Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 14:37:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793524 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2011.10.28 péntek, 20:14:08 »

Szépestét az Uraknak!

Tegnap előtt sikerült régi padlókábelkötegről lemérnem azt a 6 kábelt ami központira ment. Ezt szépen lerajzoltam magamnak és szépen elkezdtem ellenőrizni beépített kábelköteget. Mind stimmelt egyet kivéve. Asszem 6-os láb ( baloldalt narancs-fekete kábel jobb oldalt narancs - kék). Kimértek alapján ez két első ajtó között megy, viszont beépítettbe szakadás volt, így összekötöttem ( kétoldalt küszöbnél kábel elvág, és egy másikkal összekötöttem). Ekkor viszont egyik oldalról se működött. Jobb oldalt rákötöttem a levágott kábelt, és láss csodát!!! Mind a két oldalról tökéletesen működik Cheesy
Nem tudom hogy a rajz jó-e, de ha gondolja valaki elküldöm szívesen megvizsgálásra Smiley
Most már csak üléseket kell beletenni( meg ülésbe ülésfűtést).
További szép estét! Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2011.10.28 péntek, 20:42:52 »

Szépestét az Uraknak!

Tegnap előtt sikerült régi padlókábelkötegről lemérnem azt a 6 kábelt ami központira ment. Ezt szépen lerajzoltam magamnak és szépen elkezdtem ellenőrizni beépített kábelköteget. Mind stimmelt egyet kivéve. Asszem 6-os láb ( baloldalt narancs-fekete kábel jobb oldalt narancs - kék). Kimértek alapján ez két első ajtó között megy, viszont beépítettbe szakadás volt, így összekötöttem ( kétoldalt küszöbnél kábel elvág, és egy másikkal összekötöttem). Ekkor viszont egyik oldalról se működött. Jobb oldalt rákötöttem a levágott kábelt, és láss csodát!!! Mind a két oldalról tökéletesen működik Cheesy
Nem tudom hogy a rajz jó-e, de ha gondolja valaki elküldöm szívesen megvizsgálásra Smiley
Most már csak üléseket kell beletenni( meg ülésbe ülésfűtést).
További szép estét! Smiley
Ez mind szép és jó, de adhatnál egy kicsit bővebb infót is. Pl. azt, hogy ez most az ajtóátvezető kerek csatikat nézted? És melyiket, a szürkét v. a feketét? Ha belevilágítasz zseblámpával, akkor számozást is látsz az egyes lábak mellett, az is jó/plusz infó lenne. Ezen felül még a központira menő madzagszíneket -a többit már írtad (OG-BK / OG-BU) - is írhatnád, ami el lett vágva.
Ezek alapján könnyebb lenne utánanézni, hogy mit is vágtál el. De végül is ha így működik, akkor szerintem túl nagy baj nincs.

azt nem tudom, hogy miért van így, de tapasztalatból tudom, hogy a dízli szintjelző fordítva mutat a benzinesbe.
ha kezedbe veszed az ac egységet, akkor láthatod, hogy a műszeregységhez menő vezeték(5-ös) a szintjelző felső pontjára van kötve. a 2-es láb meg az alsóra. ez valószínű a dízliken fordítva van. ettől ugye a bekötési rajzokon marad minden...
Erről kéne kép, hogy ösze lehessen hasonlítani. Vilót meg kellene kérni, hogy képeljen le egyet összehasonlítási alapnak. És ha már a dizlis a kezében van, akár össze is hasonlíthaja egy benzinseesl - úgy tudom mindkettőt bontja, nem?  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.28 péntek, 20:49:16 írta HegeGabi » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:27:07 »

Erről kéne kép, hogy ösze lehessen hasonlítani. Vilót meg kellene kérni, hogy képeljen le egyet összehasonlítási alapnak. És ha már a dizlis a kezében van, akár össze is hasonlíthaja egy benzinseesl - úgy tudom mindkettőt bontja, nem?  Cheesy
viló felé már délután leadtam az igényem vigyor3
nem csak dízliket bont, míg nem kezdődik a karácsonyi vásár Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
EXIT
Vendég
« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:29:06 »

SOS!!!!!!!!!!!
Sziasztok.
Mk1 1,8TD óraegység cseréje után nem tudom beindítani a szekeret. Mi lehet az oka, és hogyan javítható?
Jelenségek:csak helyzetjelző a világit még fénykürt sincs, nincs töltéslámpa és fordulatszám mérőnél háttérvilágítás, nem világit az időmérő óra, légzsák lámpa nem világit, indításra nem reagál.
Előre is köszönöm a választ.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2011.10.29 szombat, 00:02:17 »

SOS!!!!!!!!!!!
Sziasztok.
Mk1 1,8TD óraegység cseréje után nem tudom beindítani a szekeret. Mi lehet az oka, és hogyan javítható?
Jelenségek:csak helyzetjelző a világit még fénykürt sincs, nincs töltéslámpa és fordulatszám mérőnél háttérvilágítás, nem világit az időmérő óra, légzsák lámpa nem világit, indításra nem reagál.
Előre is köszönöm a választ.
csak az órát cserélted?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
EXIT
Vendég
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2011.10.29 szombat, 08:48:41 »

csak az órát cserélted?
Az óracsoportból a km-óra km-számlálójának a motorját.
Ja, és a műszerfal közepén lévő visszajelző egység sem akar működni.
 
Naplózva
EXIT
Vendég
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2011.10.29 szombat, 09:21:27 »

Az óracsoportból a km-óra km-számlálójának a motorját.
Ja, és a műszerfal közepén lévő visszajelző egység sem akar működni.
 
Sikerült!!!!!!!!!!!!
Egy 7,5 bizti volt a bűnös.
A belső biztosíték táblán.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:02:07 »

Kerestem de nem találtam...amit mondtatok  fűtőmotor ellenállást..pontosan merről nézzem mit kell megbontani hogy hozzáférjek?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:08:13 »

Kerestem de nem találtam...amit mondtatok  fűtőmotor ellenállást..pontosan merről nézzem mit kell megbontani hogy hozzáférjek?
anyós bal lábánál a műanyag levegőcsőben. egy 2 eres vezeték megy rá.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:20:21 »

anyós bal lábánál a műanyag levegőcsőben. egy 2 eres vezeték megy rá.

Thx...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:23:01 »

Thx...
megvan?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:29:11 »

megvan?


Melóhelyen vagyok ...itt gyorsban kiszaladtam a parkolóba,gyorskeresésre...de megvan(ha jól láttam)..fehér/fekete-fekete vezeték megy rá...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:42:30 »


Melóhelyen vagyok ...itt gyorsban kiszaladtam a parkolóba,gyorskeresésre...de megvan(ha jól láttam)..fehér/fekete-fekete vezeték megy rá...
az lesz az wave
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:26:04 »

Ez mind szép és jó, de adhatnál egy kicsit bővebb infót is. Pl. azt, hogy ez most az ajtóátvezető kerek csatikat nézted? És melyiket, a szürkét v. a feketét? Ha belevilágítasz zseblámpával, akkor számozást is látsz az egyes lábak mellett, az is jó/plusz infó lenne. Ezen felül még a központira menő madzagszíneket -a többit már írtad (OG-BK / OG-BU) - is írhatnád, ami el lett vágva.
Ezek alapján könnyebb lenne utánanézni, hogy mit is vágtál el. De végül is ha így működik, akkor szerintem túl nagy baj nincs.
Erről kéne kép, hogy ösze lehessen hasonlítani. Vilót meg kellene kérni, hogy képeljen le egyet összehasonlítási alapnak. És ha már a dizlis a kezében van, akár össze is hasonlíthaja egy benzinseesl - úgy tudom mindkettőt bontja, nem?  Cheesy

Fekete csatit néztem mert ott megy átt a központi kábelei Smiley Ajtóban a kábelköteget is ellenőriztem ott is jó volt minden. Fekete csatin meg a ajtóoszlopnál a kerek áttvezetőtől mértem, visszafűztem ajtótérig onnan könnyebb volt mérni és a 6-os lábnál volt szakadás. Smiley Központi madzagszínekből neked melyik kell? ajtókábelköteg vagy padlótéri? Smiley
Naplózva
gradilaci
Vendég
« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 09:44:37 »

Nem tudom mi lett kicserélve, amikor 3 hónapja megvettem az autót már ilyen volt.

Műszercsoport viselkedés: A fordulatszám mérő és a sebesség mérő jó, a többi mutat mindent.. Néha meg sem mozdulnak a mutatók, néha azt mutatja, hogy tele a tank, aztán a következő bukkanónál semennyi nincs már benne, a vízhőfok mérő meg néha mutat, néha nem.

AC csati? Hátul az ülést döntsem fel és ott van v.hol igaz?

A benzin-t számolás alapján tudom, h kb mennyi van benne, na meg a fedcomp ugye jól írja.


Üdv mindenkinek, hayhapapi faterja vagyok. Amit a fiam leírt, kb úgy van, én viszont valami test-problémára gyanakodnék, már ha ilyesmi előfordulhat. Eredetileg autószerelő a szakmám, de Mondink eddig sosem volt, meg az elektromos részéhez nem is sokat konyítok. De épp azért gyanítok kontakthibát, mert főleg rossz úton zavarodnak meg a műszerek, az üza szintjelző meg kb fél állásnál mutat össze-vissza. Hol tudnánk leellenőrizni a műszerfal testelését?
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.31 hétfő, 09:49:21 írta gradilaci » Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 10:42:22 »

Ilyesmi nálam is van engem is érdekel...

Nálam az a jelenség ,hogy mikor áll a moci és kiveszem a kulcsot a ü.a szintjelző felmegy negyed állásba ha üres a tank akkor is....inditás vagy gyújtás ráadáskor visszaáll lassan az eredeti helyére...ez így gyári???
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 18:27:59 »

Ilyesmi nálam is van engem is érdekel...

Nálam az a jelenség ,hogy mikor áll a moci és kiveszem a kulcsot a ü.a szintjelző felmegy negyed állásba ha üres a tank akkor is....inditás vagy gyújtás ráadáskor visszaáll lassan az eredeti helyére...ez így gyári???

Nekem meg olyan, hogy ha a kulcsot kiveszem, akkor is mutatja a pontos szintet. Tankolás után viszont csak akkor mutat telét, amikor ráadom a gyújtást. Ez utóbbi jelzésképet nagyon szeretem, és ez vagy 100 kilométeren keresztül meg is marad  wow1, majd hirtelen elkezd zuhanni.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 19:09:15 »

a szintjelző elvileg gyújtás alatt működik. ezért van az, hogy ha üres tankkal leállít, telivel elindít, akkor hirtelen felkúszik.
a sokáig telit mutat azért van, mert viszonylag sekély a tank. mérvadó különbséget csak nagyobb mennyiség után jelez...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2011.11.01 kedd, 09:08:06 »

Nekem meg olyan, hogy ha a kulcsot kiveszem, akkor is mutatja a pontos szintet...
Ez a bajom vele nekem is, parkolóban mindenki láthassa, hogy mennyi benya van a kocsiban, ha nagyon kíváncsi rá, ezt nem szeretem. Régi autómban ha levettem a gyújtást, visszaesett a mutató a legaljára, az tetszett.
Szerintem ez gyári fícsőr, de lehet drof megint megcáfol  nyes.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2011.11.01 kedd, 09:33:24 »

Ez a bajom vele nekem is, parkolóban mindenki láthassa, hogy mennyi benya van a kocsiban, ha nagyon kíváncsi rá, ezt nem szeretem. Régi autómban ha levettem a gyújtást, visszaesett a mutató a legaljára, az tetszett.
Szerintem ez gyári fícsőr, de lehet drof megint megcáfol  nyes.
ez gyári.
ha kiszereled a műszercsoportot, akkor is évekig azt fogja mutatni, amit utoljára érzékelt áram alatt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2011.11.01 kedd, 10:32:40 »

Ez a bajom vele nekem is, parkolóban mindenki láthassa, hogy mennyi benya van a kocsiban, ha nagyon kíváncsi rá, ezt nem szeretem. Régi autómban ha levettem a gyújtást, visszaesett a mutató a legaljára, az tetszett.
Szerintem ez gyári fícsőr, de lehet drof megint megcáfol  nyes.

Nekem azért jó, mert állandóan telilt mutat, vagy sosem mutat semmit.. Ez a két út van.. Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2011.11.01 kedd, 11:14:54 »

Ez a bajom vele nekem is, parkolóban mindenki láthassa, hogy mennyi benya van a kocsiban, ha nagyon kíváncsi rá, ezt nem szeretem. Régi autómban ha levettem a gyújtást, visszaesett a mutató a legaljára, az tetszett.
Szerintem ez gyári fícsőr, de lehet drof megint megcáfol  nyes.

Ez gyári, a Fjordokon 86-óta így van.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2011.11.02 szerda, 19:56:24 »

Halihó!
Ha a műszerfal kábelköteget kicserélem olyanra amibe van AWS és kipróbálom hogy minden működik-e, előfordulhat hogy valami gebaszt okoz ha esetleg nem passzol valami? Ha utána vissza rakom a régi kábelköteget működni fog minden?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:10:49 »

Halihó!
Ha a műszerfal kábelköteget kicserélem olyanra amibe van AWS és kipróbálom hogy minden működik-e, előfordulhat hogy valami ge***t okoz ha esetleg nem passzol valami? Ha utána vissza rakom a régi kábelköteget működni fog minden?
A puding próbája az evés Wink.
De biztos, hogy nem fog működni minden az AWS-en, mert nem hiszem, hogy Ghia motortéri kábelköteged lenne, ha a többi meg nem volt az.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:13:30 »

Halihó!
Ha a műszerfal kábelköteget kicserélem olyanra amibe van AWS és kipróbálom hogy minden működik-e, előfordulhat hogy valami ge***t okoz ha esetleg nem passzol valami? Ha utána vissza rakom a régi kábelköteget működni fog minden?
beleraktad és nem működik?
mert általában akkor jönnek ilyen kérdések Cheesy
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:20:26 »

beleraktad és nem működik?
mert általában akkor jönnek ilyen kérdések Cheesy
vigyor 2funny -térdcsapkodósszmájli- nevetes1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2011.11.02 szerda, 20:22:38 »

beleraktad és nem működik?
mert általában akkor jönnek ilyen kérdések Cheesy
szerintem ráhibáztál.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2011.11.02 szerda, 22:41:23 »

beleraktad és nem működik?
mert általában akkor jönnek ilyen kérdések Cheesy

Nem, még nem tettem bele és nem tudom hogy működne-e. Azért kérdeztem Cheesy
Különben máshogy fogalmaztam volna meg, nem ilyen finoman, kb így : Azt a +***... qv... ....... .. édes... ....  vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2011.11.02 szerda, 23:45:18 »

Nem, még nem tettem bele és nem tudom hogy működne-e. Azért kérdeztem Cheesy
Különben máshogy fogalmaztam volna meg, nem ilyen finoman, kb így : Azt a +***... qv... ....... .. édes... ....  vigyor3
előbb az érzékelőket keresd meg. h azok nincsenek, akkor felejtsd el.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 00:09:44 »

előbb az érzékelőket keresd meg. h azok nincsenek, akkor felejtsd el.

Azok megvannak, de nem is az a lényeg, hanem hogy az egyébb dolgok működni fognak-e. Volt valami változtatás az év között?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 00:21:03 »

Azok megvannak, de nem is az a lényeg, hanem hogy az egyébb dolgok működni fognak-e. Volt valami változtatás az év között?
elvileg 93, 94 egyforma.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 23:43:02 »

Sziasztok!
Tudja esetleg vki, hogy az mk1 Mondeokban a vezetőülés állító motorhoz gyárilag mekkora bizti van?
Illetve van esetleg tanács,tapasztalat,hogy utólagos beépítésekor,honnan csatlakoztassak hozzá áramot. Na meg hogy honnan ne. Én a szivargyújtó környékéröl gondoltam a lecsatlakozást. Köszi előre is! Grin
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2011.11.04 péntek, 00:30:44 »

Sziasztok!
Tudja esetleg vki, hogy az mk1 Mondeokban a vezetőülés állító motorhoz gyárilag mekkora bizti van?
Illetve van esetleg tanács,tapasztalat,hogy utólagos beépítésekor,honnan csatlakoztassak hozzá áramot. Na meg hogy honnan ne. Én a szivargyújtó környékéröl gondoltam a lecsatlakozást. Köszi előre is! Grin

nézd meg a szőnyeg alatt hogy nincs-e csatlakozója. Nekem a CLX padlótéri kábelkötegben volt 2 csati is, abból egyik állító motoré, a másikat nem tudom, talán ülésfűtésé lehetett.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2011.11.04 péntek, 09:43:19 »

nézd meg a szőnyeg alatt hogy nincs-e csatlakozója. Nekem a CLX padlótéri kábelkötegben volt 2 csati is, abból egyik állító motoré, a másikat nem tudom, talán ülésfűtésé lehetett.
Ja. Fekete a motor, fehér a fűtés csatija.
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2011.11.04 péntek, 11:47:17 »

Ja. Fekete a motor, fehér a fűtés csatija.
köszi! az király lenne ha valóban létezne az előkészítés. Megnézem este. köszi szépen!!
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2011.11.05 szombat, 00:33:56 »

köszi! az király lenne ha valóban létezne az előkészítés. Megnézem este. köszi szépen!!
Grin
és ott volt,ahogy mondtad. Uh ülés bekötve. Hála a fordos költség csökkentésnek és nem szerelték 2 féle padló kábellel.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2011.11.05 szombat, 04:17:44 »

Grin
és ott volt,ahogy mondtad. Uh ülés bekötve. Hála a fordos költség csökkentésnek és nem szerelték 2 féle padló kábellel.

gondoltam hogy ott lesz, én egyszerü CLX-emben is bent volt a két csati, de még az anyós ülésnél is megvan Smiley
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 14:32:12 »

Srácok! Van egy olyan kérdésem, hogy: Éjszaka felkapcsolt lámpánál kellene világítani a világításkapcsolónak és a ventillátor fokozat szabályzónak is igaz? Nekem ez a kettő nem világít. Valószínűleg ki van égve a kis égő, de nem igazán tudom, hogy lehetne szerelni. Valaki tud segíteni benne? https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/300794_260805857299692_100001108382537_686869_843497121_n.jpg

Illetve még egy olyan, hogy hogyan lehet leresetelni a computert? Gyakran tankolok 2-3.000 forintért (falun lakom, mindig annyit tankolok amennyi kell, sok a lopás.) és a computer sokszor nem számol utána a benzinnek. Most tankoltam 3.000-ért és még mindig 70km-ert ír hátralévőnek. Ilyenkor megyek vele és egyre megy fel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.06 vasárnap, 14:36:50 írta hayhapapi » Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 15:16:58 »

Srácok! Van egy olyan kérdésem, hogy: Éjszaka felkapcsolt lámpánál kellene világítani a világításkapcsolónak és a ventillátor fokozat szabályzónak is igaz? Nekem ez a kettő nem világít. Valószínűleg ki van égve a kis égő, de nem igazán tudom, hogy lehetne szerelni. Valaki tud segíteni benne? https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/300794_260805857299692_100001108382537_686869_843497121_n.jpg

Illetve még egy olyan, hogy hogyan lehet leresetelni a computert? Gyakran tankolok 2-3.000 forintért (falun lakom, mindig annyit tankolok amennyi kell, sok a lopás.) és a computer sokszor nem számol utána a benzinnek. Most tankoltam 3.000-ért és még mindig 70km-ert ír hátralévőnek. Ilyenkor megyek vele és egyre megy fel.
a világítás kapcsolónak akkor világítania ha fel van kapcsolva
a kapcsoló alján van egy luk egy gémkapocsal óvatossan nyúljál bele és finoman érzéssel nyomd fel a gémkapcsot és a kapcsolót magadfele le tudod húzni
mögötte van az izzó.
de mindenek elött szerezd be a pót izzót mert lehet ,hogy nem kapsz egyből.
amikor az enyémbe lett cserélve akkor úgy kellet rendelni bele izzót.erősebbet nem szabad bele rakni mert nagyon felmelegíti a kapcsolót.

már megnem mondom mekkora kell bele mert rég volt de azt hiszem 1,2w az izzót picit befele kell nyomni és úgy eltekerni akkor jön ki
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.06 vasárnap, 15:18:57 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 15:42:43 »

Srácok! Van egy olyan kérdésem, hogy: Éjszaka felkapcsolt lámpánál kellene világítani a világításkapcsolónak és a ventillátor fokozat szabályzónak is igaz? Nekem ez a kettő nem világít. Valószínűleg ki van égve a kis égő, de nem igazán tudom, hogy lehetne szerelni. Valaki tud segíteni benne? https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/300794_260805857299692_100001108382537_686869_843497121_n.jpg

Illetve még egy olyan, hogy hogyan lehet leresetelni a computert? Gyakran tankolok 2-3.000 forintért (falun lakom, mindig annyit tankolok amennyi kell, sok a lopás.) és a computer sokszor nem számol utána a benzinnek. Most tankoltam 3.000-ért és még mindig 70km-ert ír hátralévőnek. Ilyenkor megyek vele és egyre megy fel.
A fűtéskonzol hátulján 2 izzó van, neked az egyik kiégett.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 17:05:00 »

A fűtéskonzol hátulján 2 izzó van, neked az egyik kiégett.

Hogy tudok hozzáférni? Smiley Amúgy a világítás kapcsolóét kiszedtem, viszont olyan pici, hogy valahol el is hagytam.. Cheesy Valaki meg tudja mondani, hogy hogyan kérjem a boltban? Cheesy
Amúgy kész a ledes csomagtér világításom! Smiley https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/387743_260877907292487_100001108382537_687017_776476073_n.jpg
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 17:11:40 »

Hogy tudok hozzáférni? Smiley Amúgy a világítás kapcsolóét kiszedtem, viszont olyan pici, hogy valahol el is hagytam.. Cheesy Valaki meg tudja mondani, hogy hogyan kérjem a boltban? Cheesy
Amúgy kész a ledes csomagtér világításom! Smiley https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/387743_260877907292487_100001108382537_687017_776476073_n.jpg
Lebontod a középkonzolt, kiszeded a fűtéskonzolt, annak a hátoldalában van a két izzó.
Ha a donorodból még megvan, akkor cseréled és kész.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 18:23:26 »

Azt tudja valaki mit tudok kezdeni a rádióval? Akkusaru levétel után nem tudtam a kódját csak foszlányokban, írogattam neki mindent és letiltott. Azóta megtaláltam a kódot, viszont nem tudom beírni mert nem villog és nem tudok mit kezdeni vele. Próbáltam leszedni a sarut megint, de ugyan úgy nem engedi.. Ötlet?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 22:47:37 »

A ventilátor 4. sebesség fokozata csak az 1. fokozatnak megfelelő sebességgel fúj. Vettem egy bontott előtét ellenállást, rádugtam és láss csodát, semmi sem változott. Kapcsoló lehet az ok?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 22:56:57 »

A ventilátor 4. sebesség fokozata csak az 1. fokozatnak megfelelő sebességgel fúj. Vettem egy bontott előtét ellenállást, rádugtam és láss csodát, semmi sem változott. Kapcsoló lehet az ok?
vagy szorul a motor.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 23:10:10 »

vagy szorul a motor.

Az első háromban jól fúj, a belső keringetésnél a negyedik is működik, csak a külső levegő befújásnál lassul le a 4. fokozatban.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 23:17:56 »

Az első háromban jól fúj, a belső keringetésnél a negyedik is működik, csak a külső levegő befújásnál lassul le a 4. fokozatban.

Szerintem kontakt hiba a kapcsolóban. A vákuumszelep nyit-zár mindent rendesen? Esetleg nincs egy macska a pollenszűrőben?  nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 00:02:23 »

Az első háromban jól fúj, a belső keringetésnél a negyedik is működik, csak a külső levegő befújásnál lassul le a 4. fokozatban.
ki kellene cserélned a pollenszűrőt, mert nem kap az a szerencsétlen levegőt vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Moha2
Vendég
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 07:50:58 »

Sziasztok!

A következő gondom lenne. Üzemmeleg motornál teljesen kiszámíthatatlanul kivágja a motortérben található biztosítékdobozban a 4. számú gyújtás biztosítékot. A kapcsolási rajz szerint két helyre megy a vezeték. A gyújtómodulhoz és a gyújtómodul mellet található fehér kis dobozhoz (rádió zavarszűrő ha jól tippelem). Találkozott már valaki hasonló gonddal?

Kösz: Moha
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 08:27:07 »

Sziasztok!

A következő gondom lenne. Üzemmeleg motornál teljesen kiszámíthatatlanul kivágja a motortérben található biztosítékdobozban a 4. számú gyújtás biztosítékot. A kapcsolási rajz szerint két helyre megy a vezeték. A gyújtómodulhoz és a gyújtómodul mellet található fehér kis dobozhoz (rádió zavarszűrő ha jól tippelem). Találkozott már valaki hasonló gonddal?

Kösz: Moha
Üdv!

Évjárat? motor űrtartalom? Ha az aláírásodba beírod az infót könnyeben tudunk segíteni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.