagyok-e (bár ez régóta nyomozati szakaszban van) szóval: tárcsát, görgőket mindenképpen kell-e cserélni? A generátort és a légkondi szivattyút hajtja csak meg? A kormányszervó szívattyú hajtás hol található?
Minden segítő választ előre is köszönök. Esetleg ha, hozzáértő megbízható autószerelőt tudtok ajánlani Budapesten.
Üdv Gent
Igen.
igen.
igen.
Az ellenkező oldalon a motoron.Az aksi mellett(majdnem).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74887 Dátum:
2018.08.29 szerda, 07:11:05 »
Idézetet írta: Gent - 2018.08.28 kedd, 21:43:04
Üdvözlök Mindenkit Szerbusztok!
Most lettem boldog új tulajdonosa, egy 2.2 TDCI Ghia 2004-es MK3-as Mondeonak !?
Erre vágytam na. Előtte egy EFI 2.0 Sierrát hajtottam 16 évig. Az elmúlt négy évben pedig drótszamarat.
Az autó nagyon megy, de a hosszbordás szíjfeszítő nagyon zörög, még jobban, ha a légkondit bekapcsolom. Persze vannak egyéb más bajai is, de azokról majd később. ALF Mester kiváló részletes bemutatója a cseréről sokat segített. (A szervószíj feszítőgörgő csapágyra való cseréje szuper) Sajnos hely és szerszám hiánya miatt muszáj szerelőhöz fordulnom, de Ő borzalmas árakat adott meg az alkatrészekre. Utánanézve közel 20-30e Ft.- a különbözet, a-hoz képest amiket találtam: Cromax; alkatrész24.hu-n, ha jókat néztem.
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_feszito/rugos_fesztito_generatorszijhoz_ford_transit_2000-2006_2_0td_9244
https://www.autoalkatreszonline24.hu/febi-bilstein/1881865
Ezek megfelelő alkatrészek? Évi 8-10. ezer kilométeren fogom használni a táltost.
Természetesen a szíj árában nincs különbség.
A kérdésem, hogy hülye vagyok-e (bár ez régóta nyomozati szakaszban van) szóval: tárcsát, görgőket mindenképpen kell-e cserélni? A generátort és a légkondi szivattyút hajtja csak meg? A kormányszervó szívattyú hajtás hol található?
Minden segítő választ előre is köszönök. Esetleg ha, hozzáértő megbízható autószerelőt tudtok ajánlani Budapesten.
Üdv Gent
A kis szíjkör a motor és a váltó között van, felül. Kis kézügyességgel és pár szerszámmal tíz perc alatt orvosolható. Kb. az a szint, hogy ha eljössz jövő héten a minitalira és hozod a hozzávalót, megcsináljuk neked.
A generátor szíjkör már fogósabb téma, ahhoz kereket is le kell szedni, alá kell mászni az autónak, hogy a generátor tartókonzolát leszedd, mert azon van az egyik görgő csavarral a motorblokk felé, hogy másképp nem tudod kicserélni stb.
Keress olyan szerelőt, aki dolgozik hozott anyagból is. A Bárdiban van meglehetős kedvezménye a klubnak Mondeo alkatrészekre. A szíjköri görgők, miegyebek esetében ez 44-48%-ot jelent a listaárból. Ezügyben Joe-t keresd.
Ha még nincs, akkor tegyél szabadonfutót a generátorra is. Csak INA márkájút vegyél, a tapasztalatok szerint ez a legtartósabb fajta. Kicsit mókolni kell hozzá a generátort is, de pl. a Kertész utcában gond nélkül megcsinálják neked másfél óra alatt ki-beszereléssel együtt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gent
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74888 Dátum:
2018.08.29 szerda, 19:09:03 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.29 szerda, 07:04:16
Igen.
igen.
igen.
Az ellenkező oldalon a motoron.Az aksi mellett(majdnem).
Megtaláltam Köszönöm!
Naplózva
Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
Gent
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74889 Dátum:
2018.08.29 szerda, 19:12:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.08.29 szerda, 07:11:05
A kis szíjkör a motor és a váltó között van, felül. Kis kézügyességgel és pár szerszámmal tíz perc alatt orvosolható. Kb. az a szint, hogy ha eljössz jövő héten a minitalira és hozod a hozzávalót, megcsináljuk neked.
A generátor szíjkör már fogósabb téma, ahhoz kereket is le kell szedni, alá kell mászni az autónak, hogy a generátor tartókonzolát leszedd, mert azon van az egyik görgő csavarral a motorblokk felé, hogy másképp nem tudod kicserélni stb.
Keress olyan szerelőt, aki dolgozik hozott anyagból is. A Bárdiban van meglehetős kedvezménye a klubnak Mondeo alkatrészekre. A szíjköri görgők, miegyebek esetében ez 44-48%-ot jelent a listaárból. Ezügyben Joe-t keresd.
Ha még nincs, akkor tegyél szabadonfutót a generátorra is. Csak INA márkájút vegyél, a tapasztalatok szerint ez a legtartósabb fajta. Kicsit mókolni kell hozzá a generátort is, de pl. a Kertész utcában gond nélkül megcsinálják neked másfél óra alatt ki-beszereléssel együtt.
AndyA
Köszönöm szépen a kimerítő választ és a segítséget előre is. Megpróbálók elmenni. Hol tudom megnézni, hogy hol lesz?
Gent
Naplózva
Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
csevics
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74890 Dátum:
2018.08.29 szerda, 19:59:05 »
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az autóm: 2001-es évjáratú TDDI motoros Ghia felszereltségű Mondeo (D6BA motorkódú).
Elromlott, (vagyis többször tekerték körbe, mint kellett volna) a kormány-átvezető szalagkábelem (már ha ez a neve) és az a gond, hogy nem reagál a tempomat. Azt mondta a szerelő, hogy valószínű rossz cikkszámút adott a bontós. A gyári cikkszámom: 1S7T-14A664-AB. Amit adtak a bontóban: Ugyanez, csak a végén az AB helyett AD. Ennyi lenne a különbség, hogy tempomatos, vagy sem? Felszereltségtől függ ez az átvezető kábel?
Pontosan ugyanilyen cikkszámút kell vennem?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv!
Csevics
Naplózva
Mondejó MK3 TDDI 2.0 Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74891 Dátum:
2018.08.29 szerda, 20:42:15 »
Idézetet írta: csevics - 2018.08.29 szerda, 19:59:05
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az autóm: 2001-es évjáratú TDDI motoros Ghia felszereltségű Mondeo (D6BA motorkódú).
Elromlott, (vagyis többször tekerték körbe, mint kellett volna) a kormány-átvezető szalagkábelem (már ha ez a neve) és az a gond, hogy nem reagál a tempomat. Azt mondta a szerelő, hogy valószínű rossz cikkszámút adott a bontós. A gyári cikkszámom: 1S7T-14A664-AB. Amit adtak a bontóban: Ugyanez, csak a végén az AB helyett AD. Ennyi lenne a különbség, hogy tempomatos, vagy sem? Felszereltségtől függ ez az átvezető kábel?
Pontosan ugyanilyen cikkszámút kell vennem?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv!
Csevics
A legutolsó karakter csak a revision azonosítója, ha az előtt lévő karakterek egyeznek, akkor ugyanazt fogja tudni pontosan, csereszabatos.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.29 szerda, 20:48:56 írta alf®
»
Naplózva
csevics
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74892 Dátum:
2018.08.29 szerda, 21:11:28 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.08.29 szerda, 20:42:15
A legutolsó karakter csak a revision azonosítója, ha az előtt lévő karakterek egyeznek, akkor ugyanazt fogja tudni pontosan, csereszabatos.
Ezt ki lehet mérni valahogyan, ha csak a tempomat része nem jó, vagy cseréljem ki egy másik alkatrészre? Esetleg nem lehet olyan, hogy a vezérlésnek kell megadni egy parancsot és onnantól működni fog?
Naplózva
Mondejó MK3 TDDI 2.0 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74893 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 07:13:01 »
Idézetet írta: Gent - 2018.08.29 szerda, 19:12:25
Köszönöm szépen a kimerítő választ és a segítséget előre is. Megpróbálók elmenni. Hol tudom megnézni, hogy hol lesz?
Gent
Kevéssé meglepő módon a minitalis fórumtémában.
Minden hónap első péntek, amíg jó az idő, addig többnyire a Lurdy-ház parkolójában. Ha esik/hideg van, akkor az Aréna alsó parkolószintjén valahol hátul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gent
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74894 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 18:44:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.08.30 csütörtök, 07:13:01
Kevéssé meglepő módon a minitalis fórumtémában.
Minden hónap első péntek, amíg jó az idő, addig többnyire a Lurdy-ház parkolójában. Ha esik/hideg van, akkor az Aréna alsó parkolószintjén valahol hátul.
AndyA
És mér meg is találtam.
Köszi!
Gent
Naplózva
Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74895 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 19:34:18 »
Sziasztok!
Van köztünk olyan valaki aki foglalkozik elektromos kieg fűtés beépítessel.
(izzítógyertyas valtozat)Budapest, Pest megye környékén
Köszönöm
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26976
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74896 Dátum:
2018.08.31 péntek, 08:14:37 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.08.30 csütörtök, 19:34:18
Sziasztok!
Van köztünk olyan valaki aki foglalkozik elektromos kieg fűtés beépítessel.
(izzítógyertyas valtozat)Budapest, Pest megye környékén
Köszönöm
Én megcsináltam magamnak, László fórumtárs meg a sajátján kívül is többeknek.
Mi a kérdés?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74897 Dátum:
2018.08.31 péntek, 12:05:53 »
Sziasztok!
Kombi faceliftes MK3-amon a hátsó ablaktörlö nem töröl? Motorhibás lehet? Hol kell megkezdenem a müanyag burkolatot, hogy megnézzem?
Köszi elöre is a tippeket!
Üdv:
Laci
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74898 Dátum:
2018.08.31 péntek, 15:10:12 »
Idézetet írta: fablaci - 2018.08.31 péntek, 12:05:53
Sziasztok!
Kombi faceliftes MK3-amon a hátsó ablaktörlö nem töröl? Motorhibás lehet? Hol kell megkezdenem a müanyag burkolatot, hogy megnézzem?
Köszi elöre is a tippeket!
Üdv:
Laci
Hátsó törlőlapát rögzités és tömités levesz, majd belülről müanyag ajtóboritás alján 2 db csavar illetve néhány pattintós rögzités - burkolat le - és meglátod a 3db szerkezet felfogató csavart, azok és komplett mechanika kivesz és általában egy jó tisztitás és zsirozás után ismét müködik majd a törlő amennyiben nincsen leégve a motorja.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.31 péntek, 15:13:44 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Mondeos
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #74899 Dátum:
2018.08.31 péntek, 17:26:03 »
Sziasztok! Van egy mk3 as 2001 es ford mondeo tdci az lenne a kérdésem hogy kb. 2 hete vittem a szerelőhöz olajcsere es klimakopmresszor cserem volt azota nem huz ugy a kocsi sebesség váltás után teljesen nyomom a gázt es eleg lassan gyorsul mint elotte azt szeretném kérdezni valaki neme tudná mitöl lehez ez a szerelo esetleg nem tehetett vissza valamit rendesen? Vagy adagolo? Ha valaki tudná es megirná annak nagyon órülnék
Naplózva
Oldalak:
1
...
1491
1492
1493
1494
1495
1496
1497
[
1498
]
1499
1500
1501
1502
1503
1504
1505
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ