Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:23:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4636471 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10950 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 13:48:10 »

Sajnos fogalmam sincs,hogy hany fokos.
Az biztos, hogy a venti rogton a 3. fokozaban indul el.

Fedkompon meg tudod nézni hogy hány fokos a hengerfej, abból szépen lehet következtetni. De ha venti is rögtön indul akkor biza forr.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Gyulap55
Vendég
« Új hozzászólás #10951 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 14:25:38 »

Sziasztok,
kb fél éve vettünk egy MK3-at, 1.8 benzin. Váltások után elkezdett rángatni. Kicseréltem a gyertyákat, gyertyakábeleket, trafót. Elmúlt a probléma, majd 2 hónap múlva ismét előjött. Az új gyertyákon kivűl ismét kicseréltem a korábban emlitett dolgokat. A probléma ismét "megoldódott". Viszont azóta a következőt csinálja: bármilyen sebességtartományban normálisan közlekedve egyszer csak elkezd dadogni és rángatni a motor 1200-400 között ugrál a fordulat majd leáll. Vagy én állitom le. Újrainditás után tökéletesen működik, majd X km után ismét dadog rángat és leáll. A napi 1-től a napi 5 alkalomig is előfordul. Üzemanyag szűrőt is cseréltem már. Laptopra kapcsolodva még ilyen leállás után is minden értéke és adat megfelelő ( sem egr sem lamba probléma nincs a gép szerint 9 ). 1x irt ki az 1-es hengernél gyújtásproblémát - de azt törölve többet nem fordult elő. Sajnos nagyon bosszantó a probléma és az még bosszantóbb, hogy szerelők sem tudják, hogy mi lehet az oka. Az üzemanyag pumpára gondolok még, hogy random-ra megadja magát és újraindításkor észheztér...?!
Ebben kérném a segitségeteket ill az ötleteket, hogy vajon mi lehet. Nem szeretnék 100 ezreket költeni alkatrész cserélgetésre, ha nem muszály!
Előre is köszönöm a válaszokat!!!
Gy.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10952 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 15:23:56 »

Fedkompon meg tudod nézni hogy hány fokos a hengerfej, abból szépen lehet következtetni. De ha venti is rögtön indul akkor biza forr.

Fedkomp nincs,max a kinti homersekletet latom.
Mi a bánattól forr fel a víz,nem értem.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Gy Laci
Vendég
« Új hozzászólás #10953 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 15:42:35 »

Fedkomp nincs,max a kinti homersekletet latom.
Mi a bánattól forr fel a víz,nem értem.

Nem kell hogy forrjon.Akkor is bubisodik,ha az égéstér beledolgozik a hűtőrendszerbe.Én Sierrával jártam így sok éve.
Naplózva
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #10954 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 16:10:13 »

Nem kell hogy forrjon.Akkor is bubisodik,ha az égéstér beledolgozik a hűtőrendszerbe.Én Sierrával jártam így sok éve.

De akkor ventilátor nem indul szvsz.

Fedélzeti diagnosztika van fedkomp nélkül is? Ha igen, azzal kezdeném még mindig Wink
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
Gy Laci
Vendég
« Új hozzászólás #10955 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 16:12:27 »

De akkor ventilátor nem indul szvsz.

Fedélzeti diagnosztika van fedkomp nélkül is? Ha igen, azzal kezdeném még mindig Wink
Az is igaz.ASierra ventlátora nem ment.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10956 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 17:48:06 »

De akkor ventilátor nem indul szvsz.

Fedélzeti diagnosztika van fedkomp nélkül is? Ha igen, azzal kezdeném még mindig Wink

Nem tudom,valahogy akkor nézek egy hőfokot.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10957 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 17:52:04 »

De akkor ventilátor nem indul szvsz.

Fedélzeti diagnosztika van fedkomp nélkül is? Ha igen, azzal kezdeném még mindig Wink
venti több okból is indulhat, pl hideg motornál is, ha bekapcsolod a klímát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #10958 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 18:55:42 »

Nem tudom,valahogy akkor nézek egy hőfokot.

Egy kis segítség: http://mr-fix.info/ford-mondeo-mk3-hidden-menu/

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
lacka68
Vendég
« Új hozzászólás #10959 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 21:38:50 »

Ejjj, akkor lassan már ott jársz mint én.  wave derül Üdv a 400as klubban.  taps
Sajnos ennyi km-nél már minden lehet. Nem törvényszerű a megnyúlt lánc, de ha megbontják a motort, akkor már lánc, feszítő, láncvezetők csere. A baj az, hogy ilyenkor már a dugattyúk se mennek vissza új csapágysor nélkül. És még sorolhatnám. Lényeg a lényeg, ennyi idősen korrekt motorgenerál kell/érdemes. Vagy, ha nem mész nagyon sokat, akkor olcsóbb a csere motor, csak azt nagyon járd körbe, hogy minnél jobbat kapj. Egy 100.000-es motor is lehet csapágyas ha nem törődtek vele.
Hát igazából ettől félek. Ha megbontják akkor derül ki mi a tökszárat kell még cserélni. Nem tudom hogy vagytok vele de én imádom ezt az autót.
Nem is szívesen válnék meg tőle, ezért gondolkodom abban is, hogy megcsináltatni, felújíttatni.
Ha cserélném nagyon gázul számítják be, max 400 ezer de ez már egy félhülye kereskedő. Sok benne a km és mindenki rögtön húúházik.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10960 Dátum: 2016.09.13 kedd, 07:39:57 »

Hát igazából ettől félek. Ha megbontják akkor derül ki mi a tökszárat kell még cserélni. Nem tudom hogy vagytok vele de én imádom ezt az autót.
Nem is szívesen válnék meg tőle, ezért gondolkodom abban is, hogy megcsináltatni, felújíttatni.
Ha cserélném nagyon gázul számítják be, max 400 ezer de ez már egy félhülye kereskedő. Sok benne a km és mindenki rögtön húúházik.


Hát igen, egy hajóban evezünk. Eladni nem tudom, mert senkinek nem kell. Bezúzni meg sajnálom mert minden mást már megcsináltam rajta. Itt a fórumon is van aki erre megy, van aki arra. Maarki kollégát nem láttam már egy ideje, ami csak azt jelentheti, hibátlanul dübörög a gépsárkány  taps Ő fejújíttatott. Zolibácsinak 600ezer után halt meg a motor, ő szerzett cseremotort. Én személy szerint így gondolkodok: Lehet, hogy fél gurigába belekerül a felújítás, de egyébként honnan kapnál fél milláért egy használt autót ami úgy fog menni mint a felújított. Úgyhogy én jövőre fogok nekiállni a generálnak házilag a garázsban  wow1
Majd meglátjuk sikerül e, vagy tényleg be kell zuzatni a végén hehe

Nekem az 5w40 olaj picit mérsékelte a fogyasztást. Próbáltad már? Nem megoldás, de átmenetileg jó.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.13 kedd, 08:22:36 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10961 Dátum: 2016.09.13 kedd, 10:46:15 »

Sziasztok!

Adott egy MK3 1.8 benzin mondeo.
Alapjárat 1200-1300 körül áll.
Ha megyek vele akkor semmi gond. Viszont ha megállok és kinyomom a kuplungot vagy üresbe teszem felpörög 3000-re és ott marad 1-2 másodpercig majd visszaesik 1300-ra.
Valamint ha alapjáraton épp egy kicsit hozzáérek a gázpedálhoz akkor is felpörög , ott marad és visszaesik.
Valamint ha leállítom akkor "hosszan" áll le. Mintha folyamatosan venném el tőle az anyagot.
Pillangószelep házát kitakarítottam, raktam már bele két másik alapjáratit is illetve a benne lévőt kipucoltam.
Féktisztítóval végigfújtam minden vákumcsövet és a szívótorok környékét.
Mi lehet a probléma?
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.13 kedd, 15:47:30 írta Viló » Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10962 Dátum: 2016.09.13 kedd, 10:53:55 »

Sziasztok!

Adott egy MK3 1.8 benzin mondeo.
Alapjárat 10200-1300 körül áll.


Az baráti... Akkor ez már alapjáraton letilt?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10963 Dátum: 2016.09.13 kedd, 11:03:42 »

Sziasztok!

Adott egy MK3 1.8 benzin mondeo.
Alapjárat 10200-1300 körül áll.
Ha megyek vele akkor semmi gond. Viszont ha megállok és kinyomom a kuplungot vagy üresbe teszem felpörög 3000-re és ott marad 1-2 másodpercig majd visszaesik 1300-ra.
Valamint ha alapjáraton épp egy kicsit hozzáérek a gázpedálhoz akkor is felpörög , ott marad és visszaesik.
Valamint ha leállítom akkor "hosszan" áll le. Mintha folyamatosan venném el tőle az anyagot.
Pillangószelep házát kitakarítottam, raktam már bele két másik alapjáratit is illetve a benne lévőt kipucoltam.
Féktisztítóval végigfújtam minden vákumcsövet és a szívótorok környékét.
Mi lehet a probléma?

Falsot szív, feltehetően a PCV csöved kiszakadt. A szívósor mögött, alul, kis kb. 20 centis cső. Nagyon nehéz látni, kitapogatni. Le kell szedni a szívósort  a cseréhez.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10964 Dátum: 2016.09.13 kedd, 15:47:39 »

Az baráti... Akkor ez már alapjáraton letilt?  hehe

Javítva.  Smiley
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10965 Dátum: 2016.09.13 kedd, 15:48:05 »

Falsot szív, feltehetően a PCV csöved kiszakadt. A szívósor mögött, alul, kis kb. 20 centis cső. Nagyon nehéz látni, kitapogatni. Le kell szedni a szívósort  a cseréhez.

Köszi. Megnézem.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
lacka68
Vendég
« Új hozzászólás #10966 Dátum: 2016.09.13 kedd, 19:20:44 »

Hát igen, egy hajóban evezünk. Eladni nem tudom, mert senkinek nem kell. Bezúzni meg sajnálom mert minden mást már megcsináltam rajta. Itt a fórumon is van aki erre megy, van aki arra. Maarki kollégát nem láttam már egy ideje, ami csak azt jelentheti, hibátlanul dübörög a gépsárkány  taps Ő fejújíttatott. Zolibácsinak 600ezer után halt meg a motor, ő szerzett cseremotort. Én személy szerint így gondolkodok: Lehet, hogy fél gurigába belekerül a felújítás, de egyébként honnan kapnál fél milláért egy használt autót ami úgy fog menni mint a felújított. Úgyhogy én jövőre fogok nekiállni a generálnak házilag a garázsban  wow1
Majd meglátjuk sikerül e, vagy tényleg be kell zuzatni a végén hehe

Nekem az 5w40 olaj picit mérsékelte a fogyasztást. Próbáltad már? Nem megoldás, de átmenetileg jó.

Próbáltam már sűrűbb olajjal is. A gyári Motocraft 10w40-t használom most is, talán kevesebbet eszik belőle, de nem ez a fő probléma. Sőt volt már benne a Shell 15w40-e is de nem sok siker.
Már most attól félek, hogy beadja a kulcsot. Ha hozzá kell nyúlni és megbontom, akkor viszont nem csak a motort kell rendbe tenni. Akkor jön a futómű, fékek, már gond lesz a hátsó segédfutómű szilentekkel is no meg a bal oldali ajtók is korrodálnak. Szóval lehet sok lesz a vége. És ami a lényeg nem látom mennyi az annyi!
Szóval teljes a dilemma.
Kb 1 millát tudok beletolni ha cseréről lenne szó és jó lenne az optimális megoldást megtalálni. 1 misiből biztos gyönyörűen rendbe lehet tenni, de annyit nem akarok rákölteni akármennyire is szeretem. Szinte új korától használom és nagyon hozzám nőtt, még nem hagyott ott vigyor2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10967 Dátum: 2016.09.13 kedd, 19:33:05 »

Próbáltam már sűrűbb olajjal is. A gyári Motocraft 10w40-t használom most is, talán kevesebbet eszik belőle, de nem ez a fő probléma. Sőt volt már benne a Shell 15w40-e is de nem sok siker.
Már most attól félek, hogy beadja a kulcsot. Ha hozzá kell nyúlni és megbontom, akkor viszont nem csak a motort kell rendbe tenni. Akkor jön a futómű, fékek, már gond lesz a hátsó segédfutómű szilentekkel is no meg a bal oldali ajtók is korrodálnak. Szóval lehet sok lesz a vége. És ami a lényeg nem látom mennyi az annyi!
Szóval teljes a dilemma.
Kb 1 millát tudok beletolni ha cseréről lenne szó és jó lenne az optimális megoldást megtalálni. 1 misiből biztos gyönyörűen rendbe lehet tenni, de annyit nem akarok rákölteni akármennyire is szeretem. Szinte új korától használom és nagyon hozzám nőtt, még nem hagyott ott vigyor2
elkell adni,és egy fiatalabba ülni-ha lehet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #10968 Dátum: 2016.09.13 kedd, 19:33:44 »


Köszönöm szépen a segítséget!
Ma megnéztem így és 106 C'-nál kezd el működni a venti.
A hűtővizem most nem bugyogott,nem forrt, olaj nincs benne.
A motorolajban sincs víz.

Ilyenkor mi a további menet?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #10969 Dátum: 2016.09.13 kedd, 20:13:57 »

Próbáltam már sűrűbb olajjal is. A gyári Motocraft 10w40-t használom most is, talán kevesebbet eszik belőle, de nem ez a fő probléma. Sőt volt már benne a Shell 15w40-e is de nem sok siker.
Már most attól félek, hogy beadja a kulcsot. Ha hozzá kell nyúlni és megbontom, akkor viszont nem csak a motort kell rendbe tenni. Akkor jön a futómű, fékek, már gond lesz a hátsó segédfutómű szilentekkel is no meg a bal oldali ajtók is korrodálnak. Szóval lehet sok lesz a vége. És ami a lényeg nem látom mennyi az annyi!
Szóval teljes a dilemma.
Kb 1 millát tudok beletolni ha cseréről lenne szó és jó lenne az optimális megoldást megtalálni. 1 misiből biztos gyönyörűen rendbe lehet tenni, de annyit nem akarok rákölteni akármennyire is szeretem. Szinte új korától használom és nagyon hozzám nőtt, még nem hagyott ott vigyor2

Megértem. Lehet, hogy így érdemesebb másikat keresni.  szomoru1
Én hobbimmá tettem, hogy kipofozom az autómat így persze költök is rá, de nem egyszerre. Egy kis szerelés itt egy kis szerelés ott, apránként. Én is fogok rá költeni egy misit, vagy kettőt, de hobbinál sose a gazdaságosság számít.  Cheesy Élvezem a bütykölést és még haszna is van. Már megvan a fejembe a terv több évre előre miket fogok csinálni. Motorgenerál jövőre, kipuff rendszer utána, festés azután stb stb. Kész pénztemető, de melyik hobbi nem az?  nyes
Persze nem mindenkinek van energiája / ideje ilyenre, és akkor nem sok más opció van, minthogy cserélni az autót, ha már sok a nyűg vele, ahogy Alf is tanácsolta.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
addM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #10970 Dátum: 2016.09.14 szerda, 21:04:37 »

Sziasztok,
kb fél éve vettünk egy MK3-at, 1.8 benzin. Váltások után elkezdett rángatni. Kicseréltem a gyertyákat, gyertyakábeleket, trafót. Elmúlt a probléma, majd 2 hónap múlva ismét előjött. Az új gyertyákon kivűl ismét kicseréltem a korábban emlitett dolgokat. A probléma ismét "megoldódott". Viszont azóta a következőt csinálja: bármilyen sebességtartományban normálisan közlekedve egyszer csak elkezd dadogni és rángatni a motor 1200-400 között ugrál a fordulat majd leáll. Vagy én állitom le. Újrainditás után tökéletesen működik, majd X km után ismét dadog rángat és leáll. A napi 1-től a napi 5 alkalomig is előfordul. Üzemanyag szűrőt is cseréltem már. Laptopra kapcsolodva még ilyen leállás után is minden értéke és adat megfelelő ( sem egr sem lamba probléma nincs a gép szerint 9 ). 1x irt ki az 1-es hengernél gyújtásproblémát - de azt törölve többet nem fordult elő. Sajnos nagyon bosszantó a probléma és az még bosszantóbb, hogy szerelők sem tudják, hogy mi lehet az oka. Az üzemanyag pumpára gondolok még, hogy random-ra megadja magát és újraindításkor észheztér...?!
Ebben kérném a segitségeteket ill az ötleteket, hogy vajon mi lehet. Nem szeretnék 100 ezreket költeni alkatrész cserélgetésre, ha nem muszály!
Előre is köszönöm a válaszokat!!!
Gy.

Üdv.
Milyen gyertyák kerültek bele? Illetve milyen márka lett a többi gyújtás alkatrész?
Nyílván nem zárható ki egy üzemanyag szivattyú probléma, de elég ritka (nyilván ez nem azt jelenti, hogy nem mehetett tönkre). Esetleg akkumulátorod mikori?
Naplózva

MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #10971 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 10:40:48 »

Valaki megtudná nekem mondani, hogy a 2001-es benzines Mondeo MK3-ba milyen lenkerék van?   Kuplung csere elött állok, és nem tudom, hogy milyet kellene rendelnem.  Egy napnál tovább nem tudok leállni a kocsival, ezért tényleg fontos lenne!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #10972 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 11:40:31 »

Valaki megtudná nekem mondani, hogy a 2001-es benzines Mondeo MK3-ba milyen lenkerék van?   Kuplung csere elött állok, és nem tudom, hogy milyet kellene rendelnem.  Egy napnál tovább nem tudok leállni a kocsival, ezért tényleg fontos lenne!
Szia.
A mondeo kettős tömegű lendkerékkel van szerelve gyárilag.cikkszámokat itt találsz:  http://mondeo.hu/index.php?topic=16335.0
Forgalmi alapján is kerestess rá a boltban,vagy bízzál meg egy korrekt szerelőt.
Van pár fórumtárs,aki egytömegűvel szerelt mondival jár. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoli652
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #10973 Dátum: 2016.09.19 hétfő, 18:59:49 »

Sziasztok! Hétvégén családi program volt,négy fővel indultunk útnak Hidegen zajmentes gyorsitás,zajmentes sebességtartás. Bemelegedve kezdődőtt a csörömpölés.Már egyesben induláskor is csörren,utána szépen,fokozatonként jelez.Természetesen enyhe,alig lenyomott gázpedálnál hozza ezt.Ha átváltok durva üzemmódra (erőteljesebben nyomott gáz ),akkor szinte egy pisszenés sincs.Amúgy tényleg nem lehet ezt a zajt produkálni üresben,álló autónál.Ha gurul üresben,akkor sem csörög a gázra,csak terhelésnél.Ez mi a szösz lehet? A fogyasztás jó (7.0-7.5 ),kicsit lomhán gyorsul,de ez van.
Naplózva

2005/11 1.8 trend 125 LE
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #10974 Dátum: 2016.09.20 kedd, 08:32:42 »

Sziasztok! Hétvégén családi program volt,négy fővel indultunk útnak Hidegen zajmentes gyorsitás,zajmentes sebességtartás. Bemelegedve kezdődőtt a csörömpölés.Már egyesben induláskor is csörren,utána szépen,fokozatonként jelez.Természetesen enyhe,alig lenyomott gázpedálnál hozza ezt.Ha átváltok durva üzemmódra (erőteljesebben nyomott gáz ),akkor szinte egy pisszenés sincs.Amúgy tényleg nem lehet ezt a zajt produkálni üresben,álló autónál.Ha gurul üresben,akkor sem csörög a gázra,csak terhelésnél.Ez mi a szösz lehet? A fogyasztás jó (7.0-7.5 ),kicsit lomhán gyorsul,de ez van.


Nekem ugyan ezt produkálta. Kiderült, hogy a vezetési stílusom és a BENZIN minősége okozta. Már meggyógyult. Szívesen segítek, ha hívsz. 20/351-3844
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
GabeszMU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #10975 Dátum: 2016.09.20 kedd, 10:01:37 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni a következő problémában. Van egy 2005-ös MK3-as 1.8 benzines Mondeom, ami az utóbbi pár napban a következőket produkálja. Váltásoknál, illetve fordulatszám utáni kinyomott kuplungnál a fordulatszám csak 2-3 másodperces késéssel esik vissza alapjáratra, addig pörög a motor az adott fordulatszámon. Olyan, mint ha a gázpedál be lenne ragadva, de a pedálonnezt nem tapasztalom.

Ha valakinek van valami ötlete, akkor pls. Ossza meg velem.

Előre is köszi!
Naplózva
ekvapiris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #10976 Dátum: 2016.09.20 kedd, 20:08:44 »

Sziasztok!

Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es)  vagyok, de már eljött az első motorcserém Sad Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
Naplózva
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #10977 Dátum: 2016.09.20 kedd, 20:43:08 »

Sziasztok!

Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es)  vagyok, de már eljött az első motorcserém Sad Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.

Nem a Te kérdésed kezd idegesíteni hanem a sok autószerelő akik a ladás korszakban meg az F-es astrák világában élnek még. Nekem is eszi az olajat 5w30ból kb 1 litert 10ezer km alatt, de olajcserénél szép barnás olaj jön le.

Én azt csinálnám, hogy elsőnek Ford specifikus 5w30as olajat vennék bele aztán az elején nagyon sűrűn nézegetném az olajszintet.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10978 Dátum: 2016.09.20 kedd, 21:03:53 »

Sziasztok!

Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es)  vagyok, de már eljött az első motorcserém Sad Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
5w30
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10979 Dátum: 2016.09.20 kedd, 21:05:08 »

Sziasztok!

Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es)  vagyok, de már eljött az első motorcserém Sad Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
wow1 nem tartott sokáig. átnézetted a vételkor rendesen? nem tudod visszavinni az eladónak?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10980 Dátum: 2016.09.20 kedd, 22:17:34 »

wow1 nem tartott sokáig. átnézetted a vételkor rendesen? nem tudod visszavinni az eladónak?
hova vinni? nála ment el az olaj belőle, azt neki kéne bizonyítani, hogy vétel előtt már *** volt, nem ő ment vele nyélen hazáig. kb a bizonyíthatatlan kategória
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10981 Dátum: 2016.09.20 kedd, 22:18:00 »

Sziasztok!

Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es)  vagyok, de már eljött az első motorcserém Sad Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.
cseréld le a szerelőt 5w30 jár bele 30 éves korában is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10982 Dátum: 2016.09.21 szerda, 07:58:48 »

hova vinni? nála ment el az olaj belőle, azt neki kéne bizonyítani, hogy vétel előtt már *** volt, nem ő ment vele nyélen hazáig. kb a bizonyíthatatlan kategória
ezzel azért lehetne vitatkozni.csak határozottnak kell lenni.ha semmi baja nem volt,egy 400km-es úton nem meg gallyra a moci,még ha nyélgázon  megy akkor sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #10983 Dátum: 2016.09.21 szerda, 08:23:28 »

cseréld le a szerelőt 5w30 jár bele 30 éves korában is
Igy van.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10984 Dátum: 2016.09.21 szerda, 08:24:50 »

wow1 nem tartott sokáig. átnézetted a vételkor rendesen? nem tudod visszavinni az eladónak?

Mivel abszolut hulye hozza, nyilvan nem. Ha picit utana nezett volna a tipusnak, mielott megveszi, akkor szamithatott volna arra, hogy esetleg enni fogja az olajat, ha elotte nem rendszeresen cserelgettek.
Az olajfogyit persze elsore nehez megitelni.de ha mar csak ezen mulik a vasarlas, akkor az uccso korben be lehet dobni egy olyat, hogy naaa akkor most megnezzuk az olajszintet, beulunk es megyunk 200km-t majd megnezzuk es ha nem ette az olajat, akkor megveszem. Ha megette, akkor egyebkent is kuka. Ez kb. olyan mint latatlanban hasznalt dizlit venni, bar ketsegtelen, hogy sokkal olcsobb rabaxas mint egy dizli  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 08:26:33 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10985 Dátum: 2016.09.21 szerda, 08:26:07 »

Igy van.

Azert nem feltetlen. Ha mar csipegeti, akkor lehet bele picit vastagabb olajat tolni, de ezzel persze csak elodazzuk a generalt.
Naplózva

blah blah blah
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #10986 Dátum: 2016.09.21 szerda, 08:28:38 »

Sziasztok!

Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es)  vagyok, de már eljött az első motorcserém Sad Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.

A te autód (?) rejtett hibával küszködött, amit gondolom eltitkolt az eladó. Az eladónak jelezni kellett volna, hogy problémás az autó. Egy autószerelőhöz /aki top és hivatalos papírt is ki tud állítani/elvinni a hibát feltárni és polgári perre vinni. Ha előtte felveszed a a kapcsolatot a régi tulajjal és jelzed neki, hogy mit akarsz, talán vissza is veszi a masinát.
Ne támaszkodj arra, hogy megszívtad  wave

Naplózva

mondejó 2.5 V6
LIO
Vendég
« Új hozzászólás #10987 Dátum: 2016.09.21 szerda, 10:34:42 »

Üdv Mindenkinek!

Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as) falbav Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi. falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10988 Dátum: 2016.09.21 szerda, 10:37:49 »

Üdv Mindenkinek!

Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as) falbav Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi. falbav
olcsóbban jössz ki,ha elvontatod egy szakszervízbe rendes diagnosztikára.vagy hátha valaki fórumtárs arra jár...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10989 Dátum: 2016.09.21 szerda, 10:50:15 »

Üdv Mindenkinek!

Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as) falbav Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi. falbav
azt honnan tudja,hogy benzin van? AC megy? nyomja a gyujtás alatt?
immo hiba? nem villog a piros led az órában,amikor indítózol?amikor beteszed a kulcsot elkell aludjon a led.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
LIO
Vendég
« Új hozzászólás #10990 Dátum: 2016.09.21 szerda, 11:02:27 »

azt honnan tudja,hogy benzin van? AC megy? nyomja a gyujtás alatt?
immo hiba? nem villog a piros led az órában,amikor indítózol?amikor beteszed a kulcsot elkell aludjon a led.

Igen, az AC megy. A led elalszik.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #10991 Dátum: 2016.09.21 szerda, 11:06:44 »

Üdv Mindenkinek!

Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as) falbav Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi. falbav

Gyújtáselosztó?
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #10992 Dátum: 2016.09.21 szerda, 11:27:06 »

Üdv Mindenkinek!

Lerobbant az MK3-as 1.8 benzinesem.(2003-as) falbav Egy megbízható budapesti mester keresésében kérnék segítséget.
Hiba: menet közben leállt a motor, nem lehet újraindítani. Benzin van szikra nincs. Nem találják az okát. Jó a trafó, gyertyák, de még a motorvezérlő is.
Most a Szerencs utca környékén van egy szerelőnél.
Előre is Köszi. falbav

Főtengely jeladó körül is nézzetek szét, a vezetékeinél is. Meg ugye hibakódot kellene olvasni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
LIO
Vendég
« Új hozzászólás #10993 Dátum: 2016.09.21 szerda, 11:30:28 »

Gyújtáselosztó?
Az nem a trafóval van egyben?
Ha igen, akkor jó, mert egy csere trafóval már próbálták.
Naplózva
LIO
Vendég
« Új hozzászólás #10994 Dátum: 2016.09.21 szerda, 11:32:22 »

Főtengely jeladó körül is nézzetek szét, a vezetékeinél is. Meg ugye hibakódot kellene olvasni.
Hibakódot nem ír.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 11:34:37 írta LIO » Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10995 Dátum: 2016.09.21 szerda, 15:51:40 »

A te autód (?) rejtett hibával küszködött, amit gondolom eltitkolt az eladó. Az eladónak jelezni kellett volna, hogy problémás az autó. Egy autószerelőhöz /aki top és hivatalos papírt is ki tud állítani/elvinni a hibát feltárni és polgári perre vinni. Ha előtte felveszed a a kapcsolatot a régi tulajjal és jelzed neki, hogy mit akarsz, talán vissza is veszi a masinát.
Ne támaszkodj arra, hogy megszívtad  wave



És akkor mi van, ha egy Mondeo csak 140-150-es (valós) sebességnél eszi az olajat láthatóan, az előző tulaj meg soha nem hajtotta meg, autópályán se, illetve néhány km-en csak, ergo nála nem ette az olajat. Ez kinek a hibája? Ez rejtett hiba?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #10996 Dátum: 2016.09.21 szerda, 16:04:40 »

És akkor mi van, ha egy Mondeo csak 140-150-es (valós) sebességnél eszi az olajat láthatóan, az előző tulaj meg soha nem hajtotta meg, autópályán se, illetve néhány km-en csak, ergo nála nem ette az olajat. Ez kinek a hibája? Ez rejtett hiba?

Hahó 400 km-en több mint 4 Liter olaj. Még ha padlógázon is megy SOK !  Tehát ergo most is azt mondom, hogy a tulaj tudhatott róla.
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.21 szerda, 16:08:09 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #10997 Dátum: 2016.09.21 szerda, 16:11:39 »

Sziasztok!

Friss Mondeos (2.0 benzines 2001-es)  vagyok, de már eljött az első motorcserém Sad Megette a pályán 400 km-en szinte az összes olajat a gép és meghalt a motor. A szerelőm azt javasolja, hogy a cseremotorba 10W40-es olajat tegyünk, mert az jobb a régebbi motoroknak. Én avszolút hülye vagyok az autókhoz, ezért kérdem itt kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata a 10w40-el kapcsolatban.

Amióta megvetted összesen hány km-t mentél vele? Vagy csak tényleg 400-at?
Naplózva

mondejó 2.5 V6
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10998 Dátum: 2016.09.21 szerda, 16:33:20 »

Hahó 400 km-en több mint 4 Liter olaj. Még ha padlógázon is megy SOK !  Tehát ergo most is azt mondom, hogy a tulaj tudhatott róla.

Hahó!
Nem a szóban forgó autóról kérdeztem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ekvapiris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #10999 Dátum: 2016.09.21 szerda, 17:50:15 »

Amióta megvetted összesen hány km-t mentél vele? Vagy csak tényleg 400-at?


Kb 8.000-et mentem vele, d enem pályán, csipegette 90-100-nál is, de nem volt vészes, 1000 km-ként fél lityit kellett beleönteni, pályán megtoltam oda-vissza 150-el és kuka Sad
Naplózva
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.