Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 12:25:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 391 392 393 394 395 396 397 [398] 399 400 401 402 403 404 405 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19882385 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19850 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 20:30:18 »

előzmények:
"Nagy gondom van, a szerelő szétszerelte a gépet és kiderült, hogy nem a porlasztó hanem az izzitógy. nem jó. a 4 ből 3 behalt, a főbb gond, hogy a 4 ből az egyik beletörött a hengerfejbe  szomoru1
Kérdésem, hogy csak is egy módja van arra, hogy kivegye a maradékot, hogy a hengerfejet le kell venni???
Esetleg, ha van valami ötlet megköszönném."
Ma úgy áll a dolog, hogy nem lenne készen a kocsi a nászutra...(most nősülök szombaton  angel)
Kérdezni szeretném, hogy mi történik akkor, ha a  beletörött izzítógyertyát benne hagynánk, kap 3 újat aztán valamikor később meg megcsináltatnám ahogyan illik???
Milyen következményekkel kell számolnom, illetve ezen hengerfej javíttatása kb. mennyi pénz lehet tokkal vonóval?
Köszönöm!
Ha nem tud varázsolni vagy teleportáltatni az aranykezű szerelőd akkor csak a hengerfej leszedés marad.
Ha így marad akkor is nyugodtan járhatsz vele de hidegen nem lesz olyan sima a járása. Ha bemelegedett akkor meg már nem is veszed észre. Tönkre nem fog semmit csak az egódat mert az igaz hogy kúltúrálatran járású lesz egy picit de csak addig amíg hideg.. Az hogy nősülsz az nagyobb problémát fog okozni később mint ez. Ne feledd a szerelem a fény a házasság a villanyszámla  Roll Eyes Grin
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #19851 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 20:31:57 »

Nem hagytál véletlenül a motortérben valami csavart vagy idegen tárgyat?  Undecided

Én nem nyúlkálok a motortérbe. Olajszintet, folyadékokat szemrevételezem, ennyi. Különben is, még csak 1 hónapja van nálam.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19852 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 20:34:49 »

Én nem nyúlkálok a motortérbe. Olajszintet, folyadékokat szemrevételezem, ennyi. Különben is, még csak 1 hónapja van nálam.
Normális esetben nem akad és a MMT6-osok nem arról híresek hogy nagyon akadnának. Kb két hónapja volt itt valaki hasonló problémával. Ő benn hagyott valami kacatot a motortérben ami nála akadályozta a működést.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #19853 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 20:39:42 »

Normális esetben nem akad és a MMT6-osok nem arról híresek hogy nagyon akadnának. Kb két hónapja volt itt valaki hasonló problémával. Ő benn hagyott valami kacatot a motortérben ami nála akadályozta a működést.

Igen, olvastam azt a hozzászólást. Reménykedem, hogy valami hasonló, külső akadály.
Tervezek egy váltózárat berakatni, utána megnézetném valahol...
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19854 Dátum: 2009.11.06 péntek, 10:58:17 »

Hali

lapos ablaktörlő lapátot hol érdemes venni, s jó egyáltalán az, vagy maradjak a hagyományosnál? mostmár igencsak ideje lenne cserézni! nyes
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19855 Dátum: 2009.11.06 péntek, 11:34:18 »

Hali

lapos ablaktörlő lapátot hol érdemes venni, s jó egyáltalán az, vagy maradjak a hagyományosnál? mostmár igencsak ideje lenne cserézni! nyes

Egy kollegám próbálgatta ezeket és a valeo jött be a legjobban. Azt nem tudom, hogy hol a legolcsóbb, mert nem az.

Üdv
Csaba
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19856 Dátum: 2009.11.06 péntek, 11:44:03 »

Hali

lapos ablaktörlő lapátot hol érdemes venni, s jó egyáltalán az, vagy maradjak a hagyományosnál? mostmár igencsak ideje lenne cserézni! nyes
Én Fordot vettem és azt is vennék. A lapos-hagyományos kérdést meg eldöntötte az ár különbség. Kb 5000 vs 9000. És amikor megkérdeztem a kereskedést, hogy jobb-e az aero (lapos) annyival, amennyivel drágább akkor javasolta a hagyományost...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19857 Dátum: 2009.11.06 péntek, 11:47:50 »

Én Fordot vettem és azt is vennék. A lapos-hagyományos kérdést meg eldöntötte az ár különbség. Kb 5000 vs 9000. És amikor megkérdeztem a kereskedést, hogy jobb-e az aero (lapos) annyival, amennyivel drágább akkor javasolta a hagyományost...

Én is utánanéztem, s tényleg ennyi az árkülönbség, de ha annyival jobb, akkor inkább megvenném azt. Bár azt is hallottam, meg mintha már láttam volna, hogy az aero az MKIII-on kicsit bugyután néz ki, mert kiemelkedőnek tűnik! Ha törlési tulajdonságok között nem sok a különbség, akkor maradok a hagyományosnál!
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19858 Dátum: 2009.11.06 péntek, 12:42:21 »

Én is utánanéztem, s tényleg ennyi az árkülönbség, de ha annyival jobb, akkor inkább megvenném azt. Bár azt is hallottam, meg mintha már láttam volna, hogy az aero az MKIII-on kicsit bugyután néz ki, mert kiemelkedőnek tűnik! Ha törlési tulajdonságok között nem sok a különbség, akkor maradok a hagyományosnál!
Nekem csak a törlési minőség volt fontos és abban állítólag nem észrevehetően jobb az aero, mint egy jó állapotú hagyományos. A hagyományos se csíkoz, amíg jó, viszont a beépült bogarakat egyik se viszi le  wave
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26665


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19859 Dátum: 2009.11.06 péntek, 13:03:02 »

Nekem csak a törlési minőség volt fontos és abban állítólag nem észrevehetően jobb az aero, mint egy jó állapotú hagyományos. A hagyományos se csíkoz, amíg jó, viszont a beépült bogarakat egyik se viszi le  wave

!-esre már csak aero van. 3-asra ilyen is meg olyan is. Én azon próbáltam ezt is meg azt is. Nagy különbséget nem láttam. Talán az aero hamarabb elkezd csíkozni...

Egyébként a ford gyári beszállítója a vaelo...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19860 Dátum: 2009.11.06 péntek, 14:00:32 »

!-esre már csak aero van. 3-asra ilyen is meg olyan is. Én azon próbáltam ezt is meg azt is. Nagy különbséget nem láttam. Talán az aero hamarabb elkezd csíkozni...

Egyébként a ford gyári beszállítója a vaelo...
Hát akkor ez is azt igazolja, hogy nem érdemes az aero-t venni 4000-rel drágábban...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19861 Dátum: 2009.11.06 péntek, 14:20:00 »

Én 900ft-ért vettem topstar márkájú(aszem) aeros ablaktőrlőt 1 éve, mai napig gyönyörű csikmentesen töröl....
Ford-os most is ott rohad a garázsba,mert nem tetszett a munka amit végzett... levele
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19862 Dátum: 2009.11.06 péntek, 14:24:08 »

Én 900ft-ért vettem topstar márkájú(aszem) aeros ablaktőrlőt 1 éve, mai napig gyönyörű csikmentesen töröl....
Ford-os most is ott rohad a garázsba,mert nem tetszett a munka amit végzett... levele

Szia Bunyek!

Mesélj a Fix lendkerekedről, lécci.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #19863 Dátum: 2009.11.06 péntek, 14:27:49 »

Én 900ft-ért vettem topstar márkájú(aszem) aeros ablaktőrlőt 1 éve, mai napig gyönyörű csikmentesen töröl....
Ford-os most is ott rohad a garázsba,mert nem tetszett a munka amit végzett... levele

Holholhol??
Nekem most egy BOSCH van fenn, kb. 1 éve, de már csíkosan töröl (3600,-ért)  szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19864 Dátum: 2009.11.06 péntek, 14:50:59 »

Én 900ft-ért vettem topstar márkájú(aszem) aeros ablaktőrlőt 1 éve, mai napig gyönyörű csikmentesen töröl....
Ford-os most is ott rohad a garázsba,mert nem tetszett a munka amit végzett... levele

Hol lehet ennyiért kapni ilyet?

Üdv
Csaba
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #19865 Dátum: 2009.11.06 péntek, 16:25:18 »

A Mondeon gyári aero törlő van fenn kb. egy éve, egyelőre még jól töröl. Az biztos, hogy kicsit furán néz ki, mert tényleg kicsit kiemelkedik az felfogatása. A Focuson viszont gyárilag aero van, namost 140 felett a jobboldali törlő már elemelkedik a szélvédőtől és mindkettő nyekereg időnként az üvegen. Szerintem elég ócska.  szomoru1
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #19866 Dátum: 2009.11.06 péntek, 16:48:18 »

Sziasztok.
Megkergült az autóm, wow1 ma másodszor csinálta, wow1 indítás után minden rendben, egy idő után erőtlenné válik és a hőfokmérő totál nullán van, újraindítás után hőfokmérő beáll a helyére és minden normálissá válik.
Esetleg valakinek volt már hasonló?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19867 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:27:56 »

Szia Bunyek!

Mesélj a Fix lendkerekedről, lécci.

mit meséljek, mi érdekel?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19868 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:31:53 »

Holholhol??
Nekem most egy BOSCH van fenn, kb. 1 éve, de már csíkosan töröl (3600,-ért)  szomoru1

startautonál vettem siófokon, de máshol is van....
ilyen: http://www.zsu.hu/?page=category&catid=384496

pffff már csak 874ft... taps
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19869 Dátum: 2009.11.06 péntek, 20:55:21 »

mit meséljek, mi érdekel?

Minden. Ez azt jelenti egytömegű? Hol szerezted?
Ki rakta be? Enyémbe bele lehet tenni?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #19870 Dátum: 2009.11.06 péntek, 23:15:35 »

Hát szervusztok! worship

Ma kifizettem 2 millát egy csodaszép 2005-ös 5 ajtós TDCi MMK6-ért, de most már az enyém. taps
Szóval, mostantól Mondeo tulaj lettem. Örülök, hogy rátok találtam. Mit mondjak, sokkal másabb, mint a Focus!  Grin

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19871 Dátum: 2009.11.07 szombat, 00:26:07 »

Hát szervusztok! worship

Ma kifizettem 2 millát egy csodaszép 2005-ös 5 ajtós TDCi MMK6-ért, de most már az enyém. taps
Szóval, mostantól Mondeo tulaj lettem. Örülök, hogy rátok találtam. Mit mondjak, sokkal másabb, mint a Focus!  Grin

Gabe
húha...csak a Focus klubosok most ne olvasgassák...de azért üdvözlünk nálunk... wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #19872 Dátum: 2009.11.07 szombat, 07:22:14 »

Minden. Ez azt jelenti egytömegű? Hol szerezted?
Ki rakta be? Enyémbe bele lehet tenni?

Nem akarok beleokoskodni,de nekem azt mondák erről,hogy csak TDDi-be tesznek sima lendkereket,mert a nyomatékosabb TDCi-k be mindenképp kéttömegü kell! Amúgy pedig valamelyik Transit lendkerekét szokták betenni,ha gyáriról beszélünk!
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #19873 Dátum: 2009.11.07 szombat, 08:06:43 »

Hát szervusztok! worship

Ma kifizettem 2 millát egy csodaszép 2005-ös 5 ajtós TDCi MMK6-ért, de most már az enyém. taps
Szóval, mostantól Mondeo tulaj lettem. Örülök, hogy rátok találtam. Mit mondjak, sokkal másabb, mint a Focus!  Grin

Gabe

Üdv a klubban!  eljen  wave

Az alulműveltek kedvéért mia megfejtése az MMK6-nak?  vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19874 Dátum: 2009.11.07 szombat, 12:04:42 »

Minden. Ez azt jelenti egytömegű? Hol szerezted?
Ki rakta be? Enyémbe bele lehet tenni?


szia!

A fix azt jelenti hogy egytömegű.
Tettünk Valeos szettet is TDDI-be és tökéletes, sőt sokkal jobb is.
Petya rakta be, én intézem a cuccokat....
A tiednek a felépitése is ugyanaz szerintem, mivel a lendkerék is ugyanolyan(kéttömegű) ugyhogy 90%.hogy bemegy.
Elég jó kedvezményeim vannak ha kell tudok segiteni árban.
többit priviben, ha érdekel a dolog.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19875 Dátum: 2009.11.07 szombat, 14:47:44 »

Üdv a klubban!  eljen  wave

Az alulműveltek kedvéért mia megfejtése az MMK6-nak?  vigyor3
MMT6 lesz az....  smile
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #19876 Dátum: 2009.11.07 szombat, 17:02:52 »

Hát szervusztok! worship

Ma kifizettem 2 millát egy csodaszép 2005-ös 5 ajtós TDCi MMK6-ért, de most már az enyém. taps
Szóval, mostantól Mondeo tulaj lettem. Örülök, hogy rátok találtam. Mit mondjak, sokkal másabb, mint a Focus!  Grin

Gabe
üdv itt , jöhetne kép a vasról  wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #19877 Dátum: 2009.11.07 szombat, 17:16:36 »

Sziasztok.
Megkergült az autóm,  ma másodszor csinálta,  indítás után minden rendben, egy idő után erőtlenné válik és a hőfokmérő totál nullán van, újraindítás után hőfokmérő beáll a helyére és minden normálissá válik.
Esetleg valakinek volt már hasonló?

Huh? Senkinek???
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19878 Dátum: 2009.11.07 szombat, 17:42:23 »

Sziasztok.
Megkergült az autóm,  ma másodszor csinálta,  indítás után minden rendben, egy idő után erőtlenné válik és a hőfokmérő totál nullán van, újraindítás után hőfokmérő beáll a helyére és minden normálissá válik.
Esetleg valakinek volt már hasonló?

Huh? Senkinek???
Testkábel kontakt hiba szokott ilyesmit okozni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #19879 Dátum: 2009.11.07 szombat, 17:44:28 »

Testkábel kontakt hiba szokott ilyesmit okozni.
az akkumulátornál?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19880 Dátum: 2009.11.07 szombat, 21:22:19 »

MKII 2.5V6 és MKIII 2.5V6 között mennyi a különbség menetteljesitményre?
Jobban megy?
Naplózva
Bacsa
Vendég
« Új hozzászólás #19881 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 00:04:22 »

Sziasztok,

Ma leelőlegeztem egy 2002-es 2.0 benzines négyajtóst, úh. 2,5 év után (akkor adtam el szerencsétlen 2.0 TDCi-met - megmentette az életemet, de totálra tört, megsirattam...) újra Mondeo tulaj leszek jövő szombaton ha minden igaz.

Nem akarok szentimentális lenni, de amikor beültem az olyan volt mintha hazaértem volna...

Úh. ismét látogatom a fórumot.    vigyor3

cs
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #19882 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 09:49:32 »

Üdv!

Van valakinek ismeretsége a Ford Petrányiban? Elvileg a vasamat ott szervizelték a megvételem előtt, s hiába hívom fel őket nem adnak ki semmilyen infót az autó előéletéről!

Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19883 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 10:24:56 »

Üdv!

Van valakinek ismeretsége a Ford Petrányiban? Elvileg a vasamat ott szervizelték a megvételem előtt, s hiába hívom fel őket nem adnak ki semmilyen infót az autó előéletéről!

Köszi!
Személyesen próbáld!Ha tényleg volt náluk szervizelve,beleláthatsz az előéletbe. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #19884 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 10:25:49 »

az akkumulátornál?
Akkunál,motor és váltó között,váltó és a kaszni között.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #19885 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 13:07:44 »

Sziasztok ! Egy mk3-mas mondeo vásárlásánál mit kell figyelembe venni? 2001-2003-mas kategóriáig . Mert hitelt nem igazán vennénk fel Cheesy ( örülünk hogy nincs is hitelünk )  Neten ahogy szétnéztem a nagyobb portálokon volt ott 990000Ft-tól 1,5 ig.
Szóval mit kell nézni egy ilyen vas megvételekor? Gondolok itt a TDCI-s daraboknál hogy mik szoktak lenni a hibák . De ugyan úgy még
a benzines is lehet befutó Cheesy Szóval előre is köszi ! Most Mk1 1.8 TD-t használ a family Cheesy
Üdv : Flyboy
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #19886 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 13:36:54 »

Akkunál,motor és váltó között,váltó és a kaszni között.
Erre én is gondoltam, de akkor miért csak ez az egy műszer hal meg és a többi meg jó?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19887 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 14:18:48 »

Sziasztok ! Egy mk3-mas mondeo vásárlásánál mit kell figyelembe venni? 2001-2003-mas kategóriáig . Mert hitelt nem igazán vennénk fel Cheesy ( örülünk hogy nincs is hitelünk )  Neten ahogy szétnéztem a nagyobb portálokon volt ott 990000Ft-tól 1,5 ig.
Szóval mit kell nézni egy ilyen vas megvételekor? Gondolok itt a TDCI-s daraboknál hogy mik szoktak lenni a hibák . De ugyan úgy még
a benzines is lehet befutó Cheesy Szóval előre is köszi ! Most Mk1 1.8 TD-t használ a family Cheesy
Üdv : Flyboy
Valahol a cikkek között van ilyesmiről anyag...
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19888 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 20:14:34 »

Ha nem tud varázsolni vagy teleportáltatni az aranykezű szerelőd akkor csak a hengerfej leszedés marad.
Ha így marad akkor is nyugodtan járhatsz vele de hidegen nem lesz olyan sima a járása. Ha bemelegedett akkor meg már nem is veszed észre. Tönkre nem fog semmit csak az egódat mert az igaz hogy kúltúrálatran járású lesz egy picit de csak addig amíg hideg.. Az hogy nősülsz az nagyobb problémát fog okozni később mint ez. Ne feledd a szerelem a fény a házasság a villanyszámla  Roll Eyes Grin

 Cheesy

köszy
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19889 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 22:11:19 »

Sziasztok ! Egy mk3-mas mondeo vásárlásánál mit kell figyelembe venni? 2001-2003-mas kategóriáig . Mert hitelt nem igazán vennénk fel Cheesy ( örülünk hogy nincs is hitelünk )  Neten ahogy szétnéztem a nagyobb portálokon volt ott 990000Ft-tól 1,5 ig.
Szóval mit kell nézni egy ilyen vas megvételekor? Gondolok itt a TDCI-s daraboknál hogy mik szoktak lenni a hibák . De ugyan úgy még
a benzines is lehet befutó Cheesy Szóval előre is köszi ! Most Mk1 1.8 TD-t használ a family Cheesy
Üdv : Flyboy
Akkor előszőr azt döntsd el hogy mire akarod és hogy használni. Ha keveset jársz akkor nem éri meg dizelt venni kb 20ekm/év fordul meg a benzin kontra dizel arány. A dizeleket nagy valószínüséggel már előtte kihajtották a világból. Az órát meg könnyű visszapörgetni.
Benzin:
-hamar bemelegszik
-csendes alapjáraton is
-inkább 2,0 mint 1,8 (árban fogyasztásban nincs nagy eltérés de erőben igen)
-egyszerű motor mint a faék 140 ekm körül illik cserélni a z örvénylapokat meg a lambda szondát
-enni eszik de rá lehet szoktatni a cefrére

Dizel:
-Jó választás lehet egy TDDi is de azt már emberi km-el nem fogsz kapni, jó pár éve már csak TDCi-t gyártanak.
-a TDCi-nek kelle 8-9km télen míg bemelegszik
-nem rövidtávokra városozásra való inkább hosszútáv autópályán de úgy kivisz a világból. Nem az üzemenyag hanem a személyes "tankod" lesz a korlát.
-Szeretik visszatekerni az órákat. Ha TDCi-t nézel akkor mindenképpen csináltass diagot. Mérjék meg a max CR nyomást  ami legyen legalább 1640bar ha kevesebb ne vedd meg vagy vonj le 350eFt-ot nagynyomásúra. Méresd meg a turbo nyomást ha nincs légköri + 1,5bar nyomás emelés akkor ne vedd meg vagy vonj le 300eFt-ot turbora. Hidegen indítsák be , ha szürkén kékesen füstöl és nagyon és zakatol nem egyenletes a kerregése , ne vedd meg vagy vonj le 200eFt-t porlasztócsúcsra. Ha berregést hallasz valamelyik segéd szíj felől akkor alkudj 50-50eFt-ot. Ha már melegen nem egyenletes sima a járása ne vedd meg . Ha leállításkor furcsán csörömpöl és kattog akkor vonj le 250eFt-ot lendkerékre és kuplungra.


ui azért ha hidegen változik a fordulatszám és nincs egyébb füstölés ne ijedj meg mert vagy az ECU keresi a korlátokat vagy cserélni kell az ízzízógyertyákat nem tétel 2800Ft/db és 4db kell vagy csak retkes a MAF szenzor ami 2 azaz 2 perc alatt kitakarítható.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.08 vasárnap, 22:14:25 írta stealt » Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #19890 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 23:16:29 »

Akkor előszőr azt döntsd el hogy mire akarod és hogy használni. Ha keveset jársz akkor nem éri meg dizelt venni kb 20ekm/év fordul meg a benzin kontra dizel arány. A dizeleket nagy valószínüséggel már előtte kihajtották a világból. Az órát meg könnyű visszapörgetni.
Benzin:
-hamar bemelegszik
-csendes alapjáraton is
-inkább 2,0 mint 1,8 (árban fogyasztásban nincs nagy eltérés de erőben igen)
-egyszerű motor mint a faék 140 ekm körül illik cserélni a z örvénylapokat meg a lambda szondát
-enni eszik de rá lehet szoktatni a cefrére

Dizel:
-Jó választás lehet egy TDDi is de azt már emberi km-el nem fogsz kapni, jó pár éve már csak TDCi-t gyártanak.
-a TDCi-nek kelle 8-9km télen míg bemelegszik
-nem rövidtávokra városozásra való inkább hosszútáv autópályán de úgy kivisz a világból. Nem az üzemenyag hanem a személyes "tankod" lesz a korlát.
-Szeretik visszatekerni az órákat. Ha TDCi-t nézel akkor mindenképpen csináltass diagot. Mérjék meg a max CR nyomást  ami legyen legalább 1640bar ha kevesebb ne vedd meg vagy vonj le 350eFt-ot nagynyomásúra. Méresd meg a turbo nyomást ha nincs légköri + 1,5bar nyomás emelés akkor ne vedd meg vagy vonj le 300eFt-ot turbora. Hidegen indítsák be , ha szürkén kékesen füstöl és nagyon és zakatol nem egyenletes a kerregése , ne vedd meg vagy vonj le 200eFt-t porlasztócsúcsra. Ha berregést hallasz valamelyik segéd szíj felől akkor alkudj 50-50eFt-ot. Ha már melegen nem egyenletes sima a járása ne vedd meg . Ha leállításkor furcsán csörömpöl és kattog akkor vonj le 250eFt-ot lendkerékre és kuplungra.


ui azért ha hidegen változik a fordulatszám és nincs egyébb füstölés ne ijedj meg mert vagy az ECU keresi a korlátokat vagy cserélni kell az ízzízógyertyákat nem tétel 2800Ft/db és 4db kell vagy csak retkes a MAF szenzor ami 2 azaz 2 perc alatt kitakarítható.
Ebből azt vettem le hogy nekünk egy benzines darab jobban megérné... Egyszóval a TDCI-k szét vannak hajtva sokszor meg sokkal több probléma van velük legalább is könnyeb rosszat kifogni mint a benzinesből. A másik meg az hogy KB 8 év alatt ment a kocsiba KB 55000KM. Ritkán van hosszabb utakra használva. Mondjuk városban se nagyon használjuk. Kisvárosban lakunk ( Mezőtúron ) . Szóval akkor a benzines inkább jobb lenne. Végül is Cheesy Nekem meg felel csak ha kocsi csere lesz akkor remélem maradunk Mondeo-sok . Nekem nagyon bejönnek. Bőleg az MK3masok Cheesy Mk4 nem teccik Cheesy  De ez is csak saját vélemény. Köszönöm ezt a hosszú segédletet amit leírtál . Így tudom mire kell figyelni : )
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19891 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 23:37:27 »

Ebből azt vettem le hogy nekünk egy benzines darab jobban megérné... Egyszóval a TDCI-k szét vannak hajtva sokszor meg sokkal több probléma van velük legalább is könnyeb rosszat kifogni mint a benzinesből. A másik meg az hogy KB 8 év alatt ment a kocsiba KB 55000KM. Ritkán van hosszabb utakra használva. Mondjuk városban se nagyon használjuk. Kisvárosban lakunk ( Mezőtúron ) . Szóval akkor a benzines inkább jobb lenne. Végül is Cheesy Nekem meg felel csak ha kocsi csere lesz akkor remélem maradunk Mondeo-sok . Nekem nagyon bejönnek. Bőleg az MK3masok Cheesy Mk4 nem teccik Cheesy  De ez is csak saját vélemény. Köszönöm ezt a hosszú segédletet amit leírtál . Így tudom mire kell figyelni : )
Azért hozzátartozik egy szubjektív dolog is egy turbodizel lóerejét meg lehet szorozni 1,3-1,4 el a turbo nyomatéka miatt és megkapod hogy mekkora  szívóbenzines teljesítménnyel egyenértékű az utazási dinamikája.
De ha tényleg ilyen igénybevételre akarod és nem akarsz kocsisorokat egyhúzásra leelőzni akkor neked egy 2,0i lenne ideális.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19892 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 10:49:51 »

Akkor előszőr azt döntsd el hogy mire akarod és hogy használni. Ha keveset jársz akkor nem éri meg dizelt venni kb 20ekm/év fordul meg a benzin kontra dizel arány. A dizeleket nagy valószínüséggel már előtte kihajtották a világból. Az órát meg könnyű visszapörgetni.

eljen taps
Nem is tuttam, hogy egy TDCI-bol ennyit lehet alkudni  Cheesy 1.5millat siman le lehetne faragni 400k-ra  Cheesy wave
Naplózva

blah blah blah
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19893 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 10:54:58 »

Ebből azt vettem le hogy nekünk egy benzines darab jobban megérné... Egyszóval a TDCI-k szét vannak hajtva sokszor meg sokkal több probléma van velük legalább is könnyeb rosszat kifogni mint a benzinesből. A másik meg az hogy KB 8 év alatt ment a kocsiba KB 55000KM. Ritkán van hosszabb utakra használva. Mondjuk városban se nagyon használjuk. Kisvárosban lakunk ( Mezőtúron ) . Szóval akkor a benzines inkább jobb lenne. Végül is Cheesy Nekem meg felel csak ha kocsi csere lesz akkor remélem maradunk Mondeo-sok . Nekem nagyon bejönnek. Bőleg az MK3masok Cheesy Mk4 nem teccik Cheesy  De ez is csak saját vélemény. Köszönöm ezt a hosszú segédletet amit leírtál . Így tudom mire kell figyelni : )

Az az igazság, hogy nekem volt fiestám, majd focusom és az apámnak akkor volt egy MK2-es mondeoja. Akkor elhatároztam a mondeot (MK3), de volt egy darabig céges autóm (diesel 2.0). Akkor a cég vett egy vacsi új  MK3-as kombit, facelift-eset, ghia-t. na mondom nekem ilyen kell. Amikor eljöttem és elkezdtem autót nézni, akkor MK3, diesel, ghia és kombi. Ezek voltak a paraméterek. Kb 25 autót néztem meg és a problémáim:
- a legtöbb diesel 300eKm felett volt az tuti, mert csúnyán járt, füstölt. Mikor megkérdeztem, hogy hol a szervízkönyv akkor az persze nem volt meg. Mondom akkor használtai útmutató, meg egyéb gyári papírok. Na az sem volt, a rendszám meg a 2002-2003-asoknál is EU-s meg K-s vagy frissebb volt. Ezeket külföldről hozták be és elsumákolták a dolgokat. Na ezért végül amit vettem, egy szépen járó 1.8, ambiente (nléhány extrával), benzines, 5 ajtós. Ebbe már tudok pakolni és mindene jó. imádom. Már két éve megvan és egy-két apróságtól eltekintve nem volt gond. azt tudom, hogy lassan egy-két egyéb apróságot ki kell cserélni, mert már 180eKm van benne, de ez még nem a világ vége. Még biztos sok-sok Km-t megy el nálam.
Tapasztalataim szerint ha a diesel-t kell javítani, akkor ott nicns olyan, hogy egy hónapot még kihúzól, nomeg az kicsit drágább lesz. Bár nem volt még Mondeo diesel-em.

Üdv
Csaba
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19894 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 11:04:36 »

Tapasztalataim szerint ha a diesel-t kell javítani, akkor ott nicns olyan, hogy egy hónapot még kihúzól, nomeg az kicsit drágább lesz. Bár nem volt még Mondeo diesel-em.

Üdv
Csaba

Nem kicsit, nagyon  Cheesy Benyasnal elsosorban a szivosorra kell figyelni, kulonben az sem lesz occo mulatsag  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19895 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 16:42:01 »

Nem kicsit, nagyon  Cheesy Benyasnal elsosorban a szivosorra kell figyelni, kulonben az sem lesz occo mulatsag  vigyor3 wave

Mit jelent, hogy a szívó sorra kell figyelni? Érdekelne, mert nem tudom, hogy mit figyeljek.

Üdv
Csaba
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #19896 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 17:04:44 »

Mit jelent, hogy a szívó sorra kell figyelni? Érdekelne, mert nem tudom, hogy mit figyeljek.

Üdv
Csaba

A szívósor a benzines mondeo gyengéje, műanyag nem túl jó alkatrészekből ( és akkor nem akartam lefikázni a fordot ) rakódik össze és ez kikopik, majd ha nem figyelsz a motor egyszerűen beszippantja és a motor kuka vagy nagyon sok pénz!!!

Keress itt a forumon rá és mindent meg fogsz tudni erről a problémáról én kb 1 hónapja estem át a szívósor dugózásán ez a olcsóbb ( kicsit indián ) megoldás, de jó és szépen üzemel azóta is.

Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19897 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:06:37 »

Mit jelent, hogy a szívó sorra kell figyelni? Érdekelne, mert nem tudom, hogy mit figyeljek.
http://mondeotade.fanklub.hu/mk3_szivosor.pdf
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #19898 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:32:36 »

Sziasztok,

A párom gépe fura hangokat ad erős és szűk jobb kanyarban. Valami nyekereg, de csak ebben az esetben.
Mi lehet az? 151 ezer van benne.
Igazából olajcseréig nem akarom megnézetni szerelővel. Jól teszem?

Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19899 Dátum: 2009.11.10 kedd, 11:13:25 »

Sziasztok,

A párom gépe fura hangokat ad erős és szűk jobb kanyarban. Valami nyekereg, de csak ebben az esetben.
Mi lehet az? 151 ezer van benne.
Igazából olajcseréig nem akarom megnézetni szerelővel. Jól teszem?

Köszi, T.
Egy konkrétabb leírás nélkül azt mondanám, hogy 151ezer oka lehet. Mi az, hogy fura hang? Csak nyekereg vagy kopog, nyikorog, kattog, csattog és egyébb hangutánzó szavak sokat segíthetnek, ja és honnan hallatszik? Balról, jobbról elöl, hátul? Motor, futómű, vagy csak kapaszkodnak a zenészek a cd lejátszóban és hamisak a hangok?  Wink
Addig is néhány tipp, hogy mi szokott lenni: Lapos a kerék, laza kerékcsavar, kerékcsapágy kopás, valamelyik gömbfej-jellemzően stabilizátor összekötő (kutyacsont), de lehet rogó illetve lengéscsillapító hiba is, ha elöl hallod és futóműhibáról beszélünk.

Egy tanmese ebben a témában:
Egyszer, mikor lehalkítottam zenét észrevettem, hogy alacsony fordulatnál, gyorsításkor úgy 1000-1200-as fordulaton valami hangosan rezegni kezdett a középkonzol felöl. Mint ha egy cd zörögne a kesztyűtartóban. Mielőtt valaki rávágja, hogy intercooler csőrögzítés vagy szíjfeszítő, annak elmondom, hogy nem az! Kipakoltam mindent, de csak tovább zörgött, az idő múlásával egyre hangosabban. Kivettem a cd-t a lejátszóból, akkor is. Kiszedtem az egész középkonzolt, de nem láttam semmit, ami a hangot adta volna. Na, mondom, akkor motortér. elindultam tűzfaltól. Pollenszűrő takaró műanyag, toronymerevítő, gázolaj szűrő felfogatása, de nem találtam a bűnöst. Mígnem elérkeztem a kormány szervo olajtartályához! Hát kérem az rezgett, mert fellazult a tartókonzolja.  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.10 kedd, 11:34:07 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Oldalak: 1 ... 391 392 393 394 395 396 397 [398] 399 400 401 402 403 404 405 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.