Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 17:30:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793605 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2013.01.05 szombat, 19:01:18 »

a bowdenen kell dolgozni, meg az adagoló csatlakozásán, de ez egy kis műszaki érzékkel megáldott embernek nem hiszem, hogy baromi nagy gondot jelenteni.
a bowden adagolóra csatlakozása sztem a legkisebb gond. a gázkarra rátenni még egy pöcköt, hogy mehessen rá plusz egy bowden az gyerekjáték, én a vezérlésére lennék inkább kíváncsi. jelet miről kap, meg ilyenek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:46:05 »

...A lámpával kapcsolatban van valakinek esetleg ilyen műanyag prizmája (5e/db áron akartak rám sózni műanyag prizmát, valamiért nem kértem! Cheesy Ennél szerényebb ajánlatra nyitott vagyok!), vagy mennyibe kerül az a lejjebb említett vésett üveg? Van e valakinek eladó, vagy van e esetleg egy link, ahol be lehet szerezni? Annak a mérete nem egyezik a jelenlegi foglalatával? Magyarul 1-1 ki lehet cserélni, vagy van még vele valami trükk?...
Hali!
Prizmát (műanyag a lámpába) annyiért fogsz újat kapni. Pontosabban ennyiért.
Vagy vadászol komplett bontott lámpát '96-os autóról, pl. vaterán vagy expresszen. Vagy itt a fórumon, hátha még valaki bont kései Mk1-et.
Ha csak a vésett búrát cserélnéd az - tudtommal - nem elég, a foncsort is kell cserélni.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:58:01 »

Sziasztok.
Karira kaptam egy bicskakulcs szettet. És ha valaki szerelt már be ilyet vagy tudna benne segíteni azt megköszönném. Magát a főegységet a világításkapcsoló mögé tervezem, mert onnan a padlókábelhez könnyebb csatlakoztatni. A vezetékek nagy részét tudom hogy hova kell kötni. Viszont amivel bajba vagyok az maga a központi zár. Van összesen 3 pár vezetékem (narancs, narancs-fekete, fehér, fehér-fekete, sárga, sárga-fekete). És megtaláltam a 3 db vezetéket is a padlókötegben ami a zárat működteti.  Van valakinek ötlete?
Naplózva
solan
Vendég
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2013.01.05 szombat, 21:20:50 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Lenne egy beteg Mondeom 1994 2.0 16v Automata
Az önindító lett felújítva rajta (szénkefék,csapágy,behúzó mágnes)három napig tökéletesen indítózott utána csak kattog!
Visszavittem mókus nézi semmi baja tökéletesen műkszik,beteszem a kocsiba megint indít három nap ismét csak kattog néha indít néha nem!
Visszaolvasgatva olvastam hogy akkumulátor mellet lévő csokit széthúz pozitívot neki és indít,de nekem ugyanúgy kattog csak!
Légyszi segítsetek megőrülök tőle falbav
Válaszotok előre is köszönöm worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2013.01.05 szombat, 21:32:59 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Lenne egy beteg Mondeom 1994 2.0 16v Automata
Az önindító lett felújítva rajta (szénkefék,csapágy,behúzó mágnes)három napig tökéletesen indítózott utána csak kattog!
Visszavittem mókus nézi semmi baja tökéletesen műkszik,beteszem a kocsiba megint indít három nap ismét csak kattog néha indít néha nem!
Visszaolvasgatva olvastam hogy akkumulátor mellet lévő csokit széthúz pozitívot neki és indít,de nekem ugyanúgy kattog csak!
Légyszi segítsetek megőrülök tőle falbav
Válaszotok előre is köszönöm worship
az elektromos csatlakozásokat nézd át elsőként. lehet kevés neki az áram
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
solan
Vendég
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 08:07:02 »

az elektromos csatlakozásokat nézd át elsőként. lehet kevés neki az áram

Köszi :worship:Megnéztem már még kábelt is cseréltem a vékonyat.Megpróbálkozok a vastaggal hátha wow1
Majd írok a fejleményekről
Addig is köszönöm segítséget worship
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:03:39 »

Hahó! Először is BÚÉK, Srácok!

Rajtam ugyan ne vesszetek össze! Hogy most vettem a Mondeo-t, az igaz, de nem vagyok nyeretlen két éves. Szeretnék bele tempomatot, mert sokat megyek, és nagyon szeretem!
Konkrétan le tudja valaki írni, hogy ami a frászt kellene venni hozzá? Én nem, mert nem vagyok műszaki ember, de van, aki megcsinálja! Én bármit eladok, de nem szerelek, mert ahhoz nem értek!

A lámpával kapcsolatban van valakinek esetleg ilyen műanyag prizmája (5e/db áron akartak rám sózni műanyag prizmát, valamiért nem kértem! Cheesy Ennél szerényebb ajánlatra nyitott vagyok!), vagy mennyibe kerül az a lejjebb említett vésett üveg? Van e valakinek eladó, vagy van e esetleg egy link, ahol be lehet szerezni? Annak a mérete nem egyezik a jelenlegi foglalatával? Magyarul 1-1 ki lehet cserélni, vagy van még vele valami trükk?
A műszeres beállításos okosságokról annyit, hogy vagy kismillió kocsim volt már, céges is, stb, viszont mindig úgy láttam a lámpákkal a legjobban, amikor én sötétben belőttem! Egy csavarhúzó, meg némi türelem... Szerintem! A nagyobb teljesítményű izzó persze jó, nyilván!

A gázolajszűrőre szerintem tavasszal visszatérünk! Köszönöm előre is!

Várom az infót, örök hála nektek érte!

Lala

Á, nem veszekedünk. Ez amolyan szódobálás volt. Cheesy
Tempomattal kapcsolatban sajnos nem tudok senkit jelenleg, mert mindössze Svega volt aki játszott vele (MK2 TD), de Angliában él és vitába keveredett pár itteni harcossal, aztán eltünt sajnos... Sad
Én csak az utólagosat tudom ajánlani, esetleg ha veszel hozzá tempomatos kormányt (az átkötő karikával Huh?, meg csatikkal), egy jókezű, hozzáértő villanyász szerintem rá tudja kötni az utólagos egységre. Kell hozzá egyébként még kuplung, fék Huh?, gázpedál kapcsoló is. De nem megyek mélyen a témába, mert én nem értek hozzá és egyenlőre nem is tervezem a beleszerkesztését a TD-be. Smiley
TD-kben, GinJoy aki nagyon vágja a témát, de tudomásom szerint neki sincs tapasztalata tempomat bepakolást illetően.

Az üvegeket egy az egyben lehet cserélni, de nem olcsók. (sőt, írtó drágák) Ha a keres-kínálba bedobsz egy hirdetést, hogy keresel KIZÁRÓLAG 96-os, de még MK1-es, de már nem plexis, hanem vésett üveges lámpahidat, olcsóbban megúszod, mint két új üveggel. 10-14 körül kaphatsz 96-os, bontott lámpákat (egyben, lámpahídat), ami kb. 1db új vésett üveg árának felel meg. Sad
Az emelt fényű izzóval óvatosan, csak minőségi Tungsram/Osram izzót tegyél bele. (és csak 55W-ost !!, nagyobbat véletlenül se, szétégeti úgy a foncsort, mint a papírt...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:04:34 »

Köszi :worship:Megnéztem már még kábelt is cseréltem a vékonyat.Megpróbálkozok a vastaggal hátha wow1
Majd írok a fejleményekről
Addig is köszönöm segítséget worship

A vékony a gyújtáskapcsolóé, tehát a vastaggal lesz ott gond. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:27:14 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Lenne egy beteg Mondeom 1994 2.0 16v Automata
Az önindító lett felújítva rajta (szénkefék,csapágy,behúzó mágnes)három napig tökéletesen indítózott utána csak kattog!
Visszavittem mókus nézi semmi baja tökéletesen műkszik,beteszem a kocsiba megint indít három nap ismét csak kattog néha indít néha nem!
Visszaolvasgatva olvastam hogy akkumulátor mellet lévő csokit széthúz pozitívot neki és indít,de nekem ugyanúgy kattog csak!
Légyszi segítsetek megőrülök tőle falbav
Válaszotok előre is köszönöm worship

Az önindítóról a szedd le a vezetéket, és nézd meg  mekkora feszültség megy le a vezeték végéhez. Ha nem éri el a 12v-ot akkor az baj. Ill. az önindítón az érintkezőket tisztísd meg.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 17:00:28 »

A vékony a gyújtáskapcsolóé, tehát a vastaggal lesz ott gond. Smiley
bizony úgy van. feszültséget hiába mérsz, egy hajszálnyi kábelen is tudsz 12 voltot mérni, de attól még az áram kevés lesz benne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 17:43:50 »

bizony úgy van. feszültséget hiába mérsz, egy hajszálnyi kábelen is tudsz 12 voltot mérni, de attól még az áram kevés lesz benne

Ezzel egyet értek. Csak azért írtam,hogy ami gyárilag benne van kábel és azon nincs meg a megfelelő feszültség, akkor hiába szerel be kétszer olyan vastag kábelt akkor sem fog indúlni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 17:46:32 »

Ezzel egyet értek. Csak azért írtam,hogy ami gyárilag benne van kábel és azon nincs meg a megfelelő feszültség, akkor hiába szerel be kétszer olyan vastag kábelt akkor sem fog indúlni.
az igaz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 13:42:56 »

Ezzel egyet értek. Csak azért írtam,hogy ami gyárilag benne van kábel és azon nincs meg a megfelelő feszültség, akkor hiába szerel be kétszer olyan vastag kábelt akkor sem fog indúlni.

az igaz

Amper köll itt uraim, sok-sok átmenőfeszültég ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
solan
Vendég
« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:47:50 »

Sziasztok!
Köszönnöm mindenkinek a segítségét!
Megmértem ahogy tanácsoltátok 11,2 volt!Megtisztogattam a sarukat az önindítónál első három indítózás jó,utána megint csak kattog! falbav
Ahogy Írtátok mitől nincs ott megfelelő 12v?
Várom további segítségeteket. worship
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:54:59 »

Sziasztok!
Köszönnöm mindenkinek a segítségét!
Megmértem ahogy tanácsoltátok 11,2 volt!Megtisztogattam a sarukat az önindítónál első három indítózás jó,utána megint csak kattog! falbav
Ahogy Írtátok mitől nincs ott megfelelő 12v?
Várom további segítségeteket. worship


Az adott vezetéket minden csatlakozási pontjánál meg kell tisztítani rendesen. A gyújtáskapcsolónál, a relénél, az akkusarut. Szóval mindenhol.Én sósavba szoktam belemártani az ilyen sarukat. Nem lesz semmi baja azon kívül, hogy fém tiszta lesz. smile  Viszont közben gondoltam arra is, hogy nem lehetséges az hogy maga a reléd lesz a hunyó? A tisztogatás után ha még mindig nem lesz jó akkor én megpróbálkoznék egy relé cserével is. Az nem drága mulatság. Párszáz forint
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.07 hétfő, 19:58:03 írta M.Márk » Naplózva
solan
Vendég
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:59:44 »

Az adott vezetéket minden csatlakozási pontjánál meg kell tisztítani rendesen. A gyújtáskapcsolónál, a relénél, az akkusarut. Szóval mindenhol.Én sósavba szoktam belemártani az ilyen sarukat. Nem lesz semmi baja azon kívül, hogy fém tiszta lesz. smile  Viszont közben gondoltam arra is, hogy nem lehetséges az hogy maga a reléd lesz a hunyó?

Mindent megtisztítottam és így is szívat! :rinya:A relét hol találom?
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:05:21 »

Mindent megtisztítottam és így is szívat! :rinya:A relét hol találom?

MkI-nél nem tudom, de szerintem a motortérben kell, hogy legyen. Amikor nem indul csak kattog, akkor meg kell hallgatni, hogy melyik relé kattog. Én így csinálnám legalábbis.
Naplózva
solan
Vendég
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:19:12 »

MkI-nél nem tudom, de szerintem a motortérben kell, hogy legyen. Amikor nem indul csak kattog, akkor meg kell hallgatni, hogy melyik relé kattog. Én így csinálnám legalábbis.

Köszi megnézem!Itt nem a relé kattog hanem a behúzó mágnes!Előtte letört a tőcsavar a behúzómágnesről(lendkerék csere) úgy forrasztottam rá egy kábelt így ment évekig,aztán behalt elvittem felújítani(szénkefe+ház komplett,behúzómágnes,csapágy)24ezer forintocska!Betesz három nap tökély utána csak kattogás!Hol indít hol csak kattog!Kiszerelem működik rendesen visszateszem három vagy jobbik eset 1hét megy és megint kattog 
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:43:33 »

A kiszolgáló nem található!De majd holnap megnézem az r6-ost
Köszi addig is worship

Valami miatt nem látható tényleg, de ha beírod google-ba, hogy mondeo relé akkor az elsőre rámész és ott lesz ha minden igaz
Naplózva
solan
Vendég
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:46:36 »

Valami miatt nem látható tényleg, de ha beírod google-ba, hogy mondeo relé akkor az elsőre rámész és ott lesz ha minden igaz
Megvan köszi! worship Rálesek holnap wow1
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:47:30 »

Megvan köszi! worship Rálesek holnap wow1

 eljen
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2013.01.08 kedd, 08:50:01 »

Sziasztok!
1, Megtudja vki mondani, hogy a középkonzolnál, pontosabban ott, ahol a fűtés/szellőztetést állítom, mennyi izzó kell a konzolba? Légkondi nélküli, alap kiviteles. A ventilátor erősség állító már nem világít, a "hova fújjon" állító már csak félig világít és szeretném kicserélni az izzókat.
2, Világítás kapcsoló: van, hogy elmegy a hátsólámpa világítás, a műszerfal világítással együtt. Megnéztem a világításkapcsolót és ha megmozgatok egy piros vastagabb kábelt, akkor a mozgatásnak megfelelően hol világít hol nem. A kábelsarut már korábban összébbnyomtam, de nem hozott végső megoldást. Tud vki olyan megbízható/biztonságos megoldást, amivel rögzíthetném fixen ezt az 1 kábelt? Próbáltam azt, hogy a kábelkorbácsot kicsit behajlítottam és szigetelőszalaggal betekertem, hogy ne mozduljon el, de egy idő után elmozdult. Jelenleg nincs kormány alsó burkolat és ha elmegy a világítás, akkor benyúlás a kapcsolóhoz és megigazít addig, míg újra nem világít.
Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2013.01.08 kedd, 18:50:52 »

Sziasztok!
1, Megtudja vki mondani, hogy a középkonzolnál, ...
2, Világítás kapcsoló: van, hogy elmegy a hátsólámpa világítás, a műszerfal világítással együtt. Megnéztem a világításkapcsolót és ha megmozgatok egy piros vastagabb kábelt,...
Hali!
1, Emlékeim szerint Mk1 esetén ott 2 db izzó van. Leírásod szerint az egyik kiégett.
2, A csatlakozóbeli saru meglazult, nem szorít rendesen, nem érintkezik, csak éppenhogy. Ha szétszednéd, látnád a csatlakozót, hogy azon a részen, ahol a vastag piros kábel van, a műanyag rész már esetleg megolvadt, netán kissé fekete - de ha még nem, akkor fog, ha így hagyod.
Javaslom a kábelen a saru cseréjét, mert a most benne levő már tuti nem lesz az igazi: levág saru, autósboltba el (pl. Masina autósbolt, XIII. ker. Alig u.), saru vásárol, blankol, rátesz saru, vissza csatiba, örül. Ugyan picit rövidebb lesz, de jobb, mintha így maradna.
Szerintem.
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2013.01.09 szerda, 19:56:35 »

Üdv.

Segítséget szeretnék kérni a központi zárral kapcsolatban. Ott kezdődött, hogy mikor megvettem, akkor már csak az anyósülés ajtajánál működött a közp. zár, de gondoltam majd beruházok egy távirányítós egységre, és akkor majd az is megoldódik. Viszont mára már ott sem működik, minden ajtót külön kell zárni. A vezérlő lehet rossz? És azt hol keressem?

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/egyeb/centralzar_kozpontizar_szett_taviranyitoval_is_1692145286.html. Egy ilyen szett jó lenne hozzá? Vagy csak a vezérlő kell?
Előre is köszi...
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2013.01.09 szerda, 20:13:06 »

Üdv.

Segítséget szeretnék kérni a központi zárral kapcsolatban. Ott kezdődött, hogy mikor megvettem, akkor már csak az anyósülés ajtajánál működött a közp. zár, de gondoltam majd beruházok egy távirányítós egységre, és akkor majd az is megoldódik. Viszont mára már ott sem működik, minden ajtót külön kell zárni. A vezérlő lehet rossz? És azt hol keressem?

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/egyeb/centralzar_kozpontizar_szett_taviranyitoval_is_1692145286.html. Egy ilyen szett jó lenne hozzá? Vagy csak a vezérlő kell?
Előre is köszi...

Nekem a vezérlő is rossz volt és középen a két ülés között szét voltak rohadva a kábelek, ott kapott egy rövidzárlatot és az megsütötte a vezérlőt. De ezt nem tudtam, vettem egy másik vezérlőt és azzal sem működött, ekkor vittem el szerelőhöz és ő találta meg a szakadást. Most a belsőtér érzékelők nem működnek, mert nem ugyanolyan a vezérlő, de majd idővel kicserélem. Szóval a gyári központizár probléma az szívás, ha biztosítékok rendben vannak.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 08:10:19 »

Megvan köszi! worship Rálesek holnap wow1

Sikerült megnézni a relét?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 14:28:12 »

Üdv.

Segítséget szeretnék kérni a központi zárral kapcsolatban. Ott kezdődött, hogy mikor megvettem, akkor már csak az anyósülés ajtajánál működött a közp. zár, de gondoltam majd beruházok egy távirányítós egységre, és akkor majd az is megoldódik. Viszont mára már ott sem működik, minden ajtót külön kell zárni. A vezérlő lehet rossz? És azt hol keressem?

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/egyeb/centralzar_kozpontizar_szett_taviranyitoval_is_1692145286.html. Egy ilyen szett jó lenne hozzá? Vagy csak a vezérlő kell?
Előre is köszi...
Ez a fajta távirányítós központi tök jó ... volt a régi autómba. Jelen állapotban nagyobb munkának, szívásnak és - már megbocsáss, de - hülyeségnek tartom "bebarmolni" a gyári mellé.
Ha nem te csinálod, drága lesz a munkadíj. Ha te csinálod, akkor annyi erővel szerintem megkereshetnéd a hiba okát is akár.
De ez a te döntésed.
Egyébként én kábelszakadásra gyanakszom, jobb A oszlop aljában. A kábelcsatornában v. környékén el tudhat korrodálni a vezeték a beázás miatt. Egy megnézést megér.

Mindenesetre sok sikert hozzá, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 14:30:01 »

Üdv.

Segítséget szeretnék kérni a központi zárral kapcsolatban. Ott kezdődött, hogy mikor megvettem, akkor már csak az anyósülés ajtajánál működött a közp. zár, de gondoltam majd beruházok egy távirányítós egységre, és akkor majd az is megoldódik. Viszont mára már ott sem működik, minden ajtót külön kell zárni. A vezérlő lehet rossz? És azt hol keressem?

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/egyeb/centralzar_kozpontizar_szett_taviranyitoval_is_1692145286.html. Egy ilyen szett jó lenne hozzá? Vagy csak a vezérlő kell?
Előre is köszi...

Ezt felejtsd inkább el... 3900Ft?! Egy alap kínai központi rendszer 10-15 körül van. A vezérlő egység pedig csak gyári, ha gyári a központizár. Bonyolult a Mondeo-k központija... (dupla reteszelés, stb..)
Vagy típusspecifikus központizár szettet(!) vegyél, vagy egy bontott gyári vezérlő egységet. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2013.01.12 szombat, 09:56:54 »

Köszönöm mindenkinek a válaszokat. A biztosíték nem lehet hibás? (vagy az túl egyszerű lenne? Smiley )
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2013.01.12 szombat, 15:43:01 »

2, A csatlakozóbeli saru meglazult, nem szorít rendesen, nem érintkezik, csak éppenhogy. Ha szétszednéd, látnád a csatlakozót, hogy azon a részen, ahol a vastag piros kábel van, a műanyag rész már esetleg megolvadt, netán kissé fekete - de ha még nem, akkor fog, ha így hagyod.
Javaslom a kábelen a saru cseréjét, mert a most benne levő már tuti nem lesz az igazi: levág saru, autósboltba el (pl. Masina autósbolt, XIII. ker. Alig u.), saru vásárol, blankol, rátesz saru, vissza csatiba, örül. Ugyan picit rövidebb lesz, de jobb, mintha így maradna.
Szerintem.
Ezt nem teljesen értem. A csatlakozóban van x db kis saru. A sarokban levőhöz csatlakozik a vastag piros vezeték=hátsó világítás-konzol világítás stb. A saru benne van egy négyzet alakú csatlakozóban. Ha levágom a piros kábelt, attól még a rossz saru bent marad a csatlakozóban és akkor hogy dugom rá az új sarut a kapcsolóra? Vagy ez a saru ki fog csúszni, kihúzható onnan? Ha igen, akkor érthető. Ha nem, akkor kérlek magyarázd meg nekem.  worship
Az hogy ne legyen rövidebb a kábel, akkor bele is lehet pótolni? Vagy felesleges munka? Vagy enged annyit a kábelköteg?
Köszi,
Zs.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2013.01.12 szombat, 18:10:51 »

Sziasztok!

Tud valaki segíteni abba hogy a 3 db ajtózár vezeték (OG/BK; WH/BK; YE/VT) pontosan mit kezel? Azt szeretném tudni hogy melyik a:

- Központi zár ( +12V=nyit, 0V=zár)
- Zármotor vezérlés ( +12V=nyit, 0V=zár)
- Fix +12V
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2013.01.12 szombat, 18:53:03 »

Köszönöm mindenkinek a válaszokat. A biztosíték nem lehet hibás? (vagy az túl egyszerű lenne? Smiley )

Nézd meg természetesen, de az az egész rendszert blokkolná. Smiley

Ezt nem teljesen értem. A csatlakozóban van x db kis saru. A sarokban levőhöz csatlakozik a vastag piros vezeték=hátsó világítás-konzol világítás stb. A saru benne van egy négyzet alakú csatlakozóban. Ha levágom a piros kábelt, attól még a rossz saru bent marad a csatlakozóban és akkor hogy dugom rá az új sarut a kapcsolóra? Vagy ez a saru ki fog csúszni, kihúzható onnan? Ha igen, akkor érthető. Ha nem, akkor kérlek magyarázd meg nekem.  worship
Az hogy ne legyen rövidebb a kábel, akkor bele is lehet pótolni? Vagy felesleges munka? Vagy enged annyit a kábelköteg?
Köszi,
Zs.

Kijövös saru, de nem éppen a legegyszerűbb kihúzni a csatiházból. Főleg arra vigyázz, hogy a kis fülek amik a helyére szorítják, szeretnek letörni, bentmaradni és zárlatot okozni. Egyébként maga a saru biztos rossz egyáltalán? Pattintsd le az elejét a csatinak és nézz bele, ha olyan, mint a többi akkor más lesz ott a gond. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2013.01.12 szombat, 19:57:44 »

Kijövös saru, de nem éppen a legegyszerűbb kihúzni a csatiházból. Főleg arra vigyázz, hogy a kis fülek amik a helyére szorítják, szeretnek letörni, bentmaradni és zárlatot okozni. Egyébként maga a saru biztos rossz egyáltalán? Pattintsd le az elejét a csatinak és nézz bele, ha olyan, mint a többi akkor más lesz ott a gond. Smiley
Szinte úgy néz ki mint a többi. Az eltérés, hogy ennek nincs "hullám" vonala, amivel rászorít a kapcsoló vízszintes lapkájára (nem t'om mi a becsületes neve; ha a saru az anya, akkor amire a saru rácsúszik az apa). Mintha ki lenne egyenesedve, vagy el lenne törve.
Zs.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
solan
Vendég
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 08:02:30 »

Sikerült megnézni a relét?
Sziasztok!
Megnéztem a relét rendesen behúz de ugyanúgy kattog!
Szétszedtem befújtam wd40-nel kézzel nyomva indított utána csak kattogott!Majd kapok fizut és veszek bele egy akkumulátort mert pár kattogás és lemerül.Hátha ez csinálja a galibát már kilenc éves aksi!
 
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 08:09:20 »

Sziasztok!
Megnéztem a relét rendesen behúz de ugyanúgy kattog!
Szétszedtem befújtam wd40-nel kézzel nyomva indított utána csak kattogott!Majd kapok fizut és veszek bele egy akkumulátort mert pár kattogás és lemerül.Hátha ez csinálja a galibát már kilenc éves aksi!
 

Az az akksi akkor nem mai darab  vigyor3
Valószínű hogy az új aksi megoldja majd a problémát.
Naplózva
solan
Vendég
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 08:14:47 »

Az az akksi akkor nem mai darab  vigyor3
Valószínű hogy az új aksi megoldja majd a problémát.
Remélem bár kicsit tartok tőle. hehe
 
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 08:18:11 »

Remélem bár kicsit tartok tőle. hehe
 

Ahol veszed az akksit nézesd meg terhelő villával, hogy mit produkál.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 17:27:16 »

Remélem bár kicsit tartok tőle. hehe
 

Tisztességes méretű akkut vegyél, tenkintélyes indítóárammal. Pl. 74Ah-s Vartával nem lesz gond. Smiley (nekem is ilyenem van (talán nagyobb, most nem ugrik be Huh?, erősítő mellé nem árt, bár nem ártana még egy mellé Cheesy)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 14:21:19 »

Ezt nem teljesen értem.
A csatlakozóban van x db kis saru.
A sarokban levőhöz csatlakozik a vastag piros vezeték=hátsó világítás-konzol világítás stb.
A saru benne van egy négyzet alakú csatlakozóban.
Ha levágom a piros kábelt, attól még a rossz saru bent marad a csatlakozóban és akkor hogy dugom rá az új sarut a kapcsolóra? Vagy ez a saru ki fog csúszni, kihúzható onnan? Ha igen, akkor érthető. Ha nem, akkor kérlek magyarázd meg nekem.  worship
Az hogy ne legyen rövidebb a kábel, akkor bele is lehet pótolni? Vagy felesleges munka? Vagy enged annyit a kábelköteg?
Pedig még le is írod azt, amit nem értesz. Smiley
Igen, 15 db.
Pontosan.
Stimmt.
Mielőtt levágnád, kell pici órás csavarhúzó készlet, hogy ki tudd onnan operálni a sarut, majd ha kint van, akkor kell levágni a kábelről, hogy minél kevesebb legyen a veszteség. Ezt úgy teheted meg - mármint a saru kivételét -, hogy a csatiban levő piros távtartót kioperálod: a csati oldalán vannak lukak, abba csavarhúzó nyele, ott nyomod befele a piros rész füleit. Ha kint a piros, lehet belenézni a helyére: a sarut is fülek tartják a helyén. Műanyag és saru közé csavarhúzó, fül eltámaszt, hátrafelé kitolható a saru (így elmondani könnyebb, mint onnan kijátszani a sarut). Ja, mindkét felén van fül, csak hogy könnyebb legyen Smiley. Most nincs hirtelen ilyen kibányászott saruról képem, bocsi.
Bepótlást nem ajánlom, ahhoz szerintem túl vastag a kábel. Inkább minél kevesebb veszteséggel vágd le róla a sarut. Nem tudom, mennyit enged.


Szinte úgy néz ki mint a többi.
Hát ez az. Pontosan ugyanúgy kéne kinéznie Smiley.
Tudom, nekem is ez volt, nem érintkezett rendesen, megpiszkáltam pici csavarhúzóval, le is pattant belőle egy darab. Hekkelés.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 16:49:29 »

Szinte úgy néz ki mint a többi. Az eltérés, hogy ennek nincs "hullám" vonala, amivel rászorít a kapcsoló vízszintes lapkájára (nem t'om mi a becsületes neve; ha a saru az anya, akkor amire a saru rácsúszik az apa). Mintha ki lenne egyenesedve, vagy el lenne törve.
Zs.

Akkor csere, ahogy HegeGabi írja. Smiley
(viszont, ha már "ott vagy", szerintem nyomkodd, piszkáld meg a többit is, inkább "egyben" cseréld őket)
Sok sikert !  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2013.01.15 kedd, 09:41:13 »

Sziasztok!

A következő kérdésem lenne:
Az Mk2-es első elektromos ablakemelő szerkezet megegyezik az Mk1-essel, vagy kis átalakítással beszerelhető?
Tegnap este esőben, Árkád tetején nem volt hajlandó felmenni az ablakom, elszakadt a bowden, motorból kijött, stb.. Nem kis bosszúságot okozva.. Szerencse, hogy mindenhova szerszámosládával járok  vigyor3

Köszi:
Toto
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2013.01.15 kedd, 12:49:45 »

Sziasztok!
A 190mm magas akkumulátort be lehet rakni MK1 motorterébe (előírásszerűen)? Néztem és a kimondott MK1-esbe való akku 175mm magas. Valaki próbálta már?
Köszi,
Zs.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2013.01.15 kedd, 14:03:32 »

A 190mm magas akkumulátort be lehet rakni MK1 motorterébe (előírásszerűen)? Néztem és a kimondott MK1-esbe való akku 175mm magas. Valaki próbálta már?
Ennek a legegyszerűbb ellenőrzése az, ha megnézed, hogy a leszorítón van-e még annyi menet, hogy a magasabb akkut is le tudja fogni. Ha van, akkor befér.
De azért az alapterület nagyságát is ellenőrizd Smiley.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2013.01.15 kedd, 15:11:03 »

Sziasztok!

A következő kérdésem lenne:
Az Mk2-es első elektromos ablakemelő szerkezet megegyezik az Mk1-essel, vagy kis átalakítással beszerelhető?
Tegnap este esőben, Árkád tetején nem volt hajlandó felmenni az ablakom, elszakadt a bowden, motorból kijött, stb.. Nem kis bosszúságot okozva.. Szerencse, hogy mindenhova szerszámosládával járok  vigyor3

Köszi:
Toto


Maga a szerkezet egyezik, csak a kapcsoló nem kompatibilis MK1-MK2 között. Smiley

Sziasztok!
A 190mm magas akkumulátort be lehet rakni MK1 motorterébe (előírásszerűen)? Néztem és a kimondott MK1-esbe való akku 175mm magas. Valaki próbálta már?
Köszi,
Zs.


Igen, belefér. Az én akkum tán még magasabb... Cheesy Lemérem. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2013.01.15 kedd, 15:38:33 »

Igen, belefér. Az én akkum tán még magasabb... Cheesy Lemérem. Wink
Köszi, hogy leméred!
Zs.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2013.01.15 kedd, 16:40:34 »

Köszi, hogy leméred!
Zs.

19cm kb. az enyém is, elfér simán. Picit megnyomja a paplant, de az intercooler levegő útját egyáltalán nem akadályozza. (a motorháztető-paplant is inkább csak azért nyomja meg, mert az enyémen már 2 réteg anyag van és az új elég vastag, filces szövet, minden pici érintkezést "megjegyez" Cheesy)
Ilyen Vartám van, 74Ah-s (elsőre én is megijedtem a méretétől, de mint "gödör a sz*rt" úgy elnyelte az öreg motortere Grin :


(szerk.: most néztem, hogy Neked benzinesed van, ott meg nincs is járat a paplan és motortető között, tehát még biztosabban elfér Wink)
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.15 kedd, 16:42:32 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2013.01.16 szerda, 08:17:20 »

19cm kb. az enyém is, elfér simán. Picit megnyomja a paplant, de az intercooler levegő útját egyáltalán nem akadályozza. (a motorháztető-paplant is inkább csak azért nyomja meg, mert az enyémen már 2 réteg anyag van és az új elég vastag, filces szövet, minden pici érintkezést "megjegyez" Cheesy)
Ilyen Vartám van, 74Ah-s (elsőre én is megijedtem a méretétől, de mint "gödör a sz*rt" úgy elnyelte az öreg motortere Grin :


(szerk.: most néztem, hogy Neked benzinesed van, ott meg nincs is járat a paplan és motortető között, tehát még biztosabban elfér Wink)
Köszi! Nekem még paplanom sincs. :-(
Zs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:42:20 »

Köszi! Nekem még paplanom sincs. :-(
Zs

Szívesen ! Smiley Ha nincs paplanod, akkor azért valamivel takard le a sarukat, biztos ami 100%, nehogy hozzáérjen a géptetőhöz.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:44:04 »

Szívesen ! Smiley Ha nincs paplanod, akkor azért valamivel takard le a sarukat, biztos ami 100%, nehogy hozzáérjen a géptetőhöz.
gyárilag rajta van a műanyag, csak ki kell törni a kábelek helyén
de egyébként sem ér hozzá a motorháztetőhöz
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 00:45:19 »

gyárilag rajta van a műanyag, csak ki kell törni a kábelek helyén
de egyébként sem ér hozzá a motorháztetőhöz

Persze, csak nem biztos, hogy Ő is olyan akkut vesz, aminek van saru-fedele. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.