Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 19:35:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793638 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
takee
Vendég
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 07:58:09 »

Ráraktam aksira ügyelve a polaritásra  de nemhuzbe retek nincs sehol benne az egr szelep is tiszta szerintem ez okozza a leállásokat meg a rossz vagysemilyen alapjáratot

Ha nem húz be, akkor csere.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 17:25:56 »

Az csere de sajnos van nagyobb baj is az átirásnál közölték a központi nyilvántartóban az autón hitelvan ezért ők nem irják a nevemre most ott tartunk az előző tulajt bezavarom a bankba hogy hozzonegy 0-ás igazolást ő azt monta nemtörölték még a bejegyzést pedig 2005-ben már lejárt a hitele ami hihető is mert azóta már kőrőznék az autót
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 23:18:17 »

Sziasztok!érdeklődnék van-e köztetek autóvillamosságis!Ugyanis már jeleztem hogy szétolvadnak a gyujtótrafóim....egyenlőre megoldódni látszik a probléma!Cseréltem trafót,és a kicsi kondit ami előtte van,az állitólag csak valami szürő.Na mindegy a lényeg !Lehetett-e attól ez a dolog hogy az injektor(zöld) első?hengernél lévő csatlakozójánál és ami alatta van csati,a hengerfejen,(?vizhőfok?barna fehér vezeték)össze voltak cserélve?bár 10 km van azóta az autóban igy nem mondhatok konkrétat de müködik!Illetve ha fel volt cserélve a két csatlakozó akkor miért volt befecskendezés????Vagyis rendesen járt a moci!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2009.10.09 péntek, 06:58:11 »

Sziasztok!érdeklődnék van-e köztetek autóvillamosságis!Ugyanis már jeleztem hogy szétolvadnak a gyujtótrafóim....egyenlőre megoldódni látszik a probléma!Cseréltem trafót,és a kicsi kondit ami előtte van,az állitólag csak valami szürő.Na mindegy a lényeg !Lehetett-e attól ez a dolog hogy az injektor(zöld) első?hengernél lévő csatlakozójánál és ami alatta van csati,a hengerfejen,(?vizhőfok?barna fehér vezeték)össze voltak cserélve?bár 10 km van azóta az autóban igy nem mondhatok konkrétat de müködik!Illetve ha fel volt cserélve a két csatlakozó akkor miért volt befecskendezés????Vagyis rendesen járt a moci!
Az alatta levő a jeladó a vezérműtengely érzékelője.Mivel minden össze van kötve mindennel és az eec a beérkezett jelek alapján dolgozik,nem tartom kizártnak.De azért érdekes...a szerelő megbontotta azt a részt?Mert a jeladó és a fúvókák csatija alapból más színű.Ha igen,akkor megérdemel egy seggberúgást,ha nem akkor meg az autó előző gazdája...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2009.10.09 péntek, 10:44:31 »

Egy kérdés a szenvedésemmel kapcsolatban. Lehet, hogy a vezérlésem halt be?
Ez: http://www.vatera.hu/ford_mondeo_riaszto_es_egyebb_vezerlo_153820079.htm segítene rajtam?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2009.10.10 szombat, 21:16:08 »

Nem tudom, ki van itt elektronyos emberke, de tényleg szeretnék választ, vagy legalább valami útmutatást kapni, merre matassak, ha halott a központizár rendszerem.
Előzőekben már leírtam mindent, amit ki tudtam kukázni a kocsiból és találtam vaterán egy központi egységet, de nem szeretném felesleges kidobni a pénzt rá. Ha van esély. hogy azzal a kütyüvel működésre bírhatom a gyári rendszert, akkor megveszem. Természetesen, nem fogom senkire a felelösséget rádobálni, ha nem az a god, de éppen ezért szeretném leszűkíteni a cserélendő alkatrészek körét.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2009.10.10 szombat, 22:25:11 »

Nem tudom, ki van itt elektronyos emberke, de tényleg szeretnék választ, vagy legalább valami útmutatást kapni, merre matassak, ha halott a központizár rendszerem.
Előzőekben már leírtam mindent, amit ki tudtam kukázni a kocsiból és találtam vaterán egy központi egységet, de nem szeretném felesleges kidobni a pénzt rá. Ha van esély. hogy azzal a kütyüvel működésre bírhatom a gyári rendszert, akkor megveszem. Természetesen, nem fogom senkire a felelösséget rádobálni, ha nem az a god, de éppen ezért szeretném leszűkíteni a cserélendő alkatrészek körét.
Segítségeteket előre is köszönöm!
gyári riasztóm nekem is van,ha kell és ilyen a tiéd is csak megegyezünk az árában.tegyek fel képet?ennél többet nem tudok,mert sosem volt gondom vele,vezérli a központi zárat,felhúzza élesítéskor az ablakokat,belül két érzékelő tartozik hozzá+2 kulcs (egy biztos,talán a másik is megvan...).A távirányítókból az egyik teljesen jó,van egy rossz és egy félig jó...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2009.10.10 szombat, 22:42:29 »

Az eyémben nincs belső érzékelő. dupla záras infrás. Az ablakokat nem tudom, húzta-e eredetileg, mert így került hozzám, kulcsoznom kell, mint egy ladán. Ennek ellenére, nincsenek elkopva a zárak és a kulcsok sem..
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 11:10:57 »

Sajnos van rá esély  szomoru1 a zárrendszer negatív vezérlésű, lehet aki beszerelte "+" vezérlést adott rá és kinyírta a zárvezérlést. Ki kéne kötni az OEM riasztot és a kábeleket helyreállítani gyári állapotra. Utána lehet próbálkozni a Ford riasztómodul cseréjével
Na megvettem a modult. Ha kicseréltem, referálok...
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 12:24:53 »

Az alatta levő a jeladó a vezérműtengely érzékelője.Mivel minden össze van kötve mindennel és az eec a beérkezett jelek alapján dolgozik,nem tartom kizártnak.De azért érdekes...a szerelő megbontotta azt a részt?Mert a jeladó és a fúvókák csatija alapból más színű.Ha igen,akkor megérdemel egy ***berúgást,ha nem akkor meg az autó előző gazdája...
Sziasztok!Mégsem szünt meg a problémám!Már a harmasdik gyujtótrafót fogyassza az autóm 30 km-en belül!  falbav Sajnos többet van vontatva,mint a saját lábán megy!A probléma ugy jelentkezik,hogy kiveri az üzemanyagszivattyú biztijét a motortérben!Ja és mindhárom trafó 1-4-es oldalon olvad szét!Hatvan vonzáskörzetében nem tud valaki egy megbizható autóvillamosságist???Aki végre megmondja miért nyüglődök ennyit az autóval???válaszotok előre is köszönöm!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 13:07:31 »

Sziasztok!Mégsem szünt meg a problémám!Már a harmasdik gyujtótrafót fogyassza az autóm 30 km-en belül!  falbav Sajnos többet van vontatva,mint a saját lábán megy!A probléma ugy jelentkezik,hogy kiveri az üzemanyagszivattyú biztijét a motortérben!Ja és mindhárom trafó 1-4-es oldalon olvad szét!Hatvan vonzáskörzetében nem tud valaki egy megbizható autóvillamosságist???Aki végre megmondja miért nyüglődök ennyit az autóval???válaszotok előre is köszönöm!
Szia!

Most beszéltem a villamossági mágusommal,arra tippel,hogy vagy a gyertyáid zárlatosak,vagy a gyertya kábeleid. 99% ra mondja a hiba eredetét.
Próbáld ki a cserét vagy ha tudsz kérj kölcsön,és nézd meg azzal.
(trafóm még van)

 integet2
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 13:10:18 »

 integet2 A töltést megkell mérni semmiképp nemlehet 14,5v felett ! mert én azt gyanitom túltöltásevan ezt okozhatja hibás dióda de akár a motor karoszéria és az akku közti testkábel is  ! a trafónak ugyanaz a száma mint ami gyárilag bennevolt ? esetleg trafó ügyben tudok segiteni 1db még van ithon
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 18:35:51 »

Szia!

Most beszéltem a villamossági mágusommal,arra tippel,hogy vagy a gyertyáid zárlatosak,vagy a gyertya kábeleid. 99% ra mondja a hiba eredetét.
Próbáld ki a cserét vagy ha tudsz kérj kölcsön,és nézd meg azzal.
(trafóm még van)

 integet2
tehát azt mondod,hogy a gyertyakábel a rossz!köszönöm az infót,megpróbálok utánnajárni!A trafó mit kóstál?postai ut?
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 18:41:15 »

integet2 A töltést megkell mérni semmiképp nemlehet 14,5v felett ! mert én azt gyanitom túltöltásevan ezt okozhatja hibás dióda de akár a motor karoszéria és az akku közti testkábel is  ! a trafónak ugyanaz a száma mint ami gyárilag bennevolt ? esetleg trafó ügyben tudok segiteni 1db még van ithon
állitólag ha túltöltés van kiégne az összes izzóm! És rá is mértek!Állítólag 14,2 a max!tele a hócipőm!megpróbálom az előtted szóló tanácsát megvizsgálni!de ha nem jön be, akkor talán a Te trafód a következő... :rinya:elöre is köszi...Sad
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 19:24:09 »

Sziasztok!Mégsem szünt meg a problémám!Már a harmasdik gyujtótrafót fogyassza az autóm 30 km-en belül!  falbav Sajnos többet van vontatva,mint a saját lábán megy!A probléma ugy jelentkezik,hogy kiveri az üzemanyagszivattyú biztijét a motortérben!Ja és mindhárom trafó 1-4-es oldalon olvad szét!Hatvan vonzáskörzetében nem tud valaki egy megbizható autóvillamosságist???Aki végre megmondja miért nyüglődök ennyit az autóval???válaszotok előre is köszönöm!
Akkor nem zárlatos vagy hibás a szivattyú,ha az megy ki először?Esetleg a vészkapcsolója?(bal láb mellett).A haverom az escortjával évekig szívott,csak nála elakadt a dolog ott,hogy menet közben leállt az autó.Hordta egyik szerelőtől a másikig és senki nem tudta mi van.Aztán egy fordhoz értő szakinál kötött ki,aki megnézte a kapcsolót....zárlatos volt,kicserélte és azóta semmi gondja (ez tavaly volt).
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:22:46 »

tehát azt mondod,hogy a gyertyakábel a rossz!köszönöm az infót,megpróbálok utánnajárni!A trafó mit kóstál?postai ut?
A szaki azt mondja vagy a gyertya vagy a kábel De csak 99%
Továbbra is 8E Postázni akár holnap is tudom integet2
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 22:42:29 »

Megnézem mi lehet ez van pár kábelkötegem
Hali!
Találtam még egy valagra való csatit üresen lógni a vilégítés kapcsoló mögött. holnap dobok képet róluk..
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2009.10.13 kedd, 07:40:35 »

Hali!
Találtam még egy valagra való csatit üresen lógni a vilégítés kapcsoló mögött. holnap dobok képet róluk..

pl.: fényszórómagasság-állítás, műszerfalvilágítás fényerősségének állítása, ablakfűtéskapcsoló csatija, ködlámpavisszajelzők csatija. Ezek vannak ott gyárilag.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2009.10.13 kedd, 09:02:57 »

tehát azt mondod,hogy a gyertyakábel a rossz!köszönöm az infót,megpróbálok utánnajárni!A trafó mit kóstál?postai ut?

Mindent cserélj ki egyből! Gyertya, gyújtáskábel, trafó(persze gyárira)! És nézesd meg, hogy az AC felé nincs e vmi zárlat!
Nekem is gyakran kiment az AC biztije. Odaléptem egy kövéret, és már állt is félre a kocsi. Sajna nem találtam meg a hibát.
Volt egy generátor hiba, azt hittem, hogy attól volt, de a hiba később visszajött....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2009.10.13 kedd, 09:04:32 »

pl.: fényszórómagasság-állítás, műszerfalvilágítás fényerősségének állítása, ablakfűtéskapcsoló csatija, ködlámpavisszajelzők csatija. Ezek vannak ott gyárilag.
Az a szép, hogy ezek mind be vannak kötve. gyári csatik ezek is, szépen sorba bevonulnak ezek is a gyári kötegbe...
Naplózva
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #220 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:51:47 »

 integet2
Sziasztok!
1
Nekem mk1 94 2.0 ghia mondim van, a riasztóval van egy kis gondom, tavaly télen kezdte, h csak ugy beriasztott amikor kedve tartotta akkor. Olvastam itt, h lehet az akksi v a kettős zár hibája. Az  akksit kicseréltem de a hiba nem szűnt meg, a tél elmúlt jött a jo idő és megjavult a riasztó. Ma az egész napos eső és a hideg miatt ujra rájött h riasztózik egy kicsit, falbav de most nem tom mi tévő legyek?.
2
A kipörgésgátlóm sem műkszik azzal mit lehet kezdeni?
Még egy kérdés, hány fokos termosztátot szoktatok használni?
Köszönöm a választ worship
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:53:08 »

Még egy kérdés, hány fokos termosztátot szoktatok használni?
Köszönöm a választ worship
Én csak ezt tudom, ez 92°C.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2009.10.13 kedd, 21:02:00 »

integet2
Sziasztok!
1
Nekem mk1 94 2.0 ghia mondim van, a riasztóval van egy kis gondom, tavaly télen kezdte, h csak ugy beriasztott amikor kedve tartotta akkor. Olvastam itt, h lehet az akksi v a kettős zár hibája. Az  akksit kicseréltem de a hiba nem szűnt meg, a tél elmúlt jött a jo idő és megjavult a riasztó. Ma az egész napos eső és a hideg miatt ujra rájött h riasztózik egy kicsit, falbav de most nem tom mi tévő legyek?.
Párás időtől szokott rosszalkodni a központi zár.
Ajtókban a közponizár motorjainak a csatlakozóit kontaktsprével (akár wd40) be kell áztatni.
Még egy kérdés, hány fokos termosztátot szoktatok használni?
Köszönöm a választ worship
Van 92' és 88'
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #223 Dátum: 2009.10.13 kedd, 21:07:02 »

az ajtókárpitokat le kellene bontanom ahhoz, h befújjam a zár érzékelőit?
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2009.10.13 kedd, 21:09:23 »

az ajtókárpitokat le kellene bontanom ahhoz, h befújjam a zár érzékelőit?

A zár érzékelőihez igen. Amit Mobidik mond, az az ajtó és a kasztni közötti átvezetőrész csatija. Óra járásától ellenkező irányba megcsavarod, és szétjön. WD40 kell neki bőségesen, és remény a csodában.  vigyor3
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2009.10.14 szerda, 07:20:09 »

Mindent cserélj ki egyből! Gyertya, gyújtáskábel, trafó(persze gyárira)! És nézesd meg, hogy az AC felé nincs e vmi zárlat!
Nekem is gyakran kiment az AC biztije. Odaléptem egy kövéret, és már állt is félre a kocsi. Sajna nem találtam meg a hibát.
Volt egy generátor hiba, azt hittem, hogy attól volt, de a hiba később visszajött....
Szia!Volt sérülve az autód?esetleg valami kósza kábel,amit a kasznis vághatott el?Én is teljesen tanácstalan vagyok,mintahogy többen ti is a fórumon!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2009.10.14 szerda, 11:34:27 »

Van 92' és 88'
Csak erdeklodes kepp irok most ezugyben! Honnan tudom, hogy milyen van benne (termosztat), es hogy egyaltalan mukodik-e, melyiket ajanljatok? Kicsit feltuno nekem, hogy nalam az uzemi homerseklet elerese eleg sok idobe telik, pontos erteket nem tudok mondani, de kb. 15 perc is kell talan, nem tudom, mi a normalis, de faterom 6 eves Fiat Albeaja kb. 3 perc alatt bemelegszik  wow1
Lehet eldobta magat, es vmi miatt folyamatosan nyitva van???
Koszi
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2009.10.14 szerda, 11:38:48 »

Csak erdeklodes kepp irok most ezugyben! Honnan tudom, hogy milyen van benne (termosztat), es hogy egyaltalan mukodik-e, melyiket ajanljatok? Kicsit feltuno nekem, hogy nalam az uzemi homerseklet elerese eleg sok idobe telik, pontos erteket nem tudok mondani, de kb. 15 perc is kell talan, nem tudom, mi a normalis, de faterom 6 eves Fiat Albeaja kb. 3 perc alatt bemelegszik  wow1
Lehet eldobta magat, es vmi miatt folyamatosan nyitva van???
Koszi

A termosztát elég fogyó cucc a Mondeonál szerencsére olcsó betétes a ház. 2km alatt üzemmelegnek kéne lenni a motornak és az utastér befűtve. Mostanában sok baj volt a Motorcraft termosztátokkal Birnerbe vegyél inkább Gates 88C os termosztátot és azt építsd be. (1-2 évet bír csak a termosztát utána kiakad és nincs fűtés)
Naplózva
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #228 Dátum: 2009.10.14 szerda, 17:22:31 »

 wave
nekem még hidegben a klíma is gatyázik, nem kapcsol be. Lehet vele vmit kezdeni?
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2009.10.14 szerda, 19:41:13 »

A termosztát engem is megszivatott...
Csak nekem nem nyitva akadt ki, hanem zárva ragadt be. Ez a rövid utakon nem tűnt fel. De amikor neki indultam a nagy Pestnek az autópálya végén már egész magas volt a vízhőfok a műszerfal szerint, valójában, meg még magasabb. Abban a pillanatban megállt a motor, amikor benyomtam a kuplungot.
Hengerfej rotty...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2009.10.14 szerda, 19:44:14 »

A gondom nem oldódott meg a központi zárral. Megjött ma a másik központi vezérlő. Kitéptem a postás kezéből és rohantam a vashoz....
Átdugdostam a csatikat...
Mint ha nem csináltam volna semmit. Vagy ez a vezérlő is hulla, vagy valami más galiba van... Sad
Naplózva
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #231 Dátum: 2009.10.14 szerda, 19:56:37 »

én megkínáltam wd40- nel a központizár motor csatlakozóit és most várom a csodát, reggel óta még nem riasztott remélem ennyi volt a probléma
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2009.10.14 szerda, 20:08:00 »

wave
nekem még hidegben a klíma is gatyázik, nem kapcsol be. Lehet vele vmit kezdeni?
ha manuális klímád van,ne csodálkozz rajta mert nem kapcsol be.olyan 4 fokig működik,az alatt már nem kapcsol,gyárilag ilyen.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2009.10.14 szerda, 20:12:28 »

Ismét lemerült a legutóbb kicserélt akksim...szívás.Lemértem,a generátor szépen tölt,de álló helyzetben 0,7 A a fogyás...kicsit sok,csak az óra,a riasztó és a rádió megy,azok meg nem esznek ennyit....a lányom sírva fakadt,amikor a világba kiáltottam a fájdalmam hogy felrobbantom...(apuuuu,a mi autónkat neee!!!!)
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2009.10.14 szerda, 20:17:02 »

Ismét lemerült a legutóbb kicserélt akksim...szívás.Lemértem,a generátor szépen tölt,de álló helyzetben 0,7 A a fogyás...kicsit sok,csak az óra,a riasztó és a rádió megy,azok meg nem esznek ennyit....a lányom sírva fakadt,amikor a világba kiáltottam a fájdalmam hogy felrobbantom...(apuuuu,a mi autónkat neee!!!!)
Vedd ki egyesével a biztosítékokat, miközben méred a fogyást.
Ahol nincs változás az OK. Ahol van, ott kell tovább kutakodni.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2009.10.14 szerda, 20:51:11 »

Vedd ki egyesével a biztosítékokat, miközben méred a fogyást.
Ahol nincs változás az OK. Ahol van, ott kell tovább kutakodni.
na,pont ezt csináltam egész délután...az eredmény egy nagy nulla...a riasztó gyanús,mert utólag beszerelt és a múltban már szórakozott...(az önhatalmúlag végrehajtott ki-be kapcsolást értem alatta...) és még ez volt az,amit nem néztem,mert az esőben nem volt kedvem a középkonzolt szétszedni.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 11:07:38 »

Újabb felfedezést tettem. A központizár modul mögött van 3 csatlakozó aljzat, megtermett kanócokkal. Ezekben sincs csatlakozó és a környéken sem látok abba bele valót. Na az vajon miiii?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 12:54:36 »

na,megoldódott a rejtély...hogy az a ...... gun
a csomagtér ajtó zárjában levő fiszemfaszomnyi kapcsoló nem kapcsolt,csak időszakosan...a zár mozgó műanyag része kikopott és a lecsukáskor hol kikapcsolta a csomagtér világítást,hol nem.tegnap amikor néztem,akkor éppen kapcsolt,ma meg nem....most kikötöttem az egészet,majd kicserélem.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:37:34 »

Sziasztok.

Késön vettem észre a külön topikot a problémámmal.
Mikor nyomom a féket, vagy indexelek akkor a ködlámpa visszalelző is világít. Hol lehet a probléma?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:39:53 »

Hátsó lámpa panel testelése hibádzik...
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:43:50 »

Hátsó lámpa panel testelése hibádzik...

Jobb-Bal?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:50:51 »

Jobb-Bal?
Nézd meg mindkettőt.
Esetleg az egyik csatiját vedd le (ez egyszerű) és próba. Ha nem csinálja lehúzott csatival, nyertél.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:51:19 »

Jobb-Bal?
Nem árt ha kikapod mindkettőt, puczenold meg meg az általános csodaszer....WD40..
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 14:59:38 »

Nem árt ha kikapod mindkettőt, puczenold meg meg az általános csodaszer....WD40..

OK! Kösz mindkettőtöknek.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 15:51:47 »

na,megoldódott a rejtély...hogy az a ...... gun
a csomagtér ajtó zárjában levő fiszemfaszomnyi kapcsoló nem kapcsolt,csak időszakosan...a zár mozgó műanyag része kikopott és a lecsukáskor hol kikapcsolta a csomagtér világítást,hol nem.tegnap amikor néztem,akkor éppen kapcsolt,ma meg nem....most kikötöttem az egészet,majd kicserélem.

melegíts a pöcök végére egy kis zsugorcső darabot és jó lesz
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 15:54:41 »

Újabb felfedezést tettem. A központizár modul mögött van 3 csatlakozó aljzat, megtermett kanócokkal. Ezekben sincs csatlakozó és a környéken sem látok abba bele valót. Na az vajon miiii?

Index bal, index jobb villogtatás riasztó élesítéskor - sima fehér relé kell bele mint a belső világításé. (nélküle is van riasztó csak nem villant) A barna helyre az ülésfűtés reléje kerül. Gyújtásra lesz villany az ülés alatti csatikban - lásd ülésfűtés beépítése cikkem. Egyébként ez a relé foglalat megvan a CLX ekbe is csak eldugva és rászigetelve a kábelkötegre 1 napig kerestem anno.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 17:52:44 »

melegíts a pöcök végére egy kis zsugorcső darabot és jó lesz
Nem kínlódok vele,ott a másik zár kábellel,beteszem azt.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2009.10.16 péntek, 08:44:07 »

Szia!Volt sérülve az autód?esetleg valami kósza kábel,amit a kasznis vághatott el?Én is teljesen tanácstalan vagyok,mintahogy többen ti is a fórumon!

A bal elejébe belejöttek, de kábelt nem vágott el kasznis, mert együtt csináltuk. De attól még lehet, hogy ettől sérült vmi kábel...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
keresze
Vendég
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2009.10.16 péntek, 12:24:40 »

tehát azt mondod,hogy a gyertyakábel a rossz!köszönöm az infót,megpróbálok utánnajárni!A trafó mit kóstál?postai ut?

Ha neked, vagy valaki másnak szüksége van egy gyári gyújtókábel kötegre (első+hátsó sori) akkor keressetek meg.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2009.10.16 péntek, 18:52:18 »

Ha neked, vagy valaki másnak szüksége van egy gyári gyújtókábel kötegre (első+hátsó sori) akkor keressetek meg.
Köszünöm,de ugy néz ki,hogy a villamosságis vett gyáriakat,mielőtt szólt volna!Még trafó hiányom van,de már uton van az is!Köszönöm Mindenki segitségét!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.