Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.12 vasárnap, 13:44:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 399 400 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 412 413 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19883093 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20250 Dátum: 2009.12.01 kedd, 13:50:36 »

Tudom, hogy előbb-utóbb sorra kerül a csere, de nem kéne még most 128 ezer km-nél. Azért rettegek, hogy ne én legyek a negatív csúcs...jövőre majd lesz zseton, most viszont megoldhatatlan lenne, ha beáll a probléma.
Ezért rettegek.
Szerintem a TDCi összességében még így is megéri (de nem akarok vitát nyitni)
Én 144eKm-nél cseréltettem másodszorra. Igaz, elsőre szfh 115LE-s porlasztók kerültek bele valamiért....
Ha jó áron szerzed a porlasztókat, 200eFt körül megvan a művelet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20251 Dátum: 2009.12.01 kedd, 19:15:58 »

Én 144eKm-nél cseréltettem másodszorra. Igaz, elsőre szfh 115LE-s porlasztók kerültek bele valamiért....
Ha jó áron szerzed a porlasztókat, 200eFt körül megvan a művelet.

Én még soha nem cseréltem és most 160 ezer van benne. Egyenlőre nem is tűnik közelinek a csere. Bibibííí.
Mondjuk én meg 2x cseréltem lendkereket és megint  !#@&
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #20252 Dátum: 2009.12.02 szerda, 08:40:39 »


Sziasztok!

Mekkora méretű ablaktörlő lapátokat kell venni az első szélvédőhöz. Tegnap lelopták így még lemérni sem tudom.

Köszi
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #20253 Dátum: 2009.12.02 szerda, 09:33:14 »

Sziasztok!

Mekkora méretű ablaktörlő lapátokat kell venni az első szélvédőhöz. Tegnap lelopták így még lemérni sem tudom.

Köszi

Megoldva:  köszi Domi worship ; köszi Styleair worship .
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20254 Dátum: 2009.12.02 szerda, 16:24:24 »

Sziasztok!

Elnézést, hogy ide írok, de nem találtam az oldalon megfelelőbb helyet. Persze lehet, hogy van, csak nem voltam elég alapos. Smiley
A segítségeteket szeretném kérni. TDCI Mondeo-t szeretnék venni, minimum 2004-es évjárattól.
Mivel a 115 LE-s motorral van személyes tapasztalatom (az első cégesemet 85-284 ezerig, a másodikat 120-175-ig hajtottam minden gond nélkül) így ennek a motornak örülnék legjobban, de a 130 LE-s is jöhet, bár úgy tudom az kevésbé megbízható.
Mindenképpen vezetett szervizkönyves, magyarországi autót szeretnék, lehetőleg 5 ajtóst.
Ha valakinek van eladó, vagy tud ajánlani, nagyon szépen megköszönöm, ha jelzi itt vagy a tengelyi (kukac) gmail.com emailre.
Üdv!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20255 Dátum: 2009.12.02 szerda, 20:11:15 »

Sziasztok!

A lehető legrosszabbkor megszűnt fűteni az autóm, minden nap használom, tegnap még teljesen jó volt, ma reggel már csak hideget fújt, meg nem rég hazafele melóból is csak hideg jött "HI" állásban is.
Hűtés teljesen rendben...kicsit meghajtottam eplus2, hogy ha vízpumpás, akkor mutassa meg ha melegszik, de semmi..teljesen normálon maradt a hőfok, és viszonylag könnyen is melegszik.
Ha "HI" állásban rákapcsolom a klímát, akkor még hidegebbet fúj, olyan mintha nem működtetné valami oknál fogva a zsalu rendszert ami keveri a meleg és hideg levegőt...nem tudom mi lehet? szomoru1  Valakinek valami tapasztalat..ötlet Huh?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #20256 Dátum: 2009.12.02 szerda, 20:15:14 »

Sziasztok!

A lehető legrosszabbkor megszűnt fűteni az autóm, minden nap használom, tegnap még teljesen jó volt, ma reggel már csak hideget fújt, meg nem rég hazafele melóból is csak hideg jött "HI" állásban is.
Hűtés teljesen rendben...kicsit meghajtottam eplus2, hogy ha vízpumpás, akkor mutassa meg ha melegszik, de semmi..teljesen normálon maradt a hőfok, és viszonylag könnyen is melegszik.
Ha "HI" állásban rákapcsolom a klímát, akkor még hidegebbet fúj, olyan mintha nem működtetné valami oknál fogva a zsalu rendszert ami keveri a meleg és hideg levegőt...nem tudom mi lehet? szomoru1  Valakinek valami tapasztalat..ötlet Huh?
Azt nézd meg,hogy a motortérből be megy-e a melegvíz a fűtőradiátor felé,és,hogy megfordul-e!Tehát vissza is melegnek kell jönnie!Ha így van akkor a zsaluzat kakilt be.Ha nem jön vissza a melegvíz,akkor eldugult a radiátor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #20257 Dátum: 2009.12.02 szerda, 20:17:54 »

Sziasztok!

A lehető legrosszabbkor megszűnt fűteni az autóm, minden nap használom, tegnap még teljesen jó volt, ma reggel már csak hideget fújt, meg nem rég hazafele melóból is csak hideg jött "HI" állásban is.
Hűtés teljesen rendben...kicsit meghajtottam eplus2, hogy ha vízpumpás, akkor mutassa meg ha melegszik, de semmi..teljesen normálon maradt a hőfok, és viszonylag könnyen is melegszik.
Ha "HI" állásban rákapcsolom a klímát, akkor még hidegebbet fúj, olyan mintha nem működtetné valami oknál fogva a zsalu rendszert ami keveri a meleg és hideg levegőt...nem tudom mi lehet? szomoru1  Valakinek valami tapasztalat..ötlet Huh?

szia!

jobb térded kalácsánál van egy kis rács, az mögött találsz egy szenzort. na azt kellene megpucolni és megszűnik a hiba. Szétszedni pedig a 6 csavar fogja az alsó burkolatot ( lehajtani a kis tárolót barra alatta is van 2 csvar) így lebillenthető a burkolat és kivehető a kis ventilátoros szenzor. angel
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48452



« Új hozzászólás #20258 Dátum: 2009.12.02 szerda, 20:19:24 »

szia!

jobb térded kalácsánál van egy kis rács, az mögött találsz egy szenzort. na azt kellene megpucolni és megszűnik a hiba. Szétszedni pedig a 6 csavar fogja az alsó burkolatot ( lehajtani a kis tárolót barra alatta is van 2 csvar) így lebillenthető a burkolat és kivehető a kis ventilátoros szenzor. angel
Igaz! eljen
A klímateszt lehet,hogy meg is mutatná a hibát! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20259 Dátum: 2009.12.02 szerda, 20:37:40 »

Azt nézd meg,hogy a motortérből be megy-e a melegvíz a fűtőradiátor felé,és,hogy megfordul-e!Tehát vissza is melegnek kell jönnie!Ha így van akkor a zsaluzat kakilt be.Ha nem jön vissza a melegvíz,akkor eldugult a radiátor.
Közben kimentem a garázsba, de már nem volt kedvem felszedni az aknát(de főleg leszedni az alsó motor burkolatot vigyor3) fentről meg nem lehet elérni a csöveket. Dugulást szinte 100%-ban kizárnám, viszont a zsaluzattal már bármi lehet, 2001-es az autó....
Szereltél már szét MK III fűtésrendszert?
Kösz a gyors választ! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20260 Dátum: 2009.12.02 szerda, 20:42:05 »

szia!

jobb térded kalácsánál van egy kis rács, az mögött találsz egy szenzort. na azt kellene megpucolni és megszűnik a hiba. Szétszedni pedig a 6 csavar fogja az alsó burkolatot ( lehajtani a kis tárolót barra alatta is van 2 csvar) így lebillenthető a burkolat és kivehető a kis ventilátoros szenzor. angel
Hát....nem tudom??? Hazafele kb 0 fok volt az autóban....nem hinném, hogy egy kis kosz miatt ezt ne érzékelte volna..
Persze azért megpróbálom Wink
Köszi a segítséget!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20261 Dátum: 2009.12.02 szerda, 20:46:42 »

Igaz! eljen
A klímateszt lehet,hogy meg is mutatná a hibát! Wink wave
Klíma teszt? Olvastam már itt róla, de nem mentettem el, mert ezidáig a szellőztető rendszer hibátlan volt...sajnos, csak eddig.. Undecided
Hogyan tudok ilyen tesztet csinálni? Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20262 Dátum: 2009.12.02 szerda, 21:04:24 »

Közben kimentem a garázsba, de már nem volt kedvem felszedni az aknát(de főleg leszedni az alsó motor burkolatot vigyor3) fentről meg nem lehet elérni a csöveket. Dugulást szinte 100%-ban kizárnám, viszont a zsaluzattal már bármi lehet, 2001-es az autó....
Szereltél már szét MK III fűtésrendszert?
Kösz a gyors választ! wave

A térdnél lévőt tisztítsd meg (egyszerű és gyors), de szerintem nem ez lesz a baj.
Én inkább a panelre gyanakszom, több embernek volt már korai 3-asnál ilyen baja.
Legegyszerűbben úgy teszteled le, hogy szerzel egyet kölcsönbe...
A venti forog? Valszeg igen, mert írod, hogy még hidegebb...
A rácsozat? Ezt szedném szét legutoljára.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20263 Dátum: 2009.12.02 szerda, 21:46:35 »

A térdnél lévőt tisztítsd meg (egyszerű és gyors), de szerintem nem ez lesz a baj.
Én inkább a panelre gyanakszom, több embernek volt már korai 3-asnál ilyen baja.
Legegyszerűbben úgy teszteled le, hogy szerzel egyet kölcsönbe...
A venti forog? Valszeg igen, mert írod, hogy még hidegebb...
A rácsozat? Ezt szedném szét legutoljára.
Közben, kitisztítottam a kis ventillátoros szenzort a térdnél...hát majd holnap kiderül, mert ma már mást nem csinálok vele....
Viszont amit még kipróbáltam, az az, hogy ha gyújtáson váltogattam a befújás irányát, azt gyönyörűen lehetett hallani, hogy kis motorok dolgozva ide oda irányítják a levegő útját. Viszont a hőfokot hiába tettem "LO"-ról "HI"-re, akkor bizony tök csend volt, nem volt semmi hang, semmi zsalu mozgásra utaló jel.

Azt a panelt nem tudom milyen nehéz kibombázni a helyéről...van most annyi angol import csoda, remélem kapok egyet.
Mondjuk nem ártana biztosan tudnom, hogy az a baja. fejvakaras
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20264 Dátum: 2009.12.02 szerda, 22:09:11 »

Közben, kitisztítottam a kis ventillátoros szenzort a térdnél...hát majd holnap kiderül, mert ma már mást nem csinálok vele....
Viszont amit még kipróbáltam, az az, hogy ha gyújtáson váltogattam a befújás irányát, azt gyönyörűen lehetett hallani, hogy kis motorok dolgozva ide oda irányítják a levegő útját. Viszont a hőfokot hiába tettem "LO"-ról "HI"-re, akkor bizony tök csend volt, nem volt semmi hang, semmi zsalu mozgásra utaló jel.

Azt a panelt nem tudom milyen nehéz kibombázni a helyéről...van most annyi angol import csoda, remélem kapok egyet.
Mondjuk nem ártana biztosan tudnom, hogy az a baja. fejvakaras

Nézd meg, hogy a radiátor állandóan meleg, és csak rács van, vagy maga a csap elektromos (a fiesta ilyen, de emlékeim szerint a mondeo nem).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20265 Dátum: 2009.12.02 szerda, 22:15:34 »

Nézd meg, hogy a radiátor állandóan meleg, és csak rács van, vagy maga a csap elektromos (a fiesta ilyen, de emlékeim szerint a mondeo nem).
Ezeknél nincs csap, a levegőt keveri be.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20266 Dátum: 2009.12.02 szerda, 23:18:15 »

Ezeknél nincs csap, a levegőt keveri be.

A keverő lapát és a motorja meg hajlamos beállni egy helyen. TIS-ben van, hogy mit kell vele csinálni (lényegében szétszedni és összerakni)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Csani
Vendég
« Új hozzászólás #20267 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 04:27:00 »

Sziasztok!

Én új tag vagyok.
Üdvözlök mindenkit!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20268 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 07:02:39 »

A keverő lapát és a motorja meg hajlamos beállni egy helyen. TIS-ben van, hogy mit kell vele csinálni (lényegében szétszedni és összerakni)
Köszi!
Majd ránézek, hogy mire is gondolsz. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20269 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 08:37:28 »

Köszi!
Majd ránézek, hogy mire is gondolsz. wave
Ment privát a témában
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #20270 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 08:43:55 »

Sziasztok!

Én új tag vagyok.
Üdvözlök mindenkit!

Üdv. köztünk! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
pider
Vendég
« Új hozzászólás #20271 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 12:44:43 »

Én is új vagyok,és én is üdvözlök mindenit! wave
Segítségeteket szeretném kérni: a kilóméteróra nem mutatja a sebességet,a fordulatszám mérő viszont jó.
Mi lehet a gond,és mennyibe kerül a javítása?
Köszönöm mindenkinek aki segít előre is worship
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20272 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 12:57:45 »

a km számláló se megy? Mert akkor hagyd úgy  Wink nyes

Nem tudom mi "szokott" a hibaok lenni, de egy ilyen műszerfalban már léptető motor mozgatja a mutatókat és elektromos jeladó adja az impulzust a processzornak. elromolhatott a motor és a jeladó is.
Egy műszer tesztet futtass le rajta, hogy működik-e!
-kulcs betesz, de nem fordítod el
-napi km nullázót benyomod és benyomva tartod
-gyújtásra teszed (vagy beindítod) miközben a gombot továbbra is nyomod és vársz, amig átmegy teszt üzemmódba a műszeregység-ez kb 5 mp
-napi kilométer nullázóval tudod a funkciók közt léptetni, a mutatók tesztje az első vagy a második - ekkor minden mutató kimegy véghelyzetbe és vissza.
-gyújtás levétellel kilépsz a teszt üzemmódból
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20273 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 17:09:26 »

Ment privát a témában

errol nekem is kuldj lecci infot  worship

Sajnos nalam is az a gond, hogy alig fujkal langyos levegot. Bar ezen nem csodalkozom, elvegre MKIII mondeorol van szo  vigyor3
Viszont ! Ha bekapcsozom a belso keringetest, akkor atom jo forro levegot fuj ! Ha kikapcsolom, akkor kepes total langyosat is tolni, pedig 24fokra van allitv a klimatika es az autoban hidegecske van  szomoru1 Szal nalam is valami ilyesmi leszen a hiba, de igazabul nemtom hogyna lljak neki...Regebben volt mar olyan jelensegem, hogy belso keringetesen valami huppogott. Azt most is csinazza neha, de ettol fuggetlenul jo volt a futes...ez idaig  levele
Szal valami gebasz lehet a zsalukkal. Jah es vegre ra kene jonni arra is, hogyan lehetne tenylegesen kitisztitani a klimat, mert hiaba a csoda habsprayk, atom budi szok lenni a klima (nyaron). Sot van, hogy nyaron klimaval tolom, aztan megallok valahol. Majd x ido mulva ujra inditom a gepet, es total beparasodik az ablax. Nyilvan valahol megall a viz, de meg nem jottem ra hol. Szerintem alapvetoen el va qrva ez a resze a klima rendszernek  levele De azert megprobalkozom, hatha lehet orvosolni... wave worship
Naplózva

blah blah blah
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20274 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 17:55:13 »

Ment privát a témában

Szia!

ez engem is érdekelne mert nálam ugyanez a helyzet, csak nekem hideget nem hajlandó fújni nyáron.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #20275 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 19:51:23 »

Nem tudom, hová, melyik témába lehetne beírni, de szeretnék veletek eszmét cserélni biztonsági kérdésekben is. Mit, hogyan tehetünk lopáskár csökkentése érdekében? A ZsaruCar rendszám felismerő rendszerét ismeritek. Az egyik főnöke nyilatkozta, hogy az ő autójába van olyan kütyü, ami könnygázzal nyomja tele az utasteret ha minden védelmet feltörnek. Tudom, hogy a rosszfiúk is olvashatják a fórumot, de azért leirnék pár bevált trükköt.
Pl. ha gyanús emberek parkolnak mellettetek..... (stb. többit csak akkor ha az admin itt engedi!)

Kérem, hogy privátban írjatok, ha lenne kiegészíteni valótok!
Minden megjegyzést megköszönök!
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.03 csütörtök, 20:01:06 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #20276 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 20:27:57 »

Szia!

ez engem is érdekelne mert nálam ugyanez a helyzet, csak nekem hideget nem hajlandó fújni nyáron.

Akkor neked a klímád a rossz. Első körben egy klímagáz ellenőrzés/feltöltés, aztán ha az rendben, akkor további hibakeresés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20277 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 21:01:24 »

Ezeknél nincs csap, a levegőt keveri be.


Na, sikerült valamit csinálni?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20278 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 21:05:51 »

Akkor neked a klímád a rossz. Első körben egy klímagáz ellenőrzés/feltöltés, aztán ha az rendben, akkor további hibakeresés.

ezeken már mind túl vagyok, már nyár eleje óta szenvedek vele. Szervízben ajánlottak műszerfal szétszedést-klímapanel vizsgálatot 80.000-ért.A bemenő klímagázcső jéghideg(lefagy) de az utastérbe nem fúj be hideget.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20279 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 22:08:39 »

Na, sikerült valamit csinálni?
Igen!
Tegnap kipucoltam a kis ventillátoros érzékelőt, ma reggel és haza úton is jéghideg levegőt fújt, szóval változás semmi! rinya
De, most este beletúrtam a TIS-be, és írta, hogy hibák esetén érdemes tesztet csinálni, és megmutatja hol keressem a hibát...így is tettem, lefuttattam a tesztet és 2266-os hibát írt. Meglepetésre viszont, közvetlenül a teszt után két napi hideg után bőszen el kezdett fűteni wow1 wow1....fogalmam sincs miért, lehet ez a reset jót tett neki...szóval most fűt mint állat, holnap majd próbálgatom, hogy rendesen működik-e. smile
Remélem ennyivel megúsztam... Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20280 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 22:13:51 »

errol nekem is kuldj lecci infot  worship

Sajnos nalam is az a gond, hogy alig fujkal langyos levegot. Bar ezen nem csodalkozom, elvegre MKIII mondeorol van szo  vigyor3
Viszont ! Ha bekapcsozom a belso keringetest, akkor atom jo forro levegot fuj ! Ha kikapcsolom, akkor kepes total langyosat is tolni, pedig 24fokra van allitv a klimatika es az autoban hidegecske van  szomoru1 Szal nalam is valami ilyesmi leszen a hiba, de igazabul nemtom hogyna lljak neki...Regebben volt mar olyan jelensegem, hogy belso keringetesen valami huppogott. Azt most is csinazza neha, de ettol fuggetlenul jo volt a futes...ez idaig  levele
Szal valami ge*** lehet a zsalukkal. Jah es vegre ra kene jonni arra is, hogyan lehetne tenylegesen kitisztitani a klimat, mert hiaba a csoda habsprayk, atom budi szok lenni a klima (nyaron). Sot van, hogy nyaron klimaval tolom, aztan megallok valahol. Majd x ido mulva ujra inditom a gepet, es total beparasodik az ablax. Nyilvan valahol megall a viz, de meg nem jottem ra hol. Szerintem alapvetoen el va qrva ez a resze a klima rendszernek  levele De azert megprobalkozom, hatha lehet orvosolni... wave worship
Ott áll meg a vized ahol utána penészesedni kezd és bebüdösödik. Szerintem ezen nem kell csodálkozni. Javasolt a szellőztetés klíma nélküli járatása pár percig -ha van hozzá idő és nem rohadsz meg az autóban- mielőtt leállítod a kocsit. Ilyenkor már nem termel több kondenzvizet a csepptálcára, ami van rajta az meg elpárolog. Ha ezt rendszeresen hanyagolod kialakul a pangó víz, a penész és a bűz.

Normálisan klímát tisztítani klímás műhely tud. Persze azok is tudnak hányavetin, de teszkós sprével meg csak úgy lehet szerintem. Szánd rá egyszer az alkalmat, hogy rendesen megcsináltasd, mert a penész az egészségednek se jó.

A langyos levegő dolgod sajnos nem az amire utaltam a kollégánál. A lapát elakadás hiba teljes elzáródást okoz és akkor semmilyen meleg nem jön.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20281 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 22:18:51 »

Igen!
Tegnap kipucoltam a kis ventillátoros érzékelőt, ma reggel és haza úton is jéghideg levegőt fújt, szóval változás semmi! rinya
De, most este beletúrtam a TIS-be, és írta, hogy hibák esetén érdemes tesztet csinálni, és megmutatja hol keressem a hibát...így is tettem, lefuttattam a tesztet és 2266-os hibát írt. Meglepetésre viszont, közvetlenül a teszt után két napi hideg után bőszen el kezdett fűteni wow1 wow1....fogalmam sincs miért, lehet ez a reset jót tett neki...szóval most fűt mint állat, holnap majd próbálgatom, hogy rendesen működik-e. smile
Remélem ennyivel megúsztam... Undecided
Mindig is jó dolognak tartottam az ülésfűtést, és az első szélvédő fűtést, de ennyire még soha nem örültem hogy mindegyik van az autómban...... eplus2 smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
József002
Vendég
« Új hozzászólás #20282 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:06:46 »

Hol található a termosztát a 1.8i 16v Trend motorban.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #20283 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:58:31 »

Mit, hogyan tehetünk lopáskár csökkentése érdekében?
Lehet mindennel trükközni, de nincs megoldás. Ha egy autót el akarnak vinni, azt el is viszik. Mindent lehet egyszerűen, olcsón blokkolni (gps, gsm). Amúgy a legkönnyebben úgy lehet elvinni egy autót, hogy a tulaj kiszáll belőle, mondjuk, becsukni a kaput, vagy mert belekoccantak, szólnak, hogy defektes a hátsókerék, üres dobozokat kötnek a vonóhorogra, stb. Ami meg tele van a legszuperebb, legdrágább védelmi cuccal, azt meg trélerre teszik. Tök mindegy hová parkolunk, egy sivító riasztóra ma már senki sem figyel fel, sőt... Rengeteg trükk létezik. Csak lelassítani lehet őket, megakadályozni nem! Casco-t kell kötni, aztán vihetik, ha akarják.
De, hogy konstruktív legyek:
Jellezzük a tolvajok felé, hogy ne ezt az autót törjék fel, hanem egy másikat! Gravírozztassuk az üveget, UV-ztassuk kasznit, kerékőr a felnire, a Pajzs redszer is jó, de legyen kinn a matrica! Szóval riasszuk el, a rablót ha lehet. Ha mégis kiszemeltek minket, szivathatjuk egy rejtett kapcsolóval, ami mondjuk megszakítja az AC pumpát stb. Az immó meg a többi gyári kütyü semmit nem ér. Egy rendes rabló viszi a saját hekkelt motorvezérlőjét. És még sorolhatnám a többi jól ismert, mára akár el is avult trükköt. A tecső meg a többi videomegosztó tele van példákkal. A legtöbb esetben nem kell 1 perc egy autóhoz.
Sok szerencsét kívánhatok csak.
U.I.: ez a könnygázas dolog nevetséges szerintem. Mi van ha bekrepál a sufnituning védelmi rendszer az autópályán 140-nél? Ennyi erővel bombát is szerelhetne az ülés alá. De, mondjuk éppen lopáskor indul be a könnygáz, mi történik ebben az esetben? Le kell tekerni az ablakot és várni egy kicsit!  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.04 péntek, 18:17:07 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #20284 Dátum: 2009.12.04 péntek, 18:16:57 »

Valaki tudna nekem segíteni, hogy motorszám alapján megmondaná, hogy az 1,8-as benzines motorom hány lóerős?
Angliai forgalmiba semmi sincs beleírva, ami erre utalna.


Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20285 Dátum: 2009.12.04 péntek, 19:22:06 »

Azért ennyire nem értékes kocsi a mondeo hogy lopkodnák.... eplus2 eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20286 Dátum: 2009.12.04 péntek, 20:34:02 »

Valaki tudna nekem segíteni, hogy motorszám alapján megmondaná, hogy az 1,8-as benzines motorom hány lóerős?
Angliai forgalmiba semmi sincs beleírva, ami erre utalna.


Köszönöm
Add meg az alvázszámot ha  a forgalmiban nincs megtalálod az első szélvédőn lent lent baloldalt (vagy ott jobb oldalt  fejvakaras )
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #20287 Dátum: 2009.12.04 péntek, 20:43:22 »

Add meg az alvázszámot ha  a forgalmiban nincs megtalálod az első szélvédőn lent lent baloldalt (vagy ott jobb oldalt  fejvakaras )

Privátot küldtem
KÖszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
bagarol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #20288 Dátum: 2009.12.05 szombat, 14:40:32 »

Valaki  megtudja nekem mondani, hogyan lehet a műszerfal világítást állítani? help
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #20289 Dátum: 2009.12.05 szombat, 14:46:11 »



A fényszóró, ködlámpa kapcsoló alatt van egy potméter amivel lehet állítani a fényerősséget ha erre gondolsz.
Azt hiszem ez egyébként felszereltség függő, nekem van nyes
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.05 szombat, 14:54:52 írta szeszka » Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20290 Dátum: 2009.12.05 szombat, 20:13:51 »

A fényszóró, ködlámpa kapcsoló alatt van egy potméter amivel lehet állítani a fényerősséget ha erre gondolsz.
Azt hiszem ez egyébként felszereltség függő, nekem van nyes
Ghia, Titanium vagy magasabbtól van csak. Alatta nincs.
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #20291 Dátum: 2009.12.05 szombat, 20:54:34 »

Sziasztok!

Nekem a kocsimban xenon fényszóró van de nem vagyok meg elégedve vele. Arra gondoltam lehet ki kellene cserélnem a izzókat de fogalmam sincs milyenre kellene, és azt sem tudom jelenleg milyen van benne.
Megtudná mondani valaki melyik az az izzó aminek a legjobb a fényereje és tuti nem fogok csalódni benne.
Látom a ilyen K-s olyan K-s izzókat de  hátha van valakinek tapasztalata mit érdemes megvenni vagy a gyári a legjobb.
Naplózva
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #20292 Dátum: 2009.12.05 szombat, 20:55:00 »

Ghia, Titanium vagy magasabbtól van csak. Alatta nincs.

Nekem Ambiente van, vettem bele bontott első ködlámpát, kellett cserélnem az egész kapcsoló-panelt, azóta tudom állítani a fényerejét is.
Naplózva
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #20293 Dátum: 2009.12.05 szombat, 21:18:07 »

Sziasztok!

Nekem a kocsimban xenon fényszóró van de nem vagyok meg elégedve vele. Arra gondoltam lehet ki kellene cserélnem a izzókat de fogalmam sincs milyenre kellene, és azt sem tudom jelenleg milyen van benne.
Megtudná mondani valaki melyik az az izzó aminek a legjobb a fényereje és tuti nem fogok csalódni benne.
Látom a ilyen K-s olyan K-s izzókat de  hátha van valakinek tapasztalata mit érdemes megvenni vagy a gyári a legjobb.

4000 K -tól 6000K -ig a legjobb a fényerejük.Talán még 8000K-ig ajánlanám.
4000K alatt sárgás , 8000 K felett meg a "design" kategória , amivel már rosszabbul látni.
A 10-12 eK-ok már a rózsaszínre hajaznak ( ultragagyi sztem..)
A gyáriról nincs tapasztalatom , ezek HID szettekben lévő Siemens vagy Philips izzók.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #20294 Dátum: 2009.12.05 szombat, 21:25:14 »

4000 K -tól 6000K -ig a legjobb a fényerejük.Talán még 8000K-ig ajánlanám.
4000K alatt sárgás , 8000 K felett meg a "design" kategória , amivel már rosszabbul látni.
A 10-12 eK-ok már a rózsaszínre hajaznak ( ultragagyi sztem..)
A gyáriról nincs tapasztalatom , ezek HID szettekben lévő Siemens vagy Philips izzók.

Nekem 10000-s van benne, egyáltalán nem akar rózsaszínes lenni, hanem teljesen fehér, én azzal teljesen meg vagyok elégedve. Nekem is mondták, hogy azzal majd rossz lesz esőbe menni, de szerencsére nem. teljesen jól lehet látni. De gondolom ez is márka és ár függő. Annyira én se értek hozzá. Amikor nagy szó volt a xenon, akkor én bementem a boltba nagy mellénnyel, hogy a legbrutálisabb H7-es xenon adják nekem oda. Srác elém vágta a dobozát, és közölte, hogy 70.000 forint. Lerohadt a vigyor az arcomról, de megvettem, és azóta működik rendesen, és a lényeg, hogy bármilyen időben jól látok vele.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20295 Dátum: 2009.12.05 szombat, 21:59:28 »

Sziasztok!

Nekem a kocsimban xenon fényszóró van de nem vagyok meg elégedve vele. Arra gondoltam lehet ki kellene cserélnem a izzókat de fogalmam sincs milyenre kellene, és azt sem tudom jelenleg milyen van benne.
Megtudná mondani valaki melyik az az izzó aminek a legjobb a fényereje és tuti nem fogok csalódni benne.
Látom a ilyen K-s olyan K-s izzókat de  hátha van valakinek tapasztalata mit érdemes megvenni vagy a gyári a legjobb.

vegyél HELLA-t 4300K-t.  BMW,merga,stb-ben is az a gyári...abban még nem csalódott senki...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #20296 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 11:22:30 »

Sziasztok!

Nekem a kocsimban xenon fényszóró van de nem vagyok meg elégedve vele. Arra gondoltam lehet ki kellene cserélnem a izzókat de fogalmam sincs milyenre kellene, és azt sem tudom jelenleg milyen van benne.
Megtudná mondani valaki melyik az az izzó aminek a legjobb a fényereje és tuti nem fogok csalódni benne.
Látom a ilyen K-s olyan K-s izzókat de  hátha van valakinek tapasztalata mit érdemes megvenni vagy a gyári a legjobb.

Szia,

Én már több mint 6 éve xenonozok és eléggé sok szettet építettem be a családnak, meg a saját járgányokba. 6000K felettit egyáltalán ne vagyél, mert alig jön fény belőle, ami neked kellene ahoz, hogy lásd az utat, viszont a szembejövőket zavarja baromira. A legjobb a 4300K "jégfehér". Én is most a 6000K-s csöveimet cserélem ki erre, mert a 6000K is kevesebb fényt ad mint a 4300K.

Szóval szerintem philips cső és 4300K. Nekem ez a tuti eddig.

Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #20297 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 11:27:55 »

Nekem 10000-s van benne, egyáltalán nem akar rózsaszínes lenni, hanem teljesen fehér, én azzal teljesen meg vagyok elégedve. Nekem is mondták, hogy azzal majd rossz lesz esőbe menni, de szerencsére nem. teljesen jól lehet látni. De gondolom ez is márka és ár függő. Annyira én se értek hozzá. Amikor nagy szó volt a xenon, akkor én bementem a boltba nagy mellénnyel, hogy a legbrutálisabb H7-es xenon adják nekem oda. Srác elém vágta a dobozát, és közölte, hogy 70.000 forint. Lerohadt a vigyor az arcomról, de megvettem, és azóta működik rendesen, és a lényeg, hogy bármilyen időben jól látok vele.

Bocs Zseby, de vagy átvertek, vagy színtévesztő vagy.  A 10000K már igen lilás-rózsaszínes. Nem tud más lenni, hiszen már rég abban a tartományban van, ami messze van a fehértől. Nem tudom mikor mentél be a boltba, de a 70eFt már egy picit soknak tűnik. A másik, hogy a hagyományos lámpába (nem vetítő lencsés), ne rakjál bele 55W-os xenon-t, mert a szembejövőknek okozól problémát. Neked valószínűleg azért világít erősen, mert vettél egy 10000K, lila, 55W-osat és az ad kb annyi fényt, mint a 4300K 35W, csak a te megoldásod a szembejövőknek nem igazán jó. A véleményem, hogy az ilyenek megoldások miatt fogják a rendőrők basztatni az utólagos xenonosokat.

Az arany út: 35W, 4300K

Üdv
Csaba
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #20298 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 11:46:27 »


Szóval szerintem philips cső és 4300K. Nekem ez a tuti eddig.


 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #20299 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 11:52:29 »

eljen
Ezt a fajtát cseréném mert nem vagyok meg elégedve vele........
Lehet ,hogy beállitási problémáim vannak?
mert a refi az KIRÁLY de a tompitott az szerintem nincs a helyzet magaslatán
Naplózva
Oldalak: 1 ... 399 400 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 412 413 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.