Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 19:37:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1793640 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2013.03.27 szerda, 09:00:05 »

és megpóbálok precizebben odafigyelni hol kérdezek! bár nem tudom mit tegyek akkor ha ott a kutya sincs!

Mint ahogy astor is mondta, nem azért nem válaszolnak ott, mert nincs ott a kutya se.
A legtöbben megnézik a legtöbb topikot, értesítéseket kapunk róla, ha történik hozzászólás a "témáinkban" (nekem spec. mk1), stb.
Ha nincs válasz, az inkább azért van, mert egyszerűen nem tudnak/tudunk mit hozzászólni.
Nyugodt lehetsz, akárhova írsz, azt ugyanúgy látni fogja a "kompetens".
Én spec., ha van is valamiféle fogalmam a témáról, inkább megvárom tapasztaltabbak hozzászólását.
Követem az eseményeket, és látom, hogy "bevásároltál" a mondiddal, de emiatt ne aggódj, én ugyanígy jártam az enyémmel  vigyor3
Ha megengedsz egy tanácsot, ne oszd meg az energiáidat minden apróságra, mert elveszted a fonalat!
Első körben legyél túl az olyan ellenőrzéseken/javításokon, amik prioritása a kocsi üzemképessége szempontjából a legmagasabb! (motor, mozgó-forgó alkatrészek, folyadékok, stb.)  eljen
Hidd el, két hét alatt nem lehet rendberakni egy olyan kocsit, amivel évekig nem törődtek.. Az anyagi vonzatokról nem is szólva.
Szóval csak türelem, nyugodtság, a legjobb helyen vagy a kérdéseiddel Wink




Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2013.03.27 szerda, 09:45:08 »

RICO!
Vállald a véleményed ne privátban válaszolj!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2013.03.27 szerda, 10:20:16 »

RICO!
Vállald a véleményed ne privátban válaszolj!
jo.oke.autokrol is beszelgetűnk meg,vagy csak vitazunk!elnezest kertem mar,mi kell meg?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2013.03.27 szerda, 11:24:30 »

... az általános rovatba is irtam,és senki sem válaszol. nekem nagyon jo ha segitetek,mert jelenleg cak ti vagytok! ...
1, Nem sokan vannak állandóan a fórumon
2, Nem biztos, hogy aki a fórumon van és olvassa a kérdésed, tudja is a választ
3, Ha van is olyan, aki tudja, akkor már valószínűleg leírta egyszer valamikor régebben, és nem akarja mégegyszer begépelni, hanem arra vár, hogy a régebbi hozzászólásokat átböngésszed
Részemről nincs harag.
De ha már valamire kaptál tippet, próbáld is ki, ne várj egyből pontos hibamegállapítást olanoktól, akik csak hobbiból, kevés hozzáértéssel bütykölik a kocsijukat. Nem vagyunk hivatalos autószerelők (habár néha többet tudnak egyesek, mint a hivatásos Ford márkaszerelők Cheesy).

Ami zavar,h nem tudok a gumival dülőre jutni,mindenki mást mond! itt a forumon,a gumis mühlyben,és egyenlőre nem tudom milyen az alufelnim-de nem is érdekes! az érdekelne,h gyárilag milyen való rá! mindenki 15 colosrol beszél-de itt van ez:   http://www.vezess.hu/katalogus_adatlap/?kod=Zwt3AxVjZQZ&marka=FORD    
itt 195/60 R14 beszélnek,a gumis 15 colost mond, mi az igazság? de ami a fordokat illeti én is 14 esre emlékszem...
Alvázszám alapján 5,5" széles és 14" átmérőjű acélfelni való a kocsidra, ehhez 195/60R14 gumikat ír.
Máshonnan véve ezeket az adatokat: a fenti felni ET-jének 41-nek kellene lennie (ha jól sakkoztam).
Tudom, hideg van, esik a hó, nem nagyon akaródzik alámászni a kocsinak, esetleg felemelni és leszedni a kereket és megnézni milyen számok és betűk vannak azon a rohadt felnin, de sajnos nekünk sincs távolröntgenlátásunk, hogy megmondjuk neked, mi van ütve a felni belső felére. Kénytelen vagy megvárni a jobb időt, vagy bemenni fedett helyre, hogy megtudd ezeket a fontos infókat.
Egyébként kanyarodás közben hallani a súrlódást? Mert az is lehet, hogy egy előző kerék darálta el a műanyag dolgokat.
Tehát. Van kérdés, kaptál hozzá megvezetést, hiányoznak adatok az egyenletből, így nem tudunk teljes megfejtést adni. Addig hiába kérdezed akárhányszor, adatokat kell pótolnod, hogy teljes választ kaphass - ami még ekkor sem biztos, hogy teljes lesz.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2013.03.27 szerda, 14:42:10 »

kérlek,ne vitázzunk! inkább mond meg mitöl van az h ha kulcsal zárom be-nem nyitja a távkapcsolo!

A zárszerkezetben a zárhelyzet-érzékelő lehet ilyen esetben a bűnös. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2013.03.27 szerda, 15:10:44 »

1, Nem sokan vannak állandóan a fórumon
2, Nem biztos, hogy aki a fórumon van és olvassa a kérdésed, tudja is a választ
3, Ha van is olyan, aki tudja, akkor már valószínűleg leírta egyszer valamikor régebben, és nem akarja mégegyszer begépelni, hanem arra vár, hogy a régebbi hozzászólásokat átböngésszed
Részemről nincs harag.
De ha már valamire kaptál tippet, próbáld is ki, ne várj egyből pontos hibamegállapítást olanoktól, akik csak hobbiból, kevés hozzáértéssel bütykölik a kocsijukat. Nem vagyunk hivatalos autószerelők (habár néha többet tudnak egyesek, mint a hivatásos Ford márkaszerelők Cheesy).
Alvázszám alapján 5,5" széles és 14" átmérőjű acélfelni való a kocsidra, ehhez 195/60R14 gumikat ír.
Máshonnan véve ezeket az adatokat: a fenti felni ET-jének 41-nek kellene lennie (ha jól sakkoztam).
Tudom, hideg van, esik a hó, nem nagyon akaródzik alámászni a kocsinak, esetleg felemelni és leszedni a kereket és megnézni milyen számok és betűk vannak azon a rohadt felnin, de sajnos nekünk sincs távolröntgenlátásunk, hogy megmondjuk neked, mi van ütve a felni belső felére. Kénytelen vagy megvárni a jobb időt, vagy bemenni fedett helyre, hogy megtudd ezeket a fontos infókat.
Egyébként kanyarodás közben hallani a súrlódást? Mert az is lehet, hogy egy előző kerék darálta el a műanyag dolgokat.
Tehát. Van kérdés, kaptál hozzá megvezetést, hiányoznak adatok az egyenletből, így nem tudunk teljes megfejtést adni. Addig hiába kérdezed akárhányszor, adatokat kell pótolnod, hogy teljes választ kaphass - ami még ekkor sem biztos, hogy teljes lesz.

Üdv, HegeGabi.
jol van fiúk! értem,és betartom! elég volt! kezdjünk tiszta lappal!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2013.03.27 szerda, 15:32:35 »

1, Nem sokan vannak állandóan a fórumon
2, Nem biztos, hogy aki a fórumon van és olvassa a kérdésed, tudja is a választ
3, Ha van is olyan, aki tudja, akkor már valószínűleg leírta egyszer valamikor régebben, és nem akarja mégegyszer begépelni, hanem arra vár, hogy a régebbi hozzászólásokat átböngésszed
Részemről nincs harag.
De ha már valamire kaptál tippet, próbáld is ki, ne várj egyből pontos hibamegállapítást olanoktól, akik csak hobbiból, kevés hozzáértéssel bütykölik a kocsijukat. Nem vagyunk hivatalos autószerelők (habár néha többet tudnak egyesek, mint a hivatásos Ford márkaszerelők Cheesy).
Alvázszám alapján 5,5" széles és 14" átmérőjű acélfelni való a kocsidra, ehhez 195/60R14 gumikat ír.
Máshonnan véve ezeket az adatokat: a fenti felni ET-jének 41-nek kellene lennie (ha jól sakkoztam).
Tudom, hideg van, esik a hó, nem nagyon akaródzik alámászni a kocsinak, esetleg felemelni és leszedni a kereket és megnézni milyen számok és betűk vannak azon a rohadt felnin, de sajnos nekünk sincs távolröntgenlátásunk, hogy megmondjuk neked, mi van ütve a felni belső felére. Kénytelen vagy megvárni a jobb időt, vagy bemenni fedett helyre, hogy megtudd ezeket a fontos infókat.
Egyébként kanyarodás közben hallani a súrlódást? Mert az is lehet, hogy egy előző kerék darálta el a műanyag dolgokat.
Tehát. Van kérdés, kaptál hozzá megvezetést, hiányoznak adatok az egyenletből, így nem tudunk teljes megfejtést adni. Addig hiába kérdezed akárhányszor, adatokat kell pótolnod, hogy teljes választ kaphass - ami még ekkor sem biztos, hogy teljes lesz.

Üdv, HegeGabi.
  igen,meg várom a jóidőt és neki állok! addig nem akartam mást mint infót gyüjteni! semmi esetre sem vártam h távolba lássatok,vagy ilyesmi!  de tényleg gány idő van igy sem emelgetni,sem alámenni nem tudok! nincs aknám se haver akinek van! minden ismerősőmtől messze lakom,igy csak a net van ahonnan mazsolázni tudok. még egyszer bocs ha félre értettük egymást,de tényleg nem olyan adatokat vártam amihez távolba kéne látni,stb,. nem akartam kötekedni,és provokálni! de muszály voltam kérdezni-mivel ti vagytok az okosabbak-tapasztaltabbak. és semmiképp nem vagyok sem lusta,sem nem törödöm! meghalgatlak,és amint lehet neki állok! még egyszer neharagudjatok,és ezt vagy elfogadjátok,-vagy nem...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2013.03.27 szerda, 15:34:27 »

  igen,meg várom a jóidőt és neki állok! addig nem akartam mást mint infót gyüjteni! semmi esetre sem vártam h távolba lássatok,vagy ilyesmi!  de tényleg gány idő van igy sem emelgetni,sem alámenni nem tudok! nincs aknám se haver akinek van! minden ismerősőmtől messze lakom,igy csak a net van ahonnan mazsolázni tudok. még egyszer bocs ha félre értettük egymást,de tényleg nem olyan adatokat vártam amihez távolba kéne látni,stb,. nem akartam kötekedni,és provokálni! de muszály voltam kérdezni-mivel ti vagytok az okosabbak-tapasztaltabbak. és semmiképp nem vagyok sem lusta,sem nem törödöm! meghalgatlak,és amint lehet neki állok! még egyszer neharagudjatok,és ezt vagy elfogadjátok,-vagy nem...
taps Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2013.03.27 szerda, 15:37:05 »

A zárszerkezetben a zárhelyzet-érzékelő lehet ilyen esetben a bűnös. Smiley
lehet. de tudni kell h nekem nem gyári a távkapcsolom,.és elvileg gyári ultrahangos érzékelőkkel van tele a kocsi! jo lett volna ha arrol van szó,h a gyári riasztót élesiti a kulcsal zárás, és a távkapcsolo meg csak nyit-zár, az a baj h nekem riasztósan adták el,de sehogy sem lehet brisztani-és a gyári könyv is at irja h kulcsal kell zárni ahhoz h él3esitve legyen-nekem sajnos igy sem élesit! magyarul vagy kikötötték a riasztóm,vagy rossz...mibdegy,,köszi.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2013.03.27 szerda, 15:47:22 »

  igen,meg várom a jóidőt és neki állok! addig nem akartam mást mint infót gyüjteni! semmi esetre sem vártam h távolba lássatok,vagy ilyesmi!  de tényleg gány idő van igy sem emelgetni,sem alámenni nem tudok! nincs aknám se haver akinek van! minden ismerősőmtől messze lakom,igy csak a net van ahonnan mazsolázni tudok. még egyszer bocs ha félre értettük egymást,de tényleg nem olyan adatokat vártam amihez távolba kéne látni,stb,. nem akartam kötekedni,és provokálni! de muszály voltam kérdezni-mivel ti vagytok az okosabbak-tapasztaltabbak. és semmiképp nem vagyok sem lusta,sem nem törödöm! meghalgatlak,és amint lehet neki állok! még egyszer neharagudjatok,és ezt vagy elfogadjátok,-vagy nem...
eljen eljen eljen
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2013.03.27 szerda, 15:53:02 »

lehet. de tudni kell h nekem nem gyári a távkapcsolom,.és elvileg gyári ultrahangos érzékelőkkel van tele a kocsi! jo lett volna ha arrol van szó,h a gyári riasztót élesiti a kulcsal zárás, és a távkapcsolo meg csak nyit-zár, az a baj h nekem riasztósan adták el,de sehogy sem lehet brisztani-és a gyári könyv is at irja h kulcsal kell zárni ahhoz h él3esitve legyen-nekem sajnos igy sem élesit! magyarul vagy kikötötték a riasztóm,vagy rossz...mibdegy,,köszi.

Jó a hozzáállás Wink  eljen

A riasztó-nyitás-csukás mizériáddal kapcsolatban az lenne a legegyszerűbb, ha az előző tulajt fel tudnád keresni, és feltenni neki a kérdéseidet.
Én összeírtam egy-két hét alatt egy listát, amit tudni akartam, és megkerestem az előző tulajt. Készséges volt, de sokra nem mentem vele, mert kb. műszaki analfabéta Cheesy
De ilyen riasztó működése, mi van kikötve stb.-ben sokszor egyszerűbb az ilyet ledumálni.
(Mondjuk én úgy kezdtem, hogy mondja el, mit tud az ABS-ről, mert már úgyis az enyém a kocsi, neki már mindegy, csak segíthetne, de ő mindig azt hitte, hogy működik.. holott az izzó se villant fel soha Cheesy )
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2013.03.27 szerda, 16:00:01 »

lehet. de tudni kell h nekem nem gyári a távkapcsolom,.és elvileg gyári ultrahangos érzékelőkkel van tele a kocsi! jo lett volna ha arrol van szó,h a gyári riasztót élesiti a kulcsal zárás, és a távkapcsolo meg csak nyit-zár, az a baj h nekem riasztósan adták el,de sehogy sem lehet brisztani-és a gyári könyv is at irja h kulcsal kell zárni ahhoz h él3esitve legyen-nekem sajnos igy sem élesit! magyarul vagy kikötötték a riasztóm,vagy rossz...mibdegy,,köszi.
feltehetően a gyári kp. zár nem működött, ezért rakták be az utólagosat. viszont ennek kiderítésére is bontani kell.
az utólagos cuccok "gyógyítása" egyébként is nehézkes, mivel a doksi általában nem szokott hozzá meglenni, így nehéz kideríteni a származását, bekötését stb. ilyenkor a javaslat az szokott lenni, hogy le kell "tisztázni" a rendszert. kikötni az utólagos vezérlőt és rendbe rakni a gyárit. ezek után, ha szükség van rá, akkor vissza lehet kötni az utólagos vezérlőt. elvileg, nálad szükség lesz rá, mert a kulcs, amiről képet csináltál, nem távirányítós.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2013.03.27 szerda, 16:07:56 »

Jó a hozzáállás Wink  eljen

A riasztó-nyitás-csukás mizériáddal kapcsolatban az lenne a legegyszerűbb, ha az előző tulajt fel tudnád keresni, és feltenni neki a kérdéseidet.
Én összeírtam egy-két hét alatt egy listát, amit tudni akartam, és megkerestem az előző tulajt. Készséges volt, de sokra nem mentem vele, mert kb. műszaki analfabéta Cheesy
De ilyen riasztó működése, mi van kikötve stb.-ben sokszor egyszerűbb az ilyet ledumálni.
(Mondjuk én úgy kezdtem, hogy mondja el, mit tud az ABS-ről, mert már úgyis az enyém a kocsi, neki már mindegy, csak segíthetne, de ő mindig azt hitte, hogy működik.. holott az izzó se villant fel soha Cheesy )
tudod az a helyzet h az előző tulaj egy nagyon menő srác volt,fiatal,és mitse törödött az autóval-csak ment vele. én felhivtam és feltettem neki akérdéseimet,de semmire sem tudott válaszolni! mindenre szét tette a kezét,és magyarul kidumálta a dolgot. Ő igy vette,azt kész. volt benne egy nagy cd táras cucc,azt szedte ki belőle,ennyit vallot be. a többi hibárol nem tudott. vagy nem mondta el. a kerekeket én is láttam h nagyok,de ugy voltam vele majd elcserélem valakivel. ez nem olyan könnyű sajnos! az ablakokra is annyit tudott mondani h sosem ült hátul,ő nem huzogatta! hát be is volt rohadva! mindegy megjártam vele,és éppen elég keserüség ez a nagy családomnak! de nem volt sok pénzem,igy nem várhattam csodára,meg egytipp topp autóra! hozzáteszem,h feleségemmel és pici gyerekünkel caplattam busszal,villamossal kocsirol kocsira,,segitségem nem volt,ugyhogy ezt hamar meg lehet unni. tekintve h olyan helyen lakom ahol több óránként jár busz,az is volán! és egész faluban se járda,se patka,,igykellett az autó! nem volt sok választásom. sokmindent meg tudok csinálni,de kell némi segitség! köszönöm h meg halgattatok.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2013.03.27 szerda, 21:01:53 »

lehet. de tudni kell h nekem nem gyári a távkapcsolom,.és elvileg gyári ultrahangos érzékelőkkel van tele a kocsi! jo lett volna ha arrol van szó,h a gyári riasztót élesiti a kulcsal zárás, és a távkapcsolo meg csak nyit-zár, az a baj h nekem riasztósan adták el,de sehogy sem lehet brisztani-és a gyári könyv is at irja h kulcsal kell zárni ahhoz h él3esitve legyen-nekem sajnos igy sem élesit! magyarul vagy kikötötték a riasztóm,vagy rossz...mibdegy,,köszi.

Astorral kell, hogy egyet értsek. Ilyen esetekben, a legcélszerűbb kib@szni minden utólagos szemetet a fenébe és összeépíteni egy gyári megoldást. Majd utána lehet "kiegészítgetni", ha kell.
Ha kulccsal nyit/zár az összes ajtó, az már jó. Akkor a zárszerkezetek és vezérlőmodul rendben van. (elméletileg)
Bár ha gyári a riasztórendszer, akkor nem biztos a vezérlőmodul hibátlansága. Egyébként a riasztónak túl sok prioritást ne adj, régi is, meg (véleményem szerint) fölösleges is.
A duplareteszelés működik kulccsal? Kicsit hosszabb ideig kell a kulcsot zárás irányába tartani, vagy kétszer fordítani a zárás felé. (ha jól emlékszem)
Ekkor berreg még egyet és villant az index 1-1 hosszabbat.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2013.03.27 szerda, 21:24:35 »

Astorral kell, hogy egyet értsek. Ilyen esetekben, a legcélszerűbb kib@szni minden utólagos szemetet a fenébe és összeépíteni egy gyári megoldást. Majd utána lehet "kiegészítgetni", ha kell.
Ha kulccsal nyit/zár az összes ajtó, az már jó. Akkor a zárszerkezetek és vezérlőmodul rendben van. (elméletileg)
Bár ha gyári a riasztórendszer, akkor nem biztos a vezérlőmodul hibátlansága. Egyébként a riasztónak túl sok prioritást ne adj, régi is, meg (véleményem szerint) fölösleges is.
A duplareteszelés működik kulccsal? Kicsit hosszabb ideig kell a kulcsot zárás irányába tartani, vagy kétszer fordítani a zárás felé. (ha jól emlékszem)
Ekkor berreg még egyet és villant az index 1-1 hosszabbat.
a dupla reteszeles mire jo?mert probaltam mar,de nem lattam külombseget. köszi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2013.03.27 szerda, 21:33:14 »

a dupla reteszeles mire jo?mert probaltam mar,de nem lattam külombseget. köszi.
zárja a tank ajtót és belülről sem lehet nyitni az ajtót. ez azért jó, mert...na ez inkább a nyilvánosban nem folytatom, hogy miért.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2013.03.27 szerda, 21:54:35 »

zárja a tank ajtót és belülről sem lehet nyitni az ajtót. ez azért jó, mert...na ez inkább a nyilvánosban nem folytatom, hogy miért.

pedig ez jol hangzik.a magyar leirasban olvastam ilyet,de ott a riasztast mondtak a hosszu zarasra
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2013.03.27 szerda, 22:01:59 »

pedig ez jol hangzik.a magyar leirasban olvastam ilyet,de ott a riasztast mondtak a hosszu zarasra
kulccsal úgy tudod aktiválni, ha előbb nyitás irányba fordítod és utána zárod.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2013.03.27 szerda, 22:08:29 »

kulccsal úgy tudod aktiválni, ha előbb nyitás irányba fordítod és utána zárod.
köszi,holnap megprobalom.jo ejt.
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 15:10:40 »

Kell-e villannia az irányjelzőknek, amikor bezárom az autót? Vagy akkor amikor aktiválom a duplazárat? Nálam nem villan.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 15:30:04 »

Kell-e villannia az irányjelzőknek, amikor bezárom az autót? Vagy akkor amikor aktiválom a duplazárat? Nálam nem villan.

Duplazárnál kellene.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 15:39:09 »

Duplazárnál kellene.

Nem villan semmi. Hol keressem a hibát? Melyik relét kellene megnézni?
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 15:40:17 »

Nem villan semmi. Hol keressem a hibát? Melyik relét kellene megnézni?

Nem biztos, hogy hiba.
Nekem (MKII) villan. Mondjuk van benne gyári riasztó is.
Viszont unokaöcsémébe nincs és neki is villan.
Lehet, hogy MKI-nél nem villan.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 16:06:26 »

Kell-e villannia az irányjelzőknek, amikor bezárom az autót? Vagy akkor amikor aktiválom a duplazárat? Nálam nem villan.
hello. nekem mikor bezárom villan! de nincs beriasztva! ha beülök és ugy zárom be,és kapálozok,semmi. igaz bentről még nem próbáltam kulcsal meg duplazárral,stb. csak a távkapcsoloval.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 16:07:10 »

hello. nekem mikor bezárom villan! de nincs beriasztva! ha beülök és ugy zárom be,és kapálozok,semmi. igaz bentről még nem próbáltam kulcsal meg duplazárral,stb. csak a távkapcsoloval.
de lehet h valóban csak egy ajtózár modul van benne,,sajnos...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 16:51:17 »

Kell-e villannia az irányjelzőknek, amikor bezárom az autót? Vagy akkor amikor aktiválom a duplazárat? Nálam nem villan.
Sziasztok,nékem a 93 as hangjelzést ad,a 96 os pedig 2 villan.Duplazárnál.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 16:54:37 »

Kell-e villannia az irányjelzőknek, amikor bezárom az autót? Vagy akkor amikor aktiválom a duplazárat? Nálam nem villan.
Csak egy buta kérdés, biztos van duplazár és működik is?
De ha nem villan, a zümmögést akkor is hallani, az nem elég?
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 17:06:58 »

Csak egy buta kérdés, biztos van duplazár és működik is?
De ha nem villan, a zümmögést akkor is hallani, az nem elég?

Persze, működik, gyári infrás kulcsom van, szétszedettem miatta a "fél" autót, hogy működjön. Kétszer nyomom a zárás gombot és kétszer berreg, először zár, azután reteszel. Csak azt hittem, hogy kellene az írányjelzőnek villannia.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.28 csütörtök, 17:17:30 írta Pisti84 » Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 17:25:28 »

Persze, működik, gyári infrás kulcsom van, szétszedettem miatta a "fél" autót, hogy működjön. Kétszer nyomom a zárás gombot és kétszer berreg, először zár, azután reteszel. Csak azt hittem, hogy kellene az írányjelzőnek villannia.
a gyári riasztó aminek a szenzorai az ajtó oszlopban vannak,nem müködnek csak kulcsal? infra nélkül? nekem csak kulcsom van.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:05:35 »

Nem villan semmi. Hol keressem a hibát? Melyik relét kellene megnézni?
a kesztyűtartó mögött elvileg van egy konzol. azon van az ülésfűtés két reléje is. ez egy 3 foglalatos stekker sor. az egyik felelős a villanásért a két barna az ülésfűtésé, ha jól emlékszem az indexhez fehér kell.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:33:27 »

Sziasztok!!!
Azt szeretném kérdezni,hogy a következő problémára tudtok-e valamit.Tehát elíndítom az autót és mikor megállok leveszem a gyújtást nem azonnal áll le az autó hanem még jár a motor 3-4 másodpercet és miután leáll a motor az ABS és az olajnyomás visszajelző ugyanúgy ég kiveszem a kulcsot akkor is és nem alszik el akármennyit várok ezek mellet működik a ventillátor az index az ablak tőrlő minden szomoru1 ha leveszem a sarut visszateszem minden ok addig míg újra nem adom rá a gyújtást akkor kezdődik minden előről.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:40:21 »

Sziasztok!!!
Azt szeretném kérdezni,hogy a következő problémára tudtok-e valamit.Tehát elíndítom az autót és mikor megállok leveszem a gyújtást nem azonnal áll le az autó hanem még jár a motor 3-4 másodpercet és miután leáll a motor az ABS és az olajnyomás visszajelző ugyanúgy ég kiveszem a kulcsot akkor is és nem alszik el akármennyit várok ezek mellet működik a ventillátor az index az ablak tőrlő minden szomoru1 ha leveszem a sarut visszateszem minden ok addig míg újra nem adom rá a gyújtást akkor kezdődik minden előről.
szerintem gyujtáskapcsolo! valami összeragadt benne,vagy összeégett!
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 19:16:49 »

a kesztyűtartó mögött elvileg van egy konzol. azon van az ülésfűtés két reléje is. ez egy 3 foglalatos stekker sor. az egyik felelős a villanásért a két barna az ülésfűtésé, ha jól emlékszem az indexhez fehér kell.

Köszönöm! Ez az a konzol amelyik a központizár vezérlő mögött van? Mert ahhoz elég nehéz hozzáférni.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 19:23:54 »

szerintem gyujtáskapcsolo! valami összeragadt benne,vagy összeégett!

előszőr én is arra tippeltem de levettem a burkolatot én minden ok a kábelekkel és a csatival ami a gyújtás kapcsolóra megy meg ha az lenne a gond akkor ahogy ráraknám a sarut akkor már rossz lenne nem?már arra mondom ha összeéget volna valami.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 19:48:37 »

előszőr én is arra tippeltem de levettem a burkolatot én minden ok a kábelekkel és a csatival ami a gyújtás kapcsolóra megy meg ha az lenne a gond akkor ahogy ráraknám a sarut akkor már rossz lenne nem?már arra mondom ha összeéget volna valami.
nem láttam belülről ilyet,de lehet h nehezen mozog benne valami! bár igaz,ha akadna benne valami akkor az öninditó is rajtamaradna,vagy ilyesmi. de amikor a kulcsot elforditod szakitania kéne az összes áramkört
Naplózva
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 19:57:50 »

nem láttam belülről ilyet,de lehet h nehezen mozog benne valami! bár igaz,ha akadna benne valami akkor az öninditó is rajtamaradna,vagy ilyesmi. de amikor a kulcsot elforditod szakitania kéne az összes áramkört

Hát nem tudom mitől van de kivagyok már elektronikailag egy nagy rakás .... a mondi mindig van valami  gubanc vele pedig jó állapotban van az enyém tényleg vigyázott rá az előző tulaj de én még nem tudtam vele elmenni úgy 1000 km hogy nem legyen valami baja és mindig elektronika szomoru1
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 20:02:52 »

Hát nem tudom mitől van de kivagyok már elektronikailag egy nagy rakás .... a mondi mindig van valami  gubanc vele pedig jó állapotban van az enyém tényleg vigyázott rá az előző tulaj de én még nem tudtam vele elmenni úgy 1000 km hogy nem legyen valami baja és mindig elektronika szomoru1
hajó az autód,szerintem kérdezz meg egy villamossági szerelőt..nem éri meg szivni vele.minden esetre sosem hallottam ilyet,esetleg filmekben láttam h le állitotta amuki,és még pöfögött egy darabig,de az a régi autók utógyujtásos hibái voltak! rossz höértékü gyertya,,,stb..itt biztosan más a baj.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 20:56:28 »

Köszönöm! Ez az a konzol amelyik a központizár vezérlő mögött van? Mert ahhoz elég nehéz hozzáférni.
így van!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 20:59:07 »

Sziasztok!!!
Azt szeretném kérdezni,hogy a következő problémára tudtok-e valamit.Tehát elíndítom az autót és mikor megállok leveszem a gyújtást nem azonnal áll le az autó hanem még jár a motor 3-4 másodpercet és miután leáll a motor az ABS és az olajnyomás visszajelző ugyanúgy ég kiveszem a kulcsot akkor is és nem alszik el akármennyit várok ezek mellet működik a ventillátor az index az ablak tőrlő minden szomoru1 ha leveszem a sarut visszateszem minden ok addig míg újra nem adom rá a gyújtást akkor kezdődik minden előről.
légyszi írd be a profilodba az aláírásodba, hogy milyen autód van(évjárat, kivitel, motor).
szerintem valami test hiba lesz. a motortérben.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 21:24:09 »

légyszi írd be a profilodba az aláírásodba, hogy milyen autód van(évjárat, kivitel, motor).
szerintem valami test hiba lesz. a motortérben.

beírtam az aláírásomhoz de azért leírom ide is mondeo mk1 95-ös 2.0 zetec automata kombi ghia
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 21:55:38 »

beírtam az aláírásomhoz de azért leírom ide is mondeo mk1 95-ös 2.0 zetec automata kombi ghia

eljen
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 22:28:15 »

Sziasztok!!!
Azt szeretném kérdezni,hogy a következő problémára tudtok-e valamit.Tehát elíndítom az autót és mikor megállok leveszem a gyújtást nem azonnal áll le az autó hanem még jár a motor 3-4 másodpercet és miután leáll a motor az ABS és az olajnyomás visszajelző ugyanúgy ég kiveszem a kulcsot akkor is és nem alszik el akármennyit várok ezek mellet működik a ventillátor az index az ablak tőrlő minden szomoru1 ha leveszem a sarut visszateszem minden ok addig míg újra nem adom rá a gyújtást akkor kezdődik minden előről.
az alábbi képen K41/C59 jelű relét nézd meg.
ez a gyújtás relé. logikusan ez lehet beragadva.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
ja egyébként az a vezető lábtérnél a lehajtható biztosítéktáblában van.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2013.03.29 péntek, 13:06:21 »

hello. a müszerfal izzó foglalatainak mi a jelzése,megnevezése? mert találtam egy jó hirdetést,és ez a kérdés. ledes világitás jó áron,és nincs több világitási hiba...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2013.03.29 péntek, 13:06:49 »

hello. a müszerfal izzó foglalatainak mi a jelzése,megnevezése? mert találtam egy jó hirdetést,és ez a kérdés. ledes világitás jó áron,és nincs több világitási hiba...
itt a link..http://aprod.hu/hirdetes/akcio-t10-helyzetjelzo-led-es-izzok-kek-sarga-piros-feher-zold-IDqBr2.html
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2013.03.29 péntek, 13:06:58 »

hello. a müszerfal izzó foglalatainak mi a jelzése,megnevezése? mert találtam egy jó hirdetést,és ez a kérdés. ledes világitás jó áron,és nincs több világitási hiba...
t6.5
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2013.03.29 péntek, 13:07:47 »

ez lábtér világításba és a kesztyűtartóba jó. műszerfalba nagy.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2013.03.29 péntek, 13:09:05 »

ez lábtér világításba és a kesztyűtartóba jó. műszerfalba nagy.
most irtam neki,lehet olyan is van
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2013.03.29 péntek, 14:42:22 »

most irtam neki,lehet olyan is van

Én javasolnám, ha az időd engedi, a "házi készítésű" ledezést, mert ezek a kínai cuccok hamar bedöglenek. Én pl. helyzetjelzőből (500-5000Ft-ig) vettem vagy 10 párat, mindig bepusztult valamelyik, ezért vettem minőségi ledet, ellenállást (nem alulméretezettet, mint a kínaiakban van) és voilá, 3 éve dolgoznak. Továbbá a műszerfalba ezek a fajták max. a kis sziluettek megvilágításához jók, az órák háttérfényéhez kevesek/pontatlanok. Értsd: Míg pl. az 30-as szám vakítani fog, a 120-as sötét lesz. Kicsi a vetítésük.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2013.03.29 péntek, 14:53:57 »

Én javasolnám, ha az időd engedi, a "házi készítésű" ledezést, mert ezek a kínai cuccok hamar bedöglenek. Én pl. helyzetjelzőből (500-5000Ft-ig) vettem vagy 10 párat, mindig bepusztult valamelyik, ezért vettem minőségi ledet, ellenállást (nem alulméretezettet, mint a kínaiakban van) és voilá, 3 éve dolgoznak. Továbbá a műszerfalba ezek a fajták max. a kis sziluettek megvilágításához jók, az órák háttérfényéhez kevesek/pontatlanok. Értsd: Míg pl. az 30-as szám vakítani fog, a 120-as sötét lesz. Kicsi a vetítésük.
köszi,,
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2013.03.29 péntek, 15:03:37 »

Továbbá a műszerfalba ezek a fajták max. a kis sziluettek megvilágításához jók, az órák háttérfényéhez kevesek/pontatlanok. Értsd: Míg pl. az 30-as szám vakítani fog, a 120-as sötét lesz. Kicsi a vetítésük.

A sima lednél is lehetséges egy kis plusz szórás kicsikarása a gömbölyű rész egyenesre reszelésével. Smiley
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.