Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.11 szombat, 08:01:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 392 393 [394] 395 396 397 398 399 400 401 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19872048 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19650 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:25:36 »

Én minden 3ik tank után nyomok 1 dizel injektor tisztítót.Még fölfelé nem ment a fogyim.Pláne 1 lityót..... Wink wave

Szép dolog az ,de fölösleges pénzkidobás minden tankhoz rakni, fél évente elég egy teli tankhoz az viszlát....bajt nem okoz mondjuk... eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19651 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:26:41 »

én mondjuk teszek bele 2T olajat is és imádják egymást,a rohadékok... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19652 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:29:09 »

Szép dolog az ,de fölösleges pénzkidobás minden tankhoz rakni, fél évente elég egy teli tankhoz az viszlát....bajt nem okoz mondjuk... eljen
A harmadik tank után már elgurultam majd 3000 km-t.5öt ír a cucc doksija,de nekem ennyit megér.Van aki fél év alatt gurulja
le az 5e-t. vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19653 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:37:44 »

Hali

Az üzemanyag szűrő merre van? Kicserélném lassan, mert mióta meg van a járgány, azóta nem volt cserélve.

Üdv
Csaba
Az az benzin szűrő, amit cserélni kell periodikusan az az "alváz" mélyedésében van a hátsó kerék előtt nem sokkal, ezüst színű henger. Ez védi az előremenő üa rendszert és az injektorokat -amiknek azért van saját szűrőjük is.
A csereciklust keresd ki a FORD ETIS-en: http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do

Van azon kívül 2 szűrő (egy durva műanyag háló és egy finom pumpa-előszűrő) az üzemanyag ellátóban, a tankban, amit nem kell elvileg cserélni, de el tud tömődni ha nagyon rossz minőségű benzint tankolnak hosszú távon.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19654 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:39:52 »

A harmadik tank után már elgurultam majd 3000 km-t.5öt ír a cucc doksija,de nekem ennyit megér.Van aki fél év alatt gurulja
le az 5e-t. vigyor3 Wink wave
Én a bioetanolra esküszöm, az visz mindent mivel alkohol, tehát keveredik a vízzel is, tehát tuti jó eplus2
Persze 40-es keveréknek bekeverve minőségi 2T felsőkenővel!!! 3-4liter egy tele tankhoz, és tiszta és vízmentes a rendszer!!! Wink  Már használom, és áprilisig minden tanknál kap.
Nem volt mostanában dolgom pesten, ezért Selénia 5W-30-as full szintetikus diesel motorolajat vettem(eddig gyári ford olajat használtam), most hétvégén akarom cserélni. Mit szóltok hozzá, jó lehet?? Használt már valaki?
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.30 péntek, 21:46:08 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19655 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:50:04 »

Én a bioetanolra esküszöm, az visz mindent mivel alkohol, tehát keveredik a vízzel is, tehát tuti jó eplus2
Persze 40-es keveréknek bekeverve minőségi 2T felsőkenővel!!! 3-4liter egy tele tankhoz, és tiszta és vízmentes a rendszer!!! Wink  Már használom, és áprilisig minden tanknál kap.
Nem volt mostanában dolgom pesten, ezért Selénia 5W-30-as full szintetikus diesel motorolajat vettem(eddig gyári ford olajat használtam), most hétvégén akarom cserélni. Mit szóltok hozzá, jó lehet?? Használt már valaki?
De én alkeszt nem tehetek az ézékeny lelkületű autómba........ Cry Grin
Azt az olajat nem ismerem,de a full szintetik nem lehet rossz. eljen
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19656 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:58:21 »

Az az benzin szűrő, amit cserélni kell periodikusan az az "alváz" mélyedésében van a hátsó kerék előtt nem sokkal, ezüst színű henger. Ez védi az előremenő üa rendszert és az injektorokat -amiknek azért van saját szűrőjük is.
A csereciklust keresd ki a FORD ETIS-en: http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do

Van azon kívül 2 szűrő (egy durva műanyag háló és egy finom pumpa-előszűrő) az üzemanyag ellátóban, a tankban, amit nem kell elvileg cserélni, de el tud tömődni ha nagyon rossz minőségű benzint tankolnak hosszú távon.

Köszi

Eképpen járok el.

Üdv
Csaba
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19657 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:58:45 »

De én alkeszt nem tehetek az ézékeny lelkületű autómba........ Cry Grin
Azt az olajat nem ismerem,de a full szintetik nem lehet rossz. eljen
 Wink wave
Ha TDCi-m lenne, én abba is raknám(bioetanol)....tudod, kis mennyiségben gyógyszer, nagyban meg orvosság! eplus2
Ez a Selénia az Alfa-Fiat JTDm 1,9-2,4-es legkorszerűbb dieselek gyári motorolaja...annyira gagyi nem lehet. fejvakaras wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.30 péntek, 22:00:35 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #19658 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:59:25 »

Én a bioetanolra esküszöm, az visz mindent mivel alkohol, tehát keveredik a vízzel is, tehát tuti jó eplus2
Persze 40-es keveréknek bekeverve minőségi 2T felsőkenővel!!! 3-4liter egy tele tankhoz, és tiszta és vízmentes a rendszer!!! Wink  Már használom, és áprilisig minden tanknál kap.
Nem volt mostanában dolgom pesten, ezért Selénia 5W-30-as full szintetikus diesel motorolajat vettem(eddig gyári ford olajat használtam), most hétvégén akarom cserélni. Mit szóltok hozzá, jó lehet?? Használt már valaki?

Biztos nagyon jó üza rendszer tisztitó az alkesz.Annó mikor még bilincs volt szovjet népen, a den.szeszt használtuk erre a célra, de annak is volt 4% víztartalma! Nem tudom a bioethanol mennyi vizet tartalmaz.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #19659 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:01:56 »

Ha TDCi-m lenne, én abba is raknám(bioetanol)....tudod, kis mennyiségben gyógyszer, nagyban meg orvosság! eplus2
Ez a Selénia az Alfa-Fiat JTDm 1,9-2,4-es legkorszerűbb dieselek gyári motorolaja...annyira gagyi nem lehet. fejvakaras wave

Garantáltabb minőség, mint a mi ford olajunk. Az árán is látszik.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19660 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:02:11 »

Biztos nagyon jó üza rendszer tisztitó az alkesz.Annó mikor még bilincs volt szovjet népen, a den.szeszt használtuk erre a célra, de annak is volt 4% víztartalma! Nem tudom a bioethanol mennyi vizet tartalmaz.
A kutason múlik.... Wink normál esetben 85% alkohol 15% benzin és 0% víz. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19661 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:05:12 »

Ha TDCi-m lenne, én abba is raknám(bioetanol)....tudod, kis mennyiségben gyógyszer, nagyban meg orvosság! eplus2
Ez a Selénia az Alfa-Fiat JTDm 1,9-2,4-es legkorszerűbb dieselek gyári motorolaja...annyira gagyi nem lehet. fejvakaras wave
Én biza nem kockáztatnék.Az etanolnak semmilyen kenőhatása csincsen.Az meg nagyon kell a pumpedlinek! pias
Jó,értem én,hogy picit,de inkább azt sem. nyes nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #19662 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:06:59 »

A kutason múlik.... Wink normál esetben 85% alkohol 15% benzin és 0% víz. wave

Na ilyen eset , csak a könyvekben, elvileg létezik. wow1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19663 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:08:59 »

Én biza nem kockáztatnék.Az etanolnak semmilyen kenőhatása csincsen.Az meg nagyon kell a pumpedlinek! pias
Jó,értem én,hogy picit,de inkább azt sem. nyes nyes
Hát ezért keverek hozzá 1:40-ben 2T full szintetikus felsőkenőt... na így mit szólsz..? Cheesy
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19664 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:12:26 »

Garantáltabb minőség, mint a mi ford olajunk. Az árán is látszik.
Igen ennek 4000 felett van literje boltban.....de én annyiért vettem, mint a ford olajat... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19665 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:15:06 »

Hát ezért keverek hozzá 1:40-ben 2T full szintetikus felsőkenőt... na így mit szólsz..? Cheesy
Vegyél egy tdci-t,tedd meg,és ha minden oké 10-50ekm után,akkor én is teszek bele. nyes nyes nyes
De a 2t olajról már Gyurkával is dumáltunk,hogy az komálja. Wink wave
Én 790ért veszek 2-3 havonta egy ilyen cuclit oszt jól betöltöm.Ennek nagyrésze kerozin,a maradék 15-20% alkoholszármazékok.2dl-nek a 15-20%-a.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #19666 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:15:48 »

Én biza nem kockáztatnék.Az etanolnak semmilyen kenőhatása csincsen.Az meg nagyon kell a pumpedlinek! pias
Jó,értem én,hogy picit,de inkább azt sem. nyes nyes

Nem olyan kényes jószág az a pumpedli! Egy sima axiáldugattyus hidraulika pumpa, ahhoz, hogy müködni tudjon a felében levegőnek kell lennie. Akit érdekel a müködése a XVIII. kerben a Zádor utcában a hidropressz kft-nél az asztalon van egy plexiből, kedvére tekergetheti! Csak azt nem értem, alcsony fordulaton nekünk miért veszik el az üza nyomást a nyomásszabályzóval?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19667 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:18:42 »

Nem olyan kényes jószág az a pumpedli! Egy sima axiáldugattyus hidraulika pumpa, ahhoz, hogy müködni tudjon a felében levegőnek kell lennie. Akit érdekel a müködése a XVIII. kerben a Zádor utcában a hidropressz kft-nél az asztalon van egy plexiből, kedvére tekergetheti! Csak azt nem értem, alcsony fordulaton nekünk miért veszik el az üza nyomást a nyomásszabályzóval?
Az lehet......de a kényessége az árában is látszik,mondjuk 3kiló.És az elég elrettentő kockázati tényező. Wink wave
Ja, és az mindent visz, a csúcsokat is,csöveket,mindent.Ammár fél misi! szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.30 péntek, 22:25:21 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #19668 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:24:16 »

Az lehet......de a kényessége az árában is látszik,mondjuk 3kiló.És az elég elrettentő kockázati tényező. Wink wave

Ha arra jársz nézdd meg, érdekes, én is vagy tiz percig tekergettem, mire megértettem, hogy müxxik, pedig én tanultam hidraulikát!. A pumpedlinek amíg van rendes kenése, ha csörög, zörög, akkor is jónak kell lennie. A kérdés, a mai kénszegény gázolajok milyen kenést tudnak.
Naplózva
grafit ST
Vendég
« Új hozzászólás #19669 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:24:52 »

Nem férsz hozzá belülről...
A tankot le kell szedni alulról szomoru1
Autó felemel (vállakozóbb kedvűeknek akna), kipu eltol, hővédő leszed, tank leszed, csatik széthúz. Tankból üzemanyag ellátó kiszerel, pumpa benne csücsül.
Tankba kevés benya legyen különben lehidalsz és úszni fogsz.

A hiba egyébként eléggé üzemanyagellátás gondra utal.

De előtte mérjetek üzemanyag nyomást alapjáraton majd jól felpörgetve. 450kPa körül kell lennie, nagy gáznál se mehet le 400-420 alá. Szerintem Neked ott lesz a baj, hogy le fog esni, ha növeled a fogyasztást mert a pumpa nem tol eleget előre.
Mérés nélkül ne kezdj tankot leszedni.

Pfuuhh

Akkor ez szép meló lesz..a naftát hamar kitolom belöle..azzal nem lesz gond!  laugh
De elötte mindenképp mérünk, mert 3000 fölött már egész jó megy... 2esben 100km/h simán. Grin
Kösz még egyszer! worship

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19670 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:27:48 »

Vegyél egy tdci-t,tedd meg,és ha minden oké 10-50ekm után,akkor én is teszek bele. nyes nyes nyes
De a 2t olajról már Gyurkával is dumáltunk,hogy az komálja. Wink wave
Én 790ért veszek 2-3 havonta egy ilyen cuclit oszt jól betöltöm.Ennek nagyrésze kerozin,a maradék 15-20% alkoholszármazékok.2dl-nek a 15-20%-a.
OK! Értelek..de az adagoló mechanikája pontosabb illesztésű, mint a nagynyomású pumpedli...
A Di-m hibátlan, keveset eszik és Qrva jól megy, még nem cserélek Ci-re Cheesy hehe wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19671 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:29:08 »

Ha arra jársz nézdd meg, érdekes, én is vagy tiz percig tekergettem, mire megértettem, hogy müxxik, pedig én tanultam hidraulikát!. A pumpedlinek amíg van rendes kenése, ha csörög, zörög, akkor is jónak kell lennie. A kérdés, a mai kénszegény gázolajok milyen kenést tudnak.
Ja.Meg a jó minőségű szürők.
Csak apró szemcsék kezdjenek levállni a szivattyúból,vagy koszos go kerüljön bele,és lőttek az egész renszernek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19672 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:30:12 »

OK! Értelek..de az adagoló mechanikája pontosabb illesztésű, mint a nagynyomású pumpedli...
A Di-m hibátlan, keveset eszik és Qrva jól megy, még nem cserélek Ci-re Cheesy hehe wave
eljen
Nem lesz 2.2es sem? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #19673 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:35:11 »

OK! Értelek..de az adagoló mechanikája pontosabb illesztésű, mint a nagynyomású pumpedli...
A Di-m hibátlan, keveset eszik és Qrva jól megy, még nem cserélek Ci-re Cheesy hehe wave

Biztos, hogy a di. sokkal kiforotabb technika, kevesebb hibalehetőséggel, én napközben egy 5 hengeres volgswagent hajtok, 300e fölött van benne, megegyezik a mi di-nkel annak dizel baja még soha nem volt. De ha a szürőt 10e nél nem cserélem ki biztos, hogy 12e.nél eldugul.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19674 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:45:49 »

eljen
Nem lesz 2.2es sem? Roll Eyes
A szándék és a rávaló megvolt, csak egy olyan állapotú 3 éves 2,2-es nem, mint az én 8 éves Di-m.
Egyébként nem férek a bőrömbe, holnap egy 3éves gyárilag 170le-s TDI passat kombit nézek meg és próbálok ki..(ne kövezzetek meg!!) Sajna akárhogy is szeretném, de a 4-es mondit még mindig mérföldekkel csúnyábbnak látom, mint egy szép F2-es 3-ast...viszont most már 3-ast  nem akarok, akkor inkább marad ez, vagy más márka.. szomoru1 mondjuk nem szívesen..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19675 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:48:41 »

Biztos, hogy a di. sokkal kiforotabb technika, kevesebb hibalehetőséggel, én napközben egy 5 hengeres volgswagent hajtok, 300e fölött van benne, megegyezik a mi di-nkel annak dizel baja még soha nem volt. De ha a szürőt 10e nél nem cserélem ki biztos, hogy 12e.nél eldugul.
Hát ha 12-nél edugul, akkor vagy az üzemanyagod nagyon koszos, vagy nagyon pipec szűrőt használsz! Wink nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19676 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:52:11 »

A szándék és a rávaló megvolt, csak egy olyan állapotú 3 éves 2,2-es nem, mint az én 8 éves Di-m.
Egyébként nem férek a bőrömbe, holnap egy 3éves gyárilag 170le-s TDI passat kombit nézek meg és próbálok ki..(ne kövezzetek meg!!) Sajna akárhogy is szeretném, de a 4-es mondit még mindig mérföldekkel csúnyábbnak látom, mint egy szép F2-es 3-ast...viszont most már 3-ast  nem akarok, akkor inkább marad ez, vagy más márka.. szomoru1 mondjuk nem szívesen..
Hát,azok hengerenkénti szivattyúsak(pdtdi)........én félek azoktól.Darabja 250-300-400e.4van benne. Cry Cry Cry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #19677 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:52:54 »

Hát ha 12-nél edugul, akkor vagy az üzemanyagod nagyon koszos, vagy nagyon pipec szűrőt használsz! Wink nyes

Tank ki volt véve, tiszta volt! gyári Bosch szűrő!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19678 Dátum: 2009.10.31 szombat, 05:56:24 »

Hát,azok hengerenkénti szivattyúsak(pdtdi)........én félek azoktól.Darabja 250-300-400e.4van benne. Cry Cry Cry
Igen, utána néztem, azokban már a piezos PD elemek vannak,és 60-ért tudnék gyáriban újat...ha kellene..
Bár 16 éve dízelezek, de porlasztót még egyikben sem kellett cserélnem.. fejvakaras
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19679 Dátum: 2009.10.31 szombat, 06:08:51 »

Tank ki volt véve, tiszta volt! gyári Bosch szűrő!
A Bosch szűrő az tuti, nekem is minden szűrőm az, de fura hogy 12-nél már tele, bár ez is csak azt bizonyítja, hogy végzi a dolgát. eljen
Sok lehet a mikroszennyeződés a gázolajban? Hol tankolsz?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19680 Dátum: 2009.10.31 szombat, 06:46:38 »

Másik hogy csináltad?
Hány literhez öntöttél mennyit? füstöl-e? lement e az a tank amihez öntötted? azóta mennyit mentél?
stb,stb....

Kb 20 literhez öntöttem. Kicsit füstölt. Utánna ezt kifogyasztottam kb 1 deciig. Csak azután tankoltam rá.
Azóta kb 5 ezer km-et mentem. A fogyasztásom egyértelműen azóta növekedett meg.
Az autó kicsit jobban megy azóta. Füstölés valamennyire kell hogy legyen mert picit kormos a lökhárító, de 5 ezer km óta nem is mostam a verdát. Így szerintem az a pici korom folt normális.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #19681 Dátum: 2009.10.31 szombat, 07:46:54 »

egyik kollégám szeretne taxizni és Mondeo Mk3 kombira gondolt, arról szeretne infot hogy melyik dízel a legjobb erre  : a TDDI, vagy a TDCI ,  szóval hogy melyik a megbízhatóbb, strapabírobb és olcsóbb fenn tartani/alkatrész ügyileg

előre is köszi worship
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19682 Dátum: 2009.10.31 szombat, 07:53:28 »

egyik kollégám szeretne taxizni és Mondeo Mk3 kombira gondolt, arról szeretne infot hogy melyik dízel a legjobb erre  : a TDDI, vagy a TDCI ,  szóval hogy melyik a megbízhatóbb, strapabírobb és olcsóbb fenn tartani/alkatrész ügyileg

előre is köszi worship
A TDDi-t én kisebb szervízköltségűnek érzem. Csúcsot még senki nem cserélt rajta, a többit meg a Ci-n is kell...  wave
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #19683 Dátum: 2009.10.31 szombat, 08:01:29 »

A TDDi-t én kisebb szervízköltségűnek érzem. Csúcsot még senki nem cserélt rajta, a többit meg a Ci-n is kell...  wave

Attól függ, milyen évjáratút akar/tud venni. Megbízhatóság szempontjából a TDDi és a 2004 utáni TDCi már jó. Mivel a taxis sokat megy, ezért a fogyasztás se mindegy, a TDCi fél/egy literrel kevesebbet fogyaszt, csendesebb, lendületesebb. Alkatrészben a TDDi olcsóbb, meg a vételárban is.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #19684 Dátum: 2009.10.31 szombat, 08:07:44 »

Attól függ, milyen évjáratút akar/tud venni. Megbízhatóság szempontjából a TDDi és a 2004 utáni TDCi már jó. Mivel a taxis sokat megy, ezért a fogyasztás se mindegy, a TDCi fél/egy literrel kevesebbet fogyaszt, csendesebb, lendületesebb. Alkatrészben a TDDi olcsóbb, meg a vételárban is.


max 1,3 misiért, 2001-03 környékétől, szóval akkor a TDDi lenne a jobb választás?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19685 Dátum: 2009.10.31 szombat, 08:10:46 »

Attól függ, milyen évjáratút akar/tud venni. Megbízhatóság szempontjából a TDDi és a 2004 utáni TDCi már jó. Mivel a taxis sokat megy, ezért a fogyasztás se mindegy, a TDCi fél/egy literrel kevesebbet fogyaszt, csendesebb, lendületesebb. Alkatrészben a TDDi olcsóbb, meg a vételárban is.

A fogyasztással, nagyon nem értek egyet, most hogy nem klímázok 5,4-et evett a Di-m, úgy hogy nem tötyörgök.. Wink és ahogy olvasom a Bunyeké is nagyon jól fogyaszt...A fórumon olvasottak alapján inkább fordított a helyzet. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19686 Dátum: 2009.10.31 szombat, 08:14:32 »

max 1,3 misiért, 2001-03 környékétől, szóval akkor a TDDi lenne a jobb választás?
Minden autót le lehet gyilkolni, de ha TDDI-ből kifog egy megkímélt példányt, az kiviszi a világból....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19687 Dátum: 2009.10.31 szombat, 08:27:19 »

A fogyasztással, nagyon nem értek egyet, most hogy nem klímázok 5,4-et evett a Di-m, úgy hogy nem tötyörgök.. Wink és ahogy olvasom a Bunyeké is nagyon jól fogyaszt...A fórumon olvasottak alapján inkább fordított a helyzet. vigyor3
Valamelyik nap átszámolgattam,2500liter anyagot kajolt meg a verda 40e km alatt. Shocked Cheesy eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19688 Dátum: 2009.10.31 szombat, 08:31:12 »

egyik kollégám szeretne taxizni és Mondeo Mk3 kombira gondolt, arról szeretne infot hogy melyik dízel a legjobb erre  : a TDDI, vagy a TDCI ,  szóval hogy melyik a megbízhatóbb, strapabírobb és olcsóbb fenn tartani/alkatrész ügyileg

előre is köszi worship
Ha lepukkadt dízelt fog ki ,akkor teljesen mindegy.Ha beletud nyúlni egy megkímélt példányba,és tudja hogyan kell használni egy dizilt,akkor is teljesen mind1! Cheesy Wink wave
Nesze semmi fogd meg jól...... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19689 Dátum: 2009.10.31 szombat, 08:34:17 »

Valamelyik nap átszámolgattam,2500liter anyagot kajolt meg a verda 40e km alatt. Shocked Cheesy eljen Wink wave
Az 6,25-ös fogyi  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19690 Dátum: 2009.10.31 szombat, 09:03:56 »

Az 6,25-ös fogyi  wave
És nem is olyan rossz! eljen Wink wave
Bár nem bánnám,ha csak 3 lenne....... Cheesy taps de mint tudjuk,valamit valamiért! pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19691 Dátum: 2009.10.31 szombat, 09:28:48 »

És nem is olyan rossz! eljen Wink wave
Bár nem bánnám,ha csak 3 lenne....... Cheesy taps de mint tudjuk,valamit valamiért! pias
Nem, ez még tényleg a jók közé tartozik eljen
Csak amit olvastam előbb a fogyi összehasonlításról, az alapján az enyémnek legalább 7-et kéne enni, ellenben a valós helyzettel, miszerint a nálam lefutott 85ezer kilóméter alatt mindig 6 l alatt evett, és többször az 5-höz közelebb, mint a 6-hoz....és számolva, nem a gagyi fed.comp szerint. pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
una038
Vendég
« Új hozzászólás #19692 Dátum: 2009.10.31 szombat, 12:31:01 »

Sziasztok

Lehet, hogy a választ már számosan megírták, de nem lelem. MKIII 2.2 TDCi Ghia az autó, és elvben van benne állófűtés (kis kipuffogó van a sofőrülés alati oldalon). De távirányító nincs hozzá, és nem lelek semmiféle kapcsolót, kart, gombot, amivel be lehetne kapcsolni. Hogy a viharba lehetne működésre bírni? Érintőképernyős gyári navi van az autóban.

A választ előre is köszönöm

ST
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19693 Dátum: 2009.10.31 szombat, 12:37:06 »

A fogyasztással, nagyon nem értek egyet, most hogy nem klímázok 5,4-et evett a Di-m, úgy hogy nem tötyörgök.. Wink és ahogy olvasom a Bunyeké is nagyon jól fogyaszt...A fórumon olvasottak alapján inkább fordított a helyzet. vigyor3
Ennek ellenére én nem szeretnék TDCi-ről TDDi-re változtatni.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #19694 Dátum: 2009.10.31 szombat, 13:03:07 »

Köszönöm az infokat worship
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19695 Dátum: 2009.10.31 szombat, 13:13:46 »

A TDDi-t én kisebb szervízköltségűnek érzem. Csúcsot még senki nem cserélt rajta, a többit meg a Ci-n is kell...  wave
174ekm-et raktam az enyémbe 0km-el vettem most ennyinél tartok. Jövő év közepéig használom utána az asszony fogja megkapni mert inkább az ő régebbi benzinesét adjuk el.

Ezek lettek cserélve:

20ekm-ként olajcsere
60ekm-ként gázolajszűrő (ennyit a Ci üzemanyagra érzékenységéről, igaz én mindig adott kutaknál tankolok)
1db EGR szelep lett cserélve gariba (EuroIV miatt) le van dugozva mostmár igy az életbe nem kell még egyszer
1 szett első hátsó féktárcsa
4db izzító gyertya
1db feszítő görgő

Mindenki olyan következtetést von le amit akar. De ez cáfolja hogy a TDCi fenntartása többe kerül mint a TDDi úgy hogy nem ugyanolyan teljesítményű és hatásfokú motokról beszélünk.

+ elfelejtettem még a levegő szűrőket is cserélve szigoruan a szervizkönyv szerint nem előbb nem késöbb
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.31 szombat, 13:16:08 írta stealt » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19696 Dátum: 2009.10.31 szombat, 18:50:33 »

Ennek ellenére én nem szeretnék TDCi-ről TDDi-re változtatni.
Nem is kell, fiatalabb autót kevesen akarnak öregebbre cserélni.
Azért add össze neked hány napot állt szervízben az autód 3 év alatt....
Az enyém 4,5-alatt 0-át.. és 200 ezer van benne  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19697 Dátum: 2009.10.31 szombat, 18:54:02 »

Nem is kell, fiatalabb autót kevesen akarnak öregebbre cserélni.
Azért add össze neked hány napot állt szervízben az autód 3 év alatt....
Az enyém 4,5-alatt 0-át.. és 200 ezer van benne  wave
Akkor minden Ok mert nekem is 0-t
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19698 Dátum: 2009.10.31 szombat, 18:55:18 »

Akkor minden Ok mert nekem is 0-t
Az EGR-ed is öngyógyult...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19699 Dátum: 2009.10.31 szombat, 18:57:49 »

Az EGR-ed is öngyógyult...
Egy EGR-t 10 perc cserélni még egy TDCi-nél is. A 2,2-es ha megkapja az EGR Euro IV miatt a vészüzemmódot akkor igaz hogy csak 160 -al bírt menni autopályán, de ettől még lehetett használni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 392 393 [394] 395 396 397 398 399 400 401 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.