Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 23:18:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 63   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Biztosítások, Casco  (Megtekintve 807359 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 09:21:07 »

Nekem a fax autókereskedés a Mávhoz kötötte a kötelezőt, pedig határozottan kértem, ne tegye...  levele
Még valahogy ellébecolom ezt az évet, aztán goto vissza a posta biztosítóhoz. Árban, ügyintézésben bejöttek...

tényleg, egy kérdés: mikor és hogyan lehet felmászni mondjuk A0-ból B1-be? 2 év? és utána felfelé? vagy ez is bemondásos alpon megy?  vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 09:28:20 »

tényleg, egy kérdés: mikor és hogyan lehet felmászni mondjuk A0-ból B1-be? 2 év? és utána felfelé? vagy ez is bemondásos alpon megy?  vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3
Az 2 év, mert van egy megfigyelési időszak, utána elméletileg évente megy egyet fel... De persze vannak kivételek eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 09:30:47 »

Az 2 év, mert van egy megfigyelési időszak, utána elméletileg évente megy egyet fel... De persze vannak kivételek eplus2

na engem érdekel a kivétel! van valami okosság?  vigyor3 vagy a kivételt úgy érted, hogy összevissza töröm a gépet, akkor 20 év múlva se megyek fel B1-be?  vigyor3

szóval két teljes kitöltött balesetmentes év után megyek fel egyet? az jó, mert most lesz két éve a gép hogy megvan augusztusban, úgyhogy év végén már akár B1 is lehetünk?
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 09:34:54 »

gyorsan kiszámoltam, ha B1-be kerülünk, akkor már a genertel és a káendhá is normális árat mond... szóval új belépőként szívatnak csak halálra, utána tényleg mindegy...  vigyor3
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 09:39:11 »

na engem érdekel a kivétel! van valami okosság?  vigyor3 vagy a kivételt úgy érted, hogy összevissza töröm a gépet, akkor 20 év múlva se megyek fel B1-be?  vigyor3

szóval két teljes kitöltött balesetmentes év után megyek fel egyet? az jó, mert most lesz két éve a gép hogy megvan augusztusban, úgyhogy év végén már akár B1 is lehetünk?
Igen, akkor év végén megy a B1 eljen Csak ne törj össze senkit  nyes A kivétel az olyan kivétel, hogy még nekem sem sikerült, sógornak volt valami biztosítós cimbije 20e. egyből B10 volt. Ez jópár éve volt, de gondolom azóta is vannak ilyenek, persze tudom hogy nincsen...  eplus2 eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 09:44:16 »

Igen, akkor év végén megy a B1 eljen Csak ne törj össze senkit  nyes A kivétel az olyan kivétel, hogy még nekem sem sikerült, sógornak volt valami biztosítós cimbije 20e. egyből B10 volt. Ez jópár éve volt, de gondolom azóta is vannak ilyenek, persze tudom hogy nincsen...  eplus2 eplus2
óóóó... persze hogy nincs ilyen...  vigyor3
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 15:40:48 »

óóóó... persze hogy nincs ilyen...  vigyor3
A MABISZ ellenörzi a kártörténeteket..ekektromos úton... adat halmazokat egyeztetnek...az pedig elég gyorsan kiadja, hogy let A0-B10 egy év alatt... email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 17:43:50 »

A MABISZ ellenörzi a kártörténeteket..ekektromos úton... adat halmazokat egyeztetnek...az pedig elég gyorsan kiadja, hogy let A0-B10 egy év alatt... email

de bemondásos alapon lehet!  vigyor3
Naplózva
lukit
Vendég
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 07:54:59 »

Csak ha mar annyian eskusznek az Allianz-ra, akkor par aprosag a casco-jabol:

- lopaskar nem terjed ki a gepjarmu elrablasara, ha a tettes a jarmu megtartasa erdekeben alkalmazott eroszakot
- nem fizet, ha ragcsalo okozott kart
- nem fizet, ha a motor vizet sziv be (mondjuk ez jogos altalanos esetben, de pl Stilo-nal asszem tipushiba, hogy kisebb pocsolyabol is kepes kortyolni)
- fizeti a hazai gepjarmujavito iparban kialakilt atlagos netto oradijjal szamitott munkadijat (hogy ez mennyi, az jo kerdes)
- kulfoldon ne csinaltasd meg a kocsidat, mert csak belfoldi arakat fizetnek (nyaralas 1. napjan betorik az ablakodat?)
- ertekcsokkenest von le ezekbol, uj auto eseten is: abroncs, kipufogo, akksi, navi, zene, stb
- ha parban kell cserelni valamit, de csak az 1ik serult, akkor csak 1et fizet

A szerzodesi feltetelek 30 oldalanak kb 80%-a arrol szol, hogy mikor nem fizet. Azt ne mondja senki, hogy dehat mindenhol ez van, mert nem.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 14:25:28 »

Csak ha mar annyian eskusznek az Allianz-ra, akkor par aprosag a casco-jabol:
Azt ne mondja senki, hogy dehat mindenhol ez van, mert nem.
..korrekt... így van valóban... levele
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 17:24:47 »

Nekem szépen korrektül rendeztek mindent. Akkor meg nem mindegy hogy milyen szövegezést nyomnak elém? Ugyis ez a sablon szöveg megy mindenkinél, csak az nem mindegy, hogy ha baj van akkor mennyire korrekten és gyorsan intézik a dolgokat. Illetve ilyenkor én nem akarok intézni semmit csak kocsit kulcsot le és pár napon belül pedig kocsi eredetibe helyreállítva vissza. Ez lényeg nem  a papir. wave
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 19:08:47 »

Nekem szépen korrektül rendeztek mindent. Akkor meg nem mindegy hogy milyen szövegezést nyomnak elém? Ugyis ez a sablon szöveg megy mindenkinél, csak az nem mindegy, hogy ha baj van akkor mennyire korrekten és gyorsan intézik a dolgokat. Illetve ilyenkor én nem akarok intézni semmit csak kocsit kulcsot le és pár napon belül pedig kocsi eredetibe helyreállítva vissza. Ez lényeg nem  a papir. wave
2007 őszén váltottak tarifát és feltételt... a korrábban kötöttek ez által szépen "elkopnak"...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 20:27:04 »

Látjátok az m1-et?Huh?Huh?Huh?? wow1 rinya wow1 falbav
Naplózva

MKI 2.0i
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 20:30:11 »

Látjátok az m1-et?Huh?Huh?Huh?? wow1 rinya wow1 falbav

Nem...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 20:31:02 »

Ekkora csepürágást! És ezért homo sapiensek fizut kapnak!
Szerencsémre csak a máv vs pszáf vita végét sikerült látnom... levele
Naplózva

MKI 2.0i
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 20:36:56 »

Ekkora csepürágást! És ezért homo sapiensek fizut kapnak!
Szerencsémre csak a máv vs pszáf vita végét sikerült látnom... levele
m2-n nézem...

Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 20:47:00 »

Ekkora csepürágást! És ezért homo sapiensek fizut kapnak!
Szerencsémre csak a máv vs pszáf vita végét sikerült látnom... levele
milyen hírek után volt? lehet, hogy lemaradtam róla???
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 21:21:06 »

milyen hírek után volt? lehet, hogy lemaradtam róla???
Nemtom, mi után és mi előtt volt sajna. Okosjuszt műsorában futott össze a máv és pszáf képviselője, oszt ragozták erősen a sok értelmetlenséget. pszáf szerint kb 1milliard Ft tartalékkal kellene rendelkezzen a nevezett biztosító egyesület, több szúrópróbaszerű ellenőrzést követően állításuk szerint nincs tartalék lóvé. máv főgóré meg mondta, hogy de van!
Megint ment a nagy bemondás-halmaz... action
Naplózva

MKI 2.0i
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 21:28:32 »

Megint ment a nagy bemondás-halmaz... action
..szerintem emiatt fájjon annak a feje aki náluk szerződik... police
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 21:42:48 »

ma kaptam egy levelet a netrisktől, akiken keresztül intéztem a biztit. ebben világosan leírják, hogy június 30-ig kell rendeznie a fedezeti dolgait a mávnak, ha nem megy, akkor el kell adnia a teljes üzletrészét. a jelenlegi ügyfelek pedig átvándorolnak a szerződésükkel együtt az új biztosítóhoz, ahol ebben az évben az eddigi díjszabás mellett érvényes kötelezőjük lesz. ennyit írtak a levélben. vihar a biliben. jó feldobni ilyen témákat minden oldalról, mikor térdig... izé. nyakig állunk a szarban. azt hallottátok, hogy a szlovákok jövőre eurót akarnak? a gazdasági növekedésük az elmúlt évben a prognosztizált 8% helyett 10,3% lett? büszkék lehetünk, mert mi is elértük az1%-os álomhatárt. ha jól emlékszem túl is szárnyaltuk, mert 1,34% lett.  vigyor3 vigyor3 vigyor3

még valami, amit most vettem észre: mellékelték a törvényt, mely alapján semmilyen biztosító egylet nem eszközölhet pótbefizetést tárgyévben. utánanéztünk, valóban így van. egyetlen kockázat maradt, megszűnik és jövőre keresgetnem kell...  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2008.04.07 hétfő, 21:51:42 írta sgabo » Naplózva
lukit
Vendég
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2008.04.07 hétfő, 22:16:29 »

... azt hallottátok, hogy a szlovákok jövőre eurót akarnak? ...

Meg a csehek szuperbruttot, azaz kapsz osszesen 100 Ft-ot, ebbol levonnak fele annyit, mint itthon, osszesen 1 intezmenynek, es akkor ennyi - nincs 60 jaradek, ado, jarulek, stb + nem kell annyi hivatalt eltartani. Na mikor lesz itthon ilyen? Roll Eyes
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2008.04.08 kedd, 08:17:17 »

nyakig állunk a szarban. azt hallottátok, hogy a szlovákok jövőre eurót akarnak? a gazdasági növekedésük az elmúlt évben a prognosztizált 8% helyett 10,3% lett? büszkék lehetünk, mert mi is elértük az1%-os álomhatárt. ha jól emlékszem túl is szárnyaltuk, mert 1,34% lett.  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Ehhez végre le kéne faragni az állami kiadásokat, de a legutóbbi álláspont szerint 80% ezzel nem ért egyet...
Nekem tök mindegy lenne ki lépi meg, csak végre pofázás helyett csinálhatna is valaki valamit.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2008.04.08 kedd, 09:08:49 »

Ehhez végre le kéne faragni az állami kiadásokat, de a legutóbbi álláspont szerint 80% ezzel nem ért egyet...
"off" 80% azzal nem ért egyet, ha már egyszer a fizetéséből levonták, miért kéne még külön is fizetnie érte. "on"
Tehát, tételezzük fel, van egy kötelező biztosításod. (Biztosan van, mert kötelező) Mikor valami probléma lett az autóddal, amit ebből kéne fedezzenek, közölnék, hogy fizess be x összeget azért, hogy egyáltalán megnézzék, mert addig szóba sem állnak veled. Gondolom repdesnél az örömtől. Amíg viszont nincs ilyen problémád, mondhatod, hogy a biztosítónak a kiadásait csökkenteni kell, tehát csak fizessenek a népek!
De akkor minek is fizetjük a biztosítást?
Naplózva
lukit
Vendég
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2008.04.08 kedd, 09:38:09 »

Ehhez végre le kéne faragni az állami kiadásokat, de a legutóbbi álláspont szerint 80% ezzel nem ért egyet...

Teljesen igazad van, kiadasokat kell lefaragni, nem a bevetelt novelni. Ezt mondta az a 80%. Csakhat kepzeld el, amig te kapsz valamilyen kiadasbol 10%-ot, akkor neked milyen erdeked van ennek a csokkentesere?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2008.04.08 kedd, 09:56:22 »

"off" 80% azzal nem ért egyet, ha már egyszer a fizetéséből levonták, miért kéne még külön is fizetnie érte. "on"
Tehát a minimálbéren "tengődők" gyerekének felsőoktatási tandíját vonják az én fizetésemből? Jól értem?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2008.04.08 kedd, 10:21:20 »

Tehát a minimálbéren "tengődők" gyerekének felsőoktatási tandíját vonják az én fizetésemből? Jól értem?
Erre is tudnák mit mondani, de az itt nem engedélyezett  police
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2008.04.08 kedd, 10:32:28 »

Erre is tudnák mit mondani, de az itt nem engedélyezett  police

Jól látod a helyzetet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2008.04.08 kedd, 10:32:59 »

Tehát a minimálbéren "tengődők" gyerekének felsőoktatási tandíját vonják az én fizetésemből? Jól értem?
"Off" fejvakaras
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2008.04.08 kedd, 10:45:13 »

Tehát, tételezzük fel, van egy kötelező biztosításod. (Biztosan van, mert kötelező) Mikor valami probléma lett az autóddal, amit ebből kéne fedezzenek, közölnék, hogy fizess be x összeget azért, hogy egyáltalán megnézzék, mert addig szóba sem állnak veled. Gondolom repdesnél az örömtől. Amíg viszont nincs ilyen problémád, mondhatod, hogy a biztosítónak a kiadásait csökkenteni kell, tehát csak fizessenek a népek!
De akkor minek is fizetjük a biztosítást?
..engem mindig meglep, hogy az autós évente zöbb százezer, millió Ft-ot költ az autóra és mindenféle kiegészítő kütyükre (!!)..ám mikor az általa okozott kárt kellene tisztességesen, törvényben meghatározott kereteken belül rendezni akkor inkább vergődik "pár" Ft-on... és "szívatja" a vétlent ilyen-olyan meggondolásból...Amikor a biztosító nem fizet neki akkor a kárrendezést szídja!
Félreértés elkerülése végett a biztosítókkal én sem vagyok kibékülve (őket sem kell félteni!)...de azt nem értem, hogy ilyen szerződéseket miért engedik megkötni. wow1.ami nyíltan ki is írja, hogy a kárrendezéssel problémák lesznek boxer violent
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2008.04.08 kedd, 13:10:24 »

na jóvan fiúk! gyerünk a középdunántúli topikba, évadnyitó horgászbuláj szerveződik! utasbiztosítás kötelező!  taps taps taps wave
Naplózva
nagylány
Vendég
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2008.04.09 szerda, 14:17:27 »

Én már felmentem B2be, aztán évekig céges autóm volt, balesetmentes vezetéssel. Az senkit se érdekel? Most kuksolhatok megint A0-ban, pedig már legalább 6-7ben lehetnék
Naplózva
nagylány
Vendég
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2008.04.09 szerda, 14:19:42 »

Okosítsatok ki, vettünk egy 3 éves Mondit, szeretnénk rá CASCO-t kötni. Hol érdemes? Foglalkozik itt valaki vele?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2008.04.09 szerda, 14:23:16 »

Okosítsatok ki, vettünk egy 3 éves Mondit, szeretnénk rá CASCO-t kötni. Hol érdemes? Foglalkozik itt valaki vele?

Keresd Benedeket! Ő biztos segít! Főoldali link
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2008.04.09 szerda, 15:28:30 »

Okosítsatok ki, vettünk egy 3 éves Mondit, szeretnénk rá CASCO-t kötni. Hol érdemes? Foglalkozik itt valaki vele?
Halihó! wave
Tehát a céges casco-d nem igazán gerjeszti a biztosítót, mert "követeketettlen" a vezetők köre...
A casco-ban pedik összeállítottunk egy clubos "dieler" vagy nevezhetjük "flotta" casco-nak....az a cél, hogy olcsóbban ússzuk meg az egész bulit....A biztosító normáli, kárrendezést a bitosítási törvény "felügyeli"..nonrmális biztosító...az autót én szemlézem wow1 vigyor3
Az alap számítás is kinn van a fő oldalon... De természetesen segítek... integet2
Mennyit ér most az autót?
Címed?
Milyen öntészt szeretnél (10%50-100e)?
 wave email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2008.04.11 péntek, 14:55:42 »

Hmmm miért nem lepődök meg  fejvakaras , bár talán még ilyen nem volt .....
http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=365894&placein=hirkereso_vezeto
Naplózva
nagylány
Vendég
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2008.04.11 péntek, 14:57:26 »

Halihó! wave
Tehát a céges casco-d nem igazán gerjeszti a biztosítót, mert "követeketettlen" a vezetők köre...
A casco-ban pedik összeállítottunk egy clubos "dieler" vagy nevezhetjük "flotta" casco-nak....az a cél, hogy olcsóbban ússzuk meg az egész bulit....A biztosító normáli, kárrendezést a bitosítási törvény "felügyeli"..nonrmális biztosító...az autót én szemlézem wow1 vigyor3
Az alap számítás is kinn van a fő oldalon... De természetesen segítek... integet2
Mennyit ér most az autót?
Címed?
Milyen öntészt szeretnél (10%50-100e)?
 wave email
Köszi, szerintem férjemuram felhív és megbeszélitek, ne kelljen levelezni. Kötelező van rajta, de szeretnénk CASCO-t is
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2008.04.11 péntek, 18:05:47 »

Köszi, szerintem férjemuram felhív és megbeszélitek, ne kelljen levelezni. Kötelező van rajta, de szeretnénk CASCO-t is
ok integet2
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2008.04.11 péntek, 19:08:58 »

Hmmm miért nem lepődök meg  fejvakaras , bár talán még ilyen nem volt .....
..ez azért nagyon gáz... wow1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2008.04.12 szombat, 08:24:16 »

..ez azért nagyon gáz... wow1
nyes kezd komikussá válni a helyzet... de tényleg durva a szitu! mellesleg tudok egy egyesületet, ahol ennek százszorosát sikkasztják el, ott miért nincsenek letartóztatások?  eplus2 höhö, mindjárt kiraknak a hajóból.... vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2008.04.12 szombat, 11:12:04 »

nyes kezd komikussá válni a helyzet... de tényleg durva a szitu! mellesleg tudok egy egyesületet, ahol ennek százszorosát sikkasztják el, ott miért nincsenek letartóztatások?  eplus2 höhö, mindjárt kiraknak a hajóból.... vigyor3
Ma hajnalban (10-kor) olvasom a pravdát=népszabadság Nem kell politikára gondolni mikor elkezdtem újságot olvasni akkor meg ez volt a legérdekesebb napilap (má több mint 30 éve) az ember meg nehezen vált szokásokat. Na szóval volt a pravdában egy cikk a MÁV biztosító vezetőjéről hogy tulajdonképpen akkor csinálta amikor az Allianz megvette a Hungáriát és neki csak kéziszerszám jutott (azaz lapát ). Belekezdett először  a MÁV-al közös buliba utána a MÁV kiszállt de ez már nem volt nekik gáz mert az On-line alkuszokon keresztül tavaly már 180e volt az ügyfeleik száma , tehát lenyomták az Allianzot. Csak gondolom előjött a mohóság mert a teljes ügyfélkört átakarta kavarni egy már teljesen saját bizti cégbe. Valahogy azt érzem, hogy messze nem volt tehetségtelen, csak már annyira szúrta a nagyoknak a szemét hogy áttételesen azt mondták hogy na most kapni fogsz te szemét eplus2 wave Rászabadították a PSZÁF-ot és VPOP-t. Egyébként ha nem piszkálja a nagyok csőrét akkor beztos meg is tudta volna csinálni. Úgy ahogy a hogyan családi privatizáljunk kézikönybe ez meg van írva Angry és szokott is sikerülni. Ezzel az egésszel csak egy baj van. Eltűnik az a biztosító amelyik miatt a többieknek az enyémnek is engednie kellet az árából. Ez baj nagyon nagy baj.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2008.04.12 szombat, 14:01:43 »

... Ez baj nagyon nagy baj.
10 éve vagyok a szakmában de ilyen összeesküvés elméletekkel még(!) nem találkoztam wow1.. de az nem jelenti, hogy nincs reális alapja... a nagy biztosítók (Bankok)ezt rutinosan csak fúziónak hívják hehe
..nagyon kíváncsi leszek a végére.. ,hogy ki fölözi le az egészet... eplus2 wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2008.04.12 szombat, 16:23:06 »

Ma hajnalban (10-kor) olvasom a pravdát=népszabadság ...

egyetértek veled Stealt! szerintem is valami ilyesmi lehet a háttérben. bezzeg, ha egy nagy hatalmas cég jött volna be, hogy ő itt ilyet fog csinálni, semmi probléma nem lenne. ezt az új magánvállalkozóst is hallottam, azt meg valamiből el kell indítani. szerintem ehhez kellett a mávból egy kis lé, ami igazából ha megszűnik és átpörög más névre, ugyanúgy megmarad. és a nagyok ebben a kényes szituban odavágtak a rendszernek.  olyan ne legyen már, hogy a semmiért alig kelljen fizetni! így most aztán se lóvé se biztosító. kíváncsi vagyok ki fogja megvenni. mondjuk vagy az allianz vagy a generali, a többinek nincsen ennyi forgótőkéje így hirtelen. és aki rácsap, annál lehet keresni a szarkavarás központját... de hát ez már csak így megy nálunk, mit csodálkoztok!  vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2008.04.12 szombat, 16:45:03 »

Nem tudom. Én úgy képzelem, hogy van egy előírás, hogy biztosítottként legyen mondjuk 20e forint, valahol letétben. Azért, hogy legyen miből fizetni a károkat. És ha jól értem, nekik nem volt meg a szükséges pénz. Vagyis nem tartották be a szabályokat. Most gondolj rá, van egy ejtőernyős céged, hordod fel a jónépet. 20 ejtőernyőd van, de jöbbek 25-en. Mit teszel? Hátizsákot adsz 5 embernek? Én valahogy így értem a máv bizniszt, bár finoman szólva túl sokat nem tudok róla.
Vagyis, lehegy, hogy lassabban kellett volna növekedni?

Ez is egy elmélet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Törpe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #893 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 18:34:01 »

 Talán ez is hozzátartozik az igazság egyik feléhez,amit leírok nektek.
1. A MáV Bizt. Egylet "magyar tulajdonú cég 100%
2.A kötelezője az egyik legolcsobb,mert kevesebb a visszaélés.(pl bizonyos  márkaszervizekkel nem kötött kárrendezési szerződést taps.15-20,000ft -os rezsiórabért nem fizet.Az egyik nagy igen!!
3.A cserélt alkatrészeket szigoruan összegyüjtik a csere az csere!!!-Ez se tetszik sok szervíznek.
4.Totál káros autót kivonják a forgalomból és roncsként a biztosító értékesíti!!Forgalomba nem helyezhető!!
Ezeket csak azért tudom ,mert a szerelőm kötött velük javítási szerződést . worship worship
 A kedves Igazgató úr  pedig törzsvendég volt nálunk .Évek óta csípte a nagyok szemét amit csinált.Az biztos visszaélésre nem engedett lehetőséget a kötelező biztosítás terén .A kárszakértőket akiknél felmerült a visszaélés azonnal az utcán voltak,ezért tudta ilyen olcsón adni a biztosítást.Ez a nagyoknál a"te zsebedből fizetik" gun
Az egyik nagynál most akartak  kb100 kárszakértőt elküldeni,de most megoldodik a munkájuk.
Sajnos az biztos jövöre nézve a biztosítási díjak ismét szárnyalni fognak,nem lesz egészséges verseny.

Elnézést a hosszú hozzászólásért!
Naplózva
Törpe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #894 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 18:50:29 »

  Lehet ,hogy elfogult vagyok ezzel kapcsolatba?Huh?

 :falbav:Most láttam a híradóban annak a szerviznek a tulajdonosát,aki sír ,hogy 3 millióval tartozik neki a MÁV .Ő is az egyik aki 15-20 000 ft órabérrel dolgozik és a cserél alkatrészt is elfelejti visszaadni.

Szerencsére az oroszlános márkához tartozik!!
 



 
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 18:51:24 »

Nem tudom. Én úgy képzelem, hogy van egy előírás, hogy biztosítottként legyen mondjuk 20e forint, valahol letétben. Azért, hogy legyen miből fizetni a károkat. És ha jól értem, nekik nem volt meg a szükséges pénz. Vagyis nem tartották be a szabályokat. Most gondolj rá, van egy ejtőernyős céged, hordod fel a jónépet. 20 ejtőernyőd van, de jöbbek 25-en. Mit teszel? Hátizsákot adsz 5 embernek? Én valahogy így értem a máv bizniszt, bár finoman szólva túl sokat nem tudok róla.
Vagyis, lehegy, hogy lassabban kellett volna növekedni?

Ez is egy elmélet.


Szerintem meg egy törvényesen engedélyezett, támogatott, Pénzügyileg támogatott PILÓTAJÁTÉK! Az összes biztosítás.

Csak a nagy lufinak vastag a héjja sokkal nehezebben pukkan ki, inkább csak szelel , ha kiszúrják. Nagy a tehetlensége.
 eplus2
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 20:38:33 »

Szerintem meg egy törvényesen engedélyezett, támogatott, Pénzügyileg támogatott PILÓTAJÁTÉK! Az összes biztosítás.
Csak a nagy lufinak vastag a héjja sokkal nehezebben pukkan ki, inkább csak szelel , ha kiszúrják. Nagy a tehetlensége.
 eplus2

hát a pilótajátékkal annyira nem értek egyet, mert azért a nagy részben nincsen több szint, csak a biztosító és a biztosított. mondjuk valóban, ott van még az állam is, aki ilyen kgfb módszerrel adót vet ki a népre, de azért nagyrészt el lehet kerülni ha valaki nem akar velük találkozni.
a lufis dolog viszont tökéletesen igaz. amikor már valami rohadtul bosszantja a népet, akkor azt a többi felfalja és a feszített helyzetben az durran ki, amelyik a leggyengébb... jelen esetben a legolcsóbb, mert nehogymár legyen egy olcsó lehetőség is!  vigyor3
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 21:09:00 »

hát a pilótajátékkal annyira nem értek egyet, mert azért a nagy részben nincsen több szint, csak a biztosító és a biztosított. mondjuk valóban, ott van még az állam is, aki ilyen kgfb módszerrel adót vet ki a népre, de azért nagyrészt el lehet kerülni ha valaki nem akar velük találkozni.
a lufis dolog viszont tökéletesen igaz. amikor már valami rohadtul bosszantja a népet, akkor azt a többi felfalja és a feszített helyzetben az durran ki, amelyik a leggyengébb... jelen esetben a legolcsóbb, mert nehogymár legyen egy olcsó lehetőség is!  vigyor3

Szemfényvesztés. Egyik biztosító sem képes jót állni az összes kárfedezetért. Az összes biztosító nem képes jót állni az összes biztosító összes kárfedezetéért. Kvázi csak matekoznak és bíznak a jó szerencsében, amig van elég balek müködik a renszer. Ha valaki beleköp a levesbe rosszabb esetben megfojtják, jobb esetben lenyelik. Tök mindegy  ugyis velünk fizettetik meg. Nem a MÁV biztosító védelmében írtam, csak kikivánkozott belőlem! eplus2
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2008.04.15 kedd, 00:16:33 »

Talán ez is hozzátartozik az igazság egyik feléhez,amit leírok nektek.
1. A MáV Bizt. Egylet "magyar tulajdonú cég 100%
2.A kötelezője az egyik legolcsobb,mert kevesebb a visszaélés.(pl bizonyos  márkaszervizekkel nem kötött kárrendezési szerződést taps.15-20,000ft -os rezsiórabért nem fizet.Az egyik nagy igen!!
3.A cserélt alkatrészeket szigoruan összegyüjtik a csere az csere!!!-Ez se tetszik sok szervíznek.
4.Totál káros autót kivonják a forgalomból és roncsként a biztosító értékesíti!!Forgalomba nem helyezhető!!
Ezeket csak azért tudom ,mert a szerelőm kötött velük javítási szerződést . worship worship
 A kedves Igazgató úr  pedig törzsvendég volt nálunk .Évek óta csípte a nagyok szemét amit csinált.Az biztos visszaélésre nem engedett lehetőséget a kötelező biztosítás terén .A kárszakértőket akiknél felmerült a visszaélés azonnal az utcán voltak,ezért tudta ilyen olcsón adni a biztosítást.Ez a nagyoknál a"te zsebedből fizetik" gun
Az egyik nagynál most akartak  kb100 kárszakértőt elküldeni,de most megoldodik a munkájuk.
Sajnos az biztos jövöre nézve a biztosítási díjak ismét szárnyalni fognak,nem lesz egészséges verseny.

Elnézést a hosszú hozzászólásért!
Szerintem:
1.
- szerintem ez a "szolgáltatói" piacon irreleváns, mert a szolgáltatás nem termék ami egy ország "eredményét"tükrözi... szerintem nem érdekes belekeverni...
2.
...a vissza élés sem igazán igaz, mert a kárrendezésnek "szó szerint" más a jutalék/ bónusz/prémium rendszere minta klasszikus biztosítói ügynöki rendszerek...az poén, ha mennél, kevesebbet fizet, kevesebb panasszal zárnak le egy aktát, minél több marad a kár alapban...
A márkaszerviznek a legnagyobb vásárlója a biztosító, ám a biztosító érdeke is, hogy a szerviz mindig pontos munkát is végezzen, mivel a felesleges "tyúkperek" szavatossági perek senkinek nem érdeke.. pláne nem a biztosítónak, hogy miért mit fizet ki és a szerviz milyen minőségbe adja vissza az autót...ebben az esetben szerintem pont fordított a szituáció..a szervizek nem szeretik az "egyleteket", nem vállalják a kárrendezési procedúrákat...(A rezsi óra/bér ár alkut annyira nem ismerem...)
3.
...tudomásom szerin ez a kárrendező személyes megállapodásán múlik az egész...
4.
..Akikkel eddig kárt rendeztem ez mindenhol így volt, ez nem egyedi/különleges eset.. még a kulcsokat is el szokták kérni...A roncs értékesítése pedig az ügyfél dolga(!) mivel a számított roncsértéket levonják a kifizetendő kárösszegből... miért értékesíti a biztosító a roncsot? csak akkor, ha ügyféllel erről megállapodnak (de erről nincs ár garancia..)
Ha a nagyoknak tényleg(!?) csípte a szemét akkor mi van a többi gitt egylettel? MÁV-nak csak kötelezőre volt jogosultsága...A köve lakás/vagyon biztosításra is van jogosultsága..az pedig nagyobbat rombol egy "nagy biztosító" piaci területén...szerintem arra jobban kellene vigyázni... a TIR a MAI Cascóval pedig az adott ügyfél kört jobban lefedi az biztosabb üzleti pozíció...
SZERINTEM... de ezek csak spekulációk.... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2008.04.15 kedd, 00:22:20 »

hát a pilótajátékkal annyira nem értek egyet, mert azért a nagy részben nincsen több szint, csak a biztosító és a biztosított. mondjuk valóban, ott van még az állam is, aki ilyen kgfb módszerrel adót vet ki a népre, de azért nagyrészt el lehet kerülni ha valaki nem akar velük találkozni.
a lufis dolog viszont tökéletesen igaz. amikor már valami rohadtul bosszantja a népet, akkor azt a többi felfalja és a feszített helyzetben az durran ki, amelyik a leggyengébb... jelen esetben a legolcsóbb, mert nehogymár legyen egy olcsó lehetőség is!  vigyor3
a pilóta játék szerintem is erős... nem a beszervezés a fizetés feltétele...
Ha ügyetlen vagyok akkor valóban nem szívese fizetném ki az általam kárt szenvedett autóját is... sőt ebbe a kockázati/biztosítási körbe tartoznak a hajó biztosítások.. ott aztán lehet rombolni(!) hidak és kikötők...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 63   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.