Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 15:15:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793545 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 10:33:53 »

Ismerős nincs. Este megnézem a csatlakozókat. Ha nem megy, akkor veszek kapcsolót, mert szombaton már kell a kocsi.
Köszi,

nekem van kapcsolom is, mert vettem egyet, aztan vegul nem kellett...
A gond csak az, hogy szombat ejjel fogok Magyarorszagra erkezni...
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 12:11:44 »

nekem van kapcsolom is, mert vettem egyet, aztan vegul nem kellett...
A gond csak az, hogy szombat ejjel fogok Magyarorszagra erkezni...
Köszi, lehet lesz bontott, vagy veszek a cromaxból. Amelyiket egyszerűbb lesz kiviteleznem. Ha egyik sem jön be, akkor kereslek.

Kiszerelés: hogyan kell kiszedni?
Az előző tulaj, mivel mindig leesett a kapcsoló gomb pillanatragasztóval rakta vissza. Gondolom akkor a gombot csak roncsolással tudom leszedni és azt is pótolnom kell?.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.14 csütörtök, 12:17:36 írta Préti » Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 12:36:15 »

Köszi, lehet lesz bontott, vagy veszek a cromaxból. Amelyiket egyszerűbb lesz kiviteleznem. Ha egyik sem jön be, akkor kereslek.

Kiszerelés: hogyan kell kiszedni?
Az előző tulaj, mivel mindig leesett a kapcsoló gomb pillanatragasztóval rakta vissza. Gondolom akkor a gombot csak roncsolással tudom leszedni és azt is pótolnom kell?.

nem kell a gombot leszedned. Leszeded a kormany alatti boritast es utana a kapcsolo elotti muanyag lemezt is leszeded (pattintos resze is van mindkettonek), utana ki tudod bontani a kapcsolot kompletten, de a csatijat anelkul is le tudod huzni, igy be fog ferni a kezed.
Ha kell a kapcsolo majd, akkor pentek delutanig irj egy privat uzit, mert utana mar uton leszek.

Udv
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 13:47:55 »

Köszi, lehet lesz bontott, vagy veszek a cromaxból. Amelyiket egyszerűbb lesz kiviteleznem. Ha egyik sem jön be, akkor kereslek.

Kiszerelés: hogyan kell kiszedni?
Az előző tulaj, mivel mindig leesett a kapcsoló gomb pillanatragasztóval rakta vissza. Gondolom akkor a gombot csak roncsolással tudom leszedni és azt is pótolnom kell?.
Ha cserélni is akarod,akkor az alábbi a menete:van a gombon alul egy kis luk.Egy vékony szöggel benyomod és le lehet húzni a gombot.Nekem is hiányzott a benne levő kis golyó,az tartotta a helyén,de még nem járt le csak ha túl erősen húztam meg a ködlámpa kapcsolásakor (kb. kétszer amíg megvolt az autó....) A műanyag borítás be van pattintva,azt csak kihúzni tudod.Óvatosan,mert a régi mk1-ek műanyagja törik szanaszét.Az mk2-es és 95 utáni mk1. jobb anyagból van.Két csavar tartja a kapcsolót+a csatlakozó.És ennyi.Ha már kiszedted érdemes megnézni az izzókat is (a kapcsoló tengelyében is van izzó.1.2w-os,nekem 2w-os volt benne.Volt,akinek szétolvasztotta a műanyagot,én sosem tapasztaltam ilyet az 5 év alatt,pedig végig az volt benne.Az mk2-es kapcsolókban nincs ilyen izzó)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 14:30:51 »

Sziasztok!
Este motor indít, lámpa felkapcsol és jön a csodálkozás: -nem megy a műszerfal háttérvilágítás, a lámpa kapcsoló és a fűtésszabályozó háttérvilágítása. A műszerfalban a visszajelző lámpák mennek. Amit csak itthon vettem észre a garázsban, hogy a hátsó lámpa sem világít, csak fékezéskor a féklámpa. Eddig ha bekapcsoltam a világítást, az óra világításának a fénye lecsökkent, most ezt sem csökkent. "Vakított" az óra tovább.

Mit ellenőrizzek? Biztosítékot megnézem majd. De aztán? Ez lehet 1 v több hibás biztosíték?

Köszönettel,
 

A műszerfal világítás, és a hátsó világítás egy biztosítékon van! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 14:37:46 »

A műszerfal világítás, és a hátsó világítás egy biztosítékon van! Wink
Ez 1 örvendetes hír! Így lehet megúszom 1 biztosítékkal. Ha így lenne, akkor az gondolkoztat el, hogy miért ment ki a biztosíték.
De csak sorban. Előbb hibafeltárás, aztán ha megvan a hiba, megyek tovább.
Köszönöm a sok tanácsot!  worship
Remélem este már okosabb leszek.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 14:57:38 »

Ez 1 örvendetes hír! Így lehet megúszom 1 biztosítékkal. Ha így lenne, akkor az gondolkoztat el, hogy miért ment ki a biztosíték.
De csak sorban. Előbb hibafeltárás, aztán ha megvan a hiba, megyek tovább.
Köszönöm a sok tanácsot!  worship
Remélem este már okosabb leszek.
ha a bizti ment ki, valszeg beázás miatt lett zárlatos valamelyik hátsó világítás panel.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 15:42:39 »

ha a bizti ment ki, valszeg beázás miatt lett zárlatos valamelyik hátsó világítás panel.
Igen, ez egy jó magyarázat lenne, de sajnos tegnap este nálunk nem volt eső. Annak örülnék legjobban, ha ez lett volna, de így félek komolyabb a baj. Este megnézem.
Köszi,
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 15:46:19 »

Igen, ez egy jó magyarázat lenne, de sajnos tegnap este nálunk nem volt eső. Annak örülnék legjobban, ha ez lett volna, de így félek komolyabb a baj. Este megnézem.
Köszi,

ez nem feltétel.
ha beázik hátul a cucc, akkor idővel oxidálódnak a dolgok. ezek melegszenek és idővel elpukkannak.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 16:15:18 »

ez nem feltétel.
ha beázik hátul a cucc, akkor idővel oxidálódnak a dolgok. ezek melegszenek és idővel elpukkannak.
Oxidációt tudtam.
Elpukkadást nem. Ekkor mi "pukkan" el, a biztosíték vagy a kábel "ég" át? Vagy az oxidáció miatt nagyobb lesz az ellenállás és az okozza a biztosíték "olvadását"?
Januárban a szervizben javítottak vmi testelést a hátsó lámpánál. Megkérdeztem a szervizt is, hogy mi lehet? Mondták: beázás v. test hiány v. vhol kábel törés és letestelés v egyéb.
Elektronikát nem tanultam, csak olvasgattam. Van még hova fejlődnöm.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 16:21:49 »

Oxidációt tudtam.
Elpukkadást nem. Ekkor mi "pukkan" el, a biztosíték vagy a kábel "ég" át? Vagy az oxidáció miatt nagyobb lesz az ellenállás és az okozza a biztosíték "olvadását"?
Januárban a szervizben javítottak vmi testelést a hátsó lámpánál. Megkérdeztem a szervizt is, hogy mi lehet? Mondták: beázás v. test hiány v. vhol kábel törés és letestelés v egyéb.
Elektronikát nem tanultam, csak olvasgattam. Van még hova fejlődnöm.

láttál már biztos olyan "bundás" oxid réteget. ez is okozhat rövidzárlatot, ami ellen a biztik védenek. a legjobb, ha lebontod a hátsó lámpaburkolatot belülről és átnézed a csatlakozókat. ha látod valahol oxidáció, vagy esetleg melegedés jelét, orvosolni kell, aztán megkeresni a beázás okát és megszüntetni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
talpas
Vendég
« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 17:39:38 »

ha nem hidegben csinálod és nem ész nélkül téped, akkor kb 80% az esélyed, hogy egyben marad
Kb. 15° lesz. Smiley majd jól odafigyelek. Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 18:52:14 »

egyes mondeo jobb első elektromos ablakemelő , molnar.csaboka@citromail.hu  06-30-458-96-83
mi van vele? keresel, vagy eladnál? bár nem mind ha bármelyik is érdekelne...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 20:24:42 »

eladnám Cheesy csak amilyen hüyle vagyok azt elfelejtettem oda írni XD
na akkor javítsa fiatalember hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:10:05 »

láttál már biztos olyan "bundás" oxid réteget. ez is okozhat rövidzárlatot, ami ellen a biztik védenek. a legjobb, ha lebontod a hátsó lámpaburkolatot belülről és átnézed a csatlakozókat. ha látod valahol oxidáció, vagy esetleg melegedés jelét, orvosolni kell, aztán megkeresni a beázás okát és megszüntetni.

No, mindent megnéztem amit javasoltatok. Sajnos kapcsoló lesz.  rinya
Kezdtem a biztosítékokkal. Mind OK.
Kapcsolót leszedtem. Vezetékek OK.
Hátsó lámpák szétszed. 1 izzó kiégés határán, azt kicseréltem. Próba, semmi.
Rendszámtábla világítás: egyiken "réz virágzás", másik tiszta. Azért kiszedtem az izzókat. Izzók nélkül próba, semmi.
 falbav
Kapcsolót a kezemben nézegetem, hogy lehetne szétszedni, de a régitulaj pillanatragasztója még tart.  falbav
Kis nyomorgatás majd vissza-rakom (ha egybeírom kicsillagozza), bekötöm. Kapcsolgatom ki-be ki-be, és az egyiknél világítani kezd a tekerőgomb zöldfénye wow1
És világít minden. Na ekkor kapcsoló megint kiszed, megint egy kis nyomorgatás, visszaköt. Tekerőgomb zöld fénye nem megy, de a világítás igen :-)
Most itt tartok.
Megyek vissza, összepakolom rendesen a kapcsolót.
Köszi még1x vagy még1000x a tanácsokat!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.14 csütörtök, 21:12:25 írta Préti » Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2011.04.15 péntek, 13:05:44 »

...
Kapcsolót a kezemben nézegetem, hogy lehetne szétszedni, de a régitulaj pillanatragasztója még tart.  falbav
Kis nyomorgatás majd vissza-rakom (ha egybeírom kicsillagozza), bekötöm. Kapcsolgatom ki-be ki-be, és az egyiknél világítani kezd a tekerőgomb zöldfénye wow1
És világít minden. Na ekkor kapcsoló megint kiszed, megint egy kis nyomorgatás, visszaköt. Tekerőgomb zöld fénye nem megy, de a világítás igen :-)
Most itt tartok.
Hali!

Ilyen nekem is volt. Az a megoldás - ha még nem tetted meg -, hogy a csatlakozó lábait - amibe a kapcsoló lábai becsúsznak -, összébb kell nyomni-hajtani, mert így most kontakthiány van/volt, ezért nem világít(ott) a műszerfal és a többi lámpa.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2011.04.15 péntek, 14:02:32 »

Hali!

Ilyen nekem is volt. Az a megoldás - ha még nem tetted meg -, hogy a csatlakozó lábait - amibe a kapcsoló lábai becsúsznak -, összébb kell nyomni-hajtani, mert így most kontakthiány van/volt, ezért nem világít(ott) a műszerfal és a többi lámpa.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Köszi, majd megpróbálom. De a nyomorgatásnál csati le van húzva és csak a tekerőgombot mozgatom, a "tengelyt feszegetem". De 1 próbát megér.
Üdv,
Préti
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 16:41:06 »

Köszi, majd megpróbálom. De a nyomorgatásnál csati le van húzva és csak a tekerőgombot mozgatom, a "tengelyt feszegetem". De 1 próbát megér.
Üdv,
Préti
?
Nem a kapcsolón levő lábakat mondtam, hanem a kábelkorbácson levő csati lábainak össznyomogatását.
Egyébként az is lehet - de ezt kevésbé hiszem -, hogy a kapcsolón belül van kontakthiba. Én voszont nem ajánlom a kapcsoló szétszedését, én befürödtem vele. Nem sikerült tökéletesen működőre összerámolnom.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
talpas
Vendég
« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 21:52:50 »

Sziasztok. Beraktam a centrált, meg a riasztót. De félsiker van csak, minden ok, de a motorok gyengék ehhez a fajta zárszerkezethez. Lehet, hogy erősített kivitelt kellett volna rendelni, de lehet az sem elég erős.  rinya Kellene nekem rajz a gyári kp. zárhoz, hogy a motorok, és a vezérlése milyen. Mert ha össze tudom hozni, akkor veszek 4 gyári  bontott motort zárastol, és berakom, de meghagyom ezt a vezérlőt, és a kábelezést, mert tök gyárira megcsináltam. Legalább a riasztó működik. Cheesy
Naplózva
Ricsi44
Vendég
« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 00:11:10 »

Sziasztok! Kellene egy kis segítség. Távirányítót akarok beszerelni a központi zárhoz de nem találom a vezérlőt. Visszaolvastam és olvastam hogy a kesztyűtartó mögött van de nekem ott semmi nincs. Az autón minden eredeti nem babrált. Hol kereshetem még, és hogy néz ki, hány vezeték megy bele?
Ja és CLX feleszereltségű. A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 06:23:43 »

Sziasztok! Kellene egy kis segítség. Távirányítót akarok beszerelni a központi zárhoz de nem találom a vezérlőt. Visszaolvastam és olvastam hogy a kesztyűtartó mögött van de nekem ott semmi nincs. Az autón minden eredeti nem babrált. Hol kereshetem még, és hogy néz ki, hány vezeték megy bele?
Ja és CLX feleszereltségű. A segítséget előre is köszönöm!
Szia!
Nekem is CLX és nincs gyárilag benne kp-i zár. itt a link, hogy néz ki a kp-i zár vezérlője: http://kepfeltoltes.hu/view/101207/P4040359_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A "B" jelű fekete doboz.
Sok sikert!
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 06:27:15 »

?
Nem a kapcsolón levő lábakat mondtam, hanem a kábelkorbácson levő csati lábainak össznyomogatását.
Egyébként az is lehet - de ezt kevésbé hiszem -, hogy a kapcsolón belül van kontakthiba. Én voszont nem ajánlom a kapcsoló szétszedését, én befürödtem vele. Nem sikerült tökéletesen működőre összerámolnom.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Szerintem 1ről beszélünk: a csatin vannak az "anya" lábak. Nem is a kapcsolón levő lábak összenyomására gondoltam. Kapcsolót nem tervezem szétszedni, hanem csere lesz. Ha jól megy, akkor estére van csere kapcsoló és akkor tényleg kiderül, hogy a kapcsoló-e a gond, vagy más.
Köszi,
Préti
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 09:12:19 »

Sziasztok. Beraktam a centrált, meg a riasztót. De félsiker van csak, minden ok, de a motorok gyengék ehhez a fajta zárszerkezethez. Lehet, hogy erősített kivitelt kellett volna rendelni, de lehet az sem elég erős.  rinya Kellene nekem rajz a gyári kp. zárhoz, hogy a motorok, és a vezérlése milyen. Mert ha össze tudom hozni, akkor veszek 4 gyári  bontott motort zárastol, és berakom, de meghagyom ezt a vezérlőt, és a kábelezést, mert tök gyárira megcsináltam. Legalább a riasztó működik. Cheesy
Hali!
Ugyan nem rajzot, hanem egy képet találtam neked az ajtózárról, ezt.
Ezezn a képen a műanyag borítás altt van egy műanyag dobozkaszerűség, tudtommal az a központizár vezérlő/végrehajtó rész.
Találtam még. A világos színű műanyag rész a központi vezérlés.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
talpas
Vendég
« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 20:38:39 »

Hali!
Ugyan nem rajzot, hanem egy képet találtam neked az ajtózárról, ezt.
Ezezn a képen a műanyag borítás altt van egy műanyag dobozkaszerűség, tudtommal az a központizár vezérlő/végrehajtó rész.
Találtam még. A világos színű műanyag rész a központi vezérlés.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Köszönöm a segítséget, valami ilyesmire gondoltam. Azért kéne a rajz, hogy tudjam, hogyan kell vezérelni.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2011.04.19 kedd, 09:36:50 »

Köszönöm a segítséget, valami ilyesmire gondoltam. Azért kéne a rajz, hogy tudjam, hogyan kell vezérelni.
Jut eszembe, az a világos színű műanyag doboz maga a központizár is. Vezérlő és motor egyben.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2011.04.20 szerda, 22:10:44 »

Szépnapot az uraknak!
Olyan kérdésem lenne, hogy a ventilátornak a kapcsolója, merre található?
Sajna nem megy a Ventim :S
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2011.04.26 kedd, 16:03:18 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a napokban elkezdett villogni a légzsák lámpám a műszerfalon. 2 rövidebb villanás után kis szünet aztán megint 2 villanás. Eddig nem volt vele bajom, de ami elromolhat az el is romlik:(  Ezen felül érdekesnek találom, hogy a ventilátorom csak akkor kapcsol be amikor a vízhőfok mutatóm már a piros érték elejét nyaldossa. a normál felirat zárójelénél van pont. Úgy tudom, van ezekben a masinákban egy úgynevezett második biztonsági venti kapcsolás. Ami ilyen "vészhelyzetekben" kapcsol. olyan érzésem van, mintha csak ez működne már. Tényleg van ilyen amúgy?

Üdv: Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2011.04.26 kedd, 17:18:51 »

Szépnapot az uraknak!
Olyan kérdésem lenne, hogy a ventilátornak a kapcsolója, merre található?
Sajna nem megy a Ventim :S
Egész pontosan melyik?A motor hűtőventillátora vagy a belső szellőzés ventillátora?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2011.04.26 kedd, 17:22:50 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a napokban elkezdett villogni a légzsák lámpám a műszerfalon. 2 rövidebb villanás után kis szünet aztán megint 2 villanás. Eddig nem volt vele bajom, de ami elromolhat az el is romlik:(  Ezen felül érdekesnek találom, hogy a ventilátorom csak akkor kapcsol be amikor a vízhőfok mutatóm már a piros érték elejét nyaldossa. a normál felirat zárójelénél van pont. Úgy tudom, van ezekben a masinákban egy úgynevezett második biztonsági venti kapcsolás. Ami ilyen "vészhelyzetekben" kapcsol. olyan érzésem van, mintha csak ez működne már. Tényleg van ilyen amúgy?

Üdv: Pocska
erre annyit találtam,hogy utasoldali légzsák hiba.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2011.04.26 kedd, 19:27:05 »

erre annyit találtam,hogy utasoldali légzsák hiba.

És a ventilátorra van valami hozzászólásod? Arról mit gondolsz? Nem kapcsolja be túl későn? A légzsáknál mit lehetne megnézni?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2011.04.26 kedd, 19:32:08 »

Sziasztok!

Ezt hova kell visszarakni?: A hűtő előtt van valahol.

http://cgi.ebay.ie/ford-focus-ambient-temp-sensor-mondeo-fiesta-etc-/270710487385

Sürgős lenne, mindjárt sötétedik...
Üdv: Győző
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2011.04.26 kedd, 19:35:50 »

Sziasztok!

Ezt hova kell vis***akni?: A hűtő előtt van valahol.

http://cgi.ebay.ie/ford-focus-ambient-temp-sensor-mondeo-fiesta-etc-/270710487385

Sürgős lenne, mindjárt sötétedik...
Üdv: Győző
hát mk3-nál a lökösbe kell, gondolom ott is valahova oda...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2011.04.26 kedd, 19:44:44 »

hát mk3-nál a lökösbe kell, gondolom ott is valahova oda...
Lásd lábjegyzet!!...MK1...

Van ennek egy rögzítési helye, de amikor valahogy-nehezen lerántottam a lököst, akkor már ott vigyorgott és nem számolt be, hogy honnan esett ki.

A segítség hasznos lenne.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2011.04.26 kedd, 19:47:01 »

Sziasztok!

Ezt hova kell vis***akni?: A hűtő előtt van valahol.

http://cgi.ebay.ie/ford-focus-ambient-temp-sensor-mondeo-fiesta-etc-/270710487385

Sürgős lenne, mindjárt sötétedik...
Üdv: Győző
a két lámpa között, a díszrácsba van bepattintva
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2011.04.26 kedd, 19:47:38 »

Lásd lábjegyzet!!...MK1...

Van ennek egy rögzítési helye, de amikor valahogy-nehezen lerántottam a lököst, akkor már ott vigyorgott és nem számolt be, hogy honnan esett ki.

A segítség hasznos lenne.
tudom, hogy neked mk1-ed van, csak azért írtam, hogy kb arrafelé kellene a helyének lennie...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2011.04.26 kedd, 19:54:38 »

És a ventilátorra van valami hozzászólásod? Arról mit gondolsz? Nem kapcsolja be túl későn? A légzsáknál mit lehetne megnézni?
a ventillátorban van egy előtét ellenállás,kb. olyan mint a fűtés ellenállás létrája.Ha az szétmegy,akkor csak a második fokozat megy.Sokan azt csinálják,hogy direktbe kötik.Úgy csak a nagy sebességű megy.Az ellenőrzéshez nézd meg a bal alsó sarkot (vagy a jobbot?valamelyik...) ott van a helye.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:04:30 »

a ventillátorban van egy előtét ellenállás,kb. olyan mint a fűtés ellenállás létrája.Ha az szétmegy,akkor csak a második fokozat megy.Sokan azt csinálják,hogy direktbe kötik.Úgy csak a nagy sebességű megy.Az ellenőrzéshez nézd meg a bal alsó sarkot (vagy a jobbot?valamelyik...) ott van a helye.
Sziasztok!
Kösz a segítséget mindenkinek.
Meg van a helye!
A bal lámpa mellett a fényszóró üveg alsó vonalát kell követni a közép felé, ott már egyértelműen adja magát. Kösz a segítséget, ha esetleg valaki keresné a rögzítési helyét, forduljon hozzám bátran... smile.
Üdv
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2011.04.26 kedd, 20:08:50 »

És a ventilátorra van valami hozzászólásod? Arról mit gondolsz? Nem kapcsolja be túl későn? A légzsáknál mit lehetne megnézni?
a légzsáknál nem tudom.Elég *** ügy,mert a kerete a nagy műszerfal párnába van becsavarozva.Ami arrafelé tönkremehet,az vagy az indító vagy esetleg elöregedett a vezeték vagy megrágta egy állat.Több ötletem nincs rá.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2011.04.27 szerda, 09:31:13 »

a légzsáknál nem tudom.Elég *** ügy,mert a kerete a nagy műszerfal párnába van becsavarozva.Ami arrafelé tönkremehet,az vagy az indító vagy esetleg elöregedett a vezeték vagy megrágta egy állat.Több ötletem nincs rá.

Köszönöm!

Nagyon hasznos információkat kaptam! remélem a javításuk sikerülni fog!

Pocska
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2011.04.27 szerda, 09:54:18 »

Egész pontosan melyik?A motor hűtőventillátora vagy a belső szellőzés ventillátora?

A motor hűtőventillátora nem megy, a vízhofőkmutatóm meg a NORMAL felirat L-betűjénél jár néha.
Rámértem a Ventillátorra menő csatlakozóra, de nem ad le áramot  szomoru1
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2011.04.27 szerda, 13:13:13 »

A motor hűtőventillátora nem megy, a vízhofőkmutatóm meg a NORMAL felirat L-betűjénél jár néha.
Rámértem a Ventillátorra menő csatlakozóra, de nem ad le áramot  szomoru1

Szia!

Nekem is volt ilyen bajom, egy vezeték volt elgyepálva a ventillátor reléje és a... mittoménmi között.... Egy elektromos szerelő barátom húzott ki másikat. A biztosíték ugyanis jó volt, a relé is jó volt, sőt még a ventillátor is jó volt. Maradt a vezeték...

Egyébként nem akarok hülyeséget írni, de ha jól emlékszem a ventillátor működőképességét úgy teszteltük le, hogy bekapcsoltuk a klímát. Ekkor el kell indulnia a ventillátornak, mivel ugyan az a ventillátor hűti a klímát is. Csak a klíma esetében egy másik relé kapcsolja. hogy melyik relé nem tudom, de a gépkönyvben benne van. Egyébként az első biztosíték dobozban találod.

Remélem tudtam segíteni.

Tisztelettel: BluELite
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2011.04.27 szerda, 19:25:00 »

Szia!

Nekem is volt ilyen bajom, egy vezeték volt elgyepálva a ventillátor reléje és a... mittoménmi között.... Egy elektromos szerelő barátom húzott ki másikat. A biztosíték ugyanis jó volt, a relé is jó volt, sőt még a ventillátor is jó volt. Maradt a vezeték...

Egyébként nem akarok hülyeséget írni, de ha jól emlékszem a ventillátor működőképességét úgy teszteltük le, hogy bekapcsoltuk a klímát. Ekkor el kell indulnia a ventillátornak, mivel ugyan az a ventillátor hűti a klímát is. Csak a klíma esetében egy másik relé kapcsolja. hogy melyik relé nem tudom, de a gépkönyvben benne van. Egyébként az első biztosíték dobozban találod.

Remélem tudtam segíteni.

Tisztelettel: BluELite

Kösszi a helpet, akkor valahogy letesztelem a ventilátort is, ugyan is klíma kapcsolására se megy, még ha lila egerek potyognak az égből se moccan meg -.-  
Azért kösszi még egyszer a segitséget!! Smiley        
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.27 szerda, 20:21:39 írta Joe » Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 13:41:22 »

Kösszi a helpet, akkor valahogy letesztelem a ventilátort is, ugyan is klíma kapcsolására se megy, még ha lila egerek potyognak az égből se moccan meg -.-  
Azért kösszi még egyszer a segitséget!! Smiley        

Szívesen. Egyébként mint mondtam, nálam a vezetékkötegben lévő vezeték volt a rossz. Nem vagyok villamosságis szakember, de a barátom, aki az, valahogy úgy is szóra bírta a ventillátort, hogy kikapta a relét, és annak az aljzatában zárt két lábat rövidre, mire elindult a ventillátor. Persze ehhez tudni kellene, hogy a relé melyik lába micsoda....

Próba cseresznye...

Majd írd meg, mi lett a vége, kíváncsi vagyok.

Üdvözlettel: BluElite
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 13:42:48 »

ha a termosztátházon felül lévő nagy csatlakozót lehúzod, akkor is illene bekapcsolnia
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2011.04.30 szombat, 23:11:27 »

Sziasztok!

Egy érdekes problémában lennék kíváncsi a véleményetekre. A közelmúltban vásároltam egy lakókocsit. Az elektromos 7 eres vezetéke elég dré volt, lecseréltem. A lakókocsi féklámpájába 21/5w-os izzó való, tehát egy izzón belül van a féklámpa és a helyzetjelző, mindegyikhez 1-1 izzószál tartozik. Minden működik, viszont egy zavaró dologra lettem figyelmes a világítás próbája kapcsán:  Ha rajta van a helyzetjelző, akkor a fékpedál lenyomása esetén a helyzetjelző kialszik, és úgy világít a féklámpa. A fékpedál elengedésekor elalszik a féklámpa, és világítani kezd a helyzetjelző izzószála. Jól van ez így? Szerintem ha rajta van a világítás, akkor fékezéskor a helyzetjelzőnek is tovább kellene égnie. Nem? Tehát mindez nem a mondeó baja (ott egyébként rendben van minden), hanem a lakókocsi furcsasága. Elméletileg a 7 eres elektromos vezeték egy sorkapocsba fut be, onnét van szétosztva, mihez mi kell. Közbülső "eszköz" nincs több.

Szerintetek jó ez így?

Köszönöm: Bluelite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 08:49:40 »

Sziasztok!

Egy érdekes problémában lennék kíváncsi a véleményetekre. A közelmúltban vásároltam egy lakókocsit. Az elektromos 7 eres vezetéke elég dré volt, lecseréltem. A lakókocsi féklámpájába 21/5w-os izzó való, tehát egy izzón belül van a féklámpa és a helyzetjelző, mindegyikhez 1-1 izzószál tartozik. Minden működik, viszont egy zavaró dologra lettem figyelmes a világítás próbája kapcsán:  Ha rajta van a helyzetjelző, akkor a fékpedál lenyomása esetén a helyzetjelző kialszik, és úgy világít a féklámpa. A fékpedál elengedésekor elalszik a féklámpa, és világítani kezd a helyzetjelző izzószála. Jól van ez így? Szerintem ha rajta van a világítás, akkor fékezéskor a helyzetjelzőnek is tovább kellene égnie. Nem? Tehát mindez nem a mondeó baja (ott egyébként rendben van minden), hanem a lakókocsi furcsasága. Elméletileg a 7 eres elektromos vezeték egy sorkapocsba fut be, onnét van szétosztva, mihez mi kell. Közbülső "eszköz" nincs több.

Szerintetek jó ez így?

Köszönöm: Bluelite
hát,azért elektromos szerelővel megnézetném,mielőtt még valaki az elnézett helyzetjelző miatt balesetet nem szenved mögötted.Szeretem az öreg tanyasi parasztokat (um. őstermelő) ,amikor féklámpával jelzik a kanyarodást és indexel a fékezést.Jobbik esetben.Rosszabbikban sehogy.
Naplózva
pakr
Vendég
« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 10:53:41 »

Sziasztok!

Tegnap történt velem. Jövök haza a családdal egy temetésről.
Az úton semmi probléma egy darabig, aztán észrevettem, hogy víz hőfokjelzőm szépen lassan elindult lefelé.
Már majdnem visszatért a fehér zónába, amikor egy lámpához értem. Zöldnél indulnék és nyomom, nyomom és csak nyomom az autó meg fullad, fullad és leáll. Megálltam indítanék még egyszer, de nem történik semmi. Pontosabban a motor felől pár kattogást hallok, de az indítómotort nem forgatja meg, ellenben az ablaktörlőm magától beindult.
Olyan volt mintha teljesen lemerült volna az akkumulátor.
Motorházfedél fel és ott díszmagyarba öltözve hosszú újjú fehér ingben, öltönyben könyékig matattam a motortérben. Szép látvány voltam. Megmozgattam a csatikat, akksi sarut le-feltettem, de semmi. Indításnál vagy kattogás, vagy még az sem, de az ablakörlő mindig elindult, pedig ki volt kapcsolva.
Elnézést, hogy ilyen hosszú, de most jön a csattanó.
Ismerősöm értem jött vontatókötél fel és elindultunk. A vontatókötél kb 50 méter után félig elszakadt pedig óvatosan mentünk. „Hiper szupermarketben vásárolt, bírnia kellett volna”
Szóval látván a kötél állapotát úgy döntöttem egy életem egy halálom sebbességbe berakom had szóljon. Tudom sokan fogják most a fejüket a katalizátor miatt.
Láss csodát az autó indult és hazáig saját lábán jött. Itthon többször leállítottam, majd újraindítottam és minden működött. Elmentem egy rövid útra akkor is indult, ment rendesen. A víz hőfokjelzőm is normális értéken állt.
Mi lehetett a gond, tud valaki elektromos guru nekem erre választ adni.
Bocs a hossz miatt, de így volt teljes a kép.
Köszönöm.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 11:44:04 »

Sziasztok!

Tegnap történt velem. Jövök haza a családdal egy temetésről.
Az úton semmi probléma egy darabig, aztán észrevettem, hogy víz hőfokjelzőm szépen lassan elindult lefelé.
Már majdnem visszatért a fehér zónába, amikor egy lámpához értem. Zöldnél indulnék és nyomom, nyomom és csak nyomom az autó meg fullad, fullad és leáll. Megálltam indítanék még egyszer, de nem történik semmi. Pontosabban a motor felől pár kattogást hallok, de az indítómotort nem forgatja meg, ellenben az ablaktörlőm magától beindult.
Olyan volt mintha teljesen lemerült volna az akkumulátor.
Motorházfedél fel és ott díszmagyarba öltözve hosszú újjú fehér ingben, öltönyben könyékig matattam a motortérben. Szép látvány voltam. Megmozgattam a csatikat, akksi sarut le-feltettem, de semmi. Indításnál vagy kattogás, vagy még az sem, de az ablakörlő mindig elindult, pedig ki volt kapcsolva.
Elnézést, hogy ilyen hosszú, de most jön a csattanó.
Ismerősöm értem jött vontatókötél fel és elindultunk. A vontatókötél kb 50 méter után félig elszakadt pedig óvatosan mentünk. „Hiper szupermarketben vásárolt, bírnia kellett volna”
Szóval látván a kötél állapotát úgy döntöttem egy életem egy halálom sebbességbe berakom had szóljon. Tudom sokan fogják most a fejüket a katalizátor miatt.
Láss csodát az autó indult és hazáig saját lábán jött. Itthon többször leállítottam, majd újraindítottam és minden működött. Elmentem egy rövid útra akkor is indult, ment rendesen. A víz hőfokjelzőm is normális értéken állt.
Mi lehetett a gond, tud valaki elektromos guru nekem erre választ adni.
Bocs a hossz miatt, de így volt teljes a kép.
Köszönöm.

ilyen kalandom nekem is volt még a piros autóval.Nálam ott volt a bibi,hogy összeolvadtak a kábelek az utastéri tábla mögött...a tűzfal átvezetéstől kellett újrahúzni a vezetékeket a biztosítékokig.Nem játék,mert kigyulladhatott volna az autó.Sajnos a 93-as autók szétmálló szigetelése volt a ludas.A tiéd mikori kiadású,ha nem titok?
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 13:29:00 »

Szia!

A víz nem folyt el véletlenül? Én akkor jártam így, amikor elfolyt a hűtővizem, aztán annyira felhevült a motor hogy nem lehett elindítani, csak csörömpölt valami. Aztán amikor lehűlt elindult.

Üdvözlettel: BluELite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 14:08:59 »

Szia!

A víz nem folyt el véletlenül? Én akkor jártam így, amikor elfolyt a hűtővizem, aztán annyira felhevült a motor hogy nem lehett elindítani, csak csörömpölt valami. Aztán amikor lehűlt elindult.

Üdvözlettel: BluELite

Gondoltam,ha már benézett a motortérbe csak észre kellett volna venni a víz hiányát...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.