Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 13:30:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2906097 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3300 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 19:07:25 »

Hogy ne üsd le az ABS érzékelőt, és hogy jó irányba (csatlakozó lefelé mutasson) tedd fel. Mielőtt az újat felrakod, pucold meg a helyét alaposan (drótkefe és társai). Én a magam részéről az új agyat zsírtalanítottam és körben mindenhol lefestettem, hogy még kevésbé szálljon el felette az idő vasfoga. Smiley

És tegyél bele négy új csavart, ne sajnáld rá azt a pár száz Ft-ot. Ford kereskedésben aprópénzért kapsz, rajta azzal a kék csavarrögzítő szutyokkal.

AndyA


Köszi. worship
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3301 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 19:08:02 »

Benne van az agyban az ABS jeladó+érzékelő. Az új beszerelésénél kell vigyázni, hogy a csatlakozó nehogy letörjön.  Smiley
Szokott lenni 4 új csavar a készletben.


Köszi worship
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3302 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:39:38 »

Sziasztok.
Újabb "kellemes" meglepetés ért, rugótörés az első futóműnél...
Nézegettem mindenféle oldalt, néhány helyen megkülönböztetnek automata és manuális váltós típushoz való spirálrugót, máshol ilyenről említést sem tesznek...
Most akkor különböző kell a kétféle autóba vagy egyforma mindkettő?!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3303 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:42:03 »

Sziasztok.
Újabb "kellemes" meglepetés ért, rugótörés az első futóműnél...
Nézegettem mindenféle oldalt, néhány helyen megkülönböztetnek automata és manuális váltós típushoz való spirálrugót, máshol ilyenről említést sem tesznek...
Most akkor különböző kell a kétféle autóba vagy egyforma mindkettő?!

Nem hinném, hogy váltófüggő lenne.....inkább motorfüggő. (Milyen nehéz a motor....)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3304 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:44:36 »

Sziasztok.
Újabb "kellemes" meglepetés ért, rugótörés az első futóműnél...
Nézegettem mindenféle oldalt, néhány helyen megkülönböztetnek automata és manuális váltós típushoz való spirálrugót, máshol ilyenről említést sem tesznek...
Most akkor különböző kell a kétféle autóba vagy egyforma mindkettő?!

Nézdd meg milyen jelölés van a rugón.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3305 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:56:43 »

Nézdd meg milyen jelölés van a rugón.


még az autóban van...
igen olvastam valami színkódokról, de ennyire nem értek hozzá... hol lehet rajta jelölést látni?!
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3306 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:01:56 »

még az autóban van...
igen olvastam valami színkódokról, de ennyire nem értek hozzá... hol lehet rajta jelölést látni?!

Kb ott van ahol a rugó "beleül" a lengéscsillapítóba.
Nézd meg a jó oldalon is ami nem sérült.
Nekem a múlthéten tört el, azért vagyok ilyen jól tájékozott.
De keresd Motorcraft fórumtársat.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3307 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:12:25 »

még az autóban van...
igen olvastam valami színkódokról, de ennyire nem értek hozzá... hol lehet rajta jelölést látni?!


Ha leguggolsz az autó mellé, látsz a rugón színes pöttyö(ke)t. Na az jelzi a típusát. Hogy melyik mit jelent, arról fogalmam sincs.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3308 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:43:27 »


Ha leguggolsz az autó mellé, látsz a rugón színes pöttyö(ke)t. Na az jelzi a típusát. Hogy melyik mit jelent, arról fogalmam sincs.

Igen, a pöttyöket láttam... De fogalmam sincs mit jelentenek... Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3309 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:52:51 »

Igen, a pöttyöket láttam... De fogalmam sincs mit jelentenek... Smiley

Na az jelzi, hogy milyen való bele. Elvileg az eladónak tudnia kell, hogy milyen való bele. Ha máshogy nem is bepötyögi a gépbe az autó paramétereit és kidobja neki.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3310 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 22:26:58 »

Na az jelzi, hogy milyen való bele. Elvileg az eladónak tudnia kell, hogy milyen való bele. Ha máshogy nem is bepötyögi a gépbe az autó paramétereit és kidobja neki.

már cikkszám alapján is keresgéltem és nem mindegy ám, hogy 5ezer vagy 15 ezer... mert ilyen kategóriákban találtam...
csak, hogy az üzletben majd nehogy túl sokat akarjanak kérni...  Smiley
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #3311 Dátum: 2013.01.30 szerda, 17:53:09 »

Sziasztok.
Újabb "kellemes" meglepetés ért, rugótörés az első futóműnél...
Nézegettem mindenféle oldalt, néhány helyen megkülönböztetnek automata és manuális váltós típushoz való spirálrugót, máshol ilyenről említést sem tesznek...
Most akkor különböző kell a kétféle autóba vagy egyforma mindkettő?!

Dieselnél van különbség a manuális, és az automata közt. Az egyik rózsaszin-fehér, az automata piros-piros-sárga jelölésű. A benzinesé lehet más.
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3312 Dátum: 2013.01.30 szerda, 20:11:15 »

Dieselnél van különbség a manuális, és az automata közt. Az egyik rózsaszin-fehér, az automata piros-piros-sárga jelölésű. A benzinesé lehet más.

na vettem rugót... az autósboltban is azt mondták különbözik az automata váltós és a manuális...
de ezen semmilyen pöttyök nincsenek....
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #3313 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 17:37:59 »

Sziasztok! Segítséget kérek, következő a problémám: menet közben a kormány enyhe elfordítása közben egy picit megakad és hallatszik egy tompa hang a bal első kerék felől
Csinált már valakinek hasonlót,mi lehet a gond? Huh?
Köszi4
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3314 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:26:41 »

Sziasztok! Segítséget kérek, következő a problémám: menet közben a kormány enyhe elfordítása közben egy picit megakad és hallatszik egy tompa hang a bal első kerék felől
Csinált már valakinek hasonlót,mi lehet a gond? Huh?
Köszi4

Cseréld ki a kormányművet és rögtön jó lesz.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #3315 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:43:25 »

Sziasztok! Segítséget kérek, következő a problémám: menet közben a kormány enyhe elfordítása közben egy picit megakad és hallatszik egy tompa hang a bal első kerék felől
Csinált már valakinek hasonlót,mi lehet a gond? Huh?
Köszi4
                                                                                                                                                                                                                    Üdv!Nekem már volt hasonló jelenségem,de nem csak menet közben akadt,hanem álló helyzetben is.A kormányművet kellet kicseréltetnem.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3316 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 18:50:37 »

Sziasztok! Segítséget kérek, következő a problémám: menet közben a kormány enyhe elfordítása közben egy picit megakad és hallatszik egy tompa hang a bal első kerék felől
Csinált már valakinek hasonlót,mi lehet a gond? Huh?
Köszi4

Vagy veszel bontott kormányművet (csak balkormányosé jó) 40-50-ért vagy felújíttatod 40-70-ért (állapottól függő az ár). Ezügyben itt vagy itt tudsz érdeklődni. Biztos van más cég is, én ezt találtam.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.31 csütörtök, 18:52:49 írta Lacika71 » Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3317 Dátum: 2013.02.01 péntek, 20:49:01 »

Bal hátsó kerékcsapágy cserénél kell figyelni valamire?

Ki ne boruljon a sör!  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3318 Dátum: 2013.02.01 péntek, 20:58:36 »

Ki ne boruljon a sör!  eplus2

 nyes  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
g_zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #3319 Dátum: 2013.02.02 szombat, 09:10:13 »

hali!
egy kis segitseg elkelne nekem! elmeselnem a jelensegeket, es egy tipp hogy, mit vasaroljak, vagy mit javitsak?
kb egy hete, reggel elindulok munkaba. egyet gondol a szervo es megdoglik, vagyis bekemenyedet. elmentem vele ugy, mertnem volt valasztasom. (5 km). delutan irany az uzlet. vettem olajat, zoldet(jo draga, a fene egye meg....), mert mar ket eve a minimum alatt van 2-3 mm-el. feltoltom. semmi. aztan elindulok haza. egyet gondol kb 500 m utan, es elindul. mukodik. masnapreggel el meloba. ok minden. delutan hazafele, megdoglik, es azota semmi. nem jott vissza. csak annyi erdekelne, ha mar valakinel volt ilyen eset, hogy mi a kovetkezo lepes? gyanitom, hogy a szervopumpa, de az a helyzet, hogy ez az egyetlen kocsi a csaldba, es nelkule visszaesunk a 16. szazadba. tehat ehen hal a csalad nelkule....Cheesy
attol lehet, hogy az olaj borzaszto fekete benne?, esetleg felakadhatott valami visszatarto szelep, vagy ilesmi? hazilag ki tudom takaritani a szervo rendszert? minden tipp jol jonne...!
kosz, tarsak!!!
udv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3320 Dátum: 2013.02.02 szombat, 09:19:05 »

hali!
egy kis segitseg elkelne nekem! elmeselnem a jelensegeket, es egy tipp hogy, mit vasaroljak, vagy mit javitsak?
kb egy hete, reggel elindulok munkaba. egyet gondol a szervo es megdoglik, vagyis bekemenyedet. elmentem vele ugy, mertnem volt valasztasom. (5 km). delutan irany az uzlet. vettem olajat, zoldet(jo draga, a fene egye meg....), mert mar ket eve a minimum alatt van 2-3 mm-el. feltoltom. semmi. aztan elindulok haza. egyet gondol kb 500 m utan, es elindul. mukodik. masnapreggel el meloba. ok minden. delutan hazafele, megdoglik, es azota semmi. nem jott vissza. csak annyi erdekelne, ha mar valakinel volt ilyen eset, hogy mi a kovetkezo lepes? gyanitom, hogy a szervopumpa, de az a helyzet, hogy ez az egyetlen kocsi a csaldba, es nelkule visszaesunk a 16. szazadba. tehat ehen hal a csalad nelkule....Cheesy
attol lehet, hogy az olaj borzaszto fekete benne?, esetleg felakadhatott valami visszatarto szelep, vagy ilesmi? hazilag ki tudom takaritani a szervo rendszert? minden tipp jol jonne...!
kosz, tarsak!!!
udv
van cikk az olaj cseréjéről,ártani nem árt,de szerintem a szervószivattyúd haldoklik.Levegős lehet,de szerintem az nem ilyen jellegű.Szóval keress egy új szervószivattyút....

http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3321 Dátum: 2013.02.02 szombat, 10:51:07 »

sziasztok

Még mindig tart a futómű mizéria. A story annyi,de lehet ismerős.......kopog,vagyis dübög hátul a kocsi.
Na,vettem egy bölcsőt,faszát,lengőkarokkal.Elviszem a szerelőnek,azt mondja nem teszi be,mert teljesen fasza ami benne van.
Lengéscsillapító decemberben volt cserélve............ma a 3. szerelő sem tudja mi van. Angry Angry
Mi a f.szt csináljak? Valakinek esetleg nincs kölcsön nem "kinyírt" lengéscsillapítója? Próbára,hogy ne vegyek felesleges cuccokat.......
jah,vagy jóó szerelőt Kecskeméten?? Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3322 Dátum: 2013.02.02 szombat, 11:09:08 »

sziasztok

Még mindig tart a futómű mizéria. A story annyi,de lehet ismerős.......kopog,vagyis dübög hátul a kocsi.
Na,vettem egy bölcsőt,***át,lengőkarokkal.Elviszem a szerelőnek,azt mondja nem teszi be,mert teljesen fasza ami benne van.
Lengéscsillapító decemberben volt cserélve............ma a 3. szerelő sem tudja mi van. Angry Angry
Mi a f.szt csináljak? Valakinek esetleg nincs kölcsön nem "kinyírt" lengéscsillapítója? Próbára,hogy ne vegyek felesleges cuccokat.......
jah,vagy jóó szerelőt Kecskeméten?? Cheesy

Hallani kellene az effektet.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3323 Dátum: 2013.02.02 szombat, 11:14:21 »

Hallani kellene az effektet.....

huh,mint mikor egy üres 100literes hordó oldalát ütöd...... help
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #3324 Dátum: 2013.02.02 szombat, 11:36:19 »

huh,mint mikor egy üres 100literes hordó oldalát ütöd...... help
Ha a rúgó törött akkor tud ilyen dübörgő hangot adni. Szerintem menny be egy rázópados szervizbe hátha elárulja magát a hordód.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3325 Dátum: 2013.02.02 szombat, 11:45:52 »

Így van.
Lehet, hogy a rugó(k) pattognak a helyükön. 
Mocorognak....toronygumit is érdemes megnézni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3326 Dátum: 2013.02.02 szombat, 11:47:27 »

Ha a rúgó törött akkor tud ilyen dübörgő hangot adni. Szerintem menny be egy rázópados szervizbe hátha elárulja magát a hordód.

valamit ki kell találni. De a "tegnapi" szerelő nem látott rajta törést.......én sem,mikor beraktuk......de lehet ez lesz...... Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3327 Dátum: 2013.02.02 szombat, 11:57:10 »

valamit ki kell találni. De a "tegnapi" szerelő nem látott rajta törést.......én sem,mikor beraktuk......de lehet ez lesz...... Wink

Nyilván a törés észrevehető.
Ha mozog a helyén, a rugótányérban az adhat pattogó, kongó hangot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3328 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:05:27 »

Nyilván a törés észrevehető.
Ha mozog a helyén, a rugótányérban az adhat pattogó, kongó hangot.

azért is gyanakszom erre mert mikor terhelve van,akkor ugye megül, akkor nem kopog annyit.........de rugócserével kezdeném.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3329 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:18:46 »

azért is gyanakszom erre mert mikor terhelve van,akkor ugye megül, akkor nem kopog annyit.........de rugócserével kezdeném.

Vagy mocorog vagy letörött belőle egy darab és kiesett. Ezért nem látszik rajta törés.....bár a végeket érdemes megnézni.
Ha kitörött belőle egy darab, akkor máshol fekszik fel és rövidebb is.....azaz jobban mozog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3330 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:39:48 »

Vagy mocorog vagy letörött belőle egy darab és kiesett. Ezért nem látszik rajta törés.....bár a végeket érdemes megnézni.
Ha kitörött belőle egy darab, akkor máshol fekszik fel és rövidebb is.....azaz jobban mozog.

Én ma cseréltem törött rugót (termosztátcserével egybekötve, mert ha már lúd legyen kövér ugyebár...)
Jó kis móka volt. Én is azt vettem észre, hogy kopog valami elöl. Legjobb az egészben, hogy amikor beálltam a garázsba még semmi baja nem volt, mikor kitolattam már hallatszott a kopogás, vagy inkább amolyan ropogó hang...
Ízelítőül képek, hogyan állt a rugó... ->
http://kepfeltoltes.hu/view/130202/20130202100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130202/20130202101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3331 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:42:58 »

Én ma cseréltem törött rugót (termosztátcserével egybekötve, mert ha már lúd legyen kövér ugyebár...)
Jó kis móka volt. Én is azt vettem észre, hogy kopog valami elöl. Legjobb az egészben, hogy amikor beálltam a garázsba még semmi baja nem volt, mikor kitolattam már hallatszott a kopogás, vagy inkább amolyan ropogó hang...
Ízelítőül képek, hogyan állt a rugó... ->
http://kepfeltoltes.hu/view/130202/20130202100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130202/20130202101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


részvétem! szomoru1

no,ez volt az enyémben.

http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #3332 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 10:46:59 »

Sziasztok!

Sajnos egyre intenzívebben morog a bal első csapágyam
A hangból erre következtetek.
Szétszedés nélkül lehet konkrétan diagnosztizálni?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3333 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 11:01:11 »

Sziasztok!

Sajnos egyre intenzívebben morog a bal első csapágyam
A hangból erre következtetek.
Szétszedés nélkül lehet konkrétan diagnosztizálni?


Persze
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #3334 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 11:02:26 »

Persze

Smiley
Kicsit részletesebben is érdekelne.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #3335 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 11:41:32 »

Smiley
Kicsit részletesebben is érdekelne.
Megemeled forgatod cicálod és ha surlódós morgós hangja van akkor kuka meg nekem még kotyogott is. Sajnos kerékagyat is megdarálta egy kicsit.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #3336 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 11:43:14 »

Megemeled forgatod cicálod és ha surlódós morgós hangja van akkor kuka meg nekem még kotyogott is. Sajnos kerékagyat is megdarálta egy kicsit.
köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3337 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 12:07:12 »

Megemeled forgatod cicálod és ha surlódós morgós hangja van akkor kuka meg nekem még kotyogott is. Sajnos kerékagyat is megdarálta egy kicsit.

"cicálni" jó  Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3338 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 13:34:21 »

Megemeled forgatod cicálod és ha surlódós morgós hangja van akkor kuka meg nekem még kotyogott is. Sajnos kerékagyat is megdarálta egy kicsit.

Most értem haza. kb 2 hónapja cseréltem bal elején, most meg morog a jobb eleje.Leszedtem a kereket kicsit"kotyog".
Csak az a fura hogy jobbos kanyarban morog nagyon, illetve ha nem nyomom a pedált vagy dombtetőre érek. Egyenesben vagy balos kanyarban semmi. Pedig a hangot elvileg balos kanyarnál kellene hallani.
Vagy rosszul tudom? falbav
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3339 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 13:53:35 »

Most értem haza. kb 2 hónapja cseréltem bal elején, most meg morog a jobb eleje.Leszedtem a kereket kicsit"kotyog".
Csak az a fura hogy jobbos kanyarban morog nagyon, illetve ha nem nyomom a pedált vagy dombtetőre érek. Egyenesben vagy balos kanyarban semmi. Pedig a hangot elvileg balos kanyarnál kellene hallani.
Vagy rosszul tudom? falbav

Attól melyik oldalon (a csapágyon belül) rágott be a dupla csapágy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3340 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 13:56:11 »

Attól melyik oldalon (a csapágyon belül) rágott be a dupla csapágy.
Tehát elképzelhető akkor hogy jobbos csapágy, jobb oldali morgással?!
Mert egyértelműen onnan jön a  hang. Vagy esetleg más valami is tud ilyen morgós hangot generálni?
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3341 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:09:44 »

Tehát elképzelhető akkor hogy jobbos csapágy, jobb oldali morgással?!
Mert egyértelműen onnan jön a  hang. Vagy esetleg más valami is tud ilyen morgós hangot generálni?
A rossz jobb oldali csapágy mindig jobb oldalon morog. vigyor3
Nézd még a hátsókat is, mert becsapós. A hátsókat is elöről hallani először, ha nem figyelesz jól.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3342 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:11:52 »

A rossz jobb oldali csapágy mindig jobb oldalon morog. vigyor3
Nézd még a hátsókat is, mert becsapós. A hátsókat is elöről hallani először, ha nem figyelesz jól.  wave

GSR kolléga!!  Wink

A lengéscsillapitot kiszerelve tudom ellenörizni?? a kopogás oka,ha jól éreztem,hogy nem volt csillapítás.......elfolyhat az olaj??    Huh?
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3343 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:17:25 »

A rossz jobb oldali csapágy mindig jobb oldalon morog. vigyor3
Nézd még a hátsókat is, mert becsapós. A hátsókat is elöről hallani először, ha nem figyelesz jól.  wave
THX!  worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3344 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:18:01 »

GSR kolléga!!  Wink

A lengéscsillapitot kiszerelve tudom ellenörizni?? a kopogás oka,ha jól éreztem,hogy nem volt csillapítás.......elfolyhat az olaj??    Huh?

Ha a lengéscsillapító teljesen kuka, akkor nagyon "hintázik" az autó, kagylósra kopik a gumi (a pattogástól), illetve érezhetően nem stabil kanyarban. A csapágyat kiszerelve is meg lehet nézni. Ha megforgatod és magától forog tovább (új korában is még fordul egy keveset, de forgatáskor lehet érezni egy kicsi ellenállást) illetve ha lassan forgatod, lehet kisebb akadásokat érezni. A lengéscsillapítót pedig érezhetően könnyen ki tudod húzni. Új korában eléggé bele kell kapaszkodni ahhoz, hogy ki tudd húzni a rudat. Az olaj elfolyhat, ha a szimering már nem tömít. Az pedig látható a lengéscsillapító oldalán (olajos)
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.03 vasárnap, 14:20:58 írta Lacika71 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3345 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:29:04 »

GSR kolléga!!  Wink

A lengéscsillapitot kiszerelve tudom ellenörizni?? a kopogás oka,ha jól éreztem,hogy nem volt csillapítás.......elfolyhat az olaj??    Huh?
Konkrétan már nem tudom miről van szó.... vigyor3
Tud kopogni gátlószár miatt is, toronygumi (elöl csapágy is) miatt, rugó ropogás, stab gumik, szilentek......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3346 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:30:53 »

Ha a lengéscsillapító teljesen kuka, akkor nagyon "hintázik" az autó, kagylósra kopik a gumi (a pattogástól), illetve érezhetően nem stabil kanyarban. A csapágyat kiszerelve is meg lehet nézni. Ha megforgatod és magától forog tovább (új korában is még fordul egy keveset, de forgatáskor lehet érezni egy kicsi ellenállást) illetve ha lassan forgatod, lehet kisebb akadásokat érezni. A lengéscsillapítót pedig érezhetően könnyen ki tudod húzni. Új korában eléggé bele kell kapaszkodni ahhoz, hogy ki tudd húzni a rudat. Az olaj elfolyhat, ha a szimering már nem tömít. Az pedig látható a lengéscsillapító oldalán (olajos)

 worship worship ....és a toronycsapágynak el kellene fordulnia simán? arra lettem figyelmes,hogy a rugó simán vissza rúg,csillapitás nélkül... Cry
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3347 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:38:14 »

worship worship ....és a toronycsapágynak el kellene fordulnia simán? arra lettem figyelmes,hogy a rugó simán vissza rúg,csillapitás nélkül... Cry

Általában a lengéscsillapítóval együtt szokták kihajítani a toronycsapágyat is. Azt valaki úgy szokta megnézni, hogy jó-e hogy a lengéscsillapítóra ráteszi a kezét, a segítő meg forgatja a kormányt. Bár ez nem mérvadó. Én azt mondom, hogy a toronycsapágy a lengéscsillapítóval együtt repüljön.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3348 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:41:03 »

Általában a lengéscsillapítóval együtt szokták kihajítani a toronycsapágyat is. Azt valaki úgy szokta megnézni, hogy jó-e hogy a lengéscsillapítóra ráteszi a kezét, a segítő meg forgatja a kormányt. Bár ez nem mérvadó. Én azt mondom, hogy a toronycsapágy a lengéscsillapítóval együtt repüljön.

aham,azt nem is akarom megtartani. Csere,akkor komplett csere. Vagy a felújjításról mi a vélemény???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3349 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 14:44:19 »

aham,azt nem is akarom megtartani. Csere,akkor komplett csere. Vagy a felújjításról mi a vélemény???
Sok helyen újítanak fél gátlókat. Akkor éri még ha az új aránytalanul drága.
Persze a toronycsapágy és gumi minden esetben csere javasolt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.