Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 14:01:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2906178 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:01:25 »

Bocsika remélem nem haragszotok meg de nem csak a Cromax van a világon.Sokan ajánlják de létezik más is.Szerintem drága. miaz
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:05:58 »

Bocsika remélem nem haragszotok meg de nem csak a Cromax van a világon.Sokan ajánlják de létezik más is.Szerintem drága. miaz
Erre inkább nem mondok semmit angel
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:09:50 »

Erre inkább nem mondok semmit angel

Ez jó! Ma is jót nevettem...  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:44:45 »

Mozgasd fel-le, ha kopog akkor szilent + rúd csere, csak szilentet cserélni felesleges..

köszi!

ezek szerint a rúd is kopik nemcsak a gumi vagy a torzios képessége miatt kelle cserélni?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:53:01 »

köszi!

ezek szerint a rúd is kopik nemcsak a gumi vagy a torzios képessége miatt kelle cserélni?
Igen, nekem több mint 2 mm-t elkopott a rúd is a szilentek helyén...egyben cseréltem, mert értelmetlen lett volna csak a szilentet.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2011.10.26 szerda, 22:00:20 »

Igen, nekem több mint 2 mm-t elkopott a rúd is a szilentek helyén...egyben cseréltem, mert értelmetlen lett volna csak a szilentet.

az komoly... wow1
gondolom szép hangja lehetett csere előtt..
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 00:27:23 »

Helló!
Esetleg linket tudnál adni?
Csak mert nem látok cromaxéknál csak egy 2700HUF-osat, ami német min. alkatrész.
Am melyik része a műanyag?
Mert a cromaxos indexképeken fémnek látom. Bocsi de butus vagyok az ottókhoz. :S Sad, de tanulok Cheesy
Üdv.:
Nino666
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 05:08:36 »

Helló!
Esetleg linket tudnál adni?
Csak mert nem látok cromaxéknál csak egy 2700HUF-osat, ami német min. alkatrész.
Am melyik része a műanyag?
Mert a cromaxos indexképeken fémnek látom. Bocsi de butus vagyok az ottókhoz. :S Sad, de tanulok Cheesy
Üdv.:

Nino666
Ha a hozzászólás jobb szélén lévő "válasz" gombra kattintasz, akkor az a szöveg is megjelenik a hozzászólásodban amire válaszolsz. Igy
könnyebb kisakkozni, hogy kire reflektáltál.  wave
Egyébként a szilenten kívül minden műanyag szokott lenni, de az enyémhez pl fém volt a gyári is és most is azt vettem, de lett volna műanyag is.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 08:52:26 »

az komoly... wow1
gondolom szép hangja lehetett csere előtt..
Kopogott rendesen... vigyor3 csere óta csend van.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 19:26:48 »

Helló!
Esetleg linket tudnál adni?
Csak mert nem látok cromaxéknál csak egy 2700HUF-osat, ami német min. alkatrész.
Am melyik része a műanyag?
Mert a cromaxos indexképeken fémnek látom. Bocsi de butus vagyok az ottókhoz. :S Sad, de tanulok Cheesy
Üdv.:
Nino666
ez nincs fenn a honlapjukon.kérd a török ugy.-t telefonon,hogy van-e!
Amúgy az egész műanyag!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2011.10.28 péntek, 10:48:12 »

Sziasztok!

Két kérdésem lenne:

Első:
első futóművem egyenesbe csendbe van akármilyen rossz úton is, de amint kanyarba érek vagy kanyarodok és eltekerem a kormányt kopog a futómű. Van ötletetek? Terhelés alatt átrángattuk de nem találtunk semmit.

Második: hátsó futóművem ha egyedül utazom akkor kopog zörög. Ha ülnek hátul akkor makulátlanul csendes.

Ha tudtok valami ötletet adni azt megköszönném, szép napot mindenkinek. integet2
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2011.10.28 péntek, 11:00:43 »


Második: hátsó futóművem ha egyedül utazom akkor kopog zörög. Ha ülnek hátul akkor makulátlanul csendes.

Egyértelmű az ülésed zörög Smiley

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg549788#msg549788
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2011.10.29 szombat, 19:41:12 »

sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton... Smiley
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 12:10:47 »

sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton... Smiley


Sajnos létezik, de én az mk 1-es mondeoét bele tudtam tenni és filléres dolog volt (3000 ft a cromaxnál)
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 17:27:04 »

sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton... Smiley


Nincs hozzá sajnos.Meg kell venni a lengőkart.
Naplózva
olipoli
Vendég
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 21:29:38 »

Sziasztok!!!Fék betétet szeretnék cserélni és dilemmázok hogy melyikre cseréljem textar vagy brembo vagy bosch valakinek tapasztalat?Huh???
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 09:33:48 »

Sziasztok!!!Fék betétet szeretnék cserélni és dilemmázok hogy melyikre cseréljem textar vagy brembo vagy bosch valakinek tapasztalat?Huh???

Szia!

Van fék topik is... Szerintem Ferodo Premier. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:31:53 »

Szia!

Van fék topik is... Szerintem Ferodo Premier. wave

A Ferodo Premierrel egyetértek!  nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:33:33 »

Sajnos létezik, de én az mk 1-es mondeoét bele tudtam tenni és filléres dolog volt (3000 ft a cromaxnál)

Csak úgy simán belemegy?  wow1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:40:29 »

Beugrott az autó alá a Motorcrafttól szerzett jobbos féltengely is (a balos már bent volt). A régi féltengelyt kiszedve nyilvánvaló lett, hogy miért rázott az autó eleje. A belső féltengelycsukló háza lötyögött a tengely ricnién, szóval kuka. Ezzel együtt bekerült az új kerékcsapágy is.
Most már csak 100 és 120 között ráz az autó, de ez már a xar téligumma...  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2011.11.01 kedd, 13:01:05 »

Hátsó lengéscsillapitó cserénél érdemes még mést is cserélni?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2011.11.01 kedd, 17:44:04 »

Beugrott az autó alá a Motorcrafttól szerzett jobbos féltengely is (a balos már bent volt). A régi féltengelyt kiszedve nyilvánvaló lett, hogy miért rázott az autó eleje. A belső féltengelycsukló háza lötyögött a tengely ricnién, szóval kuka. Ezzel együtt bekerült az új kerékcsapágy is.
Most már csak 100 és 120 között ráz az autó, de ez már a xar téligumma...  vigyor3

Csere előtt terhelésnél rázta, minden sebességtartományban?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2011.11.02 szerda, 08:52:03 »

Csere előtt terhelésnél rázta, minden sebességtartományban?

Igen, de főként 90-nél kezdte el, és 140-nél már súrolta a vezethetőség határait (persze ez szubjektív). Gázadásra kissé erősebb volt a rázás, de az érdekes az volt, hogy nem volt két alkalom, amikor egyformán rázott volna. Erre is meglett a magyarázat, mert a kilazult ricni miatt sosem maradt ugyanabban a helyzetben. Viszont érdekes, hogy a jobb első fékem még mindig ütemesen nyikorog. Majd alaposan szemügyre veszem a nyerget...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2011.11.02 szerda, 14:40:06 »

nyikorgas lehet a fekbeteteket tarto lamellaktol is, ha azok nincsenek a helyukon.
nincs elferdulve a fektarcsad?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2011.11.02 szerda, 19:05:25 »

nincs elferdulve a fektarcsad?

ez is okozhat rázást.
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2011.11.02 szerda, 22:24:32 »

Sziasztok!
Futómű felújítást akarok csinálni hátsó részen meg tudná valaki mondani hogy miket kell cserélni és valami helyet honnan lehet most olcsóbban szerezni?
Köszi !!! worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 16:20:19 »

Kopogott rendesen... vigyor3 csere óta csend van.

felemelt autónál megnéztem és kopog rendesen a stabilizátor...
mostmár értem miért olyan hangos a hátulja.
Ilyen esetben a stab. pálcákat automatikusan cseréljem, vagy csak ha rossz?

Használtan érdemes fogalalkozni ilyesmivel?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 16:44:51 »

Ugy nezem, elegge ul az auto hatulja, legalabbis a masik autohoz kepest tul gyakran utom oda a vonohorgot... :-(

Terheletlen allapotban mennyinek kellene lenni a hatso kerekiv es a kerek teteje/tengelye kozotti tavolsagnak? Csaladdal, cuccal megpakolva meg rosszabb volt a helyzet a nyaralas alatt. Vagy lehet, hogy ennyit szamit a gyari Ford es a Bosal utangyartott horog kozotti kulonbseg? Raadasul most bicajtartot tennek a vonohorogra, aminel a felutes meg kellemetlenebb lenne.

Ha tenyleg baja van, akkor a hatso rugot erdemes cserelni, vagy lehet valami legrugot beletenni, mint pl. www.airspring.hu? Ilyennel kiserletezett itt mar valaki, csak az eredmenyrol nem tudok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 17:35:59 »

felemelt autónál megnéztem és kopog rendesen a stabilizátor...
mostmár értem miért olyan hangos a hátulja.
Ilyen esetben a stab. pálcákat automatikusan cseréljem, vagy csak ha rossz?

Használtan érdemes fogalalkozni ilyesmivel?
Ha nem kotyognak a stab. pálcák akkor azokat ne cseréld..felesleges.
Lehet kapsz használtban kevésbé kopott rudat, de ha nem akarod gyakran cserélgetni és még sokáig meg lesz az autó akkor új rúd új szilentekkel.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 18:03:02 »

felemelt autónál megnéztem és kopog rendesen a stabilizátor...
mostmár értem miért olyan hangos a hátulja.
Ilyen esetben a stab. pálcákat automatikusan cseréljem, vagy csak ha rossz?

Használtan érdemes fogalalkozni ilyesmivel?

a mondeonak sajnos eléggé ratyi futóműve van alapból is. ha ezt még bontott cuccokkal is megspékeled az nem lesz gyenge Cheesy
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 18:33:18 »

a mondeonak sajnos eléggé ratyi futóműve van alapból is. ha ezt még bontott cuccokkal is megspékeled az nem lesz gyenge Cheesy

Ratyi? Gondolom, véletlenül hívják a kategória legjobb futóművének.
Milyen lehet a többi  Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:00:40 »

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Rendszergazda/Asztal/termekek.php.htm    ITT VAN NI





sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton... Smiley

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:02:28 »


jaj nem jó mindjárt

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Rendszergazda/Asztal/termekek.php.htm    ITT VAN NI





Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:05:34 »

http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=21&balkatm=Fut%F3m%FB-korm%E1nym%FB  talán most jó lesz.







sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton... Smiley

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:05:37 »

Ratyi? Gondolom, véletlenül hívják a kategória legjobb futóművének.
Milyen lehet a többi  Huh?

sztem bőven erős túlzás legjobbnak nevezni a 2000-es évek autójában 1 '80-as évek végén fejlesztett futóművet!
de persze! jogos, h kell a marketing, és az csak jó szöveggel működik igazán jól Cheesy
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Black
Vendég
« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:08:04 »

sztem bőven erős túlzás legjobbnak nevezni a 2000-es évek autójában 1 '80-as évek végén fejlesztett futóművet!
de persze! jogos, h kell a marketing, és az csak jó szöveggel működik igazán jól Cheesy
De erős túlzás a ratyi jelző is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:25:31 »

sztem bőven erős túlzás legjobbnak nevezni a 2000-es évek autójában 1 '80-as évek végén fejlesztett futóművet!
de persze! jogos, h kell a marketing, és az csak jó szöveggel működik igazán jól Cheesy

Nem a maiak között, hanem a korabeliekhez képest.
Pl a topgear pályáján végigverte a mezőnyt. A bömös csak harmadik lett (a jagcsi lett a harmadik).
Rendre jóval jobb időket fut a kanyargós pályákon, mint az akár erősebb motorral ellátott konkurencia.
A futóművet meg hogy fejleszhtettők volna a 80-as évek végén?
És miért csábítottak át egy futóművest a fordtól a fócvágenhez?
Nem én találtam ki a kategória legjobb futóművét, és nem is marketingszövegben olvastam,
hanem újságcikkekben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:29:43 »

De erős túlzás a ratyi jelző is.

kinek hogy. nekem 2féle futómű létezik: jó, és rossz. a mondeóé nem jó, csak amíg minden új benne. amint 1 alkatrésze kimegy elkezdődik a sakkozás. hát nekem ez 1 futóműnél nem fér bele.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:34:56 »

kinek hogy. nekem 2féle futómű létezik: jó, és rossz. a mondeóé nem jó, csak amíg minden új benne. amint 1 alkatrésze kimegy elkezdődik a sakkozás. hát nekem ez 1 futóműnél nem fér bele.

Semmi sem tart örökké... bár így, hogy az enyémben már 140e van, és még ott sem cseréltem semmit...
Majd nézd meg egy bmw-nél mennyit költ az ember a futóműre.
Dácsiát kell venni. Na az bírja a strapát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:37:44 »

Nem a maiak között, hanem a korabeliekhez képest.
Pl a topgear pályáján végigverte a mezőnyt. A bömös csak harmadik lett (a jagcsi lett a harmadik).
Rendre jóval jobb időket fut a kanyargós pályákon, mint az akár erősebb motorral ellátott konkurencia.
A futóművet meg hogy fejleszhtettők volna a 80-as évek végén?
És miért csábítottak át egy futóművest a fordtól a fócvágenhez?
Nem én találtam ki a kategória legjobb futóművét, és nem is marketingszövegben olvastam,
hanem újságcikkekben.

a topgear többnyire új autókat visz arra a pályára. újonnan nincs is vele baj, csak túl sok kütyü mehet ki benne, és egyenként mind1ik a megbízhatósága ellen dolgozik! elég jelentősen érezhető bármelyik alkatrész!

1 eléggé fontos eleme az első futóműnek:
escort '90-től: http://www.cromax.hu/index.php?katid=46146917&termek_al_id=3611&katnev=Bal%20oldalra
mondeo 2000-től: http://www.cromax.hu/index.php?katid=46155068&termek_al_id=9287&katnev=Bal

eléggé kísérteties. csak az nem látja aki nem akarja.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Black
Vendég
« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:42:25 »

kinek hogy. nekem 2féle futómű létezik: jó, és rossz. a mondeóé nem jó, csak amíg minden új benne. amint 1 alkatrésze kimegy elkezdődik a sakkozás. hát nekem ez 1 futóműnél nem fér bele.
Mondj egy másik típust, aminél ez nem így van! Inkább ne is mondj, mert nincs ilyen, legfeljebb bemagyarázod magadnak.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:46:35 »

1 eléggé fontos eleme az első futóműnek:
escort '90-től: http://www.cromax.hu/index.php?katid=46146917&termek_al_id=3611&katnev=Bal%20oldalra
mondeo 2000-től: http://www.cromax.hu/index.php?katid=46155068&termek_al_id=9287&katnev=Bal

eléggé kísérteties. csak az nem látja aki nem akarja.
és csereszabatos is?? mert árban van némi különbség nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:50:31 »

Ha tenyleg baja van, akkor a hatso rugot erdemes cserelni, vagy lehet valami legrugot beletenni, mint pl. www.airspring.hu? Ilyennel kiserletezett itt mar valaki, csak az eredmenyrol nem tudok.

AndyA
nekem van airspingem beszerelve, kb 2 honapja tettem be, ugyanabbol a problemabol kiindulva.
Ures allapotban a kocsi normalisan allt, elol hatul ugyanaz volt a tavolsag a kerekiv s a kerek teteje kozott. Viszont amint valami 20-30 kilonal tobbet tettem be a csomagtartoba vagy beultek hatra a pujak es 1 felnott, mar ugy allt az auto mint a raketa. Tavaly ilyenkor csinaltam teleszkoptesztet boven jo lett mindketto (kb 70-80% mar nem emlekszem).
utanaolvasva a dolgoknak, a kocsi "leulese" vagy a gyenge teleszkopnak tudhato be, vagy a gyenge rugonak. Sokan probalkoztak az elobbi vagy utobbi cserejevel, viszont ha nem talaltak el azt a reszt ami oreg volt, akkor csak kidobtak a penzt.
Ezen kivul pedig atszamoltam hogy egy par uj rugo (az en esetemben az az oreg) plusz a munkadij boven meghaladja az airspring es a hozza jarulo postakoltseg arat, igy hat belefektettem.
Igy nez ki a kocsi alatt:


Ami eddig tapasztaltam:
- a kocsi hetulja picit ugralosabb lett, igaz en kb 1 legkorre fujtam fel a gumiparnakat. Ugralos alatt azt ertem hogy jobban atadja az ut egyenetlensegeit. kanyarokban eddig nem tudok ujat mondani, mivel nem szoktam driftelni.
- a kerekiv tavolsaga stabil marad nagyobb terheleseknel is, mondjuk a maximum eddig 2 zsak cement volt a csomitartoban (80 kg)
- ahol eddig odavertem a kocsi aljat most nincs gond.

Osszvissz ajanlani tudom. meglatjuk mi lesz vele 1-2-3 ev mulva.
apam ezerocsijeben ugyanez van mar vagy 10 eve (orosz gyartmany), semmi gond vele es a kornyezetet se bantja  hehe (nem kellett semmit cserelni a hatso futomuben)

Aki tobb infot akar irjon batran, segitek.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:55:20 »

Mondj egy másik típust, aminél ez nem így van! Inkább ne is mondj, mert nincs ilyen, legfeljebb bemagyarázod magadnak.

pl nekem ott a '94-es audi 100. nagyságrendekkel jobb futóműve van, és 10/ részre se ennyire kényes!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:58:22 »

Ugy nezem, elegge ul az auto hatulja, legalabbis a masik autohoz kepest tul gyakran utom oda a vonohorgot... :-(

Terheletlen allapotban mennyinek kellene lenni a hatso kerekiv es a kerek teteje/tengelye kozotti tavolsagnak? Csaladdal, cuccal megpakolva meg rosszabb volt a helyzet a nyaralas alatt. Vagy lehet, hogy ennyit szamit a gyari Ford es a Bosal utangyartott horog kozotti kulonbseg? Raadasul most bicajtartot tennek a vonohorogra, aminel a felutes meg kellemetlenebb lenne.

Ha tenyleg baja van, akkor a hatso rugot erdemes cserelni, vagy lehet valami legrugot beletenni, mint pl. www.airspring.hu? Ilyennel kiserletezett itt mar valaki, csak az eredmenyrol nem tudok.

AndyA
nekem is ilye Undecided én is a rugóra tippelek... de ha cserélem, akkor eibach lesz helyette...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Black
Vendég
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:58:40 »

pl nekem ott a '94-es audi 100. nagyságrendekkel jobb futóműve van, és 10/ részre se ennyire kényes!
Akkor ell kell adni a Mondeot a pitsába.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:00:23 »

és csereszabatos is?? mert árban van némi különbség nyes

nyilván nem csereszabatos, de nem is kell annak lennie.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:07:55 »

a topgear többnyire új autókat visz arra a pályára. újonnan nincs is vele baj, csak túl sok kütyü mehet ki benne, és egyenként mind1ik a megbízhatósága ellen dolgozik! elég jelentősen érezhető bármelyik alkatrész!

Én új autóról (vagy olyanról, amelyiknek tip-top a futóműve). Persze, tönkremennek az alkatrészek. Minden autóban.

Válasz
1 eléggé fontos eleme az első futóműnek:
escort '90-től: http://www.cromax.hu/index.php?katid=46146917&termek_al_id=3611&katnev=Bal%20oldalra
mondeo 2000-től: http://www.cromax.hu/index.php?katid=46155068&termek_al_id=9287&katnev=Bal
eléggé kísérteties. csak az nem látja aki nem akarja.

Most nem bogarásztam a képeket, hogy valóban egyforma-e. De pl a rugó is majdnem ugyanúgy néz ki, sőt, a kerék is.
Gondolom, az apróságok adják a lényeget. Egy kicsivel arrébb ez a lyuk, amaz meg egy kicsivel feljebb...
A 3-ast összehasonlítva az 1-essel, a 3-as lényegesen nagyobb kanyarsebességre képes, sokkal stabilabb, és így tovább.
Pedig ott biztosan kisebb a különbség az alkatrészekben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:23:46 »

Akkor ell kell adni a Mondeot a pitsába.

el.
de igazából + nem. elég gyenge érvelés, ezért kár volt Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Black
Vendég
« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:26:37 »

el.
de igazából + nem. elég gyenge érvelés, ezért kár volt Smiley
Nem én érveltem, hanem Te, hogy az Audi milyen faxa. Add el a Mondeot és élvezd az Audit. Egyet ne csinálj: ne fikázd a Mondeot egy Mondeo fórumon, mert úgysem lehet igazad. De ezt pont Neked magyarázzam?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.