Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 17:14:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2906418 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2010.07.23 péntek, 21:58:10 »

Sziasztok!

Kis problémám a következő.
Az első futómű felől semmi rossz hang nem hallható, viszont lassú tempójú kanyarodáskor, amikor épp vált az automata váltó, akkor a kormányon némi ütés érződik.
Ez mi a fene?

Én valami féltengelyre gondolok, de lehet gömbcsukló is....
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 11:48:12 »

Sziasztok,

"Optimal" típusú első lengéscsillapítókkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

Esetleg mit ajánlotok? Valakinek valami tuti olcsó beszerzési hely?  nyes
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2010.07.27 kedd, 09:38:29 »

Én valami féltengelyre gondolok, de lehet gömbcsukló is....

Köszi, megnézetem valahol.
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2010.07.27 kedd, 22:54:35 »

Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek mégpedig abban,hogy ha fékezek berázza a kormányt terészetesen ha nagyobb sebességről teszem.Szerintetek mi csinálja tárcsa vagy a alufelni is tud ilyet?
Köszi a válaszokat worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #354 Dátum: 2010.07.28 szerda, 00:01:42 »

Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek mégpedig abban,hogy ha fékezek berázza a kormányt terészetesen ha nagyobb sebességről teszem.Szerintetek mi csinálja tárcsa vagy a alufelni is tud ilyet?
Köszi a válaszokat worship


Ha csak fékezéskor rázza, akkor több mint valószínű hogy tárcsa. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2010.07.28 szerda, 07:18:17 »

Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek mégpedig abban,hogy ha fékezek berázza a kormányt terészetesen ha nagyobb sebességről teszem.Szerintetek mi csinálja tárcsa vagy a alufelni is tud ilyet?
Köszi a válaszokat worship


Féktárcsa lesz az.
Sajnos ezek ilyenek. Többen is cseréltük már gyári újra, de hamar újra elkezd rázni.
Vagy megszokod vagy addig cserélgeted, amíg egyszer csak jó tárcsát fogsz ki.
Persze ez függ attól is, hogy a jelenlegi mennyire hullámos, mennyire ráz.
Nekem az előző tárcsa nagyon rázott, az új már csak kicsit, ezzel már megtanultam együtt élni.
Van aki abban találta a megoldást, hogy esztergályossal felszabályoztatta. Persze ez csak akkor megoldás, ha a tárcsának megvan az ehhez elegendő (megengedett) vastagsága.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #356 Dátum: 2010.07.28 szerda, 07:26:07 »

Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek mégpedig abban,hogy ha fékezek berázza a kormányt terészetesen ha nagyobb sebességről teszem.Szerintetek mi csinálja tárcsa vagy a alufelni is tud ilyet?
Köszi a válaszokat worship

a tojás felni is tud ilyet!De legtöbbször a féktárcsa....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2010.07.28 szerda, 10:22:49 »

Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek mégpedig abban,hogy ha fékezek berázza a kormányt terészetesen ha nagyobb sebességről teszem.Szerintetek mi csinálja tárcsa vagy a alufelni is tud ilyet?
Köszi a válaszokat worship

tárcsa. Más esetben 100kmh föltött gurulásnál, egyenletes haladásnál is rázna.
Az enyémen valószínű a hátsó miatt ráz, mert az a kézifék miatt kissé megéghetett annó. Az elsőkben kevesebb van, mint a hátsókban, mert vibráció miatt garanciában cseréltettem. Persze azóta is ráz fékezésnél, de nem érdekel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #358 Dátum: 2010.07.28 szerda, 10:36:17 »

Féktárcsa lesz az.
Sajnos ezek ilyenek. Többen is cseréltük már gyári újra, de hamar újra elkezd rázni.
Vagy megszokod vagy addig cserélgeted, amíg egyszer csak jó tárcsát fogsz ki.
Persze ez függ attól is, hogy a jelenlegi mennyire hullámos, mennyire ráz.
Nekem az előző tárcsa nagyon rázott, az új már csak kicsit, ezzel már megtanultam együtt élni.
Van aki abban találta a megoldást, hogy esztergályossal felszabályoztatta. Persze ez csak akkor megoldás, ha a tárcsának megvan az ehhez elegendő (megengedett) vastagsága.

Azért az rohadtul nem normális hogy üt a tárcsa. Olyan nincs hogy "ez ilyen, hozzá kell szokni" Ez nem tipushiba...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2010.07.28 szerda, 10:48:03 »

Azért az rohadtul nem normális hogy üt a tárcsa. Olyan nincs hogy "ez ilyen, hozzá kell szokni" Ez nem tipushiba...

Sajnos nekem is ilyen.... Cseréltettem elöl, gyári tárcsa és betét új volt. Kb. 3000km-t mentem el vele, mikor ismét elkezdett rázni. 60-70km/h környékén a mai napig csinálja, pedig azóta 35000km van benne..... Megszoktam rinya
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #360 Dátum: 2010.07.28 szerda, 10:58:07 »

Sajnos nekem is ilyen.... Cseréltettem elöl, gyári tárcsa és betét új volt. Kb. 3000km-t mentem el vele, mikor ismét elkezdett rázni. 60-70km/h környékén a mai napig csinálja, pedig azóta 35000km van benne..... Megszoktam rinya

Ha tárcsa lenne akkor minden sebességnél csinálnija kellene, nem csak 60-70környékén. Szerintem.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:28:51 »

Ha tárcsa lenne akkor minden sebességnél csinálnija kellene, nem csak 60-70környékén. Szerintem.

A tárcsa csere előtt is ilyen volt, a cserére reagált (megszűnt) utána megint előjött. Én megszoktam így, picit elveszem a fékről a lábam akkor nem érzem.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #362 Dátum: 2010.07.28 szerda, 17:51:21 »

Hi,

Két hátsó gátlót és 2 rugót kéne vennem. Kotyog a gátlók szára, és ül is az auto a rugók miatt, ha új kerül bele nem is fog annyira dőlni a hátsó kerék.
Mik a tapasztalatok? Milyet érdemes pl rugóból?
Gátlóból? Az audimban pl kayaba gázosak vannak 4 éve és ~100 000KM óta, és hibátlanok. Nem tudom mondeonál beváltak-e, meghát ez nem is olyan drága fajta. Monroe-val pl sokat szívtam már.
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2010.07.31 szombat, 14:27:31 »

hi!

Teljesen kitekert jobbra lassan kanyarodáskor elég nagyokat rúg a kerék, mintha ugrana egyet. Mi lehet a gond?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #364 Dátum: 2010.07.31 szombat, 18:44:40 »

hi!

Teljesen kitekert jobbra lassan kanyarodáskor elég nagyokat rúg a kerék, mintha ugrana egyet. Mi lehet a gond?
lengővilla szilent.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 09:33:00 »

Tisztelt Urak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, újabban kezd kopogósra váltani az eddigi csendes haladás. A futóművem felől kopogás hallatszik, erre reagálva kicseréltem mind a két trapézgömbfejet és kormánygömbfejet is. Legalább a kerekeim már nem lötyögnek és a talpasomban is található némi zsír  Grin, de a kopogás nem teljesen szűnt meg. Állóhelyzetben vagy max 5km/h-nál kanyarodáskor ropogást hallok. Amikor meg volt emelve a kocsi, megnéztem a külső csuklókat, hibátlannak tűntek, a szilentjeim szintúgy, nagyon feszes a futómű... Valami ötlet? A kormánymechanikáról valakinek valami tapasztalat!?
Hétfőn megyek futóművet állíttatni, addigra kéne egy okos gondolat, hogy kb hol keressük a hibát. Ja és még annyit hozzáfűznék, hogy mindezt egy nap alatt (szakadó esőben) 800km-t megtett autópályás kocsikázás után kezdte, tehát nem padka, meg ugratás stb következménye képpen.

Help!  help Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #366 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 09:53:13 »

Tisztelt Urak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, újabban kezd kopogósra váltani az eddigi csendes haladás. A futóművem felől kopogás hallatszik, erre reagálva kicseréltem mind a két trapézgömbfejet és kormánygömbfejet is. Legalább a kerekeim már nem lötyögnek és a talpasomban is található némi zsír  Grin, de a kopogás nem teljesen szűnt meg. Állóhelyzetben vagy max 5km/h-nál kanyarodáskor ropogást hallok. Amikor meg volt emelve a kocsi, megnéztem a külső csuklókat, hibátlannak tűntek, a szilentjeim szintúgy, nagyon feszes a futómű... Valami ötlet? A kormánymechanikáról valakinek valami tapasztalat!?
Hétfőn megyek futóművet állíttatni, addigra kéne egy okos gondolat, hogy kb hol keressük a hibát. Ja és még annyit hozzáfűznék, hogy mindezt egy nap alatt (szakadó esőben) 800km-t megtett autópályás kocsikázás után kezdte, tehát nem padka, meg ugratás stb következménye képpen.

Help!  help Laci
toronycsapágy..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 18:22:53 »

toronycsapágy..... Roll Eyes

Erre gondoltam én is, de azt az utastérből kéne jobban hallanom. Most inkább a kormánygép felől jön a hang... Ja és nem mindig, tehát a probléma nem állandó, mintha feszülne valami a kormányszerkezetben és csak bizonyos pontokon ropog. A kormányszerkezetet lehet zsírozni? Nincs egy fényképekkel ellátott utasítás a tarsolyodban?  Grin
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #368 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 21:08:59 »

A kormányszerkezetet lehet zsírozni? Nincs egy fényképekkel ellátott utasítás a tarsolyodban?  Grin
Mán hogyne lenne! nyes
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf  Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 09:31:17 »


Szia!

Ezer hála és köszönet, ezt olvastam már. Nekem szerintem a motortérben kéne zsíroznom. Ma megyek futómű beállításra, ugrik majd a majom a vízbe, kíváncsi leszek hogy a szerelőm mit fog felfedezni. Még egy kérdés, ami nagyon bosszantó az intercooler töltő csövem. Már kétszer cseréltem nagyon rövid időn belül és mindig kireped. Nincs valami okos megoldásod erre? (persze a szilikonos szetten kívül, mert az egy vagyon) Miért van ez? Nem szabad a Mondeoval 3000-es fordulat felett közlekedni? Egyszerűen hihetetlen, hogy ilyen konstrukciót ki mertek adni ennyi típushibával. Az autónak szinte nincs egy stabil pontja, mindig mindenhol van valami "általános hiba".  falbav Nekem ez volt eddig a sorrend: új generátor, új önindító, komplett kuplung, hátsó lengéscsillapítók, és most talpas+kormánygömbfej. Ezek úgy az elmúlt 3-4 hónapban történtek. A pénztárcám eléggé tiltakozik a további javítás sorozat ellen, amit a Mondeo minden bizonnyal garantál, de már sajnálnám eladni annyi minden új benne már. A vicc az, hogy előszeretettel és ok nélkül mennek tönkre nagyértékű alkatrészek, amiket csak a Ford-nál tudnak orvosolni... A Mondeo egy álom, lassan jobb lesz felébredni...
Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2010.08.03 kedd, 21:48:29 »

lengővilla szilent.

Alf!

Ez komoly? Nekem alacsony haladási sebességnél lökdösi magát az autó. Cserélték az első lengővilla hátsó szilentjét, de csak részben lett jobb. A futóműves szerint nem volt tönkremenve (hiszek neki).
Szinte már az egész futóművet cseréltem (összes gömbfej, külső féltengelycsukló), de nem szűnt meg. Mivel gyakran elhúzza az autót minden kis göröngy, Vik a gólyalábra tippelt... De lehet, hogy cserélni kellett volna az elülső szilenteket is?  Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #371 Dátum: 2010.08.04 szerda, 09:57:08 »

Alf!

Ez komoly? Nekem alacsony haladási sebességnél lökdösi magát az autó. Cserélték az első lengővilla hátsó szilentjét, de csak részben lett jobb. A futóműves szerint nem volt tönkremenve (hiszek neki).
Szinte már az egész futóművet cseréltem (összes gömbfej, külső féltengelycsukló), de nem szűnt meg. Mivel gyakran elhúzza az autót minden kis göröngy, Vik a gólyalábra tippelt... De lehet, hogy cserélni kellett volna az elülső szilenteket is?  Huh?
ha a szilent xar,akkor az egyik oldala jobban kopik.nincs meg a kerék egyenes futása.ezért ugrik a kerék.de ez lehet a hátső futóműben is!!!
kerékösszetartást mértek rajta?
Nem volt az eleje rommátörve? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2010.08.04 szerda, 12:16:28 »

Üdv Mindenkinek!
Gondoltam megosztom veletek az alábbi infót, mielőtt kormánygömbfej vásárlásba kezdtek... Nekem az volt a diagnózis, hogy forduláskor illetve lassú tempónál ropogott valami a futóműnél. Trapézgömbfej+kormánygömbfejcsere és még mindig ropog... Mint kiderült, a kormánygép 2db rögzítőcsavarja lazult meg annyira, hogy nem tudott kotyogni, de feszülni és ezáltal ropogni igen. A szerelők szerint csak akkor lehet meghúzni a 2 csavart, ha leengeded a bölcsőt és a segédalvázat kb 20cm-t, akkor fér oda a kulcs... Én megoldottam ezt otthon kb 5 perc alatt egy méretre vágott 18-as villáskulccsal (még mindig olcsóbb 1db kulcs, mint 2 óra szerelés) az aknából szépen fel lehet nyúlni és menetszakadás előtt fél körrel abbahagyni a műveletet. Irány a futómű állítás, ott minden teljesen "zöld" és most örülünk!  nyes
Üdv, Laci.
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2010.08.04 szerda, 12:26:43 »

ha a szilent xar,akkor az egyik oldala jobban kopik.nincs meg a kerék egyenes futása.ezért ugrik a kerék.de ez lehet a hátső futóműben is!!!
kerékösszetartást mértek rajta?
Nem volt az eleje rommátörve? Roll Eyes

Az eltérő kopás nem tűnt még fel. A kerékösszetartás volt rajta állítva, de a kormányközép nem lett egy álom. Persze ezt a legnehezebb eltalálni.
Ami az elejét illeti, az nem volt törve, bár a lökös elrepedt, mert az előző tulaj (ahogy kinéz) értelmesen parkolt, de a lökös mögött minden rendben van.
Csak az autó a Focus-hoz képest érezhetően instabilabb, nehezebb egyenesben tartani. Érzésre olyan, mintha valami vékony párkányon egyensúlyoznék.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #374 Dátum: 2010.08.04 szerda, 21:26:09 »

Az eltérő kopás nem tűnt még fel. A kerékösszetartás volt rajta állítva, de a kormányközép nem lett egy álom. Persze ezt a legnehezebb eltalálni.
Ami az elejét illeti, az nem volt törve, bár a lökös elrepedt, mert az előző tulaj (ahogy kinéz) értelmesen parkolt, de a lökös mögött minden rendben van.
Csak az autó a Focus-hoz képest érezhetően instabilabb, nehezebb egyenesben tartani. Érzésre olyan, mintha valami vékony párkányon egyensúlyoznék.

nekem volt hasonló.akkor a jobb hátsó keresztlengőkar szilenteje halt meg.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 15:10:57 »

Sziasztok!

Mesterek mi lehet a probléma?
Első futóműnél mind a két oldalról ( most már ) útegyenetlenség (akár kisebb is) hangos
kicsit fémes, de talán szilent kopogó hang jön az utastérbe, ami kicsit érezhető a kormány
fogásán is.
A kopogás már olyan hangos, hogy zenét hallgatva is hallani.

Ha van tippetek, hogy mi lehet akkor írjátok, hogy hogyan tudom ellenőrízni, hogy valóban az -e?

Illetve még egy kérdés. Volt -e már valakinek hasonló jelensége. Kitekert (szinte teljesen) kormányal fordulva (pl. parkolás) olyan az érzés mintha nem kanyarodna, hanem tolná a felnit és néha ugrik valami.
Szerintetek?


Segítségeteket előre is köszönöm!


Ma benéztem a kocsi alá és megrángattam egy két dolgot. Csatoltam egy képet a számomra gyanús alkatrészről.
Stabilizátor rúdat és a lengéscsillapítót köti össze.
Valaki tud valami tuti helyet ahol olcsón hozzájutnék ezekhez, illetve 2 első lengéscsillapítóhoz?
Találtam egy helyet ahol Monroe gázos lengéscsillapítót tudnék venni 18,200Ft/db áron.A termék új.
Valami vélemény a Monroeról?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 15:36:41 »

Hali,
tegnap volt a haverom az alábbi cégnél egy C Vektrával. 3000ft volt a lengéscsillapító mérés de ha ott cserélteted akkor ingyenes. Kapott a mérésről grafikont is. Nagyon profi szervíznek mutatkoztak számára. A jövő héten megy hozzájuk a két hátsót cserélni. Valakinek valami tapasztalata?
http://www.karaszy.hu/

üdv.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #377 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 16:19:47 »

Hali,
tegnap volt a haverom az alábbi cégnél egy C Vektrával. 3000ft volt a lengéscsillapító mérés de ha ott cserélteted akkor ingyenes. Kapott a mérésről grafikont is. Nagyon profi szervíznek mutatkoztak számára. A jövő héten megy hozzájuk a két hátsót cserélni. Valakinek valami tapasztalata?
http://www.karaszy.hu/

üdv.

Karaszyek gatlokat ujtanak fel, illetve csinalnak, foleg sport/verseny celokra, de utcara is. Altalaban kemenyitett gatlokat keszitenek. A nepek meg vannak veluk elegedve nagyjabol az eddigi hallomasaim szerint
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2010.08.06 péntek, 08:46:32 »

Ma benéztem a kocsi alá és megrángattam egy két dolgot. Csatoltam egy képet a számomra gyanús alkatrészről.
Stabilizátor rúdat és a lengéscsillapítót köti össze.
Valaki tud valami tuti helyet ahol olcsón hozzájutnék ezekhez, illetve 2 első lengéscsillapítóhoz?
Találtam egy helyet ahol Monroe gázos lengéscsillapítót tudnék venni 18,200Ft/db áron.A termék új.
Valami vélemény a Monroeról?

Vegyél gyári Ford-ot Nagyautónál, olcsóbb.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #379 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 14:59:19 »

Sziasztok!

Esedékessé vált egy újabb talicska pénz betolása az autóba  gun

full fék felújítás+rugók+gátlók. Fékezésnél az utóbbi pár napban ilyen dum-dum-dum hang van, és a fékerő sem valami király. Válla van már a tárcsáknak, és a betétekben sem sok van.

Melyikből milyet érdemes? 4 tárcsát+betéteket vennék, meg 2 hátsó telót (ez valszeg kayaba gázos lesz, ezzel meg voltam elégedve másik autóban)+2 hátsó rugó.
A rugóknál is játszik ez a színkódosdi, vagy csak kérjek hozzávalót és kész?
Tárcsa+betét csak gyárit?

Köszi!  help
Naplózva
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2010.08.21 szombat, 19:39:34 »

Sziasztok! Egy kis infó kellene, márpedig az hogy az autó hátsó futóművénél elkezdett nyiszogni valami ha berugózik, vagy kézzel lenyomom a hátulját. Ezt valami kiszáradt szilent okozza vagy a lengéscsillapító? Eleinte nem zavart mert csendesebb volt meg néha de mostanában minden nagyobb hupplira van hangja most már idegesít. Nincs valami házi módszer erre?  nyes smile
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:28:49 »

Sziasztok! Egy kis infó kellene, márpedig az hogy az autó hátsó futóművénél elkezdett nyiszogni valami ha berugózik, vagy kézzel lenyomom a hátulját. Ezt valami kiszáradt szilent okozza vagy a lengéscsillapító? Eleinte nem zavart mert csendesebb volt meg néha de mostanában minden nagyobb hupplira van hangja most már idegesít. Nincs valami házi módszer erre?  nyes smile
nekem a törött rugó nyikorgott menet közben meg helyben ha lenyomtam az autó hátulját
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:38:53 »

hali mindenkinek integet2
jó rég nem jártam köztetek,de itt vagyok eplus2
kéne egy kis tanács,megérett a vas a futómű generélra,szilentek,stab rúd,stab pálcák...stb(? rinya)nos es már ha ott vagyok alatta,lehet hogy meg kéne ültetni!!Vagyis hol lehet venni ültetett rugókat,s mennyibe kerülhet,Ja és a lényeg,hogy azért mü.vizsgán meg b..nak??
köszike wave wave
Naplózva
Zigee
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2010.08.24 kedd, 10:50:47 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ha hallom a stabilizátor kotyogást, azt meddig lehet elhúzni? Rögtön kell cserélni, vagy elmegy még egy kicsit?
A másik kérdésem, valszeg nem ide illik, de nem tudom, hogy hova, 2x előfordult velem, hogy hallottam vmi tompa kerregést, tekerést. Levettem a gázról a lábam és elmúlt. Ez mi lehet?
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2010.08.24 kedd, 14:59:16 »

szervó olaj milyen kell a gépbe, mert szeretném lecserélni... ??
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2010.08.24 kedd, 15:08:47 »

Sziasztok! Egy kis infó kellene, márpedig az hogy az autó hátsó futóművénél elkezdett nyiszogni valami ha berugózik, vagy kézzel lenyomom a hátulját. Ezt valami kiszáradt szilent okozza vagy a lengéscsillapító? Eleinte nem zavart mert csendesebb volt meg néha de mostanában minden nagyobb hupplira van hangja most már idegesít. Nincs valami házi módszer erre?  nyes smile

Kézifékkötél adott nekem ilyen hangot, amokor hozzáért a kasztnihoz. Egy "vödör zsírspré" megoldotta. /Würth: HHS2000/
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2010.08.25 szerda, 00:25:37 »

Sziasztok!

Esedékessé vált egy újabb talicska pénz betolása az autóba  gun

full fék felújítás+rugók+gátlók. Fékezésnél az utóbbi pár napban ilyen dum-dum-dum hang van, és a fékerő sem valami király. Válla van már a tárcsáknak, és a betétekben sem sok van.

Melyikből milyet érdemes? 4 tárcsát+betéteket vennék, meg 2 hátsó telót (ez valszeg kayaba gázos lesz, ezzel meg voltam elégedve másik autóban)+2 hátsó rugó.
A rugóknál is játszik ez a színkódosdi, vagy csak kérjek hozzávalót és kész?
Tárcsa+betét csak gyárit?

Köszi!  help


Én nem feltétlen esküszöm a gyári szettre, bár biztos az sem rossz. Nálam a Ferrodo tárcsák + betétek jöttek be leginkább. A gyári szetthez képest érezhetően jobb a fékhatás.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #387 Dátum: 2010.08.25 szerda, 11:57:08 »


Én nem feltétlen esküszöm a gyári szettre, bár biztos az sem rossz. Nálam a Ferrodo tárcsák + betétek jöttek be leginkább. A gyári szetthez képest érezhetően jobb a fékhatás.

es meddig birjak?

sajnos el vagyok kenyeztetve az off autommal, ott kb 70 000KM-enként kell csak betétet cserélni  nyes
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2010.08.25 szerda, 12:35:14 »


Én nem feltétlen esküszöm a gyári szettre, bár biztos az sem rossz. Nálam a Ferrodo tárcsák + betétek jöttek be leginkább. A gyári szetthez képest érezhetően jobb a fékhatás.
A mondeora az  Focus II ST tárcsáit és nyergeit érdemes feltenni, ha tartósan jó hatást akarunk elérni. A jobb hatást mutató normál fékszettek szerintem puhábbak, mint a gyári, így gyorsabban kopnak.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2010.08.25 szerda, 12:35:54 »

szervó olaj milyen kell a gépbe, mert szeretném lecserélni... ??
Van zöld és van piros. Nézz bele a tartályba és annak megfelelőt válassz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2010.08.28 szombat, 20:01:24 »

Szép estét mindenkinek nyes
Egy kis infó kéne eljött az ideje a futóművem renoválásának,hátsó stab.rúd szilentek,kutyacsontok.Csak nagy dilemmába vagyok,most kértem árajánlatot a Nagyautótól, a hátsó stab.r.szilentek gyári:2100ft/db-utángy.:1600ft/db
                   a kutyacsont(ok) gyári:17000ft/db-utángy.:6000ft/db
Na ez a nagy helyzet-most már értitek a dilemmámat?Honnan van ez a "hatalmas"árkülömbség?Most gyárit vegyek,vagy u.gy.-at,mert lehet hogy a gyárival elmegyek 80 000km-t(?),az ugy meg csak 20 000-et(?),de belegondolok,elméletileg a mai világba,elég komoj minőségellenőrzési dolgok vannak,dehát ígyis lehetnek külömbségek,na de ekkorák mint amit az ár takar Roll Eyes
Ha van v.kinek tapasztalata azt megköszönném,vagy csak tanácsa azt is! nyes         
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #391 Dátum: 2010.08.28 szombat, 21:09:14 »

Szép estét mindenkinek nyes
Egy kis infó kéne eljött az ideje a futóművem renoválásának,hátsó stab.rúd szilentek,kutyacsontok.Csak nagy dilemmába vagyok,most kértem árajánlatot a Nagyautótól, a hátsó stab.r.szilentek gyári:2100ft/db-utángy.:1600ft/db
                   a kutyacsont(ok) gyári:17000ft/db-utángy.:6000ft/db
Na ez a nagy helyzet-most már értitek a dilemmámat?Honnan van ez a "hatalmas"árkülömbség?Most gyárit vegyek,vagy u.gy.-at,mert lehet hogy a gyárival elmegyek 80 000km-t(?),az ugy meg csak 20 000-et(?),de belegondolok,elméletileg a mai világba,elég komoj minőségellenőrzési dolgok vannak,dehát ígyis lehetnek külömbségek,na de ekkorák mint amit az ár takar Roll Eyes
Ha van v.kinek tapasztalata azt megköszönném,vagy csak tanácsa azt is! nyes        

Én szilentekből gyárit vennék ( minimális árkülönbség ), kutyacsontból viszont utángyártott. 17ezer ft/db a kutyacsont? Kérj árajánlatot Robi_19-től, én Tőle vettem 3-4ezerért Lemfördert, ami igen jó minőséget képvisel. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.28 szombat, 21:13:30 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 15:34:17 »

Én szilentekből gyárit vennék ( minimális árkülönbség ), kutyacsontból viszont utángyártott. 17ezer ft/db a kutyacsont? Kérj árajánlatot Robi_19-től, én Tőle vettem 3-4ezerért Lemfördert, ami igen jó minőséget képvisel. integet2
Köszi szépen hol találom robi_19-et fent van a fórumon,írjak neki privit? wave
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 11:44:39 »

Sziasztok!

Kis tanácsra lenne szükségem. EL kezdett búgni a kocsim eleje. A hang teljesen gumi-ra utalt, de a múlt héten kapott 4 új gumit (Pirelli P7-et, nemhiszem hogy búgos gumi, bár még nem volt ilyenem) de a búgás nem szűnt meg. 60-70 km/h -nál nagyon erős a búgás, alatta és felette kissé halkabb. Sőt jobbra kanyarnál, vagy ha egy picit elfordítom jobbra a kormányt, azonnal elhallgat. Nemtudom most milyen csapágy lehet ez, ha az? féltengely, vagy kerékagy?Huh???
Szerintetek?

köszi
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 21:54:30 »

Sziasztok!

Kis tanácsra lenne szükségem. EL kezdett búgni a kocsim eleje. A hang teljesen gumi-ra utalt, de a múlt héten kapott 4 új gumit (Pirelli P7-et, nemhiszem hogy búgos gumi, bár még nem volt ilyenem) de a búgás nem szűnt meg. 60-70 km/h -nál nagyon erős a búgás, alatta és felette kissé halkabb. Sőt jobbra kanyarnál, vagy ha egy picit elfordítom jobbra a kormányt, azonnal elhallgat. Nemtudom most milyen csapágy lehet ez, ha az? féltengely, vagy kerékagy?Huh???
Szerintetek?

köszi
a p7 nem búg. A futómű geometriája rendben?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 22:17:41 »

a p7 nem búg. A futómű geometriája rendben?

Most voltam beállításon és ott minden rendben volt, kicsit kellet csak állítani az elején. egyik napról a másikra kezdett búgni, de még tavasszal csak én betudtam az előző rossz gummának.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #396 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 23:56:54 »

Most voltam beállításon és ott minden rendben volt, kicsit kellet csak állítani az elején. egyik napról a másikra kezdett búgni, de még tavasszal csak én betudtam az előző rossz gummának.

Probald ki, hogy sebessegben kinyomod a kuplungot, nezd meg akkor elhallgat-e.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2010.08.31 kedd, 09:09:30 »

Most voltam beállításon és ott minden rendben volt, kicsit kellet csak állítani az elején. egyik napról a másikra kezdett búgni, de még tavasszal csak én betudtam az előző rossz gummának.

Ha kormányra reagál, akkor kerékagycsapágy! Nekem búg a féltengelycsapágyam/csütörtökig/ ha gondolod megmutatom milyen az a hang, meghallgatjuk a tiédet is ha gondolod!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2010.08.31 kedd, 21:26:26 »

Ha kormányra reagál, akkor kerékagycsapágy! Nekem búg a féltengelycsapágyam/csütörtökig/ ha gondolod megmutatom milyen az a hang, meghallgatjuk a tiédet is ha gondolod!

Hello!

Én a héten már nem leszek itthon, de jövőhéten megbeszélhetjük és akkor meghallgatjuk az enyémet.Meg legálább végre összehasonlítjuk melyik hogyan megy! Wink
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2010.09.01 szerda, 14:08:15 »

Hello!

Én a héten már nem leszek itthon, de jövőhéten megbeszélhetjük és akkor meghallgatjuk az enyémet.Meg legálább végre összehasonlítjuk melyik hogyan megy! Wink

Gyorsulásban tuti Te nyersz :-)
Jövőhéten elvileg nekem ok!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.