Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 21:15:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793676 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2012.08.18 szombat, 21:03:30 »

ha csak a riasztó rendetlenkedik, akkor az érzékelőknél lesz a gond. első körben az ajtó nyitás érzékelőket teszteld. egyenként nyisd ki az ajtókat, amelyiknél nem világít a pilács aza hunyó. ne feledd a csomiajtót és a gépháztetőt sem. ha a központizár sem működik, akkor anyós ülés alatt/előtt van egy kábelköteg kötés, ami el szokott rohadni. mirez oldalán pontos leírás képekkel.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 14:07:46 »

Sziasztok!

Kimértem a lambda szondát. Az értékek 0, 32 V és 0,92 V között változtak. Belefér ez az elfogadható határai közé vagy cserés?

Üdv

Kivillogtattam, nem dobta ki hibának.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.20 hétfő, 15:56:37 írta legyozo » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2012.08.21 kedd, 11:27:10 »

...
A hétvégén műszerfal- és esetleg motortér kábelköteg csere lesz a kocsin. Úgyhogy szurkoljatok, mert mindennek rendben kell mennie, hogy utána haza is tudjunk vele jönni Smiley.
Megpróbálok képeket is készíteni a megpróbáltatásokról.
Nos, minden rendben sikerült, haza tudtunk jönni vele. Már ha a rendben sikerültbe belefér az, hogy minden visszakerült úgy, ahogy eredetileg volt Sad.
Műtét közben.
Ugyanis. Az én autómnak van immos kulcsa, meg a gyújtásbetét körül érzékelője. Így működik, jó.
A donor köteg, amit szereztem, abban van egy PATS modul, amiről kiderült, hogy kell a hozzá való immogyűrű és kulcs is, de legalább a chip a slusszkulcsból. Eddigi információim alapján.
Ezt meg tudja valaki erősíteni, aki jártas a Mondeo biztonsági rendszerének a lelkivilágában? Ja, és kellene hozzá az ECU-t is cserélnem, vagy azt nem?
Mert amikor bepróbáltuk a donor köteget, akkor gyújtás ráad, minden világít, kapcsolódik, működik, csak a benzinpumpa nem zúg fel, és indító állásba elforgatva a kulcsot az önindító sem forog Angry. Szóval egyelőre parkolóvágányra került a dolog.

Kimértem a lambda szondát. Az értékek 0, 32 V és 0,92 V között változtak. Belefér ez az elfogadható határai közé vagy cserés?
Ez tudtommal így megfelelő.
Menet közben is nézted? gázadásnál, padlógáznál?

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2012.08.21 kedd, 11:30:51 »

Ezt meg tudja valaki erősíteni, aki jártas a Mondeo biztonsági rendszerének a lelkivilágában? Ja, és kellene hozzá az ECU-t is cserélnem, vagy azt nem?
Mert amikor bepróbáltuk a donor köteget, akkor gyújtás ráad, minden világít, kapcsolódik, működik, csak a benzinpumpa nem zúg fel, és indító állásba elforgatva a kulcsot az önindító sem forog Angry. Szóval egyelőre parkolóvágányra került a dolog.
én nem értek hozzá
tapasztalatom viszont van

az ecut cserélni kell, vagy a másikat kell felprogramozni hozzá
amihez viszont be kell menni szakműhelybe, mert olyan cucc kell hozzá, amit pl Vik sem hoz ki, pedig nem ingyen lett kérve tőle
plusz ugye oda nem elég egy kulcs, kell legalább kettő hozzá

órában gondolom nem is villog a kis piros izzó
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.21 kedd, 11:33:01 írta yooccoo » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2012.08.21 kedd, 18:11:56 »

Nos, minden rendben sikerült, haza tudtunk jönni vele. Már ha a rendben sikerültbe belefér az, hogy minden visszakerült úgy, ahogy eredetileg volt Sad.
Műtét közben.

Üdv, HegeGabi.

Van valami hibája, vagy a külalak miatt cserélnéd? Nagy meló leszedni a műszerfalat?

Ez tudtommal így megfelelő.
Menet közben is nézted? gázadásnál, padlógáznál?

Üdv, HegeGabi.
Jó hír, bíztam benne, hogy így lesz. Terhelés alatt nem próbáltam, nem volt segítőm  Sad.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2012.08.21 kedd, 22:04:49 »

Van valami hibája, vagy a külalak miatt cserélnéd? Nagy meló leszedni a műszerfalat?Jó hír, bíztam benne, hogy így lesz. Terhelés alatt nem próbáltam, nem volt segítőm  Sad.


Hamarosan az enyém is hasonló állapotban lesz... csak legyen már kicsit melegebb... idiota Cheesy
Magát a párnát "annyira" nem nehéz kibontani, inkább a sok-sok "aprósággal" megy az idő. (középkonzol összes, műszerfal összes, kardánbox összes, ülések, kormány, csatik-kábelek, stb...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2012.08.22 szerda, 13:01:24 »

Nos, minden rendben sikerült, haza tudtunk jönni vele. Már ha a rendben sikerültbe belefér az, hogy minden visszakerült úgy, ahogy eredetileg volt Sad.
Műtét közben.
Van valami hibája, vagy a külalak miatt cserélnéd? Nagy meló leszedni a műszerfalat?
Van hibája, de amiatt nem fogom cserélni, meg úgysem találok jobb állapotú feketét. A hibája majd egyszer lehet, hogy ki lesz javítva (anyós oldali légzsák felett a tálca széle feljött, jobb oldali légbefújó feletti rész elengedett, rádió keret jobb oldalán a párnarész kihajlott), elvileg ragasztgatni kéne valamivel (szélvédő ragasztó, Palmatex, stb.).
De nem ezért szedtem le, hanem a kábelköteg csere miatt, ami nem jött össze.

Elvileg nem nagy meló, ah tudod hova kell nyúlnod Grin.

Hamarosan az enyém is hasonló állapotban lesz... csak legyen már kicsit melegebb... idiota Cheesy
Magát a párnát "annyira" nem nehéz kibontani, inkább a sok-sok "aprósággal" megy az idő. (középkonzol összes, műszerfal összes, kardánbox összes, ülések, kormány, csatik-kábelek, stb...)
Még ennél is melegebb? Megártott a nap, vagy mi?
Így utólag látva a dolgokat, annyira nem is bonyolult, és annyi mindent nem kell leszedni.
Üléseket ajánlott. A kardánboxot - talán ez a legbonyolultabb. Kormány alatti panelt, kormány burkolatokat és kormányt, bajuszkapcsolókat, kesztyűtartót és utána a tartókeretét, oldalsó lábtérműanyagok a rádió alól. Aztán jöhet a 8 csavar, a két A oszlopnál a sok csati és test csatlakozás, illetve a rádió mögött 1-2 csati, de ezt akár a váltóbot felől is meg lehet oldani, vagy ha kiszeded a rádiót, akkor könnyebb.

Asszem ennyi az egész. Időben talán kicsit több elsőre, de legközelebb már tudni fogom, mi hol van, és pikk-pakk fog menni Grin.
Aztán már lehet is vigyázva kirántani a műszerfalat.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:26:49 »

Van valami hibája, vagy a külalak miatt cserélnéd? Nagy meló leszedni a műszerfalat?

Van hibája, de amiatt nem fogom cserélni, meg úgysem találok jobb állapotú feketét. A hibája majd egyszer lehet, hogy ki lesz javítva (anyós oldali légzsák felett a tálca széle feljött, jobb oldali légbefújó feletti rész elengedett, rádió keret jobb oldalán a párnarész kihajlott), elvileg ragasztgatni kéne valamivel (szélvédő ragasztó, Palmatex, stb.).
De nem ezért szedtem le, hanem a kábelköteg csere miatt, ami nem jött össze.

Elvileg nem nagy meló, ah tudod hova kell nyúlnod Grin.
Még ennél is melegebb? Megártott a nap, vagy mi?
Így utólag látva a dolgokat, annyira nem is bonyolult, és annyi mindent nem kell leszedni.
Üléseket ajánlott. A kardánboxot - talán ez a legbonyolultabb. Kormány alatti panelt, kormány burkolatokat és kormányt, bajuszkapcsolókat, kesztyűtartót és utána a tartókeretét, oldalsó lábtérműanyagok a rádió alól. Aztán jöhet a 8 csavar, a két A oszlopnál a sok csati és test csatlakozás, illetve a rádió mögött 1-2 csati, de ezt akár a váltóbot felől is meg lehet oldani, vagy ha kiszeded a rádiót, akkor könnyebb.

Asszem ennyi az egész. Időben talán kicsit több elsőre, de legközelebb már tudni fogom, mi hol van, és pikk-pakk fog menni Grin.
Aztán már lehet is vigyázva kirántani a műszerfalat.

Lehet, hogy megártott... kicsit kemény a meló ebben a hőségben, főleg ha ülésszerelésről van szó... Cheesy
A Pálmatexet felejtsd el, mi azt használunk kárpitozásnál, csak az anyagokat fogja össze rendesen és a hőt is alig bírja. (pedig hőálló...) Sajnos tanácsot nem tudok adni, hogy helyette mi lenne a jó, de a pálmatex, ragasztópisztoly, pillanatragacs olyan oda, mint hallottnak a csók... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:53:20 »

Lehet, hogy megártott... kicsit kemény a meló ebben a hőségben, főleg ha ülésszerelésről van szó... Cheesy
A Pálmatexet felejtsd el, mi azt használunk kárpitozásnál, csak az anyagokat fogja össze rendesen és a hőt is alig bírja. (pedig hőálló...) Sajnos tanácsot nem tudok adni, hogy helyette mi lenne a jó, de a pálmatex, ragasztópisztoly, pillanatragacs olyan oda, mint hallottnak a csók... Sad
a ragasztóra már kapott tippet. nálam már lassan 3 éve bírja.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2012.08.22 szerda, 21:57:38 »

a ragasztóra már kapott tippet. nálam már lassan 3 éve bírja.
Ha nem titok, akkor engem is érdekelne.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2012.08.22 szerda, 23:37:49 »

Ha nem titok, akkor engem is érdekelne.
titoknak nem titok, csak már nem tudom. egy hőálló tömítő anyagot vettem anno egy csapágy boltban. a hátsó szélvédő mosót is azzal ragasztottam vissza, meg a műszerfal párnát is azzal reparáltam...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
csavargo
Vendég
« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 19:03:02 »

Szia! Addig stimmel, hogy kicseréled a négy ajtóban az ajtókábelköteget. Utána jön a padlókábelköteg. Vagyis inkább egyszerre a kettő, és akkor nem lesz sok kiégett biztosítékod (én kezdőként fokozatosság híve voltam, de az átvezetőben más az érintkezők sorrendje, így rögtön kitermeltem 4 égett biztit). A gond ott lehet, hogy alacsony/középfelszereltségnél (ahol általában nincs 4 elektromos ablak, max 2 első) nem mindenhol van alapból duplazáras/riasztós centrál a kocsikban, míg általában a ghia gépekből kinyert 4 elektromosos ablakhoz való kábelköteg már garantáltan szerelve van vele. Könnyen megtudhatod, hogy neked most milyen rendszer van az autódban: kihúzod a kesztyűtartót, és ha mögötte egy fekete elektromos dobozka van (esetleg egy ezüst színű doboz - gyári erősítő - mögött), illetve, ha megnézed, és az első ajtónál két átvezető van, akkor nagy valószínűséggel nem fog gondot jelenteni az átalakítás. Ha csak sima centrállal szerelt az autód, akkor szükség lesz a hozzá való négy zárszerkezetre is. Mondjuk ott is fel fog akasztani a dolog, hogy az ajtó kábelkötegében a csatlakozó nem fog rámenni a zárszerkezetre. Ja, és természetesen a centrál/riasztó vezérlője is kelleni fog, meg pár apróság a zárszerkezetbe (pl nyitásérzékelő). Egyébként, mint írtam, vissza lehet gányolni a kötegeket sima centrálosra, de egyrész az már gányolós munka, pontos kapcsolási rajz és a csatlakozók érintkezőkiosztása nélkül nem is ajánlott belevágni, meg ugyebár a mondit fejlesszük, és nem visszafele lépünk...  vigyor3

SZia!

Ez a téma engem is érdekelne! Ha Mk1-ről beszélünk, és alapvetően nem elektromos az ablakemelő rendszer, mégis az ajtónál két csatlakozóval kapcsolódik a kábelezés, akkor simán ki kell cserélni az ajtókábelezést elektromosra (természetesen) átépítve az elektromos emelőt, és működik is?

Köszi előre is:
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 20:03:08 »

titoknak nem titok, csak már nem tudom. egy hőálló tömítő anyagot vettem anno egy csapágy boltban. a hátsó szélvédő mosót is azzal ragasztottam vissza, meg a műszerfal párnát is azzal reparáltam...
Értem és köszönöm, de sajnos ezzel nem vagyok előbb. Kísérletezem tovább. Most az FBS-t próbálom, elvileg ragaszt is, hőálló is, rugalmas is. Majd elválik.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 20:42:32 »

titoknak nem titok, csak már nem tudom. egy hőálló tömítő anyagot vettem anno egy csapágy boltban. a hátsó szélvédő mosót is azzal ragasztottam vissza, meg a műszerfal párnát is azzal reparáltam...

Nálad is szétszakadt a gumija pereme a fúvókának? Én is szenvedtem vele párszor már, akkor ez is típusbetegség. (vagy legalábbis nem folytonos ki-be szerelésre találták ki Cheesy )

SZia!

Ez a téma engem is érdekelne! Ha Mk1-ről beszélünk, és alapvetően nem elektromos az ablakemelő rendszer, mégis az ajtónál két csatlakozóval kapcsolódik a kábelezés, akkor simán ki kell cserélni az ajtókábelezést elektromosra (természetesen) átépítve az elektromos emelőt, és működik is?

Köszi előre is:

Meg kellene nézned, hogy az átvezetőben hány szál vezeték van. Az, hogy dupla, sajnos nem jelenti azt, hogy majd az összes tűhöz tartozik vezeték is. Jah és az sem árt, ha kasztniba lévő csatiban is folytatódnak a vezetékek. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 20:50:37 »

Értem és köszönöm, de sajnos ezzel nem vagyok előbb. Kísérletezem tovább. Most az FBS-t próbálom, elvileg ragaszt is, hőálló is, rugalmas is. Majd elválik.

Helló!

Én is most gondoltam rá, hogy FBS-sel próbálom rögzíteni az említett műszerfal részt. Így megvárom, hogy Neked hogy sikerül. Remélem nem fog bekövetkezni a "Majd elválik" szomoru1
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:48:45 »

SZia!

Ez a téma engem is érdekelne! Ha Mk1-ről beszélünk, és alapvetően nem elektromos az ablakemelő rendszer, mégis az ajtónál két csatlakozóval kapcsolódik a kábelezés, akkor simán ki kell cserélni az ajtókábelezést elektromosra (természetesen) átépítve az elektromos emelőt, és működik is?

Köszi előre is:
Mivel nincs feltüntetve az aláírásodban, hogy milyen évjáratú a kocsid, így '93-'94-es vezetékelést néztem neked.
Ha két kerek csatlakozó van az A oszlopban, amiben vezetékek mennek át az ajtóba, akkor.
Letekered mindkettőt - vigyázz, esetlegesen előfordulhat, hogy az oszlopban maradt aljzat beesik az autóba Cheesy, ki kell halászni, nem egyszerű móka, figyelj rá inkább, hogy a helyén maradjon -, és megpróbálsz belenézni az alsóba. Belevilágítasz zseblámpával, és mindegyik tüske aljzat mellett van egy szám. Ha van hüvely az 5, 9, 11-es lábnál, akkor az ajtókábeled képes kezelni az elektromos ablakot elülső két ablaknál.
Ha nincs, akkor ki kéne tapogatni az oszlopban maradt aljzatban, hogy az adott lábaknál van-e tüske - belenézni nem egyszerű, ezért kell tapogatni. Alulról kezdődik a számozás, ha ez segít valamit. Esetleg össze lehet nézni az ajtón lógó csatival valahogy - csati képét ld. lentebb.
Ja, a 3 vezeték színe: 5 - sárga, 9 - lila/kék, 11 - fehér.

Ha viszont mindkét kerek csatlakozó mindkét felében sok kábel van (ezek a két csati egyik felei), akkor csak az emelőt kell kicserélni elektromosra, betenni a kapcsolókat, és mehet a dolog.
De az is előfordulhat, mint ami egyik márkatárssal történt. Neki is két kerek csatis volt az autója, de kézi ablakkal. Széttekertük a csatikat, rátekertük az elektromos ablakos ajtóköteget, amire próbából rácsatlakoztattuk az el.ablak motort meg a kétgombos kapcsolót, ráad gyújtás, és működött is a dolog. Pont az volt, amit te is remélsz Smiley.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2012.08.24 péntek, 15:48:38 »

Mivel nincs feltüntetve az aláírásodban, hogy milyen évjáratú a kocsid, így '93-'94-es vezetékelést néztem neked.
Ha két kerek csatlakozó van az A oszlopban, amiben vezetékek mennek át az ajtóba, akkor.
Letekered mindkettőt - vigyázz, esetlegesen előfordulhat, hogy az oszlopban maradt aljzat beesik az autóba Cheesy, ki kell halászni, nem egyszerű móka, figyelj rá inkább, hogy a helyén maradjon -, és megpróbálsz belenézni az alsóba. Belevilágítasz zseblámpával, és mindegyik tüske aljzat mellett van egy szám. Ha van hüvely az 5, 9, 11-es lábnál, akkor az ajtókábeled képes kezelni az elektromos ablakot elülső két ablaknál.
Ha nincs, akkor ki kéne tapogatni az oszlopban maradt aljzatban, hogy az adott lábaknál van-e tüske - belenézni nem egyszerű, ezért kell tapogatni. Alulról kezdődik a számozás, ha ez segít valamit. Esetleg össze lehet nézni az ajtón lógó csatival valahogy - csati képét ld. lentebb.
Ja, a 3 vezeték színe: 5 - sárga, 9 - lila/kék, 11 - fehér.

Ha viszont mindkét kerek csatlakozó mindkét felében sok kábel van (ezek a két csati egyik felei), akkor csak az emelőt kell kicserélni elektromosra, betenni a kapcsolókat, és mehet a dolog.
De az is előfordulhat, mint ami egyik márkatárssal történt. Neki is két kerek csatis volt az autója, de kézi ablakkal. Széttekertük a csatikat, rátekertük az elektromos ablakos ajtóköteget, amire próbából rácsatlakoztattuk az el.ablak motort meg a kétgombos kapcsolót, ráad gyújtás, és működött is a dolog. Pont az volt, amit te is remélsz Smiley.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.

Nálam olyan érdekes a dolog, hogy elöl és hátul is elektromos ablakom van, dupla csatis a cucc és csak az első kettőt tudom vezérelni. Múltkor próbából rádugtunk egy 4-es vezérlőt és semmi nem történt csak levágta a biztijét.. Ilyenkor mi van?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2012.08.24 péntek, 20:58:27 »

Nálam olyan érdekes a dolog, hogy elöl és hátul is elektromos ablakom van, dupla csatis a cucc és csak az első kettőt tudom vezérelni. Múltkor próbából rádugtunk egy 4-es vezérlőt és semmi nem történt csak levágta a biztijét.. Ilyenkor mi van?

Szerintem valami kötési hiba lehet. Vagy a padlókötegben letestel a hátsó ablakok motorjának a szála... gondolom én. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2012.08.25 szombat, 12:51:48 »

Szerintem valami kötési hiba lehet. Vagy a padlókötegben letestel a hátsó ablakok motorjának a szála... gondolom én. Smiley

Mindjárt jól kimegyek és lefényképezem a csatlakozókat, ti tudtok valamit mondani a lábakból ítélve is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2012.08.25 szombat, 12:53:55 »

Mindjárt jól kimegyek és lefényképezem a csatlakozókat, ti tudtok valamit mondani a lábakból ítélve is.

gyere át vele, aztán bekötjük az én kábelkötegemmel. 10 perc aztán kiderül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2012.08.25 szombat, 13:18:40 »

gyere át vele, aztán bekötjük az én kábelkötegemmel. 10 perc aztán kiderül

Most csendes pihenőt tartok, de délután felhívlak ha átgurulok.. De ha nagyon szerelhetnéked van, te is átjöhetsz ám.. Cheesy Meghívlak egy jó kv-ra.. Cheesy Üccsire, teára..

Szerk: Csináltam képeket.. (Milyen toszott meleg van, nem semmi..)







Hátul





Képeken - > Jobb gomb -> Kép megnyitása, megjelenítése.. Akkor teljes méretben meg lehet nézni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 13:37:30 írta hayhapapi » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:09:04 »

kp.zárad működik rendesen? képekből ítélve duplazáras.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:15:30 »

kp.zárad működik rendesen? képekből ítélve duplazáras.

Mit jelent az, hogy dupla záras? Működik rendesen.. Annyi hibája van, hogy a bal oldali lamellák szarok már.. Tehát csak akkor csukódik nyitódik minden ajtó, ha jobb oldalról nyitom az ajtót. Ha bal oldalról nyitom, akkor csak az az ajtó nyit ki, a többi zárva marad.. Jobb oldalról mindegyik csukódik, nyitódik..
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2012.08.25 szombat, 14:31:29 »

Mit jelent az, hogy dupla záras? Működik rendesen.. Annyi hibája van, hogy a bal oldali lamellák szarok már.. Tehát csak akkor csukódik nyitódik minden ajtó, ha jobb oldalról nyitom az ajtót. Ha bal oldalról nyitom, akkor csak az az ajtó nyit ki, a többi zárva marad.. Jobb oldalról mindegyik csukódik, nyitódik..
azt jelenti, ha zárás előtt a kulcsot elfordítod nyitási irányba és utana zárod, akkor belülről sem lehet nyitni a kocsit. biztos, hogy a lamellák miatt nem vezérel?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:29:31 »

azt jelenti, ha zárás előtt a kulcsot elfordítod nyitási irányba és utana zárod, akkor belülről sem lehet nyitni a kocsit. biztos, hogy a lamellák miatt nem vezérel?

Kipróbáltam mind a két oldalról, de ugyan úgy ki tudom nyitni belülről a kocsit.. Nem tudom miért nem vezérel, amikor leírtam a problémát leg először, valaki azt mondta, hogy amiatt. Én hittem neki. Miért, mi miatt nem lehet még?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:42:19 »

Kipróbáltam mind a két oldalról, de ugyan úgy ki tudom nyitni belülről a kocsit.. Nem tudom miért nem vezérel, amikor leírtam a problémát leg először, valaki azt mondta, hogy amiatt. Én hittem neki. Miért, mi miatt nem lehet még?
nem kizárt, hogy valami meg lett mókolva a vezető ajtóban... az előzményekre nem emléxem mert korlátozott az agyi kapacitásom. de akkor kezeljük külön problémaként a dolgokat. a hátsó ablakok egyáltalán nem működnek? vagy csak elölről nem? kp. vezérlő, vagy kábelkötegek nem lettek cserélve?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:51:48 »

nem kizárt, hogy valami meg lett mókolva a vezető ajtóban... az előzményekre nem emléxem mert korlátozott az agyi kapacitásom. de akkor kezeljük külön problémaként a dolgokat. a hátsó ablakok egyáltalán nem működnek? vagy csak elölről nem? kp. vezérlő, vagy kábelkötegek nem lettek cserélve?

Én nem cseréltem semmiféle kábelt, nem is mókoltam soha semmit az ajtóban. Amióta megvettem minden ugyan az rajta. (hazudtam, hangszórót már kicseréltem.) Hátsó ablakok működnek, semmi baj nincsen velük, csak annyi, hogy kettes kapcsoló van bent elől, és ezért előröl nem tudom működtetni, csak ha mindig hátranyúlok.. Lásd a képen. 2-es kapcsoló, pedig hátul is elektronyos az ablak.

Tehát ez volt az ablak része a dolognak. Tehát akkor jöjjön a zár rész.

A zárral az a gond, hogy ha bal oldalról zárom vagy nyitom a kocsit, akkor csak az az egyetlen ajtó nyílik. Ha jobb oldalról nyitom vagy zárom a kocsit, akkor mindegyik ajtó nyit és zár is. Tehát a bal oldali ajtóba bemegy a jel, hogy nyitni vagy zárni akarom, de ki már nem jön.. Nem tudom szebben elmondani, következő lépés az, hogy levideózom.. :DDD

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2012.08.25 szombat, 15:59:00 »

Én nem cseréltem semmiféle kábelt, nem is mókoltam soha semmit az ajtóban. Amióta megvettem minden ugyan az rajta. (hazudtam, hangszórót már kicseréltem.) Hátsó ablakok működnek, semmi baj nincsen velük, csak annyi, hogy kettes kapcsoló van bent elől, és ezért előröl nem tudom működtetni, csak ha mindig hátranyúlok.. Lásd a képen. 2-es kapcsoló, pedig hátul is elektronyos az ablak.

Tehát ez volt az ablak része a dolognak. Tehát akkor jöjjön a zár rész.

A zárral az a gond, hogy ha bal oldalról zárom vagy nyitom a kocsit, akkor csak az az egyetlen ajtó nyílik. Ha jobb oldalról nyitom vagy zárom a kocsit, akkor mindegyik ajtó nyit és zár is. Tehát a bal oldali ajtóba bemegy a jel, hogy nyitni vagy zárni akarom, de ki már nem jön.. Nem tudom szebben elmondani, következő lépés az, hogy levideózom.. :DDD


akkor mókolvatmég is lett... távcsocsód van a masinához? lehet, hogy a zár helyzet érzékelőd döglött meg.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2012.08.25 szombat, 16:24:05 »

akkor mókolvatmég is lett... távcsocsód van a masinához? lehet, hogy a zár helyzet érzékelőd döglött meg.

Nagy mók volt egyik hangszórót kicsavarozni, másikat visszacsavozni.. Cheesy Mi az a zár helyzet érzékelő és hogy tudom ellenőrizni, hogy jó e? Cheesy Távirányító nincs, kulcsal nyitomzárom.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2012.08.25 szombat, 17:37:47 »

Nagy mók volt egyik hangszórót kicsavarozni, másikat visszacsavozni.. Cheesy Mi az a zár helyzet érzékelő és hogy tudom ellenőrizni, hogy jó e? Cheesy Távirányító nincs, kulcsal nyitomzárom.


Szerintem astor arra gondolt, hogy ha "gyárilag" elöl csak kettes az ablak, akkor utólag pakolták bele hátra az elektromos ablakot. Ha gyáriak lennének hátul is, akkor elöl 4 gombos lenne, gyerekzárral. Cheesy
A zár helyzetérzékelő az a biszbasz, ami a zárhengert a zárszerkezettel összekötő fémpálca mozgató műanyag-"karika" mögött figyel. Grin Nah ez egy egyszerű mondat... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2012.08.25 szombat, 18:28:19 »

Szerintem astor arra gondolt, hogy ha "gyárilag" elöl csak kettes az ablak, akkor utólag pakolták bele hátra az elektromos ablakot. Ha gyáriak lennének hátul is, akkor elöl 4 gombos lenne, gyerekzárral. Cheesy
A zár helyzetérzékelő az a biszbasz, ami a zárhengert a zárszerkezettel összekötő fémpálca mozgató műanyag-"karika" mögött figyel. Grin Nah ez egy egyszerű mondat... Cheesy
erről van szó nyuszómuszó nyes Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2012.08.25 szombat, 20:43:33 »

Szerintem astor arra gondolt, hogy ha "gyárilag" elöl csak kettes az ablak, akkor utólag pakolták bele hátra az elektromos ablakot. Ha gyáriak lennének hátul is, akkor elöl 4 gombos lenne, gyerekzárral. Cheesy
A zár helyzetérzékelő az a biszbasz, ami a zárhengert a zárszerkezettel összekötő fémpálca mozgató műanyag-"karika" mögött figyel. Grin Nah ez egy egyszerű mondat... Cheesy

Eszerint 4 elektromos ablakkal gurult ki a gyárból.. Sad Én már tényleg nem értek semmit. (jobb gomb, kép megjelenítése.)

 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2012.08.25 szombat, 20:56:48 »

Szerintem astor arra gondolt, hogy ha "gyárilag" elöl csak kettes az ablak, akkor utólag pakolták bele hátra az elektromos ablakot. Ha gyáriak lennének hátul is, akkor elöl 4 gombos lenne, gyerekzárral. Cheesy

nem egészen. többet is láttam ami gyárilag 4 el. ablakos, de nem vezérli előlről. általában az öregebbek ilyenek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2012.08.25 szombat, 20:59:11 »

Eszerint 4 elektromos ablakkal gurult ki a gyárból.. Sad Én már tényleg nem értek semmit. (jobb gomb, kép megjelenítése.)


mondtam hogy van már hozzá kábelem, 10 perc kipróbálni, és 8-ra laksz, az összesen oda vissza 26 perc, ha tökölünk, akkor fél óra, és akkor megvan a teszt. be sem kell az ajtóba tenni, csak rádugom a csatira a kábelemet, meg a 4-es kapcsolót, és kiderül rögtön
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2012.08.25 szombat, 21:21:48 »

mondtam hogy van már hozzá kábelem, 10 perc kipróbálni, és 8-ra laksz, az összesen oda vissza 26 perc, ha tökölünk, akkor fél óra, és akkor megvan a teszt. be sem kell az ajtóba tenni, csak rádugom a csatira a kábelemet, meg a 4-es kapcsolót, és kiderül rögtön

Én meg mondtam, hogy annyi benzinem van, amennyi a kútig elég. Fizetés: Hétfőn! Sálálálá.. Smiley Az IHM-re is át akartunk menni Sad De válság van... Sad
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2012.08.25 szombat, 22:53:31 »

Eszerint 4 elektromos ablakkal gurult ki a gyárból.. Sad Én már tényleg nem értek semmit. (jobb gomb, kép megjelenítése.)

 

Ez a kép milyen progiból van? Tudom off, csak kíváncsi vagyok.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2012.08.25 szombat, 22:58:04 »

Ez a kép milyen progiból van? Tudom off, csak kíváncsi vagyok.
microcat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2012.08.25 szombat, 23:37:57 »

Eszerint 4 elektromos ablakkal gurult ki a gyárból.. Sad Én már tényleg nem értek semmit. (jobb gomb, kép megjelenítése.)

de kettes kapcsolókat emlegettél. arra értettem a mókolást. padlóköteg csere nélkül nem sok értelme van a hátsó ajtóba villanyablakot fabrikálni. nem azt mondom, hogy nem lehet, csak nem értem igazán, hogy ha elölről nem vezérelhető akkor mi értelme van...
de ez egy másik kérdés.
derítsétek ki, hol a zárlat. első ajtó, vagy padlóköteg.
ha padlóköteg, akkor érdemes anyós ülés jobb oldali sínje előtti kábelátvezetésénél keresni először...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 06:54:55 »

de kettes kapcsolókat emlegettél. arra értettem a mókolást. padlóköteg csere nélkül nem sok értelme van a hátsó ajtóba villanyablakot fabrikálni. nem azt mondom, hogy nem lehet, csak nem értem igazán, hogy ha elölről nem vezérelhető akkor mi értelme van...
de ez egy másik kérdés.
derítsétek ki, hol a zárlat. első ajtó, vagy padlóköteg.
ha padlóköteg, akkor érdemes anyós ülés jobb oldali sínje előtti kábelátvezetésénél keresni először...
nincs zárlat, csak más a bekötése a 2 kapcsolónak. nekem is ilyen volt. gyári a villanyablak hátul is neki, csak nem irányíthatja ő
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 07:38:04 »

de kettes kapcsolókat emlegettél. arra értettem a mókolást. padlóköteg csere nélkül nem sok értelme van a hátsó ajtóba villanyablakot fabrikálni. nem azt mondom, hogy nem lehet, csak nem értem igazán, hogy ha elölről nem vezérelhető akkor mi értelme van...
a két dolog amit írsz, független egymástól ...
mert ha visszaemlékszel, akkor nekem padlóköteg csere nélkül vezérli a hátsókat is  Wink
itt a vezetőoldali ajtókorbáccsal lesz a gond, mert alapból ha sokmadzagos és kétátvezetős, akkor a kettes kapcsolótól kellene biztosítékot durrantania, nem a négyestől
azt ellenben nem tudom, hogy mk1-2 között van-e különbség ...
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.26 vasárnap, 07:39:39 írta yooccoo » Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 09:19:15 »

nincs zárlat, csak más a bekötése a 2 kapcsolónak. nekem is ilyen volt. gyári a villanyablak hátul is neki, csak nem irányíthatja ő

Elég nagy fzzság így is szerintem.. Cheesy Múltkor álltam a piros lámpánál, jobbra hátul nekem állt egy barátom és át akartam köszönni neki.. Elég hülyén nézett ki, hogy tornászok, hogy hátra tudjak nyúlni, aztán elektromosan ment le az ablak.. Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 10:55:20 »


azt ellenben nem tudom, hogy mk1-2 között van-e különbség ...
van. csatlakozó sem egyforma, meg a kapcsolóban van egy elektronoka az mk2 ben az egygombos leengedésnél, az mk1-ben, meg relézve van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 12:46:25 »

van. csatlakozó sem egyforma, meg a kapcsolóban van egy elektronoka az mk2 ben az egygombos leengedésnél, az mk1-ben, meg relézve van
na. akkor nem értem mi okoz kétségekt és kérdéseket...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 19:00:42 »

van. csatlakozó sem egyforma, meg a kapcsolóban van egy elektronoka az mk2 ben az egygombos leengedésnél, az mk1-ben, meg relézve van

Igen, az mk1 ablaknál a relé "tartja nyomva" a gombot, az mk2-nél két "kattanásig" kell nyomni a gombot és úgy esik le az ablak Smiley

Más. Azt nem tudom, hogy mk1-nél, ha lelövöd a hátsó ablakok vezérlését (mármint váltasz, hogy a hátsó gombok ne "éljenek") akkor ott is kialszanak a hátsó ablakok gomb világításai? (ez csak kérdés, mert nekem eddig 3 ablakom volt villany, most ugye 5 Grin és jópofa, hogy kialszanak a gombok, ha átkapcsolom Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 12:47:43 »

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy az üzemanyagszint jelzöm össze vissza mér, mit leet azzal csinálni hogy az aktuálist mennyiséget mérje és ne mindig mást. Köszönöm a segitséget
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 13:33:04 »

sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy az üzemanyagszint jelzöm össze vissza mér, mit leet azzal csinálni hogy az aktuálist mennyiséget mérje és ne mindig mást. Köszönöm a segitséget

vegyél suzukit eplus2 mert a mondeó az ilyen, így kell szeretni. wave
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 14:16:11 »

vegyél suzukit eplus2 mert a mondeó az ilyen, így kell szeretni. wave

köszi de suzukibol ültem átt a fordba és nem kivánkozok többet suzukit venni. nyes Söt ha lehet inkább maradok a FORD-nál mert ez bevált és jóóóóóó. Akkor ezek szerint ezzel a problémával nem tudok mit kezdeni,  eplus2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 14:24:46 »

van. csatlakozó sem egyforma, meg a kapcsolóban van egy elektronoka az mk2 ben az egygombos leengedésnél, az mk1-ben, meg relézve van
Mk2-ben is van relé.


Elég nagy fzzság így is szerintem.. Cheesy Múltkor álltam a piros lámpánál, jobbra hátul nekem állt egy barátom és át akartam köszönni neki.. Elég hülyén nézett ki, hogy tornászok, hogy hátra tudjak nyúlni, aztán elektromosan ment le az ablak.. Cheesy
Csak egy kérdés. Nem lehet, hogy esetleg törve volt a bal első ajtó, és kompletten cserélték egy más felszereltségű autóból - csak egy kósza ötlet?
Ha hazaértem, megnézem, hogy milyen kábeleknek kell kijönniük az ajtóból ahhoz, hogy a hátsó ablakokat is tudd elölről vezérelni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.27 hétfő, 14:27:25 írta HegeGabi » Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 15:53:54 »

Mk2-ben is van relé.

Csak egy kérdés. Nem lehet, hogy esetleg törve volt a bal első ajtó, és kompletten cserélték egy más felszereltségű autóból - csak egy kósza ötlet?
Ha hazaértem, megnézem, hogy milyen kábeleknek kell kijönniük az ajtóból ahhoz, hogy a hátsó ablakokat is tudd elölről vezérelni.

Fogalmam sincs sajnos. 1 éve van nálam az autó. Előző tulaj szerint nem volt törve és tényleg nem látszik rajta, hogy törve lett volna sehol. Rétegvastagság alapján is mindenhol ugyan annyi (egyedül a hátsó lökösön volt vastagabb, azt tuti cserélték már.)
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:18:45 »

Fogalmam sincs sajnos. 1 éve van nálam az autó. Előző tulaj szerint nem volt törve és tényleg nem látszik rajta, hogy törve lett volna sehol. Rétegvastagság alapján is mindenhol ugyan annyi (egyedül a hátsó lökösön volt vastagabb, azt tuti cserélték már.)
Nos, megnéztem. A felső kerek csatiban (vezető oldalon) meg kell lennie a 2 (sárga/kék), 5 (fehér/kék), 11 (fehér), 14 (sárga) lábaknak (a színeket '93-'94-es autóhoz néztem).
Azt is nézd meg, hogy a 2 kapcsoló mögött van-e még egy 4 lábú csatlakozó (lifeg-e a kárpit mögött).
Még annyi, hogy a fenti lábak a kapcsoló csatlakozójának (10 lábú) adott lábaiba mennek: 2-9, 5-8, 11-3, 14-4.
Ha a fentiek mind megegyeznek, akkor valami szakadás avagy rövidzár áll fent a rendzserben. Ja, és kéne 4-es kapcsolótömböt beszerezni próbához.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.