Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 18:53:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793626 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3100 Dátum: 2012.04.03 kedd, 12:02:58 »

Sziasztok!

A hűtő ventilátorral lenne egy kérdésem! A problémám a következő. Nem kapcsolt be és így nem hűti vissza a vizet. Ha a hőfok jeladóról (termosztátházon lévő) lehúzom a csatlakozót, akkor viszont megy folyamatosan. Szerintetek is a jeladó a rossz? Nem cserélném feleslegesen, mert most szeretném eladni a kocsit.

Üdv: Pocska   

Ebben az esetben csak a jeladó lehet a rossz.
Naplózva
Burczy™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197


IMI

115535257 burczy@tvnetwork.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3101 Dátum: 2012.04.03 kedd, 13:11:28 »

VSS jeladót lehet szerezni valahonnan? mennyiért?

megtaláltam, legalábbis gondolom, hogy azaz. Ezen a VSS jeladón megy keresztül a mechanikus spirál is, mert ha igen, akkor megtaláltam, kontakt spérztem, de még ígyse akar működni.... a vezeték innen hova tart? már hogy a vezetéket esetleg le tudjam tesztelni, hogy meg van-e szakadva valahol.
Ha ez csődöt mond, mi lehet még a gond?
Naplózva

Sok rosszat el lehet mondani a pedofilokról, de ők legalább lelassítanak az iskolák előtti zebráknál!

1. [Escort XR3i '84/1.6 i/105 paci]
2. [Mondeo Mk I. '93/2.0i-DOHC/Ghia/136 paci]
3. [Mondeo Mk III. '02/2.0i 16V/Ghia/145 paci]
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3102 Dátum: 2012.04.03 kedd, 15:05:20 »

Utoljára tavaly ősszel volt szerelésen, és télen kezdte el a mókát, de úgy szépen átmenetben. Időnként nem működött, majd egyre sűrűbben nem működött, majd teljesen nem működik. Én azt hittem a tél miatt, de nincs már -20 fok, ergo nem a hideg tette ezt.
Mivel nem 1-ről a 2-re ment el, reménykedem, hogy kábel csatlakozó valami a gond, és nem maga a műszer.

Legjobban az aggaszt ebben, hogy a légzsákom ha erre van kötve, akkor elvileg az se működik, mert ha jól tudom 40km/h felett kapcsol be, és ha nem érzékeli, hogy mennék, akkor nem működik a bajban. De sajna ezt nem tudom tesztelni Smiley
Köszi, megnézem a kocsi alját majd, meg a wikit is.
Burczy™
km órád műkszik? mert ha igen, akkor nem kint van a gond, hanem bent. leginkább a bizti tábla feletti stekkerek körül kutass. este megnézem, melyik stekkerből jön a vss jel...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3103 Dátum: 2012.04.03 kedd, 15:06:46 »

VSS jeladót lehet szerezni valahonnan? mennyiért?

megtaláltam, legalábbis gondolom, hogy azaz. Ezen a VSS jeladón megy keresztül a mechanikus spirál is, mert ha igen, akkor megtaláltam, kontakt spérztem, de még ígyse akar működni.... a vezeték innen hova tart? már hogy a vezetéket esetleg le tudjam tesztelni, hogy meg van-e szakadva valahol.
Ha ez csődöt mond, mi lehet még a gond?

ja...most látom csak, hogy 93-as a géped és így nem mérvadó a km órára vonatkozó kérdésem...
minnyá megnézem neked a dolgokat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3104 Dátum: 2012.04.03 kedd, 15:13:59 »

https://picasaweb.google.com/108488910958468400959/Tempomat?authkey=Gv1sRgCOTyxrn4kbP9NA#5718629416786214050
egy kis leírás...
a c165 meg a biti tábla feletti bal felső
https://picasaweb.google.com/108488910958468400959/Tempomat?authkey=Gv1sRgCOTyxrn4kbP9NA#5727161927060052706
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #3105 Dátum: 2012.04.03 kedd, 19:52:55 »

Ebben az esetben csak a jeladó lehet a rossz.

Köszönöm szépen a megerősítést!
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #3106 Dátum: 2012.04.06 péntek, 17:28:31 »

Sziasztok!
MKI 95 évj. 1.8TD-hez van bicskakulcs?
Van benne központi zár és riasztó is! Meg lehet oldani valahogy?
Naplózva
velicske
Vendég
« Új hozzászólás #3107 Dátum: 2012.04.06 péntek, 17:48:11 »

szeretném kérdezni,hogx-e  tud-e vki segiteni.elromlott á központi zár á ford mondeón
nem müködik kulcsál sem.köszi.velicske
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3108 Dátum: 2012.04.06 péntek, 20:00:05 »

Sziasztok!
MKI 95 évj. 1.8TD-hez van bicskakulcs?
Van benne központi zár és riasztó is! Meg lehet oldani valahogy?

Én anno ki akartam cserélni a kulcsomat bicskára és akitől venni akartam az azt mondta, hogy át lehet rakni a transzpondert a bicskakulcsba.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3109 Dátum: 2012.04.06 péntek, 21:28:36 »

Sziasztok!
MKI 95 évj. 1.8TD-hez van bicskakulcs?
Van benne központi zár és riasztó is! Meg lehet oldani valahogy?
bicskakulcs az univerzális.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3110 Dátum: 2012.04.06 péntek, 21:29:07 »

Én anno ki akartam cserélni a kulcsomat bicskára és akitől venni akartam az azt mondta, hogy át lehet rakni a transzpondert a bicskakulcsba.
és át is lehet.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3111 Dátum: 2012.04.06 péntek, 21:29:50 »

szeretném kérdezni,hogx-e  tud-e vki segiteni.elromlott á központi zár á ford mondeón
nem müködik kulcsál sem.köszi.velicske
ennél azért kicsit több infóra lenne szükség...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3112 Dátum: 2012.04.06 péntek, 23:27:10 »

Sziasztok!
MKI 95 évj. 1.8TD-hez van bicskakulcs?
Van benne központi zár és riasztó is! Meg lehet oldani valahogy?

Meg. Egy normális(!!!) villamosságszerelő összeköti a bicskakulcs vevőegységét a Mondeo kp.zár vezérlő moduljával és a távirányítás megoldva.
A transzpondert (azaz az imó kis üvegcsöve, némi tekercsel, ami a kulcsban van) átdobod a bicskakulcsba. Immobiliser letudva.
A kulcsszárat pedig kulcsossal átköszörülteted. (bár amit adnak a szetthez szárakat, hulladék minőség, érdemes a kulcsossal értekezni, hátha van neki jobb anyagból)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3113 Dátum: 2012.04.06 péntek, 23:28:40 »

Én anno ki akartam cserélni a kulcsomat bicskára és akitől venni akartam az azt mondta, hogy át lehet rakni a transzpondert a bicskakulcsba.

Át lehet. A bicskának univerzális "rekesze" van a kis csövecske fogadására. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3114 Dátum: 2012.04.06 péntek, 23:29:39 »

ennél azért kicsit több infóra lenne szükség...

áágy pítzcíít...  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3115 Dátum: 2012.04.07 szombat, 07:15:45 »

A központi zárról jut eszembe.  taps
Az enyémben a gyári vezérlő, meg a riasztó valami miatt nem müködött ezért az autóvilamosságis egy Cesar univerzális kp-zár vezérlőt rakott be. Ezzel valahogy megoldható, hogy működjön a kettős zár? Tehát, hogy belülről ne lehessen kinyitni az ajtókat? Van olyan universális, ami tudja ezt?
Le fogom valamikor cserélni úgyis bicskakulcsosra, csak érdekel a dolog.  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.07 szombat, 07:17:38 írta Pisti84 » Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3116 Dátum: 2012.04.07 szombat, 10:31:51 »

A központi zárról jut eszembe.  taps
Az enyémben a gyári vezérlő, meg a riasztó valami miatt nem müködött ezért az autóvilamosságis egy Cesar univerzális kp-zár vezérlőt rakott be. Ezzel valahogy megoldható, hogy működjön a kettős zár? Tehát, hogy belülről ne lehessen kinyitni az ajtókat? Van olyan universális, ami tudja ezt?
Le fogom valamikor cserélni úgyis bicskakulcsosra, csak érdekel a dolog.  nyes

Szerintem nem. Én is most copok a sajátommal, mert a villamosságis szétb@szta az egészet, azon vagyok, hogy először menjen a 4 ajtó (plusz tanksapka), meg a kettős retesz... aztán bicskázok... Neked is azt ajánlom inkább, hogy a gyárit tedd működőképessé, aztán jöhet a bicsek, stb... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3117 Dátum: 2012.04.07 szombat, 10:50:17 »

Szerintem nem. Én is most copok a sajátommal, mert a villamosságis szétb@szta az egészet, azon vagyok, hogy először menjen a 4 ajtó (plusz tanksapka), meg a kettős retesz... aztán bicskázok... Neked is azt ajánlom inkább, hogy a gyárit tedd működőképessé, aztán jöhet a bicsek, stb... Smiley

Enyémet nem a szerelő szúrta el, már rossz volt, amikor vettem a kocsit.
Ez a baj, hogy fogalmam sincs, hogy tegyem működőképessé...
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
bocika1987
Vendég
« Új hozzászólás #3118 Dátum: 2012.04.07 szombat, 15:38:51 »

Sziasztok!

Kaptam ajándékba egy fehérített index búrát, de nekem sajnos  nem jó mert 2-es Mondeom van. A netten nem volt jól feltüntetve az évjárat. Ha esetleg van valakinek 2-es mondeohoz fehérített index búra a csere is érdekelne. Bontatlan csomagolásban van! Képet e-mailon tudok küldeni!

Ára: 3500.- a pár

E-mail: kiszabina@gmail.com
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #3119 Dátum: 2012.04.07 szombat, 18:29:25 »

Szerintem nem. Én is most copok a sajátommal, mert a villamosságis szétb@szta az egészet, azon vagyok, hogy először menjen a 4 ajtó (plusz tanksapka), meg a kettős retesz... aztán bicskázok... Neked is azt ajánlom inkább, hogy a gyárit tedd működőképessé, aztán jöhet a bicsek, stb... Smiley

Nekem bicskakulcsos nyitókám van. Azt nem tudta a szaki összehozni, hogy a kettős reteszelés is menjen, így az csak kulcsfordításra működik. Amúgy nyit zár és villog Smiley Annyira azért figyeljetek, hogy ne a legolcsóbbat vegyétek, mert széttörik a kulcsház egy idő után. Ja és felpattintós a csomagtartóm.
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3120 Dátum: 2012.04.07 szombat, 19:05:32 »

Sziasztok!

Vettem egy 93-as 1.6 16v mondit. A kábelkötegem rosz volt és leéget az ecu is. Kicseréltem őket, de a korábbi hibajelenség továbbra is fent áll. Ami az volt hogy nem ad szikrát. Egy 335 ös hibakód van még betárolva. Motor teker, kábelek nem zárlatosak, de csak teker és nem indul a motor. alsó-felső holtpont jeladók újak, gyújtótrafó új, gy. kábelek - gyertyák újak, indításgátló nincs benne... Van valami ötletetek mit kéne még megnéznem vagy mi lehet vele?

Köszi
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3121 Dátum: 2012.04.07 szombat, 19:22:50 »

Nekem bicskakulcsos nyitókám van. Azt nem tudta a szaki összehozni, hogy a kettős reteszelés is menjen, így az csak kulcsfordításra működik. Amúgy nyit zár és villog Smiley Annyira azért figyeljetek, hogy ne a legolcsóbbat vegyétek, mert széttörik a kulcsház egy idő után. Ja és felpattintós a csomagtartóm.

Gondolom a felpattintós csomagtartóhoz külön motor lett beszerelve? Ezen gondolkodtam egyébként én is. A kettős retesz meg igazából csak azért lenne fontos, hogy müködjön, hogy belülről tudjam zárni az ajtókat a kilincs lenyomásával és más ne tudja kinyitni az ajtaját. Most hiába zárom be a távirányítóval, simán ki lehet belülről nyitni.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3122 Dátum: 2012.04.07 szombat, 19:58:50 »

Enyémet nem a szerelő szúrta el, már rossz volt, amikor vettem a kocsit.
Ez a baj, hogy fogalmam sincs, hogy tegyem működőképessé...
http://www.mirez.co.uk/AlarmProbs.htm
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3123 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:01:03 »

Sziasztok!

Vettem egy 93-as 1.6 16v mondit. A kábelkötegem rosz volt és leéget az ecu is. Kicseréltem őket, de a korábbi hibajelenség továbbra is fent áll. Ami az volt hogy nem ad szikrát. Egy 335 ös hibakód van még betárolva. Motor teker, kábelek nem zárlatosak, de csak teker és nem indul a motor. alsó-felső holtpont jeladók újak, gyújtótrafó új, gy. kábelek - gyertyák újak, indításgátló nincs benne... Van valami ötletetek mit kéne még megnéznem vagy mi lehet vele?

Köszi

immo.
feltételezem, a másik ecu miatt másik kulcs is kellene( ami az ecu-hoz tartozik) az nem külön egység, hanem az ecu-ban van...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3124 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:42:34 »

immo.
feltételezem, a másik ecu miatt másik kulcs is kellene( ami az ecu-hoz tartozik) az nem külön egység, hanem az ecu-ban van...


ebben semmilyen indításgátló nincs. Semmi olvasó egység nincs az indító kulcsnál, meg amivel eddig használták az is egy egyszerű nem chipes kulcs volt. PATS nélküli.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3125 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:50:24 »


ebben semmilyen indításgátló nincs. Semmi olvasó egység nincs az indító kulcsnál, meg amivel eddig használták az is egy egyszerű nem chipes kulcs volt. PATS nélküli.
ac megy?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3126 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:54:01 »

ac megy?

Minden megy a motort kivéve. De csak teker és semmi szikra..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3127 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:05:37 »


ebben semmilyen indításgátló nincs. Semmi olvasó egység nincs az indító kulcsnál, meg amivel eddig használták az is egy egyszerű nem chipes kulcs volt. PATS nélküli.
hát az lehet, hogy ebben nem volt pats, de a másik ecu keresi a hozzá való kulcsot ....
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3128 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:14:06 »

hát az lehet, hogy ebben nem volt pats, de a másik ecu keresi a hozzá való kulcsot ....

kikapcsolni ki lehet az ecuban vhogy?
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3129 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:14:51 »

hát az lehet, hogy ebben nem volt pats, de a másik ecu keresi a hozzá való kulcsot ....

annak nem lenne vmi hibakódja?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3130 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:15:28 »

kikapcsolni ki lehet az ecuban vhogy?
nem igazán ...  szomoru1

annak nem lenne vmi hibakódja?
az órában van visszajelzője, egy led
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3131 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:19:16 »

nem igazán ...  szomoru1
az órában van visszajelzője, egy led

az nem világít még csak nem is villanik fel gyújtáskor sem
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3132 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:20:30 »

az nem világít még csak nem is villanik fel gyújtáskor sem
hány vezeték megy az órára?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3133 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:21:35 »

az nem világít még csak nem is villanik fel gyújtáskor sem
nem tudsz másik ecut belepróbálni?
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3134 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:22:58 »

hány vezeték megy az órára?

egy 6 eres kábel
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3135 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:25:04 »

nem tudsz másik ecut belepróbálni?


most vettem ezt, mert amivel vettem a kocsit, a sensorok közösénél a vezérlőn belül a vezetősáv el volt lgve. a szigetelés le volt pattogva a vezetékekről... kicseréltem a kábeleket utána meg az ecu-t. most már csak a 335 ös hiba van betárolva, de attól még indítania kellene sztem.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3136 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:26:05 »

most vettem ezt, mert amivel vettem a kocsit, a sensorok közösénél a vezérlőn belül a vezetősáv el volt lgve. a szigetelés le volt pattogva a vezetékekről... kicseréltem a kábeleket utána meg az ecu-t. most már csak a 335 ös hiba van betárolva, de attól még indítania kellene sztem.
a 335-östől igen, viszont a pats miatt nincs szikra
hidd el, én játszottam már ilyet ..
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3137 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:28:41 »

a 335-östől igen, viszont a pats miatt nincs szikra
hidd el, én játszottam már ilyet ..

szóval kell kerítenem egy pats nélküli ecut... :/
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3138 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:30:05 »

szóval kell kerítenem egy pats nélküli ecut... :/
legalább próbára ...
kereskedőtől/bontóstól vetted ezt az ecu-t?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3139 Dátum: 2012.04.07 szombat, 22:39:01 »

szóval kell kerítenem egy pats nélküli ecut... :/
a kábelköteg mikori kocsiból származik?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3140 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 08:35:07 »

a kábelköteg mikori kocsiból származik?

az eredeti csatikon lettek a kábelek lecserélve...
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3141 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 08:37:04 »

legalább próbára ...
kereskedőtől/bontóstól vetted ezt az ecu-t?

bontóból, de clubtárssal beszéltem, neki van eladó tokkal-vonóval ,,, kulccsal Cheesy ,,, szerintem az maradíakkor hogy azt beépítem :///

de az imo nem tiltaná le az önindítót is?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3142 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 09:28:58 »

bontóból, de clubtárssal beszéltem, neki van eladó tokkal-vonóval ,,, kulccsal Cheesy ,,, szerintem az maradíakkor hogy azt beépítem :///

de az imo nem tiltaná le az önindítót is?
változó ...
egy dolgot nézz még meg, a vezetőoldali lábtérnél a vészkapcsolót
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #3143 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 09:46:51 »

változó ...
egy dolgot nézz még meg, a vezetőoldali lábtérnél a vészkapcsolót

néztem,,,  az nincs benne csak a  2 zöld és 2 zöld-sárga kábel van azok vannak összetekerve....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3144 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 10:16:58 »

néztem,,,  az nincs benne csak a  2 zöld és 2 zöld-sárga kábel van azok vannak összetekerve....
nem vagyok biztos a működésében, de nem biztos hogy annak zárva kell lennie

amúgy
"Ami a gyújtást tilthatja:
-Főtengely-jeladó
-Felsőholtpont-jeladó
-EEC biztije
-gyújtásrelé
-immo vagy riasztó
-testkábel hibája!!!!"
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3145 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 14:01:53 »

Leszedtem a kormány alatti burkolatot, mert oda van beszerelve az utólagos központi zár vezérlő. Elég nagy káosz van odabent. Van elvágott leszigetelt kábel is. Nem értek hozzá, hogy mi hova megy, de nem szép az, amit láttam.  wow1
Ha azt akarom, hogy működjön a gyári központi zár és a riasztó, akkor szerintem ebből márkaszervíz lesz...  falbav
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3146 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 14:25:58 »

Leszedtem a kormány alatti burkolatot, mert oda van beszerelve az utólagos központi zár vezérlő. Elég nagy káosz van odabent. Van elvágott leszigetelt kábel is. Nem értek hozzá, hogy mi hova megy, de nem szép az, amit láttam.  wow1
Ha azt akarom, hogy működjön a gyári központi zár és a riasztó, akkor szerintem ebből márkaszervíz lesz...  falbav

Nem biztos, hogy ér annyit az autó, amennyiért azt neked márkaszervízben rendbehoznák.
Érdemesebb szerintem abban gondolkodnod, hogy szerzel donorból kábelköteget és szimplán kicseréled.
Olcsóbb, jobb megoldás lesz.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3147 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 15:07:03 »

Leszedtem a kormány alatti burkolatot, mert oda van beszerelve az utólagos központi zár vezérlő. Elég nagy káosz van odabent. Van elvágott leszigetelt kábel is. Nem értek hozzá, hogy mi hova megy, de nem szép az, amit láttam.  wow1
Ha azt akarom, hogy működjön a gyári központi zár és a riasztó, akkor szerintem ebből márkaszervíz lesz...  falbav
inkább egy rendes autóvillamosságist keress
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3148 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 15:15:45 »

inkább egy rendes autóvillamosságist keress

Sajnos egy van itt a környéken, az meg nem tudta megcsinálni, inkább belerakta az univerzálisat...
Mondjuk az is lehet, hogy így volt neki egyszerűbb.  Huh?
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3149 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 15:26:07 »

Sajnos egy van itt a környéken, az meg nem tudta megcsinálni, inkább belerakta az univerzálisat...
Mondjuk az is lehet, hogy így volt neki egyszerűbb.  Huh?

Tuti úgy volt neki egyszerűbb és neked pedig olcsóbb.
Aki ért hozzá - már pedig az autóvillamosságis dolga az - meg tudja csinálni szerintem.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.