Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 15:55:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793560 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #3400 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 08:19:51 »

Nah, még a végén Mondeo Cosworth is lesz a táborunkban? Wink

A klímához annyit teszek hozzá, hogy nekem áldás, mivel nem suhanok úgy, mint Ti, lévén, hogy TD és lomha. (ez relatív persze, egy 2 litereshez/V6-hoz képest az, de többi "nemautó"-hoz képest viszont rakéta Cheesy ) Meg én egyszer ha beindítom, jóformán le sem állítom, max, ha 5 percnél tovább kell valahol lennem. Smiley Ha viszont városi ide-oda, 1 óra alatt 15 elintéznivaló, akkor NDK klímázok én is. (lehúzott ablak, atléta Grin )

NDK klíma Grin Hát ez jó Cheesy
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3401 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 22:08:23 »

Nah, még a végén Mondeo Cosworth is lesz a táborunkban? Wink


Az csak 2.9-es...  eplus2 Akkor már inkább Duratec ST220 3.0-t szerelnék be (MK1-es Mondira mekkora perverz muri lenne).  nyes
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3402 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 22:12:08 »

Az csak 2.9-es...  eplus2 Akkor már inkább Duratec ST220 3.0-t szerelnék be (MK1-es Mondira mekkora perverz muri lenne).  nyes
akkor már akár belemehetne egy 351W is ... Cheesy
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3403 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 22:14:10 »

Habár, már ha Duratec, akkor inkább ez -->
(Duratec V12)  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3404 Dátum: 2012.06.26 kedd, 06:28:49 »

Habár, már ha Duratec, akkor inkább ez -->
(Duratec V12)  vigyor3

Nem lenne rossz... Cheesy Bár azt mondják sokan, hogy az angol autók arra vannak kitalálva, hogy luxus körülmények között várjuk az autómentőt, elviselném az öreg orrában ezt "kis" vackot is. Grin Bár ha motor, nálam egy Mustang V8 a nyerő. Megfizethetetlen a hangja azoknak bádogvödröknek... Smiley
Mondeo V8 Bi-Turbo... ez sem hanzik rosszul. Ahh....  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #3405 Dátum: 2012.06.26 kedd, 07:43:45 »

Nem lenne rossz... Cheesy Bár azt mondják sokan, hogy az angol autók arra vannak kitalálva, hogy luxus körülmények között várjuk az autómentőt, elviselném az öreg orrában ezt "kis" vackot is. Grin Bár ha motor, nálam egy Mustang V8 a nyerő. Megfizethetetlen a hangja azoknak bádogvödröknek... Smiley
Mondeo V8 Bi-Turbo... ez sem hanzik rosszul. Ahh....  eplus2

Lehet megköveztek hehe, de nekem hangzásra a legszebbek az 5 és 10 hengeres gépek:) Egy szép 5 hengeres volvo motorral milyen szépen eljárna gép Cheesy
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3406 Dátum: 2012.06.26 kedd, 08:32:16 »

Lehet megköveztek hehe, de nekem hangzásra a legszebbek az 5 és 10 hengeres gépek:) Egy szép 5 hengeres volvo motorral milyen szépen eljárna gép Cheesy

Az nem is olyan megvalósíthatatlan álom:



Mondeo 5 hengeres, 2,5 literes Volvo motorral  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3407 Dátum: 2012.06.26 kedd, 10:25:58 »

Habár, már ha Duratec, akkor inkább ez -->
...
(Duratec V12)  vigyor3
Ez nem férne el keresztben, pláne váltóstól. eplus2
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3408 Dátum: 2012.06.26 kedd, 12:56:07 »

Ez nem férne el keresztben, pláne váltóstól. eplus2

Hosszmotoros Mondeo szentségtörés lenne?  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3409 Dátum: 2012.06.26 kedd, 12:56:56 »

Hosszmotoros Mondeo szentségtörés lenne?  vigyor3
kombiban biztosan elfér  hehe
elöl meg lehetne csomagtartót eplus2
Naplózva
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #3410 Dátum: 2012.06.27 szerda, 18:52:53 »

Sziasztok!Nekem a következő a gondom :- nehezen indul,vagy nem is indul
                                                       - sokat eszik
                                                       - ha le húzom a motor hőfok érzékelőt(termosztát felett)akkor tudok vele    
                                                          menni!Az jeladó jó!!
Én az alapjárati szelepre gondolok!! tudna valaki segíteni??   MONDI '95  1,6 90le


ÜDV:IFR914   help help help help help help help help help
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.05 csütörtök, 11:42:45 írta IFR914 » Naplózva
hellhound
Vendég
« Új hozzászólás #3411 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 23:26:05 »

Sziasztok
 Olyan problémám lenne, van egy 1993-as évjáratú Ford Mondeo 2.0 16V Ghia -s paripám. Elszakadt vagyis megette az idő vasfoga a komputer kijelzőmnek a szalagkábelét. Valaki esetleg tud segíteni abban hogy hol tudok ilyet beszerezni vagy esetleg komplett működő kijelző részt,vennem?
http://www.psharing.com/pic.php?id=498104
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3412 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 23:30:07 »

Sziasztok
 Olyan problémám lenne, van egy 1993-as évjáratú Ford Mondeo 2.0 16V Ghia -s paripám. Elszakadt vagyis megette az idő vasfoga a komputer kijelzőmnek a szalagkábelét. Valaki esetleg tud segíteni abban hogy hol tudok ilyet beszerezni vagy esetleg komplett működő kijelző részt,vennem?
http://www.psharing.com/pic.php?id=498104

Szerintem a keres-kínálba dobj egy hirdetést, de 90%, hogy csak komplett egységet kapsz... Sad
Továbbá általában nem a szalagkábel hal meg, hanem a kvarc kijelző maga.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3413 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 23:43:04 »

Szerintem a keres-kínálba dobj egy hirdetést, de 90%, hogy csak komplett egységet kapsz... Sad
Továbbá általában nem a szalagkábel hal meg, hanem a kvarc kijelző maga.
neki pont ezért lenne jó egy olyan, aminek rossz a kijelzője
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3414 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 23:53:46 »

neki pont ezért lenne jó egy olyan, aminek rossz a kijelzője
De hogy teszi rá a szalagkábelt a kijelzőre? A kép szerint a kijelző szalagja ment szét.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3415 Dátum: 2012.07.13 péntek, 12:05:03 »

Az olajszint érzékelő csatlakozóját kell összekössem a kábellel, azaz a fehér drótot a kék-pirossal: http://kepfeltoltes.hu/120713/olajszint4_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg .

Melyiket javasoljátok a forrasztást vagy gyorscsatlakozós megoldást?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3416 Dátum: 2012.07.13 péntek, 14:50:52 »

Az olajszint érzékelő csatlakozóját kell összekössem a kábellel, azaz a fehér drótot a kék-pirossal: http://kepfeltoltes.hu/120713/olajszint4_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg .

Melyiket javasoljátok a forrasztást vagy gyorscsatlakozós megoldást?

Forrasztás + zsugorcső, esetleg pici csoki (a csavarfejek műanyaghengerét lejjebb vágva) és szigetelőszalag. De a forrasztás a biztos. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3417 Dátum: 2012.07.13 péntek, 14:59:37 »

Forrasztás + zsugorcső, esetleg pici csoki (a csavarfejek műanyaghengerét lejjebb vágva) és szigetelőszalag. De a forrasztás a biztos. Wink
OK, köszönöm!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3418 Dátum: 2012.07.18 szerda, 21:48:32 »

Az antenna kábel végén található egy fémből készült henger alakú tárgy, hasonló mint amit a képen piros nyíllal jelöltem: http://kepfeltoltes.hu/120718/k_bel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg. Mi a szerepe?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3419 Dátum: 2012.07.18 szerda, 22:28:41 »

Az antenna kábel végén található egy fémből készült henger alakú tárgy, hasonló mint amit a képen piros nyíllal jelöltem: http://kepfeltoltes.hu/120718/k_bel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg. Mi a szerepe?
szerinted mi csatlakozik a tetőantennához?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3420 Dátum: 2012.07.18 szerda, 22:39:19 »

szerinted mi csatlakozik a tetőantennához?
Az antennatalpon található csavar!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3421 Dátum: 2012.07.18 szerda, 22:54:48 »

A kérdést átfogalmazom, amint látom félreérthető!

Az említett henger alakú tárgy, nem egy egyszerű csatlakozó. Inkább kettős csatlakozó lehet. De nem tudom, nem szedtem szét. Az egyik része a csavaron keresztül kapcsolatot teremt az antenna szárral, a másik részét nem értem.
Azért érdekes a dolog, mert az utolsó gépi mosásnál amikor lecsavaroztam a szárat a talp megmozdult, majd befolyt a víz. Rozsdafoltot látok rajta, és az adások vétele is gyengült. Ugyanakkor a talpban található fémes színű anyag, ami a menet környezetében van porlad. A vékony rézvezeték egyik végén a forrasztás még jó, a másik lóg a levegőben. A talp tehát rossz, cserélni kell. Ha a henger alakú valami belsejében oxidálódhatott valami, akkor az is lehet cserés.
A kérdésem: Az antennakábel végén található henger alakú tárgy belsejében van-e lehetőség oxidálódásra, ami okozhat vételi problémát?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3422 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 06:28:31 »

Utána olvasgattam a hengeres micsodának. Az egy olyan csatlakozó, amelyik kétszeres összeköttetést hivatott ellátni. Egyrészt az antenna szár és vezeték között a csavar hozzájárulásával, másrészt az autó karosszériája és a vezeték között.

Még azt kell kiderítsem, hogy milyen hatással volt rá a víz.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3423 Dátum: 2012.07.19 csütörtök, 13:54:12 »

A kérdést átfogalmazom, amint látom félreérthető!

Az említett henger alakú tárgy, nem egy egyszerű csatlakozó. Inkább kettős csatlakozó lehet. De nem tudom, nem szedtem szét. Az egyik része a csavaron keresztül kapcsolatot teremt az antenna szárral, a másik részét nem értem.
Azért érdekes a dolog, mert az utolsó gépi mosásnál amikor lecsavaroztam a szárat a talp megmozdult, majd befolyt a víz. Rozsdafoltot látok rajta, és az adások vétele is gyengült. Ugyanakkor a talpban található fémes színű anyag, ami a menet környezetében van porlad. A vékony rézvezeték egyik végén a forrasztás még jó, a másik lóg a levegőben. A talp tehát rossz, cserélni kell. Ha a henger alakú valami belsejében oxidálódhatott valami, akkor az is lehet cserés.
A kérdésem: Az antennakábel végén található henger alakú tárgy belsejében van-e lehetőség oxidálódásra, ami okozhat vételi problémát?
a beszivárgó víz a legváratlanabb helyeken okoz mindenféle galibát.Nem biztos,hogy épp itt csinál de nem is zárható ki... Wink
Naplózva
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #3424 Dátum: 2012.07.20 péntek, 16:10:57 »

Sziasztok!
Van egy 1994-es, ghia felszereltségű, 1.8TD kombim. Ma jelentkezett az a probléma, hogy az óra mellett folyamatosan világít az a kis piros led. Mindegy, hogy az autó zárva van, vagy nyitva. Mindegy, hogy jár a motor vagy sem. Mitől lehet ez? Mit csináljak, hogy helyre jöjjön?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3425 Dátum: 2012.07.20 péntek, 17:49:51 »

Sziasztok!
Van egy 1994-es, ghia felszereltségű, 1.8TD kombim. Ma jelentkezett az a probléma, hogy az óra mellett folyamatosan világít az a kis piros led. Mindegy, hogy az autó zárva van, vagy nyitva. Mindegy, hogy jár a motor vagy sem. Mitől lehet ez? Mit csináljak, hogy helyre jöjjön?
A válaszokat előre is köszönöm!

Szia !

Legelső körben nézd meg a 25-ös biztosítékot a lábtérnél (7.5 Amperes asszem), talán onnan ered a hiba. Cseréld ki/át egy másikra, hátha megszűnik a probléma. Amennyiben nem, akkor a PATS rendszerrel lesz valami gond. (azaz az immo-rendszerrel)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3426 Dátum: 2012.07.21 szombat, 16:58:24 »

Hol találom az 1 mondeo belső világítás reléjét, mert ha a belső világításom az ajtónyitásra van állitva akkor gondol egyet és magától bekapcsol, menet közben pedig villog, de nem mindig, szerintetek mi lehet vele a baj, én a relére gyanakszom.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #3427 Dátum: 2012.07.21 szombat, 20:47:48 »

Hol találom az 1 mondeo belső világítás reléjét, mert ha a belső világításom az ajtónyitásra van állitva akkor gondol egyet és magától bekapcsol, menet közben pedig villog, de nem mindig, szerintetek mi lehet vele a baj, én a relére gyanakszom.


Pont a relé ami ritkán hibásodik meg. Smiley
Inkább valamelyik ajtóban levő kapcsoló a ludas.
Lehúzod mind a 4 ablakot, beülsz a kocsiba, megnyomod a hátsó ablak fűtés gombját (nyomva tartod) és gyújtásra teszed a kocsit, majd kiszállsz.
Ha minden jól ment, ahogy megnyitottad az ajtót bimbammolni fog a lámpa visszajelző.
Körbejárod a kocsit, minden ajtót megrángatsz, ahol bimbammol, ott a bibi.

De, úgy is van önteszt, hogy asszem 7-szer gyorsan egymásután megnyomod az ajtó nyitás érzékelő kapcsolót. (ami a belső világítást kapcsolja)
Ebből a tesztből 1 perc múlva magától kilép, ha nem nyitogatod az ajtót.

Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3428 Dátum: 2012.07.21 szombat, 23:57:21 »

Hol találom az 1 mondeo belső világítás reléjét, mert ha a belső világításom az ajtónyitásra van állitva akkor gondol egyet és magától bekapcsol, menet közben pedig villog, de nem mindig, szerintetek mi lehet vele a baj, én a relére gyanakszom.


Először BPéter javaslatát próbáld meg, szerintem is ott lesz a gond. Véleményem szerint a vezető ajtó kapcsolója lesz a kontakthibás. (ugye legtöbbször azt nyitogatjuk Smiley)
Egyébként a relét a belső biztosítéktáblán találod. (R12, a sárga biztosíték-kiszedő fogó fölött, MK1-ben úgy emlékszem fehér színű a relé)
(ha ténylegesen az lenne a gond, vagy esetleg az időzítő modul, írj, van 95-ös MK1-es (TD) biztosítéktáblám, relékkel együtt)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3429 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 10:00:12 »

Pont a relé ami ritkán hibásodik meg. Smiley
Inkább valamelyik ajtóban levő kapcsoló a ludas.
Lehúzod mind a 4 ablakot, beülsz a kocsiba, megnyomod a hátsó ablak fűtés gombját (nyomva tartod) és gyújtásra teszed a kocsit, majd kiszállsz.
Ha minden jól ment, ahogy megnyitottad az ajtót bimbammolni fog a lámpa visszajelző.
Körbejárod a kocsit, minden ajtót megrángatsz, ahol bimbammol, ott a bibi.

De, úgy is van önteszt, hogy asszem 7-szer gyorsan egymásután megnyomod az ajtó nyitás érzékelő kapcsolót. (ami a belső világítást kapcsolja)
Ebből a tesztből 1 perc múlva magától kilép, ha nem nyitogatod az ajtót.



Kipróbáltam a tesztet, jó volt de a lámpám végig folyamatosan éget, sehol nem bimbammolt az ajtó, csak akkor mikor kinyítotam rendesen az ajtót csak akkor szólalt meg.Van benne egy pár plussz led is, ezeket is próbáltam mozgatni hátha valami össze ér de semmi, a relét pedig ahol ahogy kattan a ki és bekapcsolásnál, csak éppen nem mindig kapcsolja le.
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3430 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 10:56:32 »

szerintem szedegesd ki az ajtó kapcsolókat és pucold meg őket, meg a csavarokat is mert azokon keresztül kap testet.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3431 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 12:53:48 »

szerintem szedegesd ki az ajtó kapcsolókat és pucold meg őket, meg a csavarokat is mert azokon keresztül kap testet.

Ez volt a helyes megoldás, sikerült is mindegyiket kivettem és megpucoltam őket.
köszönöm...
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #3432 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 08:05:44 »

Szia !

Legelső körben nézd meg a 25-ös biztosítékot a lábtérnél (7.5 Amperes asszem), talán onnan ered a hiba. Cseréld ki/át egy másikra, hátha megszűnik a probléma. Amennyiben nem, akkor a PATS rendszerrel lesz valami gond. (azaz az immo-rendszerrel)

Szia!
Meg lett a baj oka, a motortérben a risztónak az érzékelője volt a hibás. Megtisztítgattam kicsit és most ismét jó minden.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3433 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 17:15:27 »

Szia!
Meg lett a baj oka, a motortérben a risztónak az érzékelője volt a hibás. Megtisztítgattam kicsit és most ismét jó minden.
taps eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3434 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 14:30:54 »

Sziasztok!

Megjöttek a Ledek, így picit bütyköltem a világítással. Megcsináltam a gülüszemet, még nem raktam be, kint így néz ki, meg így az izzós mellett. Az izzósnak az az egyetlen előnye, hogy maga a gülüszem jobban tudja vetíteni/irányítani a fényt, mert az izzó a kialakított prizmáknak megfelelően a középpontban van, míg a Led nem. Majd kipróbálom a helyén is.
Aztán van a csomagtér világítás is. Ilyet vettem bele, pont illik. Beragasztottam műanyagpisztolyos ragasztóval, működik, és be is applikáltam a verdába. Ilyen fény volt azelőtt, és ilyen a led-del  Grin. Nem rossz! Cheesy
Ja, és raktam a lábtér világításhoz is zöld ledest, ilyen lett. Élőben sokkal jobb, nekem nagyon tetszik.

(Lehet, hogy az optikai tuning rovatba kellett volna? Ha igen, bocsi.)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3435 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 15:26:18 »

Az izzósnak az az egyetlen előnye, hogy maga a gülüszem jobban tudja vetíteni/irányítani a fényt, mert az izzó a kialakított prizmáknak megfelelően a középpontban van, míg a Led nem. Majd kipróbálom a helyén is.

Ha a gülüt használod is (térkép nézegetés pl.) nem csak dísznek tervezed, akkor hiányozni fog az izzó. Ugyan ilyen led volt bent nekem is, 3. használat után ki is vettem és visszaraktam az izzókat, mert 50%-os fényerőt sem tudott az eltolt fókuszpont miatt.

Szépnek szép, de kevés. szomoru1

A beltéribe meg tehetsz 12-est is, az az igazi és pont befér.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3436 Dátum: 2012.07.27 péntek, 09:58:00 »

Ha a gülüt használod is (térkép nézegetés pl.) nem csak dísznek tervezed, akkor hiányozni fog az izzó. Ugyan ilyen led volt bent nekem is, 3. használat után ki is vettem és visszaraktam az izzókat, mert 50%-os fényerőt sem tudott az eltolt fókuszpont miatt.

Szépnek szép, de kevés. szomoru1
Meglátjuk, hogy alakul.

A beltéribe meg tehetsz 12-est is, az az igazi és pont befér.
Most 6-os van benne, ez is jobb, mint az izzó volt, meglátjuk, mit mutat ez a 9-es.
 worship
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3437 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:57:30 »

Ha a gülüt használod is (térkép nézegetés pl.) nem csak dísznek tervezed, akkor hiányozni fog az izzó. Ugyan ilyen led volt bent nekem is, 3. használat után ki is vettem és visszaraktam az izzókat, mert 50%-os fényerőt sem tudott az eltolt fókuszpont miatt.

Szépnek szép, de kevés. szomoru1

A beltéribe meg tehetsz 12-est is, az az igazi és pont befér.

Ezen én is agyaltam, talán az lesz a megoldás, ha fixen hozzárögzítem a ledet a szem plexijéhez és onnan vezetékkel csatlakozom a pontokhoz. Kb. mint mozgó zseblámpa. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3438 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:58:09 »

Meglátjuk, hogy alakul.
Most 6-os van benne, ez is jobb, mint az izzó volt, meglátjuk, mit mutat ez a 9-es.
 worship

Baró, baró !  taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3439 Dátum: 2012.07.27 péntek, 13:21:45 »

Ezen én is agyaltam, talán az lesz a megoldás, ha fixen hozzárögzítem a ledet a szem plexijéhez és onnan vezetékkel csatlakozom a pontokhoz. Kb. mint mozgó zseblámpa. Smiley
Ez már jobb megoldás, de még mindig nem tökéletes. Így ugyanis a fényforrás túl közel lesz a prizmához, tehát megint nem úgy fogja vetni a fényt, ahogy kéne - szpotszerűen.
Talán az jobb megoldás lenne, ha a mozgó műanyaghoz lenne rögzítve. Meg kéne nézni, hogy az izzó fénypontja hol áll a billegő lap középpontjához képest.
Ha, meg van a következő feladatom! Ha valaki hamarabb megvizslatná, ne tartsa magában, én nem biztos, hogy még ma meg tudom nézni Grin.
Naplózva
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #3440 Dátum: 2012.07.27 péntek, 15:23:11 »

Sziasztok!

95-ös évjárató 1,6-os MKI-esemhez szeretnék bal első ajtóba hangszórót használtan. Az enyém sajna meghalt (recseg). Ha valaki tudna legyen szíves írjon!  worship

Üdv:
Rick25
 wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3441 Dátum: 2012.07.27 péntek, 17:15:39 »

Ez már jobb megoldás, de még mindig nem tökéletes. Így ugyanis a fényforrás túl közel lesz a prizmához, tehát megint nem úgy fogja vetni a fényt, ahogy kéne - szpotszerűen.
Talán az jobb megoldás lenne, ha a mozgó műanyaghoz lenne rögzítve. Meg kéne nézni, hogy az izzó fénypontja hol áll a billegő lap középpontjához képest.
Ha, meg van a következő feladatom! Ha valaki hamarabb megvizslatná, ne tartsa magában, én nem biztos, hogy még ma meg tudom nézni Grin.

Erre gondoltam én is, amit írtál. Persze nem közvetlen az átlátszó részéhez, kicsit távolabb. A led meg végülis "spot"-ba világít. Smiley
(a mezei formájú led)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3442 Dátum: 2012.07.27 péntek, 17:17:42 »

Sziasztok!

95-ös évjárató 1,6-os MKI-esemhez szeretnék bal első ajtóba hangszórót használtan. Az enyém sajna meghalt (recseg). Ha valaki tudna legyen szíves írjon!  worship

Üdv:
Rick25
 wave

Nekem van 8db. 4 MK1-es, 4 MK2-es. Működnek. Egyben, postával 5 ropiért a Tied.  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #3443 Dátum: 2012.07.28 szombat, 16:55:35 »

Nekem van 8db. 4 MK1-es, 4 MK2-es. Működnek. Egyben, postával 5 ropiért a Tied.  integet2

Sajna nekem csak bal első kell. Külön is adod, vagy csak egyben?  Wink
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #3444 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 11:06:10 »

Sziasztok!

95-ös évjárató 1,6-os MKI-esemhez szeretnék bal első ajtóba hangszórót használtan. Az enyém sajna meghalt (recseg). Ha valaki tudna legyen szíves írjon!  worship

Üdv:
Rick25
 wave

Itt az ideje, hogy upgrade-ld a 2 első hangszóród. (akár MK III-ra, érdemes)
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3445 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 13:19:07 »

Sziasztok
Ablakfűtés kapcsolóból szeretnék ködlámpa kapcsolót csinálni, mi kell hozzá és mit kössek hova?




« Utoljára szerkesztve: 2012.07.29 vasárnap, 13:20:59 írta loloka85 » Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
dokkancs
Vendég
« Új hozzászólás #3446 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 13:33:23 »

Sziasztok!

Az örömöm gyorsan jött, gyorsan ment.
Megint ugyanaz a probléma!
Ugyanúgy rángatózik, kihagy egy henger alacsony fordulaton, meg ha nagyobb gázt nyomok bármelyik sebességben.
Egy nagyobb emelkedőn már alig tudok felmenni vele, mert nem gyorsul rendesen, mert akadozik, a -1 henger pedig számít. Sad
A szervizben elvileg mindent kicseréltek, aminek köze lehet hozzá.
Hát ebből azt szűrtem le, hogy nem értenek hozzá, ennyi. Többet ebbe a szervizbe nem megyek...

Tudnátok olyan szervizt ajánlani, ahol tudnak foglalkozni egy '93-as Mondeoval? Ahol nem csesznek át, és meg tudják csinálni az ilyen gondokat?
Budán, 11. kerületben lakom (Kosztolányi tér), szóval a környéken, vagy nem túl messze, nagyon jó lenne.
Szeretnék találni egy hozzáértő, megbízható szervizt, ahol nem átcseszni akarnak.
Nagyon örülnék pár ötletnek!
Előre is köszi!

Köszönöm az ötleteket mindenkinek!

A szervizben megmondtam, hogy cseréljék ki a gyertyákat, meg a trafót is garanciával biztos ami biztos.
A kábelek meg amúgy is vadi újak.
Egyelőre jól teljesít a Mondeo mester Smiley
Remélem nem jön elő a probléma!
Köszi mindenkinek!

Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3447 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 13:57:01 »

Sziasztok!

Az örömöm gyorsan jött, gyorsan ment.
Megint ugyanaz a probléma!
Ugyanúgy rángatózik, kihagy egy henger alacsony fordulaton, meg ha nagyobb gázt nyomok bármelyik sebességben.
Egy nagyobb emelkedőn már alig tudok felmenni vele, mert nem gyorsul rendesen, mert akadozik, a -1 henger pedig számít. Sad
A szervizben elvileg mindent kicseréltek, aminek köze lehet hozzá.
Hát ebből azt szűrtem le, hogy nem értenek hozzá, ennyi. Többet ebbe a szervizbe nem megyek...

Tudnátok olyan szervizt ajánlani, ahol tudnak foglalkozni egy '93-as Mondeoval? Ahol nem csesznek át, és meg tudják csinálni az ilyen gondokat?
Budán, 11. kerületben lakom (Kosztolányi tér), szóval a környéken, vagy nem túl messze, nagyon jó lenne.
Szeretnék találni egy hozzáértő, megbízható szervizt, ahol nem átcseszni akarnak.
Nagyon örülnék pár ötletnek!
Előre is köszi!


90km belefér? Előszálláson tudok megbízható magánszervízt ahol én csináltatom a Mondeo-mat.. Végtelenül korrekt, gyors, olcsó..
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3448 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 14:42:21 »

Sziasztok!

Az örömöm gyorsan jött, gyorsan ment.
Megint ugyanaz a probléma!
Ugyanúgy rángatózik, kihagy egy henger alacsony fordulaton, meg ha nagyobb gázt nyomok bármelyik sebességben.
Egy nagyobb emelkedőn már alig tudok felmenni vele, mert nem gyorsul rendesen, mert akadozik, a -1 henger pedig számít. Sad
A szervizben elvileg mindent kicseréltek, aminek köze lehet hozzá.
Hát ebből azt szűrtem le, hogy nem értenek hozzá, ennyi. Többet ebbe a szervizbe nem megyek...

Tudnátok olyan szervizt ajánlani, ahol tudnak foglalkozni egy '93-as Mondeoval? Ahol nem csesznek át, és meg tudják csinálni az ilyen gondokat?
Budán, 11. kerületben lakom (Kosztolányi tér), szóval a környéken, vagy nem túl messze, nagyon jó lenne.
Szeretnék találni egy hozzáértő, megbízható szervizt, ahol nem átcseszni akarnak.
Nagyon örülnék pár ötletnek!
Előre is köszi!

ha tényleg mindent kicseréltek(egy listát dobhatnál) akkor nem marad más mint a kábelköteg csere.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3449 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 15:16:34 »

Meglátjuk, hogy alakul.
Most 6-os van benne, ez is jobb, mint az izzó volt, meglátjuk, mit mutat ez a 9-es.
 worship
12x5050-es, foglalatos .. annál nincs jobb
Naplózva
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.