Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 15:16:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793545 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2012.04.24 kedd, 23:24:21 »

Sziasztok!

93-as MK1 Mondeo-m van, CLX felszereltséggel. Szeretnék bele gyári ködlámpát.
A kérdésem az, hogy valamilyen szinten be lehet e vezetékezve az autó erre a célra? (úgy ahogy pl. az ülésfűtésé ott van a szőnyeg alatt)
Pusztán azért, hogy a bontóban meddig szedjem ki a vezetékeket...
Lámpakapcsolóm van hozzá már, és elvileg a biztosítót tábla is tudja, a helye tuti megvan a biztosítéknak legalább is:)

Köszi előre is!

Üdv .

VirágZ
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2012.04.24 kedd, 23:34:33 »

attól függ ki mit szív eplus2

Átlagban... Én Davidoff-ot. Az most 750. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2012.04.24 kedd, 23:41:38 »

Sziasztok!

93-as MK1 Mondeo-m van, CLX felszereltséggel. Szeretnék bele gyári ködlámpát.
A kérdésem az, hogy valamilyen szinten be lehet e vezetékezve az autó erre a célra? (úgy ahogy pl. az ülésfűtésé ott van a szőnyeg alatt)
Pusztán azért, hogy a bontóban meddig szedjem ki a vezetékeket...
Lámpakapcsolóm van hozzá már, és elvileg a biztosítót tábla is tudja, a helye tuti megvan a biztosítéknak legalább is:)

Köszi előre is!

Üdv .

VirágZ
ezt neked kell ellenőrizni...
a ködlámpa helyén van-e csati.
ha van, akkor be van vezetékelve, akkor van csati Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2012.04.24 kedd, 23:43:30 »

Sziasztok!

93-as MK1 Mondeo-m van, CLX felszereltséggel. Szeretnék bele gyári ködlámpát.
A kérdésem az, hogy valamilyen szinten be lehet e vezetékezve az autó erre a célra? (úgy ahogy pl. az ülésfűtésé ott van a szőnyeg alatt)
Pusztán azért, hogy a bontóban meddig szedjem ki a vezetékeket...
Lámpakapcsolóm van hozzá már, és elvileg a biztosítót tábla is tudja, a helye tuti megvan a biztosítéknak legalább is:)

Köszi előre is!

Üdv .

VirágZ

Meg kellene nézned a lökös mögött. Pl. az ablakmosó tartálynál elvileg 3-4 csatinak kéne lennie/lógnia: egy darab a szivattyún, egy darab lógós a lámpamosónak, egy darab lógós a szintjelzőnek, plusz, ha van még egy az elviekben a ködlámpáé. Ha a kürtnél a másik oldalon is találsz egy olyan csatit akkor 100%, hogy be van vezetékelve. Smiley (ha nem csal az emlékezetem a ködlámpák vezetékeit nem spórolták ki egyik felszereltségben sem...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2012.04.25 szerda, 10:41:44 »

ezt neked kell ellenőrizni...
a ködlámpa helyén van-e csati.
ha van, akkor be van vezetékelve, akkor van csati Wink
És azt hiszem, hogy a csatlakozó színe kék (de ez nem tuti). És két kábel megy bele (lila/fehér és fekete).

Meg kellene nézned a lökös mögött. Pl. az ablakmosó tartálynál elvileg 3-4 csatinak kéne lennie/lógnia: ...
5 csati van ott maximum.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.25 szerda, 10:45:47 írta HegeGabi » Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2012.04.25 szerda, 12:59:51 »

Sziasztok!

93-as MK1 Mondeo-m van, CLX felszereltséggel. Szeretnék bele gyári ködlámpát.
A kérdésem az, hogy valamilyen szinten be lehet e vezetékezve az autó erre a célra? (úgy ahogy pl. az ülésfűtésé ott van a szőnyeg alatt)
Pusztán azért, hogy a bontóban meddig szedjem ki a vezetékeket...
Lámpakapcsolóm van hozzá már, és elvileg a biztosítót tábla is tudja, a helye tuti megvan a biztosítéknak legalább is:)

Köszi előre is!

Üdv .

VirágZ

CLX szintnél kicsi az esélye, hogy be van előre kábelezve. Sőt az is benne lehet, hogy mondjuk a műszerfali kötegben benne van, a motortériben már nincs. Amiben biztos nem lesz benne a 95-ig készült mondiknál, az egy kábeltoldás a világításkapcsoló előtt. Ha megnézed a csatit, elvileg minden helyen kellene lennie érintkező tüskének. Ha egy hibádzik, akkor az lesz a ködlámpa szálának a helye. Elvileg cserélhető az egész toldás. Ha a toldás utáni csatiban benne van az összes tű, akkor a műszerfali köteg stimmel, és csak a motortérben kell pótolni. A ködlámpáknak gyárilag kék színű duplás "bosh" szabvány csatija van. Ha nem rendeltek rá külön ködöst, ami aztán korábbi törésnél kikerült belőle, akkor kicsi az esélye, hogy CLX-nél meglegyen. Jó hír viszont, hogy nem nehéz a bekábelezése (pláne, ha a műszerfali rész megvan). Egy szálat kell elvinned a motortéri köteg utastéri csatijától a bal ködlámpáig, majd onnan a jobbig, megfelelő csatlakozót ráforrasztva, illetve a bal fényszóró mögötti testpontra kell elvinni egy szálat, és már lehet is a fényárnak örülni. Smiley  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2012.04.25 szerda, 21:16:39 »

ezt neked kell ellenőrizni...
a ködlámpa helyén van-e csati.
ha van, akkor be van vezetékelve, akkor van csati Wink

Jaja, csak én Baden Badenben vagyok a kocsi meg Szombathelyen:) Kalsruhe-ban meg van egy frankó bontó Smiley
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2012.04.25 szerda, 21:21:56 »

CLX szintnél kicsi az esélye, hogy be van előre kábelezve. Sőt az is benne lehet, hogy mondjuk a műszerfali kötegben benne van, a motortériben már nincs. Amiben biztos nem lesz benne a 95-ig készült mondiknál, az egy kábeltoldás a világításkapcsoló előtt. Ha megnézed a csatit, elvileg minden helyen kellene lennie érintkező tüskének. Ha egy hibádzik, akkor az lesz a ködlámpa szálának a helye. Elvileg cserélhető az egész toldás. Ha a toldás utáni csatiban benne van az összes tű, akkor a műszerfali köteg stimmel, és csak a motortérben kell pótolni. A ködlámpáknak gyárilag kék színű duplás "bosh" szabvány csatija van. Ha nem rendeltek rá külön ködöst, ami aztán korábbi törésnél kikerült belőle, akkor kicsi az esélye, hogy CLX-nél meglegyen. Jó hír viszont, hogy nem nehéz a bekábelezése (pláne, ha a műszerfali rész megvan). Egy szálat kell elvinned a motortéri köteg utastéri csatijától a bal ködlámpáig, majd onnan a jobbig, megfelelő csatlakozót ráforrasztva, illetve a bal fényszóró mögötti testpontra kell elvinni egy szálat, és már lehet is a fényárnak örülni. Smiley  wave



Kösz köszi mindenkinek, 7végén megnézem egy donoron , max viszek minden vezetéket a bontóból Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 07:16:28 »

És azt hiszem, hogy a csatlakozó színe kék (de ez nem tuti). És két kábel megy bele (lila/fehér és fekete).
5 csati van ott maximum.

Mit hagytam ki? Melyik az 5.?

Én úgy emlékszem, hogy csak a belseje kék Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 10:48:39 »

Mit hagytam ki? Melyik az 5.?
- szélvédő mosó motor
- fényszóró mosó motor
- folyadék szintjelző
- ködlámpa
- duda
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 11:18:17 »

- szélvédő mosó motor
- fényszóró mosó motor
- folyadék szintjelző
- ködlámpa
- duda

A duda a másik oldalon van. Illetve nekem csak 1db van a vezető oldalon. MK2-nél kettő van azt tudom. Nálad is 2db van már?
(bár így, hogy mondod, mintha nálam is lett volna ott egy szál a kürtnek... fene sem emlékszik már rá... Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 11:20:24 »

A duda a másik oldalon van. Illetve nekem csak 1db van a vezető oldalon. MK2-nél kettő van azt tudom. Nálad is 2db van már?
(bár így, hogy mondod, mintha nálam is lett volna ott egy szál a kürtnek... fene sem emlékszik már rá... Cheesy )
a szintjelző meg szerintem feljebb van, az a kipörgésgátló madzagjával együtt van fenn, nem?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 11:54:51 »

a szintjelző meg szerintem feljebb van, az a kipörgésgátló madzagjával együtt van fenn, nem?

nálam, ha jól emlékszem a szintjelző csatija és fényszórómosó csatija együtt voltak "eldugva" a tartály mögött... természetesen a szélvédőmosó szintjelzőjére gondolok, a hűtőfolyadéké feljebb van az tuti Smiley
a kipörgésgátlót meg nemtom, mert az kemény 88 (jó, ma már esetleg 60, tengelyen mérve Cheesy) lovat nem kell visszafogni Cheesy persze most hazudok, mert a TD-k nyomatéka papiron majdnem megegyezik a 2 literes benzinessel... Smiley Sőt 3 Nm-rel több ! Nah itt alázás lesz 0-tól 15 km/h-ig  eplus2
(érdekes a prospektus : MK1 TD 88LE/178Nm, MK1 2.0i 136LE/175Nm, MK2 TD (Endura-DE) 88LE/178Nm, MK2 2.0 (Zetec E) 130LE/180Nm... Most akkor mi van?! Huh? )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 12:35:13 »

A duda a másik oldalon van. Illetve nekem csak 1db van a vezető oldalon. MK2-nél kettő van azt tudom. Nálad is 2db van már?
(bár így, hogy mondod, mintha nálam is lett volna ott egy szál a kürtnek... fene sem emlékszik már rá... Cheesy )

Két kürt van. Legalább is a csatlakozója minden felszereltségi szintnél megtalálható. Alacsony CLX szintnél néha a kürtből gyárilag csak egyet raktak fel, de a csati akkor is ott lóg.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 12:50:33 »

a szintjelző meg szerintem feljebb van, az a kipörgésgátló madzagjával együtt van fenn, nem?

A hűtőfolyadéké igen. Smiley Az ablakmosó tartályáé lemegy az ablakmosó betöltője mellett. Smiley Bár ezek csak álmok. vigyor3 Ford drágáék nem pazarolták feleslegesen azt a jó, minőségi vezetéket (egyes mondisok szíve csücskét). Ha nem raktak bele AWS-t, akkor ritkán csináltak olyan hibát, hogy üresen lógjanak a csatik. Fényszórómosó csatija viszont érdekes módon a legalapabb CLX-nél is ott lóg, illetve a relé foglalata oda van készítve a belső bizti táblához. Leginkább 3 vezetéket fog találni: szélvédőmosó motor, kürt, fényszórómosó motor. Ha mázlija van, akkor a szintjelzőnek talál egy fehér duplás csatlakozót.  Ha pedig nagyon mázlis, akkor a kürt vezetékével lesz összeszalagozva egy kék ködlámpa csatlakozó, mint +1. Így max 5 vezeték lehet ott gyárilag.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 14:06:12 »

...
Leginkább 3 vezetéket fog találni: szélvédőmosó motor, kürt, fényszórómosó motor...
Lehet, hogy így van, viszont szerintem logikailag nem biztos. Ugyanis van olyan, hogy AWS kis tartállyal, amin van ablakmosómotor és szintjelzés is, viszont mivel kicsi a tartály, így a fényszórómosó motor nincs ott. Viszont lehet, hogy így a kábelköteg már Ghia, és ott lóg mind az 5 csati.

A duda a másik oldalon van. Illetve nekem csak 1db van a vezető oldalon. MK2-nél kettő van azt tudom. Nálad is 2db van már?
Duda a másik oldalon is van Smiley. Ahogy Danjo írja, opcióban van két kürt.
Nem, még nincs kettő, majd ha egyszer nekiállok és kicserélem a motortéri köteget, akkor belerakom a donorból a kürtöt Grin.
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 16:07:24 »

Lehet, hogy így van, viszont szerintem logikailag nem biztos. Ugyanis van olyan, hogy AWS kis tartállyal, amin van ablakmosómotor és szintjelzés is, viszont mivel kicsi a tartály, így a fényszórómosó motor nincs ott. Viszont lehet, hogy így a kábelköteg már Ghia, és ott lóg mind az 5 csati.
Duda a másik oldalon is van Smiley. Ahogy Danjo írja, opcióban van két kürt.
Nem, még nincs kettő, majd ha egyszer nekiállok és kicserélem a motortéri köteget, akkor belerakom a donorból a kürtöt Grin.

A fényszórómosó bekábelezése független a tartálytól, vagy a felszereltségtől. A fényszórómosósnak alapból mocsok nagy tartálya van (most a pontos nem ugrik be, de 6-7 lityi kb). De ahány normál tartályos, vagy akár "mankó" tartályos gépet láttam, mindegyiken ott ficegett a csati + (mivel az is a motortéri kábelköteg része) a biztosítéktábla mögött/mellett ott ásított a kék színű, nagy reléfoglalat üresen. Gondolom, valami olyan megfontolásból csinálták így, hogy minden felszereltségi szinthez elérhető legyen utólag megrendelve a fényszórómosó.

A dudához pedig nem kell megvárnod a köteg cseréjét. Smiley Ha egy dudád van most, a jobb oldalon ott lesz visszahajtva/szalagozva a másikhoz is a csati.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 17:20:18 »

A fényszórómosó bekábelezése független a tartálytól, vagy a felszereltségtől. A fényszórómosósnak alapból mocsok nagy tartálya van (most a pontos nem ugrik be, de 6-7 lityi kb). De ahány normál tartályos, vagy akár "mankó" tartályos gépet láttam, mindegyiken ott ficegett a csati + (mivel az is a motortéri kábelköteg része) a biztosítéktábla mögött/mellett ott ásított a kék színű, nagy reléfoglalat üresen. Gondolom, valami olyan megfontolásból csinálták így, hogy minden felszereltségi szinthez elérhető legyen utólag megrendelve a fényszórómosó.

A dudához pedig nem kell megvárnod a köteg cseréjét. Smiley Ha egy dudád van most, a jobb oldalon ott lesz visszahajtva/szalagozva a másikhoz is a csati.

8 liter. És tényleg ott van a csatija. integet2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 23:14:46 »

Lehet, hogy így van, viszont szerintem logikailag nem biztos. Ugyanis van olyan, hogy AWS kis tartállyal, amin van ablakmosómotor és szintjelzés is, viszont mivel kicsi a tartály, így a fényszórómosó motor nincs ott. Viszont lehet, hogy így a kábelköteg már Ghia, és ott lóg mind az 5 csati.
Duda a másik oldalon is van Smiley. Ahogy Danjo írja, opcióban van két kürt.
Nem, még nincs kettő, majd ha egyszer nekiállok és kicserélem a motortéri köteget, akkor belerakom a donorból a kürtöt Grin.

Hah, nekem itt van az eredetileg GLX, most már bőven Ghia feletti felszereltség, oszt van 1db kürtöm...  szomoru1 Szép, mondhatom... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2012.04.27 péntek, 09:56:08 »

... A fényszórómosósnak alapból mocsok nagy tartálya van (most a pontos nem ugrik be, de 6-7 lityi kb)...
A többi dologban, amit írtál, valószínűleg igazad van, de ebben javítanálak picit, ha megengeded.

8 liter. És tényleg ott van a csatija. integet2
A 8 literes tartály csak Mk2 esetében létezik (és nem fér be Mk1-be - tudtommal).
Mindkét verzió (Mk1 és Mk2) esetében van 2,5 literes és 4 literes tartály is. Fényszórómosós verzió a 4 (és Cool literesben van.
A 2,5 literesben van szintjelzős és a nélküli is.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:20:07 »

A többi dologban, amit írtál, valószínűleg igazad van, de ebben javítanálak picit, ha megengeded.
A 8 literes tartály csak Mk2 esetében létezik (és nem fér be Mk1-be - tudtommal).
Mindkét verzió (Mk1 és Mk2) esetében van 2,5 literes és 4 literes tartály is. Fényszórómosós verzió a 4 (és Cool literesben van.
A 2,5 literesben van szintjelzős és a nélküli is.

Jól tudod, teljesen más az MK2 tartálya. A fényszórómosósé is, meg a sima is. Sajna. Pedig a donorom mosós volt... Bár csúf az a 2 kankós bütyök a lámpák előtt. Ha egyszer szerzek tartályt, meg szivattyot is inkább a régebbi BMW lámpamosó fejeket rakom oda. Laposak, picik, egy ismerős Sharanján volt ilyen, mert gyárilag nem volt neki a "pop-up" mosófeje és ezt rakta oda. Teljesen jól nézett ki, fényezve is volt, alig lehetett észrevenni. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:49:11 »

A többi dologban, amit írtál, valószínűleg igazad van, de ebben javítanálak picit, ha megengeded.
A 8 literes tartály csak Mk2 esetében létezik (és nem fér be Mk1-be - tudtommal).
Mindkét verzió (Mk1 és Mk2) esetében van 2,5 literes és 4 literes tartály is. Fényszórómosós verzió a 4 (és Cool literesben van.
A 2,5 literesben van szintjelzős és a nélküli is.

Megengedni megengedem. Sőt, még azt is, hogy ideírd ama ominózus 4 lityis fényszórómosós tartálynak a gyári kódját, vagy a finish-ét. Én ide tudom írni a saját 8 lityisemét, ha megerőltetem magam (megerőltettem: 93BG 13K163 BB). 93BG-vel kezdődik, tehát nagyon MK1 Mondeo. Ha gondolod, saját szemmel meg is győződhetsz róla, mennyire nem fér a gyári fényszórós MK1-es lökősöm alá.  Ha annyira MK2-es lenne, akkor 97BG-vel kezdődne (kezdődik is az MK2 8 lityise), ezt akármelyik fordos megerősíti neked. Mivel a fényszórómosónak elég izmos, méretes motorja van, a rögzítése pedig hasonló a szélvédőmosóéhoz, így konkrétan a 4 lityisbe nagyon szűken tudták volna beleszerkeszteni (ha a "közepes", 4 literes tartályt veszem, akkor az 3,5-3,2-re zsugorodna. Ráadásul nem véletlen van 8 lityis tartálya a fényszóró mosónak. Mivel 90%-ban tompítottal járok (rosszabb fogyasztás, jobb láthatóság, és a megszokás miatt a szlovák rendőr se fingat meg ezért), így nyáron minden mosáskor a fényszóra is megy. Nagynyomású vízsugárnak hála pikk-pakk lefogy a 8 liter is. Elég ha pár napig 3-4-et kell húznod a mosó karján, és már sárgán rikít az AWS megfelelő ikonja. Ellenőrizd az értesüléseidet szerintem (M/E-Cat, TIS, személyes tapasztalat), mielőtt ilyen "tuti" információkat osztasz meg.  integet2
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2012.04.28 szombat, 01:46:15 »

Megengedni megengedem. Sőt, még azt is, hogy ideírd ama ominózus 4 lityis fényszórómosós tartálynak a gyári kódját, vagy a finish-ét. Én ide tudom írni a saját 8 lityisemét, ha megerőltetem magam (megerőltettem: 93BG 13K163 BB). 93BG-vel kezdődik, tehát nagyon MK1 Mondeo. Ha gondolod, saját szemmel meg is győződhetsz róla, mennyire nem fér a gyári fényszórós MK1-es lökősöm alá.  Ha annyira MK2-es lenne, akkor 97BG-vel kezdődne (kezdődik is az MK2 8 lityise), ezt akármelyik fordos megerősíti neked. Mivel a fényszórómosónak elég izmos, méretes motorja van, a rögzítése pedig hasonló a szélvédőmosóéhoz, így konkrétan a 4 lityisbe nagyon szűken tudták volna beleszerkeszteni (ha a "közepes", 4 literes tartályt veszem, akkor az 3,5-3,2-re zsugorodna. Ráadásul nem véletlen van 8 lityis tartálya a fényszóró mosónak. Mivel 90%-ban tompítottal járok (rosszabb fogyasztás, jobb láthatóság, és a megszokás miatt a szlovák rendőr se fingat meg ezért), így nyáron minden mosáskor a fényszóra is megy. Nagynyomású vízsugárnak hála pikk-pakk lefogy a 8 liter is. Elég ha pár napig 3-4-et kell húznod a mosó karján, és már sárgán rikít az AWS megfelelő ikonja. Ellenőrizd az értesüléseidet szerintem (M/E-Cat, TIS, személyes tapasztalat), mielőtt ilyen "tuti" információkat osztasz meg.  integet2

Tehát lényegében azt írod, hogy az MK1-nek is van 8 litykós tartálya, meg az MK2-nek is, ugye? MK1-es "nagy" tartályt még nem láttam, MK2-t igen, volt egy nekem is. Csak hát nem csereszabatos... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2012.04.28 szombat, 12:19:14 »

Tehát lényegében azt írod, hogy az MK1-nek is van 8 litykós tartálya, meg az MK2-nek is, ugye? MK1-es "nagy" tartályt még nem láttam, MK2-t igen, volt egy nekem is. Csak hát nem csereszabatos... Sad

Most éppen kiszerelve is van egy komplett szettem, mert az előzőt lezúzta egy oszlop a decemberi ónos szitálásban... Sad Mázlimra havernál volt bontásra egy 95-ös kombi, és abból kaptam egy másik szettet lökőssel. Ha valakit nagyon érdekel, magammal vihetem szemlére, ha egyszer végre jut időm közösségi életre. Egyébként formára nincs nagy különbség a 2-esé közt. Legalább is a 2 tartály egymás mellé téve nem mutat látható különbséget (ettől függetlenül más kódon hozzák, tehát valami eltérésnek kell lennie).
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 03:19:19 »

Most éppen kiszerelve is van egy komplett szettem, mert az előzőt lezúzta egy oszlop a decemberi ónos szitálásban... Sad Mázlimra havernál volt bontásra egy 95-ös kombi, és abból kaptam egy másik szettet lökőssel. Ha valakit nagyon érdekel, magammal vihetem szemlére, ha egyszer végre jut időm közösségi életre. Egyébként formára nincs nagy különbség a 2-esé közt. Legalább is a 2 tartály egymás mellé téve nem mutat látható különbséget (ettől függetlenül más kódon hozzák, tehát valami eltérésnek kell lennie).

Értem. A kiszerelt szettől megválnál némi anyagi támogatás révén? Smiley
(ill. mi az ami sérült azon?)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 08:22:28 »

Megengedni megengedem. Sőt, még azt is, hogy ideírd ama ominózus 4 lityis fényszórómosós tartálynak a gyári kódját, vagy a finish-ét.
...
Ellenőrizd az értesüléseidet szerintem (M/E-Cat, TIS, személyes tapasztalat), mielőtt ilyen "tuti" információkat osztasz meg.  integet2
Elhiszem amit írsz, ha látom. Mert amit én láttam Microcatban és Cromax weblapon, ott nincs Mk1-hez 8 literes.
Hirtelen most nincs nálam Microcat, így azt most nem tudom neked ellenőrízni és képet kivágni, hogy milyen tartályokat jelez.
Emlékeim alapján viszont Mk1-hez kettő féle tartályt mutat:
- egy 2,5 literest, amiből van szintjelzős és szintjelző nélküli is.
- egy 4 literest, amiből Cromax alapján van fényszórómosómotoros is, szintjelzős is, és ezek hiányos változatai is. Pl. ebben ha jól látom - de nem látom pontosan - nincs szintjelző, csak a szélvédő- és a fényszórómosó motornak hely.

Nekem ilyenem van, egyelőre polcon, ebben mindkét motor és szintjelzőnek van hely. Ezt mindjárt meg is nézem, hogy milyen kód van rajta. No, most ez vgy valami utángyártott, vagy nem tudom, mi van, mert a szintjelzőn és a kupakon vannak számok, de a tartályon nem találok semmit Sad.
 Mk2 esetében a microcat hozza ugyanezen két tartályt és még egy 8 literes verziót is. Ezt meg lehet - még - találni a Cromax oldalán is, itt. Ez utóbbira írtam én azt, hogy nem fér be az Mk1 lököse alá a kidudorodása miatt - igaz, ez csak feltételezés tőlem, élőben még nem láttam ilyet -, mert az Mk2-esnek öblösebb az első lököse, és oda befér.

Ha neked ezektől eltérő tartályod van, akkor bocsásd meg tudatlanságomat, ami abból fakadt, hogy olyat még nem láttam, így nem tutam róla információt szerezni. worship Köszönöm, hogy tanítasz, és linkelsz róla képeket és számokat.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 08:33:43 »

Értem. A kiszerelt szettől megválnál némi anyagi támogatás révén? Smiley
(ill. mi az ami sérült azon?)

Tartály fülei kiszakadtak (műanyagos munka) + az elosztó + egyik oldali visszacsapó szelep ment galyra + a csövet tartó fülek törtek a lökőssel (pár ezerért pótolhatóak). Tartályt majd hamarosan bedobom a műanyagoshoz az ST szettem kíséretében. Egyelőre viszont még ücsörgök rajta, mert ritka cucc, és ha a jelenlegivel valami lenne, akkor nem építenék megint arra, hogy majd a haver előránt még egyet valami bontásból. Terv szerint majd gyártatok az ST szetthez passzoló első lökőst (franc tudja még kivel), aztán abba berakom a 4-es mondis fúvókaszettemet. Utána a megmaradt cuccokat majd közkinccsé teszem. Addig viszont le fog folyni egy kisebb vízmennyiség még a szomszéd patakocskán is...  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 09:03:31 »

Elhiszem amit írsz, ha látom. Mert amit én láttam Microcatban és Cromax weblapon, ott nincs Mk1-hez 8 literes.
Hirtelen most nincs nálam Microcat, így azt most nem tudom neked ellenőrízni és képet kivágni, hogy milyen tartályokat jelez.
Emlékeim alapján viszont Mk1-hez kettő féle tartályt mutat:
- egy 2,5 literest, amiből van szintjelzős és szintjelző nélküli is.
- egy 4 literest, amiből Cromax alapján van fényszórómosómotoros is, szintjelzős is, és ezek hiányos változatai is. Pl. ebben ha jól látom - de nem látom pontosan - nincs szintjelző, csak a szélvédő- és a fényszórómosó motornak hely.

Nekem ilyenem van, egyelőre polcon, ebben mindkét motor és szintjelzőnek van hely. Ezt mindjárt meg is nézem, hogy milyen kód van rajta. No, most ez vgy valami utángyártott, vagy nem tudom, mi van, mert a szintjelzőn és a kupakon vannak számok, de a tartályon nem találok semmit Sad.
 Mk2 esetében a microcat hozza ugyanezen két tartályt és még egy 8 literes verziót is. Ezt meg lehet - még - találni a Cromax oldalán is, itt. Ez utóbbira írtam én azt, hogy nem fér be az Mk1 lököse alá a kidudorodása miatt - igaz, ez csak feltételezés tőlem, élőben még nem láttam ilyet -, mert az Mk2-esnek öblösebb az első lököse, és oda befér.

Ha neked ezektől eltérő tartályod van, akkor bocsásd meg tudatlanságomat, ami abból fakadt, hogy olyat még nem láttam, így nem tutam róla információt szerezni. worship Köszönöm, hogy tanítasz, és linkelsz róla képeket és számokat.

Üdv, HegeGabi.

Attól, hogy még nem láttál, nem kell kijelenteni, hogy nem létezik, nincs. Elég vicces ilyet olvasni, miközben tőlem 5 méterre ott parkol az autóm, amiben ott figyel. Ráadásul Szundinál, illetve más bontós haverjaimnál is csak ilyen volt MK1-ből (decemberben is, amikor megtört, ugyanúgy 8 literest kaptam egy 95-ös gépből). Ha úgy hozza, hogy eljutok valamelyik talira, akkor bedobom a csomagtartóba a régi töröttet, és akkor megbizonyosodhatsz. A kód nem a kupakba, hanem a hátuljába van belesütve (mondjuk tény, nehezen látható). Cromax oldalán egyébként a mosósokra konkrétan nem hoz semmit, de ha a weboldalukon lenne 4 literes, fényszórómosós tartály, az akkor se lenne bizonyító (Cromaxnál néha még egyes fórumosoknál is jobban értenek a Fordokhoz...). Ezen pedig kérnék egy kis paintes mutatványt, nevesen, hogy egy nyíllal bejelöld, mit gondolsz rajta a mosó foglalatának, mivel akárhogy nézem, de ez is csak egy sima szélvédőmosós tartály, fényszórómosó nélkül. A másik, amit linkeltél, az a neves 8 lityis tartály fényszórómosó foglalattal. Ha ott figyel a polcodon, akkor nem értem a logikai bukfencet, miért nem létezik MK1-be. fejvakaras
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 09:21:20 »

HegeGabi!
Nincs igazad az ablakmosó tartály témában. 2,5 literes nincs. a kis tartály kb 4 liter, a fényszórómosós az jóval több, meglehet a 8 nekem is van mk1-hez nagy tartályom is. 2,5 liter az semmi
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.29 vasárnap, 12:02:35 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:03:48 »

HegeGabi!
2,5 literes nincs...
"Devan, devan, devan..."  vigyor3 Egyik ismerősöm apjának a kocsijából kibányásztam egyet, azóta tudok kb én is a létezéséről. Kapott helyette 4 lityiset.   smile Kb a mankó-pótkerékhez és az alkoholmentes sörhöz tudnám hasonlítani.  hehe
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:05:39 »

"Devan, devan, devan..."  vigyor3 Egyik ismerősöm apjának a kocsijából kibányásztam egyet, azóta tudok kb én is a létezéséről. Kapott helyette 4 lityiset.   smile Kb a mankó-pótkerékhez és az alkoholmentes sörhöz tudnám hasonlítani.  hehe
számoljatok utána, hogy mennyi megy bele. 2,5 liter 1 napra sem elég. amit HegeGabi linkelt az kb 4 liter
2,5 liter a csőbe is elfér
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.29 vasárnap, 12:08:13 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:14:01 »

számoljatok utána, hogy mennyi megy bele. 2,5 liter 1 napra sem elég. amit HegeGabi linkelt az kb 4 liter
2,5 liter a csőbe is elfér
Azt tudom, hogy egy napra se elég, de kb olyan széles, mint ha 2 betöltőcsövet két oldalról mellétennénk a meglévőnek. Kedvenc márkánk kb szivatásból szerelhette csak autóba (bár, amiből kiszedtem, papíron GLX volt), ettől függetlenül ritka, de létezik. Majd, ha jövő héten hazajutok, akkor lefotózok mindent, és felteszem okulásként. Smiley
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:16:12 »

Azt tudom, hogy egy napra se elég, de kb olyan széles, mint ha 2 betöltőcsövet két oldalról mellétennénk a meglévőnek. Kedvenc márkánk kb szivatásból szerelhette csak autóba (bár, amiből kiszedtem, papíron GLX volt), ettől függetlenül ritka, de létezik. Majd, ha jövő héten hazajutok, akkor lefotózok mindent, és felteszem okulásként. Smiley
ne lefotózd, mérd meg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:19:13 »

ne lefotózd, mérd meg
Meg akkor azt is.  smile
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:22:13 »

mk3-ban ilyen hatalmas méretű van:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2001-MK3-1-8-WASHER-BOTTLE-/280819817521?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41622a5c31

 vigyor3

a xenonos/fényszórómosós kicsit nagyobb
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ST220-WASHER-BOTTLE-BUMPER-JETS-/190529709559?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5c74a5f7
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:39:08 »

Meg akkor azt is.  smile
ok. bár a mikromacska is mond 2,5-öst, de az irtó pici
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:51:09 »

ok. bár a mikromacska is mond 2,5-öst, de az irtó pici

Ford biztos unszimpi vásárlóknak tartogatta.  eplus2
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:26:33 »

"Devan, devan, devan..."  vigyor3 Egyik ismerősöm apjának a kocsijából kibányásztam egyet, azóta tudok kb én is a létezéséről. Kapott helyette 4 lityiset.   smile Kb a mankó-pótkerékhez és az alkoholmentes sörhöz tudnám hasonlítani.  hehe

Hehe, a guminőt kihagytad... Cheesy

2.5 liter? Há' banyek, a V6-osok hengerűrtartalma akkora...  eplus2
Ekkora szélvédőmosó-tartály egy motorkerékpárra is kicsi, nemhogy egy MONDEO-ra...idiota szégyeljék magukat a Ford-ék... hehe
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 15:37:48 »

Hehe, a guminőt kihagytad... Cheesy

2.5 liter? Há' banyek, a V6-osok hengerűrtartalma akkora...  eplus2
Ekkora szélvédőmosó-tartály egy motorkerékpárra is kicsi, nemhogy egy MONDEO-ra...idiota szégyeljék magukat a Ford-ék... hehe

Csinálnak ők milliószor pofátlanabb húzást, még egy Titanium X Galaxy-nál is.  nyes
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 16:36:35 »

Csinálnak ők milliószor pofátlanabb húzást, még egy Titanium X Galaxy-nál is.  nyes

Vicces, hogy pont Galaxyt mondasz. Smiley Fateromnak is az van, igaz neki az új kasztnis előtti, a faceliftes. Igen, tele van nyomva extrával, de pl. 2 elektromos ablak van elöl, meg a pillangók is elektromosak, a köztük lévők meg tekerősek... bőr, digitklíma, stb, benne van, ez nincs... röhejes. Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:01:06 »

Attól, hogy még nem láttál, nem kell kijelenteni, hogy nem létezik, nincs. Elég vicces ilyet olvasni, ...
Ezen pedig kérnék egy kis paintes mutatványt, nevesen, hogy egy nyíllal bejelöld, mit gondolsz rajta a mosó foglalatának, mivel akárhogy nézem, de ez is csak egy sima szélvédőmosós tartály, fényszórómosó nélkül. A másik, amit linkeltél, az a neves 8 lityis tartály fényszórómosó foglalattal. Ha ott figyel a polcodon, akkor nem értem a logikai bukfencet, miért nem létezik MK1-be. fejvakaras
worship
Mivel Microcat közelébe még nem tudtam eljutni, így csak féligazságokat fogok írni, ezért előre is bocsánat.
Köszönöm, hogy felnyitottad a szemem, és megint újat tanultam, és az eddigi tudásom nem volt teljes.
Benyilaztam a tartályt, íme. A kék nyíl a szintjelző helye, ami ebben a tartályban szerintem nincs. Zöld nyíl a szélvédőmosó motor helye. Piros nyíl a fényszóró mosó motor helye.
És megmértem, igazad volt, 8 liter folyadék fér bele, csurig lesz a tartály, egészen a kupakig Smiley.
Viszont akkor nem tudom, hogy amit Cromax ír Mk2 esetén 8 literes tartálynak, az mi? Még kép alapján sem olyan, mint a mért 8 literes, több férhet bele. Lehet, hogy ezt Microcat majd meg tudja mondani?
Viszont akkor melyik a 4 és a 2,5 literes? Lehet, hogy ez a négy, ez pedig a kétésfél literes? fejvakaras
Vagy akkor nincs is kétésfél lityis a Mondeokban? Mert emlékeim szerint Mk1-hez kettő félét hoz Microcat, legalábbis képen biztos (akkor ez a kettő lenne a 4 és 8 literes?). Mk2-höz pedig 3 félét. És Cormax rontotta el a kiírást? Ezek szerint igen.

Kösz mindent, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:05:48 »

worship
Mivel Microcat közelébe még nem tudtam eljutni, így csak féligazságokat fogok írni, ezért előre is bocsánat.
Köszönöm, hogy felnyitottad a szemem, és megint újat tanultam, és az eddigi tudásom nem volt teljes.
Benyilaztam a tartályt, íme. A kék nyíl a szintjelző helye, ami ebben a tartályban szerintem nincs. Zöld nyíl a szélvédőmosó motor helye. Piros nyíl a fényszóró mosó motor helye.
És megmértem, igazad volt, 8 liter folyadék fér bele, csurig lesz a tartály, egészen a kupakig Smiley.
Viszont akkor nem tudom, hogy amit Cromax ír Mk2 esetén 8 literes tartálynak, az mi? Még kép alapján sem olyan, mint a mért 8 literes, több férhet bele. Lehet, hogy ezt Microcat majd meg tudja mondani?
Viszont akkor melyik a 4 és a 2,5 literes? Lehet, hogy ez a négy, ez pedig a kétésfél literes? fejvakaras
Vagy akkor nincs is kétésfél lityis a Mondeokban? Mert emlékeim szerint Mk1-hez kettő félét hoz Microcat, legalábbis képen biztos (akkor ez a kettő lenne a 4 és 8 literes?). Mk2-höz pedig 3 félét. És Cormax rontotta el a kiírást? Ezek szerint igen.

Kösz mindent, Üdv, HegeGabi.

Igen, jól írtad, a 8 lityós az az, a 4-es is az, a 2.5-öst nem tudom, mert nem láttam még olyat élőben, de valószínű, hogy az lehet.  eljen Köszönjük a fáradtságodat !  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2012.05.02 szerda, 18:29:13 »

Sziasztok valaki szedett már szét hütő ventit? Szét lehet azt szedni nem hajlandó elindulni.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:29:18 »

Sziasztok valaki szedett már szét hütő ventit? Szét lehet azt szedni nem hajlandó elindulni.

Ugyanez a problémám. Bedöglött a hűtő ventillátorom, nem forog, hiába kap áramot. Remélem a motor megúszta, mert az is jól felforrósodott, bár a vizet nem nyomta ki, de ha ráköptem sercegett. A klíma az azóta ki-be kapcsol csak. Ki szeretném szerelni a kocsiból a ventillátort, de nem tudom, hogyan kellene (95-ös klímás MKI. kombi 2000 Zetec motorral).  Valószínűleg vevő is lennék egy ventillátorra SOS, mert munkakocsi.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:39:44 »

Ugyanez a problémám. Bedöglött a hűtő ventillátorom, nem forog, hiába kap áramot. Remélem a motor megúszta, mert az is jól felforrósodott, bár a vizet nem nyomta ki, de ha ráköptem sercegett. A klíma az azóta ki-be kapcsol csak. Ki szeretném szerelni a kocsiból a ventillátort, de nem tudom, hogyan kellene (95-ös klímás MKI. kombi 2000 Zetec motorral).  Valószínűleg vevő is lennék egy ventillátorra SOS, mert munkakocsi.

Ventit felül csak két alátétes anya tartja két oldalt, alul pedig csak be van akasztva. Elvileg könnyű a cseréje, de klímásnál már picit babrálni kell, hogy kiférjen. Van egy szimpla ventim, ha érdekel. Előtte azért ellenőrizd, hogy a sajátod halott, és nem-e csak az előtét ellenállása halt meg. Adj neki akksiról tápot direktbe a csatlakozójára.  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:42:37 »

Sziasztok valaki szedett már szét hütő ventit? Szét lehet azt szedni nem hajlandó elindulni.

Hasonló: előbb próbáld meg, hogy a motor két lábára adsz neki az akksiról direktbe tápot, aztán, ha úgy se húz be, akkor csere. Szétszedni természetesen szét lehet (hisz valahogy össze is rakták), de egyszerűbb a komplett csere.  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:53:52 »

Ventit felül csak két alátétes anya tartja két oldalt, alul pedig csak be van akasztva. Elvileg könnyű a cseréje, de klímásnál már picit babrálni kell, hogy kiférjen. Van egy szimpla ventim, ha érdekel. Előtte azért ellenőrizd, hogy a sajátod halott, és nem-e csak az előtét ellenállása halt meg. Adj neki akksiról tápot direktbe a csatlakozójára.  wave
a rossz ellenállástól még a nagy fokozat működik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:22:29 »

Ventit felül csak két alátétes anya tartja két oldalt, alul pedig csak be van akasztva. Elvileg könnyű a cseréje, de klímásnál már picit babrálni kell, hogy kiférjen. Van egy szimpla ventim, ha érdekel. Előtte azért ellenőrizd, hogy a sajátod halott, és nem-e csak az előtét ellenállása halt meg. Adj neki akksiról tápot direktbe a csatlakozójára.  wave

Hát ez sajnos klímás. A flexi klímacsőnél elakadtam a ventillátorral. Lehetséges, hogy lefele alul próbálkozzak a ventillátor kivételével?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 01:32:52 »

Hát ez sajnos klímás. A flexi klímacsőnél elakadtam a ventillátorral. Lehetséges, hogy lefele alul próbálkozzak a ventillátor kivételével?

Végűl sikerűlt felűl kicibálnom, de szerintem nem ez a profi megoldás a kivételre.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 01:36:09 »

Ventit felül csak két alátétes anya tartja két oldalt, alul pedig csak be van akasztva. Elvileg könnyű a cseréje, de klímásnál már picit babrálni kell, hogy kiférjen. Van egy szimpla ventim, ha érdekel. Előtte azért ellenőrizd, hogy a sajátod halott, és nem-e csak az előtét ellenállása halt meg. Adj neki akksiról tápot direktbe a csatlakozójára.  wave

Mennyiért adnád a szimpla ventit? Bpesten lakom, nagyon sürgős a dolog.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.