Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 20:05:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2906605 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 22:02:41 »

Hát az oda befér? Kombinál süllyesztve van az alsó kb 50mm lukon kell kivenni a csavart. Nekem a flexnek csak a rögzítőrész fér be. Arra meg még korongot is kellene rakni. falbav

Flex mindenhova befér. Ha mást nem csinál magának helyet  eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 22:10:35 »

Le lehet de minek attól még a pálca csavarja nem fog kicsavarodni. wave
Le kell vágni...... a flex-el.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 22:13:55 »

Szevasztok,

Mi szokott az mk3 első futóművében elfáradni ? Mostanában lassú gurulás alkalmával göröngyös úton kezdek olyan hangokat hallani mint a régi Focus-omon, amikor lógott már a függőleges stabrúd (csirkecsont)  Mondeóban is el szokott fáradni ? Kormány összekötő ? Mi szokott jellemzően elfáradni ?

Kösz,
FD.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2013.04.15 hétfő, 22:35:37 »

Szevasztok,

Mi szokott az mk3 első futóművében elfáradni ? Mostanában lassú gurulás alkalmával göröngyös úton kezdek olyan hangokat hallani mint a régi Focus-omon, amikor lógott már a függőleges stabrúd (csirkecsont)  Mondeóban is el szokott fáradni ? Kormány összekötő ? Mi szokott jellemzően elfáradni ?

Kösz,
FD.
kutycsontnak becézik errefele, az szokott leginkább elfáradni. de fel kell emelni és megnézni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2013.04.16 kedd, 11:51:29 »

Tudja valaki h facelift előtti és utáni valamint kombi-ötajtós hátsó kerékcsapágy egyezik-e?A jobb hátsómba medve költözött.Bontva mennyiért adhatják?köszi a válaszokat
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2013.04.16 kedd, 12:23:37 »

Tudja valaki h facelift előtti és utáni valamint kombi-ötajtós hátsó kerékcsapágy egyezik-e?A jobb hátsómba medve költözött.Bontva mennyiért adhatják?köszi a válaszokat

Az összes mk3-ban azonos a hátsókerék csapágy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2013.04.16 kedd, 12:26:54 »

Az összes mk3-ban azonos a hátsókerék csapágy.

Köszi a segítséget. worship
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2013.04.16 kedd, 12:49:31 »

Tudja valaki h facelift előtti és utáni valamint kombi-ötajtós hátsó kerékcsapágy egyezik-e?A jobb hátsómba medve költözött.Bontva mennyiért adhatják?köszi a válaszokat

tegnap vettem mk2 fórumtárstól 8eft-ért
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2013.04.16 kedd, 13:04:54 »

tegnap vettem mk2 fórumtárstól 8eft-ért
Úgy néz ki szereztem.
Csak a féktárcsát+nyerget veszem le hozzá+a 4 csavar és könnyen kijön a helyéről?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2013.04.16 kedd, 13:14:41 »

Úgy néz ki szereztem.
Csak a féktárcsát+nyerget veszem le hozzá+a 4 csavar és könnyen kijön a helyéről?

3/8-os készlet kell hozzá, amiben T50-es fej van, illetve olyan T50-es bit, ami legalább 8-10 cm hosszú, mert csak ezekkel tudsz a szerelőnyílásokon a csavarokhoz férni.

Legyen hozzá 4 db új csavarod, ne a régieket rakd vissza! Ha nem kaptál hozzá, akkor bármely Ford kereskedésben pár száz Ft-ért kapsz olyat, amin rajta van a kék trutymó gyárilag, a kitekeredésgátló anyag. Viszont az újonnan vett csavar E-Torx lesz jó eséllyel, amihez még egy fajta kulcsra lesz szükséged. Smiley

Hatlapfejű dugóból van olyan fajta, aminek nem egyenesek az oldalai, hanem az oldalak "gömbölyűek", befelé görbülnek. Ezzel a fajtával egész jól meg lehet húzni őket anélkül, hogy meghalna a fejük. De persze ilyet nemhogy csinálni nem szabad, de még rágondolni sem...!  worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2013.04.16 kedd, 13:24:15 »

3/8-os készlet kell hozzá, amiben T50-es fej van, illetve olyan T50-es bit, ami legalább 8-10 cm hosszú, mert csak ezekkel tudsz a szerelőnyílásokon a csavarokhoz férni.

Legyen hozzá 4 db új csavarod, ne a régieket rakd vissza! Ha nem kaptál hozzá, akkor bármely Ford kereskedésben pár száz Ft-ért kapsz olyat, amin rajta van a kék trutymó gyárilag, a kitekeredésgátló anyag. Viszont az újonnan vett csavar E-Torx lesz jó eséllyel, amihez még egy fajta kulcsra lesz szükséged. Smiley

Hatlapfejű dugóból van olyan fajta, aminek nem egyenesek az oldalai, hanem az oldalak "gömbölyűek", befelé görbülnek. Ezzel a fajtával egész jól meg lehet húzni őket anélkül, hogy meghalna a fejük. De persze ilyet nemhogy csinálni nem szabad, de még rágondolni sem...!  worship worship worship worship worship

AndyA

Jah és így akartam írni.Nem görgettem le teljesen. worship
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2013.04.16 kedd, 14:09:20 »

Úgy néz ki szereztem.
Csak a féktárcsát+nyerget veszem le hozzá+a 4 csavar és könnyen kijön a helyéről?
tegnap este ki is cseréltem, kb. 45 perc alatt végeztem a szerszám ki és elpakolásával is. megjegyzem nem vagyok autószerelő...
csavarlazító legyen kéznél mert az a 4 csavar lehet nem fogja magát megadni könnyen.
és ne feledd az abs jeladó kábelt lehúzni majd visszadugni  vigyor3
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2013.04.16 kedd, 16:21:13 »

tegnap este ki is cseréltem, kb. 45 perc alatt végeztem a szerszám ki és elpakolásával is. megjegyzem nem vagyok autószerelő...
csavarlazító legyen kéznél mert az a 4 csavar lehet nem fogja magát megadni könnyen.
és ne feledd az abs jeladó kábelt lehúzni majd visszadugni  vigyor3
Az én sem vagyok,bár azt tanultam.Szóval akkor nem vészes a művelet?.  wave
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 09:30:52 »

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy jobb oldalon elől nem ugyan olyan stabilizátor rúd van mint a bal oldalon. Ez így rendben van? Az alábbi linken a cromaxnál is két fajta van , de ahogy látom évjárattól függ. Jó ez így ahogy van?

Köszi, joe

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200675-elso-stabilizator-rud-gombfej/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 09:53:57 »

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy jobb oldalon elől nem ugyan olyan stabilizátor rúd van mint a bal oldalon. Ez így rendben van? Az alábbi linken a cromaxnál is két fajta van , de ahogy látom évjárattól függ. Jó ez így ahogy van?

Köszi, joe

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200675-elso-stabilizator-rud-gombfej/?kereso_modell=6&kereso_marka=Ford


Márminthogy stabpálca. Szerintem nem ügy, nincs jelentősége (amíg nem kotyog, persze).

Más kérdés, hogy ez hogyan jöhetett össze, mivel a tapasztalatok szerint egyszerre szokott eldögleni mindkét oldalon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:37:26 »

Kovácséknál mit jelentenek az olyan jelölések, mint /LA, /SZ, /L, /P, ilyesmi? Keresgéltem az oldalukon, de nem találtam.  Huh?

Beszéltem a KA autóval és rákérdeztem, hogy mit jelentenek ezek a jelölések. Azt válaszolták, hogy ez az ő beszállítóikat jelölik. Szóval nekünk semmi fontosat.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:40:06 »

Márminthogy stabpálca. Szerintem nem ügy, nincs jelentősége (amíg nem kotyog, persze).

Más kérdés, hogy ez hogyan jöhetett össze, mivel a tapasztalatok szerint egyszerre szokott eldögleni mindkét oldalon.

AndyA
Nekem a bal ment tönkre és csak az lett cserélve. Tehát nálam is az egyik ilyen, a másik olyan.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:40:29 »

Beszéltem a KA autóval és rákérdeztem, hogy mit jelentenek ezek a jelölések. Azt válaszolták, hogy ez az ő beszállítóikat jelölik. Szóval nekünk semmi fontosat.

 worship
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 11:43:21 »

Márminthogy stabpálca. Szerintem nem ügy, nincs jelentősége (amíg nem kotyog, persze).

Más kérdés, hogy ez hogyan jöhetett össze, mivel a tapasztalatok szerint egyszerre szokott eldögleni mindkét oldalon.

AndyA



Most kezdenek kopogni és ezért vettem észre. Na, mindegy akkor csere mind a kettő egyformára.

joe
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 14:03:48 »

A szerelő megcsinálta a kocsit. Valami nagyon ropogott a hátsó futómű felől. Majd megőrültem tőle, ráadásul nem is olyan régen voltak cserélve a szilentek. Azt hittem rugótörésem van. Most kiderült, hogy semmi komoly gubanc nincs, csak meg kellett zsírozni a szilenteket, mert a régi zsírt kidolgozta. Most valami másik zsírral megkente a csávesz, elmondása szerint most nem ropog a futómű. Nagyon kíváncsi leszek rá.  eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 16:43:04 »

A szerelő megcsinálta a kocsit. Valami nagyon ropogott a hátsó futómű felől. Majd megőrültem tőle, ráadásul nem is olyan régen voltak cserélve a szilentek. Azt hittem rugótörésem van. Most kiderült, hogy semmi komoly gubanc nincs, csak meg kellett zsírozni a szilenteket, mert a régi zsírt kidolgozta. Most valami másik zsírral megkente a csávesz, elmondása szerint most nem ropog a futómű. Nagyon kíváncsi leszek rá.  eljen

Ezt mondtam......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:27:50 »

Ha már téma, akkor helyesen hogyan kellene ellenőriznem, hogy a stab. pálcáim jó állapotban vannak? Adott oldalon megemelt kerékkel, vagy nem, jól megrángatom és ha kotyog akkor kuka? Ez a kérdés akár az összes szilentes alkatrészre vonatkozhatna az első és hátsó futóműben. Nagyon megköszönném ha elárulnátok, mert akkor a hétvégén megsasolnám őket. Előre is köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:29:32 »

Ha már téma, akkor helyesen hogyan kellene ellenőriznem, hogy a stab. pálcáim jó állapotban vannak? Adott oldalon megemelt kerékkel, vagy nem, jól megrángatom és ha kotyog akkor kuka? Ez a kérdés akár az összes szilentes alkatrészre vonatkozhatna az első és hátsó futóműben. Nagyon megköszönném ha elárulnátok, mert akkor a hétvégén megsasolnám őket. Előre is köszi.
Azt mondják a nagyok, hogy futómű ellenőrzést lábon álló autónál kell végezni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:30:01 »

Ha már téma, akkor helyesen hogyan kellene ellenőriznem, hogy a stab. pálcáim jó állapotban vannak? Adott oldalon megemelt kerékkel, vagy nem, jól megrángatom és ha kotyog akkor kuka? Ez a kérdés akár az összes szilentes alkatrészre vonatkozhatna az első és hátsó futóműben. Nagyon megköszönném ha elárulnátok, mert akkor a hétvégén megsasolnám őket. Előre is köszi.

Nem felemelve, mert akkor feszül a futómű.
Keréken állva akna felett vagy sínes emelőn.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:31:55 »

Nem felemelve, mert akkor feszül a futómű.
Keréken állva akna felett vagy sínes emelőn.
Oks szóval lábon állva, megrángatom és ami rossz az kotyog és csúnya hangokat hallat. Ami jó az meg csöndbe lesz.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:34:37 »

Oks szóval lábon állva, megrángatom és ami rossz az kotyog és csúnya hangokat hallat. Ami jó az meg csöndbe lesz.
Én pont most jártam úgy, hogy szilenteket cseréltettem hátul a stabrúdnál és rá egy hétre csúnyán elkezdett ropogni a hátulja. Irány vissza a szerelőhöz és kiderült, hogy a zsírt kidolgozta a szilent és ezért volt a ropogás. Most másképpen oldotta ezt meg és állítólag most jó is lesz sokáig.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:37:09 »

Oks szóval lábon állva, megrángatom és ami rossz az kotyog és csúnya hangokat hallat. Ami jó az meg csöndbe lesz.

Lehet így is, de sokra nem jutsz vele.
Alatta kell lenni és pájszer -ríze  vigyor3 segítségével megmozgatni a szilenteket, gömbfejeket.
Felemelt keréknél is érezhető a nagymértékű gömbfej lógás és talán az első lengőkar szilentet, ha odavan a hátsó.
A többit lábon, alulról....

Vagy én úgy kezdem, hogy megyek vele egy kört. Vannak tesztmozdulataim, ha semmit, akkor nagy valószínűséggel rendben minden. Ha hallok valamit, akkor nagyon átvizsgálom.... alulról, sínes emelőn.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:38:11 »

Én pont most jártam úgy, hogy szilenteket cseréltettem hátul a stabrúdnál és rá egy hétre csúnyán elkezdett ropogni a hátulja. Irány vissza a szerelőhöz és kiderült, hogy a zsírt kidolgozta a szilent és ezért volt a ropogás. Most másképpen oldotta ezt meg és állítólag most jó is lesz sokáig.

Inkább nem is volt benne. Mivel nincs újként zsírozva a leszorító gumi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:39:31 »

Lehet így is, de sokra nem jutsz vele.
Alatta kell lenni és pájszer -ríze  vigyor3 segítségével megmozgatni a szilenteket, gömbfejeket.
Felemelt keréknél is érezhető a nagymértékű gömbfej lógás és talán az első lengőkar szilentet, ha odavan a hátsó.
A többit lábon, alulról....

Vagy én úgy kezdem, hogy megyek vele egy kört. Vannak tesztmozdulataim, ha semmit, akkor nagy valószínűséggel rendben minden. Ha hallok valamit, akkor nagyon átvizsgálom.... alulról, sínes emelőn.

Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:43:46 »

Inkább nem is volt benne. Mivel nincs újként zsírozva a leszorító gumi.
Aszonta a szaki, hogy zsírozta, de lehet hogy mégsem.
Naplózva
pisti7878
Vendég
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 15:45:15 »

  üdv 16-17"alufelnit keresek  priviben várom az ajánlatokat, pisti7878@freemail.hu
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 16:07:39 »

üdv 16-17"alufelnit keresek  priviben várom az ajánlatokat, pisti7878@freemail.hu
  üdv 16-17"alufelnit keresek  priviben várom az ajánlatokat, pisti7878@freemail.hu

a keres-kínálban próbáld a gumik/felnik topicban.  adj fel 1 ilyen hirdetést.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2013.04.23 kedd, 09:26:31 »

ESetleg valakinek tipp, hogy 150-nél fékezéskor ráz a kormány... minek köszönhető?? Vagy miknek? Cheesy :S
Most kerültek rá használt de yoo állapotú felnik és gummák...
A rezgés csak fékezéskor tapasztalható sima úton...
Előre is köszi a tippeket... Esetleg annyi adalék, hogy a kézifék bowden úgy fest berohadt, és még nem cseréltem.. lehet ennek köze hozzá??
Üdv.:
Nino
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2013.04.23 kedd, 09:31:24 »

ESetleg valakinek tipp, hogy 150-nél fékezéskor ráz a kormány... minek köszönhető?? Vagy miknek? Cheesy :S
Most kerültek rá használt de yoo állapotú felnik és gummák...
A rezgés csak fékezéskor tapasztalható sima úton...
Előre is köszi a tippeket... Esetleg annyi adalék, hogy a kézifék bowden úgy fest berohadt, és még nem cseréltem.. lehet ennek köze hozzá??
Üdv.:
Nino

Az egyik ismerősömnek régebben az off autóján ugyanez volt a gondja. Kicseréltette a teljes féket mire rájöttek, hogy ki kell egyensúlyozni a kerekeket. Lehet, hogy neked is ez a gondod. Az sem biztos, hogy annyira tutik a gumijaid. Egyébként, ha a kormányt rázza, akkor az elsőkkel lehet gond, annak semmi köze a kézifékhez.  vigyor3
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2013.04.23 kedd, 09:52:15 »

üdv Fórumtársak!
a hátsó lengéscsillapítót mennyire nehéz kicserélni ?illetve milyen szerszámok kellenek hozzá?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2013.04.23 kedd, 10:31:22 »

ESetleg valakinek tipp, hogy 150-nél fékezéskor ráz a kormány... minek köszönhető?? Vagy miknek? Cheesy :S
Most kerültek rá használt de yoo állapotú felnik és gummák...
A rezgés csak fékezéskor tapasztalható sima úton...
Előre is köszi a tippeket... Esetleg annyi adalék, hogy a kézifék bowden úgy fest berohadt, és még nem cseréltem.. lehet ennek köze hozzá??
Üdv.:
Nino

Elsőre a két első kereket kiegyensúlyoztatni, ha nem segített, akkor a féket kell megnézni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2013.04.23 kedd, 11:49:23 »

üdv Fórumtársak!
a hátsó lengéscsillapítót mennyire nehéz kicserélni ?illetve milyen szerszámok kellenek hozzá?
üdv Attila

Rugóösszehúzóval, egy jó dugókulcs készlettel, pár csillagkulccsal/villáskulccsal, és némi szerecsével otthon is meg lehet csinálni. Ha nincs szerencséd, akkor a csavar, ami a kerékagyba szorítja a gólyaláb alját, jól berohadt, és csak melegítve jön ki. Ha még meg is vagy átkozva, akkor melegítve sem, és cserés a kerékagy  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2013.04.23 kedd, 12:10:53 »

ESetleg valakinek tipp, hogy 150-nél fékezéskor ráz a kormány... minek köszönhető?? Vagy miknek? Cheesy :S
Most kerültek rá használt de yoo állapotú felnik és gummák...
A rezgés csak fékezéskor tapasztalható sima úton...
Előre is köszi a tippeket... Esetleg annyi adalék, hogy a kézifék bowden úgy fest berohadt, és még nem cseréltem.. lehet ennek köze hozzá??
Üdv.:
Nino

Féktárcsa gyanús, de lengőkar szilenteket is érdemes átvizsgálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2013.04.24 szerda, 11:26:55 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni! Az első lengéscsillapítóim kukába valók, rugókkal együtt és ez nem csak az én véleményem Cheesy

Lengéscsillapítót lehet kanpni újonan 25k/pár-tól egészen a csillagos égig, van tapasztalatotok ilyen téren, elég a 25k-s szett vagy érdemes valami komolyabbat nézni?
Esetleg ha van valakinek jó állapotú használtan az is érdekelne!
A rugókat gondolom mindenképp újonan érdemes beszerezni, mert a használt csak eltörne mint a mostani elég hamar.

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:36:53 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni! Az első lengéscsillapítóim kukába valók, rugókkal együtt és ez nem csak az én véleményem Cheesy

Lengéscsillapítót lehet kanpni újonan 25k/pár-tól egészen a csillagos égig, van tapasztalatotok ilyen téren, elég a 25k-s szett vagy érdemes valami komolyabbat nézni?

Akármilyen sz.rt ne vegyél meg, mert sokáig nem fogják bírni. Nekem elég sokan ajánlották a gázost, abból is a Kayabát (kb 22e/db) vagy Sachs-t (kb 15e/db). Itt körül tudsz nézni. Mivel nem írtad be, hogy melyik verzió van neked, az 5 ajtósra kerestem rá.


Esetleg ha van valakinek jó állapotú használtan az is érdekelne!
A rugókat gondolom mindenképp újonan érdemes beszerezni, mert a használt csak eltörne mint a mostani elég hamar.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Keresd mk2-t. Inkább hívd fel, úgy előbb kapsz választ.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.24 szerda, 13:41:59 írta Lacika71 » Naplózva
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2013.04.24 szerda, 14:51:46 »

Akármilyen sz.rt ne vegyél meg, mert sokáig nem fogják bírni. Nekem elég sokan ajánlották a gázost, abból is a Kayabát (kb 22e/db) vagy Sachs-t (kb 15e/db). Itt körül tudsz nézni. Mivel nem írtad be, hogy melyik verzió van neked, az 5 ajtósra kerestem rá.

Keresd mk2-t. Inkább hívd fel, úgy előbb kapsz választ.

Hali

Köszi a tippeket, rajta vagyok ! Egyébként pont jól feltételezted, 5 ajtós a "kicsike" Smiley
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:03:42 »

Hali

Köszi a tippeket, rajta vagyok ! Egyébként pont jól feltételezted, 5 ajtós a "kicsike" Smiley
Alul az aláírásba is írd bele, h 5 ajtós, így még jobban megkönnyíted a segítségnyújtást  és nem lesz plusz kör megkérdezni, h milyenről van szó Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2013.04.24 szerda, 22:57:11 »

Alul az aláírásba is írd bele, h 5 ajtós, így még jobban megkönnyíted a segítségnyújtást  és nem lesz plusz kör megkérdezni, h milyenről van szó Cheesy

Plusz az évjáratból nagyjából lehet sejteni, hogy fl-e vagy sem, úgyhogy azt megspórolhatja viszont a pacik száma sem mindegy egy-két esetben.
Naplózva
Diogo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 19:52:03 »

Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni, mert már nagyon bosszant a következő dolog:

Menet közben a csomagtér felől, vagy a hátsó futóműtől furcsa zörgés hallatszik, de olyan mintha műanyagos zörgés lenne, ha zötyögősebb az út akkor jobban hallani, ha "csak" kátyúba megyek akkor viszont nem hallani semmit. Ha valaki már járt így vagy tudja az okát az írja meg legyen kedves  Wink

 
Naplózva

MKIII 2004 2,0Tdci 115Le Turnier
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 19:59:30 »

Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni, mert már nagyon bosszant a következő dolog:

Menet közben a csomagtér felől, vagy a hátsó futóműtől furcsa zörgés hallatszik, de olyan mintha műanyagos zörgés lenne, ha zötyögősebb az út akkor jobban hallani, ha "csak" kátyúba megyek akkor viszont nem hallani semmit. Ha valaki már járt így vagy tudja az okát az írja meg legyen kedves  Wink

 

El kell menni szerelőhöz és majd ő megrángatja a futóművet és elmondja mi a bibi. Talán két olyan hibaok lehet, ami viszonylag gyakorta előfordul, kutyacsont (stabpálca) hiba és szilent hiba. Egyik sem vészes összeg.
Naplózva
Diogo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 20:00:31 »

El kell menni szerelőhöz és majd ő megrángatja a futóművet és elmondja mi a bibi. Talán két olyan hibaok lehet, ami viszonylag gyakorta előfordul, kutyacsont (stabpálca) hiba és szilent hiba. Egyik sem vészes összeg.

Köszönöm a gyors választ :-)
Naplózva

MKIII 2004 2,0Tdci 115Le Turnier
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 21:55:00 »

Szebb Estét  taps

Na olyan problematika lépett fel nálam, h 7végén cseréltem nyári szettre a verdát, ma kezdett olyan dolog kialakulni, h menet közben mikor sebességben van a kocsi, de nem adok neki gázt, tehát motorfékezem, akkor az első futómű felől hallható szabályos ütemszerű kopogás, illetve akkor is hallható, ha mondjuk enyhébb bal kanyar van, de jobbra nem hallom vki meg tudja mondani mi lehet a gond?? gömbfejek tavaly ősszel lettek cserélve!

Köszöntem előre is a válaszokat  worship worship
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:12:05 »

Szebb Estét  taps

Na olyan problematika lépett fel nálam, h 7végén cseréltem nyári szettre a verdát, ma kezdett olyan dolog kialakulni, h menet közben mikor sebességben van a kocsi, de nem adok neki gázt, tehát motorfékezem, akkor az első futómű felől hallható szabályos ütemszerű kopogás, illetve akkor is hallható, ha mondjuk enyhébb bal kanyar van, de jobbra nem hallom vki meg tudja mondani mi lehet a gond?? gömbfejek tavaly ősszel lettek cserélve!

Köszöntem előre is a válaszokat  worship worship

Nincs beleragadva valami kö a gumiprofilba vagy csavar, szeg.....?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:16:23 »

Nincs beleragadva valami kö a gumiprofilba vagy csavar, szeg.....?
Nem láttam, de a kormányos is visszaérzem ezt a rezgését neki  szomoru1 szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:20:16 »

Nem láttam, de a kormányos is visszaérzem ezt a rezgését neki  szomoru1 szomoru1

Akkor lehet a gumid rossz. Ami lehet félrekopás, "szögletesre" kopás és/vagy helytelen tárolás eredménye is.
Nézd át a kerekeket, futófelületüket is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.