Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 15:30:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793549 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:41:26 »

Remélem, mert a vezető oldal felől már nem tudom nyitni. Szerinted mitől nem tudom elfordítani a kulcsot nyitás irányba? Kopás lehet a zárban?
a zárban és a kulcsszáron egyaránt.
nincs meg a mester kulcsod? az a piros. vagy egy jó állapotú?
ki kellene próbálni azzal is. mert általában a kulcs szokott előbb elkopni, mint a zár lamellái.
persze, ha a gyújtáskapcsolóban és a többi zárban hibátlanul működik a kulcs, akkor egyértelmű, hogy a zár kopott el.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:49:27 »

a zárban és a kulcsszáron egyaránt.
nincs meg a mester kulcsod? az a piros. vagy egy jó állapotú?
ki kellene próbálni azzal is. mert általában a kulcs szokott előbb elkopni, mint a zár lamellái.
persze, ha a gyújtáskapcsolóban és a többi zárban hibátlanul működik a kulcs, akkor egyértelmű, hogy a zár kopott el.

De megvan az is. Próbáltam azzal is, de semmi. A jobb oldalon, csomagtartónál és a gyújtáskapcsolónál tökéletes és a baloldalon zárás irányba is. Akkor a záram kopott. Egy darabig akadozva nyílt, majd egyszer csak nem. Akkor marad a csere.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:51:51 »

De megvan az is. Próbáltam azzal is, de semmi. A jobb oldalon, csomagtartónál és a gyújtáskapcsolónál tökéletes és a baloldalon zárás irányba is. Akkor a záram kopott. Egy darabig akadozva nyílt, majd egyszer csak nem. Akkor marad a csere.
zárni, mindegyik ford kulccsal tudod, mindegyik ford zárat, ami ilyen kialakítású.
első körben kicserélheted a vezető oldali zárbetétet az anyós oldalival, akkor nem kell plusz egy kulcs.
bár, ha sikerül bekötni a bicskakulcsos cuccot, akkor felesleges ezzel bajlódni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:52:51 »

ja egyébként volt eredetileg kp.zár a kocsiban? az működik?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:57:49 »

ja egyébként volt eredetileg kp.zár a kocsiban? az működik?

Van benne központi zár és működik is, csak ezzel a nyitással volt bajom. Egyenlőre beszerelem a vezérlőt, aztán majd ha jön egy kis jó idő akkor majd azért megcsinálom a zárat is. Az egész zárat kell cserélnem vagy elég csak betétet ( illetve lehet csak azt?) ?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2013.02.23 szombat, 18:05:47 »

Van benne központi zár és működik is, csak ezzel a nyitással volt bajom. Egyenlőre beszerelem a vezérlőt, aztán majd ha jön egy kis jó idő akkor majd azért megcsinálom a zárat is. Az egész zárat kell cserélnem vagy elég csak betétet ( illetve lehet csak azt?) ?
lehet. sőt! elvileg bontott zárbetétből össze lehet rakni a te kulcsodra való zárbetétet.
számozott lamellák vannak a zárbetétben, amiket az eredeti sorrendjében összerakhatsz jobb állapotú zárbetétek lamelláiból. akkor nem kell plusz egy kulcs.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2013.02.23 szombat, 18:11:51 »

lehet. sőt! elvileg bontott zárbetétből össze lehet rakni a te kulcsodra való zárbetétet.
számozott lamellák vannak a zárbetétben, amiket az eredeti sorrendjében összerakhatsz jobb állapotú zárbetétek lamelláiból. akkor nem kell plusz egy kulcs.

Köszi a tippet.

Van komplett szerelési leírásom, igaz nem magyar nyelvű, de ha Neked nincs meg akkor szívesen elküldöm.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2013.02.23 szombat, 18:20:17 »

Köszi a tippet.

Van komplett szerelési leírásom, igaz nem magyar nyelvű, de ha Neked nincs meg akkor szívesen elküldöm.

Szerintem megvan neki. Smiley
Nekem van(nak) magyar nyelvűek is. (bolti, valódi könyvek ám !  eplus2)
Ha esetleg kellene, elpostázom szívesen. (elektronikusan Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2013.02.23 szombat, 18:21:55 »

Szerintem megvan neki. Smiley
Nekem van(nak) magyar nyelvűek is. (bolti, valódi könyvek ám !  eplus2)
Ha esetleg kellene, elpostázom szívesen. (elektronikusan Grin)

Azt megköszönném... worship
Naplózva
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 10:45:40 »


Hali ismét!

Hát ez a bekötés kicsit fura dolgot eredményezett.

Zárni tökéletesen zár, nyitásnál megnyomom a nyitó gombot...félig kinyit... majd a záró gomb megnyomásakor félállásból kinyit teljesen.
De úgy néz ki sikerült megoldanom, legalábbis most tesztelem és eddig jól működik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 12:38:19 »

Hali ismét!

Hát ez a bekötés kicsit fura dolgot eredményezett.

Zárni tökéletesen zár, nyitásnál megnyomom a nyitó gombot...félig kinyit... majd a záró gomb megnyomásakor félállásból kinyit teljesen.
De úgy néz ki sikerült megoldanom, legalábbis most tesztelem és eddig jól működik.
a vezérlőn állítsd a legnagyobbra az idő intervallumot. vagy ha nincs állító, akkor a vákuumos zárakhoz kell állítani. ez hosszabb ideig ad impulzust.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 13:10:47 »

a vezérlőn állítsd a legnagyobbra az idő intervallumot. vagy ha nincs állító, akkor a vákuumos zárakhoz kell állítani. ez hosszabb ideig ad impulzust.

Ezzel csak az a gond, hogy akkor meg zárásnál hülyül meg.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 13:22:42 »

Ezzel csak az a gond, hogy akkor meg zárásnál hülyül meg.
nem szorul valamelyik zárad?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 13:24:21 »

nem szorul valamelyik zárad?

Nem, tökéletesen működik mindegyik.
Naplózva
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 13:31:49 »

nem szorul valamelyik zárad?

Jelenleg úgy működik, hogy zárásnál kap +12V kontaktot a záró reléről, nyitásnál pedig a a nyitó relé szintén kontaktot ad neki, de ennek a relének a bontó érintkezője szintén kontaktot ad neki.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 13:49:42 »

Jelenleg úgy működik, hogy zárásnál kap +12V kontaktot a záró reléről, nyitásnál pedig a a nyitó relé szintén kontaktot ad neki, de ennek a relének a bontó érintkezője szintén kontaktot ad neki.
akkor valami nem kerek a történetben...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 13:55:59 »

akkor valami nem kerek a történetben...


Várj, nem is jól írtam le. A nyitó szálat megszakítottam . Az a fele amelyik az ajtó, tehát a zár felé megy az a záró érintkezőre van kötve, ami a gyári központi vezérlő felől jön az a nyitó érintkezőre van kötve és a com-ra pedig a +12V.
Naplózva
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 13:57:17 »

akkor valami nem kerek a történetben...

Lerajzoltam, csak nem tudom ide feltenni. duhos2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 14:33:20 »

Lerajzoltam, csak nem tudom ide feltenni. duhos2
csak linket tudsz betenni.
valamelyik képfeltöltő oldalara töltsd fel és a linkjét másold be.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 14:37:38 »


Várj, nem is jól írtam le. A nyitó szálat megszakítottam . Az a fele amelyik az ajtó, tehát a zár felé megy az a záró érintkezőre van kötve, ami a gyári központi vezérlő felől jön az a nyitó érintkezőre van kötve és a com-ra pedig a +12V.

hádemé? wow1
a gyári vezérlő szálat nem kell elvágni, csak blankolni.
a nyitó jelet a nyitó szálra, a záró jelet a záró szálra...
ha abban a felállásban van bekötve, amit leírtál, akkor nem csoda, hogy nem megy, hiszen akkor a gyári vezérlő kap impulzust és az indít egy nyitó impulzust... nono2 az így nem van jól...
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.24 vasárnap, 14:40:45 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
czigler.peter
Vendég
« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 18:27:27 »

hádemé? wow1
a gyári vezérlő szálat nem kell elvágni, csak blankolni.
a nyitó jelet a nyitó szálra, a záró jelet a záró szálra...
ha abban a felállásban van bekötve, amit leírtál, akkor nem csoda, hogy nem megy, hiszen akkor a gyári vezérlő kap impulzust és az indít egy nyitó impulzust... nono2 az így nem van jól...


Itt a rajz: http://kepfeltoltes.hu/view/130224/CCL022_bek_t_se_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez nekem most így műkszik, ahogy Te is mondod, meg ahogy a leírásban van amit ajánlottál ( Mindkettő ugyanaz!!!) úgy nem megy. Akkor csinálja azt, hogy rendesen zár, félig nyit. Ha abban a felállásban növelem az időt akkor zárás gombot megnyomva zár-nyit, amíg a 3.5 s le nem tellik és megáll ott abban az állásban ahol akkor van.
Naplózva
Cseles
Vendég
« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 17:35:04 »

Kedves Club Tagok!

Lassan 2 hete nem tudok egy problémán "túllépni"!

Vettem egy 93-as Ghia 2000 trunier-t automata. Futómű, karosszéria, karbantartás problémákat, kárpitozás, és az elektromos vezetéket eléréséből adódó szigeteléseket javítottam, újra szigeteltem. Csak két pár vezetéket toldottam újra:főtengely jeladó és a motorhőmérséklet jeladó csatiját. A vezetékek a szokásos szigetelés-lemorzsolódásban szenvedtek! Minden motor vezérlő csatlakozót    leszedtem, szigeteltem és visszaraktam!
A kocsi pöccre indult a -5 -10 fokos hidegben is!  A szerelés után nem hajlandó elindulni a motor, nincs szikra!
Van benne gyári riasztó, mely működik, lekapcsolható, riaszt....nem látok problémát! Hibakódot olvastam: 116, 327. Az első a hideg motort jelzi a másik a EGR szelep vagy relé hibáját jelzi!  Ezzel szemben nem hibásak, múködnek!  Perse ezektől még indulnia kellene a gépnek......

Segítsetek! Ott tartok, hogy 2 hónapja dolgozok vele és a finisben kiakaszt!   duhos2
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 18:26:20 »

Kedves Club Tagok!

Lassan 2 hete nem tudok egy problémán "túllépni"!

Vettem egy 93-as Ghia 2000 trunier-t automata. Futómű, karosszéria, karbantartás problémákat, kárpitozás, és az elektromos vezetéket eléréséből adódó szigeteléseket javítottam, újra szigeteltem. Csak két pár vezetéket toldottam újra:főtengely jeladó és a motorhőmérséklet jeladó csatiját. A vezetékek a szokásos szigetelés-lemorzsolódásban szenvedtek! Minden motor vezérlő csatlakozót    leszedtem, szigeteltem és visszaraktam!
A kocsi pöccre indult a -5 -10 fokos hidegben is!  A szerelés után nem hajlandó elindulni a motor, nincs szikra!
Van benne gyári riasztó, mely működik, lekapcsolható, riaszt....nem látok problémát! Hibakódot olvastam: 116, 327. Az első a hideg motort jelzi a másik a EGR szelep vagy relé hibáját jelzi!  Ezzel szemben nem hibásak, múködnek!  Perse ezektől még indulnia kellene a gépnek......

Segítsetek! Ott tartok, hogy 2 hónapja dolgozok vele és a finisben kiakaszt!   duhos2
Hello,probléma lehet ha véletlenül a főtengely jeladót kőtőted a hőmérséklet jeladohoz[jártam igy énis],v. injektor kábeleket ,oda mostmár 95 utani kábeleket kell venni .
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Cseles
Vendég
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 20:23:22 »

Köszönöm hozzászólásod! Sajna nem lehet, mert 2 x is átnéztem, leellenőriztem, jó helyen vannak! Az injektor kábelekhez nem kellett nyúlnom!
Naplózva
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 20:40:39 »

Sziasztok!!az lenne a kérdésem mi lehet az oka annak hogy nem megy a fordulatszám mérőm?Most volt váltó cserém (mostmr hála istennek jó Smiley )csak nem méri a fordulatot:( köszönöm a segítségeket!!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 20:50:17 »

Sziasztok!!az lenne a kérdésem mi lehet az oka annak hogy nem megy a fordulatszám mérőm?Most volt váltó cserém (mostmr hála istennek jó Smiley )csak nem méri a fordulatot:( köszönöm a segítségeket!!
vss jeladó.
mikori a kocsid?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 05:46:56 »

Sziasztok!!az lenne a kérdésem mi lehet az oka annak hogy nem megy a fordulatszám mérőm?Most volt váltó cserém (mostmr hála istennek jó Smiley )csak nem méri a fordulatot:( köszönöm a segítségeket!!

Azonos évjáratú váltót kapott és összepakolták rendesen? Ahogy astor is írja VSS jeladó gond. Vagy nem kötötték vissza, vagy a cseredarabban sz@r volt, esetleg más... Gondolom én. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:46:08 »

Helló. Tegnap vettem egy mondeot,és természetesen otthon derültek ki a turpisságok! Levagyok sulytva,igy nézzétek el nekem ha botorságokat kérdezek,mondok.
Részletek:Mondeo 1,motorkod:PM 22851,
              Alvszm: wfoaxxgbbapm22851,
              16v

Az első probléma,hogy az ató indulásnál,ha finoman szeretnék indulni-elkezd rángani! a kuplung minden,,,ha nagyobb gázt adok,simán indul,de alapjárat környéki gázzal iszonyat! mint régen az IFÁk! majd leesett a fülke. Azon felül egy rövid,fémes reccsenést lehet hallani!
A következő probléma az elektromos ablakok szorulnak! olyan nehezen müködnek,-nekem fáj! lehet ezzel otthon valamit csinálni?

Az autó aatt 15colos alufelni van,széles gumikkal. nekem ez gáz! Ha van valaki aki elcserélné esetleg 14 es re,,szivesen! a két első gumi zsir-90% osak,a két hátsó még idén elmegy.

Ezeken felül a bal első ajtón van egy központi elektromosablakemelő kapcsolo csoport-4 kapcsolo+ egy zárókacsoló. ha valaki tud ilyet bontottat,szóljon.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:50:23 »

Elfelejtettem. tegnap melegen próbáltam az eutót,.és nem égett! MA reggel ég a szerviz lámpa! ez mit jelent??
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:32:09 »

Az első probléma,hogy az ató indulásnál,ha finoman szeretnék indulni-elkezd rángani! a kuplung minden,,,ha nagyobb gázt adok,simán indul,de alapjárat környéki gázzal iszonyat! mint régen az IFÁk! majd leesett a fülke. Azon felül egy rövid,fémes reccsenést lehet hallani!

A következő probléma az elektromos ablakok szorulnak! olyan nehezen müködnek,-nekem fáj! lehet ezzel otthon valamit csinálni?

Ezeken felül a bal első ajtón van egy központi elektromosablakemelő kapcsolo csoport-4 kapcsolo+ egy zárókacsoló. ha valaki tud ilyet bontottat,szóljon.
Először is Üdv köztünk.

Passz, kuplung lehet kopott/égett, motortartók is lehetnek fáradtak.

Több eset is lehetséges:
- a külső vízlehúzók korhadtak -> megdagadnak a végeik -> szorítja az üveget (nincsenek függőleges karcok az üvegeid a szélén?)
- halódik az emelőmotor
- nem csúszik a sínen az üvegtartó
- adj kenést az ablakvezető sínbe (függőleges)

Ilyen 4-es kapcsolód van és elromlott, vagy 2-es kapcsolód van, amit szeretnél 4-esre cserélni? Ha utóbbi, akkor az így nem lehetséges. Ha előbbi -> Keres-Kínál topik.

Elfelejtettem. tegnap melegen próbáltam az eutót,.és nem égett! MA reggel ég a szerviz lámpa! ez mit jelent??
Milyen szervizlámpa? Hol?

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2013.03.20 szerda, 17:18:55 »

Először is Üdv köztünk.

Passz, kuplung lehet kopott/égett, motortartók is lehetnek fáradtak.

Több eset is lehetséges:
- a külső vízlehúzók korhadtak -> megdagadnak a végeik -> szorítja az üveget (nincsenek függőleges karcok az üvegeid a szélén?)
- halódik az emelőmotor
- nem csúszik a sínen az üvegtartó
- adj kenést az ablakvezető sínbe (függőleges)

Ilyen 4-es kapcsolód van és elromlott, vagy 2-es kapcsolód van, amit szeretnél 4-esre cserélni? Ha utóbbi, akkor az így nem lehetséges. Ha előbbi -> Keres-Kínál topik.
Milyen szervizlámpa? Hol?

Üdv, HegeGabi.
hello. nem karcos az üveg,de nagyon nehezn jön fel! van olyan abla ami nem is megy! négyes kapcsolo van a balos ajtóban ahonnan a többi ablakot is lehet vezérelni. négyes kellene.
a gázbowdenem is szorul,a hogy jön széjjel? kihuztam azt a fém reteszelőt abbol a müanyag hengerből-de semmi. megse mozdul! a gázpedálnak holtjátéka is van,vagy 2 cm. és elvan törve a huzómotor injektor felé menő ága. le van törve a motorrol...ezekben kellene segitség!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2013.03.20 szerda, 19:36:12 »

hello. nem karcos az üveg,de nagyon nehezn jön fel! van olyan abla ami nem is megy! négyes kapcsolo van a balos ajtóban ahonnan a többi ablakot is lehet vezérelni. négyes kellene.
a gázbowdenem is szorul,a hogy jön széjjel? kihuztam azt a fém reteszelőt abbol a müanyag hengerből-de semmi. megse mozdul! a gázpedálnak holtjátéka is van,vagy 2 cm. és elvan törve a huzómotor injektor felé menő ága. le van törve a motorrol...ezekben kellene segitség!
Szia!

Kár, hogy rosszul indul a kocsival a kapcsolatod, de lesz ez még jobb is. Ha van affinitásod, helyed és szerszámod akkor sok mindent meg tudsz oldani.
A gázpedálról egy kis tájékoztató: http://kepfeltoltes.hu/130320/1146045032N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png

Az ablakokat meg tudod nézni, ha az ajtókárpitokat leszeded és körülnézel odabenn.

Az indulással kapcsolatos problémában nem tudok segíteni, de vannak itt olyan tapasztalt Mondeosok, akik tudják a választ, előbb utóbb segítenek.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2013.03.20 szerda, 20:07:54 »

Szia!

Kár, hogy rosszul indul a kocsival a kapcsolatod, de lesz ez még jobb is. Ha van affinitásod, helyed és szerszámod akkor sok mindent meg tudsz oldani.
A gázpedálról egy kis tájékoztató: http://kepfeltoltes.hu/130320/1146045032N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png

Az ablakokat meg tudod nézni, ha az ajtókárpitokat leszeded és körülnézel odabenn.

Az indulással kapcsolatos problémában nem tudok segíteni, de vannak itt olyan tapasztalt Mondeosok, akik tudják a választ, előbb utóbb segítenek.
köszi. a képek nagyon jok! de nem értem h miután kitámasztom a gázpedált,és lehuzom azt a rögzitőt,,mit kell hátrahuzni?Huh?  a helyzt az h olyan kemény a gázpedálom,mit a kuplung! durva! és nem tudom mi a baj
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2013.03.20 szerda, 20:24:22 »

köszi. a képek nagyon jok! de nem értem h miután kitámasztom a gázpedált,és lehuzom azt a rögzitőt,,mit kell hátrahuzni?Huh?  a helyzt az h olyan kemény a gázpedálom,mit a kuplung! durva! és nem tudom mi a baj
honnan lehetne ilyen szerelési utmutatókat letölteni?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2013.03.20 szerda, 20:35:05 »

honnan lehetne ilyen szerelési utmutatókat letölteni?
Hivatalosan sehonnan.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2013.03.20 szerda, 21:20:11 »

köszi. a képek nagyon jok! de nem értem h miután kitámasztom a gázpedált,és lehuzom azt a rögzitőt,,mit kell hátrahuzni?Huh?  a helyzt az h olyan kemény a gázpedálom,mit a kuplung! durva! és nem tudom mi a baj
Lehet a pedál megszorulva, a gázbovden, vagy pillangószelep. Külön-külön ellenőrizd.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2013.03.20 szerda, 21:26:29 »

Lehet a pedál megszorulva, a gázbovden, vagy pillangószelep. Külön-külön ellenőrizd.

a pedál log! a pillangószelep megy kézzel,a bovden lesz! de mint mondtam nem értek egy dolgot.a bovdenen kéthelyen is van egy müanyag henger,egy fém kapoccsal-ami kiszedhető-ki is szedtem de nem jött széjjel! mire való- nem tudod véletlenül? a másik a motor ami a gázt huzza,el van törve a bovden injektor felé menő ága,,valamitől nagyon kemény a pedál,de nem a pillangószelep,és nem a pedál.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2013.03.20 szerda, 21:34:30 »

a pedál log! a pillangószelep megy kézzel,a bovden lesz! de mint mondtam nem értek egy dolgot.a bovdenen kéthelyen is van egy müanyag henger,egy fém kapoccsal-ami kiszedhető-ki is szedtem de nem jött széjjel! mire való- nem tudod véletlenül? a másik a motor ami a gázt huzza,el van törve a bovden injektor felé menő ága,,valamitől nagyon kemény a pedál,de nem a pillangószelep,és nem a pedál.
Az a baj, hogy nem emlékszem hogy melyik motorra gondolsz és most nem mennék ki a garázsba. Holnap du meg tudom nézni, hátha okosabb leszek.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 06:07:47 »

Az a baj, hogy nem emlékszem hogy melyik motorra gondolsz és most nem mennék ki a garázsba. Holnap du meg tudom nézni, hátha okosabb leszek.
helló.az ablakmoso tartajnal van egy kis öklömnyi motor,abba megy bele a gazhuzal,es onnan megy tovabb! nekem a kimenő resz van letörve.ablakmoso,es szervopumpa,jobb első lampa kőzt.de azt hiszem ez csak a kipörgesgatlós autokban van!
viszont nem talalom a ködlampa kapcsolót sem!hol lehet?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 10:10:26 »

helló.az ablakmoso tartajnal van egy kis öklömnyi motor,abba megy bele a gazhuzal,es onnan megy tovabb! nekem a kimenő resz van letörve.ablakmoso,es szervopumpa,jobb első lampa kőzt.de azt hiszem ez csak a kipörgesgatlós autokban van!
viszont nem talalom a ködlampa kapcsolót sem!hol lehet?
Hogy érted a ködlámpa kapcsolót? Azt a világításkapcsoló tekerőjének kihúzásával aktiválod. 1 katt első, 2 katt első-hátsó. (persze min. helyzetjelzőbe kell állítani a tekerőt) Remélem erre gondoltál. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 10:12:49 »

Hogy érted a ködlámpa kapcsolót? Azt a világításkapcsoló tekerőjének kihúzásával aktiválod. 1 katt első, 2 katt első-hátsó. (persze min. helyzetjelzőbe kell állítani a tekerőt) Remélem erre gondoltál. Smiley
hello. az a helyzet az autó még friss nálam,és sehol nem találom a ködlámpának a kapcsoloját! akkor ezekszerint az nem mehet egyszerre a fényszóróval?
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 10:19:06 »

hello. az a helyzet az autó még friss nálam,és sehol nem találom a ködlámpának a kapcsoloját! akkor ezekszerint az nem mehet egyszerre a fényszóróval?

Dehogynem mehet. Ha a lámpa kapcsolóját 2 állásba tudod kihúzni. 1: első ködlámpa, 2: első-hátsó. Csak akkor tudod felkapcsolni ezeket, ha legalább a helyzetjelződ megy. Önállóan nem világít csak a ködlámpa.  wave
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 10:20:57 »

Dehogynem mehet. Ha a lámpa kapcsolóját 2 állásba tudod kihúzni. 1: első ködlámpa, 2: első-hátsó. Csak akkor tudod felkapcsolni ezeket, ha legalább a helyzetjelződ megy. Önállóan nem világít csak a ködlámpa.  wave
Én is ezt írtam !  duhos2 vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 10:23:16 »

Én is ezt írtam !  duhos2 vigyor3

Tudom, csak a te megfogalmazásodat nem értette a klubtárs  eplus2  poigneemain
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 10:25:19 »

Tudom, csak a te megfogalmazásodat nem értette a klubtárs  eplus2  poigneemain
már meg van köszönöm! viszont azt a szerviz intervallum gombot a kesztyűtartóban nem találom! hol keressem? egy lámpa van benne egy foglalatben! mást nem látok!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 11:20:36 »

viszont azt a szerviz intervallum gombot a kesztyűtartóban nem találom! hol keressem?

egy lámpa van benne egy foglalatben! mást nem látok!
Itt mutatja a 32. oldalon.

Neked meg van a zseblámpád?!?! De jó neked! eljen Smiley

honnan lehetne ilyen szerelési utmutatókat letölteni?
Innen. De pl. a Norautónál is láttam egyszer.
Vagy a kedvencünktől, a Marótitól Smiley.

De szerintem többünk inkább a Haynes-t favorizálja, igaz ez csak angolul van tudtommal.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 11:26:07 »

De szerintem többünk inkább a Haynes-t favorizálja, igaz ez csak angolul van tudtommal.
így van, én például most vettem meg az escorthoz valót is
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3997 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:37:13 »

Itt mutatja a 32. oldalon.

Neked meg van a zseblámpád?!?! De jó neked! eljen Smiley
Innen. De pl. a Norautónál is láttam egyszer.
Vagy a kedvencünktől, a Marótitól Smiley.

De szerintem többünk inkább a Haynes-t favorizálja, igaz ez csak angolul van tudtommal.
a pdf ben meg van-a 62 oldalon,,de nálam az én autómban nem találolm! viszont tudja valaki mi a neve annak a cuccna amibe a gázbovden belemegy,valami szervomotor,és onnan megy tovább az injektorba. nekem ez nem müködik! ez a szervoszerü motor a kipörgésgátlos autókban van. az ablakmosotartály és a szervoszivattyu közt találod
Az a gond h sem a cromax,sem a bonto nem tudja miről beszélek! fényképezni nem tudok mert szakad az eső
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:50:23 »

...
Viszont tudja valaki mi a neve annak a cuccna amibe a gázbovden belemegy,valami szervomotor,és onnan megy tovább az injektorba. nekem ez nem müködik! ez a szervoszerü motor a kipörgésgátlos autókban van. az ablakmosotartály és a szervoszivattyu közt találod
Az a gond h sem a cromax,sem a bonto nem tudja miről beszélek! fényképezni nem tudok mert szakad az eső
Az a neve, amit írsz: kipörgésgátló, illetve tudtommal hivatalosan Kitörésgátló (TCS). Ez.
Igen, az enyém volt, donorból, nem, nincs már meg, megvették.
A használatiban a 76-77. oldalon van róla szó.
Viszont az számomra érdekes (saját autóban nincs, nem tudtam kipróbálni), hogy ha rossz ez a szerkezet, hogyan tudod egyáltalán nyomni a gázpedált? Vagy lehet, hogy csak a bowdenben való törés miatt kemény a pedál?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:54:29 »

Az a neve, amit írsz: kipörgésgátló, illetve tudtommal hivatalosan Kitörésgátló (TCS). Ez.
Igen, az enyém volt, donorból, nem, nincs már meg, megvették.
A használatiban a 76-77. oldalon van róla szó.
Viszont az számomra érdekes (saját autóban nincs, nem tudtam kipróbálni), hogy ha rossz ez a szerkezet, hogyan tudod egyáltalán nyomni a gázpedált? Vagy lehet, hogy csak a bowdenben való törés miatt kemény a pedál?
na végre! te vagy az emberem! ez a ***! és a bovden! ebben kellene segitség! valaki,valahonnan....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.