Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 13:40:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793464 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 15:20:08 »

ha tényleg mindent kicseréltek(egy listát dobhatnál) akkor nem marad más mint a kábelköteg csere.
vagy sikerült ezzel a félig cserélgetéssel az új alkatrészt is kicsinálni ...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 18:09:00 »

Kicseréltem az izzót a szellőző állítónál, hát gyerekek.. Eldobtam egy pár idegsejtem.. Ekkora egy túlbonyolított szarságot.. Majdnem 1 óra alatt sikerült így elsőre...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 22:47:44 »

Kicseréltem az izzót a szellőző állítónál, hát gyerekek.. Eldobtam egy pár idegsejtem.. Ekkora egy túlbonyolított szarságot.. Majdnem 1 óra alatt sikerült így elsőre...

Akkor még nem cseréltél digit-klímában izzót... Grin 1 nem lehet jóformán olyat beszerezni, 2 magát a vezérlő egységet is szét kell szedni hozzá, 3 ba2dmeg, ha kijelző háttérvilágítása SMD ledes, akkor a tökért nem lehetett oda is ledeket rakni...  falbav
Néha túl sok a közös a francia autókkal és Mondeokkal... hopsz. NEM ÉN MONDTAM !! Én?! Soha a franciák f0sok, a Mondeok királyok !! idiota  eplus2
(kár, hogy tényleg sok alkatrész francia bennük... Roll Eyes)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 22:59:58 »

Akkor még nem cseréltél digit-klímában izzót... Grin 1 nem lehet jóformán olyat beszerezni, 2 magát a vezérlő egységet is szét kell szedni hozzá, 3 ba2dmeg, ha kijelző háttérvilágítása SMD ledes, akkor a tökért nem lehetett oda is ledeket rakni...  falbav
Néha túl sok a közös a francia autókkal és Mondeokkal... hopsz. NEM ÉN MONDTAM !! Én?! Soha a franciák f0sok, a Mondeok királyok !! idiota  eplus2
(kár, hogy tényleg sok alkatrész francia bennük... Roll Eyes)

Komolyan mondom, ha dohányoznék, tuti elszívtam volna egy fél dobozzal.. A legszebb az egészben, hogy amikor összeraktam és kész voltam, akkor láttam meg, hogy kiégett a másik ami eddig jó volt.. Szerinted szétszedtem megint? Hát nem.. Majd ha kiég amit most beleraktam Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:07:07 »

Komolyan mondom, ha dohányoznék, tuti elszívtam volna egy fél dobozzal.. A legszebb az egészben, hogy amikor összeraktam és kész voltam, akkor láttam meg, hogy kiégett a másik ami eddig jó volt.. Szerinted szétszedtem megint? Hát nem.. Majd ha kiég amit most beleraktam Cheesy

Ez hasonló, mint nálam a műszeregységnél, anno. Kiszedtem, beraktam az új izzót, vissza, csekk, kiégett egy másik. Azt is cseréltem, vissza, csekk kiégett mégegy... nah akkor kicseréltem mindet és beszerelés előtt csekkoltam többször is. Cheesy Azóta a hagyományos izzókkal így vagyok. Visszaszerelés előtt mozdulatonként ellenőrzöm, vagy eleve világítva teszem a helyére... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2012.07.31 kedd, 13:25:50 »

Sziasztok, hatalmas segítségre lenne szükségem, hátha itt megszán valaki Sad mert teljesen kifogytam az 5letekből.
Adott egy mk1-es 2.0ás mondeo motor ami escortba van belerakva, módosított motor köteggel (nem én csináltam). az autó rengetegett fogyaszt, de minden jeladó hozza a gyári értékeket :S most viszont találtam 1 hibát, mégpedig azt villogja hogy az oktánválasztó nincsen bedugva :S ránéztem ott volt a kis dugó, jött a multi, a csati az ecu 46os és 29es lábára van kötve, a 29es elvileg nem használt 46os pedig közös test, progit nézve az oktánválasztó csak ad 1 sima testet az ecu 46os lábára, de nekem nem oda van kötve :S megnéztem mi van a 42es lábon hát semmi, még a vezeték is hiányzik :S az ecu tipusa "DESK" abban kérném a hozzáértők segítségét hogy a progi csal és tényleg 46-29re kell kötni, vagy anno elkötötték a stekkert és kiszedték azt a kábelt amit nem kellett volna. és rá kell kötnöm 1 testet a 42es lábra

válaszokat előre is nagyon nagyon köszönöm
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:04:10 »

Sziasztok, hatalmas segítségre lenne szükségem, hátha itt megszán valaki Sad mert teljesen kifogytam az 5letekből.
Adott egy mk1-es 2.0ás mondeo motor ami escortba van belerakva, módosított motor köteggel (nem én csináltam). az autó rengetegett fogyaszt, de minden jeladó hozza a gyári értékeket :S most viszont találtam 1 hibát, mégpedig azt villogja hogy az oktánválasztó nincsen bedugva :S ránéztem ott volt a kis dugó, jött a multi, a csati az ecu 46os és 29es lábára van kötve, a 29es elvileg nem használt 46os pedig közös test, progit nézve az oktánválasztó csak ad 1 sima testet az ecu 46os lábára, de nekem nem oda van kötve :S megnéztem mi van a 42es lábon hát semmi, még a vezeték is hiányzik :S az ecu tipusa "DESK" abban kérném a hozzáértők segítségét hogy a progi csal és tényleg 46-29re kell kötni, vagy anno elkötötték a stekkert és kiszedték azt a kábelt amit nem kellett volna. és rá kell kötnöm 1 testet a 42es lábra

válaszokat előre is nagyon nagyon köszönöm
este leszek tis közelben. ha addig nem bogarássza ki neked senki, megnézem.addig ki kellene derítened, mikori a motor.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 14:06:19 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:12:39 »

este leszek tis közelben. ha addig nem bogarássza ki neked senki, megnézem.addig ki kellene derítened, mikori a motor.

én úgytudom 93as autómata volt
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2012.07.31 kedd, 20:32:42 »

én úgytudom 93as autómata volt
na az egy szép történet lesz, ezt már látom... jó volna tudni, hogy az ecu az eredeti, vagy cserélve lett manuális váltósra. ha az eredeti, akkor kicsivel bonyolultabb lesz rendberakni. a magas fogyin kívül más tüneted nincs?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2012.07.31 kedd, 20:36:04 »

na az egy szép történet lesz, ezt már látom... jó volna tudni, hogy az ecu az eredeti, vagy cserélve lett manuális váltósra. ha az eredeti, akkor kicsivel bonyolultabb lesz rendberakni. a magas fogyin kívül más tüneted nincs?

nincsen semmi megy mint a golyó, semmi hibakódot nem hoz, minden rendben csak magas a fogyi, meg még ami 1 kissebbik gond h néha lefullad ha motorfékkel megyek és rákuplungolok akkor lefullad, sajnos nem tudom hogy eredeti ecu-e vagy másé

azt tudom hogy rengeteg vezeték van elvágva az ecunál, olyan 5centis darabokra, és le vannak szigetelve

meg annyi hogy átnéztem oszcival is a lambdát és az is dúsított keveréket lát, az ecu mégse korrigálja :S
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 20:37:58 írta escortboy » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2012.07.31 kedd, 20:40:16 »

nincsen semmi megy mint a golyó, semmi hibakódot nem hoz, minden rendben csak magas a fogyi, meg még ami 1 kissebbik gond h néha lefullad ha motorfékkel megyek és rákuplungolok akkor lefullad, sajnos nem tudom hogy eredeti ecu-e vagy másé

azt tudom hogy rengeteg vezeték van elvágva az ecunál, olyan 5centis darabokra, és le vannak szigetelve

meg annyi hogy átnéztem oszcival is a lambdát és az is dúsított keveréket lát, az ecu mégse korrigálja :S
belefulladhat a benyába...gyertyákat nem nézted?a lambda lett volna a következö kérdésem.megnézem az ecu lábkiosztásokat, aztán beazonosítjuk, ki kivel van.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 20:44:12 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2012.07.31 kedd, 20:42:06 »

belefulladhat a benyába...gyertyákat nem nézted?

gyertyák gyújtókábelek nem régiek, amikor utoljára néztem ugyanolyan volt ahogy bele raktam, se nem barna se nem fekete teljesen tiszta.


szerk, nem is füstöl, csak büdös nagyon büdös szúrós szaga van, ott is érezhető hogy megfullad a benzinbe Sad
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 20:44:00 írta escortboy » Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2012.07.31 kedd, 21:00:36 »

gyertyák gyújtókábelek nem régiek, amikor utoljára néztem ugyanolyan volt ahogy bele raktam, se nem barna se nem fekete teljesen tiszta.


szerk, nem is füstöl, csak büdös nagyon büdös szúrós szaga van, ott is érezhető hogy megfullad a benzinbe Sad
Arra nem gondolsz,hogy esetleg inkább mechanikai gondja lehet?Már csak azért kérdezem,mert itt páran tudják,mi volt nálam az utóbbi időben.Az első jel például hidegindítás után az eszméletlen üzemanyag szag volt.Melegen már nem volt annyira feltűnő.Először én is a túldúsításra tippeltem,az etanol vezérlő már annyira le volt véve,hogy érezhető volt a teljesítmény csökkenés viszont a szag maradt,mintahogy a túlfogyasztás is-nem is kicsit plusz az oaljat is zabálta kegyetlenül.Azt tudtam,hogy az alapjárati rugója eltört,de gondoltam,ha kiköt a motorban csak lesz valami nagyobb hatása vagy csak simán tönkremegy a motor.Végül lekötöttem a vezérlőt,visszaálltam a benzinre,a fogyi valamelyest lejjebb ment,viszont az indításkori szag maradt és az olajfogyasztás is.Kb. 3 hete kiszedtem a gyertyákat,egy olajos volt,plusz a hengerbe úgy-ahogy benézve lehetett látni,hogy állt az olaj a dugó alsó részénél és a tetején egy oda nem illő dudor van (nem,nem a gyári...) és lehetett hallani a szelep rendellenes hangját is.Egy hete is úgy indultunk nyaralni,hogy olaj a cuccok között (május végén ugyanezen az úton simán elfogyott a max-tól a min-ig,a nívópálcán nézve,ami kicsit sok ~550 km-re) illetve számoltam vele,hogy nagy lesz a benzinszámla.Erre beesett az,hogy most többet mentünk,a fogyi majd 4-5 literrel lett kevesebb,megszűnt a benzinszag és a szelephang valamint az olajból sem fogyott semmi.Ha mázlim volt,akkor kiköpte a motor a vasat és elakadt a katalizátornál.De ez csak találgatás.
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2012.07.31 kedd, 21:07:01 »

Arra nem gondolsz,hogy esetleg inkább mechanikai gondja lehet?Már csak azért kérdezem,mert itt páran tudják,mi volt nálam az utóbbi időben.Az első jel például hidegindítás után az eszméletlen üzemanyag szag volt.Melegen már nem volt annyira feltűnő.Először én is a túldúsításra tippeltem,az etanol vezérlő már annyira le volt véve,hogy érezhető volt a teljesítmény csökkenés viszont a szag maradt,mintahogy a túlfogyasztás is-nem is kicsit plusz az oaljat is zabálta kegyetlenül.Azt tudtam,hogy az alapjárati rugója eltört,de gondoltam,ha kiköt a motorban csak lesz valami nagyobb hatása vagy csak simán tönkremegy a motor.Végül lekötöttem a vezérlőt,visszaálltam a benzinre,a fogyi valamelyest lejjebb ment,viszont az indításkori szag maradt és az olajfogyasztás is.Kb. 3 hete kiszedtem a gyertyákat,egy olajos volt,plusz a hengerbe úgy-ahogy benézve lehetett látni,hogy állt az olaj a dugó alsó részénél és a tetején egy oda nem illő dudor van (nem,nem a gyári...) és lehetett hallani a szelep rendellenes hangját is.Egy hete is úgy indultunk nyaralni,hogy olaj a cuccok között (május végén ugyanezen az úton simán elfogyott a max-tól a min-ig,a nívópálcán nézve,ami kicsit sok ~550 km-re) illetve számoltam vele,hogy nagy lesz a benzinszámla.Erre beesett az,hogy most többet mentünk,a fogyi majd 4-5 literrel lett kevesebb,megszűnt a benzinszag és a szelephang valamint az olajból sem fogyott semmi.Ha mázlim volt,akkor kiköpte a motor a vasat és elakadt a katalizátornál.De ez csak találgatás.


de nekem semmi ilyen bajom nincsen Sad 1 deci olajat nem eszik(5w-40) semmi korom semmi csörgés, egyszóval semmi gond, csak fogyaszt, könnyen indul semmi baja nincsen :S lövésem nincs mi lehet a baj
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2012.07.31 kedd, 21:27:23 »

találtam 1 ecu leírást hogy mibe volt mi, a DESK ecu ami nekem van sima, az automatákba EDAM EARS van
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2012.07.31 kedd, 23:45:02 »

találtam 1 ecu leírást hogy mibe volt mi, a DESK ecu ami nekem van sima, az automatákba EDAM EARS van
na ez már haladás. akkor viszont nem értem a sok metélt vezetéket...
ezek szerint kábelköteg nem lett cserélve.
minnyá nézem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2012.07.31 kedd, 23:51:49 »

ez alapján, ha immos a kocsi, akkor a 29-es lábra kell legyen kötve, ha nem immos, akkor a 42-esre.



az alábbi képen meg a csati számozása van. ki kellene silabizálni, hogy melyikek vannak elvágva, akkor már kideríthető, hogy mennyire véres a torka a kábelkötegnek.

« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 23:59:12 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2012.07.31 kedd, 23:56:21 »



hmm itt is 42est ír de szerinted miért van zárójelbe a 29es? :S


SZERK. már látom az az immósnál van. nah hát akkor valszeg itt a bibi, mert nekem oda van kötve és nincs benne immo, holnap át is kötöm és meglátjuk mi lesz, ha nem lesz jó eladom az egész kocsit... elegem van belőle Cheesy

A segítséget meg nagyon köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 23:57:57 írta escortboy » Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2012.08.01 szerda, 17:05:56 »

Szia, na ma 1 fokkal tovább léptem, de nem lett jó még mindíg, hiba eltünk, de a lambda még mindíg dús keveréket, mutat, viszont az autó érezhetően jobban megy, szebben jár, és nem fullad le. báár ez lehet még a betanulás következménye is. nem tudom..

Viszont átnéztem és egyúttal ki is húzgáltam az ecu-ból az elvágott vezetékeket ne zárlatoljon ha idági nem tette hát már akkor ez után se tegye. szóval kábelek:

5 fehér/lila, 10 lila/kék, 11fekete/narancs, 12 fekete/citrom, 13 fekete/kék, 15 fekete/fehér, 18 fehér/kék,
19 barna/kék, 23fehér/piros, 30 fehér/zöld, 33 fekete/zöld, 34 fehér, 36  fehér/lila, 38 fekete/piros,
41fehér/fekete, 43 szürke/fekete, 53 fekete/fehér, 54 fekete/sárga


n nincs klíma, a ventilátort hőgomba kapcsolja nem relé (escort), nincs egr, nincs tankszellőztető bigyó, nincs levegő injektor, meg mittudom én mien hülyeségekkel pakolták tele, semmi ilyen hülyeség alapból nincsen benne, nem is szeretnék bele Smiley max h a hibák eltünjenek 1 ellenállást berakni, még abba benne lennék, ha valaki erre tud megoldást megköszönöm, gyorsan átfutottam a kivezetékelést ezek tényleg fölösek...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2012.08.01 szerda, 17:30:06 »

Arra nem gondolsz,hogy esetleg inkább mechanikai gondja lehet?Már csak azért kérdezem,mert itt páran tudják,mi volt nálam az utóbbi időben.Az első jel például hidegindítás után az eszméletlen üzemanyag szag volt.Melegen már nem volt annyira feltűnő.Először én is a túldúsításra tippeltem,az etanol vezérlő már annyira le volt véve,hogy érezhető volt a teljesítmény csökkenés viszont a szag maradt,mintahogy a túlfogyasztás is-nem is kicsit plusz az oaljat is zabálta kegyetlenül.Azt tudtam,hogy az alapjárati rugója eltört,de gondoltam,ha kiköt a motorban csak lesz valami nagyobb hatása vagy csak simán tönkremegy a motor.Végül lekötöttem a vezérlőt,visszaálltam a benzinre,a fogyi valamelyest lejjebb ment,viszont az indításkori szag maradt és az olajfogyasztás is.Kb. 3 hete kiszedtem a gyertyákat,egy olajos volt,plusz a hengerbe úgy-ahogy benézve lehetett látni,hogy állt az olaj a dugó alsó részénél és a tetején egy oda nem illő dudor van (nem,nem a gyári...) és lehetett hallani a szelep rendellenes hangját is.Egy hete is úgy indultunk nyaralni,hogy olaj a cuccok között (május végén ugyanezen az úton simán elfogyott a max-tól a min-ig,a nívópálcán nézve,ami kicsit sok ~550 km-re) illetve számoltam vele,hogy nagy lesz a benzinszámla.Erre beesett az,hogy most többet mentünk,a fogyi majd 4-5 literrel lett kevesebb,megszűnt a benzinszag és a szelephang valamint az olajból sem fogyott semmi.Ha mázlim volt,akkor kiköpte a motor a vasat és elakadt a katalizátornál.De ez csak találgatás.

Milyen mák, hogy nincs turbó, akkor nem ért volna el a kati-ig a vas, hanem nemes egyszerűséggel szétdarálta volna a lapátot... (persze, ha a találgatásod helyes Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2012.08.01 szerda, 17:30:49 »

Milyen mák, hogy nincs turbó, akkor nem ért volna el a kati-ig a vas, hanem nemes egyszerűséggel szétdarálta volna a lapátot... (persze, ha a találgatásod helyes Cheesy )
turbó...fuj.én a szívómotorok elkötelezettje vagyok,még a kompresszort is többre értékelem.
Naplózva
szeles-940
Vendég
« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2012.08.01 szerda, 19:54:43 »

Mit kell átalakítani az mk1-en hogy az ablaktörlője intervallum kapcsolós legyen?  
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2012.08.01 szerda, 23:31:41 »

tudja valaki hogy ez milyen csati? :S

Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 00:52:50 »

Mit kell átalakítani az mk1-en hogy az ablaktörlője intervallum kapcsolós legyen?  
semmire.csak ki kell cserélni a kapcsolót.kell?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 01:15:16 »

Szia, na ma 1 fokkal tovább léptem, de nem lett jó még mindíg, hiba eltünk, de a lambda még mindíg dús keveréket, mutat, viszont az autó érezhetően jobban megy, szebben jár, és nem fullad le. báár ez lehet még a betanulás következménye is. nem tudom..

Viszont átnéztem és egyúttal ki is húzgáltam az ecu-ból az elvágott vezetékeket ne zárlatoljon ha idági nem tette hát már akkor ez után se tegye. szóval kábelek:

5 fehér/lila, 10 lila/kék, 11fekete/narancs, 12 fekete/citrom, 13 fekete/kék, 15 fekete/fehér, 18 fehér/kék,
19 barna/kék, 23fehér/piros, 30 fehér/zöld, 33 fekete/zöld, 34 fehér, 36  fehér/lila, 38 fekete/piros,
41fehér/fekete, 43 szürke/fekete, 53 fekete/fehér, 54 fekete/sárga


n nincs klíma, a ventilátort hőgomba kapcsolja nem relé (escort), nincs egr, nincs tankszellőztető bigyó, nincs levegő injektor, meg mittudom én mien hülyeségekkel pakolták tele, semmi ilyen hülyeség alapból nincsen benne, nem is szeretnék bele Smiley max h a hibák eltünjenek 1 ellenállást berakni, még abba benne lennék, ha valaki erre tud megoldást megköszönöm, gyorsan átfutottam a kivezetékelést ezek tényleg fölösek...
szerintem arra a 33-asra szükség lenne...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 01:15:58 »

Mit kell átalakítani az mk1-en hogy az ablaktörlője intervallum kapcsolós legyen?  
a kapcsolót integet2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 01:37:09 »

szerintem arra a 33-asra szükség lenne...


az mi csoda?:S

ez nem az a mágnesszelep ami az egr-t nyitogatja?
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 01:55:41 írta escortboy » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 06:37:25 »

turbó...fuj.én a szívómotorok elkötelezettje vagyok,még a kompresszort is többre értékelem.


nah akkor ebben különbözünk Cheesy nekem ott kezdődik a motor, ahol van töltés is... persze, hibalehetőség, de szerintem klassz dolog. én nem szeretem a kompresszoros kocsikat, legalábbis amiket vezettem eddig, mind idétlen volt a villanyhanggal a motor hangja... V8-as kompresszorost meg nem vezettem még Grin hát kinek a papné, kinek a paplan... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2012.08.07 kedd, 08:52:30 »

Sziasztok!
kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy kombi mondeom 95-ös évjárat és a hátsó ajtó érzékelő ami egy gumi és egy rugó tönkrement.
Ezáltal folyamatosan azt jelzi hogy nyitva van és nem tudom a riasztót használni mert beriaszt rögtön.
Ki lehet ezt az érzékelőt kötni valahol amíg kicserélem?
előre is köszi
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2012.08.07 kedd, 10:06:56 »

Sziasztok!
kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy kombi mondeom 95-ös évjárat és a hátsó ajtó érzékelő ami egy gumi és egy rugó tönkrement.
Ezáltal folyamatosan azt jelzi hogy nyitva van és nem tudom a riasztót használni mert beriaszt rögtön.
Ki lehet ezt az érzékelőt kötni valahol amíg kicserélem?
előre is köszi

Írtam az "általánosba". Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
dokkancs
Vendég
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 09:51:03 »

ha tényleg mindent kicseréltek(egy listát dobhatnál) akkor nem marad más mint a kábelköteg csere.

Bocs, hogy csak most válaszolok, de külföldön voltam.
Ezeket cserélték ki: Gyertyák, gyertyakábelek, gyújtótrafó.
Milyen kábelköteget lehetne még kicserélni?
Naplózva
dokkancs
Vendég
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 09:53:20 »

90km belefér? Előszálláson tudok megbízható magánszervízt ahol én csináltatom a Mondeo-mat.. Végtelenül korrekt, gyors, olcsó..

Jól hangzik, de az nehezen kivitelezhető...
Hétköznap reggeltől délután 5-6-ig dolgozom. Gondolom így nehéz megoldani egy-egy szervizelést. Szabadnapot meg nem tudok mindig kivenni, ha baj van a kocsival.
Ráadásul minden szervíz a benzinköltség miatt egy 10-essel indul... Más ötlet nincs?
Nem tudom, hogy hol lehet hozzáértő szervizt találni..
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 20:13:49 »

Bocs, hogy csak most válaszolok, de külföldön voltam.
Ezeket cserélték ki: Gyertyák, gyertyakábelek, gyújtótrafó.
Milyen kábelköteget lehetne még kicserélni?
első körben injektor. ha az nem segít, akkor komplett motortéri.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Boreas81
Vendég
« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2012.08.15 szerda, 14:08:10 »

Sziasztok!! Roll Eyes

Na akkor egy hülye kérdés! MK1 1.8 TD
Honnan tudható hogy működik a klímám??
Ugyan ékszíj nincs rajta ez stimm...
Ha bekapcsolom leesik a fordulatszám...
Ennél több info nincs... Sad

Van valakinek valami ötlete hogy mi lenne a legegyszerűbb módja kideríteni hogy egyáltalán
működik e?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2012.08.15 szerda, 14:22:39 »

Sziasztok!! Roll Eyes

Na akkor egy hülye kérdés! MK1 1.8 TD
Honnan tudható hogy működik a klímám??
Ugyan ékszíj nincs rajta ez stimm...
Ha bekapcsolom leesik a fordulatszám...
Ennél több info nincs... Sad

Van valakinek valami ötlete hogy mi lenne a legegyszerűbb módja kideríteni hogy egyáltalán
működik e?

Én tudom fejből is. Ha nincs rajta szíj, akkor nem működik, és amíg nem teszel rá, addig nem is fog kiderülni. a fordulatod azért esik le, mert bekapcsol a ventillátor, és nem jó valami az adagolódnál
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Boreas81
Vendég
« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2012.08.15 szerda, 14:25:10 »

Én tudom fejből is. Ha nincs rajta szíj, akkor nem működik, és amíg nem teszel rá, addig nem is fog kiderülni. a fordulatod azért esik le, mert bekapcsol a ventillátor, és nem jó valami az adagolódnál

Vili Smiley Akkor első lépésként... Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:22:02 »

Vili Smiley Akkor első lépésként... Smiley

... nem árt a szíj Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2012.08.15 szerda, 22:01:07 »

95-ös benzines 2000ccm-es kombimmal a problémám, hogy csak alkalomszerűen működik az ablakmosóm. Eleinte csak mintha gyengébben nyomta volna, aztán már csak néha, most már ha egy hónapban egyszer akkor az is csoda. Az alkalom szerű működés mindkettőre, első+hátsóra vonatkozik. Vagy működik mindkettő, vagy egyik sem. Merre keressem a hibát?

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2012.08.15 szerda, 22:15:48 »

95-ös benzines 2000ccm-es kombimmal a problémám, hogy csak alkalomszerűen működik az ablakmosóm. Eleinte csak mintha gyengébben nyomta volna, aztán már csak néha, most már ha egy hónapban egyszer akkor az is csoda. Az alkalom szerű működés mindkettőre, első+hátsóra vonatkozik. Vagy működik mindkettő, vagy egyik sem. Merre keressem a hibát?

Feri

Tisztítottad a tartályt valaha?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2012.08.15 szerda, 23:40:16 »

Tisztítottad a tartályt valaha?
az nem árt néha, meg a szivattyú kontaktját sem árt ellenőrizni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 12:53:37 »

95-ös benzines 2000ccm-es kombimmal a problémám, hogy csak alkalomszerűen működik az ablakmosóm. Eleinte csak mintha gyengébben nyomta volna, aztán már csak néha, most már ha egy hónapban egyszer akkor az is csoda. Az alkalom szerű működés mindkettőre, első+hátsóra vonatkozik. Vagy működik mindkettő, vagy egyik sem. Merre keressem a hibát?

Feri

Mivel mindkettő mosását egy szivattyú csinálja, szerintem érdemes lenne kivenned a tartályból (helyesebben a tartályról lehúzni/kihúzni) és alaposan kitakarítani. Van egy kis szűrője, a csonkján, gondolom piszkos, eltömődött. Amennyiben a sem motor dolgozik - nem hallod a berregését mosásnál -, akkor astor tanácsát fogadd meg. Végülis mindenképpen le kell kapni a tartályt, akkor már a csatik és szivatttty takarítása is belefér. Smiley (jah és persze magát a tartályt se felejtsd ki a listából Wink ) Ha sehogy sem akar dolgozni, akkor marad a csere egy "újra".
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 20:54:39 »

Mivel mindkettő mosását egy szivattyú csinálja, szerintem érdemes lenne kivenned a tartályból (helyesebben a tartályról lehúzni/kihúzni) és alaposan kitakarítani. Van egy kis szűrője, a csonkján, gondolom piszkos, eltömődött. Amennyiben a sem motor dolgozik - nem hallod a berregését mosásnál -, akkor astor tanácsát fogadd meg. Végülis mindenképpen le kell kapni a tartályt, akkor már a csatik és szivatttty takarítása is belefér. Smiley (jah és persze magát a tartályt se felejtsd ki a listából Wink ) Ha sehogy sem akar dolgozni, akkor marad a csere egy "újra".

Köszönöm a tanácsaitokat, megírom az eredményt: A tartály belűl ragyogott, mocsok nem is kerülhetett bele -erre mindig ügyeltem- nem láttam értelmét tisztogatni. Mikor a szivattyúról lehúztam a gumicsöveket, csordogált kifelé a lé, tehát eltömődés kizárva.   Mivel a néma szivattyúról alulról kinlódva sehogy sem tudtam felfele lehúzni a csatit, hogy kimérjem kap-e a  feszültséget,  ezért lehúztam róla az előre-hátra vezető csöveket, majd kihúztam a tartályból. Így már könnyedén lejött a csatlakozó, kiderült áramot kap a szivattyúmotor, de meg van szorulva a benne összegyűlt rozsdás dzsuvától. Találtam közben egy nagyon részletes leírást alftól:

 " Forum > Szakmai fórum > FAQ/ Ablakmosó szivattyú javítás "

http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.0

Köszönet érte!   Ez a leírás jól passzol az MK I-hez is! Annyit még hozzá tennék, hogy nálam nem kellett kiszerelni a tartályt, a szivattyúmotor felső része  nekem ragasztva volt, de vékony pengéjű késsel szét lehetett feszegetni és összerakáskor is ragasztani kellett (ferrobond), hogy ne csússzon szét.  Amúgy a legidőigényesebb piszmogást a már összeszerelt motornak a helyére vissza helyezésekor az okozta, hogy sikerüljön a tengelyét  a szivattyú lapátszerűségébe  megfelelő helyzetben, középpontban beigazítani. Amúgy nekem új, de nagyon tetszett az ötlet,  ahogy a forgásirány változtatásával megoldották, hogy 2 szivattyú helyett csak 1 kelljen.  taps
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.17 péntek, 06:35:59 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2012.08.17 péntek, 06:54:05 »

Sziasztok!! Roll Eyes

Na akkor egy hülye kérdés! MK1 1.8 TD
Honnan tudható hogy működik a klímám??
Ugyan ékszíj nincs rajta ez stimm...
Ha bekapcsolom leesik a fordulatszám...
Ennél több info nincs... Sad

Van valakinek valami ötlete hogy mi lenne a legegyszerűbb módja kideríteni hogy egyáltalán
működik e?


Szia! Nálam ha bekapcsolom a klímát, épp fordítva, megemeli az alapjárati fordulatszámot (+ bekapcsol teljes nagy fordulatszámon a ventillátor -enyém 1 ventillátoros mondi). Na jó, nekem ékszíj is van a klímakompresszoron Smiley  Anélkül nem fogod megtudni 100% a tutit. Annyit esetleg azért még megleshetsz a klímakompresszor tárcsájánál, hogy a klíma bekapcsolásakor behúz-e -akár pár másodpercre legalább- a kuplungja. Meg a két szelep ahol utánatöltik, ha egy pillanatra kicsit benyomod, jön -e ki a gáz.  wave

Feri







« Utoljára szerkesztve: 2012.08.17 péntek, 06:56:00 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2012.08.17 péntek, 10:14:01 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy egy MKI 1.8TD riasztóját hogyan lehetne kikötni vagy kikapcsolni?
Kösz
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2012.08.17 péntek, 13:21:32 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy egy MKI 1.8TD riasztóját hogyan lehetne kikötni vagy kikapcsolni?
Kösz
Gyári? Ha nem, akkor sk., mert nem hiszem, hogy akárki is ismeri a te riasztódat. Ha gyári, akkor már inkább.
Most nézegetem, és az a baj, hogy egyben van a kp-i zár vezérléssel, és nem tudom, hogy melyik biztosíték tartozik csak a riasztóhoz (mert van több is, amit a vezérlő használ).
Próbáld meg a motortéri biztitáblából kivenni az F12-es (15A) biztit. Ez tartozik az index villogtatásáért felelős relékhez. Lehet, hogy így is fog riasztani, csak nem villog mellé, passzolom.
Talán más többet tud segíteni.

Amúgy.
A hétvégén műszerfal- és esetleg motortér kábelköteg csere lesz a kocsin. Úgyhogy szurkoljatok, mert mindennek rendben kell mennie, hogy utána haza is tudjunk vele jönni Smiley.
Megpróbálok képeket is készíteni a megpróbáltatásokról.

Jó szórakozást mindenkinek a tűzijáték(ok)hoz!
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.17 péntek, 13:29:02 írta HegeGabi » Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2012.08.18 szombat, 08:58:29 »

Gyári? Ha nem, akkor sk., mert nem hiszem, hogy akárki is ismeri a te riasztódat. Ha gyári, akkor már inkább.
Most nézegetem, és az a baj, hogy egyben van a kp-i zár vezérléssel, és nem tudom, hogy melyik biztosíték tartozik csak a riasztóhoz (mert van több is, amit a vezérlő használ).
Próbáld meg a motortéri biztitáblából kivenni az F12-es (15A) biztit. Ez tartozik az index villogtatásáért felelős relékhez. Lehet, hogy így is fog riasztani, csak nem villog mellé, passzolom.
Talán más többet tud segíteni.

Amúgy.
A hétvégén műszerfal- és esetleg motortér kábelköteg csere lesz a kocsin. Úgyhogy szurkoljatok, mert mindennek rendben kell mennie, hogy utána haza is tudjunk vele jönni Smiley.
Megpróbálok képeket is készíteni a megpróbáltatásokról.

Jó szórakozást mindenkinek a tűzijáték(ok)hoz!
Gyári a riasztó, de szarul működik, összevissza riaszt, szívja az aksimat, ezért inkább hanyagolnám! Egyben van a központi zárral.
Hogyan lehetne kiiktatni, hogy egyáltalán ne legyen áram alatt, de a központi zár működjön távirányítóval?
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2012.08.18 szombat, 09:11:40 »

Gyári a riasztó, de szarul működik, összevissza riaszt, szívja az aksimat, ezért inkább hanyagolnám! Egyben van a központi zárral.
Hogyan lehetne kiiktatni, hogy egyáltalán ne legyen áram alatt, de a központi zár működjön távirányítóval?

Én meg pont azzal szívok, hogy egyik se működik.  falbav
Közös a vezérlőegység, egyik nincs a másik nélkül. Nem tudom, hogy létezik-e olyan vezérlő, ami csak központizárás és nem riasztós is. Egyébként meg szedd ki a vezérlőegységet a kesztyűtartó alól-mögül és a kormány alá be kell szerelni egy univerzális központizár vezérlőt. Az enyém most így működik. A kormánynál szét vannak barmolva a vezetékeim és nem találok egy épkézláb szerelőt, aki a kapcsolási rajz alapján megkeresi, hogy melyik hova megy és megforrasztja, mert én nem találom a dolgokat, különben már rég megcsináltam volna.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2012.08.18 szombat, 15:26:37 »

Én meg pont azzal szívok, hogy egyik se működik.  falbav
Közös a vezérlőegység, egyik nincs a másik nélkül. Nem tudom, hogy létezik-e olyan vezérlő, ami csak központizárás és nem riasztós is. Egyébként meg szedd ki a vezérlőegységet a kesztyűtartó alól-mögül és a kormány alá be kell szerelni egy univerzális központizár vezérlőt. Az enyém most így működik. A kormánynál szét vannak barmolva a vezetékeim és nem találok egy épkézláb szerelőt, aki a kapcsolási rajz alapján megkeresi, hogy melyik hova megy és megforrasztja, mert én nem találom a dolgokat, különben már rég megcsináltam volna.

Ismerős...  szomoru1

Egyébként van sima is, legalábbis az enyém (amíg gyári volt és nem barmolta szét a k0csög villanyos) duplazáras, infrás volt, riasztó nélkül.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2012.08.18 szombat, 16:53:03 »

Én meg pont azzal szívok, hogy egyik se működik.  falbav
Közös a vezérlőegység, egyik nincs a másik nélkül. Nem tudom, hogy létezik-e olyan vezérlő, ami csak központizárás és nem riasztós is. Egyébként meg szedd ki a vezérlőegységet a kesztyűtartó alól-mögül és a kormány alá be kell szerelni egy univerzális központizár vezérlőt. Az enyém most így működik. A kormánynál szét vannak barmolva a vezetékeim és nem találok egy épkézláb szerelőt, aki a kapcsolási rajz alapján megkeresi, hogy melyik hova megy és megforrasztja, mert én nem találom a dolgokat, különben már rég megcsináltam volna.
Nálam ott porosodik a szekrényben, a hozzávaló motortéri kábelköteggel együtt.
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2012.08.18 szombat, 20:32:16 »

Ismerős...  szomoru1

Egyébként van sima is, legalábbis az enyém (amíg gyári volt és nem barmolta szét a k0csög villanyos) duplazáras, infrás volt, riasztó nélkül.
Az enyém elvileg duplazáras, infrás, riasztós. Két vezérlőegységem is van már. Van még egy szaki talonban, ha lesz időm meg pénzem, akkor nála még megpróbálkozom. Ha jól számoltam 4 vezetéknek kellene megkeresni a párját, vagyis 3nak, mert az egyiket én megtaláltam.

Nálam ott porosodik a szekrényben, a hozzávaló motortéri kábelköteggel együtt.
Köszönöm, azért emiatt teljes kábelköteget nem biztos, hogy cserélni szeretnék. Amúgy a képességeimet is meghaladná. eplus2
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.