Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 20:31:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793655 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #300 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 13:54:39 »

Vagy kipucsított a K1 es relé,vagy elszállt az F29 es bizti.Motortérben bal oldalon az akku környékén...... Roll Eyes mk1 en nem tom biztosan hol van a biztidoboz.
Viszont ha a bizti szállt el,akkor  csere előtt ellenőrizni kell zárlatra a fűtést,mert az 1  30Aes bizti.Az csak úgy magától nem megy el kapálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:16:07 »

Viszont ha a bizti szállt el,akkor  csere előtt ellenőrizni kell zárlatra a fűtést,mert az 1  30Aes bizti.Az csak úgy magától nem megy el kapálni.

Köszönöm!
Ez érdekes,mert mostanában a fűtés/hűtés a kapcsoló csak a 4-es fokozatban hajlandó működni...
Talán van valami összefüggés ebben?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:27:20 »

Köszönöm!
Ez érdekes,mert mostanában a fűtés/hűtés a kapcsoló csak a 4-es fokozatban hajlandó működni...
Talán van valami összefüggés ebben?
jellegzetes hibája az ellenállás létra szétégésének.azt megnézted?kesztyűtartót kihúzod és ott van a ventillátor mellett.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:28:02 »

Köszönöm!
Ez érdekes,mert mostanában a fűtés/hűtés a kapcsoló csak a 4-es fokozatban hajlandó működni...
Talán van valami összefüggés ebben?
Nincs összefüggés.
A ventillátorod egy elégett hőbiztosíték miatt nem megy.
Ez a fűtőmotor mellett van, és egy sokpólusú csati megy rá.
Így néz ki
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 15:30:24 »

Nincs összefüggés.
A ventillátorod egy elégett hőbiztosíték miatt nem megy.
Ez a fűtőmotor mellett van, és egy sokpólusú csati megy rá.
Így néz ki

Hálás köszönet,amint lehet megnézem.  worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 15:40:58 »

Nincs összefüggés.
A ventillátorod egy elégett hőbiztosíték miatt nem megy.
Ez a fűtőmotor mellett van, és egy sokpólusú csati megy rá.
Így néz ki
na pont ezt írtam...
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 17:48:26 »

na pont ezt írtam...
Köszi neked is a gyors választ  worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 19:38:23 »

na pont ezt írtam...
másodpercre akkor, mikor én...  wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 19:49:13 »

másodpercre akkor, mikor én...  wave
hopsz,az időt nem is néztem....tényleg.Bár minden hibafeltárás ilyen gyors lenne...az utóbbi két napban olyan szinten szarakszik a fordulatom,hogy lassan kezd életveszély lenni...nemrég írtam,hogy a szabályozás egyszer-mondjuk 2. fokozatban-80 km/h-nál történt.Aztán egyszercsak eltűnt...utána beállt kb. 90km/h-ra.Tegnap 70-nél előkerült megint,aztán majdnem beledurrantam egy parkoló autóba,mert gyorsításkor 60-nál leszabályzott...mégegyszer,ez 2. fokozatban.Mi a bánat van?Kitakarítottam a csatlakozót,a jeladót egyszer cseréltem,de semmi nem változott.Ja,a hideg alapjárat is haldoklik,indítás után leesik,ha gázt adok akkor meg leáll,fel se pörög.Már azt sem tudom,hogy összefüggésben vannak-e,mert az alapjárattal évek óta nem volt gondom.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 21:15:38 »

hopsz,az időt nem is néztem....tényleg.Bár minden hibafeltárás ilyen gyors lenne...az utóbbi két napban olyan szinten szfhakszik a fordulatom,hogy lassan kezd életveszély lenni...nemrég írtam,hogy a szabályozás egyszer-mondjuk 2. fokozatban-80 km/h-nál történt.Aztán egyszercsak eltűnt...utána beállt kb. 90km/h-ra.Tegnap 70-nél előkerült megint,aztán majdnem beledurrantam egy parkoló autóba,mert gyorsításkor 60-nál leszabályzott...mégegyszer,ez 2. fokozatban.Mi a bánat van?Kitakarítottam a csatlakozót,a jeladót egyszer cseréltem,de semmi nem változott.Ja,a hideg alapjárat is haldoklik,indítás után leesik,ha gázt adok akkor meg leáll,fel se pörög.Már azt sem tudom,hogy összefüggésben vannak-e,mert az alapjárattal évek óta nem volt gondom.
Szerintem nem leszabájzás az. Valami nagyon nem frankó.Vannak nálam sokkal szakavatottabb emberek itt, de szerintem más lesz itt a gond. Vagy az üzemanyag ellátásoddal, vagy a levegővel. Lehet hülyeséget beszélek, de józan paraszti ésszel nekem ez jutott eszembe ezekről a tünetekről...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 21:47:02 »

Szerintem nem leszabájzás az. Valami nagyon nem frankó.Vannak nálam sokkal szakavatottabb emberek itt, de szerintem más lesz itt a gond. Vagy az üzemanyag ellátásoddal, vagy a levegővel. Lehet hülyeséget beszélek, de józan paraszti ésszel nekem ez jutott eszembe ezekről a tünetekről...
Nem hiszem,mert akkor amúgy se menne.Gyorsítás,lassítás semmi gond.Se rángatás,se fulladás.Nagyon nem jött ez most jól a lehetséges eladás előtt.Még arra gondolok,hogy valami beázott.sajnos ilyen volt máskor is és az elmúlt egy hétben eső volt...nézek bontóban csak olyan kábelt,amin a ford. mérő szakasza is rajta van,aztán kicserélem.Ha nem változik,akkor keresek tovább.A benzinszűrő elduguláskor is van hasonló,de az nem régi,nem hiszem,hogy eldugult volna.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 22:15:23 »

Nem hiszem,mert akkor amúgy se menne.Gyorsítás,lassítás semmi gond.Se rángatás,se fulladás.Nagyon nem jött ez most jól a lehetséges eladás előtt.Még arra gondolok,hogy valami beázott.sajnos ilyen volt máskor is és az elmúlt egy hétben eső volt...nézek bontóban csak olyan kábelt,amin a ford. mérő szakasza is rajta van,aztán kicserélem.Ha nem változik,akkor keresek tovább.A benzinszűrő elduguláskor is van hasonló,de az nem régi,nem hiszem,hogy eldugult volna.
Szia!Bocsi csak amatőr szinten szólok bele!Sajnos nekem is volt ilyen esetem,de nekem akkor amikor rázós,göröngyös uton jártam:::. falbav,leállt,nem indult össze vissza szabájozgatott! gun De ahogy jött a bibi,ugy el is tünt!A kábelköteged esetleg valahol nem zárlatos?jeladó után,vagy testkábel a müszerfalnál,vagy a motornál???Kontakhiba a müszerfalban?vagy szorul az óra(akad,kopott)?piszok,pára ment bele?
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 23:07:58 »

Szia!Bocsi csak amatőr szinten szólok bele!Sajnos nekem is volt ilyen esetem,de nekem akkor amikor rázós,göröngyös uton jártam:::. falbav,leállt,nem indult össze vissza szabájozgatott! gun De ahogy jött a bibi,ugy el is tünt!A kábelköteged esetleg valahol nem zárlatos?jeladó után,vagy testkábel a müszerfalnál,vagy a motornál???Kontakhiba a müszerfalban?vagy szorul az óra(akad,kopott)?piszok,pára ment bele?
nem hiszem,hogy a műszerfal lenne a hibás,mert az órát ill. az egész műszerfalat kicseréltem és akkor is ugyanez volt.a kábel gyanús,mert egyszer már tuti megbolygatták az egészet.azért is akarom azt a szakaszt cserélni,de a kibontott kötegben még megnézem,hogy konkrétan mit is kellene cserélni,hogy egyáltalán mennyire macerás.Az a furcsa,hogy az óra már jó ideje-lassan több mint egy éve-ilyen viszont a szabályzással ill. semmi mással nem volt gond.Most viszont a kuplungcsere miatt pont a jeladó kábele meg lett mozgatva és gyanítom,hogy valahol valami zárlatot v. testet kaphat.Fusim is a mondeo talin erre tippelt,de eddig halogattam a cserét mert a mutató ugrálásán kívül nem volt más.Viszont most,hogy padlógáznál már akkor leszabályoz,amikor nem várom,kicsit veszélyes....
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.30 péntek, 07:48:59 írta misi107 » Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2009.10.30 péntek, 18:45:13 »

2 jeladó van az alsó a mutató, a felső az ECU nak adja a jelet. Kábelkötegek rendben vannak a géptérbe - szigetelés pereghet?

köszi az infót! holnap megnézen és remélen sikerül! viszont lenne még egy gondom: az üzemanyag szintjelzőm megbolondult. eddig legalább mutatott valamit minden beindításnál mást de most már vége van. teletankoltam és nem akar mozdulni a mutató pedig már több mint 350km-t mentem. létezik hogy ki van kopva az úszó?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2009.10.30 péntek, 18:53:55 »

köszi az infót! holnap megnézen és remélen sikerül! viszont lenne még egy gondom: az üzemanyag szintjelzőm megbolondult. eddig legalább mutatott valamit minden beindításnál mást de most már vége van. teletankoltam és nem akar mozdulni a mutató pedig már több mint 350km-t mentem. létezik hogy ki van kopva az úszó?


Tankjeladót meg kell nézni. A hátsó ülés alatt van egy gumifedél alatta a jeladó+AC beépítve.  Lépések: A motortérbe az injektorok mellett van egy autószelep ott elengeded az üzemanyagnyomást - benyomod a szelepet és felfogod a kifolyó benzint - rongy is elég nem jön sok. Az ülés alatt a csöveket alul a pöcköket benyomva ki lehet húzni a tankjeladó+AC egységből. Nem árt előtte levegővel kifújni a környéket és némi csavarlazítót elfújni. Felitatod az üzemanyagot, félrehajtod a csöveket. A gyűrűt fa, gumi, műanyag szerszámokkal kocogtatva elforgatva kiszerelhető az egység. Uszód lehet lyukas vagy felakadt esetleg a jeladó csúszka megkopott.
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2009.10.30 péntek, 18:58:28 »

Tankjeladót meg kell nézni. A hátsó ülés alatt van egy gumifedél alatta a jeladó+AC beépítve.  Lépések: A motortérbe az injektorok mellett van egy autószelep ott elengeded az üzemanyagnyomást - benyomod a szelepet és felfogod a kifolyó benzint - rongy is elég nem jön sok. Az ülés alatt a csöveket alul a pöcköket benyomva ki lehet húzni a tankjeladó+AC egységből. Nem árt előtte levegővel kifújni a környéket és némi csavarlazítót elfújni. Felitatod az üzemanyagot, félrehajtod a csöveket. A gyűrűt fa, gumi, műanyag szerszámokkal kocogtatva elforgatva kiszerelhető az egység. Uszód lehet lyukas vagy felakadt esetleg a jeladó csúszka megkopott.

ha cserés az kb mennyibe fájna?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:11:24 »

ha cserés az kb mennyibe fájna?

Ha nincs fedcompod egy bontott sima elég lesz - a hirdetések között Styleair árul 1 et - Mk2 de jó lesz MKI be is írj neki privát üzenetet asszem 5-10ezer Ft
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:20:20 »

Ha nincs fedcompod egy bontott sima elég lesz - a hirdetések között Styleair árul 1 et - Mk2 de jó lesz MKI be is írj neki privát üzenetet asszem 5-10ezer Ft

Köszi!
Még lenne egy kérdésem ha nem nagy gond. egy MK2-es mondeonk van vagyis anyáméknak és nem kapcsol be a hűtő. a blokk és a kiegyenlítő tartály forró a hűtő viszont nem. a termosztát ki van cserélve meg az érzékelő is. ja és a mutató viszont normál hőt jelez. 
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:26:02 »

Köszi!
Még lenne egy kérdésem ha nem nagy gond. egy MK2-es mondeonk van vagyis anyáméknak és nem kapcsol be a hűtő. a blokk és a kiegyenlítő tartály forró a hűtő viszont nem. a termosztát ki van cserélve meg az érzékelő is. ja és a mutató viszont normál hőt jelez. 

Klima van? Motortéri biztitáblában van egy relé és biztosíték - lásd kezelésit. Akkutöltővel ki kéne próbálni a ventit működik-e rákapcsolt feszültséggel. Esetleg szakadt az előtét-ellenállás - lent a venti keretbe van - 0.1 Ohm kb ha jó.
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:33:23 »

Klima van? Motortéri biztitáblában van egy relé és biztosíték - lásd kezelésit. Akkutöltővel ki kéne próbálni a ventit működik-e rákapcsolt feszültséggel. Esetleg szakadt az előtét-ellenállás - lent a venti keretbe van - 0.1 Ohm kb ha jó.
Van benne klíma. a ventillátor működik mert ha leveszem a gombárol a csatlakozót akkor beindul
ha a relét megcserélem akkor elméletebe működnie kéne?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:44:26 »

ha cserés az kb mennyibe fájna?
HA veszel tőlem,akkor 5e+posta.Mondjuk 6e.1.8 benzin,95.12. hó,bármelyik fedcomp nélküli négyhengeresbe jó kivéve dízel.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.30 péntek, 19:47:20 írta misi107 » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:46:21 »

Beszarok...ma megint szaladgáltam az autóval és megint nincs leszabályzás...hétfőn megyek komplett kábelkötegért,megnézzük,hogy jó-e és kicserélem mindenestül...és várom a csodát...
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2009.10.30 péntek, 20:01:20 »

HA veszel tőlem,akkor 5e+posta.Mondjuk 6e.1.8 benzin,95.12. hó,bármelyik fedcomp nélküli négyhengeresbe jó kivéve dízel.
Holnap megnézem és ha csere akkor írok! Köszi!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2009.10.30 péntek, 20:22:29 »

Van benne klíma. a ventillátor működik mert ha leveszem a gombárol a csatlakozót akkor beindul
ha a relét megcserélem akkor elméletebe működnie kéne?


Klimát bekapcsolva kb 20 másodperc után a ventinek forognia kell - ha nem indul akkor az ellenállás halott
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2009.10.30 péntek, 20:30:55 »

Klimát bekapcsolva kb 20 másodperc után a ventinek forognia kell - ha nem indul akkor az ellenállás halott

el is indul a venti. de akkor is csak a henger és a kiegyenlítő között forog a víz
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2009.10.30 péntek, 20:56:48 »

el is indul a venti. de akkor is csak a henger és a kiegyenlítő között forog a víz


A venti télen csak nagyon nagy városi dugóban kapcsol be. Ha a víz nem melegszik túl akkor rendben is lehet. Nyáron hogy működött az autó - mindig hideg volt a motor?
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:05:47 »

A venti télen csak nagyon nagy városi dugóban kapcsol be. Ha a víz nem melegszik túl akkor rendben is lehet. Nyáron hogy működött az autó - mindig hideg volt a motor?

A motor meleg volt a kiegyenlítőt nem tudtad megérinteni mert annyira forró volt. akkor tűnt fel amikor jöttünk haza és érdekes szagot lehetett érezni ami a tartálytól jött mivel forró volt benne a víz. Az én mondeomnál viszont a tartály hideg ugyan olyan hosszú út után. lehetségesnek tartom hogy nem kap jelet hogy nyisson a termosztát de a jeledó most lett cserélve pont emiatt
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:15:08 »

nem hiszem,hogy a műszerfal lenne a hibás,mert az órát ill. az egész műszerfalat kicseréltem és akkor is ugyanez volt.a kábel gyanús,mert egyszer már tuti megbolygatták az egészet.azért is akarom azt a szakaszt cserélni,de a kibontott kötegben még megnézem,hogy konkrétan mit is kellene cserélni,hogy egyáltalán mennyire macerás.Az a furcsa,hogy az óra már jó ideje-lassan több mint egy éve-ilyen viszont a szabályzással ill. semmi mással nem volt gond.Most viszont a kuplungcsere miatt pont a jeladó kábele meg lett mozgatva és gyanítom,hogy valahol valami zárlatot v. testet kaphat.Fusim is a mondeo talin erre tippelt,de eddig halogattam a cserét mert a mutató ugrálásán kívül nem volt más.Viszont most,hogy padlógáznál már akkor leszabályoz,amikor nem várom,kicsit veszélyes....
Szia!Nekem konkrétan a főtengelyjeladótól a komputerig lett kicserélve a vezeték!Kb.1,5 m volt!azon 10 cm volt összesen a szigetelés!illetve,ha már a vezetékkötegben kóvályogsz,nem árt ha a hütő,és a trafó környékét is megnézed!Én mikor a sajátom megláttam lehidaltam!Csoda,hogy nem égett le az autó!Üdv:Jenő
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:13:32 »

Szia!Nekem konkrétan a főtengelyjeladótól a komputerig lett kicserélve a vezeték!Kb.1,5 m volt!azon 10 cm volt összesen a szigetelés!illetve,ha már a vezetékkötegben kóvályogsz,nem árt ha a hütő,és a trafó környékét is megnézed!Én mikor a sajátom megláttam lehidaltam!Csoda,hogy nem égett le az autó!Üdv:Jenő
Ne aggódj,tudom....ma néztem szét,a vezérlőig van kábel,a hűtőé még nincs,de rajta vagyok.Ha minden jól megy jövő héten cserélem....
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2009.10.30 péntek, 22:45:40 »

A motor meleg volt a kiegyenlítőt nem tudtad megérinteni mert annyira forró volt. akkor tűnt fel amikor jöttünk haza és érdekes szagot lehetett érezni ami a tartálytól jött mivel forró volt benne a víz. Az én mondeomnál viszont a tartály hideg ugyan olyan hosszú út után. lehetségesnek tartom hogy nem kap jelet hogy nyisson a termosztát de a jeledó most lett cserélve pont emiatt


Termosztát mechanikus nem kell jel neki - bimetál mozgatja melegre. Lehet gyári hibás vegyél bele gates 88C ost
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2009.10.31 szombat, 11:58:25 »

Az altalanos kerdesek temaban irta misi107: "Ja,ami viszont többünknél előfordult,hogy néha rejtélyes módon elmegy a világítás.Aztán megjavul." Na, sajna nalam is ez megy egy ideje...A bal oldali. Korulneztem, sztem kontakt vagy testhiba lehet, mert ha nagyot fekezek, vagy katyuba megyek egyszer vilagit, egyszer elalszik. Viszont mar mindent megneztem, es minden okenak tunik. Esetleg valakinek van valami otlete? Koszi!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2009.10.31 szombat, 12:54:07 »

Az altalanos kerdesek temaban irta misi107: "Ja,ami viszont többünknél előfordult,hogy néha rejtélyes módon elmegy a világítás.Aztán megjavul." Na, sajna nalam is ez megy egy ideje...A bal oldali. Korulneztem, sztem kontakt vagy testhiba lehet, mert ha nagyot fekezek, vagy katyuba megyek egyszer vilagit, egyszer elalszik. Viszont mar mindent megneztem, es minden okenak tunik. Esetleg valakinek van valami otlete? Koszi!
ha jól emlékszem,erre még nem jött rá senki....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2009.10.31 szombat, 12:55:16 »

ilyen nekem is van
levettem a takaró műanyagot és így működik normálisan
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2009.10.31 szombat, 13:59:21 »

Az altalanos kerdesek temaban irta misi107: "Ja,ami viszont többünknél előfordult,hogy néha rejtélyes módon elmegy a világítás.Aztán megjavul." Na, sajna nalam is ez megy egy ideje...A bal oldali. Korulneztem, sztem kontakt vagy testhiba lehet, mert ha nagyot fekezek, vagy katyuba megyek egyszer vilagit, egyszer elalszik. Viszont mar mindent megneztem, es minden okenak tunik. Esetleg valakinek van valami otlete? Koszi!
hasonló volt nekem is!Ha jól emlékszem akkor az izzó hőjétőlkilágyult a csuszósarum!Összébbnyontam és oké,illetve mégegy !Nekem például a rugós biztositó ami befogja az izzót,az is el volt gyengülve!Neked más is lehet...Zárójelben jegyezném meg,hogy jobboldalon is jártam igy,de ott ugy szakadt el az izzószál,hogy amikor kivettem kimérni jó volt.....1 hét sziv****s után mégegyszer ki,megkocogtattam és lám wow1 ..:csoda:el volt szakadva a szál!De ez csak személyes tapasztalat!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2009.10.31 szombat, 14:11:52 »

hasonló volt nekem is!Ha jól emlékszem akkor az izzó hőjétőlkilágyult a csuszósarum!Összébbnyontam és oké,illetve mégegy !Nekem például a rugós biztositó ami befogja az izzót,az is el volt gyengülve!Neked más is lehet...Zárójelben jegyezném meg,hogy jobboldalon is jártam igy,de ott ugy szakadt el az izzószál,hogy amikor kivettem kimérni jó volt.....1 hét sziv****s után mégegyszer ki,megkocogtattam és lám wow1 ..:csoda:el volt szakadva a szál!De ez csak személyes tapasztalat!
nálam a kapcsoló volt gyanús,de aztán visszaállt magától és többet nem volt gond vele.szóval azt hiszem ez belefért ebbe a kategóriába (típushiba) csak az ok volt más és más.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2009.10.31 szombat, 14:20:42 »

Az altalanos kerdesek temaban irta misi107: "Ja,ami viszont többünknél előfordult,hogy néha rejtélyes módon elmegy a világítás.Aztán megjavul." Na, sajna nalam is ez megy egy ideje...A bal oldali. Korulneztem, sztem kontakt vagy testhiba lehet, mert ha nagyot fekezek, vagy katyuba megyek egyszer vilagit, egyszer elalszik. Viszont mar mindent megneztem, es minden okenak tunik. Esetleg valakinek van valami otlete? Koszi!

Még céges volt a kocsim, garanciás akkor küldtek egy levelet Ford-ék, hogy keressek fel egy Ford szervizt, mert a világításkapcsolót ki kell cserélni. Szóval volt egy visszahívás a világításkapcsoló miatt !!! Egyszer elsötétedett minden ki-be kapcs és jó lett, 1x jelentkezett a hiba. Szerezz egy bontott 95ös kapcsolót, ha a gyári 93as van benne.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2009.10.31 szombat, 14:48:32 »

Még céges volt a kocsim, garanciás akkor küldtek egy levelet Ford-ék, hogy keressek fel egy Ford szervizt, mert a világításkapcsolót ki kell cserélni. Szóval volt egy visszahívás a világításkapcsoló miatt !!! Egyszer elsötétedett minden ki-be kapcs és jó lett, 1x jelentkezett a hiba. Szerezz egy bontott 95ös kapcsolót, ha a gyári 93as van benne.
nekem a 95-ös csinálta ezt....de érdekes,mert nem olvastam erről sehol.mindig lehet tanulni fusim mestertől!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2009.10.31 szombat, 19:26:44 »

Jah igen mig elnem felejtem,a kocsit kulcsal nyitom zarom de mostanabban nagyon sokat kell xarakodjak hogy kinyisam ,most a kulcsal van a baj vagy a zaral hoza fogni meg nem mertem nehogy elxarjam ,de ez igy megyen mar v.4-5 honapja [meg jon a hideg]de addig jo volt mind 3 kulcsom csak 1Xmar csak 1 kulcs nyitota,tobszor oda adtam a kocsit a fiamnak az meg nem tudta kinyitni meg a jobb oldalon sem.udv.Gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2009.10.31 szombat, 19:39:16 »

Ha nem immos a kulcs tudsz hozzá olcsón másoltatni
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2009.10.31 szombat, 19:53:03 »

Jah igen mig elnem felejtem,a kocsit kulcsal nyitom zarom de mostanabban nagyon sokat kell xarakodjak hogy kinyisam ,most a kulcsal van a baj vagy a zaral hoza fogni meg nem mertem nehogy elxarjam ,de ez igy megyen mar v.4-5 honapja [meg jon a hideg]de addig jo volt mind 3 kulcsom csak 1Xmar csak 1 kulcs nyitota,tobszor oda adtam a kocsit a fiamnak az meg nem tudta kinyitni meg a jobb oldalon sem.udv.Gyulaba.

Zármosás körbe féktisztító kompresszorlevegő, ha nem jön be zárcsere körbe + gyújtás + kesztyűtartó vagy átlamellázod az egészet van felújítókészlet is. Esetleg távos riasztó beszerel
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 11:33:16 »

Zármosás körbe féktisztító kompresszorlevegő, ha nem jön be zárcsere körbe + gyújtás + kesztyűtartó vagy átlamellázod az egészet van felújítókészlet is. Esetleg távos riasztó beszerel
Koszi szepen,mennyibe kerul 1 felujitokeszlet,neztem a cromax-nal de nem tanaltam,a tavos riasztoval meg, varok nem tudom meddig birja a vas meg,mert a regi tulaj nem vigyazott ra,mar nagyon sokat koltotem ra,pedig mar nagyon sok mindent en cserelek.udv;gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 11:47:42 »

Koszi szepen,mennyibe kerul 1 felujitokeszlet,neztem a cromax-nal de nem tanaltam,a tavos riasztoval meg, varok nem tudom meddig birja a vas meg,mert a regi tulaj nem vigyazott ra,mar nagyon sokat koltotem ra,pedig mar nagyon sok mindent en cserelek.udv;gyulaba.

Kaszni kategoria
http://www.cromax.hu/index.php?katid=35183179&katnev=Z%E1rbet%E9t,%20z%E1rk%E9szlet

Bárdi is árul komplett szettet, vagy bontott zárszett és új kulcs
Probáld kimosni a zárakat és nem zsírozni hanem grafitporral kenni
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.01 vasárnap, 11:53:40 írta fusim » Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 21:28:27 »

Koszi szepen,mennyibe kerul 1 felujitokeszlet,neztem a cromax-nal de nem tanaltam,a tavos riasztoval meg, varok nem tudom meddig birja a vas meg,mert a regi tulaj nem vigyazott ra,mar nagyon sokat koltotem ra,pedig mar nagyon sok mindent en cserelek.udv;gyulaba.

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_zarbetet_garnitura_gyujtaskapcsolo_155857049.html
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 18:10:39 »

kosz,csak az a baj hogy en a vateran nem rendelhetek.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 19:17:15 »

kosz,csak az a baj hogy en a vateran nem rendelhetek.
Az ismerőseid közül biztos van valaki aki rendelhet...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2009.11.03 kedd, 07:31:54 »

kosz,csak az a baj hogy en a vateran nem rendelhetek.
Keresd meg Toby_as-t,ő is ott lakik.De ha nem vaterázik,akkor szólj,leütöm Neked és ha megvan az elérhetősége az eladónak,akkor onnan már tudod intézni.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2009.11.03 kedd, 09:58:53 »

hasonló volt nekem is!Ha jól emlékszem akkor az izzó hőjétőlkilágyult a csuszósarum!Összébbnyontam és oké,illetve mégegy !Nekem például a rugós biztositó ami befogja az izzót,az is el volt gyengülve!Neked más is lehet...Zárójelben jegyezném meg,hogy jobboldalon is jártam igy,de ott ugy szakadt el az izzószál,hogy amikor kivettem kimérni jó volt.....1 hét sziv****s után mégegyszer ki,megkocogtattam és lám wow1 ..:csoda:el volt szakadva a szál!De ez csak személyes tapasztalat!
Hello!
Az izzo biztosan jo, mindig megnezem, ha nekiallok piszkalni, ez az elso. A csuszosarukat is megnezem, koszi a tippet! A rugos biztosito erosen kapaszkodik. Viszont ma reggel kinyomta a biztit, es meg nem volt ra lehetosegem, hogy kicsereljem. A multkor is jartam mar igy, kicsereltem, es lass csodat, mukodott minden, kb 300 km-ig... utana ua. Ha nem jutok semmire, fusim tanacsara beszerzek egy 95-os kapcsolot.
Koszi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2009.11.03 kedd, 10:01:30 »

Hello!
Az izzo biztosan jo, mindig megnezem, ha nekiallok piszkalni, ez az elso. A csuszosarukat is megnezem, koszi a tippet! A rugos biztosito erosen kapaszkodik. Viszont ma reggel kinyomta a biztit, es meg nem volt ra lehetosegem, hogy kicsereljem. A multkor is jartam mar igy, kicsereltem, es lass csodat, mukodott minden, kb 300 km-ig... utana ua. Ha nem jutok semmire, fusim tanacsara beszerzek egy 95-os kapcsolot.
Koszi
Szólj,ha szükséged van rá.Ködlámpás kapcsolót tudok adni.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2009.11.04 szerda, 17:34:07 »

Keresd meg Toby_as-t,ő is ott lakik.De ha nem vaterázik,akkor szólj,leütöm Neked és ha megvan az elérhetősége az eladónak,akkor onnan már tudod intézni.
Csak a Zsozso hianyzik most,vedtem teli gumikat es elment a keretes meg most meg nagyon zajos lett de lehet hogy csapagy bajom lesz jobboldalt;udv gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2009.11.04 szerda, 18:13:30 »

Csak a Zsozso hianyzik most,vedtem teli gumikat es elment a keretes meg most meg nagyon zajos lett de lehet hogy csapagy bajom lesz jobboldalt;udv gyulaba.
rendben,ha kell akkor szólj nyugodtan és megoldjuk.elöl v. hátul hallod?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.