Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 16:10:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2906348 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:20:47 »

Nem láttam, de a kormányos is visszaérzem ezt a rezgését neki  szomoru1 szomoru1
Mivel a kerékcserével párhuzamosan jelentkezett a bibi igaza lehet GSR-nek, hogy a kerék körül kell keresni a hibát.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:21:18 »

Akkor lehet a gumid rossz. Ami lehet félrekopás, "szögletesre" kopás és/vagy helytelen tárolás eredménye is.
Nézd át a kerekeket, futófelületüket is.
Holnap gumissal megnézetem majd, de egy idényt nem mentek ezek a Pirelli P7-es gumik még  szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:22:25 »

Mivel a kerékcserével párhuzamosan jelentkezett a bibi igaza lehet GSR-nek, hogy a kerék körül kell keresni a hibát.
Én gyanakszom még az alufelnimre is, de majd remélem gumis megmondja mi a gond  szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:22:42 »

Holnap gumissal megnézetem majd, de egy idényt nem mentek ezek a Pirelli P7-es gumik még  szomoru1
Majd megmondja a gumis a véleményét. De írd meg mindenféleképpen, hogy mit mondott!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:30:24 »

Én gyanakszom még az alufelnimre is, de majd remélem gumis megmondja mi a gond  szomoru1

Amikor levetted őket, előtte nem volt vele ilyen probléma?
Mert ha nem, akkor ugye az állásba csak nem deformálódik az alufelni..... a gumi viszont tud.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2013.04.26 péntek, 17:56:31 »

Amikor levetted őket, előtte nem volt vele ilyen probléma?
Mert ha nem, akkor ugye az állásba csak nem deformálódik az alufelni..... a gumi viszont tud.
Semmi ilyen nem volt vele, ugye van ilyen állványom amire ugye fektetni kell őket na azon voltak tárolva, igaz most még nem lett kicentíroztatva, mert majd csak hétfőre kaptam, időpontot, de 7végén mentem vele 800-900 km-ert és nem téli papucsokkal akartam menni már, lehet h ez befolyásolja?Huh?
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2013.04.26 péntek, 20:42:41 »

Sziasztok.
Első kerékcsapágy szokott meghibásodni,vagy nem jellemző?Pici morgást még mindig hallok,jobb hátsó kerékcsapágy csere után.Csak 50-60 tempó között hallom,viszont korán reggel hűvösben nem,csak nappal a melegben észlelem.Lehet a 17" gumik hangosabbak(michelin primacy 8 éves van fenn).Felemeltem az összes kereket egyenként,megforgattam ahogy bírtam,de egyik sem morog.Mi lehet a hiba?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:23:00 »

Sziasztok.
Első kerékcsapágy szokott meghibásodni,vagy nem jellemző?Pici morgást még mindig hallok,jobb hátsó kerékcsapágy csere után.Csak 50-60 tempó között hallom,viszont korán reggel hűvösben nem,csak nappal a melegben észlelem.Lehet a 17" gumik hangosabbak(michelin primacy 8 éves van fenn).Felemeltem az összes kereket egyenként,megforgattam ahogy bírtam,de egyik sem morog.Mi lehet a hiba?


Gurulj vele sima, egyenes úton anélkül, hogy kormányoznál, majd egész picit tologasd jobbra-balra a kormányt. Ahogy változik a terhelés, a csapágyad hangja is változni fog, ha rossz.

Megemelve, terhelés nélkül forgatva simán lehet, hogy semmi hangja nincs.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:47:46 »

Majd megmondja a gumis a véleményét. De írd meg mindenféleképpen, hogy mit mondott!

Most este sógornál kint felemeltem, levettem az eslő kerekeket, hááát ami ott fogadott :S a szilentjeim K.O. , na meg a bal első kerekemnél, 2 csavart eléggé könnyen erőkifejtés nélkül ki tudtam csavarni, lehet h ez a két csavar okozott némi mocorgást a felninél és az csinálhatta ezt a búgást?? de szilenteket mképpen cserélek elöl-hátul, tud vki olcsó, de jó minőségűt ajánlani, illetve csak szilentet cserélni vagy vmelyik lengőkarral együtt van
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2013.04.27 szombat, 08:22:38 »

Most este sógornál kint felemeltem, levettem az eslő kerekeket, hááát ami ott fogadott :S a szilentjeim K.O. , na meg a bal első kerekemnél, 2 csavart eléggé könnyen erőkifejtés nélkül ki tudtam csavarni, lehet h ez a két csavar okozott némi mocorgást a felninél és az csinálhatta ezt a búgást?? de szilenteket mképpen cserélek elöl-hátul, tud vki olcsó, de jó minőségűt ajánlani, illetve csak szilentet cserélni vagy vmelyik lengőkarral együtt van

Elöl elvileg a lengőkarral együtt tudod csak, de ha van egy 8-10 t-s présed, akkor lehet cserélni is benne házilag. Smiley

Stabszilenteket cserélni sima ügy (általában Smiley). Esetleg PU szilenteket lehet nézni a stabszilentek helyett, azok elég rendesen megfogják. PowerFlex néven keresd.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gergelyur
Vendég
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2013.04.27 szombat, 09:05:06 »

Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni, mert már nagyon bosszant a következő dolog:

Menet közben a csomagtér felől, vagy a hátsó futóműtől furcsa zörgés hallatszik, de olyan mintha műanyagos zörgés lenne, ha zötyögősebb az út akkor jobban hallani, ha "csak" kátyúba megyek akkor viszont nem hallani semmit. Ha valaki már járt így vagy tudja az okát az írja meg legyen kedves  Wink

 


Nekem időnként szintén nyöszörög-nyikorog a bal hátsó keréknél valami, kívülről nem hallható. A múltkor kátyúztam egy komolyabbat és azóta. Tegnap megnézte szerelő és a toronycsapágy ment szét...  Sad
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2013.04.27 szombat, 11:42:10 »

Elöl elvileg a lengőkarral együtt tudod csak, de ha van egy 8-10 t-s présed, akkor lehet cserélni is benne házilag. Smiley

Stabszilenteket cserélni sima ügy (általában Smiley). Esetleg PU szilenteket lehet nézni a stabszilentek helyett, azok elég rendesen megfogják. PowerFlex néven keresd.

AndyA
Prés a legkevesebb, azt megoldom, vannak ismerősök akiknek van Smiley akkor miből mennyi kell, mert találtam annyi féle-fajta szilentet, h már nem tudom  szomoru1
linket tudnál dobni, hol érdemesebb?? komplett futómű első-hátsó szilentek kellenének, mert olvastam olyat, h alsó felső szilent is van, már nem igazodok ki rajtuk  rinya

Köszi: András
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2013.04.27 szombat, 13:58:57 »

Prés a legkevesebb, azt megoldom, vannak ismerősök akiknek van Smiley akkor miből mennyi kell, mert találtam annyi féle-fajta szilentet, h már nem tudom  szomoru1
linket tudnál dobni, hol érdemesebb?? komplett futómű első-hátsó szilentek kellenének, mert olvastam olyat, h alsó felső szilent is van, már nem igazodok ki rajtuk  rinya

Köszi: András

Magyarba nem kapsz külön szilentet....inkább eladják a komplett lengőkarokat, mert azon több a pénz.  szomoru1
A lengyeleknél találtam.
Első szett: http://allegro.pl/tuleje-sworznie-laczniki-przod-ford-mondeo-mk3-i3174254631.html
Hátsó szett (kombi): http://allegro.pl/tuleja-komplet-zaw-tyl-ford-mondeo-kombi-mkiii-i3197273072.html ebben az összes szilent benne van.
Meg kellene szerezni a Lemförderes cikkszámokat és az alapján meg lehetne kérdezni itt magyarba is....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2013.04.27 szombat, 18:12:29 »

Gurulj vele sima, egyenes úton anélkül, hogy kormányoznál, majd egész picit tologasd jobbra-balra a kormányt. Ahogy változik a terhelés, a csapágyad hangja is változni fog, ha rossz.

Megemelve, terhelés nélkül forgatva simán lehet, hogy semmi hangja nincs.

AndyA
Szia.Próbáltam a kormánymozdulatokat,semmi változás.Viszont felraktam egy kör erejéig a téliket az elejére,és csendben van.Úgyhogy gumi lesz valószinű,vagy a 205/55R16 nem adja úgy át a hangokat mint a 205/50R17.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2013.04.27 szombat, 18:14:15 »

Magyarba nem kapsz külön szilentet....inkább eladják a komplett lengőkarokat, mert azon több a pénz.  szomoru1
A lengyeleknél találtam.
Első szett: http://allegro.pl/tuleje-sworznie-laczniki-przod-ford-mondeo-mk3-i3174254631.html
Hátsó szett (kombi): http://allegro.pl/tuleja-komplet-zaw-tyl-ford-mondeo-kombi-mkiii-i3197273072.html ebben az összes szilent benne van.
Meg kellene szerezni a Lemförderes cikkszámokat és az alapján meg lehetne kérdezni itt magyarba is....

Itthon is van minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2013.04.27 szombat, 18:16:21 »

Szia.Próbáltam a kormánymozdulatokat,semmi változás.Viszont felraktam egy kör erejéig a téliket az elejére,és csendben van.Úgyhogy gumi lesz valószinű,vagy a 205/55R16 nem adja úgy át a hangokat mint a 205/50R17.
Nem méret függő a gumi hang.
A nyáriak öregednek, keményednek. Nekem is olyan zajos a nyári, mintha mosódeszkán mennék  szomoru1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2013.04.27 szombat, 19:12:23 »

Itthon is van minden.

Részletek....?
Első futóműhöz biztos.
A hátsóhoz (kombi) itthon csak 1-2 szilentet találtam. A legtöbbet viszont nem árulják....csak komplett lengőkar(ok) formájában. (Létezni pedig biztos, hogy létezik mivel ezt árulják a lengyelek is)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2013.04.27 szombat, 19:20:03 »

Prés a legkevesebb, azt megoldom, vannak ismerősök akiknek van Smiley akkor miből mennyi kell, mert találtam annyi féle-fajta szilentet, h már nem tudom  szomoru1
linket tudnál dobni, hol érdemesebb?? komplett futómű első-hátsó szilentek kellenének, mert olvastam olyat, h alsó felső szilent is van, már nem igazodok ki rajtuk  rinya

Köszi: András

Őket ajánlanám

http://www.silentblock.hu/
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2013.04.27 szombat, 23:31:57 »

Itthon is van minden.
Tudsz linket dobni, mert nem akarok lengőkart cserélni, ha lehet szilentet is  szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 17:56:52 »

Nah, voltam ma szerelőnél, jövö hét kedd reggel tud nekiállni szétszedni, még a gyári szilentjei vannak bent a kocsinak, amik már 12 évesek  szomoru1
kb. 45-50.000et mondott rá anyag+szerelés együtt  szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2013.04.30 kedd, 07:13:13 »

Sziasztok!

Megint egy futóműves problémám lenne. A kocsi jobb elejében kopog/kotyog valami és nem tudom eldönteni hogy mi. Az lenne e kérdésem hogy hogy tudom megállapítani hogy a kutyacsont vagy a toronyszilent ment tönkre? És szinte napról napra hangosabb.
Kutyát két éve cseréltem ugyan ezen az oldalon. Lehetséges hogy megint tönkre ment?
Illetve bal hátul ugyan így kotyogó/kopogó hangot hallok.
Mik a tapasztalatok?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:34:53 »

Sziasztok!

Megint egy futóműves problémám lenne. A kocsi jobb elejében kopog/kotyog valami és nem tudom eldönteni hogy mi. Az lenne e kérdésem hogy hogy tudom megállapítani hogy a kutyacsont vagy a toronyszilent ment tönkre? És szinte napról napra hangosabb.
Kutyát két éve cseréltem ugyan ezen az oldalon. Lehetséges hogy megint tönkre ment?
Illetve bal hátul ugyan így kotyogó/kopogó hangot hallok.
Mik a tapasztalatok?


Ha két éve cserélted és azóta sokat mentél vele, akkor esélyes, hogy az adta meg magát. Alá kell mászni és meg kell rángatni vagy mindkét oldalát felemelni és úgy megrángatni. Nem árt a stabilizátor szilenteket is megvizsgálni.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:47:25 »

Sziasztok!
Baranyában esetleg tudna ajánlani valaki jó futóművest? Komlpett cserém lesz szerintem, mert az Ukrán utak teljesen tropára vágták a már amúgy is gyenge szilenteket.
Fékre már van szakim.
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 19:19:02 »

Mennyire korrekt eljárás az első kerékcsapágy állapotának vizsgálatára (és mennyire ad helyes előrejelzést), ha a megemelt kereket a levegőben lógva megpörgetik, és a rugó meneteit megfogva az ott érzett remegésből, ütésből próbálnak a csapágy állapotára következtetni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 19:26:17 »

Mennyire korrekt eljárás az első kerékcsapágy állapotának vizsgálatára (és mennyire ad helyes előrejelzést), ha a megemelt kereket a levegőben lógva megpörgetik, és a rugó meneteit megfogva az ott érzett remegésből, ütésből próbálnak a csapágy állapotára következtetni?

AndyA

Én -ha nem hallani és érezni egyértelműen- felemelve és sebességben megforgatva 80-100 km/h-val, majd leállít a motor..... a csonkállványt szoktam megfogni, ott szinte közvetlenül érezhető....ha van mit.
De sok esetben csak terhelésre ad hangot, az pedig menet közben megfelelően próbálgatva lehet kiszűrni.
Ha nem egyértelmű csak feltételezhető valami hang, akkor érdemes másik -tuti jó- gumival is kipróbálni az autót.  Sajnos nekem is nagyon zajos a nyári gumim, mintha mosódeszkán mennék.... falbav
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 19:36:35 »

Én -ha nem hallani és érezni egyértelműen- felemelve és sebességben megforgatva 80-100 km/h-val, majd leállít a motor..... a csonkállványt szoktam megfogni, ott szinte közvetlenül érezhető....ha van mit.
De sok esetben csak terhelésre ad hangot, az pedig menet közben megfelelően próbálgatva lehet kiszűrni.
Ha nem egyértelmű csak feltételezhető valami hang, akkor érdemes másik -tuti jó- gumival is kipróbálni az autót.  Sajnos nekem is nagyon zajos a nyári gumim, mintha mosódeszkán mennék.... falbav

Nekem a télivel kezdte el azt, hogy pályán 130-as tempónál egész picit jobbra-balra húzva a kormányt hangja lett. Azután pár ezer km-rel később a nyári gumikkal még jobban hangoskodik. Ma kicserélték a jobbost, de mivel a bal oldalon a navi DVD miatt nincs benn a szivacs a kasztni lyukában, nem tudom egyértelműen eldönteni, hogy a balos is zajong, vagy csak hátulról jön a hang. A rugón (csonkállványon) a kereket megforgatva elég egyértelműen darál valami, ugyanakkor a leszedett csapágyon szemre nem volt látható berágódás (ami persze nem jelenti semmit, mert ha már látni is rajta, az már nagyon gatya állapotú csapágyat jelent).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gery
Vendég
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2013.05.03 péntek, 19:10:47 »

Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni.Első futóműbe már szinte mindent cseréltem és még mindig kotyog :(esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2013.05.03 péntek, 19:21:58 »

Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék kérni.Első futóműbe már szinte mindent cseréltem és még mindig kotyog :(esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával?

Mi az a mindent?
Naplózva
Gery
Vendég
« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2013.05.03 péntek, 20:46:57 »

Mi az a mindent?

kormányösszekötő külső belső, kutyacsont, stabilizátor rúd szilentek, toronycsapágy és szilent, a lengőkar szilentek ellenőrizve a foldon és a levegőben nincs lógás, alsó támasztógömbfej is ellenőrizve és jó is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2013.05.03 péntek, 20:59:35 »

kormányösszekötő külső belső, kutyacsont, stabilizátor rúd szilentek, toronycsapágy és szilent, a lengőkar szilentek ellenőrizve a foldon és a levegőben nincs lógás, alsó támasztógömbfej is ellenőrizve és jó is.

Gátló -szár?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2013.05.03 péntek, 21:06:15 »

kormányösszekötő külső belső, kutyacsont, stabilizátor rúd szilentek, toronycsapágy és szilent, a lengőkar szilentek ellenőrizve a foldon és a levegőben nincs lógás, alsó támasztógömbfej is ellenőrizve és jó is.
nekem is kopog az eleje de nekem a lengéscsillapító kuka!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2013.05.03 péntek, 21:17:52 »

Gátló -szár?

Vagy nem lehet a kormányműved elájulva valahol?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2013.05.03 péntek, 21:18:36 »

Vagy nem lehet a kormányműved elájulva valahol?

Az övé lehet.
 Az enyém nem.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2013.05.03 péntek, 22:30:53 »

alsó támasztógömbfej is ellenőrizve és jó is.
talpon?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2013.05.03 péntek, 22:49:37 »

nekem is kopog az eleje de nekem a lengéscsillapító kuka!
Méretted,mert én igen.Benne van az enyém ugyan a megadott értékben a vizsgára megfelel.de csere lesz mert én érzem vezetés közben.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2013.05.04 szombat, 05:47:02 »

Méretted,mert én igen.Benne van az enyém ugyan a megadott értékben a vizsgára megfelel.de csere lesz mert én érzem vezetés közben.
igen 70% volt és egyik nap csak tiszta olaj lett a porsapka és olyan hangja van mikor fújod a sörösüveget pedig azt hittem elmegy vele műszakiig .tegnap kicserélték a hátsókat most jönnek az elsők remélem nagytalira már úgy megyek h benne van.ráadásul az előző tulaj úgy rakatta össze a hátsót hogy 1.5 kör hiányzott az egyik rugóból Motorcraft kolléga küldött egyet sos-ben ezúton is köszönöm a gyorsaságát
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.04 szombat, 05:50:51 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Gery
Vendég
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2013.05.04 szombat, 12:12:51 »

talpon?

igen
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2013.05.04 szombat, 19:46:24 »

Sziasztok!

Sajnos a jobb elsõ kerékcsapàgyam kezdi megadni magàt. Màr elég zavróan búg. Az lenne a kérdés, hogy mennyire maceràs cserélni? Ha van esetleg tapasztalatotok ezen a téren akkor osszàtok meg legyetek kedvesek.
Köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2013.05.04 szombat, 21:14:33 »

Sziasztok!

Sajnos a jobb elsõ kerékcsapàgyam kezdi megadni magàt. Màr elég zavróan búg. Az lenne a kérdés, hogy mennyire maceràs cserélni? Ha van esetleg tapasztalatotok ezen a téren akkor osszàtok meg legyetek kedvesek.
Köszönöm!

Most cserélték az enyémet is csütörtök reggel.

Le kell venni a csonkot, azaz kerék, féknyereg, tárcsa le, majd mindent lekötni róla (ABS érzékelőt is!!!) és kivenni. Utána lehet lehúzni róla a csapágyat (általában több darabban, nem szokta túlélni a mutatványt, de ez ritkán baj Smiley).

Azután az új csapágy bele kell préselni, mindent fordított sorrendben visszarakni, és kész is van. Az új csapágy berakásakor figyelni kell, hogy a csapágy melyik oldala mágneses (fekete ill. egy szöggel, csavarral ki lehet próbálni), mert értelemszerűenannak kell az ABS érzékelő oldalán lennie.

Aki tudja, hogyan kell csinálni, annak egy óra alatt megvan - annyit is számoltak fel érte munkadíjban, 7200+ÁFÁ-t. Neked elsőre nem lesz meg ilyen gyorsan. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bandi ST220
Vendég
« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2013.05.04 szombat, 22:33:12 »

Itthon is van pár szilent: http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/POWERFLEX-SZILENTEK/FORD/Mondeo-Mk3-2000-2007.html

Itthon is van minden.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 08:33:40 »


Ja, csak nem olcsón, szokás szerint.

35 ill. 89 font az angol eBay-en. Még postával együtt is olcsóbban kijön...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 17:30:16 »

üdv!
első lengéscsillapító csere előtt állok érdeklődnék hogy a toronycsapágyakat néztem és van olyan amihez a 3szög alakú gumiágy amiben vannak csavarok az van csak és van olyan amihez egy átmérős gumi is van melyiket érdemes megvenni? gondolom az átmérős cuccon támaszkodik a rugó .azt is kell cserélni vagy jó a régi?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 19:20:22 »


Jutiseszembe, egyáltalán mit lehet Powerflexre kicserélni? A stabilizátorok szilentjeit igen - de mitől függ, hogy 20 vagy 22 mm-es kell? Azonkívül kombiban csak az első lengőkar cuccai vannak, de azt macerás kicserélni, nagyon szét kell az autót bontani, és még utána is préselgetni...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 19:33:53 »

üdv!
első lengéscsillapító csere előtt állok érdeklődnék hogy a toronycsapágyakat néztem és van olyan amihez a 3szög alakú gumiágy amiben vannak csavarok az van csak és van olyan amihez egy átmérős gumi is van melyiket érdemes megvenni? gondolom az átmérős cuccon támaszkodik a rugó .azt is kell cserélni vagy jó a régi?
torony csapágyat kell cserélni, és torony szilentet. szokott lenni egyben is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:01:54 »

Most cserélték az enyémet is csütörtök reggel.

Le kell venni a csonkot, azaz kerék, féknyereg, tárcsa le, majd mindent lekötni róla (ABS érzékelőt is!!!) és kivenni. Utána lehet lehúzni róla a csapágyat (általában több darabban, nem szokta túlélni a mutatványt, de ez ritkán baj Smiley).

Azután az új csapágy bele kell préselni, mindent fordított sorrendben visszarakni, és kész is van. Az új csapágy berakásakor figyelni kell, hogy a csapágy melyik oldala mágneses (fekete ill. egy szöggel, csavarral ki lehet próbálni), mert értelemszerűenannak kell az ABS érzékelő oldalán lennie.

Aki tudja, hogyan kell csinálni, annak egy óra alatt megvan - annyit is számoltak fel érte munkadíjban, 7200+ÁFÁ-t. Neked elsőre nem lesz meg ilyen gyorsan. Smiley

AndyA

Köszi szépen az infót! A mágneses dolgot nem tudtam...

Jövő hétvégén kiderül, hogy mennyi idő.Smiley

Üdv, joe
Naplózva
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:24:03 »

Sziasztok

Kis segítség kéne...:

80-100 között fékezéskor ráz a kormány. Eddig csak idegesítő volt, most már veszélyes is (pl hirtelen fékezéskor).

Amit már kizártam:

- gumik,
- felnik,
- tárcsák és betétek

Most lesz cserélve lengőkar szilent, de szerintem nem az a probléma, mert már régen csinálja.
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:27:10 »

Sziasztok

Kis segítség kéne...:

Szia!

Elsőre a féket mondtam volna, de mivel azt "kizártad" ezért nem tudom!  fejvakaras
Ha csak fékezéskor csinálja, akkor a tárcsának kellene lennie.
Szóval passz...  nemtudom
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 14:42:14 »

Sziasztok

Kis segítség kéne...:

80-100 között fékezéskor ráz a kormány. Eddig csak idegesítő volt, most már veszélyes is (pl hirtelen fékezéskor).

Amit már kizártam:

- gumik,
- felnik,
- tárcsák és betétek

Most lesz cserélve lengőkar szilent, de szerintem nem az a probléma, mert már régen csinálja.

Hogyan zártad ki a tárcsát ?  Ez gyakorta bemaródó (hullámosra kopott) tárcsa szokott lenni...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 15:26:52 »

Hogyan zártad ki a tárcsát ?  Ez gyakorta bemaródó (hullámosra kopott) tárcsa szokott lenni...

Azt is ki kellene próbálni, hogy mit csinál különböző erejű fékezésre.

Nekem volt olyan - Skoda Felicián -, hogy a tárcsa vastagsága nem körkörösen változott vagy ütött, hanem a tárcsa sugárirányában volt a külső íven vastagabb, a belső íven vékonyabb. A betét meg detto így kopott hozzá. Azután enyhébb fékezésnél dörömbölt, pont így, autópályatempónál, amikor meg határozottabban léptem a fékre, akkor a betét a "helyére ugrott", és szépen, simán fékezett tovább az autó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2013.05.07 kedd, 08:47:01 »

Hogyan zártad ki a tárcsát ?  Ez gyakorta bemaródó (hullámosra kopott) tárcsa szokott lenni...

Kicseréltem.
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.