Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 12:51:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1451
1452
1453
1454
1455
1456
1457
[
1458
]
1459
1460
1461
1462
1463
1464
1465
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19905068 alkalommal)
edk
és 31 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72850 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 15:01:44 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.07.23 vasárnap, 13:35:32
Ahogy látom te is magyarázod a bizonyítványt. Nem ismerlek, de biztosan szerelő vagy.
Jelen esetben egy feszítő 40 ezer a csere, innen indult sallangok és egyéb kiegészítők nélkül. Ez meg egy fórum ne csodálkozz ha kiakadnak az egyszerű fórumozók. Bele lehet magyarázni a jövő évezredet is, de a komplett szíjcserére sem kevés a fentebb említett ár. Lehet hogy még a nagy faluban sem.
Továbbra sem magyarázok semmit. Emellett sokadszorra írom, hogy NEM TUDJUK a részleteket, ki mit érthetett félre és ki mire gondolt a párbeszédben. Látom, nehéz ezt feldolgozni!
Egy mondatot írt be és te azon lovagolsz!
Lehetett így is a párbeszéd:
A: - Jó napot, milyen árban lenne egy feszítő csere?
B: - Üdvözlöm, kb. 40 ezer.
1. A kérdező "A" lehet csak simán az alkatrész kicserélését kérdezte, de nem így tette fel a kérdést.
2. Válaszként pedig "B" úgy értette, hogy a CSERE (logikusan) az alkatrészt is beleérve kérdezi, hiszen valamire ki kell cserélni.
Ha megkérdezel egy autókozmetikát, hogy mennyibe kerül egy
varázs-garázs
tisztítás, akkor nem csak a munkadíjat fogják megmondani a felhasznált vegyszerek/tisztítószerek nélkül, hanem az egésznek az árát!
Próbáld majd ki, hogy kérdezd meg külön a munkadíjat (így megkapod -kizárt, hogy megmondják- a felhasznált tisztítószerek árát) és meglátod, hogy ott sem a vegyszerek a nagy tétel.
Szóval amíg nem tisztázott, hogy konkrétan ki mire gondolt (ezt a szerelő sajnos most nem tudja megerősíteni, mert csak egy oldalt ismerünk....a kérdezőt és ha ő értett félre valamit vagy nem terjedt ki részletekre a kérdése, akkor nem pontos az információ) a párbeszédben.
Amíg ez nem tisztázott, addig rugózhatsz a értelmezésed szerint....felesleges.
Csak "szárazon" a csere valóban sok ennyiért, de mivel nem tudunk szinte semmit....kár erről tovább beszélni.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 15:07:59 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72851 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 16:42:17 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.07.23 vasárnap, 14:10:33
Sziasztok!
Olyan problémára lettem figyelmes, hogy a bal első keréknél minden álló helyzetből való elindulás esetén (ez rükverc esetén is igaz) 2-3 kattanó hang hallatszik, aztán ha már gurul az autó akkor nincs semmi hang. A dolgot egyenetlen/gödrös út nem befolyásolja, tehát egyedül gázadásra (terhelésre) és talán még amikor lelépek a gázpedálról kigyorsítás után hallani valami kattanó hangot a bal első kerék felől. A kormány eltekerés sem befolyásolja, egyenesben álló kerekek esetén (tehát hozzá sem nyúlok a kormányhoz) is adja a kattanást elindulásnál és nagyobb kigyorsításnál. Előre is köszönöm a tippeket!
Első körben ajánlatos a féltengely állapotát leellenőrizni.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72852 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 16:51:46 »
Sziasztok!
Olyan gondlom lenne hogy a klima hidegen tök jol megy hütt mint egy fagyaszto szekrény, de olyan 20 km mulva kikapcsol és az istenért sem akar ujra indulni! Nem akarja a kuplungot behuzni! Kibe kapcsolgatom semmi! Ma oda pöcintettem a kuplungnak és bent is maradt a klima ment! De mikor kikapcsoltam, majd ujra vissza már nem indult el! Tudna nekem valaki segiteni? Volt már ilyen valakinek?
Köszi
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72853 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 19:02:53 »
http://www
.***/view.php?filename=5183caaba8c8b3791fcc24df4.jpg
Ára : 100 PLN / kb.7500 FT + postalköltség
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72854 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 19:08:28 »
Idézetet írta: szili00 - 2017.07.23 vasárnap, 16:51:46
Sziasztok!
Olyan gondlom lenne hogy a klima hidegen tök jol megy hütt mint egy fagyaszto szekrény, de olyan 20 km mulva kikapcsol és az istenért sem akar ujra indulni! Nem akarja a kuplungot behuzni! Kibe kapcsolgatom semmi! Ma oda pöcintettem a kuplungnak és bent is maradt a klima ment! De mikor kikapcsoltam, majd ujra vissza már nem indult el! Tudna nekem valaki segiteni? Volt már ilyen valakinek?
Köszi
Ellenőrizni kell a klíma kuplung menesztőtárcsa hézagot. Ha túl nagy, okozhat ilyet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72855 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 19:13:55 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.07.23 vasárnap, 19:02:53
http://www
.***/view.php?filename=5183caaba8c8b3791fcc24df4.jpg
Ára : 100 PLN / kb.7500 FT + postalköltség
Köszi, keresett valaki ilyet?
Ahogyan mondtam lehet találni csak feszítőt, de Mondeo-hoz nem hoz semmilyen katalógus. Arról nem is beszélve, hogy Magyarországon elérhető üzletekben történő vásárlás, raktárról a kézzelfogható.
Minden máshol megtalálható (külföld, webshop) alkatrész "nem beszerelhető" állapotú.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72856 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 19:53:23 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.07.23 vasárnap, 14:10:33
Sziasztok!
Olyan problémára lettem figyelmes, hogy a bal első keréknél minden álló helyzetből való elindulás esetén (ez rükverc esetén is igaz) 2-3 kattanó hang hallatszik, aztán ha már gurul az autó akkor nincs semmi hang. A dolgot egyenetlen/gödrös út nem befolyásolja, tehát egyedül gázadásra (terhelésre) és talán még amikor lelépek a gázpedálról kigyorsítás után hallani valami kattanó hangot a bal első kerék felől. A kormány eltekerés sem befolyásolja, egyenesben álló kerekek esetén (tehát hozzá sem nyúlok a kormányhoz) is adja a kattanást elindulásnál és nagyobb kigyorsításnál. Előre is köszönöm a tippeket!
Ha féltengelynél lenne a probléma, akkor valószínűleg a csuklót elég lenne cserélni? 190e Km-es (valós km) autónál lehet probléma féltengellyel? Nekem ez olyan "korainak" tűnik még, de lehet én vagyok naív. Erre az elindulásnál történő kattogásra ha leszedi az ember a féltengely csuklót, szemmel kellene látni a hibát rajta, ha ez okozza a problémát? Vagy esetleg csapágy az nem tud ilyen "kattogást/recsegést" produkálni? De gondolom az meg menet közben gurulásnál is folyamatos hangot adna...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 20:02:29 írta Peti06
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72857 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 19:57:07 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 19:13:55
Köszi, keresett valaki ilyet?
Ahogyan mondtam lehet találni csak feszítőt, de Mondeo-hoz nem hoz semmilyen katalógus. Arról nem is beszélve, hogy Magyarországon elérhető üzletekben történő vásárlás, raktárról a kézzelfogható.
Minden máshol megtalálható (külföld, webshop) alkatrész "nem beszerelhető" állapotú.
A retorikai müsort mára befejezhetnéd már Tibi , nem kéne mindenkivel szarságokon kötekedni.... szerintem
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 20:01:32 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72858 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 20:02:17 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.07.23 vasárnap, 19:57:07
A retorikai müsort mára befejezhetnéd már , nem kéne mindenkivel szarságokon kötegetni.... szerintem
Szarság?
Akkor miért rakod ide?
Miért kötekedés, ha megkérdeztem keresett-e valaki ilyet? Ha neked egy egyszerű kérdés kötekedés, akkor nagy félelmeid lehetnek.
Választ meg nem is tudsz adni rá.
ui: Semmi szónoklat nem volt a mai hozzászólásaimban. Csupán a függönyt szeretném elhúzni emberek előtt, akik azon keresztül nézik a világot! Ez (neked) probléma?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 20:04:04 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72859 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 20:10:24 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 20:02:17
Szarság?
Akkor miért rakod ide?
Miért kötekedés, ha megkérdeztem keresett-e valaki ilyet? Ha neked egy egyszerű kérdés kötekedés, akkor nagy félelmeid lehetnek.
Választ meg nem is tudsz adni rá.
Szerintem nem konkrétan Neked volt cimezve, igen előzményekben pont erről volt szó... kapható külön és nem aranyárban.
Nagyra értékelem - fantasztikus - szakmai tudásodat de ez az állandó felsőbbrendüség képzeted inkább Téged minősit bárkivel is szóba állsz ezen a fórumon
Üdv és további szép estét.
ui. Válts vissza a GSR névre , az Nálam jobban bejön mint a Bedőlt Pál
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 20:36:15 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72860 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 20:41:12 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.07.23 vasárnap, 20:10:24
Szerintem nem konkrétan Neked volt cimezve, igen előzményekben pont erről volt szó... kapható külön és nem aranyárban.
Nagyra értékelem szakmai tudásodat de ez az állandó felsőbbrendüség képzeted inkább Téged minősit bárkivel is szóba állsz ezen a fórumon
Üdv és további szép estét.
ui. Válts vissza a GSR névre , az Nálam jobban bejön mint a Bedőlt Pál
Ahogy érzed.....
Sajnálom, hogy felsőbbrendűségnek érzed azt, amikor megpróbálok segíteni, de
nem hagyják
és sokadszorra már másképp fogalmazom meg a mondanivalóm. Ez miért képzet és miért engem minősít?
Azokat nem, akik varázsigét várnak el egy fórumba beírt kérdés után?
Előzményekben is arról volt szó és én említettem elsőként, hogy Mondeo-hoz keresve nem kapható.
Egyáltalán nem vagyok felsőbbrendű, sőt .... de azt szerintem senki nem nézi jó szemmel (szerintem te sem a sajátodéban), ha a szakmáját
leegyszerűsítik
és egy lehúzásos szolgáltatásnak tekintik!
Ki az a Bedőlt Pál?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72861 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 21:07:42 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 20:41:12
Ahogy érzed.....
Sajnálom, hogy felsőbbrendűségnek érzed azt, amikor megpróbálok segíteni, de
nem hagyják
és sokadszorra már másképp fogalmazom meg a mondanivalóm. Ez miért képzet és miért engem minősít?
Azokat nem, akik varázsigét várnak el egy fórumba beírt kérdés után?
Előzményekben is arról volt szó és én említettem elsőként, hogy Mondeo-hoz keresve nem kapható.
Egyáltalán nem vagyok felsőbbrendű, sőt .... de azt szerintem senki nem nézi jó szemmel (szerintem te sem a sajátodéban), ha a szakmáját
leegyszerűsítik
és egy lehúzásos szolgáltatásnak tekintik!
Ki az a Bedőlt Pál?
Igen ez a fórum nem a Ford Assistance 0-24 szolgáltatás, a hülye kérdésre kézenfekvő lenne a hülye válasz is, de itt ez nem jellemző..
Szakmai kvalitások , kihivások és megoldások , árak, nyivánvalóan különbözőek lehetnek , de ebben igazad van amit a " lehuzásos szakmai szolgáltatásról " irsz, nem szabad általánositani csak az árból kindulni és aki az első telefonos érdeklődőnek mondott 10.000 Ft munkadijtól a következő mühely 1000 Ft-al többet mond, az ügyfél szerint mind a "lehuzós szakágban" ténykedik ...
Ki az a Bedőlt Pál? ... Bekre Pál magyar hangja
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 21:16:37 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72862 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 21:21:44 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.07.23 vasárnap, 21:07:42
Igen ez a fórum nem a Ford Assistance 0-24 szolgáltatás, a hülye kérdésre kézenfekvő lenne a hülye válasz is, de itt ez nem jellemző..
Szakmai kvalitások , kihivások és megoldások , árak, nyivánvalóan különbözőek lehetnek , de ebben igazad van amit a " lehuzásos szakmai szolgáltatásról " irsz, nem szabad általánositani csak az árból kindulni és aki az első telefonos érdeklődőnek mondott 10.000 Ft munkadijtól a következő mühely 1000 Ft-al többet mond, az ügyfél szerint mind a "lehuzós szakágban" ténykedik ...
Ki az a
Bedőlt Pál? ... Bekre Pál magyar hangja
Naplózva
Imádom a dízeleket!
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72863 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 23:04:09 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 15:01:44
Továbbra sem magyarázok semmit. Emellett sokadszorra írom, hogy NEM TUDJUK a részleteket, ki mit érthetett félre és ki mire gondolt a párbeszédben. Látom, nehéz ezt feldolgozni!
Egy mondatot írt be és te azon lovagolsz!
Lehetett így is a párbeszéd:
A: - Jó napot, milyen árban lenne egy feszítő csere?
B: - Üdvözlöm, kb. 40 ezer.
1. A kérdező "A" lehet csak simán az alkatrész kicserélését kérdezte, de nem így tette fel a kérdést.
2. Válaszként pedig "B" úgy értette, hogy a CSERE (logikusan) az alkatrészt is beleérve kérdezi, hiszen valamire ki kell cserélni.
Ha megkérdezel egy autókozmetikát, hogy mennyibe kerül egy
varázs-garázs
tisztítás, akkor nem csak a munkadíjat fogják megmondani a felhasznált vegyszerek/tisztítószerek nélkül, hanem az egésznek az árát!
Próbáld majd ki, hogy kérdezd meg külön a munkadíjat (így megkapod -kizárt, hogy megmondják- a felhasznált tisztítószerek árát) és meglátod, hogy ott sem a vegyszerek a nagy tétel.
Szóval amíg nem tisztázott, hogy konkrétan ki mire gondolt (ezt a szerelő sajnos most nem tudja megerősíteni, mert csak egy oldalt ismerünk....a kérdezőt és ha ő értett félre valamit vagy nem terjedt ki részletekre a kérdése, akkor nem pontos az információ) a párbeszédben.
Amíg ez nem tisztázott, addig rugózhatsz a értelmezésed szerint....felesleges.
Csak "szárazon" a csere valóban sok ennyiért, de mivel nem tudunk szinte semmit....kár erről tovább beszélni.
Az utolsó mondatoddal teljesen egyetértek.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72864 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 23:16:24 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 19:08:28
Ellenőrizni kell a klíma kuplung menesztőtárcsa hézagot. Ha túl nagy, okozhat ilyet.
Gondolom ehez a mutatványhoz, gáz le kompresszor ki, beállit, komp. Vissza, gáz visszatölt a sorrend!
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72865 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 12:27:54 »
Idézetet írta: szili00 - 2017.07.23 vasárnap, 23:16:24
Gondolom ehez a mutatványhoz, gáz le kompresszor ki, beállit, komp. Vissza, gáz visszatölt a sorrend!
Attól függ, hogy ki milyen ügyes (van-e nőgyógyász gyakorlata) és le jön-e a menesztőtárcsa könnyen úgy, hogy a helyén van a kompresszor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72866 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:36:11 »
Sziasztok,
mostanság igen sokat rohangálok városban, 2km oda, 2km vissza. Gondolom emiatt kezd lemerülni az akksi, legalábbis néha indítás után égve marad az esp meg nem is tudom milyen piktogram. Most felhoztam feltölteni az akkut, de mikor be akartam zárni kulccsal az autót, csak a vezetőoldalit zárta be. Ez normális? Nem kellett volna bezárni az összeset? Kezd/meghalt valamelyik zár?
üdv,
Zoli
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72867 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:38:53 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.07.26 szerda, 20:36:11
Sziasztok,
mostanság igen sokat rohangálok városban, 2km oda, 2km vissza. Gondolom emiatt kezd lemerülni az akksi, legalábbis néha indítás után égve marad az esp meg nem is tudom milyen piktogram. Most felhoztam feltölteni az akkut, de mikor be akartam zárni kulccsal az autót, csak a vezetőoldalit zárta be. Ez normális? Nem kellett volna bezárni az összeset? Kezd/meghalt valamelyik zár?
üdv,
Zoli
Aksi nélkül igen.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72868 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:50:15 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.07.26 szerda, 20:38:53
Aksi nélkül igen.
Miért, ha elfordítom a kulcsot, nem ad jelet a többi zárnak? Ez csak elektromosan működik?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72869 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:52:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.07.26 szerda, 20:50:15
Miért, ha elfordítom a kulcsot, nem ad jelet a többi zárnak? Ez csak elektromosan működik?
Ha nincs akku az autóban, az elektromos alkatrészek hogyan működjenek?
Hogyan lehetne mechanikusan összekötni az összes ajtózárat, amik zsanérokon elmozdulnak?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.26 szerda, 20:55:48 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3726
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72870 Dátum:
2017.07.26 szerda, 20:57:07 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.07.26 szerda, 20:50:15
Miért, ha elfordítom a kulcsot, nem ad jelet a többi zárnak? Ez csak elektromosan működik?
Ha nincs akku,csak mechanikusan tudsz zárni..első ajtót.A többit kézzel kell nyomkodni.
De legközelebb nyitott vezetőajtónál bezárod távval vagy központival (4ajtót),akkut kiveszed,
majd kihúzott kilinccsel becsukod a vezető ajtót...
2 éve volt valami riasztó problémám,jól begyakoroltam
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72871 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:04:15 »
Jó, a lényeg, hogy ennek így kell működni.
Kösz mindenkinek.
Az viszont mennyire normális, hogy lemerül az akku ha 600km csak városban teszek meg, legtöbbször az említett 2-2km-es szakaszokon?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72872 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:09:15 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.07.26 szerda, 21:04:15
Jó, a lényeg, hogy ennek így kell működni.
Kösz mindenkinek.
Az viszont mennyire normális, hogy lemerül az akku ha 600km csak városban teszek meg, legtöbbször az említett 2-2km-es szakaszokon?
Világítással?
Klíma gondolom megy, hűtőventilátor elég nagy fogyasztó. Plusz még egyéb fogyasztók folyamatosan.
Töltésed mennyi?
Akku állapota? Lehet egyébként simán problémamentes -még- ha hosszabb úton használod, de ezt a rövidet nem viseli már jól.
2-2 km kocsival?
Bringázz, jobban jársz!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72873 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:11:34 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 21:09:15
Világítással?
Klíma gondolom megy, hűtőventilátor elég nagy fogyasztó. Plusz még egyéb fogyasztók folyamatosan.
Töltésed mennyi?
Akku állapota? Lehet egyébként simán problémamentes -még- ha hosszabb úton használod, de ezt a rövidet nem viseli már jól.
2-2 km kocsival?
Bringázz, jobban jársz!
Persze, megy minden, zene is.
Töltést nézhetem a műszertesztben? Az megbízható?
Az akku egy spirálcellás Optima Red, 3-4 éves kb., az állapotáról nem tudok nyilatkozni, de arra tippelnék hogy nem túl jó, mivel lemerül.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72874 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:13:26 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.07.26 szerda, 21:11:34
Persze, megy minden, zene is.
Töltést nézhetem a műszertesztben? Az megbízható?
Az akku egy spirálcellás Optima Red, 3-4 éves kb., az állapotáról nem tudok nyilatkozni, de arra tippelnék hogy nem túl jó, mivel lemerül.
Pontosabb egy multiméter, de a 400 forintos!
A spirálcellás akku nem indító akkumulátor! Más felhasználásra van kitalálva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72875 Dátum:
2017.07.26 szerda, 21:25:27 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 21:13:26
Pontosabb egy multiméter, de a 400 forintos!
A spirálcellás akku nem indító akkumulátor! Más felhasználásra van kitalálva.
Akkor a spirálcellás akku nem alkalmas személyautóba?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.26 szerda, 21:30:56 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72876 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 07:46:56 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.07.26 szerda, 20:36:11
Sziasztok,
mostanság igen sokat rohangálok városban, 2km oda, 2km vissza. Gondolom emiatt kezd lemerülni az akksi, legalábbis néha indítás után égve marad az esp meg nem is tudom milyen piktogram. Most felhoztam feltölteni az akkut, de mikor be akartam zárni kulccsal az autót, csak a vezetőoldalit zárta be. Ez normális? Nem kellett volna bezárni az összeset? Kezd/meghalt valamelyik zár?
üdv,
Zoli
Ilyenkor előbb kell rácsukni az ajtót az autóra, és utána levenni auz akksisarut. Mechanikusan csak a bal egyet nyitja-csukja a kulcs, a többit elektronikusan vezérli a bal egy zárszerkezete.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72877 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 07:49:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.07.26 szerda, 21:25:27
Akkor a spirálcellás akku nem alkalmas személyautóba?
De, ha olyan audio cucc van benne. Ahhoz kifejezetten jó!
Indítani meg egy arra kitalált (indító akku) akkumulátor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72878 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 07:49:43 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2017.07.26 szerda, 21:11:34
Persze, megy minden, zene is.
Töltést nézhetem a műszertesztben? Az megbízható?
Az akku egy spirálcellás Optima Red, 3-4 éves kb., az állapotáról nem tudok nyilatkozni, de arra tippelnék hogy nem túl jó, mivel lemerül.
Abszolút nem. Nekem a műszerfal 13,4 V-ot mutatott akkor, amikor a kézi műszer rendes 14,2 körülit. Ahogy kapcsoltam fel a fogyasztókat, úgy ment le a műszerfal által mutatott érték, miközben a kézi műszeren nem változott, vagy mondjuk csak egy tizedet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72879 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 08:17:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.27 csütörtök, 07:49:43
Abszolút nem. Nekem a műszerfal 13,4 V-ot mutatott akkor, amikor a kézi műszer rendes 14,2 körülit. Ahogy kapcsoltam fel a fogyasztókat, úgy ment le a műszerfal által mutatott érték, miközben a kézi műszeren nem változott, vagy mondjuk csak egy tizedet.
AndyA
Hová tetted a kéziműszert?
Az akksira?
Épp most volt egy nagy szopásom az önindító / akkumulátorral.
Ha a multimétert az akkura teszem, 13,8V-ot mutat.
A benti, műszerekre kötött "hobby" V-mérő 12,7V-ot.
Ahogy kapcsolom be a fogyasztókat, lemegy akár 12,1V-ra is.
Az akksin mért még akkor sem változik.
Gondolom az akksin a generátor töltőfeszt mutatja, a benti pedig a fogyasztók "után" van, így azok elveszik a feszt a benti mérőtől.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72880 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 08:19:43 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.07.27 csütörtök, 08:17:52
Hová tetted a kéziműszert?
Az akksira?
Épp most volt egy nagy szopásom az önindító / akkumulátorral.
Ha a multimétert az akkura teszem, 13,8V-ot mutat.
A benti, műszerekre kötött "hobby" V-mérő 12,7V-ot.
Ahogy kapcsolom be a fogyasztókat, lemegy akár 12,1V-ra is.
Az akksin mért még akkor sem változik.
Gondolom az akksin a generátor töltőfeszt mutatja, a benti pedig a fogyasztók "után" van, így azok elveszik a feszt a benti mérőtől.
az aksin kell mérni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72881 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 08:25:55 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.07.27 csütörtök, 08:17:52
Hová tetted a kéziműszert?
Az akksira?
Épp most volt egy nagy szopásom az önindító / akkumulátorral.
Ha a multimétert az akkura teszem, 13,8V-ot mutat.
A benti, műszerekre kötött "hobby" V-mérő 12,7V-ot.
Ahogy kapcsolom be a fogyasztókat, lemegy akár 12,1V-ra is.
Az akksin mért még akkor sem változik.
Gondolom az akksin a generátor töltőfeszt mutatja, a benti pedig a fogyasztók "után" van, így azok elveszik a feszt a benti mérőtől.
Persze.
A műszerfal nem tudom, honnan veszi. Az OK, hogy sok fogyasztó felkapcsolásakor 1-2 tizedet lemegy a fesz (alapjáraton), de az netto hülyeség, amit a műszercsoport mond, hogy 1V-nál többel esne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72882 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 11:12:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.27 csütörtök, 08:25:55
Persze.
A műszerfal nem tudom, honnan veszi. Az OK, hogy sok fogyasztó felkapcsolásakor 1-2 tizedet lemegy a fesz (alapjáraton), de az netto hülyeség, amit a műszercsoport mond, hogy 1V-nál többel esne.
AndyA
Ezt a típust nem ismerem annyira, de szerintem az 1V belefér. A műszerfali mérő csak tájékoztatás jelleggel kerül oda. Nem hinném, hogy a közvetlen töltőfeszt mutatná. (akkor baj is lenne)
Így meg a sok-sok fogyasztó, hűtőventilátor, klíma, világítások, rádió simán levehet 1 V-ot.
Kíváncsi lennék egy reprezentáns körmérésre.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72883 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 13:59:52 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.07.27 csütörtök, 11:12:20
Ezt a típust nem ismerem annyira, de szerintem az 1V belefér. A műszerfali mérő csak tájékoztatás jelleggel kerül oda. Nem hinném, hogy a közvetlen töltőfeszt mutatná. (akkor baj is lenne)
Így meg a sok-sok fogyasztó, hűtőventilátor, klíma, világítások, rádió simán levehet 1 V-ot.
Kíváncsi lennék egy reprezentáns körmérésre.
De nem vesz le. Ha normális műszerrel is méred ellenpróbából, a műszercsoport sokkal alacsonyabb feszt mutat, mint a kézi műszer az akksin. Amíg nincs terhelés, addig kb. ugyanazt, és ahogy nő a terhelés, azzal arányosan egyre kevesebbet a kézi műszerhez képest. Legalábbis az enyém ilyen, jól meg is copatott anno.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72884 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 14:50:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.27 csütörtök, 13:59:52
De nem vesz le. Ha normális műszerrel is méred ellenpróbából, a műszercsoport sokkal alacsonyabb feszt mutat, mint a kézi műszer az akksin. Amíg nincs terhelés, addig kb. ugyanazt, és ahogy nő a terhelés, azzal arányosan egyre kevesebbet a kézi műszerhez képest. Legalábbis az enyém ilyen, jól meg is copatott anno.
AndyA
Hát dombon ülő ló legyek, ha nem próbálom ki a 7végén
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72885 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 15:37:45 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.07.27 csütörtök, 14:50:52
Hát dombon ülő ló legyek, ha nem próbálom ki a 7végén
Ne próbáld ki! Legyél dombon ülő ló...!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sicerv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72886 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 20:13:16 »
Üdv. mindenkinek!
Első hozzászólásom, pedig régi mondeós vagyok, volt egyes, kettes, hármas régebbi (90 ló,) meg most egy 2006 130 lovas dízel kombi. Az újabb külsőre olyan, mint a régi, csak kicsit brutálabb a motor teljesítménye...
Viszont már most az elején (bő egy hónapja van meg,) megtapasztalom az ezzel kapcsolatos nyűgöt is.
A napokban egy harcos menet után rövid vásárlási szünet következett, majd hajtottam volna tovább, de eltűnt a ménes, csak pár gebe maradt. Egyből, mert itt azért olvasgattam előtte ezt-azt, figyeltem a műszerfalat, és villogott is az izzitásvisszajelző. Leállítom, indítom, megint, újra megpróbálom pár másodperc várakozással, elmúlt. Irány Kapolcs, semmi gond nélkül.
Most kedden hasonló előzmények, de csak miután lehűlt "javult" meg. Kiolvastattam, a turbón lévő, (vagy azt szabályozó?) jeladó hibáját írja.
Vélemények, mit tegyek?
Amúgy 250 000 km-es, és még a vásárlás után nem cseréltettem szűrőket, olajat, nem ismert a szíjak egyebek állapota, csak "befogtam", illetve egy lukas turbócsövet cseréltettem azonnal rajt. Volt, van egy olyan hibája is, amit fentebb is olvastam, hogy az indulása nem olyan "határozott" mint a másik vagy az előző mondeóinké volt, hogy egy pöccentéssel stabilan jól megy, hanem 1- másfél másodpercet is rajthagyom az önindítón az áramot, és utána is kicsit alacsonyabb fordulatszámon indul, mjad 2-3 másodperc alatt rendesen beáll a normál fordulat. Onnan olyan mint a bivaly, de volt már, hogy sötétben első kigyorsításkor (munkahelyem az autópálya felhajtótól 2 km...) komolyabb füstpamacsot láttam a mögöttem jövő lámpafényében...
Mit mondotok, mit tennétek, nézetnétek cserélnétek (porlasztók?) illetve mi ez az alkatrész amit a kiolvasó kiírt, és hol, mennyi körül lenne a javítás.
Vagy másképp fogalmazva Győr 100 km-es körzetében egy jó szakit tudnátok-e ajánlani, akinek szívügye és érti az efféle gépek lelkét?
Naplózva
2 Mk3 kombi egyik a leggyengébb, a másik a legerősebb motorral. (2002 és 2006 évj.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72887 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:11:09 »
Idézetet írta: sicerv - 2017.07.27 csütörtök, 20:13:16
Üdv. mindenkinek!
Első hozzászólásom, pedig régi mondeós vagyok, volt egyes, kettes, hármas régebbi (90 ló,) meg most egy 2006 130 lovas dízel kombi. Az újabb külsőre olyan, mint a régi, csak kicsit brutálabb a motor teljesítménye...
Viszont már most az elején (bő egy hónapja van meg,) megtapasztalom az ezzel kapcsolatos nyűgöt is.
A napokban egy harcos menet után rövid vásárlási szünet következett, majd hajtottam volna tovább, de eltűnt a ménes, csak pár gebe maradt. Egyből, mert itt azért olvasgattam előtte ezt-azt, figyeltem a műszerfalat, és villogott is az izzitásvisszajelző. Leállítom, indítom, megint, újra megpróbálom pár másodperc várakozással, elmúlt. Irány Kapolcs, semmi gond nélkül.
Most kedden hasonló előzmények, de csak miután lehűlt "javult" meg. Kiolvastattam, a turbón lévő, (vagy azt szabályozó?) jeladó hibáját írja.
Vélemények, mit tegyek?
Amúgy 250 000 km-es, és még a vásárlás után nem cseréltettem szűrőket, olajat, nem ismert a szíjak egyebek állapota, csak "befogtam", illetve egy lukas turbócsövet cseréltettem azonnal rajt. Volt, van egy olyan hibája is, amit fentebb is olvastam, hogy az indulása nem olyan "határozott" mint a másik vagy az előző mondeóinké volt, hogy egy pöccentéssel stabilan jól megy, hanem 1- másfél másodpercet is rajthagyom az önindítón az áramot, és utána is kicsit alacsonyabb fordulatszámon indul, mjad 2-3 másodperc alatt rendesen beáll a normál fordulat. Onnan olyan mint a bivaly, de volt már, hogy sötétben első kigyorsításkor (munkahelyem az autópálya felhajtótól 2 km...) komolyabb füstpamacsot láttam a mögöttem jövő lámpafényében...
Mit mondotok, mit tennétek, nézetnétek cserélnétek (porlasztók?) illetve mi ez az alkatrész amit a kiolvasó kiírt, és hol, mennyi körül lenne a javítás.
Vagy másképp fogalmazva Győr 100 km-es körzetében egy jó szakit tudnátok-e ajánlani, akinek szívügye és érti az efféle gépek lelkét?
1.vegyél egy turbóelektronikát vagy javíttasd meg.cikk az FAQ-ban.
2.cseréld le az olajat és a szűrőket minél hamarabb!
3.láncos a motor,így ezzel nem sok gondod lesz.
4.dugózd le az egr szelepet,és pucold ki a szívósort.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sicerv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72888 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:40:53 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.27 csütörtök, 21:11:09
1.vegyél egy turbóelektronikát vagy javíttasd meg.cikk az FAQ-ban.
2.cseréld le az olajat és a szűrőket minél hamarabb!
3.láncos a motor,így ezzel nem sok gondod lesz.
4.dugózd le az egr szelepet,és pucold ki a szívósort.
Üdv!
Köszönöm a választ, a kettes sor tiszta sor, már megrendeltem a szerelőnél, de az egyes ponthoz egy linket vagy egy szakit ajánlhatnál, illetve a 4. sor mit takar pontosabban?
Illetve szerinted így mennyit közlekedhetek vele, mert amúgy egy élmény volna, meg néha szükséges is
!
Naplózva
2 Mk3 kombi egyik a leggyengébb, a másik a legerősebb motorral. (2002 és 2006 évj.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72889 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 21:53:49 »
Idézetet írta: sicerv - 2017.07.27 csütörtök, 21:40:53
Üdv!
Köszönöm a választ, a kettes sor tiszta sor, már megrendeltem a szerelőnél, de az egyes ponthoz egy linket vagy egy szakit ajánlhatnál, illetve a 4. sor mit takar pontosabban?
Illetve szerinted így mennyit közlekedhetek vele, mert amúgy egy élmény volna, meg néha szükséges is
!
1.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
4.közlekedhetsz,csak ezeket javasolt meglépni
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=EGR_dugózás_Mk3_dízelmotorokon
vidd el szerelőhöz,vagy csináld magad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72890 Dátum:
2017.07.28 péntek, 07:54:32 »
Idézetet írta: sicerv - 2017.07.27 csütörtök, 20:13:16
Üdv. mindenkinek!
Első hozzászólásom, pedig régi mondeós vagyok, volt egyes, kettes, hármas régebbi (90 ló,) meg most egy 2006 130 lovas dízel kombi. Az újabb külsőre olyan, mint a régi, csak kicsit brutálabb a motor teljesítménye...
Viszont már most az elején (bő egy hónapja van meg,) megtapasztalom az ezzel kapcsolatos nyűgöt is.
A napokban egy harcos menet után rövid vásárlási szünet következett, majd hajtottam volna tovább, de eltűnt a ménes, csak pár gebe maradt. Egyből, mert itt azért olvasgattam előtte ezt-azt, figyeltem a műszerfalat, és villogott is az izzitásvisszajelző. Leállítom, indítom, megint, újra megpróbálom pár másodperc várakozással, elmúlt. Irány Kapolcs, semmi gond nélkül.
Most kedden hasonló előzmények, de csak miután lehűlt "javult" meg. Kiolvastattam, a turbón lévő, (vagy azt szabályozó?) jeladó hibáját írja.
Vélemények, mit tegyek?
Amúgy 250 000 km-es, és még a vásárlás után nem cseréltettem szűrőket, olajat, nem ismert a szíjak egyebek állapota, csak "befogtam", illetve egy lukas turbócsövet cseréltettem azonnal rajt. Volt, van egy olyan hibája is, amit fentebb is olvastam, hogy az indulása nem olyan "határozott" mint a másik vagy az előző mondeóinké volt, hogy egy pöccentéssel stabilan jól megy, hanem 1- másfél másodpercet is rajthagyom az önindítón az áramot, és utána is kicsit alacsonyabb fordulatszámon indul, mjad 2-3 másodperc alatt rendesen beáll a normál fordulat. Onnan olyan mint a bivaly, de volt már, hogy sötétben első kigyorsításkor (munkahelyem az autópálya felhajtótól 2 km...) komolyabb füstpamacsot láttam a mögöttem jövő lámpafényében...
Mit mondotok, mit tennétek, nézetnétek cserélnétek (porlasztók?) illetve mi ez az alkatrész amit a kiolvasó kiírt, és hol, mennyi körül lenne a javítás.
Vagy másképp fogalmazva Győr 100 km-es körzetében egy jó szakit tudnátok-e ajánlani, akinek szívügye és érti az efféle gépek lelkét?
Alf válaszához: Ellenőrizd, hogy a turbo geometriállítása akadály nékül, rendesen működik-e, mert hiába javítod meg az elektronikát, újra el fog hasalni.
Ha nem az igazi, irány Súr, neked nincs messze, Ervin gyógyítja olyan 25 ezer Ft környékén.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
znk
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72891 Dátum:
2017.07.28 péntek, 11:36:21 »
Szép napot!:)
Találtam neten egy táblázatot a csereperiódusokról, amely szerint 150 000 kilométerenként kell vezérlést cserélni benzines mk2-ben. Kérdésem, h ez mennyire valós szám? Ti mennyi után szoktatok cserélni?
Üdv.
Naplózva
Mondeo mkII 1.8 Turnier B+LPG
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72892 Dátum:
2017.07.28 péntek, 11:53:55 »
Idézetet írta: znk - 2017.07.28 péntek, 11:36:21
Szép napot!:)
Találtam neten egy táblázatot a csereperiódusokról, amely szerint 150 000 kilométerenként kell vezérlést cserélni benzines mk2-ben. Kérdésem, h ez mennyire valós szám? Ti mennyi után szoktatok cserélni?
Üdv.
Ez MK3 topic...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72893 Dátum:
2017.07.28 péntek, 12:00:13 »
Idézetet írta: znk - 2017.07.28 péntek, 11:36:21
Szép napot!:)
Találtam neten egy táblázatot a csereperiódusokról, amely szerint 150 000 kilométerenként kell vezérlést cserélni benzines mk2-ben. Kérdésem, h ez mennyire valós szám? Ti mennyi után szoktatok cserélni?
Üdv.
Rossz táblázatot néztél vagy nem jó autóhoz.
120.000 km vagy 60 hónap a csereperiódus.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sicerv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72894 Dátum:
2017.07.28 péntek, 18:57:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.28 péntek, 07:54:32
Alf válaszához: Ellenőrizd, hogy a turbo geometriállítása akadály nékül, rendesen működik-e, mert hiába javítod meg az elektronikát, újra el fog hasalni.
Ha nem az igazi, irány Súr, neked nincs messze, Ervin gyógyítja olyan 25 ezer Ft környékén.
AndyA
Köszönöm a tippet, azt hiszem kérek is időpontot, csak kérnék pontosabb elérhetőséget, mert sajnos így nem mond sokat, kit keressek.
Naplózva
2 Mk3 kombi egyik a leggyengébb, a másik a legerősebb motorral. (2002 és 2006 évj.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72895 Dátum:
2017.07.28 péntek, 21:30:10 »
Idézetet írta: sicerv - 2017.07.28 péntek, 18:57:26
Köszönöm a tippet, azt hiszem kérek is időpontot, csak kérnék pontosabb elérhetőséget, mert sajnos így nem mond sokat, kit keressek.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzIstván
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72896 Dátum:
2017.07.30 vasárnap, 23:08:56 »
Sziasztok!
Megint egy kérdésem lenne hozzátok, mint tapasztalt Mondeo felhasználókhoz. Nemrégiben kapott az autó 4 új féktárcsát, hozzá fékbetéteket, valamint a bal hátsó féknyereg is ki lett cserélve. Nos az autó azóta ráz. Kb 110 és 140 között. Nem igazán tudom hogy az eleje vagy a hátulja, mert néha a kormány is rázkódik, de van olyan hogy az nem de az autó igen. Kerekek ki lettek centírozva. Szerelő azt mondja, hogy szerinte a kerékagy lehet deformálódva, cserét javasol. Mielőtt azért belevágnék, gondoltam megkérdezlek bennetek, hátha valaki hozzá tud szólni. Előre is köszi.
Ja még egy: Elektromos napfénytető beadta az unalmast. Jobban mondva működik, de csak ha a nyitó gombot előre fele nyomom. Több gombállára nem reagál. Központi zárral is működött eddig szépen, most már erre sem csinál semmit. Szerintetek ez csak kapcsoló hiba, vagy mélyebben gyökerező problémáról lehet szó (gondolok itt valami vezérlésre)?
Köszi!!!
Naplózva
2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72897 Dátum:
2017.07.30 vasárnap, 23:23:53 »
Idézetet írta: SzIstván - 2017.07.30 vasárnap, 23:08:56
Sziasztok!
Megint egy kérdésem lenne hozzátok, mint tapasztalt Mondeo felhasználókhoz. Nemrégiben kapott az autó 4 új féktárcsát, hozzá fékbetéteket, valamint a bal hátsó féknyereg is ki lett cserélve. Nos az autó azóta ráz. Kb 110 és 140 között. Nem igazán tudom hogy az eleje vagy a hátulja, mert néha a kormány is rázkódik, de van olyan hogy az nem de az autó igen. Kerekek ki lettek centírozva. Szerelő azt mondja, hogy szerinte a kerékagy lehet deformálódva, cserét javasol. Mielőtt azért belevágnék, gondoltam megkérdezlek bennetek, hátha valaki hozzá tud szólni. Előre is köszi.
Ja még egy: Elektromos napfénytető beadta az unalmast. Jobban mondva működik, de csak ha a nyitó gombot előre fele nyomom. Több gombállára nem reagál. Központi zárral is működött eddig szépen, most már erre sem csinál semmit. Szerintetek ez csak kapcsoló hiba, vagy mélyebben gyökerező problémáról lehet szó (gondolok itt valami vezérlésre)?
Köszi!!!
Fékezéskor ráz/remeg vagy fékezés nélkül is?
A kerékagy deformálódott.... a féktárcsa cserétől?
Na és melyik kerékagy cseréjét javasolja ez a
szerelő
? Két elsőt vagy mind a 4-et?
Én nem feltétlenül hinnék neki, ha féktárcsát sem tud úgy cserélni, hogy az jó legyen!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.31 hétfő, 07:10:09 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72898 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 09:14:00 »
Idézetet írta: SzIstván - 2017.07.30 vasárnap, 23:08:56
Sziasztok!
Megint egy kérdésem lenne hozzátok, mint tapasztalt Mondeo felhasználókhoz. Nemrégiben kapott az autó 4 új féktárcsát, hozzá fékbetéteket, valamint a bal hátsó féknyereg is ki lett cserélve. Nos az autó azóta ráz. Kb 110 és 140 között. Nem igazán tudom hogy az eleje vagy a hátulja, mert néha a kormány is rázkódik, de van olyan hogy az nem de az autó igen. Kerekek ki lettek centírozva. Szerelő azt mondja, hogy szerinte a kerékagy lehet deformálódva, cserét javasol. Mielőtt azért belevágnék, gondoltam megkérdezlek bennetek, hátha valaki hozzá tud szólni. Előre is köszi.
Ja még egy: Elektromos napfénytető beadta az unalmast. Jobban mondva működik, de csak ha a nyitó gombot előre fele nyomom. Több gombállára nem reagál. Központi zárral is működött eddig szépen, most már erre sem csinál semmit. Szerintetek ez csak kapcsoló hiba, vagy mélyebben gyökerező problémáról lehet szó (gondolok itt valami vezérlésre)?
Köszi!!!
Valamelyik gumi nem szál szakadt? Centirnál nemigen tudja megmondani. Ha van téli gumi próbáld ki azzal egy körre.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72899 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 09:40:41 »
Idézetet írta: brughom - 2017.07.31 hétfő, 09:14:00
Valamelyik gumi nem szál szakadt? Centirnál nemigen tudja megmondani. Ha van téli gumi próbáld ki azzal egy körre.
A féktárcsacserétől szakadt el...? Igen szerencsétlen véletlen egybeesés lenne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
1451
1452
1453
1454
1455
1456
1457
[
1458
]
1459
1460
1461
1462
1463
1464
1465
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ