Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 18:57:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
113
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1606331 alkalommal)
Ferqo
és 14 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4450 Dátum:
2020.01.02 csütörtök, 21:07:51 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.02 csütörtök, 21:01:01
Elég gagyinak tűnik
A youtube videók alapján tényleg elég dühítően lassú...számomra!
De szerencsére nem nekem kell
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4451 Dátum:
2020.01.02 csütörtök, 22:51:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2020.01.02 csütörtök, 20:50:36
Sziasztok.
Ilyet vagy hasonlót használ- e valaki itt, vagy valakinek az ismerőse??
Tapasztalatok érdekelnének.
https://www.aliexpress.com/item/32833668622.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.67285bf7dXD4lI&algo_pvid=2fb47955-fea5-4044-b89e-74efa5e81181&algo_expid=2fb47955-fea5-4044-b89e-74efa5e81181-0&btsid=2b617595-7d3d-4873-bde3-6c798af40d7e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_53
MK4-el kapcsolatban olvastam erről a Tesla style-os cuccról. Pontosabban csak szerettem volna olvasni, ugyanis szinte nulla információt lehetett találni. Amiért végül lemondtam róla:
- Nem csak egy fejegység, pl klímát is kell vezérelje. Nem bíztam annyira Xian Ping Pang-ban, hogy ezt sikerrel abszolválta.
- Az előző pontból tovább gondolva, kitudja hol rondít bele az autó rendszerébe. Ha bármi gond van, support egyenlő nulla.
- Videók alapján a menürendszere nekem gagyinak hatott. A grafikája összecsapottnak tűnt, nem illik az autóhoz.
- Lassú.
- Árához képest gagyi hardver (CPU-ról általában nulla infó, memória 2-4 giga, alacsony felbontású és kitudja milyen minőségű kijelző).
- Úgy általánosságban a kínai fejegységekkel kapcsolatban azt hallom, hogy "hát igen nem rossz, de...." És ami a ... után van, elég változatos (lassú, rossz a hangja, rossz a rádióvétel minősége, rossz a grafika, lefagy, ez nem indul, ez nem úgy működik, stb stb). Szóval nem tudod előre, hogy mit fogsz kapni a pénzedért.
Nincs mese, akinek ez a műszerfal tetszik, spóroljon Tesla-ra
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4452 Dátum:
2020.01.03 péntek, 08:08:44 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.01.02 csütörtök, 22:51:56
MK4-el kapcsolatban olvastam erről a Tesla style-os cuccról. Pontosabban csak szerettem volna olvasni, ugyanis szinte nulla információt lehetett találni. Amiért végül lemondtam róla:
- Nem csak egy fejegység, pl klímát is kell vezérelje. Nem bíztam annyira Xian Ping Pang-ban, hogy ezt sikerrel abszolválta.
- Az előző pontból tovább gondolva, kitudja hol rondít bele az autó rendszerébe. Ha bármi gond van, support egyenlő nulla.
- Videók alapján a menürendszere nekem gagyinak hatott. A grafikája összecsapottnak tűnt, nem illik az autóhoz.
- Lassú.
- Árához képest gagyi hardver (CPU-ról általában nulla infó, memória 2-4 giga, alacsony felbontású és kitudja milyen minőségű kijelző).
- Úgy általánosságban a kínai fejegységekkel kapcsolatban azt hallom, hogy "hát igen nem rossz, de...." És ami a ... után van, elég változatos (lassú, rossz a hangja, rossz a rádióvétel minősége, rossz a grafika, lefagy, ez nem indul, ez nem úgy működik, stb stb). Szóval nem tudod előre, hogy mit fogsz kapni a pénzedért.
Nincs mese, akinek ez a műszerfal tetszik, spóroljon Tesla-ra
Nem vitaindításnak, de ugy mondani valamiről véleményt, hogy ki se próbáltam az azért nem semmi.Messziről jött ember azt mond amit akar.
Mindenre mondják hogy ***, akkor semmit ne vegyünk, a 4-s mondira is vannak akik azt mondják hogy ***, még is megvettem és nem bántam meg (igaz picit mást vártam tőle (az én hármasomhoz képest lassú,tohonya), de hát ez van ezt kell szeretni), mindenkinek más az igénye .
nem beszélve arról, hogy azért a minőséget meg is kell fizetni nem olcsó szart kell venni és utána meg szidni meg terjeszteni, hogy mennyire szarok a kínai fejegységek
Én a 3-s mondiba 3 éve használom megelégedéssel , jobban szól még gyári hangszóróval is mint a gyári fejegység, a rádió gyengesége egy 500 forintos erősítővel megoldva, más gyengesége nincs, kinézetét oda alakitom ahova akarom, tudása sokkal több mint a gyárié, alakíthatósága,okosíthatósága szintén jobb és egyszerűbb na és olcsóbb.
A proci után a gyártói oldalon utána tudsz nézni, nem hiszem el hogy 6 mag és 4Gb kevés és lassú lenne , Full HD mióta alacsony felbontás, de még az 1024 se alacsony bőven elég, IPS kijelző se rossz, sok telefon ezt használja és jó pár TV is
Én már tervezem a vételét a 4-s mondiba is és igen ilyen tesla stílusút
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.03 péntek, 08:17:28 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4453 Dátum:
2020.01.03 péntek, 11:47:03 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.03 péntek, 08:08:44
Nem vitaindításnak, de ugy mondani valamiről véleményt, hogy ki se próbáltam az azért nem semmi.Messziről jött ember azt mond amit akar.
Mindenre mondják hogy ***, akkor semmit ne vegyünk, a 4-s mondira is vannak akik azt mondják hogy ***, még is megvettem és nem bántam meg (igaz picit mást vártam tőle (az én hármasomhoz képest lassú,tohonya), de hát ez van ezt kell szeretni), mindenkinek más az igénye .
nem beszélve arról, hogy azért a minőséget meg is kell fizetni nem olcsó szart kell venni és utána meg szidni meg terjeszteni, hogy mennyire szarok a kínai fejegységek
Én a 3-s mondiba 3 éve használom megelégedéssel , jobban szól még gyári hangszóróval is mint a gyári fejegység, a rádió gyengesége egy 500 forintos erősítővel megoldva, más gyengesége nincs, kinézetét oda alakitom ahova akarom, tudása sokkal több mint a gyárié, alakíthatósága,okosíthatósága szintén jobb és egyszerűbb na és olcsóbb.
A proci után a gyártói oldalon utána tudsz nézni, nem hiszem el hogy 6 mag és 4Gb kevés és lassú lenne , Full HD mióta alacsony felbontás, de még az 1024 se alacsony bőven elég, IPS kijelző se rossz, sok telefon ezt használja és jó pár TV is
Én már tervezem a vételét a 4-s mondiba is és igen ilyen tesla stílusút
Kipróbáltam volna én nagyon szívesen, ha lett volna bárkinek. Bárhol láttam ezt a témát, mindig csak odáig jutott a dolog, hogy tetszik mindenkinek és akinek van írja meg a tapasztalatait. Aztán ezután kínos csend. ~200-250 ezer ft meg nekem sok pénz ahhoz, hogy nekiálljak kísérletezgetni és adott esetben a nyakamon ragadjon.
Így maradt az, hogy abból a fél maréknyi cikkből és videóból kellett döntést hoznom, ami elérhető volt. Az alapján pedig az jött le nekem, amit előzőleg írtam. Nem kötelező egyet érteni, erre van a fórum
Gyártói oldal... általában pont az a baj, hogy semmi gyártói megnevezés nem szerepel. Pl, amit Nero linkelt, ott sem látok semmi olyan infót, ami alapján rá tudnék keresni, hogy pontosan ez a cucc kitől származik, pontosan milyen típus, pontosan mit tud gyártói leírás szerint. Annyi infó van, amit az Alis eladó ír. Ez meg vagy igaz vagy nem.
Pl leírásban 1024x600 szerepel, alul az egyik képen 1920x1080. Nem derül ki, hogy mekkora tárhellyel rendelkezik. Egyik leírásban az van, hogy telefonról kell hotspotolj, hogy net legyen rajta, másik oldalon azt írja, hogy támogatja a 3G, 4G-t. Egyszer 2GB RAM-ról ír, egyszer 4 GB-ról. Egyszer 32 GB ROM, egyszer 64 GB. Egyszer 4x50, egyszer 4x60W. Támogatja-e a gyári mélynyomót? A gyári tolatókamerát? A képeken egyszer Mondeo van, egyszer Touareg, egyszer talán Merci és még kitudja micsodák. Nem derül ki, hogy mennyi a bekapcsolási idő, mennyi idő alatt bootol fel, stb.
Hardver: az én telefonomban van egy 8 magos Snapdragon 845, 8 GB RAM, 256 GB tárhely. Ezt a telefont újként, hivatalos magyar áfával, garanciával meg lehet venni most 120.000-ért. Ez a fejegységet kitudja milyen 6 magos (vélhetően valamelyik legbutább CPU, különben a leírásban promóznák) procival van szerelve, fele vagy negyed annyi memória, max negyed annyi tárhely, nevetségesen alacsony felbontású kijelző (aminek a minőségéről még mindig nem tudunk semmit; attól, hogy IPS, még lehet sz.r). Mindezt 200.000-ért. Erre én azt mondom, hogy igen, a hardver gyenge az árhoz képest. (És még akkor azt nem is néztem, hogy a fejegységbe nem kell akku, nincs benne integrált telefon modul, ujjlenyomat olvasó, NFC és még biztos lehet sorolni. Helyből sokkal több áll rendelkezésre, egyszerűbb a hűtést, elrendezést megoldani, stb.)
A képek alapján pedig továbbra is tartom azt, hogy a grafikák számomra gagyik. Abszolút nem illik az autóhoz, ezer éves hatást kelt. Ez már ízlések és pofonok, nekem nem tetszik.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4454 Dátum:
2020.01.03 péntek, 11:53:13 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.01.03 péntek, 11:47:03
Kipróbáltam volna én nagyon szívesen, ha lett volna bárkinek. Bárhol láttam ezt a témát, mindig csak odáig jutott a dolog, hogy tetszik mindenkinek és akinek van írja meg a tapasztalatait. Aztán ezután kínos csend. ~200-250 ezer ft meg nekem sok pénz ahhoz, hogy nekiálljak kísérletezgetni és adott esetben a nyakamon ragadjon.
Így maradt az, hogy abból a fél maréknyi cikkből és videóból kellett döntést hoznom, ami elérhető volt. Az alapján pedig az jött le nekem, amit előzőleg írtam. Nem kötelező egyet érteni, erre van a fórum
Gyártói oldal... általában pont az a baj, hogy semmi gyártói megnevezés nem szerepel. Pl, amit Nero linkelt, ott sem látok semmi olyan infót, ami alapján rá tudnék keresni, hogy pontosan ez a cucc kitől származik, pontosan milyen típus, pontosan mit tud gyártói leírás szerint. Annyi infó van, amit az Alis eladó ír. Ez meg vagy igaz vagy nem.
Pl leírásban 1024x600 szerepel, alul az egyik képen 1920x1080. Nem derül ki, hogy mekkora tárhellyel rendelkezik. Egyik leírásban az van, hogy telefonról kell hotspotolj, hogy net legyen rajta, másik oldalon azt írja, hogy támogatja a 3G, 4G-t. Egyszer 2GB RAM-ról ír, egyszer 4 GB-ról. Egyszer 32 GB ROM, egyszer 64 GB. Egyszer 4x50, egyszer 4x60W. Támogatja-e a gyári mélynyomót? A gyári tolatókamerát? A képeken egyszer Mondeo van, egyszer Touareg, egyszer talán Merci és még kitudja micsodák. Nem derül ki, hogy mennyi a bekapcsolási idő, mennyi idő alatt bootol fel, stb.
Hardver: az én telefonomban van egy 8 magos Snapdragon 845, 8 GB RAM, 256 GB tárhely. Ezt a telefont újként, hivatalos magyar áfával, garanciával meg lehet venni most 120.000-ért. Ez a fejegységet kitudja milyen 6 magos (vélhetően valamelyik legbutább CPU, különben a leírásban promóznák) procival van szerelve, fele vagy negyed annyi memória, max negyed annyi tárhely, nevetségesen alacsony felbontású kijelző (aminek a minőségéről még mindig nem tudunk semmit; attól, hogy IPS, még lehet sz.r). Mindezt 200.000-ért. Erre én azt mondom, hogy igen, a hardver gyenge az árhoz képest. (És még akkor azt nem is néztem, hogy a fejegységbe nem kell akku, nincs benne integrált telefon modul, ujjlenyomat olvasó, NFC és még biztos lehet sorolni. Helyből sokkal több áll rendelkezésre, egyszerűbb a hűtést, elrendezést megoldani, stb.)
A képek alapján pedig továbbra is tartom azt, hogy a grafikák számomra gagyik. Abszolút nem illik az autóhoz, ezer éves hatást kelt. Ez már ízlések és pofonok, nekem nem tetszik.
Az érvelésed azért nem megfelelő, mert két különböző dolgot hasonlítasz össze!
A telefon az telefon, ott is van egy külső amit megfizetsz.
Az autóba és itt a lényeg, hogy egy speciális környezetbe kialakított illeszkedés-t is ki kell fizetni, nem csak a hardvert!
Egy másik példa.
Motorkerékpárban 180 LE-t mennyiért kapsz és autóban 180LE-t mennyiért kapsz.
Ugye nem összehasonlítható?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.03 péntek, 11:56:45 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4455 Dátum:
2020.01.03 péntek, 17:33:07 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.01.03 péntek, 11:47:03
Hardver: az én telefonomban van egy 8 magos Snapdragon 845, 8 GB RAM, 256 GB tárhely. Ezt a telefont újként, hivatalos magyar áfával, garanciával meg lehet venni most 120.000-ért. Ez a fejegységet kitudja milyen 6 magos (vélhetően valamelyik legbutább CPU, különben a leírásban promóznák) procival van szerelve, fele vagy negyed annyi memória, max negyed annyi tárhely, nevetségesen alacsony felbontású kijelző (aminek a minőségéről még mindig nem tudunk semmit; attól, hogy IPS, még lehet sz.r). Mindezt 200.000-ért. Erre én azt mondom, hogy igen, a hardver gyenge az árhoz képest. (És még akkor azt nem is néztem, hogy a fejegységbe nem kell akku, nincs benne integrált telefon modul, ujjlenyomat olvasó, NFC és még biztos lehet sorolni. Helyből sokkal több áll rendelkezésre, egyszerűbb a hűtést, elrendezést megoldani, stb.)
Egy készülék árának igencsak jelentős része az egyszeri költség (fejlesztés, szerszámozás, stb.) Szerinted hány darab készült az említett telefonból és hány darab ilyen fejegység? Ahogy a hardveren, úgy ezeken is mindent lehetőt megspórolnak beleértve a terméktámogatást is. Tehát egyetértek, hogy nem lehet túl jó minőségű, de pont azért mert szerintem 200k-ból nem is lehet igazán jót kihozni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4456 Dátum:
2020.01.04 szombat, 10:00:35 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.01.03 péntek, 11:47:03
Kipróbáltam volna én nagyon szívesen, ha lett volna bárkinek. Bárhol láttam ezt a témát, mindig csak odáig jutott a dolog, hogy tetszik mindenkinek és akinek van írja meg a tapasztalatait. Aztán ezután kínos csend. ~200-250 ezer ft meg nekem sok pénz ahhoz, hogy nekiálljak kísérletezgetni és adott esetben a nyakamon ragadjon.
Így maradt az, hogy abból a fél maréknyi cikkből és videóból kellett döntést hoznom, ami elérhető volt. Az alapján pedig az jött le nekem, amit előzőleg írtam. Nem kötelező egyet érteni, erre van a fórum
Gyártói oldal... általában pont az a baj, hogy semmi gyártói megnevezés nem szerepel. Pl, amit Nero linkelt, ott sem látok semmi olyan infót, ami alapján rá tudnék keresni, hogy pontosan ez a cucc kitől származik, pontosan milyen típus, pontosan mit tud gyártói leírás szerint. Annyi infó van, amit az Alis eladó ír. Ez meg vagy igaz vagy nem.
Pl leírásban 1024x600 szerepel, alul az egyik képen 1920x1080. Nem derül ki, hogy mekkora tárhellyel rendelkezik. Egyik leírásban az van, hogy telefonról kell hotspotolj, hogy net legyen rajta, másik oldalon azt írja, hogy támogatja a 3G, 4G-t. Egyszer 2GB RAM-ról ír, egyszer 4 GB-ról. Egyszer 32 GB ROM, egyszer 64 GB. Egyszer 4x50, egyszer 4x60W. Támogatja-e a gyári mélynyomót? A gyári tolatókamerát? A képeken egyszer Mondeo van, egyszer Touareg, egyszer talán Merci és még kitudja micsodák. Nem derül ki, hogy mennyi a bekapcsolási idő, mennyi idő alatt bootol fel, stb.
Hardver: az én telefonomban van egy 8 magos Snapdragon 845, 8 GB RAM, 256 GB tárhely. Ezt a telefont újként, hivatalos magyar áfával, garanciával meg lehet venni most 120.000-ért. Ez a fejegységet kitudja milyen 6 magos (vélhetően valamelyik legbutább CPU, különben a leírásban promóznák) procival van szerelve, fele vagy negyed annyi memória, max negyed annyi tárhely, nevetségesen alacsony felbontású kijelző (aminek a minőségéről még mindig nem tudunk semmit; attól, hogy IPS, még lehet sz.r). Mindezt 200.000-ért. Erre én azt mondom, hogy igen, a hardver gyenge az árhoz képest. (És még akkor azt nem is néztem, hogy a fejegységbe nem kell akku, nincs benne integrált telefon modul, ujjlenyomat olvasó, NFC és még biztos lehet sorolni. Helyből sokkal több áll rendelkezésre, egyszerűbb a hűtést, elrendezést megoldani, stb.)
A képek alapján pedig továbbra is tartom azt, hogy a grafikák számomra gagyik. Abszolút nem illik az autóhoz, ezer éves hatást kelt. Ez már ízlések és pofonok, nekem nem tetszik.
Úgy teszel, mintha most kezdenéd az iskolát érthetetlen
A mondiból nem több féle van, többféle motorral és felszereltséggel , ott is az egyik oldalon az egyiket irják , a másikon meg a másikat, nem értem a dolgot
A gyári fejegység mennyiért is adják 300-500 ezer, mennyi a szoftveres támogatása NULLA, mutasd meg hol van leírva mi van benne SEHOL,milyen proci , mennyi memória és mit támogat,
még kihangosítani se tud azért a 300 ezerért, MK3 sony kijelzőt nem lehetett látni napsütésben
ezzel szemben kinai fejegység 150 ezerből kijön a legjobbak . Android Radio PX5 Rockchip(RK3368) , PX6 Rockchip(RK3399) 2/32GB-s 4/32Gb-s 4/64Gb-s változatok 1024-s vagy 1920-s kijelzővel
wifi,usb,aux,kihangosító alapból benne,pár ezresből tolató kamerát lehet hozzá tenni (gyárinál meg mindent cserélni kell, még a fejegységet is)
támogatás : jobban van mint a telefonodnál , csak megfelelő helyen kell keresni .A 3-s mondimba levő fejegységet 6.0-s androiddal vettem és már hivatalosan is a 9.0-nál jár
melyik telefon kap 3 fő rendszer frissítést, EGYIK SE, ráadásul romilag több gyártő fejegysége kompatibilis egymással
hangzás : ez megint egyének válogatják, a gyáriakra még pár száz ezret ráköltenek hogy szépen szóljon (erősítő,hangszóró és a hozzá kellő dolgok),
a fejegységre egy jó lejátszó és eqvalizer progi és igen szép hangzást lehet kihozni belőle, mint írtam még a gyári hangszórókkal is
egyszóval utánalehet nézni mindennek ha akar az ember
Nem akarlak rábeszélni semmire, ne azt hidd, csak én saját magam tapasztalom, hogy nem igaz amit sok ember leír
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4457 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 09:20:30 »
Köszi mindenkinek. Találtam egy itthon beszerezhető, hasonló adottságokkal rendelkező fejegységet, ami lényegesen kissebb és ugyan a klímát nem vezérli de minden mást tud:)
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4458 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 10:08:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2020.01.06 hétfő, 09:20:30
Köszi mindenkinek. Találtam egy itthon beszerezhető, hasonló adottságokkal rendelkező fejegységet, ami lényegesen kissebb és ugyan a klímát nem vezérli de minden mást tud:)
De akkor mivel vezérled a klímát?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4459 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 10:09:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2020.01.02 csütörtök, 20:50:36
Sziasztok.
Ilyet vagy hasonlót használ- e valaki itt, vagy valakinek az ismerőse??
Tapasztalatok érdekelnének.
https://www.aliexpress.com/item/32833668622.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.67285bf7dXD4lI&algo_pvid=2fb47955-fea5-4044-b89e-74efa5e81181&algo_expid=2fb47955-fea5-4044-b89e-74efa5e81181-0&btsid=2b617595-7d3d-4873-bde3-6c798af40d7e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_53
Facebook MK5 Mondeo csoportban lecserélte egy srác a Sync3-at ilyenre, és nagyon meg van vele elégedve, igaz ő nem aliról, hanem itthon cégtől vette és rakatta bele, asszem 270ezer ft, de cégesbe vette amit leír és úgy 220.
Itt van:
https://www.facebook.com/pg/amcentrum/photos/?tab=album&album_id=596946297505413
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.06 hétfő, 10:21:30 írta Bandy
»
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4460 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 13:30:19 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.06 hétfő, 10:08:23
De akkor mivel vezérled a klímát?
Voice Control
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4461 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 13:35:25 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.06 hétfő, 13:30:19
Voice Control
Mukodj
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4462 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 15:56:56 »
Idézetet írta: Bandy - 2020.01.06 hétfő, 10:09:32
Facebook MK5 Mondeo csoportban lecserélte egy srác a Sync3-at ilyenre, és nagyon meg van vele elégedve, igaz ő nem aliról, hanem itthon cégtől vette és rakatta bele, asszem 270ezer ft, de cégesbe vette amit leír és úgy 220.
Itt van:
https://www.facebook.com/pg/amcentrum/photos/?tab=album&album_id=596946297505413
Ha cserélsz és sync3-ad van, akkor az érdekel, nehogy a kukába dobd.
De tényleg, a klímával mit csinál? (mondjuk a képeken ott van a klímavezérlő a képernyő alján, ami mértre is jobbnak tűnik, mint a kínai)
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.06 hétfő, 16:00:04 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4463 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 16:24:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.06 hétfő, 10:08:23
De akkor mivel vezérled a klímát?
Beépítő keretet adnak hozzá és így a klímavezérlő marad a régi, csak a rádió lesz odanyúlós
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4464 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 16:26:40 »
Idézetet írta: Bandy - 2020.01.06 hétfő, 10:09:32
Facebook MK5 Mondeo csoportban lecserélte egy srác a Sync3-at ilyenre, és nagyon meg van vele elégedve, igaz ő nem aliról, hanem itthon cégtől vette és rakatta bele, asszem 270ezer ft, de cégesbe vette amit leír és úgy 220.
Itt van:
https://www.facebook.com/pg/amcentrum/photos/?tab=album&album_id=596946297505413
Nem is volna semmi kifogásom mert nagykn szép és tuti nem rossz cucc...még közel 300ért sem. Viszont ha nézel róla videót youtubeon, akkor a rendszer nagyon lassan épül fel...
Ami gyors városi használatnál nem biztos hogy mindenkinek megfelel.
Én konkrétan tökre ráérnék, de nem vagyunk egyformák:)
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4465 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 17:21:47 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.06 hétfő, 15:56:56
Ha cserélsz és sync3-ad van, akkor az érdekel, nehogy a kukába dobd.
De tényleg, a klímával mit csinál? (mondjuk a képeken ott van a klímavezérlő a képernyő alján, ami mértre is jobbnak tűnik, mint a kínai)
Nekem személy szerint nem tetszik, túlságosan lelóg, nagy, nem passzol az autóhoz, a Tesla se jön be( persze azért elfogadnám
), inkább vennék egy ilyet:
https://www.aliexpress.com/item/32237574731.html
vagy inkább innen, itt van videó is a sync3-al.
https://www.alibaba.com/product-detail/google-maps-bluetooth-auto-automotive-android_62339707854.html
Srác szerint jobban szól amúgy a hifije, igaz most már cseréli a gyári hangszórókat is benne meg hangszigetelés atyaúristen. Videót azt nem töltöttek fel mennyi idő alatt tölt be, de állítólag az ilyen 2-4gigások már pár mp alatt felállnak. Ennyi meg kell azért a Sync-nek is, mert ott is mire betölt a logo miegymás, telnek a mp-ek.
Enyém még sajna Sync2, egy 3-ra okosítás is 200k körül jön ki.
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4466 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 18:02:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2020.01.06 hétfő, 16:24:37
Beépítő keretet adnak hozzá és így a klímavezérlő marad a régi, csak a rádió lesz odanyúlós
Ne viccelj már, legalább nézd meg miről van szó! Ez nem MK4. Az MK5-nél majdnem a teljes gombrészen klíma gombok vannak. Itt a kijelző mellé/alá nem fér egy gomb se.
Ott vannak a kijelző alján a kezelőszervek.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4467 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 18:09:03 »
Idézetet írta: Bandy - 2020.01.06 hétfő, 17:21:47
Nekem személy szerint nem tetszik, túlságosan lelóg, nagy, nem passzol az autóhoz, a Tesla se jön be( persze azért elfogadnám
), inkább vennék egy ilyet:
https://www.aliexpress.com/item/32237574731.html
vagy inkább innen, itt van videó is a sync3-al.
https://www.alibaba.com/product-detail/google-maps-bluetooth-auto-automotive-android_62339707854.html
Srác szerint jobban szól amúgy a hifije, igaz most már cseréli a gyári hangszórókat is benne meg hangszigetelés atyaúristen. Videót azt nem töltöttek fel mennyi idő alatt tölt be, de állítólag az ilyen 2-4gigások már pár mp alatt felállnak. Ennyi meg kell azért a Sync-nek is, mert ott is mire betölt a logo miegymás, telnek a mp-ek.
Enyém még sajna Sync2, egy 3-ra okosítás is 200k körül jön ki.
Ez az alis cucc érdekes, de sokkal több info kéne. Sync2-höz is jó vajon? Mondjuk sync3-hoz sok értelme nem lenne.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mk5omg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Védelem
«
Új hozzászólás #4468 Dátum:
2020.01.06 hétfő, 22:47:56 »
Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon, csak pár hónapja olvasgatom a hozzászólásokat, de írni még nem írtam. Egy 2019 eleji MK5 Titanium Mondeo-om, 1.5 EcoBoost monorral. Messze, vidéken lakom, az autóban nincs semmilyen védelem, csak a Casco. Kulcs nélküli nyitásom, és indításom van. Az elérhető utólagos védelmek nem igazán szimpatikusak, az aggaszt ezekben, hogy nem tudni ki mit barmol össze az autón, utána meg megy a mutogatás egy esetleges márkaszervizes látogatás és a védelem beépítője között. Egyedi, titkos kapcsolós megoldást szintén nem szívesen eszközölnék egy garanciális, canbus-os autón.
Három kérdésem volna, ezeket kombinálnám, ha van értelme:
- Tudtok ajánlani valamilyen megbízható utólagos indításgátló védelmet, ami esetlegesen nem veszik össze a garanciával/márkaszervizzel, és hatékony is?
- Van értelme az OBD csatlakozó bármilyen védelmének egy lopás megelőzése céljából? Gondolok itt arra, hogy felrakok valami dummy csatlakozót, az eredeti helyére, az eredetit pedig arrébb rakom (ameddig a kábelezése engedi, szóval nem kábelezem újra), illetve lehet rá venni, valamilyen fém zárszerűséget. Tudom, nem egy egetverő ötlet, de talán ha pár perc időveszteséget okoz egy esetleges tolvajnak, akkor lehet inkább otthagyja. Tételezzük fel, hogy tolvaj nem a gyári kulcs jelét erősítve jut be az autóba, és próbálja elindítani azt, ez esetben vajon szüksége lehet az OBD csatlozóra?
- Van valakinek tapasztalata a Ford tartozékok között is fellelhető Dantracker GPS nyomkövetével és előfizetésével, amit elrejtesz valahova az autóban, érdemes lehet foglalkozni vele?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv. Gábor
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 EB, 2019
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4469 Dátum:
2020.01.07 kedd, 06:56:55 »
Idézetet írta: mk5omg - 2020.01.06 hétfő, 22:47:56
Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon, csak pár hónapja olvasgatom a hozzászólásokat, de írni még nem írtam. Egy 2019 eleji MK5 Titanium Mondeo-om, 1.5 EcoBoost monorral. Messze, vidéken lakom, az autóban nincs semmilyen védelem, csak a Casco. Kulcs nélküli nyitásom, és indításom van. Az elérhető utólagos védelmek nem igazán szimpatikusak, az aggaszt ezekben, hogy nem tudni ki mit barmol össze az autón, utána meg megy a mutogatás egy esetleges márkaszervizes látogatás és a védelem beépítője között. Egyedi, titkos kapcsolós megoldást szintén nem szívesen eszközölnék egy garanciális, canbus-os autón.
Három kérdésem volna, ezeket kombinálnám, ha van értelme:
- Tudtok ajánlani valamilyen megbízható utólagos indításgátló védelmet, ami esetlegesen nem veszik össze a garanciával/márkaszervizzel, és hatékony is?
- Van értelme az OBD csatlakozó bármilyen védelmének egy lopás megelőzése céljából? Gondolok itt arra, hogy felrakok valami dummy csatlakozót, az eredeti helyére, az eredetit pedig arrébb rakom (ameddig a kábelezése engedi, szóval nem kábelezem újra), illetve lehet rá venni, valamilyen fém zárszerűséget. Tudom, nem egy egetverő ötlet, de talán ha pár perc időveszteséget okoz egy esetleges tolvajnak, akkor lehet inkább otthagyja. Tételezzük fel, hogy tolvaj nem a gyári kulcs jelét erősítve jut be az autóba, és próbálja elindítani azt, ez esetben vajon szüksége lehet az OBD csatlozóra?
- Van valakinek tapasztalata a Ford tartozékok között is fellelhető Dantracker GPS nyomkövetével és előfizetésével, amit elrejtesz valahova az autóban, érdemes lehet foglalkozni vele?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv. Gábor
Miért nem tétetel bele egy gyári riasztót vagy esetleg a utána nézni ennek a pajzs védelemnek, amit reklámoznak
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4470 Dátum:
2020.01.07 kedd, 07:19:13 »
Idézetet írta: mk5omg - 2020.01.06 hétfő, 22:47:56
Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon, csak pár hónapja olvasgatom a hozzászólásokat, de írni még nem írtam. Egy 2019 eleji MK5 Titanium Mondeo-om, 1.5 EcoBoost monorral. Messze, vidéken lakom, az autóban nincs semmilyen védelem, csak a Casco. Kulcs nélküli nyitásom, és indításom van. Az elérhető utólagos védelmek nem igazán szimpatikusak, az aggaszt ezekben, hogy nem tudni ki mit barmol össze az autón, utána meg megy a mutogatás egy esetleges márkaszervizes látogatás és a védelem beépítője között. Egyedi, titkos kapcsolós megoldást szintén nem szívesen eszközölnék egy garanciális, canbus-os autón.
Három kérdésem volna, ezeket kombinálnám, ha van értelme:
- Tudtok ajánlani valamilyen megbízható utólagos indításgátló védelmet, ami esetlegesen nem veszik össze a garanciával/márkaszervizzel, és hatékony is?
- Van értelme az OBD csatlakozó bármilyen védelmének egy lopás megelőzése céljából? Gondolok itt arra, hogy felrakok valami dummy csatlakozót, az eredeti helyére, az eredetit pedig arrébb rakom (ameddig a kábelezése engedi, szóval nem kábelezem újra), illetve lehet rá venni, valamilyen fém zárszerűséget. Tudom, nem egy egetverő ötlet, de talán ha pár perc időveszteséget okoz egy esetleges tolvajnak, akkor lehet inkább otthagyja. Tételezzük fel, hogy tolvaj nem a gyári kulcs jelét erősítve jut be az autóba, és próbálja elindítani azt, ez esetben vajon szüksége lehet az OBD csatlozóra?
- Van valakinek tapasztalata a Ford tartozékok között is fellelhető Dantracker GPS nyomkövetével és előfizetésével, amit elrejtesz valahova az autóban, érdemes lehet foglalkozni vele?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv. Gábor
A casco a legjobb. Az meg van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4471 Dátum:
2020.01.07 kedd, 08:07:52 »
Idézetet írta: mk5omg - 2020.01.06 hétfő, 22:47:56
Sziasztok,
Új vagyok itt a fórumon, csak pár hónapja olvasgatom a hozzászólásokat, de írni még nem írtam. Egy 2019 eleji MK5 Titanium Mondeo-om, 1.5 EcoBoost monorral. Messze, vidéken lakom, az autóban nincs semmilyen védelem, csak a Casco. Kulcs nélküli nyitásom, és indításom van. Az elérhető utólagos védelmek nem igazán szimpatikusak, az aggaszt ezekben, hogy nem tudni ki mit barmol össze az autón, utána meg megy a mutogatás egy esetleges márkaszervizes látogatás és a védelem beépítője között. Egyedi, titkos kapcsolós megoldást szintén nem szívesen eszközölnék egy garanciális, canbus-os autón.
Három kérdésem volna, ezeket kombinálnám, ha van értelme:
- Tudtok ajánlani valamilyen megbízható utólagos indításgátló védelmet, ami esetlegesen nem veszik össze a garanciával/márkaszervizzel, és hatékony is?
- Van értelme az OBD csatlakozó bármilyen védelmének egy lopás megelőzése céljából? Gondolok itt arra, hogy felrakok valami dummy csatlakozót, az eredeti helyére, az eredetit pedig arrébb rakom (ameddig a kábelezése engedi, szóval nem kábelezem újra), illetve lehet rá venni, valamilyen fém zárszerűséget. Tudom, nem egy egetverő ötlet, de talán ha pár perc időveszteséget okoz egy esetleges tolvajnak, akkor lehet inkább otthagyja. Tételezzük fel, hogy tolvaj nem a gyári kulcs jelét erősítve jut be az autóba, és próbálja elindítani azt, ez esetben vajon szüksége lehet az OBD csatlozóra?
- Van valakinek tapasztalata a Ford tartozékok között is fellelhető Dantracker GPS nyomkövetével és előfizetésével, amit elrejtesz valahova az autóban, érdemes lehet foglalkozni vele?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv. Gábor
Az ODB védelme jó ötlet és olcsón megoldható, habár nem tudom mennyire lehet odébb helyzeni. Inkább megszakítást tennék 1-2 adatvezetékre.
A gyári kulcs jelerősítése ellen ez nem véd, de ilyen módszer inkább a filmekben működik. Zárat törni majd ODB-n hozzákódolni egy kulcsot viszont egyszerű.
GPS nyomkövetőt ne gyári Ford-ot vegyél, hanem bármilyet a piacon. Kell bele egy adatos mobilkártya valahova elrejteni, és bármikor látod hol a verda.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4472 Dátum:
2020.01.07 kedd, 08:16:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.07 kedd, 08:07:52
Az ODB védelme jó ötlet és olcsón megoldható, habár nem tudom mennyire lehet odébb helyzeni. Inkább megszakítást tennék 1-2 adatvezetékre.
A gyári kulcs jelerősítése ellen ez nem véd, de ilyen módszer inkább a filmekben működik. Zárat törni majd ODB-n hozzákódolni egy kulcsot viszont egyszerű.
GPS nyomkövetőt ne gyári Ford-ot vegyél, hanem bármilyet a piacon. Kell bele egy adatos mobilkártya valahova elrejteni, és bármikor látod hol a verda.
OBD
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mk5omg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4473 Dátum:
2020.01.07 kedd, 08:35:40 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.07 kedd, 06:56:55
Miért nem tétetel bele egy gyári riasztót vagy esetleg a utána nézni ennek a pajzs védelemnek, amit reklámoznak
Nem konfigurált autó volt, hanem éppen érkező, és nem volt benne a riasztó. A gyári riasztót esetleg utólag lehet aktiváltatni, vagy szükség van hozzá valamira pluszban?
szerk: Korábban utánaolvasgattam az utólagos védelemnek, többek közt a pajzsnak is. Valaki dícséri, valaki szerint meg csak problémát okoz, mert nem működik rendesen, leszívja az akkut, stb... Igaz nem pajzs, hanem valaki egy másik nevesebbet tetett egy új 4-es Focusba, és sorozatos problémái lettek, aztán kiderült, hogy elég nagy gányolás folyt a beszerelő részéről, főleg ez eléggé elriasztott.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.07 kedd, 08:44:47 írta mk5omg
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 EB, 2019
mk5omg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4474 Dátum:
2020.01.07 kedd, 08:38:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.07 kedd, 07:19:13
A casco a legjobb. Az meg van.
Igen, talán az segít a legtöbbet egy esetleges ilyen helyzetben. Kivéve ha benne felejtjük a forglamit és azzal viszik el az autót.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 EB, 2019
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4475 Dátum:
2020.01.07 kedd, 08:41:02 »
Idézetet írta: mk5omg - 2020.01.07 kedd, 08:35:40
Nem konfigurált autó volt, hanem éppen érkező, és nem volt benne a riasztó. A gyári riasztót esetleg utólag lehet aktiváltatni, vagy szükség van hozzá valamira pluszban?
Szvsz a gyári riasztó pont semmit nem ér.
A Criterionnak (ex G4S) van autó távfelügyeleti szolgáltatása. Olvass utána, beszélj velük. Én meg vagyok elégedve a szolgáltatásukkal (élesben szerencsére még nem kellett tesztelni).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mk5omg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4476 Dátum:
2020.01.07 kedd, 08:50:33 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.07 kedd, 08:07:52
Az ODB védelme jó ötlet és olcsón megoldható, habár nem tudom mennyire lehet odébb helyzeni. Inkább megszakítást tennék 1-2 adatvezetékre.
A gyári kulcs jelerősítése ellen ez nem véd, de ilyen módszer inkább a filmekben működik. Zárat törni majd ODB-n hozzákódolni egy kulcsot viszont egyszerű.
GPS nyomkövetőt ne gyári Ford-ot vegyél, hanem bármilyet a piacon. Kell bele egy adatos mobilkártya valahova elrejteni, és bármikor látod hol a verda.
Igen az OBD valamilyen védelmét megcsinálom valószínű, arrébb helyezést, egy picit talán enged a kábelezés, de talán ha rá tudnék tenni valami fém zárat, ilyen arrébb tett állapotában, az volna a legjobb. Az adatvezeték megszakítása is jó lehet, csak ugye megint a garancia... Biztos vagyok benne, hogy inkább problémásnak tartanák, mint elfogadhatónak.
Ebbe a Dantrackerben az volt a szimpatikus, hogy 10 évig is elketyeg az akksijáról, és nem kell kötözgetni, meg semmi, csak elrejteni.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.07 kedd, 08:53:08 írta mk5omg
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 EB, 2019
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4477 Dátum:
2020.01.07 kedd, 08:53:51 »
Idézetet írta: mk5omg - 2020.01.07 kedd, 08:38:00
Igen, talán az segít a legtöbbet egy esetleges ilyen helyzetben. Kivéve ha benne felejtjük a forglamit és azzal viszik el az autót.
Ezt csak a biztosító találta ki, hogy miért nem akar fizetni.
Jogilag nem kell bemutstnod a forgalmi, sőt a 2 kulcsot sem.
Pl.
Ellopják a táskád, papírokkal és kocsikulccsal. Elviszik az autót is.
A casco ilyenkor is casco.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4478 Dátum:
2020.01.07 kedd, 11:33:48 »
Idézetet írta: Bandy - 2020.01.06 hétfő, 10:09:32
Facebook MK5 Mondeo csoportban lecserélte egy srác a Sync3-at ilyenre, és nagyon meg van vele elégedve, igaz ő nem aliról, hanem itthon cégtől vette és rakatta bele, asszem 270ezer ft, de cégesbe vette amit leír és úgy 220.
Itt van:
https://www.facebook.com/pg/amcentrum/photos/?tab=album&album_id=596946297505413
Üdv!
Nem facebúkozom, de a látott képek alapján nekem nagyon ismerős az autó. No majd megvizslatom én azt élőben is
Én pl. elégedett vagyok a gyári Sync2-esemmel is!
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Védelem
«
Új hozzászólás #4479 Dátum:
2020.01.07 kedd, 12:28:01 »
Idézetet írta: mk5omg - 2020.01.07 kedd, 08:35:40
Nem konfigurált autó volt, hanem éppen érkező, és nem volt benne a riasztó. A gyári riasztót esetleg utólag lehet aktiváltatni, vagy szükség van hozzá valamira pluszban?
szerk: Korábban utánaolvasgattam az utólagos védelemnek, többek közt a pajzsnak is. Valaki dícséri, valaki szerint meg csak problémát okoz, mert nem működik rendesen, leszívja az akkut, stb... Igaz nem pajzs, hanem valaki egy másik nevesebbet tetett egy új 4-es Focusba, és sorozatos problémái lettek, aztán kiderült, hogy elég nagy gányolás folyt a beszerelő részéről, főleg ez eléggé elriasztott.
Nekem az mk3-ban van pajzs, így vettem, az elején nehéz volt megszokni, de már örülök neki. Az akkut nem szívja le, pedig van, hogy 2 hetet áll a kocsi.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
fxpwrh
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 54
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4480 Dátum:
2020.01.12 vasárnap, 16:26:38 »
Sziasztok. Itt is feltenném a kérdéseimet. Igaz, hogy S-Max-om van, de talán ebben sem igazán tér el az MK5 Mondeo-tól.
3 dolgot szeretnék kérdezni azoktól elsősorban akinek 2019 utani, esetleg 2018-as évjáratú autója van, mert korában talán másabb volt a műszeregység (IPC), amivel nekem van több kis - inkább csak zavaró - problémám.
Korábban, idén június környékén volt egy márkaszervizes IPC modul frissítésem és úgy remlik előtte ezeket nem tapasztaltam, bár ezt nem merem biztosra kijeleneteni, igazából csak 2-3 hónapja figyeltem fel ezekre a dolgokra.
1.
A képen kékkel bekarikazott 110-es táblában a 110-es szám, amit a táblafelismerő rak ki, hülyén jobbra van tolódva, majdnem hozzáér a 0 a piros körhöz. Ez nagyon feltűnő a 3 számjegyű tábláknál, picit a 2 szamjegyűnél is látszik. A harmadik képen levő 30-as tábláról a fotót, az átvétel utáni km-eken fotóztam, a casco-hoz volt rá szükésgem, azon kb középen van a szám, ezért gondolonám, hogy az IPC frissítés után jelentkeztek ezek.
Autó átadás utáni, korábbi
kép:
2.
A digitális fordulatszám mutató, amikor gyorsan esne vissza mondjuk váltásnal, akkor nem szépen visszaesik, hanem egyszerűen elindul lefelé és rögtön átugrik az alacsonyabb értékre.
Készítettem egy pár másodperces videót, amiben két alkalommal is látszódik a jelenség váltásnál: https://www.youtube.com/watch?v=1NrIkSjwCFQ
3.
Ez nem mindig jelentkezik, csak ritkán, de akkor feltűnik, és zavaró, mert ránézek, és azt hiszem nem indexeltem, pedig Fordban ülök, nem más márkában: A műszeregységen az index visszajelzői nem mindig, vagy nem rögtön, hanem csak pár villanás után látszódnak, a kattogás hallatszik rögtön, illetve az index is villog kint. Általaban csak amikor nem teljesen lenyomva a kart, csak a hármas villanást akarom, akkor hallom a három kattanást, de a visszajelzés a műszerfalon nem mindig vagy nem rögtön villog, hanem csak pl a második vagy harmadik.
Ezek másnal is hasonlóan működnek a jelzett évjáratú autókon, vagy probléma lehet? Az autó 2019/01 évjárat, 16ekm-el.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.12 vasárnap, 16:31:38 írta fxpwrh
»
Naplózva
S-Max ST Line, 2019, 1.5/165LE EcoBoost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4481 Dátum:
2020.01.12 vasárnap, 16:33:20 »
Idézetet írta: fxpwrh - 2020.01.12 vasárnap, 16:26:38
Sziasztok. Itt is feltenném a kérdéseimet. Igaz, hogy S-Max-om van, de talán ebben sem igazán tér el az MK5 Mondeo-tól.
3 dolgot szeretnék kérdezni azoktól elsősorban akinek 2019 utani, esetleg 2018-as évjáratú autója van, mert korában talán másabb volt a műszeregység (IPC), amivel nekem van több kis - inkább csak zavaró - problémám.
Korábban, idén június környékén volt egy márkaszervizes IPC modul frissítésem és úgy remlik előtte ezeket nem tapasztaltam, bár ezt nem merem biztosra kijeleneteni, igazából csak 2-3 hónapja figyeltem fel ezekre a dolgokra.
1.
A képen kékkel bekarikazott 110-es táblában a 110-es szám, amit a táblafelismerő rak ki, hülyén jobbra van tolódva, majdnem hozzáér a 0 a piros körhöz. Ez nagyon feltűnő a 3 számjegyű tábláknál, picit a 2 szamjegyűnél is látszik. A harmadik képen levő 30-as tábláról a fotót, az átvétel utáni km-eken fotóztam, a casco-hoz volt rá szükésgem, azon kb középen van a szám, ezért gondolonám, hogy az IPC frissítés után jelentkeztek ezek.
Autó átadás utáni, korábbi
kép:
2.
A digitális fordulatszám mutató, amikor gyorsan esne vissza mondjuk váltásnal, akkor nem szépen visszaesik, hanem egyszerűen elindul lefelé és rögtön átugrik az alacsonyabb értékre.
Készítettem egy pár másodperces videót, amiben két alkalommal is látszódik a jelenség váltásnál: https://www.youtube.com/watch?v=1NrIkSjwCFQ
3.
A műszeregységen az index visszajelzői nem mindig, vagy nem rögtön, hanem csak pár villanás után látszódnak, a kattogás hallatszik rogton, illetve az index is villog kint. Általaban csak amikor nem teljesen lenyomva a kart, csak a hármas villanást akarom, akkor hallom a három kattanást, de a visszajelzés a muszerfalon nem mindig vagy nem rogton villog, hanem csak pl a második vagy harmadik. Ez nem mindig jelentkezik, csak ritkán, de akkor feltunik, és zavaró, mert ránézek, és azt hiszem nem indexeltem, pedig Fordban ülök, nem más márkában.
Ezek másnal is hasonlóan működnek a jelzett évjáratú autókon, vagy probléma lehet? Az autó 2019/01 évjárat, 16ekm-el.
A fordulatszám mutató " visszaesése" egész biztos, hogy nem normális. Innentől kezdve akár az összes probléma is összefügghet.
Mindenképp vidd vissza a márkaszervízbe.
Az index kattogást mintha már én is észrevettem volna a cmaxban...
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.12 vasárnap, 16:34:54 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4482 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 11:48:13 »
Kérdés:
ELM 327 elegendö a Sync3 hoz, kijelzö logo+keréknyomás kijelzés aktiváláshoz?
Szerintetek
https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Bluetooth_ELM_327_diagnosztika_Ford_Mazda_Forscan_HS_CAN_MS_CAN_OBD_99840136.htm
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4483 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 14:03:07 »
Idézetet írta: Vectron - 2020.01.13 hétfő, 11:48:13
Kérdés:
ELM 327 elegendö a Sync3 hoz, kijelzö logo+keréknyomás kijelzés aktiváláshoz?
Szerintetek
https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Bluetooth_ELM_327_diagnosztika_Ford_Mazda_Forscan_HS_CAN_MS_CAN_OBD_99840136.htm
Akár elég lehet. Regisztrált Forscaned legyen, akkor tutti lehet állítani. Meg hát ki kell próbálni megvétel előtt.
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4484 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 15:48:44 »
Idézetet írta: N0R31 - 2020.01.13 hétfő, 14:03:07
Akár elég lehet. Regisztrált Forscaned legyen, akkor tutti lehet állítani. Meg hát ki kell próbálni megvétel előtt.
Köszi
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4485 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 19:22:15 »
Idézetet írta: Vectron - 2020.01.13 hétfő, 11:48:13
Kérdés:
ELM 327 elegendö a Sync3 hoz, kijelzö logo+keréknyomás kijelzés aktiváláshoz?
Szerintetek
https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/Bluetooth_ELM_327_diagnosztika_Ford_Mazda_Forscan_HS_CAN_MS_CAN_OBD_99840136.htm
Nem lesz elég az tuti, főleg a logó cseréhez nem lesz jó, ahhoz minimum ucds adapter kell
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4486 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 20:27:37 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.13 hétfő, 19:22:15
Nem lesz elég az tuti, főleg a logó cseréhez nem lesz jó, ahhoz minimum ucds adapter kell
mért mondod? Forscan tudja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4487 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 21:09:16 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.13 hétfő, 20:27:37
mért mondod? Forscan tudja.
A Syncnek a logó cseréjét nem hiszem hogy tudja a forscan, de legyen igazad
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4488 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 21:15:34 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.13 hétfő, 21:09:16
A Syncnek a logó cseréjét nem hiszem hogy tudja a forscan, de legyen igazad
Alf nem rég írta valamelyik topikban, hogy ELM-el backurálta a logókat.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4489 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 22:02:29 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.01.13 hétfő, 21:09:16
A Syncnek a logó cseréjét nem hiszem hogy tudja a forscan, de legyen igazad
nekem hetek óta a Mustang lóval köszön be a sync3.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4490 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 22:30:53 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.13 hétfő, 22:02:29
nekem hetek óta a Mustang lóval köszön be a sync3.
Ezután már csak egy lépés a Mustang logós hűtőrács
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4491 Dátum:
2020.01.13 hétfő, 22:33:02 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.01.13 hétfő, 22:30:53
Ezután már csak egy lépés a Mustang logós hűtőrács
[img]https://www.talkford.com/community/uploads/monthly_04_2016/post-115010-0-82146900-1460757112.jpg
Ennél jobban nem érdekel.De azért megnézik...Sőt,a cmaxban ST Performance logót állítottam be.Na az is franyó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mumus1986
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4492 Dátum:
2020.01.14 kedd, 22:40:01 »
Nem tudom, hogy csak én maradtam-e le és már régebb óta így van, de a 2020. 01. 07-es árlistán már nincs benzines mondeo....
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4493 Dátum:
2020.01.14 kedd, 23:45:45 »
Idézetet írta: Mumus1986 - 2020.01.14 kedd, 22:40:01
Nem tudom, hogy csak én maradtam-e le és már régebb óta így van, de a 2020. 01. 07-es árlistán már nincs benzines mondeo....
Meg biturbo dizel se. 190le a max.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4494 Dátum:
2020.01.20 hétfő, 17:15:49 »
Sziasztok!
Kérek egy kis segítséget.
Az ETIS-be be tudok lépni, viszont a kocsim részletes felszereltségét nem tudom megnyitni és szükségem lenne arra, hogy a szélvédőmre gyárilag az ETIS mit ír (hővédő bevonattal, anélkül, stb.).
Csütörtökön szélvédő csere. Pici kis kavics a ragasztásba, oszt jónapot a szélvédőnek, a repedés már az üveg 1/3-ánál tart :-)))
Alvázszám: WF0FXXWPCFFS87489
Köszi a segítséget!
D.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4495 Dátum:
2020.01.20 hétfő, 18:10:11 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2020.01.20 hétfő, 17:15:49
Sziasztok!
Kérek egy kis segítséget.
Az ETIS-be be tudok lépni, viszont a kocsim részletes felszereltségét nem tudom megnyitni és szükségem lenne arra, hogy a szélvédőmre gyárilag az ETIS mit ír (hővédő bevonattal, anélkül, stb.).
Csütörtökön szélvédő csere. Pici kis kavics a ragasztásba, oszt jónapot a szélvédőnek, a repedés már az üveg 1/3-ánál tart :-)))
Alvázszám: WF0FXXWPCFFS87489
Köszi a segítséget!
D.
Ford-nál cikkszámra nézik úgyis. Komplett szett van.
Amúgy "Fűtött szélvédővel", "Széria zöld szélvédő".
«
Utoljára szerkesztve: 2020.01.20 hétfő, 19:11:04 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Radvany_18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4496 Dátum:
2020.01.20 hétfő, 22:19:14 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.01.20 hétfő, 18:10:11
Ford-nál cikkszámra nézik úgyis. Komplett szett van.
Amúgy "Fűtött szélvédővel", "Széria zöld szélvédő".
Üdv!
Köszi az infót. Az egész lényege az, hogy a biztosító által kijelölt (!) szerelő csapattal először kerülök kapcsolatba és van egy kis bizalmatlanság. A kis bizalmatlanságom abból ered, hogy a különböző kamerák beállítását rendesen elvégzik-e (táblafigyelő....).
Az érdi szerelőm már több kocsinkban (FORD) cserélt nem egy szélvédőt és egyszóval profik. Velül cseréltettem volna, de a tót biztosítónál csak meresztették a szemüket és nem akartam bonyolítani az ügyet (időm sincs rá). Kedves páromnak két hónapja behozott kocsin is volt szélvédőcsere (még Dojcslandban) és a kóklerek, akik csinálták a visszapillantó mögötti dobozkában a szenzort nem zselézték le egyáltalán, és a csatlakozásánál is az egyik láb elgörbült, ezért nem is nyomták össze. Ez több mindenre kihatott: nem működött a szakaszos automatikus ablaktörlés és az automata lámpakapcsolás (nappali menetfény+tompított) sem. Ja és a kárpitot sem tudták rendesen összerakni (egyébként CORSA). A MONDINÁL azért több minden van a visszapillantó mögötti dobozkában.
Esetleg infó arról. hogy a szélvédőcsere technológiai folyamatában benne van-e olyasmi, mint pl. a kamerák kalibrálása? Nem biztos, hogy kell, csak kérdem....
Naplózva
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4497 Dátum:
2020.01.21 kedd, 10:59:18 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.13 hétfő, 22:02:29
nekem hetek óta a Mustang lóval köszön be a sync3.
Ha odaérünk h lesz hozzá eszköz és elakadna a projekt felhivlak!
Nekem az ST Performance-a kiszemelt Design.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4498 Dátum:
2020.01.21 kedd, 11:05:21 »
Idézetet írta: Radvany_18 - 2020.01.20 hétfő, 22:19:14
Üdv!
Köszi az infót. Az egész lényege az, hogy a biztosító által kijelölt (!) szerelő csapattal először kerülök kapcsolatba és van egy kis bizalmatlanság. A kis bizalmatlanságom abból ered, hogy a különböző kamerák beállítását rendesen elvégzik-e (táblafigyelő....).
Az érdi szerelőm már több kocsinkban (FORD) cserélt nem egy szélvédőt és egyszóval profik. Velül cseréltettem volna, de a tót biztosítónál csak meresztették a szemüket és nem akartam bonyolítani az ügyet (időm sincs rá). Kedves páromnak két hónapja behozott kocsin is volt szélvédőcsere (még Dojcslandban) és a kóklerek, akik csinálták a visszapillantó mögötti dobozkában a szenzort nem zselézték le egyáltalán, és a csatlakozásánál is az egyik láb elgörbült, ezért nem is nyomták össze. Ez több mindenre kihatott: nem működött a szakaszos automatikus ablaktörlés és az automata lámpakapcsolás (nappali menetfény+tompított) sem. Ja és a kárpitot sem tudták rendesen összerakni (egyébként CORSA). A MONDINÁL azért több minden van a visszapillantó mögötti dobozkában.
Esetleg infó arról. hogy a szélvédőcsere technológiai folyamatában benne van-e olyasmi, mint pl. a kamerák kalibrálása? Nem biztos, hogy kell, csak kérdem....
Nekem a Carglas Budaörs cserélte Cascora, kalibrálással, gyári szélvédö. Papirt is adtak rola.
Fiatal lelkes csapat, profi munka!
Söt, az uj szélvédö miután alig pár nappal a csere után ujra követ kapott(fükasza az M3-on, by autopalya nonprofit) elvégezték a szélvédö javitását, ami azota se repedt tovább, pedig kapott hideget, jeget, meleget.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #4499 Dátum:
2020.01.21 kedd, 12:23:18 »
Idézetet írta: Vectron - 2020.01.21 kedd, 11:05:21
Nekem a Carglas Budaörs cserélte Cascora, kalibrálással, gyári szélvédö. Papirt is adtak rola.
Fiatal lelkes csapat, profi munka!
Söt, az uj szélvédö miután alig pár nappal a csere után ujra követ kapott(fükasza az M3-on, by autopalya nonprofit) elvégezték a szélvédö javitását, ami azota se repedt tovább, pedig kapott hideget, jeget, meleget.
És mit és hogyan kalibráltak?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
113
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ